Рішення
від 04.11.2020 по справі 500/2860/20
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа №500/2860/20

04 листопада 2020 рокум. Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючого судді Мартиць О.І.

за участю:

секретаря судового засідання Семеха В.Т.

представника позивача Монастириської міської ради Тернопільської області Кравець М.В.

представника відповідача Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області Бистрицького О.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Монастириської міської ради Тернопільської області до Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування припису, -

ВСТАНОВИВ:

01 жовтня 2020 року до Тернопільського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Монастириської міської ради до Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування припису від 06.08.2020 №612-ДК/0311Пр/03/01/-20.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 13.08.2020 на адресу Монастириської міської ради надійшли від відповідача документи, а саме акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки від 06.08.2020 №612-ДК/0515/АП/09/01/-20, акт обстеження земельної ділянки від 06.08.2020 №612-ДК/0168/АО/10/01/-20 і припис від 06.08.2020р. №612-ДК/0311Пр/03/01/-20.

17.08.2020 у відповідь було надіслано лист про скасування припису від 06.08.2020 №612-ДК/0311Пр/03/01/-20, оскільки земельна ділянка за кадастровим номером 6121282000:01:001:006 не належить до комунальної власності Монастириської ОТГ.

15.09.2020 у Монастириську міську раду надійшли ті ж документи з виправленим кадастровим номером земельної ділянки 6121282000:01:001:0006, яка належить до комунальної власності Монастириської міської ради Тернопільської області.

За матеріалами перевірки встановлено, що земельна ділянка площею 4,7718 га за кадастровим номером 6121282000:01:001:0006 належить до земель сільськогосподарського призначення комунальної форми власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за межами населених пунктів на території Монастириської ОТГ Монастириського району Тернопільської області.

На час проведення перевірки дана земельна ділянка позаростала бур`янами та чагарниковими насадженнями. Монастириська ОТГ не вжила заходів по боротьбі із бур`янами, чагарниками і дрібноліссям на вказаній земельній ділянці, що є вимогою до власників і землекористувачів, у тому числі орендарів земельних ділянок при здійсненні господарської діяльності. Як наслідок винесено припис від 06.08.2020 №612-ДК/0311Пр/03/01/-20, яким міську раду зобов`язано в 30-денний термін усунути допущене порушення земельного законодавства.

Позивач звертає увагу, що при проведенні перевірки відповідачем не було дотримано вимог, визначених у статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", зокрема не складено та не надано позивачу направлення на проведення перевірки, не повідомлено належним чином про час проведення перевірки, перевірку проведено за відсутності позивача, акт перевірки не надавався.

В матеріалах перевірки не наведено детального опису виявленого порушення, а саме не вказано фізичні розміри чагарників та дрібнолісся, якими заросла спірна земельна ділянка, а наявна лише графічна план-схема земельної ділянки, отримана з відкритого інтернет - ресурсу.

Також не було враховано, що спірна земельна ділянка є комунальною власністю Монастириської міської ради лише з 21.10.2019 відповідно до наказу від 18.06.2019 №19-1970/14-19-СГ Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області і проведеної державної реєстрації згідно вимог Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень". Тому вік рослин є більшим за термін перебування земельної ділянки у комунальній власності, що унеможливлює вчинення порушення позивачем.

Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 06.10.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи визначено проводити за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін. Призначено у справі судове засідання на 04.11.2020.

21.10.2020 через відділ документального забезпечення суду надійшов відзив на адміністративний позов, в якому відповідач просить відмовити Монастириській міській раді в задоволенні позовних вимог у повному обсязі, оскільки дії Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області щодо проведення перевірки спірної земельної ділянки та винесення за її результатами актів і припису від 06.08.2020 №612-ДК/0311Пр/03/01/-20, який оскаржується, відповідають вимогам чинного законодавства України.

Представник позивача в судовому засіданні 04.11.2020 позовні вимоги підтримала повністю з підстав, викладених у позовній заяві.

Представник відповідача в судовому засіданні 04.11.2020 проти задоволення позову заперечив з мотивів, наведених у відзиві на позов.

Заслухавши в судовому засіданні пояснення учасників справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із частинами першою та другою статті 2 Земельного кодексу України (далі ЗК України) земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб`єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади. Об`єктами земельних відносин є землі в межах території України, земельні ділянки та права на них, у тому числі на земельні частки (паї).

Відповідно до статті 187 ЗК України контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.

Згідно зі статтею 188 ЗК України державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.

Так, згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2016 №482 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" організація та здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності є завданнями Держгеокадастру.

Відповідно до підпункту 25-1 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 №15, Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності.

Правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель визначає Закон України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" від 19.06.2003 №963-IV (далі - Закон №963-IV), який спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля.

Відповідно до статті 4 Закону №963-IV об`єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України.

Згідно із статтею 6 Закону №963-IV до повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, належать, зокрема, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю та виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням.

Змістом статті 9 Закону №963-IV передбачено, що державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються, зокрема, шляхом проведення перевірок.

Частиною першою статті 10 Закону №963-IV визначено, що державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право:

- безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель;

- давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків;

- складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності;

- у разі неможливості встановлення особи правопорушника земельного законодавства на місці вчинення правопорушення доставляти його до органів Національної поліції чи до приміщення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради для встановлення особи порушника та складення протоколу про адміністративне правопорушення;

- викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для одержання від них усних або письмових пояснень з питань, пов`язаних з порушенням земельного законодавства України;

- передавати до органів прокуратури, органів досудового розслідування акти перевірок та інші матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки кримінального правопорушення;

- проводити у випадках, встановлених законом, фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України;

- звертатися до суду з позовом щодо відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився.

Державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства про охорону земель можуть мати й інші повноваження відповідно до закону.

Аналіз наведених норм права свідчить про те, що контроль за використанням та охороною земель є прямим обов`язком інспекторів; законодавством визначено перелік конкретних дій та заходів на вчинення яких уповноважено державних інспекторів.

На виконання п.1.1 Плану роботи Управління з контролю за використанням та охороною земель на ІІІ квартал 2020 року відповідно до вимог Земельного кодексу України, законів України "Про державний контроль за використанням та охороною земель", "Про охорону земель", Положення про Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області, затвердженого наказом Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру від 17.11.2016 №308 (у редакції наказу Держгеокадастру від 20.02.2020) винесено наказ №612-ДК від 28.07.2020 "Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності".

Пунктом 1 вказаного наказу визначено здійснити державний контроль за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів шляхом проведення перевірки під час використання земельної ділянки площею 4,7718 га за кадастровим номером 6121282000:01:001:0006 на території Монастириської міської ОТГ Монастириського району Тернопільської області.

Державному інспектору у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області - головному спеціалісту відділу контролю за використанням та охороною земель у Бучацькому, Монастириському та Підгаєцькому районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області Гуляку Олексію Степановичу у термін з 29 липня 2020 року по 10 серпня 2020 року здійснити зазначений у пункті 1 цього наказу захід державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів. (пункт 2 наказу Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області від 28.07.2020 №612-ДК)

За результатами перевірки складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки від 06.08.2020 №612-ДК/0515/АП/09/01/-20, акт обстеження земельної ділянки від 06.08.2020 №612-ДК/0168/АО/10/01/-20, якими встановлено, що земельна ділянка площею 4,7718 га за кадастровим номером 6124282000:01:001:0006 належить до земель сільськогосподарського призначення комунальної форми власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за межами населених пунктів на території Монастириської ОТГ Монастириського району Тернопільської області.

На час проведення перевірки дана земельна ділянка позаростала бур`янами та чагарниковими насадженнями. Монастириська ОТГ не вжила заходів по боротьбі із бур`янами, чагарниками і дрібноліссям на вказаній земельній ділянці, що є вимогою до власників і землекористувачів, у тому числі орендарів земельних ділянок при здійсненні господарської діяльності.

Відповідно винесено припис від 06.08.2020 №612-ДК/0311Пр/03/01/-20, який направлено в Монастириську міську раду зобов`язано в 30-денний термін усунути допущене порушення земельного законодавства.

У приписі також зазначено, що у разі невиконання припису будуть притягнуті до відповідальності, передбаченої статтею 188-5 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Не погоджуючись з винесеним приписом позивач звернувся до суду з даним позовом.

Визначаючись щодо позовних вимог суд виходить з наступного.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень (частина перша статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

Судом також приймається до уваги, що відповідно до частини другої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

У справі, що розглядається, предметом спору є правомірність припису та проведення перевірки.

З врахуванням вищенаведеного суд дійшов висновку, що дії відповідача стосовно проведення перевірки дотримання вимог земельного законодавства під час використання земельної ділянки площею 4,7718 га за кадастровим номером 6124282000:01:001:0006 на території Монастириської ОТГ Монастириського району Тернопільської області на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області №612-ДК від 28.07.2020 "Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності" відповідають вимогам земельного законодавства України.

Суд не приймає до уваги твердження позивача про проведення перевірки з порушенням вимог Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" з тих підстав, що вказаний Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та Закон України "Про державний контроль за використання та охороною земель" регулюють зовсім різні правовідносини. Перевірку проведено на підставі Закону України "Про державний контроль за використання та охороною земель", оскільки об`єктом перевірки є порядок використання земельної ділянки.

Норми Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" стосуються безпосередньо сфери господарської діяльності суб`єктів господарювання та жодним чином не стосуються перевірок дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель, а тому на спірні правовідносини розповсюджуються норми Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" від 19.06.2003 №963-IV.

Такий висновок відповідає судовій практиці (постанови Верховного Суду від 13.03.2019 у справі №826/11708/17, від 27.02.2020 у справі №8181/1512/17, від 05.10.2020 у справі №420/6054/19) та відповідно до положень частини п`ятої статті 242 КАС України враховується судом при виборі та застосуванні норми права до спірних правовідносин.

Судом також враховано, що наказом Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області від 18 червня 2019 року №19-1970/14-19-СГ "Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність" передано Монастириській міській раді (Монастириська об`єднана територіальна громада) Монастириського району у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 687,2398 га, які розташовані за межами населених пунктів на території Гончарівської, Горішньослобідької, Дубенківської, Ковалівської, Комарівської, Криницької сільських та Монастириської міської рад Монастириського району Тернопільської області.

За змістом статей 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Згідно витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності земельна ділянка з кадастровим номером 6124282000:01:001:0006 площею 4,7718 га зареєстрована за Монастириською міською радою 21.10.2019 на праві комунальної власності.

Комісією утвореною розпорядженням Монастириського міського голови від 22.09.2020 №137-од 24 вересня 2020 проведено обстеження земельної ділянки площею 4,7718 га за кадастровим номером 6124282000:01:001:0006, яка належить до земель сільськогосподарського призначення комунальної форми власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за межами населених пунктів на території Монастириської ОТГ Монастириського району Тернопільської області.

Згідно акту обстеження встановлено, що дана земельна ділянка не має ознак її сільськогосподарського призначення, щільно заросла багаторічними травами та деревами. Враховуючи факт наявності на ділянці самосіву дрібнолісся візуальною висотою від 3 до 5 метрів та діаметрами стовбурів до 10 см., зроблено висновок, що фактично була заліснена уже декілька років, тобто до моменту передачі її в комунальну власність Монастириської міської ради.

Відповідно до статті Закону України "Про захист рослин" від 14 жовтня 1998 року №180-XIVзахист рослин - це комплекс заходів, спрямованих на зменшення втрат урожаю та запобігання погіршенню стану рослин сільськогосподарського та іншого призначення, багаторічних і лісових насаджень, дерев, чагарників, рослинності закритого ґрунту, продукції рослинного походження через шкідників, хвороби і бур`яни;

бур`яни - небажана рослинність в угіддях, посівах, насадженнях культурних рослин, яка конкурує з ними за світло, воду, поживні речовини, а також сприяє поширенню шкідників та хвороб.

На думку позивача вказане унеможливлює вчинення відповідного порушення Монастириською міською радою та свідчить про фактичне вчинення такого порушення попереднім власником - відповідачем. Зауважує, що на момент передачі спірної ділянки у комунальну власність позивачем не проводилось та не повинно було проводитись її обстеження, тому фактичний стан на час отримання у комунальну власність не був відомий.

Однак, суд не погоджується з таким твердженням позивача, оскільки вважає, що після передачі 21.10.2019 земельної ділянки площею 4,7718 га за кадастровим номером 6124282000:01:001:0006, яка знаходиться за межами населених пунктів на території Монастириської ОТГ Монастириського району Тернопільської області у комунальну власність саме Монастириська міська рада несе відповідальність за її цільове використання відповідно до чинного земельного законодавства України .

Виходячи з встановлених обставин у цій справі, суд дійшов до висновку про відсутність підстав для визнання протиправним та скасування припису Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області від 06.08.2020 №612-ДК/0311Пр/03/01/-20 .

Суд звертає увагу на те, що згідно з практикою Європейського суду з прав людини та, зокрема, рішенням у справі "Серявін та інші проти України" від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, ЄСПЛ нагадав, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною залежно від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" від 9 грудня 1994 року, серія A, №303-A, п.29).

Враховуючи вищевикладене, доводи представника позивача висновків суду по суті позовних вимог не спростовують, тому в задоволенні позовних вимог слід відмовити.

Закріплений у частині першій статті 9 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини другої статті 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

За змістом частини першої статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, суд дійшов до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які не підтверджуються достатніми доказами, що свідчить про необґрунтованість позовних вимог, а, отже, позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Підстави для відшкодування судових витрат у справі відповідно до положень статті 139 КАС України відсутні.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову Монастириської міської ради Тернопільської області до Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування припису від 06.08.2020 №612-ДК/0311Пр/03/01/-20 відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 09 листопада 2020 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- Монастириська міська рада Тернопільської області (місцезнаходження: вул. Шевченка, 19, м. Монастириськ, Монастириський район, Тернопільська область, 48300, код ЄДРПОУ: 04058433)

відповідач:

- Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області (місцезнаходження: вул. М. Лисенка, 20А, м. Тернопіль, 46002, код ЄДРПОУ: 39766192)

Головуючий суддя Мартиць О.І.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.11.2020
Оприлюднено10.11.2020
Номер документу92707646
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —500/2860/20

Рішення від 04.11.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Рішення від 04.11.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні