Ухвала
від 04.11.2020 по справі 160/12419/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

05 листопада 2020 року Справа № 160/12419/20

Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Дєєв М.В., розглянувши в порядку письмового провадження клопотання Правобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради про заміну відповідача та питання про зупинення провадження по адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації (49094, м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, буд.26, код ЄДРПОУ 25946540), Управління праці та соціального захисту населення Чечелівської районної у місті Дніпрі ради (49000, м.Дніпро, вул.Уральська, буд.5, код ЄДРПОУ 03192477) про визнання протиправними дії та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

06.10.2020 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації, Управління праці та соціального захисту населення Чечелівської районної у місті Дніпрі ради, в якому позивач просить:

- визнати протиправними дії Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації та Управління праці та соціального захисту населення Чечелівської районної у місті Дніпрі ради по не виплаті ОСОБА_1 , як учаснику бойових дій, грошової допомоги до 05 травня 2017-2020 років в передбаченому розмірі;

- зобов`язати Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації та Управління праці та соціального захисту населення Чечелівської районної у місті Дніпрі ради нарахувати та виплатити ОСОБА_1 грошову допомогу за 2017-2020 роки в розмірі передбаченому ч. 5 ст. 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», з урахуванням виплачених коштів за цей період.

Позовні вимоги мотивовані тим, що позивач є учасником бойових дій з 22.12.2016 року, що підтверджується посвідченням серії НОМЕР_2 від 22.12.2016 року та має право на пільги, а саме на отримання щорічної разової грошової допомоги до 5 травня відповідно доЗакону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 22.10.1993 № 3551-XII.

Позивач зазначає, що протягом 2017-2020 років, як учасник бойових дій отримував разову грошову допомогу, однак із розміром вказаної виплати позивач не згідний.

Обґрунтовуючи неправомірність недоплати соціальної допомоги позивач зазначає, щорішенням Конституційного Суду України від 27.02.2020 № 3-р/2020визнано таким, що не відповідаєКонституції України(є неконституційними) окреме положення пункту 26розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу Україниу частині, яка передбачає, що норми і положення статей12,13,14,15та16 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевого бюджетів та бюджетів фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Вказує, що на час виплати разової грошової допомоги діяла редакціяст. 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 22.10.1993 № 3551-XII, відповідно до якої щорічно до 5 травня учасникам бойових дій виплачується разова грошова допомога у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком.

Тому, з метою захисту свої прав та законних інтересів, позивач звернувся з цим адміністративним позовом до суду.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.10.2020р. відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

22.10.2020 року від Правобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради надійшов відзив на позов, в якому останній зазначив, що Управління праці та соціального захисту населення Чечелівської районної у місті Дніпрі ради реорганізовано шляхом приєднання до Правобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради.

Судом встановлено, що відповідно до Рішення Дніпровської міської ради від 06.02.2019 року № 215/19 «Про реорганізацію з припиненням як юридичної особи управління соціального захисту населення Чечелівської районної у місті Дніпрі ради» реорганізовано з припиненням як юридичної особи управління соціального захисту населення Чечелівської районної у місті Дніпрі ради, що знаходиться за адресою:49008, м.Дніпро, вул. Уральська, 5, код ЄДРПОУ 03192477 шляхом приєднання до Правобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради з 24.04.2019 року.

Згідно ст..52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

З огляду на зазначене, суду вважає за можливе замінити в порядку процесуального правонаступництва відповідача з Управління праці та соціального захисту населення Чечелівської районної у місті Дніпрі ради (49000, м.Дніпро, вул.Уральська, буд.5, код ЄДРПОУ 03192477) на Правобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради (49068, м.Дніпро, вул.Трудова, 1А, код ЄДРПОУ 42788513).

Також, у відзиві на позов управління просить замінити неналежного відповідача - Правобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради на належного - Комунальний заклад «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради.

В обґрунтування вказаного клопотання зазначено, що оскільки на підставі наказу Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 26.01.2018 року № ОД-11/0/209-18 «Про передачу функцій» функції з нарахування та виплат щорічної разової грошової допомоги до 5 травня з 2018 року передано до Комунального закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради за списками, що надаються військовими комісаріатами, іншими військовими формуваннями, підприємствами, установами організаціями та Пенсійним фондом України, щодо осіб, які перебувають на обліку в його органах, тому персональний облік отримувачів допомоги та виплату допомоги до 5 травня здійснює центр, який нараховує та володіє інформацією щодо сум, дати перерахунку та отримання щорічної грошової допомоги до 5 травня.

Крім того, відповідно до бази Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають пільги, ОСОБА_1 як учасник бойових дій на обліку в Правобережному управлінні соціального захисту населення Дніпровської міської ради не перебуває.

22.10.2020 року від Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації надійшов відзив на позов, в якому останній зокрема, зазначив, що відповідно до чинного бюджетного законодавства головним розпорядником коштів за КПКВ 2501150 «Щорічна разова грошова допомога ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань» є Міністерство соціальної політики України. У Департаменті наявні тільки транзитні розрахункові рахунки за КПКВ 2501150 Щорічна разова допомога ветеранам війни, призначення яких перерахування сум коштів Комунальному закладу Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення Дніпропетровської обласної ради та децентралізованим місцевим (міським, районним) структурним підрозділам з питань соціального захисту населення місцевих органів влади, які мають реєстраційні особові розрахункові рахунки і безпосередньо виконують перерахування відповідних сум коштів фізичним особам.

Департаментом не ведеться персональний облік отримувачів допомоги по містах та районах області, не здійснюється персональне нарахування та виплата усіх видів допомог.

У зв`язку з наведеним, департамент зазначив, що є неналежним відповідачем у справі.

Дослідивши матеріали справи, суд зазначає наступне.

Постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2017 р. № 223 «Деякі питання виплати у 2017 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань" установлено, що у 2017 році виплату разової грошової допомоги до 5 травня, передбаченої Законами УкраїниПро статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захистуіПро жертви нацистських переслідувань(далі - грошова допомога), здійснює Міністерство соціальної політики шляхом перерахування коштів на зазначені цілі структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської державних адміністрацій, які розподіляють їх між структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у місті (у разі їх утворення) рад (далі - районні органи соціального захисту населення). (абз. 1 п. 1 ).

Відповідно до абз. 1 п. 1Постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 170 «Деякі питання виплати у 2018 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань" установлено, що у 2018 році виплату разової грошової допомоги до 5 травня, передбаченої Законами УкраїниПро статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захистуіПро жертви нацистських переслідувань(далі - грошова допомога), здійснює Міністерство соціальної політики шляхом перерахування коштів на зазначені цілі структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської державних адміністрацій, які розподіляють їх між структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у місті (у разі їх утворення) рад (далі - районні органи соціального захисту населення).

Згідно з абз. 1 п. 1Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2019 р. № 237 «Деякі питання виплати у 2019 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань" установлено, що у 2019 році виплату до 5 травня разової грошової допомоги, передбаченої Законами УкраїниПро статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захистуіПро жертви нацистських переслідувань(далі - грошова допомога), здійснює Міністерство соціальної політики шляхом перерахування коштів на зазначені цілі структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської державних адміністрацій (далі - регіональні органи соціального захисту населення), які розподіляють їх між структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - районні органи соціального захисту населення).

Також, абз. 1 п. 1Постанови Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 р. №112 "Деякі питання виплати у 2020 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань" установлено, що у 2020 році виплату до 5 травня разової грошової допомоги, передбаченоїЗаконами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"і «Про жертви нацистських переслідувань"(далі - грошова допомога), проводить Міністерство соціальної політики шляхом перерахування коштів на зазначені цілі структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської державних адміністрацій (далі - регіональні органи соціального захисту населення), які розподіляють їх між структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - районні органи соціального захисту населення), центрами по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, що відповідають вимогам пункту 47 частини першоїстатті 2 Бюджетного кодексу України(далі - центри по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат). Районні органи соціального захисту населення, центри по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат перераховують кошти через відділення зв`язку або установи банків на особові рахунки громадян за місцем отримання пенсії (особам, які не є пенсіонерами, - за місцем їх проживання чи одержання грошового утримання).

Відповідно Положення про Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації (нова редакція), затвердженого розпорядженням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 14.06.2018 року № Р-330/0/3-18 Департаментом соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації не ведеться персональний облік отримувачів, зокрема, щорічної разової допомоги до 5 травня учасникам бойових дій, по містах та районах області, не здійснюється персональне нарахування та виплата усіх видів допомог. В Департаменті наявні тільки транзитні розрахункові рахунки за КПКВ 2501150Щорічна разова допомога ветеранам війни, призначення яких перерахування сум коштів Комунального закладуЦентр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населенняДніпропетровської обласної ради та децентралізованим місцевим (міським, районним) структурним підрозділам з питань соціального захисту населення місцевих органів влади, які мають реєстраційні особові розрахункові рахунки і безпосередньо виконують перерахування відповідних сум коштів фізичним особам.

Отже, визначений Кабінетом Міністрів України порядок передбачає, що виплату грошової допомоги до 5 травня проводить саме Міністерство соціальної політики через відповідні структурні підрозділи (районні органи соціального захисту населення та центри по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат).

Саме районні органи соціального захисту населення та центри по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат перераховують кошти через відділення зв`язку або установи банків на особові рахунки громадян.

Судом встановлено, що на підставі наказу Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 22.03.2019 року №ОД-65/0/209-19«Про передачу функцій», починаючи з 2019 року функції з нарахування та здійснення соціальних виплат за КПКВК 2501150 передано до Комунального закладу«Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населенняДніпропетровської обласної ради».

Таким чином, саме Комунальний заклад Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення Дніпропетровської обласної ради є належним відповідачем у цій справі.

Зі змістуст.48 КАС Українислідує, що суд зобов`язаний встановлювати належність особи, зазначеної позивачем у якості відповідача, з огляду на те, чи повинна вона відповідати за позовними вимогами, заявленими в адміністративному позові.

При цьому наведеною процесуальною нормою передбачена можливість залучення до участі у справі другого відповідача, якщо суд приходить до висновку, що саме ця особа має відповідати за пред`явленим позовом.

Відповідно до ч.3ст.48 КАС Україниякщо позов подано не до тієї особи, яка повинна відповідати за позовом, суд до ухвалення рішення у справі за згодою позивача замінює первісного відповідача належним відповідачем, не закриваючи провадження у справі, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи. Суд має право за клопотанням позивача до ухвалення рішення у справі залучити до участі у ній співвідповідача.

Частиною 4статті 48 КАС Українивстановлено, що у разі якщо позивач не згоден на заміну відповідача іншою особою, суд може залучити цю особу як другого відповідача.

Зважаючи на те, що у даному випадку справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до вимог ст.ст.257,263 КАС України, тому суд позбавлений можливості з`ясувати думку позивача щодо заміни неналежних відповідачів на належного, суд, враховуючи, що первинні відповідачі не здійснюють персональне нарахування та виплату щорічної разової допомоги до 5 травня учасникам бойових дій, керуючись приписамист.48 КАС України, доходить висновку про необхідність залучення Комунального закладу "Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення" Дніпропетровської обласної ради у якості співвідповідача у цій справі.

Крім того, розглянувши матеріали адміністративної справи, суд вважає за необхідне із власної ініціативи, зупинити провадження у справі з наступних підстав.

Згідно інформації розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України, Верховним Судом, ухвалою від 17.06.2020 відкрито провадження у зразковій справі № 440/2722/20 за позовом фізичної особи до Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області, Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Лубенської міської ради Полтавської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Згідно вищевказаної ухвали Верховного Суду від 17.06.2020 у справі № 440/2722/20, ознаками типової справи, в якій може бутиухвалено рішенняцієї зразкової справи, є такі:

1) позивачами є особи з інвалідністю внаслідок війни та мають право на отримання разової грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік;

2) позовні вимоги заявлені до органу, уповноваженого здійснювати виплату разової щорічної грошової допомоги до 5 травня (Управління соціального захисту населення за місцем проживання позивача та/або Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області);

3) спірні відносини стосуються визначення розміру разової грошової допомоги до 5 травня у 2020 році та урегульовані одними й тими самими нормами права, а саме:статтею 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту",Постановою Кабінету Міністрів України від 19.02.2020 №112 "Деякі питання виплати у 2020 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань", Рішенням Конституційного Суду України від 27.02.2020 № 3-р/2020 у справі №1-247/2018(3393/18);

4) позивачами у даних справах заявлено аналогічні позовні вимоги (визнати протиправними дії (бездіяльність) відповідача щодо нарахування та виплати у 2020 році разової щорічної грошової допомоги до 5 травня у розмірі, визначеномуПостановою Кабінету Міністрів України від 19.02.2020 №112 "Деякі питання виплати у 2020 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань" та зобов`язати відповідача нарахувати і виплатити разову щорічну грошову допомогу до 5 травня за 2020 рік у розмірі, визначеномуЗаконом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту").

Отже, адміністративна справа №160/12491/20 має ознаки вищевказаної типової справи, що прийнята до розгляду Верховним Судом як зразкова адміністративна справа, оскільки спір між сторонами у цій справі виник з аналогічних підстав, у відносинах, що регулюються одним й тими ж нормами права, та має подібний предмет.

Рішенням Верховного Суду від 29.09.2020 у справі № 440/2722/20 (Пз/9901/14/20) позов задоволено частково: визнано протиправною бездіяльність Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області щодо нарахування та виплати фізичній особі щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік у розмірі восьми мінімальних пенсій за віком та зобов`язано Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області нарахувати та виплатити фізичній особі недоплачену грошову допомогу до 5 травня за 2020 рік у розмірі восьми мінімальних пенсій за віком, з урахуванням попередньо виплаченої суми допомоги. В іншій частині у задоволенні позову відмовити.

Однак згідно інформації розміщеній в Єдиному державному реєстрі судових рішень, рішення Верховного Суду від 29.09.2020 у справі № 440/2722/20 (Пз/9901/14/20) на цей час є таким, що не набрало чинності.

Приписами п. 9 ч. 2ст. 236 КАС Українипередбачено, що суд має право зупинити провадження у справі в разі розгляду типової справи і оприлюднення повідомлення Верховного Суду про відкриття провадження у зразковій справі - до набрання чинності рішенням Верховного Суду у зразковій справі.

Частиною 1статті 291 КАС Українипередбачено, що суд, який розглядає типову справу, має право зупинити провадження за клопотанням учасника справи або за власною ініціативою у випадку, якщо Верховним Судом відкрито провадження у відповідній зразковій справі.

Із аналізу норм ст. ст.236та291 КАС України, встановлено, що зупинення провадження у разі розгляду типової справи є правом суду.

Відтак, з метою забезпечення ефективності та передбачуваності судової практики у спірних правовідносинах, беручи до уваги те, що ця справа має ознаки типової адміністративної справи, що розглядається Верховним Судом як зразкова справа, і правові висновки у такій справі є обов`язковими для врахування судом, провадження у цій справі доцільно зупинити до набрання чинності рішенням Верховного Суду у зразковій справі № 440/2722/20 (Пз/9901/14/20).

Керуючись ст.48, 52, 236,248,256 КАС України, суд,-

УХВАЛИВ:

Замінити в порядку процесуального правонаступництва відповідача з Управління праці та соціального захисту населення Чечелівської районної у місті Дніпрі ради (49000, м.Дніпро, вул.Уральська, буд.5, код ЄДРПОУ 03192477) на Правобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради (49068, м.Дніпро, вул.Трудова, 1А, код ЄДРПОУ 42788513).

Клопотання Правобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради про заміну відповідача з Правобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради на Комунальний заклад «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради задовольнити частково.

Залучити в якості співвідповідача Комунальний заклад «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради (49094, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26, код ЄДРПОУ 42643875).

У задоволенні іншої частини клопотання відмовити.

Зупинити провадження по справі №160/12419/20 до набрання законної сили судовим рішенням Верховним Судом у зразковій справі №440/2722/20.

Встановити Комунальному закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради строк для подання відзиву на позов (у разі заперечення проти позову) протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання копії цієї ухвали разом із доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються її заперечення.

Копію ухвали направити сторонам по справі, Комунальному закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради, також копію позовної заяви з додатками.

Відповідно до статті 256 КАС України ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені ст. ст. 294-297 КАС України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи ухвала суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя М.В. Дєєв

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.11.2020
Оприлюднено08.09.2022
Номер документу92645193
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них

Судовий реєстр по справі —160/12419/20

Рішення від 28.07.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 07.07.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 12.05.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 04.11.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 07.10.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні