Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
06 листопада 2020 р. Справа№200/10111/20-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Кравченко Т.О.,
суддів Олішевської В.В., Шинкарьової І.В.,
за участю
секретаря судового засідання Горічевої С.В.,
представника позивача Сильченка О.В.,
розглянув в судовому засіданні адміністративну справу за позовом Донецької обласної організації політичної партії Наш край до Слов`янської міської територіальної виборчої комісії Краматорського району Донецької області про визнання протиправними і скасування рішень, визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,
встановив:
31 жовтня 2020 року о 23 годині 02 хвилини до Донецького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Донецької обласної організації політичної партії Наш край (далі - позивач) до Слов`янської міської територіальної виборчої комісії Краматорського району Донецької області (далі - відповідач, Слов`янська ТВК), в якому з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, позивач просив:
1. визнати протиправними та скасувати протокольні рішення від 26 жовтня 2020 року Слов`янської ТВК щодо врахування відомостей протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з позначкою Уточнений з виборів депутатів Слов`янської міської ради та Краматорської районної ради Донецької області;
2. визнати протиправною бездіяльність Слов`янської ТВК щодо неприйняття рішення про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області, депутатів Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області;
3. зобов`язати Слов`янську ТВК прийняти рішення про повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області, депутатів Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області.
І. Заяви, клопотання учасників справи. Процесуальні дії у справі.
01 листопада 2020 року Донецький окружний адміністративний суд постановив ухвалу про повернення позовної заяви позивачеві на підставі п. 3 ч. 4 ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).
Постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 04 листопада 2020 року ухвала Донецького окружного адміністративного суду від 01 листопада 2020 року скасована, а справа направлена до суду першої інстанції для продовження розгляду.
04 листопада 2020 року суд постановив ухвалу про прийняття позовної заяви та відкриття провадження в адміністративній справі № 200/10111/20-а; вирішив розглядати справу з урахуванням особливостей, визначених § 2 глави 11 розділу ІІ КАС України, колегіально у складі трьох суддів; встановив строк для подання відзиву на позовну заяву та призначив судове засідання на 05 листопада 2020 року о 14 годині 00 хвилин.
Цією ж ухвалою суд задовольнив клопотання позивача та витребував у відповідача письмові докази.
Про подання позовної заяви та про дату, час і місце розгляду справи учасники справи повідомлені в порядку, визначеному ст. 268 КАС України, що підтверджено звітами про надіслання електронних листів та телефонограмами.
Відповідач явку свого представника в судове засідання 05 листопада 2020 року о 14 годині 00 хвилин не забезпечив, подав заяву про розгляд справи за відсутності його представника.
На підставі ч. 3 ст. 268 КАС України суд постановив ухвалу, яка занесена в журнал судового засідання, про розгляд справи за відсутності представника відповідача.
В судовому засіданні 05 листопада 2020 року представник позивача заявив клопотання про оголошення перерви в судовому засіданні для ознайомлення з письмовими доказами, поданими відповідачем, а також для уточнення позовних вимог.
За наслідками розгляду цього клопотання суд постановив ухвалу, яка занесена в журнал судового засідання, якою задовольнив клопотання представника позивача та оголосив перерву в судовому засіданні до 06 листопада 2020 року до 11 години 00 хвилин.
Про дату, час і місце проведення судового засідання після перерви учасники справи повідомлені в порядку, визначеному ст. 268 КАС України, що підтверджено звітами про надіслання електронних листів та телефонограмами.
05 листопада 2020 року о 20 годині 29 хвилин представник позивача подав заяву про уточнення позовних вимог.
В судове засідання після перерви відповідач явку свого представника не забезпечив.
На підставі ч. 3 ст. 268 КАС України суд постановив ухвалу, яка занесена в журнал судового засідання, про розгляд справи за відсутності представника відповідача.
В судовому засіданні представник позивача підтримав заяву про уточнення позовних вимог, просив прийняти її до розгляду та вирішувати позовні вимоги в редакції, викладеній у заяві від 05 листопада 2020 року.
За наслідками розгляду заяви представника позивача суд постановив ухвалу, якою прийняв до розгляду заяву про уточнення позовних вимог.
06 листопада 2020 року о 10 годині 40 хвилин до суду надійшла заява представника організації політичної партії Наш край у Слов`янській ТВК з правом дорадчого голосу Чернічкіна М.Д. про вступ у справу в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача.
Заслухавши заявника, з`ясувавши думку представника позивача, який підтримав заяву про вступ у справу третьої особи, суд постановив ухвалу, яка занесена в журнал судового засідання, якою відмовив у залученні представника організації політичної партії Наш край у Слов`янській ТВК Чернічкіна М.Д. як третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача у зв`язку з відсутністю передбачених ч. 2 ст. 49 КАС України підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 229 КАС України здійснювалося повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
ІІ. Стислий виклад позиції позивача та заперечень відповідача.
В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначив, що під час опрацювання протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області та депутатів Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області він виявив ряд неточностей, які в силу приписів ч. 10 ст. 254 Виборчого кодексу України (далі - ВК України) неможливо усунути без перерахунку виборчих бюлетенів та відповідного опрацювання списків виборців на виборчій дільниці.
Позивач доводив, що Слов`янська ТВК допустила протиправну бездіяльність, яка полягала у тому, що ТВК не розглянула питання та не прийняла рішення про усунення неточностей в протоколах ДВК № 141225 про підрахунок голосів виборців шляхом призначення перерахунку виборчих бюлетенів.
Стверджував, що допущена Слов`янською ТВК бездіяльність призвела до порушення виборчих прав Донецької обласної організації політичної партії Наш край як суб`єкта виборчого процесу, який висунув кандидатів у депутати Краматорської районної ради, Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області та Слов`янського міського голови.
Позивач наголошував, що в протоколі про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області має місце наступна неточність: пункт 12 (кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії) має розбіжність в 185 голосів виборців від суми пункту 13 (кількості голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати в цьому списку) та пункту 14 (кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії) (п. 12 не дорівнює п. 13 + п. 14, відповідно 472 голоси не дорівнює 0 + 287 голосів).
Така розбіжність в 185 голосів міститься в пункті 12 протоколу і виникла внаслідок того, що в усіх місцевих організацій політичних партій в пункті 13 вказано 0 голосів.
Як наслідок, в протоколі наявна ще одна неточність, а саме пункт 12 (кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії) має розбіжність з пунктом 11 (кількість виборчих бюлетенів з голосами виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій) (п. 12 не дорівнює п. 11, оскільки 287 не дорівнює 472).
Пункти 11 та 12 протоколу - це фактично одна і та ж сумарна кількість голосів виборців, тільки в пункті 12 вона розподілена по конкретним організаціям політичних партій. З цієї причини ці пункти заповнюються одночасно відповідно до п. 3.2 Порядку № 386.
Аналогічні неточності наявні в протоколі про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області. А саме: п.12 не дорівнює п. 13 + п. 14, оскільки 483 не дорівнює 0 + 300. Розбіжність становить 183 голоси і виникла внаслідок того, що в усіх місцевих організацій політичних партій в п. 13 вказаний 0 голосів. П. 9 не дорівнює п. 10 + п. 11, оскільки 74 не дорівнює 32 + 483 (515) Також є невідповідність п. 7 не дорівнює п. 8 + п. 9, тобто 515 не дорівнює 0 + 74.
На переконання позивача, такі розбіжності могли бути усунені виключно шляхом проведення повторного підрахунку голосів, оскільки невідомо якій з партій мало бути додано 185 і 183 голоси відповідно.
Покликаючись на ч. ч. 5, 12 ст. 254 ВК України, постанову Центральної виборчої комісії від 15 жовтня 2020 року № 386, позивач доводив, що за цих обставин Слов`янська ТВК на підставі ч. 10 ст. 254 ВК України, п. 6.3. Порядку № 386 зобов`язана прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на цій дільниці.
Стверджував, що в цьому випадку ВК України та Порядок № 386 не передбачають складання будь-якого акту розбіжностей (невідповідностей), тому відповідач зобов`язаний був прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на цій дільниці.
На переконання позивача, факт того, що Слов`янська ТВК прийняла протоколи про підрахунок голосів виборців з депутатів Краматорської районної ради та депутатів Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області, є грубим порушенням вимог ВК України та прав суб`єктів виборчого процесу.
В судовому засіданні позивач підтримав уточнені позовні вимоги з підстав, викладених у позовній заяві, просив задовольнити позов.
Правом на подання відзиву на позовну заяву відповідач не скористався, в заяві від 05 листопада 2020 року № 88 зазначив, що позовні вимоги не визнає та просить відмовити в позові.
ІІІ. Обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин, з посиланням на докази, на підставі яких встановлені відповідні обставини. Докази відхилені судом, та мотиви їх відхилення.
На виконання вимог ст. 90 КАС України суд оцінив докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні; оцінив належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, виходячи з того, що жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 77 КАС України кожна особа повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.
За правилами абз. 1 ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно з ч. 5 ст. 77 КАС України якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних документів.
З`ясовуючи чи мали місце обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги та заперечення, якими доказами вони підтверджуються, а також чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, суд встановив наступне.
Постановою Верховної Ради України від 15 липня 2020 року № 795-ІХ Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році на неділю, 25 жовтня 2020 року, призначені чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови).
Водночас п. 5 згаданої постанови визначено, що чергові вибори не проводяться у разі призначення перших виборів депутатів відповідних місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на 25 жовтня 2020 року.
08 серпня 2020 року, діючи відповідно до абз. 1 ч. 7 ст. 194, ч. 5 ст. 195 ВК України, пп. 2 п. 2 розділу ІІ Прикінцеві положення Закону України від 16 квітня 2020 року № 562-ІХ Про внесення змін до деяких законів України щодо визначення територій та адміністративних центрів територіальних громад , керуючись ст. ст. 11-13 Закону України від 30 червня 2004 року № 1932-ІV Про Центральну виборчу комісію , Центральна виборча комісія прийняла постанову № 160 Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року (далі - постанова ЦВК № 160), якою на неділю, 25 жовтня 2020 року, призначила перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно з додатками 1-24.
Зокрема, згідно з п. 27 додатку 4 до постанови ЦВК № 160 у Слов`янській міській громаді Краматорського району Донецької області призначені перші місцеві вибори Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області та Слов`янського міського голови Краматорського району Донецької області.
14 серпня 2020 року, діючи відповідно до ст. ст. 7, 22, 38, 64, 140, 141 Конституції України, абз. 2 ч. 7 ст. 194, ч. 5 ст. 195, п. 1 ч. 1 ст. 205 ВК України, постанови Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-ІХ Про утворення та ліквідацію районів та керуючись ст. ст. 11-13 Закону України від 30 червня 2004 року № 1932-ІV Про Центральну виборчу комісію , Центральна виборча комісія прийняла постанову № 176 Про призначення перших виборів депутатів районних рад на 25 жовтня 2020 року (далі - постанова ЦВК № 176), якою на неділю, 25 жовтня 2020 року, призначила перші вибори депутатів районних рад за переліком згідно з додатком, в тому числі Краматорської районної ради Донецької області (п. 20 додатку до постанови ЦВК № 176).
Позивач - Донецька обласна організація політичної партії Наш край (ідентифікаційний код: 39878456; місцезнаходження: 84122, Донецька обл., м. Слов`янськ, вул. Торська, буд. 14а) зареєстрована як юридична особа 06 липня 2015 року, що підтверджено витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) від 31 липня 2020 року № 1006971097.
Відповідач - Слов`янська міська територіальна виборча комісія Краматорського району Донецької області (ідентифікаційний код: 84122; місцезнаходження: 84122, Донецька обл., м. Слов`янськ, пл. Соборна, буд. 2) утворена постановою Центральної виборчої комісії від 10 серпня 2020 року № 172 Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій (додаток 96) та зареєстрована як юридична особа 17 серпня 2020 року, про що свідчать відомості ЄДР.
24 вересня 2020 року Слов`янською ТВК прийнята постанова № 17 Про реєстрацію кандидатів у депутати Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Донецької обласної організації політичної партії Наш край .
26 вересня 2020 року Краматорською районною територіальною виборчою комісією Донецької області прийнята постанова № 33 Про реєстрацію кандидатів у депутати Краматорської районної ради Донецької області, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Краматорської районної ради Донецької області від Донецької обласної організації політичної партії Наш край на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року .
Отже, в силу приписів п. п. 2, 3 ч. 1 ст. 22 ВК України позивач та відповідач є суб`єктами виборчих процесів з перших місцевих виборів депутатів Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області та депутатів Краматорської районної ради Донецької області, призначених на 25 жовтня 2020 року.
Спірні правовідносини виникли на етапі прийняття та розгляду Слов`янською ТВК документів дільничних виборчих комісій, а саме дільничної виборчої комісії № 141225 (далі - ДВК № 141225).
25 жовтня 2020 року о 20 годині 00 хвилин Слов`янська ТВК розпочала безперервне засідання.
На цьому засіданні були присутні члени Слов`янської ТВК у кількості 18 осіб, кандидати в депутати, представники політичних партій, довірені особи кандидатів в депутати місцевих рад, кандидатів на посаду міського голови, офіційні спостерігачі та представники засобів масової інформації.
З приводу прийняття та розгляду Слов`янською ТВК документів від ДВК № 141225 суд встановив такі обставини.
В ході проведення безперервного засідання голова Слов`янської ТВК Петрова Н.М. доповіла про те, що 26 жовтня 2020 року о 05 годині 13 хвилин до Слов`янської ТВК від ДВК № 141225 надійшли запечатані пакети з протоколами про підрахунок голосів виборців з виборів міського голови Слов`янської міської ради, виборів депутатів Слов`янської міської ради та з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області та іншими виборчими документами.
Члени Слов`янської ТВК перевірили комплектність документів та цілісність упаковки всіх пакетів з виборчими документами.
Голова Слов`янської ТВК розпечатала пакет з протоколами ДВК № 141225 та о 05 годині 33 хвилини оголосила їх зміст.
За результатами розгляду протоколів про підрахунок голосів виборців з виборів міського голови Слов`янської міської ради, виборів депутатів Слов`янської міської ради, депутатів Краматорської міської ради Донецької області Слов`янська ТВК прийняла рішення: 1) врахувати відомості протоколу про підрахунок голосів виборців з виборів міського голови Слов`янської міської ради на ДВК № 141225; 2) зобов`язати ДВК № 141225 виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколів з позначкою Уточнений про підрахунок голосів виборців з виборів депутатів Слов`янської міської ради та виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області.
За це рішення члени Слов`янської ТВК проголосували наступним чином: за - 13 голосів, проти - 0, не голосували - 5.
Розгляд зазначеного питання відображений в п. 14 протоколу безперервного засідання Слов`янської ТВК, що встановлено на підставі витягу з вказаного протоколу, наданого відповідачем на виконання ухвали про витребування доказів.
Дослідивши примірник 1 протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області у територіальному виборчому окрузі № 4, наданий відповідачем на виконання ухвали про витребування доказів, суд встановив такі обставини.
Відповідно до ст. 250, ч. 1, абз. абз. 1-15 ч. 2, ч. ч. 3-5 ст. 251 ВК України під час підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 дільнична виборча комісія встановила та внесла до протоколу такі дані:
Пункт 1 - кількість виборчих бюлетенів, одержаних виборчою комісією - 1 573;
Пункт 2 - кількість невикористаних виборчих бюлетенів, погашених дільничною виборчою комісією - 1 058;
Пункт 3 - кількість виборців, включених до списку виборців на виборчій дільниці (на момент закінчення голосування) - 1 567;
Пункт 4 - кількість виборців, внесених на виборчій дільниці до витягу зі списку виборців для голосування за місцем перебування - 85;
Пункт 5 - кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені у приміщенні для голосування - 441;
Пункт 6 - кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені за місцем перебування - 74;
Пункт 7 - загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 515;
Пункт 8 - кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню - 0;
Пункт 9 - кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці - 74;
Пункт 10 - кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними - 32;
Пункт 11 - сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій - 483;
Пункт 12 - кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії: 1. Донецька територіальна організація політичної партії Європейська солідарність - 40; 2. Слов`янська міська організація політичної партії Партія миру та розвитку - 70; 3. Донецька обласна організація політичної партії Наш край - 43; 4. Донецька обласна організація політичної партії Слуга народу - 73; 5. Донецька обласна організація політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина - 6; 6. Донецька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя - 188; 7. Донецька обласна організація політична партія За майбутнє - 7; 8. Регіональна організація політичної партії Опозиційний блок в Донецькій області - 56;
Пункт 13 - кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати з цього списку: 1. Донецька територіальна організація політичної партії Європейська солідарність - 0; 2. Слов`янська міська організація політичної партії Партія миру та розвитку - 0; 3. Донецька обласна організація політичної партії Наш край - 0; 4. Донецька обласна організація політичної партії Слуга народу - 0; 5. Донецька обласна організація політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина - 0; 6. Донецька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя - 0; 7. Донецька обласна організація політична партія За майбутнє - 0; 8. Регіональна організація політичної партії Опозиційний блок в Донецькій області - 0;
Пункт 14 - кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії:
1. Донецька територіальна організація політичної партії Європейська солідарність : ОСОБА_120 - 11, ОСОБА_1 - 4, ОСОБА_2 - 4, ОСОБА_3 - 2, ОСОБА_4 - 1, ОСОБА_5 - 4, ОСОБА_6 - 3, ОСОБА_7 - 2;
2. Слов`янська міська організація політичної партії Партія миру та розвитку : ОСОБА_124 - 1, ОСОБА_8 - 7, ОСОБА_9 - 1, ОСОБА_10 - 8, ОСОБА_11 - 12, ОСОБА_12 - 0, ОСОБА_13 - 2, ОСОБА_14 - 6, ОСОБА_15 - 0, ОСОБА_16 - 1;
3. Донецька обласна організація політичної партії Наш край : ОСОБА_83. - 4, ОСОБА_17 - 2, ОСОБА_18 - 9, ОСОБА_19 - 6, ОСОБА_20 - 5, ОСОБА_21 - 2, ОСОБА_22 - 1, ОСОБА_23 - 2;
4. Донецька обласна організація політичної партії Слуга народу : ОСОБА_24 - 11, ОСОБА_25 - 3, ОСОБА_26 - 10, ОСОБА_27 - 16, ОСОБА_28 - 4, ОСОБА_29 - 2, ОСОБА_30 - 6, ОСОБА_31 - 3;
5. Донецька обласна організація політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина : ОСОБА_32 - 0, ОСОБА_33 - 0, ОСОБА_34 - 0, ОСОБА_35 - 0, ОСОБА_36 - 1;
6. Донецька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя : ОСОБА_37 - 17, ОСОБА_38 - 1, ОСОБА_39 - 39, ОСОБА_40 - 14, ОСОБА_41 - 3, ОСОБА_42 - 24, ОСОБА_43 - 8, ОСОБА_44 - 5;
7. Донецька обласна організація політична партія За майбутнє : ОСОБА_125 - 0, ОСОБА_45 - 0, ОСОБА_46 - 0, ОСОБА_47 - 1, ОСОБА_48 - 0;
8. Регіональна організація політичної партії Опозиційний блок в Донецькій області: ОСОБА_49 - 7, ОСОБА_50 - 16, ОСОБА_51 - 2, ОСОБА_52 - 2, ОСОБА_53 - 3, ОСОБА_54 - 2.
Протокол дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців № 141225 з виборів депутатів Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області у територіальному виборчому окрузі № 4 підписаний головою ДВК ОСОБА_128, заступником голови ДВК ОСОБА_126, секретарем ДВК ОСОБА_55 , членами ДВК ОСОБА_127., ОСОБА_56 , ОСОБА_57 , ОСОБА_58 , ОСОБА_59 , ОСОБА_59 , ОСОБА_60 , ОСОБА_61 , ОСОБА_62 , ОСОБА_129
Протокол не містить позначок про його підписання будь-ким з членів ДВК з окремою думкою.
Примірник 1 протоколу підписаний кандидатом в депутати, довіреними особами кандидатів у депутати та офіційними спостерігачами.
Дослідивши примірник 1 протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області у територіальному виборчому окрузі № 5, наданий відповідачем на виконання ухвали про витребування доказів, суд встановив такі обставини.
Відповідно до ст. 250, ч. 1, абз. абз. 1-15 ч. 2, ч. ч. 3-5 ст. 251 ВК України під час підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 дільнична виборча комісія встановила та внесла до протоколу такі дані:
Пункт 1 - кількість виборчих бюлетенів, одержаних виборчою комісією - 1 595;
Пункт 2 - кількість невикористаних виборчих бюлетенів, погашених дільничною виборчою комісією - 1 080;
Пункт 3 - кількість виборців, включених до списку виборців на виборчій дільниці (на момент закінчення голосування) - 1 567;
Пункт 4 - кількість виборців, внесених на виборчій дільниці до витягу зі списку виборців для голосування за місцем перебування - 85;
Пункт 5 - кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені у приміщенні для голосування - 441;
Пункт 6 - кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені за місцем перебування - 74;
Пункт 7 - загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 515;
Пункт 8 - кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню - 0;
Пункт 9 - кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці - 515;
Пункт 10 - кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними - 43;
Пункт 11 - сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій - 472;
Пункт 12 - кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії: 1. Донецька обласна організація політичної партії За майбутнє - 14; 2. Партія миру та розвитку - Донецька обласна організація - 46; 3. Донецька обласна організація політичної партії Слуга народу - 71; 4. Донецька обласна організація політичної партії Наш край - 53; 5. Донецька обласна організація політичної партії Команда Максима Єфімова Наш Краматорськ - 8; 6. Донецька обласна партійна організація Всеукраїнського об`єднання Батьківщина - 10; 7. Донецька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя - 193; 8. Регіональна організація політичної партії Опозиційний блок - 41; 9. Донецька територіальна організація політичної партії Європейська солідарність - 36;
13) кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати з цього списку: 1. Донецька обласна організація політичної партії За майбутнє - 0; 2. Партія миру та розвитку - Донецька обласна організація - 0; 3. Донецька обласна організація політичної партії Слуга народу - 0; 4. Донецька обласна організація політичної партії Наш край - 0; 5. Донецька обласна організація політичної партії Команда Максима Єфімова Наш Краматорськ - 0; 6. Донецька обласна партійна організація Всеукраїнського об`єднання Батьківщина - 0; 7. Донецька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя - 0; 8. Регіональна організація політичної партії Опозиційний блок - 0; 9. Донецька територіальна організація політичної партії Європейська солідарність - 0;
14) кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії:
1. Донецька обласна організація політичної партії За майбутнє : ОСОБА_130 - 0, ОСОБА_63 - 0, ОСОБА_64 - 2, ОСОБА_65 - 2, ОСОБА_66 - 2;
2. Партія миру та розвитку - Донецька обласна організація: ОСОБА_131 - 5, ОСОБА_67 - 1, ОСОБА_68 - 3, ОСОБА_69 - 4, ОСОБА_70 - 6, ОСОБА_71 - 1, ОСОБА_72 - 0, ОСОБА_73 - 1, ОСОБА_74 - 0, ОСОБА_75 - 0;
3. Донецька обласна організація політичної партії Слуга народу : ОСОБА_132 - 8, ОСОБА_29 - 11, ОСОБА_76 - 10, ОСОБА_77 - 7, ОСОБА_78 - 6, ОСОБА_79 - 0, ОСОБА_80 - 9, ОСОБА_81 - 5;
4. Донецька обласна організація політичної партії Наш край : ОСОБА_133 - 0, ОСОБА_82 - 2, ОСОБА_83 - 7, ОСОБА_20 - 10, ОСОБА_19 - 8, ОСОБА_84 - 1, ОСОБА_85 - 0, ОСОБА_86 - 0, ОСОБА_22 - 0, ОСОБА_87 - 3;
5. Донецька обласна організація політичної партії Команда Максима Єфімова Наш Краматорськ : ОСОБА_134 - 0, ОСОБА_88 - 0, ОСОБА_89 - 0, ОСОБА_90 - 0, ОСОБА_91 - 0, ОСОБА_92 - 1, ОСОБА_93 - 0, ОСОБА_94 - 0, ОСОБА_95 - 0, ОСОБА_96 - 0;
6. Донецька обласна партійна організація Всеукраїнського об`єднання Батьківщина : ОСОБА_97 - 0, ОСОБА_98 - 1, ОСОБА_99 - 0, ОСОБА_100 - 0, ОСОБА_101 - 0,
7. Донецька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя : ОСОБА_102 - 57, ОСОБА_103 - 5, ОСОБА_104 - 14, ОСОБА_105 - 5, ОСОБА_106 - 11, ОСОБА_107 - 2, ОСОБА_108 - 16, ОСОБА_109 - 8;
8. Регіональна організація політичної партії Опозиційний блок : ОСОБА_110 - 9, ОСОБА_111 - 9, ОСОБА_112 - 1, ОСОБА_113 - 0, ОСОБА_114 - 6, ОСОБА_115 - 0; ОСОБА_116 - 1, ОСОБА_117 - 2;
9. Донецька територіальна організація політичної партії Європейська солідарність : ОСОБА_118 - 11, ОСОБА_119 - 5, ОСОБА_120 - 4, ОСОБА_121 - 1, ОСОБА_122 - 4.
Протокол дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців № 141225 з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області у територіальному виборчому окрузі № 5 підписаний головою ДВК ОСОБА_128, заступником голови ДВК ОСОБА_126, секретарем ДВК ОСОБА_55 , членами ДВК ОСОБА_127., ОСОБА_56 , ОСОБА_57 , ОСОБА_58 , ОСОБА_59 , ОСОБА_59 , ОСОБА_60 , ОСОБА_61 , ОСОБА_62 , ОСОБА_129
Протокол не містить позначок про його підписання будь-ким з членів ДВК з окремою думкою.
Примірник 1 протоколу підписаний кандидатом в депутати, довіреними особами кандидатів у депутати та офіційними спостерігачами.
На виконання рішення Слов`янської ТВК ДВК № 141225 склала протоколи про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області у територіальному виборчому окрузі № 5 та про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області у територіальному виборчому окрузі № 4 з позначками Уточнений .
Дослідивши примірник 2 протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області у територіальному виборчому окрузі № 5 з позначкою Уточнений , наданий відповідачем на виконання ухвали про витребування доказів, суд встановив такі обставини.
Відповідно до ст. 250, ч. 1, абз. абз. 1-15 ч. 2, ч. ч. 3-5 ст. 251 ВК України під час підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 дільнична виборча комісія встановила та внесла до протоколу такі дані:
Пункт 1 - кількість виборчих бюлетенів, одержаних виборчою комісією - 1 595;
Пункт 2 - кількість невикористаних виборчих бюлетенів, погашених дільничною виборчою комісією - 1 080;
Пункт 3 - кількість виборців, включених до списку виборців на виборчій дільниці (на момент закінчення голосування) - 1 567;
Пункт 4 - кількість виборців, внесених на виборчій дільниці до витягу зі списку виборців для голосування за місцем перебування - 85;
Пункт 5 - кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені у приміщенні для голосування - 441;
Пункт 6 - кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені за місцем перебування - 74;
Пункт 7 - загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 515;
Пункт 8 - кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню - 0;
Пункт 9 - кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці - 515;
Пункт 10 - кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними - 43;
Пункт 11 - сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій - 472;
Пункт 12 - кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії: 1. Донецька обласна організація політичної партії За майбутнє - 14; 2. Партія миру та розвитку - Донецька обласна організація - 46; 3. Донецька обласна організація політичної партії Слуга народу - 71; 4. Донецька обласна організація політичної партії Наш край - 53; 5. Донецька обласна організація політичної партії Команда Максима Єфімова Наш Краматорськ - 8; 6. Донецька обласна партійна організація Всеукраїнського об`єднання Батьківщина - 10; 7. Донецька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя - 193; 8. Регіональна організація політичної партії Опозиційний блок - 41; 9. Донецька територіальна організація політичної партії Європейська солідарність - 36;
13) кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати з цього списку: 1. Донецька обласна організація політичної партії За майбутнє - 8; 2. Партія миру та розвитку - Донецька обласна організація - 25; 3. Донецька обласна організація політичної партії Слуга народу - 15; 4. Донецька обласна організація політичної партії Наш край - 22; 5. Донецька обласна організація політичної партії Команда Максима Єфімова Наш Краматорськ - 7; 6. Донецька обласна партійна організація Всеукраїнського об`єднання Батьківщина - 9; 7. Донецька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя - 75; 8. Регіональна організація політичної партії Опозиційний блок - 13; 9. Донецька територіальна організація політичної партії Європейська солідарність - 11;
14) кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії:
1. Донецька обласна організація політичної партії За майбутнє : ОСОБА_130 - 0, ОСОБА_63 - 0, ОСОБА_64 - 2, ОСОБА_65 - 2, ОСОБА_66 - 2;
2. Партія миру та розвитку - Донецька обласна організація: ОСОБА_131 - 5, ОСОБА_67 - 1, ОСОБА_68 - 3, ОСОБА_69 - 4, ОСОБА_70 - 6, ОСОБА_71 - 1, ОСОБА_72 - 0, ОСОБА_73 - 1, ОСОБА_74 - 0, ОСОБА_75 - 0;
3. Донецька обласна організація політичної партії Слуга народу : ОСОБА_132 - 8, ОСОБА_29 - 11, ОСОБА_76 - 10, ОСОБА_77 - 7, ОСОБА_78 - 6, ОСОБА_79 - 0, ОСОБА_80 - 9, ОСОБА_81 - 5;
4. Донецька обласна організація політичної партії Наш край : ОСОБА_133 - 0, ОСОБА_82 - 2, ОСОБА_83 - 7, ОСОБА_20 - 10, ОСОБА_19 - 8, ОСОБА_84 - 1, ОСОБА_85 - 0, ОСОБА_86 - 0, ОСОБА_22 - 0, ОСОБА_87 - 3;
5. Донецька обласна організація політичної партії Команда Максима Єфімова Наш Краматорськ : ОСОБА_134 - 0, ОСОБА_88 - 0, ОСОБА_89 - 0, ОСОБА_90 - 0, ОСОБА_91 - 0, ОСОБА_92 - 1, ОСОБА_93 - 0, ОСОБА_94 - 0, ОСОБА_95 - 0, ОСОБА_96 - 0;
6. Донецька обласна партійна організація Всеукраїнського об`єднання Батьківщина : ОСОБА_97 - 0, ОСОБА_98 - 1, ОСОБА_99 - 0, ОСОБА_100 - 0, ОСОБА_101 - 0;
7. Донецька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя : ОСОБА_102 - 57, ОСОБА_103 - 5, ОСОБА_104 - 14, ОСОБА_105 - 5, ОСОБА_106 - 11, ОСОБА_107 - 2, ОСОБА_108 - 16, ОСОБА_109 - 8;
8. Регіональна організація політичної партії Опозиційний блок : ОСОБА_110 - 9, ОСОБА_111 - 9, ОСОБА_112 - 1, ОСОБА_113 - 0, ОСОБА_114 - 6, ОСОБА_115 - 0, ОСОБА_116 - 1, ОСОБА_117 - 2;
9. Донецька територіальна організація політичної партії Європейська солідарність : Бєліменко О.В. - 11, ОСОБА_119 - 5, ОСОБА_120 - 4, ОСОБА_121 - 1, ОСОБА_122 - 4.
Протокол дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців № 141225 з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області у територіальному виборчому окрузі № 5 з позначкою Уточнений підписаний головою ДВК ОСОБА_128, заступником голови ДВК ОСОБА_126, секретарем ДВК ОСОБА_55 , членами ДВК ОСОБА_127., ОСОБА_56 , ОСОБА_57 , ОСОБА_58 , ОСОБА_59 , ОСОБА_59 , ОСОБА_123 , ОСОБА_61 , ОСОБА_62 , ОСОБА_129
Протокол не містить позначок про його підписання будь-ким з членів ДВК з окремою думкою.
Дослідивши примірник 1 протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Слов`янської міської ради Краматорської районної ради Донецької області у територіальному виборчому окрузі № 4 з позначкою Уточнений , наданий відповідачем на виконання ухвали про витребування доказів, суд встановив такі обставини.
Відповідно до ст. 250, ч. 1, абз. абз. 1-15 ч. 2, ч. ч. 3-5 ст. 251 ВК України під час підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 дільнична виборча комісія встановила та внесла до протоколу такі дані:
Пункт 1 - кількість виборчих бюлетенів, одержаних виборчою комісією - 1 573;
Пункт 2 - кількість невикористаних виборчих бюлетенів, погашених дільничною виборчою комісією - 1 058;
Пункт 3 - кількість виборців, включених до списку виборців на виборчій дільниці (на момент закінчення голосування) - 1 567;
Пункт 4 - кількість виборців, внесених на виборчій дільниці до витягу зі списку виборців для голосування за місцем перебування - 85;
Пункт 5 - кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені у приміщенні для голосування - 441;
Пункт 6 - кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені за місцем перебування - 74;
Пункт 7 - загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 515;
Пункт 8 - кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню - 0;
Пункт 9 - кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці - 515;
Пункт 10 - кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними - 32;
Пункт 11 - сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій - 483;
Пункт 12 - кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії: 1. Донецька територіальна організація політичної партії Європейська солідарність - 40; 2. Слов`янська міська організація політичної партії Партія миру та розвитку - 70; 3. Донецька обласна організація політичної партії Наш край - 43; 4. Донецька обласна організація політичної партії Слуга народу - 73; 5. Донецька обласна організація політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина - 6; 6. Донецька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя - 188; 7. Донецька обласна організація політична партія За майбутнє - 7; 8. Регіональна організація політичної партії Опозиційний блок в Донецькій області - 56;
Пункт 13 - кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати з цього списку: 1. Донецька територіальна організація політичної партії Європейська солідарність - 9; 2. Слов`янська міська організація політичної партії Партія миру та розвитку - 32; 3. Донецька обласна організація політичної партії Наш край - 12; 4. Донецька обласна організація політичної партії Слуга народу - 18; 5. Донецька обласна організація політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина - 5; 6. Донецька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя - 77; 7. Донецька обласна організація політична партія За майбутнє - 6; 8. Регіональна організація політичної партії Опозиційний блок в Донецькій області - 24;
14) кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії:
1. Донецька територіальна організація політичної партії Європейська солідарність : ОСОБА_120 - 11, ОСОБА_1 - 4, ОСОБА_2 - 4, ОСОБА_3 - 2, ОСОБА_4 - 1, ОСОБА_5 - 4, ОСОБА_6 - 3, ОСОБА_7 - 2;
2. Слов`янська міська організація політичної партії Партія миру та розвитку : ОСОБА_124 - 1, ОСОБА_8 - 7, ОСОБА_9 - 1, ОСОБА_10 - 8, ОСОБА_11 - 12, ОСОБА_12 - 0, ОСОБА_13 - 2, ОСОБА_14 - 6, ОСОБА_15 - 0, ОСОБА_16 - 1;
3. Донецька обласна організація політичної партії Наш край : ОСОБА_83. - 4, ОСОБА_17 - 2, ОСОБА_18 - 9, ОСОБА_19 - 6, ОСОБА_20 - 5, ОСОБА_21 - 2, ОСОБА_22 - 1, ОСОБА_23 - 2;
4. Донецька обласна організація політичної партії Слуга народу : ОСОБА_24 - 11, ОСОБА_25 - 3, ОСОБА_26 - 10, ОСОБА_27 - 16, ОСОБА_28 - 4, ОСОБА_29 - 2, ОСОБА_30 - 6, ОСОБА_31 - 3;
5. Донецька обласна організація політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина : ОСОБА_32 - 0, ОСОБА_33 - 0, ОСОБА_34 - 0, ОСОБА_35 - 0, ОСОБА_36 - 1;
6. Донецька регіональна організація політичної партії Опозиційна платформа - за життя : ОСОБА_37 - 17, ОСОБА_38 - 1, ОСОБА_39 - 39, ОСОБА_40 - 14, ОСОБА_41 - 3, ОСОБА_42 - 24, ОСОБА_43 - 8, ОСОБА_44 - 5;
7. Донецька обласна організація політична партія За майбутнє : ОСОБА_125 - 0, ОСОБА_45 - 0, ОСОБА_46 - 0, ОСОБА_47 - 1, ОСОБА_48 - 0;
8. Регіональна організація політичної партії Опозиційний блок в Донецькій області: ОСОБА_49 - 7, ОСОБА_50 - 16, ОСОБА_51 - 2, ОСОБА_52 - 2, ОСОБА_53 - 3, ОСОБА_54 - 2.
Протокол дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборів № 141225 з виборів депутатів Слов`янської міської ради Донецької області у територіальному виборчому окрузі № 4 з позначкою Уточнений підписаний головою ДВК ОСОБА_128, заступником голови ДВК ОСОБА_126, секретарем ДВК ОСОБА_55 , членами ДВК ОСОБА_127., ОСОБА_56 , ОСОБА_57 , ОСОБА_58 , ОСОБА_59 , ОСОБА_59 , ОСОБА_60 , ОСОБА_61 , ОСОБА_62 , ОСОБА_129
Протокол не містить позначок про його підписання будь-ким з членів ДВК з окремою думкою.
В ході проведення безперервного засідання голова Слов`янської ТВК Петрова Н.М. доповіла про те, що 26 жовтня 2020 року до Слов`янської ТВК від ДВК № 141225 надійшов протокол про підрахунок голосів виборців з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області з позначкою Уточнений .
Голова Слов`янської ТВК розпечатала пакет з протоколом з позначкою Уточнений та оголосила його зміст.
За результатами розгляду протоколу про підрахунок голосів виборців з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області з позначкою Уточнений Слов`янська ТВК прийняла рішення: 1) врахувати відомості протоколу з позначкою Уточнений про підрахунок голосів виборців з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області на ДВК № 141225.
За це рішення члени Слов`янської ТВК проголосували наступним чином: за - 15 голосів, проти - 0, не голосували - 3.
Розгляд зазначеного питання відображений в п. 74 протоколу безперервного засідання Слов`янської ТВК, що встановлено на підставі витягу з вказаного протоколу, наданого відповідачем на виконання ухвали про витребування доказів.
В ході проведення безперервного засідання голова Слов`янської ТВК Петрова Н.М. доповіла про те, що 26 жовтня 2020 року до Слов`янської ТВК від ДВК № 141225 надійшов протокол про підрахунок голосів виборців з виборів депутатів Слов`янської міської ради Донецької області з позначкою Уточнений .
Голова Слов`янської ТВК розпечатала пакет з протоколом з позначкою Уточнений та оголосила його зміст.
За результатами розгляду протоколу про підрахунок голосів виборців з виборів депутатів Слов`янської міської ради Донецької області з позначкою Уточнений Слов`янська ТВК прийняла рішення: 1) врахувати відомості протоколу з позначкою Уточнений про підрахунок голосів виборців з виборів депутатів Слов`янської міської ради Донецької області на ДВК № 141225.
За це рішення члени Слов`янської ТВК проголосували наступним чином: за - 15 голосів, проти - 0, не голосували - 3.
Розгляд зазначеного питання відображений в п. 78 протоколу безперервного засідання Слов`янської ТВК, що встановлено на підставі витягу з вказаного протоколу, наданого відповідачем на виконання ухвали про витребування доказів.
Надані позивачем письмові докази, а саме копії постанов Слов`янської ТВК від 09 жовтня 2020 року № 45 з додатком № 47 та від 22 жовтня 2020 року № 103 з додатком, суд визнає неналежними і не бере до розгляду на підставі ч. ч. 1, 4 ст. 73 КАС України, як такі, що не стосуються предмету доказування.
Такий висновок суду ґрунтується на тому, що питання правомірності формування ДВК № 141225, внесення змін до її складу тощо не є предметом спору у справі, яка розглядається.
З аналогічних підстав суд визнає неналежними та не бере до розгляду, як такі, що не стосуються предмету доказування, надані відповідачем протоколи про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 141231.
Ухвалою від 04 листопада 2020 року, серед іншого, суд витребував у Слов`янської ТВК скарги про порушення вимог ВК України під час проведення голосування та підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 141225, а також під час транспортування виборчих документів до територіальної виборчої комісії, що надійшли до Слов`янської ТВК на момент прийняття документів ДВК № 141255 з усіма доданими до них матеріалами (якщо такі надходили), а також рішення, прийняті за результатами їх розгляду, однак такі докази суду не надані.
Будь-які інші докази щодо предмета доказування учасники справи не надали.
IV. Норми права, які застосував суд, та мотиви їх застосування. Норми права, на які посилалися сторони, які не застосував суд, та мотиви їх незастосування. Мотивована оцінка кожного аргументу, наведеного учасниками справи, щодо наявності чи відсутності підстав для задоволення позову. Висновки суду по суті позовних вимог.
Порядок прийняття та розгляду виборчих документів дільничних виборчих комісій територіальною виборчою комісією визначає ст. 254 Виборчого кодексу України (далі - ВК України).
Згідно з ч. 1 ст. 254 ВК України з моменту закінчення голосування територіальна виборча комісія розпочинає безперервне засідання, яке продовжується безперервно до встановлення підсумків голосування та результатів відповідних місцевих виборів у виборчому окрузі.
Ч. 2 ст. 254 ВК України визначено, що засідання територіальної виборчої комісії, зазначене у ч. 1 цієї статті, оформляється протоколом безперервного засідання, який підписується головою або головуючим на засіданні, а також секретарем виборчої комісії та/або членом виборчої комісії, який виконував на зазначеному засіданні обов`язки секретаря. До протоколу приєднуються (за наявності) окремі думки членів виборчої комісії, які брали участь у засіданні і не згодні з прийнятим окружною виборчою комісією рішенням.
Відповідно до ч. 3 ст. 254 ВК України на засіданні територіальної виборчої комісії, зазначеному у ч. 1 цієї статті, голова територіальної виборчої комісії або визначений ним член комісії приймає запечатані пакети з протоколами дільничних виборчих комісій, розпечатує їх та оголошує зміст протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на відповідних виборчих дільницях, а також приймає запечатані пакети з іншими виборчими документами, передбаченими ч. 10 ст. 251 цього Кодексу. Час прийняття територіальною виборчою комісією протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, перелік прийнятих виборчих документів і занесені до протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці відомості фіксуються у протоколі засідання територіальної виборчої комісії.
За правилами, наведеними у ч. 4 ст. 254 ВК України, при прийнятті документів дільничної виборчої комісії територіальна виборча комісія перевіряє комплектність документів та цілісність упаковки усіх пакетів з виборчими документами. При цьому кожний член комісії має право оглянути кожний пакет з документами.
Ч. 5 ст. 254 ВК України визначено, що за результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, а також під час транспортування виборчих документів до територіальної виборчої комісії, що надійшли до територіальної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, територіальна виборча комісія приймає одне з таких рішень:
1) врахувати відомості протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці;
2) зобов`язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу з позначкою Уточнений ;
3) провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці в порядку, встановленому цим Кодексом.
Відповідно до ч. 6 ст. 254 ВК України рішення, передбачене ч. 5 цієї статті, приймається шляхом голосування членів територіальної виборчої комісії більшістю голосів від загального складу комісії і фіксується у протоколі засідання територіальної виборчої комісії.
Згідно з ч. 7 ст. 254 ВК України у разі виявлення у протоколі дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці виправлень, помилок, неточностей, які можливо усунути без повторного підрахунку голосів, територіальна виборча комісія своїм рішенням може зобов`язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з позначкою Уточнений відповідно до п. 2 ч. 5 цієї статті (якщо зміст таких виправлень, помилок та неточностей неможливо з`ясувати та усунути без складання протоколу з позначкою Уточнений дільничною виборчою комісією), про що зазначається у протоколі засідання територіальної виборчої комісії. Протягом часу розгляду цього питання дільничною виборчою комісією подані до територіальної виборчої комісії примірники протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, виборчі бюлетені та інші виборчі документи, зазначені у ч. 10 ст. 251 цього Кодексу, зберігаються в територіальній виборчій комісії.
У разі виявлення у протоколі виправлень, помилок та неточностей, які можливо усунути без повторного підрахунку голосів та які не потребують складання протоколу з позначкою Уточнений , територіальна виборча комісія приймає рішення, передбачене п. 1 ч. 5 цієї статті, із зазначенням виявлених виправлень, помилок та неточностей. Таке рішення додається до протоколу дільничної виборчої комісії.
Відповідно до ч. 8 ст. 254 ВК України дільнична виборча комісія зобов`язана у строк, визначений територіальною виборчою комісією, розглянути питання про внесення змін до відповідного протоколу без перерахунку виборчих бюлетенів. Протокол з позначкою Уточнений складається відповідно до цього Кодексу у порядку, в якому було складено протокол дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, який потребує уточнення, транспортується до територіальної виборчої комісії в порядку, встановленому ст. 253 цього Кодексу. Час прийняття територіальною виборчою комісією протоколу дільничної виборчої комісії з позначкою Уточнений і занесені до цього протоколу відомості фіксуються у протоколі засідання територіальної виборчої комісії.
Згідно з ч. 9 ст. 254 ВК України за наявності заяв або скарг, підтверджених відповідно оформленими актами, складеними кандидатами у депутати, кандидатами на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довіреними особами, уповноваженими особами організацій партій, офіційними спостерігачами, виборцями, про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, що ставлять під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій виборчій дільниці, територіальна виборча комісія може прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці.
Ч. 10 ст. 254 ВК України передбачено, у разі наявності акта або письмової заяви осіб, зазначених у ч. 1 ст. 253 цього Кодексу, про порушення вимог цього Кодексу під час транспортування протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці та інших документів до територіальної виборчої комісії територіальна виборча комісія може, а в разі наявних ознак розпечатування пакетів із запакованими документами, а також у разі неможливості усунення без перерахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії - зобов`язана прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на цій дільниці.
Прийняття рішення територіальною виборчою комісією про проведення повторного підрахунку голосів у разі виявлення порушення цілісності пакетів із запакованими документами, а також у разі неможливості усунення без перерахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії після прийняття виборчих документів від дільничної виборчої комісії не допускається.
Аналіз наведених вище правових норм зумовлює такі висновки:
За результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог ВК України під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, а також під час транспортування виборчих документів територіальна виборча комісія:
- зобов`язана прийняти рішення про врахування відомостей протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці. Підставою для прийняття такого рішення є: 1) відсутність у протоколі дільничної виборчої комісії виправлень, помилок, неточностей; або 2) наявність у протоколі дільничної виборчої комісії таких виправлень, помилок, неточностей, зміст яких можливо з`ясувати та усунути без складання протоколу з позначкою Уточнений ;
- може прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів на виборчій дільниці. Підставою для прийняття такого рішення є: 1) наявність заяв або скарг, підтверджених відповідно оформленими актами про порушення вимог ВК України під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, що ставлять під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій виборчій дільниці або 2) наявність акта або письмової заяви осіб, зазначених у ч. 1 ст. 253 ВК України, про порушення вимог цього Кодексу під час транспортування протоколів про підрахунок голосів виборців та інших документів до територіальної виборчої комісії;
- зобов`язана прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на дільниці. Підставою для прийняття такого рішення є: 1) наявність ознак розпечатування пакетів із запакованими документами або 2) неможливість усунення неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії без перерахунку бюлетенів.
З огляду на викладене суд зауважує, що належні та допустимі докази, які б свідчили про наявність передбачених ст. 254 ВК України підстав, які зумовлюють обов`язок Слов`янської ТВК прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців, суду не надані.
Зокрема, не надані заяви чи скарги, підтверджені відповідно оформленими актами, про порушення вимог ВК України під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 141225, що ставлять під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій виборчій дільниці. Не надані докази наявності ознак розпечатування пакетів із запакованими виборчими документами.
Позивач доводив, що Слов`янська ТВК зобов`язана прийти рішення про повторний пі-драхунок голосів виборців у зв`язку з неможливістю усунення неточностей в протоколах ДВК № 141225 без повторного підрахунку голосів виборців.
Надаючи оцінку цим доводам позивача, суд виходить з такого.
Згідно з п. 3.2. Порядку підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та складання протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів, порядок повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 15 жовтня 2020 року № 386 (далі - Порядок № 386), дільнична виборча комісія підраховує кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки місцевих організацій політичних партій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті ради, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше).
Результати підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, які отримали територіальні виборчі списки кожної місцевої організації політичної партії та всіх місцевих організацій політичних партій, оголошуються і вносяться секретарем (секретарем засідання) дільничної виборчої комісії до відповідних пунктів 12) кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії та 11) сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки всіх місцевих організацій політичних партій протоколу.
Дільнична виборча комісія зобов`язана під час підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці перевірити, чи дорівнює кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці (пункт 9 протоколу), сумі кількостей виборчих бюлетенів, визнаних недійсними (пункт 10 протоколу), та сумарної кількості голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій (пункт 11 протоколу). У разі невідповідності цих даних дільнична виборча комісія складає акт за формою, затвердженою Центральною виборчою комісією від 18 вересня 2020 року № 277 (додатки 33, 34), із зазначенням установленої рішенням дільничної виборчої комісії причини такої невідповідності, який підписується присутніми членами дільничної виборчої комісії, а їх підписи скріплюються печаткою комісії. Цей акт мають право підписати присутні кандидати в депутати, їх довірені особи, уповноважені особи місцевих організацій політичних партій, офіційні спостерігачі.
Відповідно до п. 3.3. Порядку № 386 дільнична виборча комісія почергово опрацьовує виборчі бюлетені з голосами виборців, які підтримали територіальний виборчий список кожної місцевої організації політичної партії, для встановлення кількості голосів, поданих на підтримку кожного кандидата в депутати, включеного до такого виборчого списку. З цією метою виборчі бюлетені з голосами виборців, які підтримали територіальний виборчий список відповідної місцевої організації політичної партії, розкладаються на місця, позначені окремими табличками, на яких з обох боків нанесено порядкові номери кандидатів відповідно до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від цієї організації політичної партії, а також напис Підтримали весь список .
Дільнична виборча комісія підраховує кількість голосів виборців, які підтримали кожного з кандидатів у депутати, включених до територіального виборчого списку відповідної місцевої організації політичної партії, а також кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від відповідної місцевої організації політичної партії, не підтримуючи окремого кандидата з цього списку. Під час підрахунку голосів виборців кожний член виборчої комісії має право перевірити або перерахувати відповідні виборчі бюлетені.
Результати підрахунку голосів у вигляді кількості голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список відповідної місцевої організації політичної партії, не підтримавши конкретного кандидата в депутати, та кількості голосів виборців, які підтримали кожного конкретного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку відповідної місцевої організації політичної партії, оголошуються головою (головуючим на засіданні) комісії і вносяться секретарем (секретарем засідання) виборчої комісії до пунктів 13) кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати з цього списку та 14) кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії протоколу.
Після закінчення опрацювання виборчих бюлетенів з голосами виборців, які підтримали територіальний виборчий список відповідної місцевої організації політичної партії, дільнична виборча комісія зобов`язана перевірити, чи дорівнює кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список цієї організації політичної партії (пункт 12 протоколу), сумі кількості голосів виборців, які підтримали кожного з кандидатів у депутати, включених до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від цієї організації політичної партії (пункт 14 протоколу), та кількості голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від цієї організації партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати з цього списку (пункт 13 протоколу). У разі невідповідності цих даних дільнична виборча комісія може повторно перерахувати виборчі бюлетені. У разі підтвердження зазначеної невідповідності дільнична виборча комісія складає акт за формою, затвердженою постановою Центральної виборчої комісії від 18 вересня 2020 року № 277 (додатки 35, 36), із зазначенням установленої рішенням дільничної виборчої комісії причини такої невідповідності.
Судом встановлено, що протокол підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Краматорської міської ради Донецької області містив неточності і помилки в оформленні, а саме в п. 13, що відображає кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний список кандидатів від кожної місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати з цього списку, у кожного суб`єкта виборчого процесу - місцевої організації політичної партії проставлені 0 в графі кількість голосів .
Ця помилка в оформленні протоколу призвела до того, що кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список цієї організації політичної партії (пункт 12 протоколу) не дорівнювала сумі кількості голосів виборців, які підтримали кожного з кандидатів у депутати, включених до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від цієї організації політичної партії (пункт 14 протоколу), та кількості голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від цієї організації партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати з цього списку (пункт 13 протоколу) (розбіжність становила 185 голосів), а також до інших недоліків в оформленні протоколу.
Аналогічні неточності і помилки були допущені при оформленні протоколу підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області.
Так, в п. 13, що відображає кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний список кандидатів від кожної місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати з цього списку, у кожного суб`єкта виборчого процесу - місцевої організації політичної партії проставлені 0 в графі кількість голосів .
Ця помилка призвела до того, що показник п. 12 протоколу не дорівнював сумі показників п. 14 та п. 13 (розбіжність становила 183 голоси), а також до інших недоліків в оформленні протоколу.
На виконання протокольного рішення Слов`янської ТВК дільнична виборча комісія склала протоколи підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Краматорської міської ради Донецької області та з виборів депутатів Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області з позначкою Уточнений .
Протоколи з позначкою Уточнений будь-яких виправлень, помилок чи неточностей не містили, а тому Слов`янська ТВК правомірно прийняла протокольні рішення про врахування відомостей цих протоколів.
Системний аналіз положень ст. 254 ВК України зумовлює висновок, що рішення про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці територіальна виборча комісія приймає лише у виключних випадках, які пов`язані з неможливістю усунення без перерахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії, що, в свою чергу, унеможливлює встановлення дійсного волевиявлення виборців.
Незважаючи на помилки в оформленні протоколів в частині зазначення кількості голосів виборців в п. 13, ці протоколи містили інформацію щодо загальної кількості голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії, а також кількості голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії (п. 12 та п. 14 відповідно).
Після складання протоколів з позначкою Уточнений загальна кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії; кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, як в розрізі місцевих організацій політичних партій, так і в розрізі окремих кандидатів в депутати, не зазнали змін.
Наведене зумовлює висновок, що в межах спірних правовідносин мало місце саме усунення недоліків та помилок в оформленні протоколів, що не призвело до зміни чи викривлення результатів голосування на виборчій дільниці № 141225.
Сама по собі незгода будь-кого з суб`єктів виборчого процесу з результатами голосування на виборчій дільниці не є підставою для повторного підрахунку голосів виборців, а тому суд відхиляє аргументи позивача, які ґрунтуються на тому, що йому не зрозуміло, з якої причини голоси виборців були розподілені між місцевими організаціями політичних партій та окремими кандидатами в депутати саме так, яке це відображено в протоколах.
Правомірність рішень, дій чи бездіяльності ДВК № 141225 не є предметом спору у справі, а тому суд не приймає аргументи позивача, які стосуються того, що дільничною виборчою комісією не були складені акти за формою, затвердженою постановою Центральної виборчої комісії від 18 вересня 2020 року № 277, як це передбачено п. 3.3. Порядку № 386.
З цієї ж причини суд відхиляє доводи позивача, які стосуються дотримання Слов`янською ТВК порядку формування дільничних виборчих комісій та внесення змін до їх складу.
Допущені дільничною виборчою комісією № 141225 формальні порушення визначеного ВК України та Порядком № 386 порядку складання протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці (як первісних , так і з позначкою Уточнений ), які не виплинули на можливість встановлення результатів волевиявлення виборців, не є підставою для повторного підрахунку голосів. З цієї причини суд відхиляє відповідні аргументи позивача.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що протокольні рішення Слов`янської ТВК, прийняті нею 26 жовтня 2020 року під час безперервного засідання, про врахування відомостей протоколу з позначкою Уточнений про підрахунок голосів виборців з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області на ДВК № 141225 та про врахування відомостей протоколу з позначкою Уточнений про підрахунок голосів виборців з виборів депутатів Слов`янської міської ради Донецької області на ДВК № 141225 є правомірними.
Як наслідок, позовні вимоги про визнання їх протиправними і скасування задоволенню не підлягають.
З огляду на відсутність передбачених ВК України підстав для повторного підрахунку голосів на виборчій дільниці № 141225 також не підлягають задоволенню вимоги позивача про визнання протиправною бездіяльності Слов`янської ТВК щодо неприйняття рішення про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області, депутатів Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області та про зобов`язання Слов`янської ТВК прийняти рішення про повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці № 141225 з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області, депутатів Слов`янської міської ради Краматорського району Донецької області.
VI. Розподіл судових витрат.
Відповідно до ч. 9 ст. 273 КАС України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Ст. 4 Закону України Про судовий збір передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом про державний бюджет на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Ст. 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік установлено, що у 2020 році прожитковий мінімум для працездатних осіб з 01 січня 2020 року становить 2 102,00 гривні.
Згідно з приписами ст. 4 Закону України Про судовий збір за подання юридичною особою до адміністративного суду позовну немайнового характеру встановлений судовий збір в розмірі одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Позивачем заявлені дві немайнові вимоги: про визнання протиправними протокольних рішень про врахування відомостей протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з позначкою Уточнений з виборів депутатів Слов`янської міської ради (1) та з виборів депутатів Краматорської районної ради Донецької області (2). Решта позовних вимог мають похідний характер від вимог про визнання протиправним рішень.
Таким чином, судовий збір за подання цього позову становить: 2 102 грн х 2 = 4 204 грн.
Судовий збір позивачем не сплачений.
З огляду на те, що у задоволенні позовних вимог відмовлено повністю, судовий збір належить стягнути з позивача на користь Державного бюджету України.
Враховуючи викладене та керуючись ст. ст. 241, 242, 243, 244, 245, 246, 250, 251, 255, 271, 272, Кодексу адміністративного судочинства України, суд
вирішив:
1. У задоволенні адміністративного позову Донецької обласної організації політичної партії Наш край (ідентифікаційний код: 39878456, місцезнаходження: 84122, Донецька обл., м. Слов`янськ, вул. Торська, буд. 14а) до Слов`янської міської територіальної виборчої комісії Краматорського району Донецької області (ідентифікаційний код: 43757016, місцезнаходження: 84122, Донецька обл., м. Слов`янськ, пл. Соборна, буд. 2) про визнання протиправними та скасування рішень, визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити повністю.
2. Стягнути з Донецької обласної організації політичної партії Наш край на користь держави (отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106; код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001; код класифікації доходів бюджету: 22030160) судовий збір у сумі 4 204 (чотири тисячі двісті чотири) гривні 00 копійок.
3. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
4. Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд протягом двох днів з дня складення повного судового рішення.
6. Повне судове рішення складено та проголошено в судовому засіданні 06 листопада 2020 року.
Головуючий суддя Т.О. Кравченко
Судді В.В. Олішевська
І.В. Шинкарьова
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2020 |
Оприлюднено | 09.11.2020 |
Номер документу | 92684039 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Кравченко Т.О.
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні