ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКР УЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"21" квітня 2010 р. Сп рава № 2а-3417/09/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський о кружний адміністративний су д у складі:
Судді Кафарського В.В.
при секретарі Бар чук Т.Г.
за участю представни ків сторін:
прокурор: не з' явивс я
від позивача : не з' я вився
від відповідача: не з ' явився
розглянувши у відк ритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністрат ивну справу
за позовом: Івано-Ф ранківського транспортного прокурора в інтересах держа ви - Міністерства транспорт у і зв' язку України в особі Г оловної державної інспекції на автомобільному транспорт і та його структурного підро зділу територіального управ ління Головної державної інс пекції на автомобільному тра нспорті в Івано-Франківській області, вул.Тополина, 3, м.Іва но-Франківськ, Івано-Франків ська область,76492
до відповідача: Приватного підприємства "Сп іка", вул.Національної гварді ї, 14, м.Івано-Франківськ, 76018
про стягнення фінанс ових санкцій в сумі 5100,00 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
Івано-Франківсь кий транспортний прокурор зв ернувся до суду в інтересах д ержави - Міністерства транс порту і зв' язку України в ос обі Головної державної інспе кції на автомобільному транс порті та його структурного п ідрозділу територіального у правління Головної державно ї інспекції на автомобільном у транспорті в Івано-Франків ській області з адміністрати вним позовом до Приватного п ідприємства "Спіка" про стягн ення фінансових санкцій в су мі 5100,00 грн.
Івано-Франківський транс портний прокурор в судове за сідання не з' явився, хоча пр о дату, час та місце розгляду с прави був належним чином пов ідомлений про що свідчить по штове повідомлення.
Представник позивача напр авив на адресу суду клопотан ня про розгляд справи без йог о участі, позов підтримав в по вному обсязі.
Представника відповідача в судове засідання не з' яви вся, хоча про час, місце і дату проведення судового засідан ня був належним чином повідо млений. Наданим правом на подання запе речення проти позову не скор истався. Заяв чи клопотань пр о відкладення розгляду справ и чи про причини неявки суду н е подав. За таких обставин суд вбачає за можливе розглянут и справу за його відсутності на підставі наявних в матері алах справи доказів.
Розглянувши адміністратив ний позов, дослідивши наявні в матеріалах справи докази с уд приходить до висновку, що в имоги позивача є обґрунтован ими, а позов таким, що підлягає задоволенню з таких підстав .
Згідно ст.48 Закону України "П ро автомобільний транспорт" автомобільні перевізники, во дії повинні мати і пред'являт и особам, які уповноважені зд ійснювати контроль на автомо більному транспорті та у сфе рі безпеки дорожнього руху, д окументи, на підставі яких ви конуються вантажні перевезе ння.
Документами для юридичної особи, що здійснює вантажні п еревезення на договірних умовах, є:
- для автомобільного переві зника - ліцензія та документ, щ о засвідчує використання тра нспортного засобу на законни х підставах, інші документи, п ередбачені законодавством У країни;
- для водія - посвідчення вод ія відповідної категорії, ре єстраційні документи на тран спортний засіб, ліцензійна к артка, дорожній лист, товарно -транспортна накладна або ін ший визначений законодавств ом документ на вантаж, інші до кументи, передбачені законод авством України.
Документами для фізичної о соби, що здійснює вантажні пе ревезення на договірних умов ах, є:
- для автомобільного переві зника - ліцензія та документ, щ о засвідчує використання тра нспортного засобу на законни х підставах, інші документи, п ередбачені законодавством У країни;
- для водія - посвідчення вод ія відповідної категорії, ре єстраційні документи на тран спортний засіб, ліцензійна к артка, товарно-транспортна н акладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, перед бачені законодавством Украї ни.
Статтею 60 Закону України "Пр о автомобільний транспорт" в становлено, що за порушення з аконодавства про автомобіль ний транспорт до автомобільн их перевізників застосовуют ься санкції за:
- надання послуг з перевезе нь пасажирів та вантажів без оформлення документів, пере лік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у роз мірі ста неоподатковуваних м інімумів доходів громадян.
При вчиненні однією особою двох або більше правопоруше нь фінансове стягнення накла дається за кожне правопоруше ння окремо.
Від імені центрального орг ану виконавчої влади з питан ь автомобільного транспорту розглядати справи про стягн ення у вигляді штрафів за пор ушення, викладені у цій статт і мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контрол ю на автомобільному транспор ті.
Порядок стягнення у вигляд і штрафу за порушення, виклад ені у цій статті, та порядок ос карження і опротестування по станови по справі про правоп орушення визначає Кабінет Мі ністрів України.
18.11.2008 року працівниками терит оріального управління Голов автотрансінспекції в Терноп ільській області складено ак т № 101417 про порушення вимог зак онодавства про автомобільни й транспорт під час надання п ослуг ПП "Спіка" з перевезення вантажу, транспортний засіб марки КАМАЗ, номерний знак 04418І В. Під час перевірки встановл ено таке порушення вимог ст.48 Закону України «Про автомобі льний транспорт», як відсутн ість ліцензійної картки, а та кож неоформлений дорожній ли ст, де відсутній штамп медичн ого працівника. Водій ОСОБА _1 з актом ознайомлений.
16.12.2008 року начальником терито ріального управління Голова втотрансінспекції в Івано-Фр анквській області щодо ПП "Сп іка" винесено постанову № 080883 н а суму 1700,00 грн. за порушення, пер едбачені абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону Ук раїни «Про автомобільний тра нспорт»від 23.02.2006 року.
25.02.2009 року працівниками терит оріального управління Голов автотрансінспекції в Дніпро петровській області складен о акт № 099838 про порушення вимог законодавства про автомобіл ьний транспорт під час надан ня послуг ПП "Спіка" з перевезе ння вантажу, транспортний за сіб марки Мерседес, номерний знак АТ1254АЕ. Під час перевірки встановлено таке порушення вимог ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт», я к неоформлений дорожній лист , де відсутній штамп медичног о працівника встановленого з разка. Водій ОСОБА_2 з акто м ознайомлений.
31.03.2009 року начальником терито ріального управління Голова втотрансінспекції в Івано-Фр анквській області щодо ПП "Сп іка" винесено постанову № 081200 н а суму 1700,00 грн. за порушення, пер едбачені абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону Ук раїни «Про автомобільний тра нспорт»від 23.02.2006 року.
14.05.2009 року працівниками терит оріального управління Голов автотрансінспекції в Дніпро петровській області складен о акт № 122704 про порушення вимог законодавства про автомобіл ьний транспорт під час надан ня послуг ПП "Спіка" з перевезе ння вантажу, транспортний за сіб марки Мерседес, номерний знак АТ1254АЕ. Під час перевірки встановлено таке порушення вимог ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт», я к неоформлений дорожній лист , де відсутній штамп медичног о працівника встановленого з разка. Водій ОСОБА_2 з акто м ознайомлений.
04.06.2009 року начальником терито ріального управління Голова втотрансінспекції в Івано-Фр анквській області щодо ПП "Сп іка" винесено постанову № 068450 н а суму 1700,00 грн. за порушення, пер едбачені абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону Ук раїни «Про автомобільний тра нспорт»від 23.02.2006 року.
Згідно даних регіональног о реєстру від 29.01.2010 року ПП "Спік а" 12.05.2006 року оформлено документ и на отримання ліцензії на пе ревезення вантажів, ліцензій на картка на транспортний за сіб КАМАЗ, номерний знак 04418ІВ, не видавалась.
У передбачений законом тер мін сума застосованих фінанс ових санкцій відповідачем до бровільно не сплачена. Поста нова в порядку передбаченому п. 32 «Порядку здійснення держ авного контролю на автомобіл ьному транспорті»до вищого з а підпорядкуванням органу де ржавного контролю протягом 1 0 днів після їх винесення чи до суду не оскаржувалась.
Статтею 6 Закону України «Пр о автомобільний транспорт»в становлено, що державному ко нтролю підлягають усі трансп ортні засоби українських та іноземних перевізників, що з дійснюють автомобільні пере везення пасажирів та вантажі в на території України. Держа вний контроль автомобільних перевізників здійснюється ш ляхом проведення планових, п озапланових і рейдових перев ірок.
Відповідно п. 3 Постанови Ка бінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 «Про затвердження Порядку здійснення державно го контролю на автомобільном у транспорті»органами держа вного контролю на автомобіль ному транспорті є Головавтот рансінспекція, її територіал ьні управління в областях, Ав тономній Республіці Крим, м.К иєві та м.Севастополі. Відпов ідно до п. 21, 27 Постанови Кабіне ту Міністрів України від 08.11.2006р оку №1567 «Про затвердження Пор ядку здійснення державного к онтролю на автомобільному тр анспорті»державний контрол ь на автомобільному транспор ті здійснюється посадовими о собами органу державного кон тролю шляхом проведення план ових, позапланових і рейдови х перевірок. При виявлені пор ушення законодавства склада ється акт, на підставі якого к ерівник органу державного ко нтролю виносить постанову пр о застосування фінансових са нкцій, що є обов' язковою до в иконання.
У відповідності до п. 28 Пост анови Кабінету Міністрів Укр аїни від 08.11.2006року №1567 «Про затве рдження Порядку здійснення д ержавного контролю на автомо більному транспорті»фінанс ова санкція повинна бути пер ерахована суб'єктом господар ювання на зазначений у поста нові рахунок не пізніше ніж п ротягом п'ятнадцяти днів піс ля отримання ним копії поста нови про застосування фінанс ових санкцій.
На підставі ст. 124 Кон ституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністра тивного судочинства України , суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити п овністю.
Стягнути з Приватн ого підприємства "Спіка", вул.Н аціональної гвардії, 14, м.Іван о-Франківськ, 76018, ідентифікаці йний номер 23926102, в дохід Державн ого бюджету України - фінансо ві санкції в сумі 5100,00 грн.(п' ят ь тисяч сто грн. 00 коп.).
Відповідно до ст. 186 Код ексу адміністративного судо чинства України постанова мо же бути оскаржена протягом 10 д нів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у п овному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративно го судочинства України - з дня складення в повному обсязі ш ляхом подачі заяви про апеля ційне оскарження. Якщо поста нову було проголошено у відс утності особи, яка бере участ ь у справі, то строк подання за яви про апеляційне оскарженн я обчислюється з дня отриман ня нею копії постанови. Апеля ційна скарга на постанову су ду першої інстанції подаєтьс я протягом двадцяти днів піс ля подання заяви про апеляці йне оскарження. Заява про апе ляційне оскарження та апеляц ійна скарга подаються до суд у апеляційної інстанції чере з суд, який ухвалив оскаржува не судове рішення.
Відповідно до ст.254 Код ексу адміністративного судо чинства України постанова на бирає законної сили після за кінчення строку подання заяв и про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про ап еляційне оскарження, але апе ляційна скарга не була подан а у строк, встановлений Кодек сом адміністративного судоч инства України, постанова су ду першої інстанції набирає законної сили після закінчен ня цього строку. У разі поданн я апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасова но, набирає законної сили піс ля закінчення апеляційного р озгляду справи.
Суддя: Кафарський В.В.
Постанова складена в повному обсязі 26.04.2010 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.04.2010 |
Оприлюднено | 15.07.2010 |
Номер документу | 9274785 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні