ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
03 листопада 2020 року м. Дніпросправа № 280/1183/20 суддя І інстанції - Новікова І.В.
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Чепурнова Д.В. (доповідач),
суддів: Мельника В.В., Сафронової С.В.,
за участю секретаря судового засідання Царьової Н.П.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Дніпрі апеляційні скарги ОСОБА_1 , ОСОБА_2
на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 11 серпня 2020 року у справі за адміністративним позовом за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 до Токмацької районної виборчої комісії, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, політична партія Всеукраїнське об`єднання Батьківщина про визнання протиправною та скасування постанови, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 та ОСОБА_2 звернулися з вищевказаним позовом до суду, в якому, з урахуванням уточнень просили:
визнати протиправною та скасувати постанову Токмацької РВК №48 від 13.02.2020 про припинення повноважень та визнання обраними нових депутатів Токмацької районної ради.
В обґрунтування позовних вимог позивачі зазначили, що оскаржена постанова прийнята з порушенням законодавчо визначеної процедури що передує прийняттю такої постанови.
Ухвалою суду першої інстанції від 27.05.2020 об`єднано в одне провадження адміністративну справу №280/1183/20 з адміністративною справою №280/1184/20, присвоєно об`єднаним адміністративним справам єдиний унікальний номер справи №280/1183/20, а також ухвалено продовжити розгляд об`єднаних справ у справі №280/1183/20 за позовом ОСОБА_1 та ОСОБА_2 до Токмацької районної виборчої комісії Запорізької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, політична партія Всеукраїнське об`єднання Батьківщина , про визнання протиправними та скасування постанов.
Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 11 серпня 2020 року у задоволенні позовних вимог було відмовлено.
Не погодившись з прийнятим рішенням суду першої інстанції позивачі подали апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просили рішення суду скасувати та прийняти нове рішення про задоволення позовних вимог в повному обсязі. Вказують, що суд першої інстанції не надав жодної оцінки доказам на підтвердження порушення відповідачем процедури прийняття рішення про припинення повноважень позивачів.
В судове засідання апеляційної інстанції сторони не з`явились, про час та місце слухання справи повідомлялися належним чином. Зайнятість представника позивача у виборчому процесі не може бути визнана поважною причиною неявки в судове засідання.
Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги і заявлених позовних вимог, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що на чергових виборах 25.10.2015 ОСОБА_1 та ОСОБА_2 були обрані депутатами Токмацької райради.
Відповідно до витягу з Протоколу зборів виборців про відкликання депутатів Токмацької районної ради ОСОБА_2 та ОСОБА_1 за народною ініціативою від 16.01.2020, збори одноголосно постановили у зв`язку із систематичним невиконанням своїх депутатських обов`язків, передбачених ст.10 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" та в зв`язку з невідповідністю практичної діяльності депутата районної ради основним принципам і положенням його передвиборної програми, внести пропозицію щодо відкликання депутатів Токмацької районної ради ОСОБА_2 і ОСОБА_1 за народною ініціативою.
Згідно інформації з протоколу засідання Токмацької РВК від 05.02.2020 встановлено, що кількість виборців, які підтримують пропозицію про відкликання депутатів Токмацької райради за народною ініціативою ОСОБА_2 та ОСОБА_1 відповідає вимогам ст.40 Закону України Про статус депутатів місцевих рад , у зв`язку з чим Токмацька РВК вирішила звернутися до вищого керівного органу політичної партії ВО Батьківщина щодо відкликання депутатів Токмацької райради Запорізької області ОСОБА_2 та ОСОБА_1 за народною ініціативою.
На підставі зазначеного Протоколу, 05.02.2020 Токмацькою РВК видано постанову Про звернення до керівного органу політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина .
11.02.2020 політичною радою партії ВО Батьківщина прийнято рішення про відкликання за народною ініціативою депутатів Токмацької районної ради Запорізької області, обраних на чергових місцевих виборах 25 жовтня 2015 року шляхом висування від місцевої організації політичної партії ВО Батьківщина , ОСОБА_1 та ОСОБА_2 .
13 лютого 2020 року Токмацькою РВК прийнято постанову №48 Про припинення повноважень та визнання обраними нових депутатів Токмацької районної ради , якою визнано обраними депутатами Токмацької райради на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року у багатомандатному виборчому окрузі від Токмацької районної організації політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина ОСОБА_3 та ОСОБА_4 .
Відмовляючи у задоволенні позову суд першої інстанції виходив з того, що у зв`язку із надходженням до Токмацької РВК рішення Політичної ради партії від 11.02.2020, Токмацькою РВК було прийнято постанову №48 від 13.02.2020 Про припинення повноважень та визнання обраними нових депутатів Токмацької районної ради , яка є предметом оскарження у даній справі. Постановою Токмацької РВК від 13.02.2020 №48 не припинялись повноваження позивачів, як депутатів районної ради, а навпаки було призначено нових депутатів замість вже відкликаних. Положення ч.9 ст.41 Закону №93-IV містять імперативний припис, який не дозволяє виборчій комісії прийняти інше рішення ніж визнати обраним депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації партії, що і було зроблено відповідачем. Під час прийняття постанови Токмацької РВК від 13.02.2020 №48 відповідач діяв на підставі положень Закону України Про статус депутатів місцевих рад , оскільки після надходження рішення вищого керівного органу партій не мав повноважень приймати інше рішення ніж те, що було прийнято.
Колегія суддів не погоджується з такими висновками суду першої інстанції виходячи з наступного.
Процедура відкликання депутатів місцевих рад регулюється розділом V Закону України Про статус депутатів місцевих рад від 11 липня 2002 року № 93-IV.
Статтею 37 Закону України Про статус депутатів місцевих рад (в редакції, що діяла на момент прийняття оскаржуваної постанови відповідача) визначено, що підставами для відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою можуть бути:
1) порушення депутатом місцевої ради положень Конституції і законів України, що встановлено судом;
2) пропуск депутатом місцевої ради протягом року більше половини пленарних засідань ради або засідань постійної комісії, невиконання ним без поважних причин, передбачених статтею 10 цього Закону, обов`язків депутата місцевої ради у виборчому окрузі;
3) невідповідність практичної діяльності депутата місцевої ради основним принципам і положенням його передвиборної програми, невиконання депутатом місцевої ради передбачених статтею 16 цього Закону зобов`язань звітувати перед виборцями та проводити зустрічі з ними.
Зазначений перелік підстав є вичерпним.
Колегія суддів зазначає, що матеріали справи не доказів наявності станом на 05.02.2020 судових рішень, якими встановлювалися б порушення депутатами ОСОБА_5 та ОСОБА_2 положень Конституції і законів України.
Крім того відповідачем не перевірялися кількість пропущених позивачами протягом року пленарних засідань ради або засідань постійних комісій, членами яких вони є, а також наявність фактів невиконання ними без поважних причин, передбачених статтею 10 Закону України Про статус депутатів місцевих рад , обов`язків депутата місцевої ради у виборчому окрузі, зокрема, проведення ними зустрічей з виборцями, звітування перед виборцями, та відповідність практичної діяльності депутатів ОСОБА_5 та ОСОБА_2 основним принципам і положенням їхніх передвиборних програм.
Так, відповідно до адвокатського запиту № 04 від 02.03.2020 адвокатом Майстро Дмитром Миколайовичем в інтересах позивачів було витребувано у Токмацької районної ради Запорізької області інформацію, чи надходили до Токмацької районної ради Запорізької області у січні-лютому 2020 року звернення від Токмацької районної виборчої комісії Запорізької області з питанням надати інформацію: щодо кількості пропусків депутатами Токмацької районної ради Запорізької області ОСОБА_5 та ОСОБА_2 у 2015 - 2020 р.р. пленарних засідань Токмацької районної ради та засідань постійних комісій, членами яких вони є; щодо графіків проведення депутатами Токмацької районної ради Запорізької області ОСОБА_5 та ОСОБА_2 прийомів виборців у 2015 - 2020 р.р. та чи проводились ОСОБА_5 та ОСОБА_2 зустрічі з виборцями; щодо звітування депутатами Токмацької районної ради Запорізької області ОСОБА_5 та ОСОБА_2 перед виборцями у 2015 - 2020 р.р.; щодо членства депутатів Токмацької районної ради Запорізької області ОСОБА_5 та ОСОБА_2 у фракціях Токмацької районної ради Запорізької області.
Листом Токмацької районної ради від 03.03.2020 № 075 на адвокатський запит № 04 від 02.03.2020 повідомлено, що у січні-лютому 2020 року звернення Токмацької районної виборчої комісії стосовно надання інформації, яка зазначена у вказаному запиті, не надходили.
З протоколу зборів виборців про відкликання депутатів Токмацької районної ради ОСОБА_5 та ОСОБА_2 за народною ініціативою підставою для відкликання вказаних депутатів є систематичне невиконання своїх депутатських обов`язків, передбачених статтею 10 Закону України Про статус депутатів місцевих рад та в зв`язку з невідповідністю практичної діяльності депутата районної ради основним принципам і положенням його передвиборної програми.
Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону України Про статус депутатів місцевих рад право вносити пропозицію про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою (не раніше ніж через рік з моменту набуття таких повноважень) мають громадяни України, які відповідно до закону про місцеві вибори є виборцями відповідного виборчого округу.
Матеріали справи не містять рішень зборів виборців окремо по територіальному виборчому округу № 25 і територіальному виборчому округу № 26, якими б підтверджувалося внесення пропозицій щодо відкликання депутатів Токмацької районної ради ОСОБА_5 та ОСОБА_2 за народною ініціативою саме виборцями цих територіальних виборчих округів.
Відповідно до ч. 3 ст. 38 Закону України Про статус депутатів місцевих рад не пізніш як за два дні до дня проведення зборів виборців, на яких буде розглядатися питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, про дату, місце та час їх проведення повідомляються регіональні та/або місцеві засоби масової інформації. Представникам засобів масової інформації гарантується безперешкодний доступ на збори виборців, на яких розглядається питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою.
В той же час колегією суддів зазначається що в порушення вищезазначеної норми Закону доказів розміщення в регіональних та/або місцевих засобах масової інформації оголошення про дату, час та місце проведення зборів виборців для розгляду питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутатів Токмацької районної ради Запорізької області ОСОБА_5 та ОСОБА_2 за народною ініціативою відповідачем не надано.
З відповіді виконавчого комітету Токмацької міської ради від 27.02.2020 № 583/21-42 на адвокатський запит № 3 від 25.02.2020 вбачається, що у січні 2020 року повідомлень від громадян про проведення масових заходів в м. Токмак щодо відкликання депутатів Токмацької районної ради ОСОБА_5 та ОСОБА_2 за народною ініціативою не надходило.
Матеріали справи також не містять доказів повідомлення позивачів про час та місце засідання Токмацької РВК, яке відбулося 05.02.2020.
Абзацом 3 частини 1 статті 40 Закону України Про статус депутатів місцевих рад визначено, що на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради, обраного у багатомандатному виборчому окрузі, має бути зібрана така кількість підписів у відповідному багатомандатному виборчому окрузі, що є більшою виборчої квоти, яка була визначена у відповідному багатомандатному виборчому окрузі під час проведення виборів депутатів місцевої ради згідно із законом про місцеві вибори, але не меншою ніж кількість голосів, поданих за відповідну місцеву організацію партії у відповідному територіальному виборчому окрузі на місцевих виборах, за результатами яких він був обраний депутатом.
Частиною третьою вказаної статті встановлено, що форма підписного листа для збирання підписів виборців на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою встановлюється зборами виборців. Підписний лист повинен містити дату проведення зборів щодо відкликання депутата, порядковий номер підписного листа, зазначення адміністративно-територіальної одиниці, де збираються підписи (повну назву села, селища, міста (територіальної громади), у якому проводиться збір підписів, а також району, області або Автономної Республіки Крим, до складу яких вона входить), назву місцевої ради, до складу якої обрано депутата, його прізвище, власне ім`я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), дату набуття депутатом повноважень, відомості про суб`єкта висування депутата (відповідна місцева організація партії чи шляхом самовисування), членом якої депутатської фракції (групи) чи позафракційним є депутат, а також про члена ініціативної групи, який збирає підписи (прізвище, власне ім`я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), місце роботи і адресу місця проживання).
Крім того, підписний лист має містити дані про виборців, які підтримали пропозицію про відкликання депутата місцевої ради: порядковий номер виборця у підписному листі, прізвище, власне ім`я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження, відомості про громадянство, серію та номер паспорта громадянина України (тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України), адресу місця проживання, дату підписання, а також особистий підпис виборця.
В той же час відповідачем не надано копії підписних листів виборців на підтримку пропозиції про відкликання депутатів Токмацької районної ради ОСОБА_5 та ОСОБА_2 за народною ініціативою.
Частиною 2 статті 41 Закону України Про статус депутатів місцевих рад визначено, що голова, а у разі його відсутності - заступник голови, а у разі відсутності голови та його заступника - секретар територіальної виборчої комісії, не пізніше наступного дня з дня отримання підписних листів та протоколу зборів виборців, скликає засідання комісії для організації перевірки отриманих матеріалів. На цьому засіданні територіальна виборча комісія перевіряє дотримання вимог статей 38-40 цього Закону при ініціюванні відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, правильність оформлення підписних листів, кількість підписів, що встановлена частиною першою статті 40 цього Закону, а також із залученням органів ведення Державного реєстру виборців здійснює перевірку достовірності відомостей про громадян, що містяться в підписних листах, та із залученням правоохоронних органів - вибіркову перевірку їхніх підписів (не менше 10 відсотків від загальної кількості)
В той же час Токмацькою РВК правоохоронні органи до здійснення вибіркової перевірки підписів громадян не залучалися.
Токмацьким відділенням поліції Пологівського відділу поліції ГУНП в Запорізькій області було надано відповідь від 26.02.2020 № 1940/75/01-2020 на адвокатський запит вих. № 02 від 25.02.2020, згідно з якою Токмацька районна виборча комісія Запорізької області до Токмацького відділення поліції Пологівського відділу поліції ГУНП в Запорізькій області у січні-лютому 2020 року не зверталась з вимогою здійснити вибіркову перевірку підписів, що містяться в підписних листах, зібраних ініціативною групою для збирання підписів виборців Токмацького району, в тому числі Територіальних виборчих округів №25 і № 26 з виборів депутатів Токмацької районної ради на підтримку пропозиції про відкликання депутата районної ради ОСОБА_5 та ОСОБА_2 за народною ініціативою. Токмацьким відділенням поліції Пологівського відділу поліції у січні - лютому 2020 р. не здійснювалась вибіркова перевірка підписів виборців, що містяться в підписних листах, зібраних ініціативною групою для збирання підписів виборців Токмацького району, в тому числі Територіальних виборчих округів №25 і № 26 з виборів депутатів Токмацької районної ради на підтримку пропозиції про відкликання депутата районної ради ОСОБА_5 та ОСОБА_2 за народною ініціативою.
Також відповідачем не було залучено органи ведення Державного реєстру виборців для здійснення перевірки достовірності відомостей про громадян, що містяться в підписних листах.
З відповіді відділу ведення Державного реєстру виборців Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області від 25.02.2020 № 11 Щодо перевірки відомостей про громадян на адвокатський запит від 25.02.2020 року № 04, до відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області у січні - лютому 2020 року громадяни-представники ініціативної групи для збирання підписів виборців Токмацького району на підтримку пропозиції про відкликання депутатів районної ради ОСОБА_5 та ОСОБА_2 за народною ініціативою з питанням про надання відомостей про кількість виборців в Токмацькому районі та безпосередньо територіальних виборчих округах №25 і № 26 з виборів депутатів Токмацької районної ради не зверталися. Відділом ведення Державного реєстру виборців апарату Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області відомості про кількість виборців в Токмацькому районі та безпосередньо територіальних виборчих округах №25 і № 26 з виборів депутатів Токмацької районної ради громадянам-представникам ініціативної групи для збирання підписів виборців в Токмацькому районі на підтримку пропозиції про відкликання депутатів районної ради ОСОБА_5 та ОСОБА_2 за народною ініціативою не надавалися.
До відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області 12.02.2020 звернулася Токмацька районна виборча комісія Запорізької області (лист від 04.02.2020) для здійснення перевірки достовірності відомостей про громадян, що містяться в підписних листах, зібраних на підтримку пропозиції про відкликання депутатів районної ради ОСОБА_5 та ОСОБА_2 за народною ініціативою.
Водночас, відділом ведення Державного реєстру виборців апарату Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області перевірка достовірності відомостей про громадян, що містяться в підписних листах, зібраних на підтримку пропозиції про відкликання депутатів районної ради ОСОБА_5 та ОСОБА_2 за народною ініціативою не здійснювалася, так як за змістом частини другої статті 41 Закону України Про статус депутатів місцевих рад територіальна виборча комісія із залученням органів ведення Державного реєстру виборців (далі - органи ведення Реєстру) здійснює перевірку достовірності відомостей про громадян, що містяться підписних листах на підтримку про позиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою. Однак указаною статтею не передбачено використання органами ведення Реєстру персональних даних виборців, що містяться у базі даних Державного реєстру виборців для здійснення зазначеної перевірки та не встановлено способу, в який територіальна виборча комісія залучає органи ведення Реєстру.
В підписних листах про відкликання депутатів Токмацької районної ради ОСОБА_2 , які надійшли до Комісії було подано 450 підписів, розглянувши подані документи комісія встановила, що 13 підписів по ОСОБА_2 не відповідають нормам діючого законодавства та рішенням зборів виборців про відкликання депутатів місцевих рад за народною ініціативою були вилучені з підрахунку. Таким чином, кількість виборців, які поставили свої підписи в підписних листах і їх підписи відповідають всім критеріям за відклик депутатів Токмацької районної ради ОСОБА_2 становить 437.
В підписних листах про відкликання депутатів Токмацької районної ради ОСОБА_1 , які надійшли до Комісії було подано 454 підписів, розглянувши подані документи комісія встановила, що 14 підписів по ОСОБА_1 не відповідають нормам діючого законодавства та рішенням зборів виборців про відкликання депутатів місцевих рад за народною ініціативою були вилучені з підрахунку. Таким чином, кількість виборців, які поставили свої підписи в підписних листах і їх підписи відповідають всім критеріям за відклик депутатів Токмацької районної ради ОСОБА_1 становить 440.
В той же час згідно з Протоколом засідання Токмацької районної виборчої комісії Запорізької області від 05.02.2020 встановлено, що кількість підписів за пропозицію про відкликання депутата ОСОБА_2 становить 450, депутата ОСОБА_1 становить 454. Щодо вилучення підписів з підрахунку нічого не зазначено.
Згідно з ч.9 ст.41 Закону №93-IV, на підставі рішення вищого керівного органу партії про відкликання депутата, обраного шляхом висування місцевою організацією партії, за народною ініціативою, а у випадку якщо депутат був обраний шляхом самовисування, - на підставі свого рішення, передбаченого частиною шостою цієї статті, відповідна територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня отримання/прийняття відповідного рішення зобов`язана у порядку, передбаченому законом про місцеві вибори, визнати обраним депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації партії або призначити проміжні вибори депутата у відповідному одномандатному виборчому окрузі.
В той же час порушення законодавчо визначеної процедури відкликання депутата за народною ініціативою позбавляє статусу законної оскарженої постанови відповідача якою було припинено повноваження позивачів як депутатів та визначено обраними нових депутатів, а тому остання підлягає скасуванню.
Суд першої інстанції не надав належної оцінки вказаним обставинам справи, а тому прийшов до помилкових висновків про відповідність постанови Токмацької РВК від 13.02.2020 №48 вимогам Закону України Про статус депутатів місцевих рад .
Колегією суддів також зазначається, що рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 02 вересня 2020 року у справі 280/994/20 визнано неправомірними дії Токмацької районної виборчої комісії Запорізької області по завершенню перевірки дотримання вимог статей 38-40 Закону України Про статус депутатів місцевих рад та підписних листів при ініціюванні відкликання депутатів Токмацької районної ради Запорізької області ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , та як наслідок, по складанню протоколу про узагальнення підсумків збору підписів на підтримку пропозиції про відкликання депутатів Токмацької районної ради Запорізької області ОСОБА_1 та ОСОБА_2 ..
Визнано протиправною та скасовано постанову Токмацької районної виборчої комісії Запорізької області № 46 від 05.02.2020 року про звернення до керівного органу політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина в частині звернення до вищого керівного органу політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина , щодо прийняття рішення про відкликання депутатів Токмацької районної ради Запорізької області ОСОБА_1 та ОСОБА_2 за народною ініціативою, обраних 25.10.2015 року, висунутих від Токмацької районної організації політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина .
З огляду встановлені обставини справи колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, а рішення суду першої інстанції скасуванню з прийняттям нової постанови про задоволення позовних вимог.
Керуючись п. 2 ч.1 ст. 315, ст.ст. 317, 321, 322 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 , ОСОБА_2 - задовольнити.
Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 11 серпня 2020 року - скасувати та прийняти нову постанову.
Позовні вимоги ОСОБА_1 , ОСОБА_2 - задовольнити.
Визнати протиправною та скасувати постанову Токмацької районної виборчої комісії № 48 від 13 лютого 2020 року про припинення повноважень та визнання обраними нових депутатів Токмацької районної ради .
Стягнути з Токмацької районної виборчої комісії за рахунок їх бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 сплачений судовий збір у розмірі 2102,01 грн. (дві тисячі сто дві грн. 01 коп.).
Стягнути з Токмацької районної виборчої комісії за рахунок їх бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_2 сплачений судовий збір у розмірі 2102,01 грн. (дві тисячі сто дві грн. 01 коп.).
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня набрання законної сили.
Головуючий - суддя Д.В. Чепурнов
суддя В.В. Мельник
суддя С.В. Сафронова
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2020 |
Оприлюднено | 11.11.2020 |
Номер документу | 92709076 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Чепурнов Д.В.
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Новікова Інна Вячеславівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Новікова Інна Вячеславівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Новікова Інна Вячеславівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Новікова Інна Вячеславівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Новікова Інна Вячеславівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Новікова Інна Вячеславівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Новікова Інна Вячеславівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні