Рішення
від 06.11.2020 по справі 280/6182/20
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

06 листопада 2020 року Справа № 280/6182/20 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сацького Р.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

Товариства з обмеженою відповідальністю "Запорізька сировинна компанія"

до відповідача 1 - Головне управління ДПС у Запорізькій області

до відповідача 2: Державної податкової служби України

про визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

08 вересня 2020 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Запорізька сировинна компанія" (далі по тексту - позивач), до Головного управління ДПС у Запорізькій області (далі по тексту - відповідач 1), та до Державної податкової служби України (далі - відповідач 2), в якому позивач просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Запорізькій області від 27.05.2020 №1585428/32006071 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 06.03.2020, складеної ТОВ "Запорізька сировинна компанія" на адресу Донецького малого приватного підприємства по ремонту та обслуговуванню об`єктів охорони здоров`я "Ремонтник" (код ЄДРПОУ 19380324);

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 06.03.2020, що складена ТОВ "Запорізька сировинна компанія" на адресу Донецького малого приватного підприємства по ремонту та обслуговуванню об`єктів охорони здоров`я "Ремонтник" (код ЄДРПОУ 19380324);

- стягнути на користь позивача понесені судові витрати.

Позовна заява обґрунтована тим, що за господарською операцією в межах укладеного договору позивачем було виписано податкову накладну № 1 від 06.03.2020, яку направлено для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних. У зв`язку із зупиненням реєстрації податкової накладної позивачем надано до контролюючого органу пояснення та документи на підтвердження здійснення господарської операції, а також документи на підтвердження придбання товару та щодо наявності матеріально-технічних ресурсів для здійснення господарської діяльності. Проте, відповідачем 1 прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, з посиланням на те, що платником податку не надано копії первинних документів. Вважає прийняте рішення про відмову в реєстрації податкової накладної таким, що не відповідає вимогам діючого податкового законодавства. Просить позовні вимоги задовольнити.

Ухвалою суду від 10.09.2020 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження. Сторонам повідомлено про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін у судовому засіданні 15.10.2020 о/об 10 год. 00 хв. Відповідачам запропоновано у 15-денний строк з дня отримання ухвали надати відзив на позовну заяву.

01.10.2020 прежставником відповідача 1 подано відзив на позов (вх. №45856), в якому відповідая 1 позов не визнав, та зазначив, що реєстрація податкових накладних, виписаних позивачем зупинено відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. Вказує, що в Квитанціях про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначені відомості, відповідно до яких платник може впевнитись яким саме критеріям ризиковості він відповідає та які стани підставами для зупинення реєстрації податкової накладної. За висновками комісії ГУ ДПС у Запорізькій області підставами для відмови у реєстрації податкової накладної було неподання платником податку копій документів щодо транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи). Таким чином, відповідач 1 приймав рішення про відмову у реєстрації податкових накладних на підставі тих документів, що були надані на розгляд комісії. Відтак, прийняті рішення є правомірними, а тому у задоволенні позову просить відмовити.

Відзив на позовну заяву відповідачем 2 до суду не надано.

Згідно зі ст. 258 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Згідно з ч. 4 ст. 243 КАС України, судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Згідно з ч. 4 ст. 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Таким чином, суд визнав за доцільне вирішити справу за наявними в ній матеріалами, в порядку письмового провадження.

Суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини та наявні у справі докази у їх сукупності, встановив наявність достатніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення у справі.

Розглянувши матеріали справи, судом встановлені наступні обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю Запорізька сировинна компанія зареєстровано в якості юридичної особи: 10.05.2002. 18.01.2005. до Єдиного державного реєстру внесено запис: 1 103 120 0000 002809 про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу.

28.05.2002 Товариство з обмеженою відповідальністю Запорізька сировинна компанія взято на облік у Запорізькій об`єднаній ДПІ Головного управління ДФС у Запорізькій області, номер взяття на облік: 761К.

Основним видом господарської діяльності Товариство з обмеженою відповідальністю Запорізька сировинна компанія є: код КВЕД 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення, крім того, позивач здійснює діяльність: код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; код КВЕД 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткуванням і приладдям до нього; код КВЕД 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами; код КВЕД 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням та інші.

Товариство з обмеженою відповідальністю Запорізька сировинна компанія є платником податку на додану вартість, що підтверджується витягом № 19082945010203 з Реєстру платників податку на додану вартість.

В процесі здійснення господарської діяльності між ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ (Постачальником) та ДОНЕЦЬКИМ МАЛИМ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПО РЕМОНТУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЮ ОБ`ЄКТІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ`Я РЕМОНТНИК (Покупцем) (скорочена назва - МПП РЕМОНТНИК ) був укладений Договір поставки № 20/7 від 05.03.2020, відповідно до п. 1.1 якого Постачальник зобов`язався поставити та передати у власність Покупця матеріали для будівництва та ремонту та кабельну-провідникову й електротехнічну продукцію, далі товар в асортименті, кількості та за цінами, зазначеними у Специфікаціях, які є невід`ємною частиною цього Договору, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити їх на умовах цього Договору. Специфікація є єдиним документом, який визначає ціни на товари, що постачаються та є невід`ємними додатками до цього Договору.

Між Сторонами було підписано Специфікацію № 1 (додаток № 1) від 05.03.2020 до Договору поставки № 20/7 від 05.03.2020), якою затверджено кількість, номенклатуру та загальну вартість партії товару, що поставляється, на загальну суму 13 557,07 грн, крім того ПДВ 2 711,41 грн, всього з ПДВ 16 268,48 грн.

Відповідно до п. 4.1. Договору поставки № 20/7 від 05.03.2020 строк поставки - 06.03.2020. Умови поставки: за рахунок та транспортом Постачальника (п. 4.2. Договору поставки). Покупець повинен здійснити оплату вартості товару до 18.03.2020 (п. 5.1 Договору).

На виконання умов Договору поставки № 20/7 від 05.03.2020 та Специфікації № 1 від 05.03.2020. Постачальник передав, а Покупець прийняв товар на загальну суму 16 268,48 грн, у т.ч. ПДВ 2 711,41 грн, що підтверджується видатковою накладною № РН-7 від 06.03.2020, яка підписана директорами Сторін та скріплена печатками. Товар за рахунком-фактурою № СФ-11 від 06.03.2020 отримано Покупцем за довіреністю № 34 від 06.03.2020.

Транспортування частини товару Покупцю здійснено 04.03.2020 власним автомобілем директора Постачальника, частина товару доставлена безпосередньо на склад Покупця за товарно-транспортною накладною № 1 від 02.03.2020 та товарно-транспортною накладною № Р1771 від 02.03.2020 контрагентами Постачальника, у яких було придбано товар. Товар до дати його поставки знаходився на відповідальному зберіганні у МПП РЕМОНТНИК Договору відповідального зберігання №1 від 03.06.2019 та додаткової угоди № 1 від 28.12.2019 до нього, що підтверджують Акти приймання-передачі на відповідальне зберігання № 3 від 02.03.2020, № 4 від 02.03.2020, № 5 від 04.03.2020 та повернення з відповідального зберігання (Акт № 3ПП від 06.03.2020).

Платіжним дорученням № 121 від 17.03.2020 Покупець оплатив поставлений товар у повному обсязі на суму 16 268,48 грн.

На виконання вимог статті 187 ПК України та відповідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України ТОВ ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ за фактом поставки товару (перша подія) складено та подано до реєстрації в ЄРПН податкову накладну № 1 від 06.03.2020 на суму ПДВ 2 711,41 грн.

Відповідно до квитанції № 9061009056 від 24.03.2020 згідно пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрацію податкової накладної № 1 від 06.03.2020 зупинено з підстав: Платник податків, яким подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник D=8,6343%, P=0.

На підтвердження змісту господарської операції до контролюючого органу подано Повідомлення № 26 від 22.05.2020 про подання пояснень та копій документів, щодо податкових накладних/розрахунків корегування, реєстрацію яких зупинено, з додаванням 72 сканів первинних документів на підтвердження здійснення господарської операції, а також документів, що підтверджують придбання товару, наявність виробничих та трудових ресурсів платника податків на виконання такого виду господарської діяльності.

27 травня 2020 р. ГУ ДПС у Запорізькій області прийнято Рішення від 27.05.2020 № 1585428/32006071 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 06.03.2020.

ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ було подано в електронній формі засобами електронного зв`язку до ДПС України скаргу (реєстраційний № 9122726036 від 02.06.2020) на Рішення від 27.05.2020 № 1585428/32006071 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 06.03.2020, яку Рішенням ДПС України від 11.06.2020 № 24013/32006071/2 залишено без задоволення та оскаржуване рішення без змін.

Не погоджуючись із рішеннями про відмову в реєстрації податкових накладних та з вимогою вчинити певні дії позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Вирішуючи спір по суті, суд виходить з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі - ПК України).

Відповідно до вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п. 201.1 цієї статті та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п. 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених п. 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 1165 від 11.12.2019, що набрала чинності з 01.02.2020, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок № 1165).

Порядок №1165 визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п. 2 Порядку №1165, автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а або б пункту 185.1 статті 185, підпункту а`або б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Згідно з п. 5 Порядку № 1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Пунктом 6 Порядку № 1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку № 1165).

Додатками № 1 та № 3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість та Критерії ризиковості здійснення операцій відповідно.

Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово- господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення.

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

23 березня 2020 р. позивачу з даних Електронного кабінету платника податків стало відомо, що відносно ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ , код ЄДРПОУ 32006071, Комісією регіонального рівня відповідно до п. 6 Порядку № 1165 прийнято Рішення № 8346 від 04.02.2020 про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, а саме: п. 8 Критеріїв ризиковості платника податків.

Бланк рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку містить обов`язкове для заповнення поле податкова інформація (заповнюється у разі відповідності пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку) .

При цьому контролюючим органом в Рішенні № 8346 від 04.02.2020 зазначено наступну податкову інформацію: платником податків та/або його контрагентами, згідно даних ЄРПН, здійснено реалізацію товарів/послуг, відмінних від придбання.

Вважаючи, що така податкова інформація не може бути підставою для встановлення ризиковості платника, ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ звернулось з Вимогою від 26.03.2020 № 26/1 до ГУ ДПС у Запорізькій області про надання розшифровки яка саме податкова інформація та щодо яких саме контрагентів та/або господарських операцій свідчить про ризиковість її здійснення, що стала підставою для прийняття Рішення від 04.02.2020 № 8346 про відповідність ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ критеріям ризиковості та просило скасувати зазначене рішення.

У відповіді від 24.04.2020 № 24663/10/08-01-06-03-17 ГУ ДПС у Запорізькій області повідомило, що за результатами проведеного аналізу даних Єдиного реєстру податкових накладних ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ (код ЄДРПОУ 32006071) встановлено, що основний контрагент-постачальник, в тому числі але не включно ТОВ Флайбайт здійснює реалізацію товарів (робіт, послуг) з номенклатурою відмінною від номенклатури придбання.

Судом встановлено, що така підстава для визначення ризиковості Позивача та зупинення реєстрації податкової накладної № 1 від 06.03.2020 не відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості, оскільки пункт 8 передбачає наявність у контролюючого органу не будь-якої податкової інформації стосовно контрагентів платника податків, а лише такої податкової інформації, що стосується ризиковості здійснення господарської операції, зазначеної в поданій для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Також судом встановлено, що господарська операція, реєстрацію за податковою накладною зупинено, не стосується взаємовідносин з ТОВ Флайбайт , товар, що було реалізовано МПП РЕМОНТНИК згідно видаткової накладної № РН-7 від 06.03.2020, було отримано від різних контрагентів у різний період, що підтверджується наданими позивачем первинними документами, а саме:

1) Товар Авт.вим.ВА 47-100 ЗР 32А 10 кА у кількості 1 од., товар Корпус металевий ЩУРн-3/12зо-1 38 УХЛ3 ІР31у кількості 1 од, товар Трифазний лічильник NIK 2303 АР6.1000 МС.11 5(80)А 3*220/380В у кількості 1 од. було придбано у ТОВ ЗАПОРІЗЬКА ЕЛЕКТРОПРОМИСЛОВА ГРУПА (ЄДРПОУ 32649399) згідно Договору поставки №04/30-01 від 20.01.2020, отримано директором ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ ОСОБА_1 згідно видаткової накладної № 1128 від 04.03.2020 за довіреністю № 14 від 04.03.2020.

Товар доставлений власним автомобілем директора ТОВ Запорізька сировинна компанія ОСОБА_1 за адресою Покупця МПП РЕМОНТНИК : вул. Дорошенко, 3, м. Запоріжжя. Згідно додаткової угоди № 1 від 28.12.2019 до Договору відповідального зберігання №1 від 03.06.2019 передано на відповідальне зберігання МПП РЕМОНТНИК за Актом приймання-передачі № 5 від 04.03.2020, 06.03.2020 повернуто з відповідального зберігання за Актом приймання-передачі №3ПП від 06.03.2020.

Передплата за отриманий від ТОВ ЗАПОРІЗЬКА ЕЛЕКТРОПРОМИСЛОВА ГРУПА товар проведена 02.03.2020 в сумі 3 754,34 грн, в т.ч. ПДВ 625,72 грн, згідно рахунка № 1393 від 27.02.2020, податкова накладна № 6 від 02.03.2020 на суму 3 754,34 грн зареєстрована ТОВ ЗАПОРІЗЬКА ЕЛЕКТРОПРОМИСЛОВА ГРУПА в ЄРПН.

2) Товар Копофлекс KF 09110FA двошарова гофрована труба у кількості 81 м та Стрічка сигнальна у кількості 57 м було отримано від ПП МАСТЕР-А КАБЕЛЬЩИК (ЄДРПОУ 32551150) 02.03.2020 згідно видаткової накладної № КАБ0001771 від 02.03.2020 згідно договору № 03/1 від 02.03.2020. Товар доставлений автомобілем ПП МАСТЕР-А КАБЕЛЬЩИК за товарно-транспортною накладною № Р1771 від 02.03.2020 (додаток №24) за адресою Покупця: вул. Дорошенко, 3, м. Запоріжжя, та отримано директором ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ ОСОБА_1 на підставі довіреності № 12 від 02.03.2020.

Згідно додаткової угоди № 1 від 28.12.2019 до Договору відповідального зберігання №1 від 03.06.2019 передано на відповідальне зберігання МПП РЕМОНТНИК на підставі Акту приймання-передачі № 3 від 02.03.2020, 06.03.2020 повернуто з відповідального зберігання за Актом приймання-передачі № 3ПП від 06.03.2020.

Оплату за отриманий товар проведено 02.03.2020 в сумі 3 491,10 грн, в т.ч. ПДВ 581,85 грн, та в сумі 136,80 грн, в т.ч. ПДВ 22,80 грн, згідно рахунка ПП МАСТЕР-А КАБЕЛЬЩИК № КАБ00002257 від 02.03.2020. Податкова накладна ПП МАСТЕР-А КАБЕЛЬЩИК № 8 від 02.03.2020 на суму 3 627,90 грн зареєстрована в ЄРПН.

3) Товар Підвіконня OPEN TECH 350мм біле ЖО В 12-351-1ОР-600 в кількості 25,20 пог.м. було придбано 02.03.2020 у ПП ВІКНАБУД (ЄДРПОУ 31970776) згідно видаткової накладної № РН-0000009 від 02.03.2020 за договором № 27/1 від 27.02.2020. Товар доставлений автомобілем ПП ВІКНАБУД за товарно-транспортною накладною № 1 від 02.03.2020 (додаток №14) за адресою МПП РЕМОНТНИК : вул. Дорошенко, 3, м. Запоріжжя, отримано директором ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ ОСОБА_1 за довіреністю № 13 від 02.03.2020.

Згідно додаткової угоди №1 від 28.12.2019 до Договору відповідального зберігання № 1 від 03 червня 2019 року та акту приймання-передачі №4 від 02.03.2020 товар було передано на відповідальне зберігання МПП РЕМОНТНИК , 06.03.2020 товар було повернуто з Позивачу відповідального зберігання за Актом приймання-передачі № 3ПП від 06.03.2020.

Передплату за отриманий товар проведено 28.02.2020 в сумі 3 574,97 грн, в т.ч. ПДВ 595,83 грн, згідно рахунку ПП ВІКНАБУД №Ф-0000129 від 27.02.2020. Податкова накладна ПП Вікнабуд на суму 3574,97 грн (передплата) № 4 від 28.02.2020 зареєстрована в ЄРПН.

Таким чином, всі господарські операції по придбанню товару, реалізованого МПП РЕМОНТНИК за зупиненою податковою накладною не носять характер ризикових, Позивачем реалізовано той самий товар, що було придбано у контрагентів, зазначений товар не було придбано у ТОВ Флайбайт , що свідчить про безпідставність Рішення від 04.02.2020 № 8346 про відповідність ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ , код ЄДРПОУ 32006071, критеріям ризиковості платників, наслідком якого стало зупинення податкової накладної № 1 від 06.03.2020.

Вказане свідчить про те, що контролюючим органом реєстрацію податкової накладної зупинено за відсутності інформації щодо ризиковості здійснення господарської операції, зазначеної в поданій для реєстрації податковій накладній.

Відповідачем у Відзиві на позовну заяву не надано доказів наявності ознак здійснення ризикових операцій платником з посиланнями на відповідні документи.

Відтак, суд вважає, що зупинення реєстрації спірної податкової накладної відбулось із порушенням законодавчо визначених підстав.

Що стосується оскаржуваного рішення про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 06.03.2020, то судом встановлено, що підставою для відмови в реєстрації цієї податкової накладної став висновок ГУ ДПС у Запорізькій області про ненадання платником податку копій документів:

- договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, яким оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції, розрахункових документів або банківських виписок з особових рахунків.

- первинних документів щодо постачання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити);

- Додаткова інформація: ненадання платником податків копій документів щодо транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи).

Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520 (далі - Порядок №520).

Цей Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Пункт 5 Порядку № 520 визначає перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Як свідчать матеріали справи, позивачем надано письмові пояснення, додані 72 сканів первинних документів, на підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних, до яких застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України.

У відзиві контролюючий орган, як на підставу для відмови у реєстрації податкових накладних також посилається на те, що платником податку не у повному обсязі надано документи, а саме: ненадання платником податків копій документів щодо транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи).

Разом з тим надані позивачем первинні документи, які було долучено до Повідомлення про надання пояснень свідчать, що ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ було подано до ГУ ДПС у Запорізькій області всі первинні документи стосовно господарської операції, зазначеної у податковій накладній № 1 від 06.03.2020, у т.ч. документи щодо транспортування, складські документи (інвентаризаційні описи), а саме: товарно-транспортну накладну № 1 від 02.03.2020, товарно-транспортну накладну № Р1771 від 02.03.2020 та документи на підтвердження права використання власного транспорту директора Позивача для здійснення господарської діяльності.

В пояснені до зупиненої податкової накладної Позивачем зазначено, що автомобілі працівників ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ використовуються в господарській діяльності згідно відповідних договорів, на підставі яких здійснюється нарахування та виплата компенсації за використання власного автомобіля працівникам Позивача (Договір № 1 про нарахування та виплату компенсації за використання власного автомобіля працівника від 01.01.2019, Договір № 2 про нарахування та виплату компенсації за використання власного автомобіля працівника від 01.01.2019, Договір № 2 про нарахування та виплату компенсації за використання власного автомобіля працівника від 01.01.2020). Податки з сум компенсацій за використані власні автомобілі працівників за 2020 рік сплачені у повному обсязі.

Також до контролюючого органу було надано документи бухгалтерського обліку, а саме: картки рахунку 281 ТМЦ по кожному товару на підтвердження оприбуткування та складського обліку товару ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ та Журнали-ордери й Відомості по рахунку 631 Розрахунки з вітчизняними постачальниками по кожному контрагенту.

Що стосується інвентаризації, то на підставі наказу № 1/І від 01.01.2019 Позивачем було створено постійно діючу інвентаризаційну комісію, яка провела повну інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ станом на 18.03.2020 згідно наказу № 3/ІТ від 18.03.2020, результати якої оформлені інвентаризаційними описами № 1 та № 2. Зазначені інвентаризаційні описи разом з відповідними наказами були додані до ГУ ДПС у Запорізькій області для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, а також наказ № 2/ІТ від 01.10.2019 та інвентаризаційні описи про проведення попередньої інвентаризації станом на 01.10.2019.

Крім того, до контролюючого органу було надано документи на підтвердження виробничих та трудових ресурсів, потрібних для здійснення господарської діяльності Позивача ТОВ ЗАПОРІЗЬКА СИРОВИННА КОМПАНІЯ .

Щодо відсутності складських документів суд зазначає таке.

Відповідно до ст. 961 Цивільного кодексу України, товарний склад на підтвердження прийняття товару видає один із таких складських документів: складську квитанцію; просте складське свідоцтво; подвійне складське свідоцтво.

Тобто, наявність таких документів можливе лише у випадку укладання договору складського зберігання ( ст. 957 ЦК України).

Доказів укладання позивачем такого договору контролюючим органом не надано.

Відтак, вимоги щодо надання складських документів не ґрунтуються на положеннях чинного законодавства.

Щодо необхідності надання документів на підтвердження здійснення позивачем навантаження та розвантаження продукції, то суд наголошує, що зазначені документи не відносяться до первинних документів, а також реалізований позивачем товар не потребує укладення окремих правочинів щодо його навантаження та розвантаження.

Таким чином, вимога контролюючого органу щодо ненадання платником податків копій документів відносно транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи) є необґрунтованою, оскільки матеріалами справи підтверджується надання позивачем відповідних документів у повідомленнях.

З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що рішення від 27.05.2020 № 1585428/32006071 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 06.03.2020 прийняте комісією ГУ ДПС у Запорізькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не обґрунтовано, без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо, а отже є неправомірними і підлягають скасуванню.

Відповідно до вимог частини другої ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Під час розгляду справи відповідачі як суб`єкти владних повноважень не надали суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навели обґрунтованих мотивів прийняття оскаржуваних рішень.

У той самий час, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарської операції між позивачем та контрагентом, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, суд робить висновок, що останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації спірної податкової накладної № 1 від 06.03.2020.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість та необхідність задоволення позовних вимог ТОВ ТОВ Запорізька сировинна компанія про визнання протиправними і скасування рішення від 27.05.2020 № 1585428/32006071 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 06.03.2020.

При цьому, суд звертає увагу, що відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України, реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.

При цьому, згідно з нормами п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

Як встановлено судом, підтверджено матеріалами справи і не спростовано відповідачами, надані позивачем документи підтверджували здійснення господарської операції по поданій податковій накладній. Документи складені з дотриманням вимог законодавства і були достатніми для реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

При цьому суд зазначає наступне.

Відповідно п.14.1.60 ст. 14 Податкового кодексу України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Постановою Кабінету Міністрів України № 1200 Урядом постановлено утворити Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу. Установити, що Державна податкова служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).

Відповідно до частини сьомої статті 5 Закону "Про центральні органи виконавчої влади" № 3166-V1 від 17.03.2011 (зі змінами), міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, щодо яких набрав чинності акт Кабінету Міністрів України про їх припинення, продовжують здійснювати повноваження та функції у визначених сферах компетенції до завершення здійснення заходів з утворення міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, до якого переходять повноваження та функції міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, що припиняється, та можливості забезпечення здійснення ним цих функцій і повноважень, про що видається відповідний акт Кабінету Міністрів України. Таким чином, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних після набрання чинності розпорядження КМУ від 21.08.2019 № 682р здійснюється Державною податковою службою України.

Згідно з абз. 6 п. 2 Постанови КМУ № 1200, Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 682-р установлена можливість забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 pоку № 227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Таким чином, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних після набрання чинності розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 682р здійснюється Державною податковою службою України.

Враховуючи вказане, відповідачем-суб`єктом владних повноважень, до якого має бути звернута позовна вимога про зобов`язання зареєструвати податкову накладну є Державна податкова служба України.

Відповідно до ч. 3 ст. 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 06.03.2020.

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (ст. 90 КАС України).

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Щодо заяви позивача про зобов`язання відповідача подати звіт про виконання судового рішення, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 383 КАС України, суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

При цьому, суд зазначає, що вищезазначеними нормами встановлено право, а не обов`язок суду, який ухвалив судове рішення зобов`язати суб`єкта владних повноважень, проти якого ухвалено судове рішення подати у встановлений судом строк звіт про виконання рішення суду.

В даному випадку, на переконання суду, відсутні достатні та обґрунтовані підстави для встановлення відповідачу строку для подання до суду звіту про виконання судового рішення.

З огляду на вказані обставини, суд вважає, що в частині встановлення відповідачу строку для подання до суду звіту про виконання судового рішення не підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду позивачем було сплачено судовий збір у сумі 2102,00 грн, що підтверджується платіжним дорученням № 1029 від 27.08.2020.

Керуючись статтями 2, 6, 8-10, 14, 90, 139, 143, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Запорізька сировинна компанія (69001, м. Запоріжжя, вул. 12 Квітня, буд. 17, код ЄДРПОУ 32006071) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 43143945), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання здійснити реєстрацію - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 1585428/32006071 від 27.05.2020 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 06.03.2020.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю Запорізька сировинна компанія № 1 від 06.03.2020, датою подання на реєстрацію.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Запорізька сировинна компанія (69001, м. Запоріжжя, вул. 12 Квітня, 17, код ЄДРПОУ 32006071) судовий збір у розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні 00 копійок за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 43143945).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення в повному обсязі виготовлено та підписане суддею 06.11.2020.

Суддя Р.В. Сацький

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.11.2020
Оприлюднено09.11.2020
Номер документу92684303
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/6182/20

Ухвала від 11.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 24.01.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 28.12.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 28.12.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 24.06.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

Ухвала від 18.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 21.12.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Рішення від 06.11.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

Ухвала від 10.09.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні