Постанова
від 05.11.2020 по справі 380/9715/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 листопада 2020 рокуЛьвівСправа № 380/9715/20 пров. № А/857/13239/20

Колегія суддів Восьмого апеляційного адміністративного суду в складі:

головуючого судді: Улицького В.З.

суддів: Кузьмича С.М., Шавеля Р.М.

при секретарі судового засідання: Волошин М.М.

за участі представника позивача: Барнацький П.С.

представника відповідача: Головацька І.Б.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Дрогобицької міської територіальної виборчої комісії Дрогобицького району Львівської області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 02.11.2020 року (рішення ухвалене о 17:48 хв. у м. Львові судом у складі головуючого судді Хоми О.П.) у справі за позовом ОСОБА_1 до Дрогобицької міської територіальної виборчої комісії Дрогобицького району Львівської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИЛА:

31 жовтня 2020 року Кандидат на посаду депутата Дрогобицької ОТГ ОСОБА_1 звернувся до суду першої інстанції з позовом до Дрогобицької міської територіальної виборчої комісії Дрогобицького району Львівської області з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог про визнання бездіяльності Дрогобицької МТВК, яка залишила скаргу позивача від 28.10.2020 без розгляду, протиправною, зобов`язання Дрогобицьку МТВК розглянути скаргу ОСОБА_1 від 28.10.2020 та відповідно до пунктів 9, 12, 13 статті 254 Виборчого кодексу України вирішити питання про проведення перерахунку голосів на виборчій дільниці №460282 в селі Унятичі Дрогобицького району Львівської області за кандидатів до Дрогобицької міської ради.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що до нього, як до кандидата у депутати до Дрогобицької ОТГ 28.10.2020 звернулися жителі та виборці села Унятичі Дрогобицького району Львівської області ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 із заявами, в яких вказали, що головою та членами дільничної виборчої комісії №460282 грубо порушено їхні конституцій права та свободи, а також право на вільне волевиявлення. Заявники зазначили, що 25.10.2020 вони прибули на виборчу дільницю №460282 у селі Унятичі Дрогобицького району Львівської області та проголосували за Партію Слуга Народу під №8, в тому числі за ОСОБА_1 , як кандидата у депутати до Дрогобицької ОТГ під №5, здійснивши відповідні відмітки у виборчих бюлетенях. Проте, 27.10.2020 їм стало відомо, що за результатами підрахунків голосів виборців на виборчій дільниці №460282 в селі Унятичі Дрогобицького району Львівської області за позивача, як кандидата на посаду депутата Дрогобицької ОТГ проголосувало 0 (нуль) виборців. Ознайомившись із протоколом підрахунку голосів 28.10.2020, позивач звернувся із відповідною заявою до Дрогобицької МТВК про те, що на виборчій дільниці №460282 в селі Унятичі Дрогобицького району грубо порушено виборче законодавство та можливу фальсифікацію протоколів підрахунку голосів на цій виборчій дільниці. За результатами розгляду вказаної заяви від 28.10.2020 відповідачем відмовлено у її розгляді. Зазначає, що причини відмови у розгляді заяви від 28.10.2020 є надуманими, необґрунтованими та не відповідають фактичним обставинам справи. Просив позов задоволити.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 02.11.2020 року позов задоволено частково. Визнано протиправною бездіяльність Дрогобицької міської територіальної виборчої комісії Дрогобицького району Львівської області щодо належного розгляду заяви ОСОБА_1 від 28.10.2020. Зобов`язано Дрогобицьку міську територіальну виборчу комісію Дрогобицького району Львівської області прийняти за результатами розгляду заяви ОСОБА_1 від 28.10.2020 рішення у відповідності до статті 72 Виборчого кодексу України. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись із рішенням суду першої інстанції відповідачем подана апеляційна скарга, в якій апелянт зазнає, що оскаржуване рішення винесене з порушенням норм матеріального та процесуального права. Додатково вказавши, зокрема що ані сам позивач, ані його довірені особи не ско ристалися своїм правом бути присутніми на виборчій дільниці під час голосування, під рахунку голосів та при підписанні протоколів про підрахунок голосів на виборчій дільниці № 460282 у селі Унятичі Дрогобицького району Львівської області, що й призвело до по дання як до відповідача, так і до суду першої інстанції неналежних доказів. Зазначив, що позивачу наряду із переліком недоліків, які перешкоджають розгляду його заяви, було вказано на неможливість розгляду такої по суті, навіть якби зая вником при повторному поданні скарги встановленої форми та змісту і були виправлені вка зані недоліки, позаяк таке було неможливим вже при первинному зверненні - через недо тримання строків звернення із скаргою на порушення, які мали місце під час голосу вання та підрахунку голосів, визначених частиною 3 статті 66 Виборчого кодексу України. Просить рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове рішення, яким відмовити у задоволенні позову в повному обсязі.

Представник позивача ОСОБА_1 -адвокат Барнацький Павло Степанович подав відзив на апеляційну скаргу та просив апеляційну скаргу залишити без задоволення а рішення суду першої інстанції без змін.

Представник відповідача Головацька І.Б. просила скасувати рішення суду першої інстанції, та прийняти нове рішення яким відмовити позивачу ОСОБА_1 у задоволені позовних вимог.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає, виходячи з наступного.

Судом встановлено та з матеріалів справи слідує, що Постановою Дрогобицької МТВК від 24.09.2020 №41 на підставі територіального виборчого списку кандидатів у депутати Дрогобицької міської ради Дрогобицького району Львівської області, висунутих Львівською обласною організацією політичної партії Слуга Народу у територіальному виборчому окрузі №5, що є додатком до рішення конференції Львівської обласної організації політичної партії Слуга Народу від 19.09.2020 №513, ОСОБА_1 зареєстровано кандидатом у депутати до Дрогобицької ОТГ від номером 5.

Згідно Протокол дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 460282 з виборів депутатів Дрогобицької міської ради Дрогобицького району Львівської області складено і підписано членами дільничної виборчої комісії виборчої дільниці 26.10.2020 о 03 годині 20 хвилин.

Як вбачається з Протоколу, у графі Кількість голосів виборців, які підтримали кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії за ОСОБА_1 як представника політичної партії Слуга Народу значиться 0 .

Згідно до даних про реєстрацію уповноважених членів дільничних виборчих комісій, які доставляли протоколи про підрахунок голосів з відповідних місцевих виборів до Дрогобицької МТВК, уповноважені особи ДВК № 460282 прибули до ТВК 26.10.2020 о 12 год. 21 хв. і та здали протоколи о 12 год. 53 хв. Відсутні акти, заяви, скарги, подані до ДВК № 460282.

Як стверджує позивач, що він дізнався, що в межах даного виборчого округу у списку від політичної партії Слуги Народу за нього проголосувало 0 (нуль) виборців.

Так, 28.10.2020 о 18:15 за вхідним №202 позивач звернувся до Дрогобицької МТВК з заявою, в якій просив:

-невідкладно прийняти рішення ТВК про призупинення оголошення результатів виборів у Дрогобицьку ОТГ;

-прийняти рішення про вскриття пакетів із виборчими бюлетенями на виборчій дільниці №460282 с. Унятичі Дрогобицького району Львівської області та провести перерахунок голосів у його присутності;

-за результати розгляду звернення та перерахунку бюлетенів звернутися до правоохоронних органів з метою відкриття кримінального провадження;

-про результати розгляду заяви повідомити ОСОБА_1 у встановлений законом термін.

29.10.2020 №204 відповідач листом за підписом голови Дрогобицької МТВК Дем`яновської Н.О. надав позивачу пояснення, де вказав про порушення суб`єктом звернення зі скаргою строку звернення, передбаченого частиною 3 статті 66 Виборчого кодексу України, та недотримання вимог щодо змісту та форми скарги, встановлених статтею 67 Виборчого Кодексу України.

Невідповідність вимогам заяви ОСОБА_1 статті 67 Виборчого кодексу України полягає у такому:

-не виконано вимогу пункту 1 частини першої статті 67 Виборчого кодексу України, вказана назва територіальної виборчої комісії, до якої подано скаргу, не відповідає офіційній, яка звучить наступним чином - Дрогобицька міська територіальна виборча комісія Дрогобицького району Львівської області. Окрім того, голова територіальної виборчої комісії не має права одноособово приймати рішення з порушеного питання;

-не виконано вимогу пункту 2 частини першої статті 67 Виборчого кодексу України, не вказано прізвище, ім`я, по батькові суб`єкта звернення зі скаргою, зазначено лише номер телефону, що перешкоджає комісії ідентифікації суб`єкта звернення зі скаргою;

-не виконано вимоги пункту 3 частини першої статті 67 Виборчого кодексу України, не вказано прізвище, ім`я, по-батькові (найменування) суб`єкта оскарження, його місце проживання чи офіційну контактну адресу (юридичну або поштову адресу), а також номер засобу зв`язку, адресу електронної пошти, якщо такі відомі суб`єкту звернення;

-не виконано вимоги пункту 4 частини першої статті 67 Виборчого кодексу України, зі змісту скарги не вбачається суть порушеного питання, а також законодавчо обґрунтовані підстави для проведення повторного підрахунку голосів виборців на вказаній виборчій дільниці, не вказано чим проведений дільничною виборчою комісією підрахунок голосів виборців порушує права позивача, як кандидата;

-не виконано вимоги пункту 5 частини першої статті 67 Виборчого кодексу України, з викладених у заяві обставин неможливо встановити в чому саме полягали порушення зі сторони дільничної виборчої комісії чи окремих членів цієї дільничної виборчої комісії, які вплинули на результат підрахунку голосів та можуть вплинути на результати виборців;

-не виконано вимоги пункту 6 частини першої статті 67 Виборчого кодексу України, у тексті заяви відсутні чітко сформовані вимоги із зазначення суті рішення, ухвалення якого вимагає від суб`єкта розгляду скарги (Дрогобицької МТВК);

-не виконано вимоги пункту 7 частини першої статті 67 Виборчого кодексу України, вказаний перелік документів і матеріалів, що додаються, не являються належними допустимими доказами.

29.10.2020 №204 у листі відповідачем вказано, що позивач втратив право на повторне звернення із скаргою, оформленою у відповідності до вимог статті 67 Виборчого кодексу України, у зв`язку з пропуском строків, визначених статтею 66 Виборчого кодексу України, які поновленню не підлягають.

Таким чином, вважаючи що Дрогобицькою МТВК не розглянуто належним чином заяву від 28.10.2020, чим допущено протиправну бездіяльність, а тому позивач звернувся до суду з позовом.

Статтею 20 ВК України визначено, що виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Згідно пункту 1 частини 1 статті 65 ВК України суб`єктом звернення до виборчої комісії зі скаргою, що стосується виборчого процесу, може бути, зокрема кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах.

Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 65 ВК України право кандидата, зареєстрованого для участі у відповідних виборах ...оскаржити до відповідної виборчої комісії рішення, дії чи бездіяльність суб`єктів оскарження, якщо такі рішення, дії чи бездіяльність стосуються відповідного регіону, округу, де цей кандидат зареєстрований для участі у виборах.

Частиною 4 статті 65 ВК України передбачено, що до територіальної виборчої комісії, яка встановлює результати відповідних місцевих виборів, може бути подана скарга на:

-рішення, дії чи бездіяльність територіальної виборчої комісії, яка встановлює підсумки голосування з відповідних місцевих виборів;

-рішення, дії чи бездіяльність дільничної виборчої комісії, яка забезпечує організацію і проведення відповідних місцевих виборів (у разі якщо підсумки голосування з відповідних місцевих виборів не встановлюються).

До територіальної виборчої комісії, яка встановлює підсумки голосування з відповідних місцевих виборів, може бути подана скарга на рішення, дії чи бездіяльність дільничної виборчої комісії, яка забезпечує організацію і проведення відповідних місцевих виборів.

Частиною 3 статті 66 ВК України врегульовано, що скарга щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, членів виборчих комісій, що мали місце у день голосування, під час підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, встановлення підсумків голосування та/або під час транспортування виборчих документів, може бути подана до виборчої комісії не пізніше наступного дня після дня прийняття рішення, вчинення дії або бездіяльності, але не пізніше часу прийняття відповідною виборчою комісією виборчих документів такої виборчої комісії відповідно до цього Кодексу.

Згідно частини 6 статті 66 ВК України строк подання скарги продовженню або поновленню не підлягає, крім випадку повторного подання скарги після усунення її недоліків не пізніше наступного дня після дня її повернення суб`єктом розгляду скарги без розгляду відповідно до частини першої статті 68 цього Кодексу.

Днем подання скарги вважається день фактичного отримання скарги виборчою комісією.

Відповідно до статті 67 ВК України встановлено вимоги до змісту і форми скарги.

1.Скарга до виборчої комісії подається у письмовій формі і повинна містити:

1)назву виборчої комісії, до якої вона подається;

2)прізвище, ім`я, по батькові (найменування) суб`єкта звернення зі скаргою, його місце проживання чи офіційну контактну адресу (юридичну або поштову адресу), а також номер засобу зв`язку, адресу електронної пошти, якщо такі є;

3)прізвище, ім`я, по батькові (найменування) суб`єкта оскарження, його місце проживання чи офіційну контактну адресу (юридичну або поштову адресу), а також номер засобу зв`язку, адресу електронної пошти, якщо такі відомі суб`єкту звернення;

4)суть порушеного питання;

5)виклад обставин і зазначення доказів, якими суб`єкт звернення зі скаргою обґрунтовує свої вимоги;

6)чітко сформульовані вимоги із зазначенням суті рішення, ухвалення якого вимагається від суб`єкта розгляду скарги;

7)перелік документів і матеріалів, що додаються;

8)підпис суб`єкта звернення зі скаргою чи особи, яка уповноважена представляти відповідного суб`єкта, із зазначенням дати підписання.

2.У скарзі можуть бути зазначені заінтересовані особи, яких суб`єкт звернення зі скаргою вважає за потрібне залучити до розгляду скарги.

3.У скарзі зазначається статус суб`єкта звернення зі скаргою у виборчому процесі.

7.До скарги додаються її копії, докази, зазначені у скарзі, та копії усіх документів, що приєднуються до скарги, у кількості, що дорівнює кількості суб`єктів оскарження та заінтересованих осіб, зазначених у скарзі. Письмові докази подаються в оригіналі або в засвідченій у встановленому порядку копії.

8)Суб`єкт звернення може у скарзі заявляти вимоги про:

1)визнання рішення суб`єкта оскарження таким, що не відповідає вимогам законодавства (є протиправними), порушує виборчі права громадян, права та законні інтереси суб`єкта виборчого процесу та його скасування;

2)визнання дій суб`єкта оскарження такими, що не відповідають вимогам законодавства (є протиправними), порушують виборчі права громадян, права та законні інтереси суб`єкта виборчого процесу та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій;

3)визнання бездіяльності суб`єкта оскарження такою, що не відповідає вимогам законодавства (є протиправною), порушує виборчі права громадян, права та законні інтереси суб`єкта виборчого процесу та зобов`язання вчинити певні дії;

4)поновлення в інший спосіб, що не суперечить Кодексу, порушених виборчих прав громадян, прав та законних інтересів суб`єкта виборчого процесу.

Частиною 1 статті 68 ВК України передбачено, скарга повертається суб`єкту звернення зі скаргою без розгляду не пізніш як на наступний день після дня надходження скарги, а скарга, подана напередодні дня голосування, в день голосування чи наступного дня, - невідкладно.

Право повернути скаргу без розгляду мають:

1)щодо скарг, поданих до Центральної виборчої комісії, - Голова, заступник Голови Центральної виборчої комісії або інший член Центральної виборчої комісії за дорученням Голови Центральної виборчої комісії;

2)щодо скарг, поданих до іншої виборчої комісії, - голова або заступник голови цієї виборчої комісії.

Відповідно до частини 3 статті 68 ВК України повернення скарги здійснюється листом за підписом особи, зазначеної у частині другій цієї статті, в якому зазначається вичерпний перелік недоліків, які перешкоджають розгляду скарги, і вказується на можливість повторного звернення зі скаргою, оформленою відповідно до вимог статті 67 цього Кодексу, у передбачені цим Кодексом строки.

При повторному поданні скарги з невиправленими недоліками або з допущенням нових недоліків виборча комісія приймає рішення про залишення її без розгляду по суті.

Судовою колегією апеляційного суду встановлено, що листом від 29.10.2020 №204 за підписом голови Дрогобицької МТВК Дем`яновської Н.О. надано пояснення ОСОБА_1 на його заяву, суть яких полягає у недотриманні ним вимог щодо змісту та форми скарги, встановлених статтею 67 ВК України та порушенні строку звернення, передбаченого частиною 3 статті 66 ВК України.

Як зазначив відповідач, що позивач втратив право на повторне звернення із скаргою, оформленою у відповідності до вимог статті 67 ВК України у зв`язку з пропуском строків, визначених статтею 66 ВК України, які поновленню не підлягають.

Відтак, не розгляд заяви ОСОБА_5 відбувся за двох самостійних підстав, основною з яких було саме порушення строку оскарження, який не підлягає поновленню, що унеможливлює право позивача на повторне звернення із скаргою, оформленою у відповідності до вимог статті 67 ВК України.

Згідно частини 3 статті 68 ВК України голові ТВК надано право листом повернути скаргу, оформлену без дотримання вимог статті 67 ВК України. Посилаючись на вказану норму, відповідач у своєму листі від 29.10.2020 фактично надав пояснення з приводу питань, порушених позивачем у заяві від 28.10.2020, не вказуючи при цьому про повернення такої без розгляду.

Апеляційний суд встановив, що фактично заява ОСОБА_1 від 28.10.2020 відповідачем не була повернута без розгляду, оскільки оригінал такої заяви надано головою Дрогобицької МТВК суду для огляду.

Зазначене свідчить про недотримання відповідачем вимог частини 3 статті 68 ВК України щодо повернення без розгляду заяви від 28.10.2020.

Згідно частин 2-3 статті 72 ВК України перед розглядом скарги по суті виборча комісія вивчає скаргу для встановлення:

1)чи подано скаргу належним суб`єктом звернення зі скаргою, визначеним цим Кодексом;

2)чи віднесено цим Кодексом розгляд скарги до повноважень виборчої комісії (належний суб`єкт розгляду скарги);

3)чи дотримано суб`єктом звернення зі скаргою строки оскарження, встановлені цим Кодексом.

Виборча комісія приймає рішення про залишення скарги без розгляду по суті, якщо вона подана неналежним суб`єктом звернення зі скаргою чи до неналежного суб`єкта розгляду скарги або з порушенням строків оскарження, встановлених цим Кодексом.

Пунктом 10.2. Порядку передбачено, що розгляду скарг виборчими комісіями з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів , затвердженого Постановою Центральної виборчої комісії №192 від 21.08.2020 року (далі - Порядок розгляду скарг), за результатами розгляду скарги виборча комісія на засіданні ухвалює рішення у формі постанови.

Пункт 10.6 Порядку розгляду скарг містить норму, аналогічну частині 2 статті 72 ВК України, про те, що виборча комісія приймає рішення про залишення скарги без розгляду по суті, якщо вона подана неналежним суб`єктом звернення зі скаргою чи до неналежного суб`єкта розгляду скарги або з порушенням строків оскарження, встановлених Кодексом.

Судова колегія апеляційного суду звертає увагу, що недотримання суб`єктом подання скарги вимог щодо форми та змісту та недотримання строків оскарження є різними порушеннями, які тягнуть за собою різні правові наслідки за результатами розгляду таких скарг.

-у випадку порушення строку подання скарги, така постановою територіальної виборчої комісії залишається без розгляду по суті;

-у випадку оформлення скарги з порушенням вимог статті 67 ВК України, така скарга повертається без розгляду листом.

Протокол про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №460282 у селі Унятичі Дрогобицького району Львівської області з виборів депутатів Дрогобицької міської ради Дрогобицького району Львівської області складено і підписано членами дільничної виборчої комісії виборчої дільниці № 460282 - 26.10.2020 о 03 год.20 хв.

З даних про реєстрацію уповноважених членів дільничних виборчих комісій, які доставляли протоколи про підрахунок голосів з відповідних місцевих виборів до Дрогобицької міської територіальної виборчої комісії, уповноважені особи ДВК №460282 прибули до ТВК 26.10.2020 о 12 год. 21 хв. і здали протоколи о 12 год. 53 хв.

Разом з тим, з скаргою ОСОБА_1 звернувся 28.10.2020 о 18:15, тобто поза межами встановленого частиною 3 статті 66 ВК України строку.

Всупереч вимогам статті 72 ВК України Дрогобицькою ТВК не було прийнято відповідного рішення, натомість надано відповідь на підставі статті 68 ВК України без фактичного повернення заяви позивача від 28.10.2020.

Відтак, зазначене свідчить про допущену відповідачем бездіяльність щодо належного розгляду скарги ОСОБА_1 від 28.10.2020.

Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

За таких підстав апеляційна скарга задоволенню не підлягає, підстав для скасування рішення суду першої інстанції колегія суддів не знаходить.

Також апелянтом при поданні апеляційної скарги не було сплачено судовий збір.

Частиною 9 статті 273 КАС України встановлено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

За подання апеляційної скарги на рішення суду судовий збір становить 1261,20 грн і підлягає стягненню з відповідача.

Керуючись статтями 241-246, 255, 272, 273, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів,-

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Дрогобицької міської територіальної виборчої комісії Дрогобицького району Львівської області - залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 02.11.2020 року у справі №380/9715/20 - без змін.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Дрогобицької міської територіальної виборчої комісії Дрогобицького району Львівської області судовий збір в розмірі 1261,20 грн (реквізити рахунку - Отримувач коштів УК у Галицькому районі м. Львова; код отримувача за ЄДРПОУ - 38007573; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); МФО - 899998; рахунок отримувача - UA218999980313161206081013004; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - *;101; код платника; судовий збір; № справи; Восьмий апеляційний адміністративний суд ).

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя В. З. Улицький судді С. М. Кузьмич Р. М. Шавель Повне судове рішення складено 05.11.2020

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.11.2020
Оприлюднено06.11.2020
Номер документу92660873
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/9715/20

Постанова від 05.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 05.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 05.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Рішення від 02.11.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 01.11.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні