ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09.11.2020м. ДніпроСправа № 904/4783/20
Господарський суд Дніпропетровської області у складі судді Мілєвої І.В. розглянувши справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ДК Дніпро-Трейд", Дніпропетровська область, м. Дніпро
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Трейд девелоп", Дніпропетровська область, смт Софіївка
про стягнення 32 081,86 грн.
Без виклику представників сторін
СУТЬ СПОРУ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДК Дніпро-Трейд" звернулось до господарського суду Дніпропетровської області з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Трейд Девелоп" про стягнення 32 081,86 грн., з яких: 16 636,27 грн. - основний борг 11 673,03 грн. - пеня, 3 327,25 грн. - штраф, 191,36 грн. - 3% річних, 253,95 грн. - інфляційні втрати.
Позовні вимоги мотивовані неналежним виконанням відповідачем умов договору поставки продукції № 55/10 від 27.12.2019 в частині оплати поставленої продукції.
Ухвалою суду від 02.09.2020 позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ДК Дніпро-Трейд" від 15.07.2020 залишено без руху.
Ухвалою суду від 02.09.2020 запропоновано Товариству з обмеженою відповідальністю "ДК Дніпро-Трейд" усунути недоліки позовної заяви від 15.07.2020 шляхом подання до суду уточненої позовної заяви із зазначенням повного найменування сторін та уточненням ціни позову у строк до 16.09.2020 включно.
04.09.2020 до господарського суду від позивача надійшла уточнена позовна заява та докази направлення на адресу відповідача уточненої позовної заяви.
Ухвалою від 08.09.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Постановлено розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами.
Згідно з реєстром відправника Господарського суду Дніпропетровської області № 161 від 111.09.2020 на відправку рекомендованої пошти з повідомленням по Дніпру, поштовому відправленню (ухвалі суду від 08.09.2020) на адресу відповідача, присвоєно 13-символьний цифровий номер (штрихкодовий ідентифікатор) 4930012565722. Згідно результату пошуку за штрихкодовим ідентифікатором 4930012565722 на WEB сторінці Укрпошти (http://ukrposhta.ua/ua/vidslidkuvati-forma-poshuku), вбачається, що відправлення за вищевказаним номером 14.09.2020 не вручене під час доставки: інші причини.
Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань " державна реєстрація базується на таких основних принципах , зокрема, об`єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі.
Згідно з частиною 1 статті 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб , громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.
Частиною 1 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" передбачено, що відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу - підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі:
1) відповідних заяв про державну реєстрацію;
2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій;
3) відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.
Відповідно до пунктів 10, 18 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу , крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема: місцезнаходження юридичної особи, інформація для здійснення зв`язку з юридичною особою: телефон, адреса електронної пошти .
Згідно із частиною 1 статті 10 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою .
Таким чином, відповідно до статей 9, 14, 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" на підставі поданих юридичною особою документів у Єдиному державному реєстрі зазначаються відомості про її місцезнаходження, телефон, адресу електронної пошти.
При цьому, такі дані є офіційними та повідомляються юридичною особою для забезпечення комунікації та зв`язку із нею зацікавлених осіб, у тому числі контрагентів, органів державної влади тощо.
Враховуючи викладене, отримання учасником справи (позивачем, відповідачем) ухвали суду на його офіційну електронну адресу, яка підтверджена витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є належним повідомленням.
Ухвала від 08.09.2020 про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття ровадження у справі направлена відповідачу 26.10.2020 на електронну адресу, зазначену в Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: elecom@ua.fm.
Станом на 09.11.2020 відзив відповідач не подав.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
27.12.2019 між Товариством з обмеженою відповідальністю ДК Дніпро-Трейд (постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю Трейд Девелоп (покупець) було укладено договір поставки продукції № 55/0 (договір).
Постачальник зобов`язується поставити та передати у власність покупця, а покупець прийняти й оплатити пиво, безалкогольні напої, мінеральну воду і слабоалкогольні напої (іменовані в договорі - продукція) у кількості згідно Специфікації, погодженій сторонами або за заявкою, що передається покупцем операторам або торговим представникам постачальника, повернути зворотну тару в строк та на умовах, передбачених даним договором. Замовлення передається постачальнику в будь-якій зрозумілій сторонам формі (електронною поштою, через торгового представника, факсимільним, телефонним зв`язком, тощо) (п.1, розділ I договору).
При централізованій доставці продукції покупець (або довірена особа покупця) приймає фактичну її кількість від водія-експедитора, який здійснює доставку, ставить круглу печатку або штамп на накладній, а у випадку відсутності чи не існування печатки або штампу, підпис та прізвище відповідальної особи організації та пише на ній назву організації (право підпису накладних з боку покупця мають тільки особи, зазначені у додатку, який є невід`ємною частиною договору (Додаток №1). У випадку невиконання даного пункту договору, продукція буде вважатися прийнятою відповідними матеріально-відповідальними особами, а супровідні документи завірені відповідними печатками та штампами. При цьому покупець несе можливі ризики, пов`язані з прийманням продукції не матеріально-відповідальними особами самостійно. (п.6, розділ I договору).
Договір вступає в дію з моменту підписання і діє до 27.12.2020. Якщо за тридцять календарних днів до закінчення строку дії цього договору жодна із сторін не повідомить про бажання розірвати цей договір або між сторонами не буде укладено новий договір, останній вважається продовженим на наступний календарний рік і на тих самих умовах (п.7, розділ I договору).
Розрахунки за продукцію виконуються шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунка покупця на розрахунковий рахунок постачальника. Розрахунок готівкою можливий тільки при наявності оригіналу довіреності на право одержання грошей (при одержанні грошей за довіреністю, довірена особа повинна розписатися у видатковому ордері або інших документах, що підтверджують одержання нею грошей) (п.1, розділ III договору).
Умови розрахунків: термін остаточного розрахунку за відвантажену покупцеві продукцію - 14 днів з моменту одержання продукції (п.2, розділ III договору).
Постачальник надає продукцію покупцеві за цінами, що вказані у видатково-прибутковій накладній, відповідно до положення про знижки, що затверджено постачальником (п.1, розділ IV договору).
Ціна на окрему продукцію вказується постачальником у накладній, яку покупець повинен розглядати як оферту постачальника. Факт прийомки покупцем від постачальника (або водія-експедитора продукції означає згоду покупця з запропонованою ціною (п.2, розділ IV договору).
Постачальник може, на свій розсуд, змінювати ціни на продукцію в будь-який час, без згоди покупця (п.3, розділ IV договору).
У випадку прострочення терміну розрахунків за відвантажену продукцію/заставну тару, покупець сплачує на користь постачальника пеню у розмірі 0,5% від вартості неоплаченої продукції/тари за кожен календарний день прострочення платежу, а у випадку прострочення терміну розрахунків більш ніж на 5 днів - штраф у розмірі 20% від вартості невчасно оплаченої продукції/тари. При надходженні коштів від покупця в першу чергу погашається пеня та штрафи (п.1, розділ VI договору).
Сплата штрафів, пені й індексу інфляції не звільняє покупця від обов`язку сплатити суму основного боргу (п.7, розділ 6 договору).
До вимог про стягнення неустойки (штрафу), за угодою сторін, застосовується позовна давність в 3 (три) роки (п.8, розділ VI договору).
В разі невиконання покупцем вимог договору, постачальник має право, в односторонньому порядку, перевести покупця на 100% попередню оплату, факт або скасування знижки (об`ємні, предоплатні), або припинити відвантаження продукції, повідомивши про це покупця (п.9, розділ VI договору).
Позивач зазначає, що на виконання умов договору № 55/0 від 27.12.2019 поставив відповідачу товар на загальну суму 17 756,27 грн., на підтвердження чого надав підписані сторонами та скріплені їх печатками видаткові накладні:
- № 600001520921 від 14.02.2020 про поставку товару на суму 6 859,85 грн. з ПДВ (а.с. 19);
- № 600001520949 від 18.02.2020 про поставку товару на суму 3 919,08 грн. з ПДВ (а.с. 16);
- № 600001521009 від 21.02.2020 про поставку товару на суму 3 035,70 грн. з ПДВ (а.с. 26);
- № 600001521030 від 25.02.2020 про поставку товару на суму 3 941,64 грн. з ПДВ (а.с. 23).
Відповідно до п. 2 розділу ІІІ договору термін остаточного розрахунку за відвантажену покупцеві продукцію - 14 днів з моменту одержання продукції.
Враховуюче викладене відповідно до п. 2 розділу ІІІ договору відповідач повинен був сплатити за поставлений товар:
- за видатковою накладною № 600001520921 від 14.02.2020 суму 6 859,85 грн. у строк до 28.02.2020 включно (14.02.2020 + 14 календарних днів);
- за видатковою накладною № 600001520949 від 18.02.2020 суму 3 919,08 грн. у строк до 03.03.2020 включно (18.02.2020 + 14 календарних днів);
- за видатковою накладною № 600001521009 від 21.02.2020 суму 3 035,70 грн. у строк до 06.03.2020 включно (21.02.2020 + 14 календарних днів);
- за видатковою накладною № 600001521030 від 25.02.2020 суму 3 941,64 грн. у строк до 10.03.2020 включно (25.02.2020 + 14 календарних днів).
Однак, як зазначає позивач, відповідач в порушення умов договору за поставлений товар розрахувався частково, у зв`язку із чим у нього виникла заборгованість 16 636,27 грн.
Також позивач надав до суду підписаний сторонами та скріплений їх печатками акт звіряння взаємних розрахунків за період: з 14.02.2020 по 03.04.2020 між сторонами за договором (а.с. 6), відповідно до якого заборгованість відповідача перед позивачем станом на 03.04.2020 становить 16 636,27 грн.
Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків (ст. 626 Цивільного кодексу України).
За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму (ч.1 ст.712 Цивільного кодексу України).
За договором поставки одна сторона - постачальник зобов`язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов`язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму (ч.1 ст. 265 Господарського кодексу України).
До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін (ч. 2 ст. 712 Цивільного кодексу України).
За договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов`язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов`язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму (ч. 1 ст. 655 Цивільного кодексу України).
Суб`єкти господарювання повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином, відповідно до закону, інших правових актів, договору (ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України).
Зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться (ч. 1 ст. 526 Цивільного кодексу України).
Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст.525 Цивільного кодексу України).
Якщо у зобов`язанні встановлений строк його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (ч. 1 ст. 530 Цивільного кодексу України).
Зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином (ч. 1 ст. 599 Цивільного кодексу України).
Порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання) (ст. 610 Цивільного кодексу України).
У разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом (ч. 1 ст. 611 Цивільного кодексу України).
Доказів оплати поставленого товару в сумі 16 636,27 грн. відповідач не надав, доводи позивача, наведені в обґрунтування позову, не спростував.
Таким чином, позовні вимоги щодо стягнення основного боргу у розмірі 16 636,27 грн. є правомірними та підлягають задоволенню.
Позивач нарахував та просить стягнути з відповідача пеню у розмірі 11 673,03 грн. за період з 29.02.2020 по 15.07.2020 та штраф у розмірі 3 327,25 грн.
Відповідно до п. 1, розділу VI договору за прострочення терміну розрахунків за відвантажену продукцію, покупець сплачує на користь постачальника пеню у розмірі 0,5% від вартості неоплаченої продукції за кожен календарний день прострочення платежу за відвантажену продукцію, та штраф у розмірі 20% від вартості невчасно оплаченої продукції/тари.
Виконання зобов`язання (основного зобов`язання) забезпечується, якщо це встановлено договором або законом (ч. 1 ст. 548 Цивільного кодексу України).
У разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема - сплата неустойки (п. 3 ч.1 ст. 611 Цивільного кодексу України).
Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання (ст.549 Цивільного кодексу України).
Відповідно до ч.1 ст.230 Господарського кодексу України штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов`язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов`язання.
У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов`язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов`язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг). Штрафні санкції за порушення грошових зобов`язань встановлюються у відсотках, розмір яких визначається обліковою ставкою Національного банку України, за увесь час користування чужими коштами, якщо інший розмір відсотків не передбачено законом або договором (ч.ч.4, 6 ст. 231 Господарського кодексу України).
Згідно зі ст. ст. 1, 3 Закону України "Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов`язань", платники грошових коштів сплачують на користь одержувачів цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін. Розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
Нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов`язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов`язання мало бути виконано (ч.6 ст.232 Господарського Кодексу України).
Договором передбачено стягнення пені за прострочення виконання зобов`язання.
Господарським судом здійснено перевірку розрахунку пені позивача та встановлено, що він виконаний неправильно.
З наявного в матеріалах справи розрахунку вбачається, що позивач нараховує пеню:
- на суму 13 814,63 грн. за період з 29.02.2020 по 12.03.2020;
- на суму 17 756,27 грн. за період з 13.03.2020 по 15.07.2020.
Господарський суд зазначає, що сума 13 814,63 грн. (на яку позивач нараховує пеню за період з 29.02.2020 по 12.03.2020) складається із вартості поставленого товару за видатковими накладними: № 600001520921 від 14.02.2020 (про поставку товару на суму 6 859,85 грн. з ПДВ), № 600001520949 від 18.02.2020 (про поставку товару на суму 3 919,08 грн. з ПДВ), № 600001521009 від 21.02.2020 (про поставку товару на суму 3 035,70 грн. з ПДВ).
Таким чином, оскільки сума 13 814,63 грн. складається із вартості товару поставленого за трьома видатковими накладними, то початковою датою періоду нарахування, в даному випадку, повинна бути початкова дата прострочення виконання зобов`язання з оплати товару поставленого за останньою по даті видатковою накладною.
Як вказано вище, відповідно до п. 2 розділу ІІІ договору відповідач повинен був сплатити за поставлений товар:
- за видатковою накладною № 600001520921 від 14.02.2020 суму 6 859,85 грн. у строк до 28.02.2020 включно;
- за видатковою накладною № 600001520949 від 18.02.2020 суму 3 919,08 грн. у строк до 03.03.2020 включно;
- за видатковою накладною № 600001521009 від 21.02.2020 суму 3 035,70 грн. у строк до 06.03.2020 включно;
- за видатковою накладною № 600001521030 від 25.02.2020 суму 3 941,64 грн. у строк до 10.03.2020 включно.
Отже початковою датою прострочення виконання зобов`язання з оплати поставленого товару:
- за видатковою накладною № 600001520921 від 14.02.2020 на суму 6 859,85 грн. буде 29.02.2020;
- за видатковою накладною № 600001520949 від 18.02.2020 на суму 3 919,08 грн. буде 04.03.2020;
- за видатковою накладною № 600001521009 від 21.02.2020 на суму 3 035,70 грн. буде 07.03.2020;
- за видатковою накладною № 600001521030 від 25.02.2020 на суму 3 941,64 грн. буде 11.03.2020.
Таким чином пеня на загальну суму заборгованості за видатковими накладними: № 600001520921 від 14.02.2020 (про поставку товару на суму 6 859,85 грн. з ПДВ), № 600001520949 від 18.02.2020 (про поставку товару на суму 3 919,08 грн. з ПДВ), № 600001521009 від 21.02.2020 (про поставку товару на суму 3 035,70 грн. з ПДВ) підлягає нарахуванню за період з 07.03.2020 (початкова дата прострочення виконання зобов`язання з оплати товару поставленого за видатковою накладною № 600001521009 від 21.02.2020) по 10.03.2020 (оскільки прострочення виконання зобов`язання з оплати поставленого товару за наступною (останньою) видатковою накладною № 600001521030 від 25.02.2020 на суму 3 941,64 грн. починається з 11.03.2020).
Також, як зазначає позивач, відповідач поставлений товар на загальну суму 17 756,27 грн. оплатив частково, у зв`язку із чим у нього виникла заборгованість 16 636,27 грн. Тобто за поставлений товар відповідач сплатив 1 120,00 грн. (17 756,27 - 16 636,27).
Жодних доказів здійснення відповідачем оплат позивач не надав.
Натомість, позивач надав до суду підписаний сторонами та скріплений їх печатками акт звіряння взаємних розрахунків за період: з 14.02.2020 по 03.04.2020 між сторонами за договором (а.с. 6), з якого вбачається, що
- 02.03.2020 відповідач сплатив позивачу 3 100,00 грн., однак у зв`язку із наявністю сальдо на користь позивача станом на 14.02.2020 (на суму 11 396,34 грн.), із сплаченої відповідачем суми в рахунок погашення спірної заборгованості підлягає зарахуванню 120,00 грн.;
- 05.03.2020 відповідач сплатив позивачу 1 000,00 грн.
Враховуючи викладене, пеня на загальну суму заборгованості за видатковими накладними: № 600001520921 від 14.02.2020 (про поставку товару на суму 6 859,85 грн. з ПДВ), № 600001520949 від 18.02.2020 (про поставку товару на суму 3 919,08 грн. з ПДВ), № 600001521009 від 21.02.2020 (про поставку товару на суму 3 035,70 грн. з ПДВ) підлягає нарахуванню на суму 12 694,63 грн. (13 814,63 грн. - 1 200,00 грн. часткових оплат) за період з 07.03.2020 по 10.03.2020, а також на 16556,27грн. за період з 13.03.2020 (як зазначає позивач, оскільки суд не виходить за межі позовних вимог) по 15.07.2020.
Таким чином, до стягнення з відповідача підлягає пеня у розмірі 923,63 грн.
Господарський суд зазначає, що розмір штрафу позивачем розраховано неправильно.
Згідно перерахунку, виконаного господарським судом, розмір штрафу є більшим, ніж заявлено позивачем. Разом з тим, суд позбавлений права збільшувати розмір позовних вимог. Пред`явлення вимог в меншому розмірі є правом позивача. Враховуючи викладене, суд розглядає вимоги про стягнення штрафу в заявленому позивачем розмірі.
Також позивач нарахував та просить стягнути з відповідача 3 % річних за загальний період з 29.02.2020 по 15.07.2020 у розмірі 191,36 грн. та інфляційні втрати за період з березня 2020 року по квітень 2020 року у розмірі 253,95 грн.
Відповідно до ч.2 ст. 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Передбачене законом право кредитора вимагати сплату боргу з урахуванням процентів річних є способами захисту його майнового права та інтересу, суть яких полягає у відшкодуванні матеріальних втрат кредитора від знецінення грошових коштів внаслідок інфляційних процесів та отриманні компенсації (плати) від боржника за користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові.
Господарським судом здійснено перевірку розрахунку 3 % річних та встановлено, що він виконаний неправильно, а саме при здійсненні розрахунку позивачем не було враховано здійснені відповідачем часткові оплати.
Відповідно до виконаного господарським судом розрахунку до стягнення з відповідача підлягають 3 % річних у розмірі 179,12 грн. та інфляційні втрати у розмірі 180,24 грн.
З огляду на викладене, зважаючи на те, що має місце прострочення виконання зобов`язання є правомірними та такими, що підлягають задоволенню позовні вимоги про стягнення з відповідача 21 246,51 грн., з яких: 16 636,27 грн. - основний борг 923,63 грн. - пеня, 3 327,25 грн. - штраф, 179,12 грн. - 3% річних, 180,24 грн. - інфляційні втрати.
Згідно зі ст. 129 Господарського процесуального кодексу витрати по сплаті судового збору покладаються на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог: на позивача - 709,85 грн. (33,77 %), на відповідача - 1 392,15 грн. (66,23 %).
Керуючись ст. ст. 2, 73, 74, 76-79, 86, 91, 129, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити частково.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Трейд Девелоп (53100, Дніпропетровська область, Софіївський р-н, смт. Софіївка, вул. Жовтнева, буд. 108, ідентифікаційний код 39241446) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ДК Дніпро-Трейд (49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Шевченка, буд. 37, ідентифікаційний код 43324549) 21 246,51 грн. , з яких: 16 636,27 грн. - основний борг 923,63 грн. - пеня, 3 327,25 грн. - штраф, 179,12 грн. - 3% річних, 180,24 грн. - інфляційні втрати, а також витрати по сплаті судового збору у розмірі 1 392,15 грн. , про що видати наказ.
В решті позовних вимог відмовити.
Наказ видати після набрання судовим рішенням законної сили.
Рішення набирає законної сили після закінчення двадцятиденного строку з дня складання повного судового рішення і може бути оскаржено до Центрального апеляційного господарського суду через Господарський суд Дніпропетровської області.
Суддя І.В. Мілєва
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 09.11.2020 |
Оприлюднено | 10.11.2020 |
Номер документу | 92703642 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мілєва Ірина Вікторівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мілєва Ірина Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні