Постанова
від 17.09.2020 по справі 753/12587/20
ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КИЄВА

справа № 753/12587/20

провадження № 3/753/5859/20

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"17" вересня 2020 р. суддя Дарницького районного суду м. Києва Щасна Т.В., розглянувши матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, працюючого: керівник політичної партії Всеукраїнська партія Нова сила , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,

у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, -

В С Т А Н О В И В :

За результатами аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру (далі - Звіт), поданого політичною партією -Всеукраїнська партія Нова сила (ідентифікаційний код 21709406) (далі Партія) 10.02.2020 до Національного агентства з питань запобігання політичній корупції (далі - Національне агентство) за IV квартал 2019 року, за підписом керівника Партії ОСОБА_1 , встановлено подання Звіту без інформації про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи та неподання Звіту Партії в електронному вигляді, а саме:

оформлення Звіту Партії, включені до нього звітні дані не відповідають вимогам законодавства, містять грубі порушення вимог щодо оформлення відповідно до абзацу третього, шостого, сьомого пункту 3 розділу II Положення про аналіз Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 08.09.2016 № 26, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.09.2016 за № 1264/29394 (далі - Положення про аналіз Звіту).

Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), Партія має 45 місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи, з яких 5 припинені, 3 знаходяться на території проведення ООС (Операція Об`єднаних Сил) та на окупованій території Автономної Республіки Крим.

Таким чином, з урахуванням вимоги підпункту 1 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.07.2016 № 2, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за №1185/29315 (далі - Положення про порядок подання Звіту), Партія повинна була подати відомості про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру щодо 37 місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи, тобто без врахування тих, діяльність яких припинено (5) та, які знаходяться на окупованій території та території Операції об`єднаних сил (всього 3).

Отже, Звіт Партії подано без відомостей про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру щодо 37 місцевої організації, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи та про які відсутні відомості згідно даних ЄДР про їх припинення, зокрема:

Київська міська партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26060620);

Політична партія Кіровоградська обласна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 36571803);

Харківська обласна організація всеукраїнської партії "Нова сила", (ідентифікаційний код 25863653);

Козелецька районна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26107818);

Політична партія Сосницька районна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 25786987);

Срібнянська районна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26152196);

Львівська обласна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26057813);

Іллічівська міська організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 37109718);

Політична партія Городнянська районна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26033847);

Полтавська обласна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26069495);

Житомирська обласна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26062180);

Миколаївська обласна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26028734);

Дубенська міськрайонна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 37174148);

Білоцерківська міська організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 37236225);

Політична партія Щорська районна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26091514);

Миколаївська міська партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26108663);

Житомирська міська партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 33686604);

Полтавська обласна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26554569);

Сумська обласна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 24018921);

Старовижівська районна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 37120752);

Політична партія Коропська районна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26331846);

Октябрська районна партійна організація в м. Полтаві всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26163426);

Політична партія Прилуцька районна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26107864);

Запорізька обласна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 25919849);

Політична партія Южненська міська партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 39250576)

Кременчуцька міська партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26069383);

Політична партія Рівненська обласна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26062889);

Закарпатська обласна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26097876);

Очаківська районна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26030079);

Ріпкинська організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26107882);

Вугледарська міська донецької області партійна організація всеукраїнської партії "нова сила" (ідентифікаційний код 40014422);

Коломийська міська організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 33932575);

Дніпродзержинська міська організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26051271);

Бобровицький районний осередок всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26320529);

Ленінська районна партійна організація всеукраїнської партії "Нова сила (ідентифікаційний код 26117857);

Ічнянська районна організація всеукраїнської партії "нова сила" (ідентифікаційний код 26135329);

Київська обласна організація всеукраїнської партії "Нова сила" (ідентифікаційний код 26077804).

Таким чином, політична партія зобов`язана подавати Звіт у порядку та в строк, передбачені статтею 17 Закону України Про політичні партії в Україні (в редакції, що діяла на день опублікування Закону України від 19.12.2019 № 410-ІХ Про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання і протидії політичній корупції ) (далі - Закон про політичні партії), у тому числі її місцеві організації, які у встановленому порядку набули статусу юридичної особи та діяльність яких не припинена, шляхом внесення відповідного запису до єдиного державного реєстру.

Зазначене є порушенням пункту 1 частини дев`ятої статті 17 Закон про політичні партії та підпункту 1 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту.

Окрім того, Партією подано в електронному вигляді Звіт Партії за IV квартал 2019 року, в якому відсутній підпис керівника Партії на останній сторінці Звіту та відсутня печатка політичної партії, таким чином, Звіт в електронному вигляді не відповідає Звіту в паперовому вигляді, чим здійснено грубе порушення відповідно до частини сьомої статті 17 Закону про політичні партії та абзацу третього, восьмого пункту 3 розділу II Положення про порядок подання Звіту.

Також, до Звіту Партії не додано висновок щорічного внутрішнього аудиту Партії, що є порушенням частини одинадцятої статті 17 Закону, відповідно до якої до звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за четвертий квартал звітного року додається, зокрема, висновок щорічного внутрішнього аудиту політичної партії.

Вищезазначене зафіксовано в Акті про проведення аналізу Звіту Партії від 09.04.2020 та Висновку про результати аналізу Звіту Партії від 09.04.2020 № 1011, затвердженого наказом Національного агентства від 09.04.2020 .V 141/20 .

Таким чином, ОСОБА_1 , як керівник Партії, порушив порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру та подав Звіт, оформлений з порушенням встановлених вимог, за що статтею 212 21 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність.

ОСОБА_1 , будучи належним чином повідомленим про дату та час судового засідання, до суду не з`явився, про причини неявки суд не повідомив, а тому вважаю за можливе розглянути справу у його відсутності, на підставі наявних доказів.

Відповідно до вимог ст. 268 КУпАП справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку про доведеність вини ОСОБА_1 в порушенні порядку подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, тобто у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП.

Однак, згідно зі ст.247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, якщо на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення закінчились строки, передбачені статтею 38 КУпАП.

Відповідно до ст. 38 КУпАП, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Як встановлено в судовому засіданні, вказана правопорушення було виявлено 09.04.2020 р. Таким чином, на момент розгляду справи, сплили строки накладення адміністративного стягнення, визначені ст. 38 КУпАП.

Керуючись ст.ст. 38, 247 КУпАП,-

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП.

Провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ст. 212-21 КУпАП - закрити у зв`язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Дарницький районний суд міста Києва протягом десяти днів.

Суддя

СудДарницький районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення17.09.2020
Оприлюднено11.11.2020
Номер документу92717489
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —753/12587/20

Постанова від 17.09.2020

Адмінправопорушення

Дарницький районний суд міста Києва

Щасна Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні