Рішення
від 26.10.2020 по справі 540/1743/20
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 жовтня 2020 р.м. ХерсонСправа № 540/1743/20

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді: Дубровної В.А.,

при секретарі: Мельник О.О.,

за участю представника позивача - Ростецької В.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі до Фермерського господарства "Асканія 1898" про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках та стягнення коштів за рахунок готівки в рахунок погашення податкового боргу,

встановив:

I. Зміст позовних вимог

03 липня 2020 року Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (надалі - позивач, ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі) звернулося до суду з позовом до Фермерського господарства "Асканія 1898" (надалі - відповідач, ФГ "Асканія 1898"), у якому просить стягнути кошти з рахунків Фермерського господарства "Асканія 1898" у банках, що його обслуговують та кошти за рахунок готівки в рахунок погашення податкового боргу по орендній платі з юридичних осіб у сумі 73 317,54 грн.

II. Позиція позивача та заперечення відповідача

Вказані вимоги позивач обґрунтовує тим, що відповідачем добровільно несплачений податковий борг за платежем земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності в сумі 73 317,54 грн., який виник у зв`язку з несплатою ФГ Асканія 1898 у строки, передбачені ПК України, самостійно узгоджених грошових зобов`язань згідно податкової декларації з плати за землю від 20.02.2019 року № 1054 на суму 72 468,77 грн., а також узгодженої суми грошового зобов`язання 1 007,16 грн., визначеної контролюючим органом згідно податкового повідомлення-рішення від 06.09.2019 року № 0153385012, що підтверджується даними інтегрованої картка платника податків. До відповідача застосовувалися заходи стягнення визначені ПК України шляхом направлення податкової вимоги від 05.09.2019 року №5994-17 на суму 20 546,97 грн. та рішення про опис майна у податкову заставу від 05.09.2019 року № 5994-17, які були повернуті до податкового органу без вручення платнику податків, проте вважаються йому врученими відповідно до положень п. 58.3 ст. 58 ПК України. З огляду на вказане, позивач просить стягнути несплачену суму податкового боргу 73 317,54 грн. в судовому порядку. У відповіді на відзив від 10.08.2020 позивач звертає увагу відповідача, що спірна сума податкового боргу по орендній платі з юридичних осіб виникла за рахунок несплати відповідачем у строки, визначені ПК України, узгоджених грошових зобов`язань, як самостійно визначених платником податків у наданих податкових деклараціях з плати за землю, так і визначених податковим органом у податковому повідомленні-рішенні, що є наслідком виникнення такого податкового боргу.

В судовому засіданні представник позивача підтримала вказані обґрунтування позовних вимог та просила суд їх задовольнити.

21.07.2020 р. відповідачем надано до суду відзив на позов, а також 25.08.2020 заперечення на відповідь на відзив, якими заперечує проти податкового боргу в сумі 73 317,54 грн. за платежем земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності , вказуючи на безпідставність його виникнення. Так, відповідач зазначає, що на підставі рішення Господарського суду Херсонської області від 10.12.2018 року, яке набрало законної сили 11.04.2019 р., припинились господарські зобов`язання між ФГ Асканія 1898 та Каховською районною державною адміністрацією за договором оренди землі №18 від 25.06.2009 року, на підставі якого були визначені податкові зобов`язання щодо земельного податку, орендної плати, тощо, а тому з вказаної дати у ФГ Асканія 1898 відсутній об`єкт оподаткування, тобто, земельні ділянки, що свідчить про документальне не підтвердження позивачем нарахованих грошових зобов`язань та їх узгодженість.

В судове засідання відповідач не прибув, про дату та час розгляду даної справи повідомлений належним чином, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення 11.09.2020 р. судової повістки уповноваженій особі відповідача

III. Процесуальні дії у справі.

Ухвалою суду від 08.07.2020 р. відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України, згідно якої суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Ухвалою суду від 28.08.2020 р. вирішено перейти до розгляду даної справи за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін, призначено судове засідання на 26.10.2020 р.

В судовому засіданні 26.10.2020 р. проголошено вступну та резолютивну частини рішення суду.

IV. Обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин, з посиланням на докази, на підставі яких встановлені відповідні обставини.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, Фермерське господарство Асканія 1898 (код ЄДРПОУ 34905928) здійснює господарську діяльність на підставі державної реєстрації Виконавчим комітетом Каховської міської ради 06.09.2007 року за №14921020000000, взято на облік до Головного управління ДПС у Херсонській області. Автономній Республіці Крим та м. Севастополі 07.09.2007 року за №3176.

Відповідно до наданого позивачем розрахунку податкового боргу ФГ Асканія 1898 станом на 29.04.2020 р. за платежем земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності обліковується залишок несплаченого податкового боргу у загальній сумі 73 317,54 грн., який виник з 30.07.2019 та з урахуванням суми переплати 158,39 грн., складається із несплачених узгоджених грошових зобов`язань, зокрема,

- нарахованих платником податку згідно податкового розрахунку земельного податку № 1054 від 20.02.2019, у тому числі за червень 2019 року в сумі 10352.68 грн. зі строком сплати 30.07.2019; за липень 2019 року в сумі 10352.68 грн. зі строком 30.08.2019; за серпень 2019 року в сумі 10352.68 грн. зі строком 30.09.2019; за вересень 2019 року в сумі 10352.68 грн. зі строком 30.10.2019; за жовтень 2019 року в сумі 10352.68 грн. зі строком 30.11.2019; за листопад 2019 року в сумі 10352.68 грн. зі строком 30.12.2019; за грудень 2019 року в сумі 10352.69 грн. зі строком сплати 30.01.2020;

- визначених контролюючим органом згідно податкового повідомлення - рішення від 06.09.2019 № 0153385012 на суму 1007,16 грн.

У зв`язку з несплатою відповідачем узгоджених грошових зобов`язань в добровільному порядку, позивач звернувся до суду з даним позовом та просить їх стягнути в судовому порядку.

V. Норми права, які застосував суд

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно пп.16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI ( далі - ПК України) платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п. 36.1 ст. 36 ПК України, податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Згідно з п. 38.1 ст. 38 цього Кодексу, виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.

Відповідно до пп. 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 ПК України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Пунктом 54.1 ст. 54 ПК України встановлено, що платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом, крім випадків, передбачених податковим законодавством. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Грошове зобов`язання самостійно визначене платником податку оскарженню не підлягає. ( п. 56.11 ст. 56 ПК України).

У разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом, строки його сплати встановлені статтею 57 ПК України.

Відповідно до пункту 57.3 вказаної статі у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Відповідно до вимог пункту 56.18 статті 56 ПК України при зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання недійсним рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.

Відповідно до пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

У разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. (п.59.1 ст.59 ПК України)

Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання.

Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов`язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов`язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу. (п. 59.3 ст. 59 ПК України)

Податкова вимога надсилається (вручається) також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов`язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. (п. 59.4 ст. 59 ПК України)

Згідно з пунктом 59.5 статті 59 ПК України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

За приписами пп.62.1.1-62.1.2 п.62.1 ст.62 Податкового кодексу України податковий контроль здійснюється шляхом: ведення обліку платників податків; інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів.

Як передбачено п.1 Розділу І "Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування", затвердженого 07.04.2016 р. наказом Міністерства фінансів України № 422, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.05.2016 за №751/28881 (надалі - Порядок № 422), цей Порядок визначає організацію діяльності з ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).

Згідно з п.2 Розділу І цього Порядку терміни в ньому вживаються в таких значеннях: інтегрована картка платника (далі - ІКП) - форма оперативного обліку податків, зборів, митних платежів до бюджетів та єдиного внеску, що ведеться за кожним видом платежу та включає перелік показників підсистем інформаційної системи органів ДФС, які характеризують стан розрахунків платника з бюджетами та цільовими фондами.

Відповідно до п.1 Глави 1 Розділу ІІ Порядку № 422 з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються ІКП за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками. ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.

Порядок стягнення податкового боргу платників податків регулюється статтями 95 - 99 ПК України. Зазначені норми визначають перелік заходів, що можуть вживатися податковим органом до платника податків із метою погашення податкового боргу, до яких належить стягнення коштів, які перебувають у власності платника податків, а також продаж майна платника податків, що перебуває в податковій заставі (пункт 95.1 статті 95 Податкового кодексу України).

Згідно вимог пункту 95.2 статті 95 ПК України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Згідно з п. 95.3 ст. 95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

До функцій контролюючих органів належить здійснення погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів. ( п.п. 19-1.1.22 п. 19-1.1 ст. 19-1 ПК України).

Контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини. ( п.п. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 ПК України).

VI. Оцінка суду

Системний аналіз наведених норм матеріального права свідчить про те, що контролюючий орган може звернутися до адміністративного суду з позовом про стягнення податкового боргу з платників податків із дотриманням відповідних умов, встановлених пунктом 95.2 статті 95 ПК України, які надають право на примусове стягнення податкового боргу, у разі, якщо платник податку не сплатив узгоджену суму грошового зобов`язання протягом 60 днів після направлення платникові податків податкової вимоги.

При цьому, частиною третьою статті 73 КАС України визначено, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Отже, зважаючи на те, що вимогою заявленого позову є стягнення податкового боргу, тому предметом доказування у даній справі є обставини, які свідчать про наявність підстав, з якими закон пов`язує можливість стягнення податкової заборгованості в судовому порядку; встановлення факту її сплати в добровільному порядку або встановлення відсутності такого факту; перевірка вжиття контролюючим органом заходів щодо стягнення податкового боргу на підставі та в черговості, встановлених ПК України, тощо.

Як встановлено судом, предметом стягнення у даній справі є сума податкового боргу, яка згідно наданого позивачем розрахунку виникнення податкового боргу ФГ Асканія 1898 станом на 29.04.2020 р. за платежем земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності у загальній сумі 73 317,54 грн.

Перевіряючи правомірність набуття вищевказаною сумою статусу податкового боргу внаслідок узгодженості грошових зобов`язань у розумінні вищеописаних статей 54 та 57 ПК України, суд вказує про таке.

Як вбачається з матеріалів справи, ФГ Асканія 1898 було подано до Новокаховського управління Каховської ДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі податкову декларацію з плати за землю за 2019 рік, дата заповнення 20.02.2019 р., ( вх. N 1054 від 20.02.2019), якою задекларовано річну суму орендної плати у розмірі 124 232,17 грн., щомісячний розмір орендної плати складає - 10 352,68 грн.

З огляду на вищеописані приписи п. 54.1 ст. 54 ПК України самостійно обчислені платником податків суми грошового зобов`язання у податковій декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу, підлягають сплаті таким платником податків у строки, встановлені цим Кодексом, і така сума грошового зобов`язання вважається узгодженою.

Відповідно до п. 287.3. статті 287 ПК України податкове зобов`язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Як вбачається з наявного у справі витягу з інтегрованої картки платника ФГ Асканія 1898 станом на 29.04.2020 р. сума несплаченого податкового зобов`язання за вказаною податковою декларацією за період з червня по грудень 2019 року складає 72 468,76 грн.

Враховуючи, що самостійно визначене платником податку грошове зобов`язання в сумі 72 468,76 грн. не підлягає оскарженню, тому не сплата такого грошового зобов`язання у строки, визначені п. 287.3. статті 287 ПК України, є податковим боргом.

При цьому, суд не приймає до уваги довід відповідача щодо відсутності у ФГ Асканія 1898 податкових зобов`язань щодо плати за землю у зв`язку із розірванням в судовому порядку договору оренди землі № 18 від 25.06.2009 року, укладеному між ФГ Асканія 1898 та Каховською районною державною адміністрацією, оскільки відповідач не позбавлений був права подати до податкового органу уточнений розрахунок до податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) від 20.02.2019 року № 1054 внаслідок виникнення вказаної обставини.

Натомість, матеріали справи такого доказу не містять.

Щодо підстав набуття узгодженості суми 1 007,16 грн., визначеної контролюючим органом згідно податкового повідомлення - рішення від 06.09.2019 № 0153385012, то суд вказує про таке.

Як вбачається з матеріалів справи, вказане податкове повідомлення-рішення від 06.09.2019 року № 0153385012 винесено ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі на підставі акту перевірки від 17.07.2019 року №791/21-22-50- 12/34905928 Про результати камеральної перевірки Фермерського господарства Асканія 1898 (код ЄДРПОУ 34905928) з питання своєчасності сплати грошових зобов`язань з орендної плати у 2019 році до Федорівської сільської ради Каховського району , яким на підставі ст. 126 ПК України за порушення строку сплати суми грошового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб нараховано штраф в сумі 1007,16 грн.

При цьому, даний акт перевірки отриманий особисто керівником ОСОБА_1 26.07.2019 р., що підтверджується відміткою на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення, чим спростовується довід відповідача щодо його необізнаності про вказану перевірки.

Щодо доказів належного вручення відповідачу вказаного податкового повідомлення-рішення, то в матеріалах справи наявний акт ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі від 16.09.2019 р., яким засвідчено факт повернення його до податкового органу без доказів вручення ФГ Асканія 1898 , що підтверджується рекомендованим повідомленням з відміткою про причини не вручення поштового відправлення не проживає .

З цього питання, суд зазначає, що податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу. ( п. 58.3. ст. 58 ПК України).

Документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику). ( п. 42.2 статті 42 ПК України).

Як встановлено судом, податкове повідомлення-рішення від 06.09.2019 року № 0153385012 направлено відповідачу за його податковою адресою відповідно до облікових даних ФГ Асканія 1898 , що є доказом належного його вручення.

Відповідно до вищевказаних приписів пункту 57.3 ст. 57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Враховуючи, що грошове зобов`язання в сумі 1007,16 грн. згідно вказаного податкового повідомлення - рішення вважається узгодженим внаслідок його вручення відповідачу і в подальшому останнім не оскаржено його ні в адміністративному, ні в судовому порядку, тому не сплата такого грошового зобов`язання у строки, визначені п. 57.3. статті 57 ПК України, є наслідком набуття ним статусу податкового боргу.

Щодо дотриманням позивачем відповідних умов, встановлених пунктом 95.2 статті 95 ПК України, які надають йому право на примусове стягнення податкового боргу, то суд вказує наступне.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, позивачем було направлено на податкову адресу ФГ Асканія 1898 податкову вимогу від 05.09.2019 року №5994-17 на суму 20 546,97 грн. та рішення про опис майна у податкову заставу від 05.09.2019 року №5994-17, що підтверджується рекомендованим повідомленням без доказів вручення поштового відправлення ФГ Асканія 1898 . При цьому, на вказаному поштовому відправленні містить відмітка Укрпошти про причини не вручення не проживає .

Натомість, відповідно до вищевказаних приписів п. 59.1. ст. 59 та п. 42.2 статті 42 ПК України така податкова вимога вважається врученою платнику податків.

При цьому, з наявних у справі документів судом встановлено, що після направлення ФГ Асканія 1898 вказаної податкової вимоги сума податкового боргу збільшилась і податковий борг на момент вирішення даної справи залишається не погашеним, що підтверджується даними інтегрованої картка платника, та відповідно звільняє податковий орган від додаткового надсилання /вручення податкової вимоги.

Проте, відповідачем не надано доказів сплати податкового боргу, який є предметом стягнення.

VII. Висновок суду

Частиною 1 ст. 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Оскільки, позивачем надано до суду докази, які підтверджують вимогу ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі щодо стягнення з ФГ Асканія 1898 податкового боргу у загальній сумі 73 317,54 грн., а відповідачем не надано доказів погашення вищевказаної суми податкового боргу, тому суд приходить до висновку щодо задоволення позовних вимог.

VIIІ. Розподіл судових витрат

Згідно ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Таким чином, витрати позивача щодо сплати судового збору не підлягають стягненню з відповідача.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

вирішив :

Позов Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (місце знаходження 73026, м. Херсон, пр. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 43143201) до Фермерського господарства "Асканія 1898" (місце знаходження 74811, Херсонська область, Каховський район, с-ще Слиненка, вул. Центральна, код ЄДРПОУ 34905928) про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках та стягнення коштів за рахунок готівки в рахунок погашення податкового боргу - задовольнити.

Стягнути кошти з рахунків Фермерського господарства "Асканія 1898" (код ЄДРПОУ 34905928) у банках, що його обслуговують та кошти за рахунок готівки в рахунок погашення податкового боргу по орендній платі з юридичних осіб у сумі 73 317,54 грн. ( сімдесят три тисячі триста сімнадцять гривень 54 копійки) (отримувач - УК у Каховському р-ні /с. Розо - Люкс/ 18010600, код отримувача - 38008980, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), номер рахунку - UА568999980334179812000021212, код класифікації доходів бюджету - 18010600).

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції,який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 31 жовтня 2020 р.

Суддя В.А. Дубровна

кат. 111020300

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.10.2020
Оприлюднено09.11.2020
Номер документу92685889
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/1743/20

Рішення від 26.10.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 28.08.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 08.07.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні