Постанова
від 04.11.2020 по справі 200/14843/19-а
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 листопада 2020 року справа № 200/14843/19-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ, вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії: головуючого судді: Гайдара А.В., суддів: Компанієць І.Д., Ястребової Л.В., розглянув у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 20 травня 2020 року (повний текст складено 20 травня 2020 року в м. Слов`янськ Донецької області) у справі № 200/14843/19-а (суддя в 1 інстанції - Молочна І.С.) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Казка Озера до Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області про визнання протиправним і скасування припису № 398-ДК/0245Пр/03/01/-19 від 04 грудня 2019 року,-

В С Т А Н О В И В:

До Донецького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Казка Озера (далі - позивач) до Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області (далі - відповідач) про визнання протиправним і скасування припису Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області № 398-ДК/0245Пр/03/01/-19 від 04 грудня 2019 року.

Позовні вимоги мотивовані тим, що 04 грудня 2019 року представником відповідача складено акт обстеження та акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкта - земельної ділянки, кадастровий номер 1413300000:07:002:2631. Приписом № 398-ДК/0245Пр/03/01/-19 від 04 грудня 2019 року вказано, що частина земельної ділянки, кадастровий номер 1413300000:07:002:2631, фактичною площею 5,1798 га, використовується всупереч її цільовому призначенню, що є порушенням пункту а частини 1 статті 96 Земельного кодексу України, статті 35 Закону України Про охорону земель .

Позивач зазначав, що 21 червня 2019 року вже проводилась перевірка цієї земельної ділянки, за наслідком якої складено акт обстеження земельної ділянки від 21 червня 2019 року та акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства від 21 червня 2019 року, якими за результатами перевірки порушень земельного законодавства не виявлено.

Позивач вважає, що відповідач демонструє явну непослідовну позицію щодо наявності порушень, так як з червня 2019 року по грудень місяць 2019 року у використанні позивачем орендованої земельної ділянки зміни не відбувались, тому просив скасувати припис № 398-ДК/0245Пр/03/01/-19 від 04 грудня 2019 року.

При цьому, позивач обґрунтовував протиправність оскаржуваного рішення порушенням порядку здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, оскільки Порядок планування та проведення перевірок з питань здійснення державного контролю за використанням та охороною земель, затверджений Наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 12 грудня 2003 року № 312, а також Порядок планування та здійснення контрольних заходів з питань перевірки стану дотримання суб`єктами господарювання вимог земельного законодавства, затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 лютого 2013 року № 132 втратили чинність. На думку позивача в спірних правовідносинах відповідач під час державного нагляду зобов`язаний був керуватися Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 20 травня 2020 року у справі № 200/14843/19-а позовні вимоги було задоволено, внаслідок чого: визнано протиправним та скасовано припис Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області № 398-ДК/0245Пр/03/01/-19 від 04 грудня 2019 року; стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області судовий збір у сумі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні 00 копійок на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Казка Озера .

Не погодившись з таким рішенням, відповідачем подано апеляційну скаргу, в якій зазначено, що рішення суду першої інстанції є необґрунтованим, винесеним з порушенням норм матеріального та процесуального права, у зв`язку з чим підлягає скасуванню, та просили скасувати рішення суду першої інстанції і ухвалити нове, яким відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

В обгрунтування апеляційної скарги зазначено, що припис винесено посадовою особою Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області з дотриманням вимог діючого законодавства. В результаті перевірки встановлено, що фактична частина земельної ділянки із кадастровим номером 1413300000:07:000:2631 (площа із порушенням 5,1798 га) використовується всупереч її цільовому призначенню, що є порушенням пункту а частини 1 статті 96 Земельного кодексу України, статті 35 Закону України Про охорону земель .

Сторони у судове засідання не прибули, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду судового засідання, тому, у відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства, колегія суддів апеляційної інстанції розглядає справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Відповідно до вимог частини 1 статті 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, встановила наступне.

24 липня 2007 року між позивачем та Краснолиманською міською радою укладено договір оренди землі № 55/07, згідно умов якого в оренду передається земельна ділянка, кадастровий номер: 1413300000:07:002:2631 загально площею 25,000 га, у тому числі землі, запасу - 25,000 га строком на 49 років (арк.справи 45-47).

Додатковою угодою від 24 травня 2019 року до договору оренди землі № 55/07 від 24 липня 2007 року, зареєстрованого Краснолиманським районним відділом Донецької регіональної філії Центру ДЗК від 24 липня 2007 року за № 040715500048 пункт 2. Розділу Об`єкт оренди викласти у новій редакції: В оренду передається земельна ділянка, кадастровий номер: 1413300000:07:000:2631, загальною площею 24,9765 га, яка виділена в натурі (на місцевості) у встановленому законом порядку, після поділу земельної ділянки 1413300000:07:002:0923, загально площею 25,000 га (арк.справи 49).

В акті перевірки дотримання вимог земельного законодавства з об`єктом - земельної ділянки Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області від 21 червня 2019 року № 177-ДК/175/АП/09/01/-19 (арк.справи 60-62) та в акті обстеження земельної ділянки Держгеокадастру у Донецькій області від 21 червня 2019 року № 177-ДК/178/АО/10/01/-19 (арк.справи 63-65) зазначено, що в ході перевірки порушень земельного законодавства не виявлено.

Слідчий відділ Головного управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях 2 управління звернувся з листом від 07 листопада 2019 року № 78/2/13/3-1209нт до Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області про надання анкетних даних працівника, який зможе прийняти участь, в якості спеціаліста, у проведенні співробітниками СБУ слідчих дій на території земельної ділянки з кадастровим номером 1413300000:07:002:2631 (арк.справи 150).

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області від 26 листопада 2019 року № 398-ДК призначено здійснити державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів, шляхом виїзду на місце стосовно проведення перевірки земельної ділянки, як об`єкта перевірки комунальної форми власності із земель рекреаційного призначення з кадастровим номером 1413300000:07:000:2631 загальною площею 24,9765 га, що розташована за межами населених пунктів на території Лиманської об`єднаної територіальної громади Донецької області (арк.справи 151).

За результатами перевірки складено:

1) Акт обстеження земельної ділянки від 04 грудня 2019 року №398-ДК/392/АО/10/01/-19, яким встановлено наступне. Земельна ділянка згідно витягу з Державного речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 29 травня 2019 року № 168433855 із кадастровим номером 1413300000:07:000:2631 загальною площею 24,9765 га та комунальної форми власності із земель рекреації, згідно договору оренди землі від 24 липня 2007 року № 55/07 (додаткова угода від 24 травня 2019 року б/н) належить ТОВ Казка Озера (код ЄДРПОУ 34064486), строк дії договору до 24 липня 2056 року, орендодавець: Лиманська міська рада.

При візуальному огляді, на час перевірки, на частині вищезазначеній земельній ділянці (площею 5,1798 га) розташовані індивідуальні, капітальні житлові будинки, що згідно витягів з Державного земельного кадастру передані у суборенду громадянам для організації відпочинку громадян та розвитку інфраструктури. Договори суборенди землі від 15 грудня 2011 року укладено із об`єкта оренди - земельної ділянки з кадастровим номером 1413300000:07:002:0923. Відомості щодо земельної ділянки з вищезазначеним кадастровим номером в Національній кадастровій системі відсутні.

Фактично частина земельної ділянки із кадастровим номером 1413300000:07:000:2631 (площа із порушенням 5,1798 га) використовується всупереч її цільовому призначенню, що є порушенням пункту а частини 1 статті 96 Земельного кодексу України, статті 35 Закону України Про охорону земель (арк.справи 152-154).

2) Акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки від 04 грудня 2019 року № 398-ДК/428/АП/09/01/-19, яким встановлено наступне. Земельна ділянка згідно витягу з Державного речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 29 травня 2019 року № 168433855 із кадастровим номером 1413300000:07:000:2631 загальною площею 24,9765 га та комунальної форми власності із земель рекреації, згідно договору оренди землі від 24 липня 2007 року № 55/07 (додаткова угода від 24 травня 2019 року б/н) належить ТОВ Казка Озера (код ЄДРПОУ 34064486), строк дії договору до 24 липня 2056 року, орендодавець: Лиманська міська рада.

При візуальному огляді, на час перевірки, на частині вищезазначеній земельній ділянці (площею 5,1798 га) розташовані індивідуальні, капітальні житлові будинки, що згідно витягів з Державного земельного кадастру передані у суборенду громадянам для організації відпочинку громадян та розвитку інфраструктури. Договори суборенди землі від 15 грудня 2011 року було заключено із об`єкту оренди - земельної ділянки з кадастровим номером 1413300000:07:002:0923. Відомості щодо земельної ділянки з вищезазначеним кадастровим номером в Національній кадастровій системі відсутні.

Фактично частина земельної ділянки із кадастровим номером 1413300000:07:000:2631 (площа із порушенням 5,1798 га) використовується всупереч її цільовому призначенню, що є порушенням пункту а частини 1 статті 96 Земельного кодексу України, статті 35 Закону України Про охорону земель (арк.справи 155-157).

Відповідно до протоколу Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області від 04 грудня 2019 року № 398-ДК/0144П/07/01/-19 встановлено, що 04 грудня 2019 року частина земельної ділянки із кадастровим номером 1413300000:07:000:2631 (площа із порушенням 5,1798 га) використовується всупереч її цільовому призначенню, що є порушенням пункту а частини 1 статті 96 Земельного кодексу України, статті 35 Закону України Про охорону земель . Шкода, заподіяна Лиманській об`єднаній територіальній громаді внаслідок використання земельної ділянки не за цільовим призначенням складає - 168 260,25 гривень (арк.справи 164-166).

На підставі протоколу про адміністративне правопорушення Головне управління Держгеокадастру у Донецькій області направило позивачу повідомлення про сплату шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу від 04 грудня 2019 року № 398-ДК/0093ШК/11/01/-19 у розмірі 168 260,25 гривень (арк.справи 167-170).

Постановою Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області від 04 грудня 2019 року № 398-ДК/0139По/08/01/-19 про накладення адміністративного стягнення на директора ТОВ Казка Озера - ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена статтею 53-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та накладено на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 (триста сорок) гривень 00 копійок (арк.справи 158-161).

Рішенням Краматорського міського суду Донецької області від 25 лютого 2020 року, залишеним без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 26 серпня 2020 року, скасовано постанову Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області від 04 грудня 2019 року № 398-ДК/0139По/08/01/-19 про накладення адміністративного стягнення на директора ТОВ Казка Озера - ОСОБА_1 (арк.справи 102-105).

Приписом Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області № 398-ДК/0245Пр/03/01/-19 від 04 грудня 2019 року встановлено, що при візуальному огляді, на час перевірки, на частині вищезазначеній земельній ділянці (площею 5,1798 га) розташовані індивідуальні, капітальні житлові будинки, що згідно витягів з Державного земельного кадастру передані у суборенду громадянам для організації відпочинку громадян та розвитку інфраструктури. Договори суборенди землі від 15 грудня 2011 року укладено відносно об`єкта оренди - земельної ділянки з кадастровим номером 1413300000:07:002:0923. Відомості щодо земельної ділянки з вищезазначеним кадастровим номером в Національній кадастровій системі відсутні.

Фактично частина земельної ділянки із кадастровим номером 1413300000:07:000:2631 (площа із порушенням 5,1798 га) використовується всупереч її цільовому призначенню, що є порушенням пункту а частини 1 статті 96 Земельного кодексу України, статті 35 Закону України Про охорону земель (арк.справи 155-157).

Відповідно до статей 187, 188 Земельного кодексу України, частини першої статті 5, частини третьої статті 10 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель , частини першої статті 19 Закону України Про охорону земель , абзацу сьомого пункту 5-1, пункту 7 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року № 15, Положень про територіальні органи Держгеокадастру, затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 жовтня 2016 року за № 1391/29521 приписано позивачу у 30-денний термін усунути виявлені порушення вимог земельного законодавства. Про виконання припису повідомити до 04 січня 2020 року до відділу контролю за використанням та охороною земель у Бахмутському, Лиманському, Слов`янському районах та м.м. Бахмуті, Лимані і Слов`янську управління контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області (арк.справи 162-163).

Позивач не погодився з отриманим приписом Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області № 398-ДК/0245Пр/03/01/-19 від 04 грудня 2019 року, у зв`язку з чим звернуся до суду з даним позовом.

Згідно з статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Законом, що визначає правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля є Закон України від 19 червня 2003 року № 963-ІV Про державний контроль за використанням та охороною земель (далі - Закон № 963-ІV).

Статтею 5 Закону № 963-ІV визначено органи, які здійснюють державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель, проведення моніторингу родючості ґрунтів.

Відповідно до вказаної статті:

- державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі;

- державний контроль за дотриманням вимог законодавства України про охорону земель здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів;

- моніторинг родючості ґрунтів земель сільськогосподарського призначення та агрохімічну паспортизацію земель сільськогосподарського призначення проводить центральний орган виконавчої влади з питань аграрної політики.

Повноваження центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі встановлені статтею 6 Закону № 963-ІV, до яких належить, зокрема, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині: додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права па землю; виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням; додержання вимог земельного законодавства в процесі укладання цивільно-правових угод, передачі у власність, надання у користування, в тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок; ведення державного обліку і реєстрації земель, достовірності інформації про земельні ділянки та-їх використання.

Частиною першою статті 10 Закону № 963-IV визначено, що державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право:

- безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель;

- давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків;

- складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності;

- у разі неможливості встановлення особи правопорушника земельного законодавства на місці вчинення правопорушення доставляти його до органів Національної поліції чи до приміщення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради для встановлення особи порушника та складення протоколу про адміністративне правопорушення;

- викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для одержання від них усних або письмових пояснень з питань, пов`язаних з порушенням земельного законодавства України;

- передавати до органів прокуратури, органів досудового розслідування акти перевірок та інші матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки кримінального правопорушення;

- проводити у випадках, встановлених законом, фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України;

- звертатися до суду з позовом щодо відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився.

Отже, Законом № 963-IV встановлено право державних інспекторів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель складати акти перевірки чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення; давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель.

Відповідно до статті 10 Закону № 963-IV до повноважень державного інспектора віднесено, зокрема, надання обов`язкових для виконання вказівок (приписів) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом.

Індивідуальний акт - це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийнятий) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк (пункт 19 частини 1 статті 4 КАС України).

Відтак, припис - це обов`язкова для виконання письмова вимога уповноваженого органу щодо усунення порушень вимог законодавства. Заходи в приписі, спрямовані на усунення порушень вимог закону, а відтак, мають бути чітко сформульовані та конкретизовані.

Разом з тим, спірний припис містить висновки про виявлені під час проведення перевірки порушення вимог законодавства, однак, не містить визначення конкретних дій, обов`язкових до виконання для усунення виявлених порушень.

З огляду на правову природу припису, такий породжує правові наслідки (зокрема обов`язки) для свого адресата, а відтак, наділений ознаками правового акта індивідуальної дії (з урахуванням її змістовної складової, незалежно від форми документу, в якому вона міститься) і як такий акт може бути предметом судового контролю в порядку адміністративного судочинства у разі звернення із відповідним позовом. При цьому законність припису передбачає його обґрунтованість.

У даній справі зміст спірного припису, який є індивідуально-правовим актом, а відтак породжує права і обов`язки для позивача, полягає в тому, щоб усунути порушення земельного законодавства у 30 денний термін з дня отримання припису , встановлені уповноваженою особою. Додатково про обов`язковий характер даного припису свідчить застереження в ньому про те, що його невиконання є підставою для притягнення до адміністративної відповідальності.

Зазначивши у приписі про необхідність усунути порушення вимог земельного законодавства відповідач не вказав, які саме дії, та на підставі яких положень закону повинен здійснити позивач для усунення встановлених перевіркою порушення вимог законодавства.

Аналогічний правовий висновок викладено у постанові Верховного Суду від 17 вересня 2019 року по справі № 806/1723/18.

Крім того, бланк припису, затверджений Наказом Держгеокадастру від 24 вересня 2018 року № 142 Про бланки Держгеокадастру (чинний на момент здійснення перевірки), передбачає необхідність інспектором вказувати заходи, які необхідно здійснити для припинення порушення земельного законодавства, усунення його наслідків, строк їх виконання по кожному із заходів.

З аналізу змісту припису Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області № 398-ДК/0245Пр/03/01/-19 від 04 грудня 2019, як акту індивідуальної дії, видно, що такий припис прийнято з порушенням вимог законодавства щодо його змісту, оскільки є неконкретизованим, а отже підлягає скасуванню.

Згідно частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про задоволення позовних вимог.

Статтею 316 КАС України визначено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Зважаючи на наведене, судова колегія дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, та ухвалено судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. У зв`язку з викладеним доводи апеляційної скарги не приймаються до уваги, тому апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Керуючись статтями 23, 33, 292, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329, 331 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 20 травня 2020 року у справі № 200/14843/19-а - залишити без задоволення.

Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 20 травня 2020 року у справі № 200/14843/19-а - залишити без змін.

Повне судове рішення складено 04 листопада 2020 року.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченому ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя А.В. Гайдар

Судді І.Д. Компанієць

Л.В. Ястребова

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.11.2020
Оприлюднено05.11.2020
Номер документу92622065
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/14843/19-а

Постанова від 04.11.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 01.09.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 01.09.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 15.07.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Рішення від 20.05.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Молочна І.С.

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Молочна І.С.

Ухвала від 08.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Молочна І.С.

Ухвала від 24.03.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Молочна І.С.

Ухвала від 02.03.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Молочна І.С.

Ухвала від 21.02.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Молочна І.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні