ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
06 листопада 2020 рокум. Ужгород№ 260/3650/20
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Луцович М.М.
за участю:
секретаря судового засідання - Полянич В.І.,
позивача - ОСОБА_1 ;
представника відповідача - не з`явився;
розглянувши в судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 кандидата у депутати від Закарпатської обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Батьківщина" ( АДРЕСА_1 ) до Хустської міської територіальної виборчої комісії Хустського району Закарпатської області (вул. 900-річчя Хуста, буд. 27,м. Хуст,Закарпатська область,90400) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 кандидат у депутати від Закарпатської обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Батьківщина" звернувся до Хустської міської територіальної виборчої комісії Хустського району Закарпатської області з позовною заявою згідно якої просив: визнати бездіяльність Хустської міської територіальної виборчої комісії Хустського району Закарпатської області щодо не встановлення підсумків голосування на місцевих виборах 25.10.2020 року протиправною, встановити факт одноразового грубого порушення Хустською міською територіальною виборчою комісією Хустського району Закарпатської області Конституції України, ст. 255 Виборчого кодексу України щодо не встановлення підсумків голосування на місцевих виборах 25.10.2020 року, припинити достроково повноваження усього складу Хустської міської територіальної виборчої комісії Хустського району Закарпатської області.
Позовні вимоги мотивовані тим, що 26 жовтня 2020 року Хустська міська територіальна виборча комісія Хустського району Закарпатської області прийняла протоколи про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях, а також пакети з іншими виборчими документами, передбаченими вимогами Виборчого кодексу України з 43 дільниць виборчого округу. Жоден із поданих пакетів з протоколами про підрахунок голосів не містив жодного акту або скарги про порушення виборчого законодавства на виборчих дільницях, що свідчить про те, що вибори проходили без порушень. Однак, відповідач, всупереч вимогам Виборчого кодексу України, до 23:59 год. 03 листопада 2020 року підсумки голосування на місцевих виборах, які відбулися 25.10.2020 року, не встановив. Позивач вказував, що бездіяльність відповідача щодо не встановлення підсумків голосування є протиправною, а отже має місце одноразове грубе порушення Хустською міською територіальною виборчою комісією Хустського району Закарпатської області Конституції України, Виборчого кодексу України та законів України. З огляду на викладене позивач просив задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.
В судовому засіданні позивач вказав, що Хустська міська територіальна виборча комісія Хустського району Закарпатської області в даному складі не спроможна завершити виборчий процес та встановити підсумки голосування.
Представник відповідача, який був належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду в судове засідання не заявився. Представник відповідача надіслав до суду відзив, згідно якого вказав, що Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду по справі 260/3576/20 від 03.11.2020 року скасовано рішення Закарпатського окружною адміністративного суду у даній справі. Даним судовим рішенням, що набрало законної сили підтверджено правомірність Постанови Хустської міської ТВК №63 від 28.10.2020 року про повторний підрахунок бюлетенів на виборчих дільницях №210791, №210794-210799, №210800, №210801. Так, до перерахунку залишились бюлетені на шести із вищевказаних дільниць. Представник відповідача, зазначив, що встановити підсумки голосування Хустська міська ТВК не може через чинність своєї постанови прийнятої більшістю голосів. Також, представник відповідача вказав, що повторне голосування на виборчих дільницях які входять до територіального округу № 3 не проводилось.
Заслухавши пояснення позивача, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.
Судом встановлено, що 30 серпня 2020 року Центральна виборча комісія прийняла Постанову № 208 "Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року", якою постановила: Оголосити з 5 вересня 2020 року початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25 жовтня 2020 року.
Таким чином, 25 жовтня 2020 року відбулися місцеві вибори на всій території України.
26 жовтня 2020 року Хустська міська територіальна виборча комісія Хустського району Закарпатської області прийняла протоколи про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях, а також пакети з іншими виборчими документами, передбаченими вимогами Виборчого кодексу України з 43 дільниць виборчого округу. Дана обставина не заперечувалася відповідачем у відзиві.
Приймаючи рішення по суті спірних правовідносин, в межах заявлених позовних вимог, суд виходить з наступного.
Пунктом 6 частини другої статті 19 КАС України визначено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема: спори щодо правовідносин, пов`язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму.
Особливості судового провадження у справах щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій визначені статтею 273 КАС України.
Відповідно до частини 1 статті 273 КАС України, право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.
Згідно ч.1, ч. 2 ст. 63 Виборчого кодексу України рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються виборчого процесу, до суду, а також розгляд та вирішення справ судом здійснюються в порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України.
У відповідності до ст. 19 Виборчого кодексу України (далі - ВКУ) виборчі права громадян України захищаються законом. Громадяни мають право на захист своїх виборчих прав та інших прав на участь у виборчому процесі шляхом оскарження порушень до відповідних виборчих комісій або у судовому порядку. За порушення виборчих прав громадян винні особи несуть відповідальність у порядку, встановленому законом. Забезпечення умов для реалізації виборчих прав громадян, дотримання основних засад виборчого права, належне здійснення виборчих процедур і механізмів, передбачених цим Кодексом, точне і достовірне встановлення результатів виборів гарантується. Особи, винні в порушенні законодавства про вибори, виборчих прав виборців, кандидатів, партій (організацій партій) - суб`єктів виборчого процесу, притягаються до кримінальної, адміністративної або іншої відповідальності в порядку, встановленому законом.
Статтею 21 Виборчого кодексу України визначені основні засади виборчого процесу. Зокрема згідно вимог ч. 1 ст. 21 Виборчого кодексу України виборчий процес кожних виборів, передбачених цим Кодексом, здійснюється на засадах: 1) гарантії реалізації виборчих прав громадян, визначених Конституцією України та цим Кодексом; 2) дотримання основних принципів виборчого права, визначених Конституцією України та цим Кодексом; 3) законності та заборони протиправного втручання будь-кого у виборчий процес; 4) політичного плюралізму та багатопартійності; 5) публічності і відкритості виборчого процесу, усіх його процедур з урахуванням обмежень, встановлених законом, належного інформування виборців та інших суб`єктів виборчого процесу; 6) свободи передвиборної агітації, рівного доступу всіх кандидатів і суб`єктів їх висування на відповідних виборах до засобів масової інформації незалежно від їх форми власності, крім засобів масової інформації, засновниками яких є партії (організації партій); 7) неупередженості органів виконавчої влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, закладів, установ і організацій, їх керівників, інших посадових і службових осіб до кандидатів, партій.
Відповідно до ч. 1 ст. 254 Виборчого кодексу України з моменту закінчення голосування територіальна виборча комісія розпочинає безперервне засідання, яке продовжується безперервно до встановлення підсумків голосування та результатів відповідних місцевих виборів у виборчому окрузі. На цей час члени територіальної виборчої комісії не можуть залучатися до виконання інших функцій, крім участі в засіданні виборчої комісії.
Згідно ч. 2 ст. 254 Виборчого кодексу України засідання територіальної виборчої комісії, зазначене у частині першій цієї статті, оформляється протоколом безперервного засідання, який підписується головою або головуючим на засіданні, а також секретарем виборчої комісії та/або членом виборчої комісії, який виконував на зазначеному засіданні обов`язки секретаря. До протоколу приєднуються (за наявності) окремі думки членів виборчої комісії, які брали участь у засіданні і не згодні з прийнятим окружною виборчою комісією рішенням.
Відповідно до ч. 1 ст. 255 Виборчого кодексу України територіальні виборчі комісії встановлюють підсумки голосування шляхом складання відповідного протоколу з таких місцевих виборів:
1) виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна виборча комісія - протоколу про підсумки голосування з відповідних виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної ради в межах територіального виборчого округу на підставі протоколів відповідних сільських, селищних, міських виборчих комісій про підсумки голосування в межах частини цього округу;
2) міська (міста з кількістю виборців 10 тисяч і більше) виборча комісія - протоколу про підсумки голосування з виборів депутатів міської ради в межах територіального виборчого округу на підставі протоколів районних в місті виборчих комісій про підсумки голосування в межах частини цього округу;
3) сільська, селищна, міська: а) протоколу про підсумки голосування з відповідних виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної ради; б) протоколу про підсумки голосування з виборів депутатів відповідної районної ради в територіальному виборчому окрузі;
4) районна в місті виборча комісія: а) протоколу про підсумки голосування з виборів депутатів міської ради в територіальному виборчому окрузі чи його частині (у міській територіальній громаді з кількістю виборців 10 тисяч і більше) або в багатомандатних виборчих округах (у міській територіальній громаді з кількістю виборців до 10 тисяч); б) протоколу про підсумки голосування з виборів міського голови.
Протоколи про підсумки голосування з виборів депутатів сільської, селищної, міської (міста без районного поділу) ради у відповідних багатомандатних виборчих округах, сільського, селищного, міського (міста без районного поділу) голови територіальною виборчою комісією, що встановлює результати виборів, не складаються. Протокол про результати виборів складається в такому разі безпосередньо на підставі протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців з відповідних місцевих виборів.
Згідно ч. 2 ст. 255 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія після прийняття і розгляду протоколів (у тому числі з позначкою "Уточнений") дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на відповідних виборчих дільницях на підставі цих протоколів, а в разі повторного підрахунку голосів виборців - протоколів територіальної виборчої комісії про повторний підрахунок голосів виборців на відповідній виборчій дільниці не пізніш як на дев`ятий день з дня голосування (а у разі проведення повторного голосування - не пізніше як на третій день з дня повторного голосування) встановлює та заносить до протоколу про підсумки голосування по кожному виборчому округу з відповідних місцевих виборів такі відомості: 1) кількість виборчих бюлетенів, одержаних дільничними виборчими комісіями; 2) кількість невикористаних виборчих бюлетенів, погашених дільничними виборчими комісіями; 3) кількість виборців, включених до списків виборців на виборчих дільницях; 4) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені; 5) кількість виборців, внесених до витягів із списку виборців для голосування за місцем перебування на виборчих дільницях; 6) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені у приміщенні для голосування; 7) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені за місцем перебування; 8) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні у приміщенні для голосування; 9) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні за місцем перебування; 10) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні; 11) кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню, виявлених на виборчих дільницях; 12) кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними; 13) відсоток загальної кількості виборчих бюлетенів, визнаних недійсними, у відношенні до загальної кількості виборців, які взяли участь у голосуванні.
Відповідно до ч. 17 ст. 255 Виборчого кодексу України у разі якщо межі повноважень територіальної виборчої комісії, що встановлювала підсумки голосування в межах територіального виборчого округу, поширюються на частину відповідного територіального виборчого округу, підсумки голосування в межах відповідного виборчого округу в цілому встановлює територіальна виборча комісія, що встановлює результати відповідних місцевих виборів, в порядку, визначеному цією статтею, на підставі протоколів територіальних виборчих комісій про підсумки голосування в межах частини територіального виборчого округу (на виборчих дільницях, утворених на території відповідного району, міста, району в містах Києві, Севастополі).
Згідно ч. 18 ст. 255 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія зобов`язана встановити підсумки голосування в межах територіального, багатомандатного виборчих округів незалежно від кількості виборчих дільниць у відповідному окрузі, щодо яких прийнято рішення про визнання голосування на виборчій дільниці недійсним або на яких голосування не було організовано і проведено в день голосування відповідно до вимог цього Кодексу. Визнання голосування недійсним у межах територіального, багатомандатного виборчого округу забороняється.
Системний аналіз вище вказаних правових норм дає підстави для висновку, що територіальна виборча комісія повинна не пізніше як на дев`ятий день з дня голосування (а у разі проведення повторного голосування - не пізніше як на третій день з дня повторного голосування) встановити підсумки голосування шляхом складання відповідного протоколу.
При цьому суд констатує, що норма, яка визначає терміни протягом якого територіальна виборча комісія повинна встановити підсумків голосування, а саме: не пізніше як на дев`ятий день з дня голосування (а у разі проведення повторного голосування - не пізніше як на третій день з дня повторного голосування), носить імперативний характер та не допускає можливості відступити від зазначених термінів.
Як встановлено в ході розгляду справи по суті та визнано відповідачем, повторне голосування на виборчих дільницях, які входять до територіального округу №3 не проводилося.
Таким чином, з огляду вище викладене відповідач зобов`язаний був встановити підсумки голосування не пізніше як на дев`ятий день з дня голосування, а саме: до 23:59 год. 03.11.2020 року.
Натомість, як було встановлено судом в ході розгляду справи по суті та не заперечувалося відповідачем у поданому відзиві (вих.. №19 від 05.11.2020 р.), станом на 05.11.2020 року Хустською міською територіальною виборчою комісією Хустського району Закарпатської області не було встановлено підсумки голосування на місцевих виборах.
Згідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи вище викладене, суд приходить висновку, що позовні вимоги в частині визнання протиправною бездіяльності Хустської міської територіальної виборчої комісії Хустського району Закарпатської області щодо не встановлення підсумків голосування на місцевих виборах 25.10.2020 року підлягають задоволенню.
Разом з тим, позовні вимоги в частині встановлення факту одноразового грубого порушення Хустською міською територіальною виборчою комісією Хустського району Закарпатської області Конституції України, ст. 255 Виборчого кодексу України щодо не встановлення підсумків голосування на місцевих виборах 25.10.2020 року, не підлягають задоволенню з огляду на наступне.
Статтею 245 КАС України визначені повноваження суду при вирішенні справи.
Згідно ч. 2 ст. 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень; 6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини, та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю; 7) тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності об`єднання громадян; 8) примусовий розпуск (ліквідацію) об`єднання громадян; 9) примусове видворення іноземця чи особи без громадянства за межі України; 10) інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів; 11) затримання іноземця або особи без громадянства з метою ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України або про продовження строку такого затримання; 12) затримання іноземця або особи без громадянства до вирішення питання про визнання її біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту в Україні; 13) затримання іноземця або особи без громадянства з метою забезпечення її передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; 14) звільнення іноземця або особи без громадянства на поруки підприємства, установи чи організації; 15) зобов`язання іноземця або особи без громадянства внести заставу.
Таким чином, згідно норм КАС України в адміністративного суду відсутні повноваження, при розгляді справи, приймати рішення про встановлення фактів.
Щодо позовної вимоги позивача припинити достроково повноваження усього складу Хустської міської територіальної виборчої комісії Хустського району Закарпатської області, суд зазначає наступне.
Згідно ч. 3 ст. 208 Виборчого кодексу України повноваження усього складу територіальної, дільничної виборчої комісії можуть бути достроково припинені в установленому законом порядку виборчою комісією, яка сформувала (утворила) відповідну територіальну, дільничну виборчу комісію, рішенням виборчої комісії вищого рівня з відповідних місцевих виборів або рішенням суду в разі одноразового грубого порушення чи систематичного порушення комісією Конституції України, цього Кодексу та законів України, невиконання рішень виборчої комісії вищого рівня.
Відповідно до вимог ч. 5 ст. 208 Виборчого кодексу України виборча комісія, яка достроково припинила повноваження усього складу виборчої комісії, окремого члена виборчої комісії, не пізніше наступного дня повідомляє про це суб`єктів, за поданням яких до складу комісії було включено осіб, повноваження яких достроково припинено. Такі суб`єкти можуть не пізніше наступного дня з дня отримання такого повідомлення внести подання з новими кандидатурами до складу відповідної виборчої комісії.
Якщо у строк, встановлений цією частиною, не надійшли подання щодо кандидатур до складу виборчої комісії та/або якщо кількість запропонованих до складу виборчої комісії осіб не дає змогу сформувати її склад у мінімальній кількості, встановленій частиною першою статті 203 цього Кодексу або частиною третьою статті 204 цього Кодексу, склад комісії формується відповідною виборчою комісією за поданням її голови за пропозиціями членів цієї комісії з тим, щоб кількісний склад такої виборчої комісії відповідав її мінімальній кількості (був не меншим), з обов`язковим урахуванням поданих кандидатур до її складу, крім тих, що підлягають відхиленню з підстав, встановлених цим Кодексом.
У разі дострокового припинення повноважень члена виборчої комісії з підстав, передбачених пунктами 7, 9 частини четвертої цієї статті, або у зв`язку з достроковим припиненням повноважень усього складу виборчої комісії його кандидатура не може бути включена до складу виборчої комісії та підлягає відхиленню.
У разі дострокового припинення повноважень усього складу виборчої комісії відповідна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня припинення повноважень комісії, але не пізніше останнього дня перед днем голосування, затверджує новий склад виборчої комісії у порядку, встановленому цим Кодексом.
З системного аналізу вище вказаних правових норм вбачається, що новий склад виборчої комісії, у порядку встановленому Виборчим кодексом України, може бути затверджений не пізніше останнього дня перед днем голосування.
Оскільки, голосування на місцевих виборах уже відбулося 25.10.2020 року, таким чином згідно виборчого законодавства відсутній механізм формування нового складу виборчої комісії на стадії встановлення підсумків голосування.
Таким чином, в задоволенні позовної вимоги щодо дострокового припинення повноваження усього складу Хустської міської територіальної виборчої комісії Хустського району Закарпатської області слід відмовити.
У зв`язку з вищенаведеним позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з наступного.
Відповідно до частини третьої статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Частиною дев`ятою статті 273 КАС України передбачено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Частиною першою статті 4 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI Про судовий збір (далі - Закон № 3674) встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Статтею 4 Закону України "Про судовий збір" визначено, що ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано, зокрема, фізичною особою - 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Станом на 01 січня 2020 року розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб становить 2102,00 грн. Тобто, за одну вимогу немайнового характеру фізична особа має сплатити судовий збір у розмірі 840,80 грн.
У відповідності до вимог абз. 2 ч. 3 ст. 6 Закону України "Про судовий збір" від 8 липня 2011 року № 3674-VI: у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
Подана позивачем позовна заява містить 3-ри самостійні позовні вимоги немайнового характеру, кожна з яких є об`єктом сплати судового збору. А тому, позивач при подачі позовної заяви, яка містить три самостійні позовні вимог немайнового характеру повинен був сплатити 2 522,40 грн. (840,80 грн. х 3).
Оскільки суд за результатами розгляду справи дійшов висновку про задоволення позовних вимог частково, (зокрема позивачеві було задоволено одну позовну вимогу із заявлених трьох позовних вимог), а під час подання даного позову, не було сплачено судовий збір в сумі 2 522,40 грн., а тому суд вважає за необхідне присудити в дохід Державного бюджету України судові витрати по сплаті судового збору з позивача в сумі 1681,60 грн. та з відповідача в сумі 840,80 грн.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 72-77, 139, 143, 241-246, 255, 273, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 кандидата у депутати від Закарпатської обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Батьківщина" (адреса реєстрації: 90024, Закарпатська область, Міжгірський район, село Майдан, вулиця Космонавтів, 6; адреса фактичного проживання: АДРЕСА_2 ) до Хустської міської територіальної виборчої комісії Хустського району Закарпатської області (вул. 900-річчя Хуста, буд. 27,м. Хуст,Закарпатська область,90400, код ЄДРПОУ 43756206) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.
Бездіяльність Хустської міської територіальної виборчої комісії Хустського району Закарпатської області щодо не встановлення станом на дев`ятий день з дня голосування, а саме: на 23 год. 59 хв. 03.11.2020 року підсумків голосування на місцевих виборах 25.10.2020 року - визнати протиправною
В решті позовних вимог відмовити.
Стягнути з ОСОБА_1 кандидата у депутати від Закарпатської обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Батьківщина" (адреса реєстрації: 90024, Закарпатська область, Міжгірський район, село Майдан, вулиця Космонавтів, 6; адреса фактичного проживання: АДРЕСА_2 ) на користь Державної судової адміністрації України (отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106; код ЄДРПОУ: 37993783; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001; код класифікації доходів бюджету: 22030106) судовий збір у розмірі 1681,60 грн. (одну тисячу шістсот вісімдесят одну гривню 60 копійок).
Стягнути з Хустської міської територіальної виборчої комісії Хустського району Закарпатської області (вул. 900-річчя Хуста, буд. 27,м. Хуст,Закарпатська область,90400, код ЄДРПОУ 43756206) на користь Державної судової адміністрації України (отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106; код ЄДРПОУ: 37993783; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001; код класифікації доходів бюджету: 22030106) судовий збір у розмірі 840,80 грн. (вісімсот сорок гривень 80 копійок).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд протягом двох днів з дня його проголошення.
СуддяМ.М. Луцович
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2020 |
Оприлюднено | 10.11.2020 |
Номер документу | 92684244 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Луцович М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні