Рішення
від 13.11.2020 по справі 420/8494/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/8494/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 листопада 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Свиди Л.І.

розглянувши в порядку письмового провадження справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю - фірми МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА до Головного управління ДПС в Одеській області, ДФС України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю - фірма МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА з позовною заявою до Головного управління ДПС в Одеській області, ДФС України про визнання протиправними та скасування рішень Головного управління ДПС в Одеській області від 14.07.2020 року №1730719/13901822, від 14.07.2020 року №1730721/13901822, №730718/13901822 від 14.07.20209 року, зобов`язання ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 07.06.2020 року №7, від 08.06.2020 року №9, від 08.06.2020 року №10 складені Товариством з обмеженою відповідальністю - фірмою МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА .

За цією позовною заявою відкрито спрощене позовне провадження у відповідності до ст. 12 КАС України та наданий відповідачам строк для подання до суду відзиву на цю заяву, позивачу - відповіді на відзиви.

Протокольною ухвалою суду від 13.10.2020 року замінено відповідача у справі з ДФС України на ДПС України.

Представник позивача в судове засідання не з`явився, надіслав заяву про розгляд справи в порядку письмового провадження. Позов обґрунтований позивачем тим, що подання таблиці даних платника податку до контролюючого органу є правом, а не обов`язком платника податку. Позивач не скористався цим правом та не подав до контролюючого органу вищевказану таблицю, тому посилання контролюючого органу на будь-яку інформацію з таблиці даних платника податку позивача є абсурдним. Крім того, позивач, як платник податку не відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, оскільки відсутність послуги, зазначеної в податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість є неможливою, враховуючи те, що таблиця даних платника податку на додану вартість не була складена, а відповідно порівняти податкову накладну та таблицю даних платника податку на додану вартість не є можливим. Крім того, в оскаржуваних рішеннях не зазначено конкретного переліку документів, яких не вистачає, при цьому на підтвердження інформації, зазначеної у письмових поясненнях, підприємством було надано відповідачу весь перелік документів необхідних для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних, а також всі документи, які підтверджують здійснення господарських операцій.

Представники відповідачів в судове засідання не з`явилися. З відзиву на позовну заяву відповідачів вбачається, що вони позов не визнають, оскільки ТОВ - фірмою МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА разом з повідомленням не надано первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, у зв`язку із чим неможливо встановити реальність здійснення господарської операції щодо спірних податкових накладних №7, 9, 10.

Згідно з ч. 9 ст. 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи вищевикладені приписи КАС України суд прийшов до висновку про можливість продовження розгляду справи в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги позивача, заперечення відповідачів, суд вважає, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Між Товариством з обмеженою відповідальністю - фірмою МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА (виконавець) та компанією ТОВ ТТС ЛОГІСТІК СВ (замовник) 01 червня 2020 року укладений договір про надання послуг №01/06-20-К, за умовами якого виконавець зобов`язується доставити ввірений йому для перевезення вантаж до пункту призначення і передати його уповноваженій для отримання вантажу особі, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити надані Виконавцем послуги на умовах цього Договору. Перевезення вантажів виконуються виконавцем лише на підставі заявок, що подає замовник. Усі розрахунки між замовником та виконавцем здійснюються без врахування взаємних претензій шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок виконавця. Оплата послуг виконавця здійснюється після виконання ним послуг з перевезення вантажу до місця призначення протягом 6 (шести) місяців з моменту отримання оригіналів акту наданих послуг та товарно-транспортної накладної (Том І, аркуші справи 13-21).

Керуючись п. 5.2 вказаного договору позивачем до здійснення перевезень було залучено ТОВ ТК ЛОГІТЕК на підставі договору №26/12/19 від 26.12.2019 року про надання послуг з перевезення вантажу (Том І, аркуші справи 17-21).

На виконання договору про надання послуг про надання послуг №01/06-20-К від 01 червня 2020 року Товариством з обмеженою відповідальністю - фірмою МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА протягом червня 2020 року здійснено 45 вантажних перевезень товару ТОВ ТТС ЛОГІСТІК СВ , у зв`язку із чим позивачем були виписані на користь ТОВ ТТС ЛОГІСТІК СВ податкові накладні, зокрема, від 07.06.2020 року №7, від 08.06.2020 року №9, від 08.06.2020 року №10 та направлені на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних (Том І, аркуші справи 23-33), однак позивачем отримані квитанції про прийняття документу та зупинення реєстрації із зазначенням: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсяги його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій . Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання для прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник D =.3030%, Р =6370.74 (податкова накладна №7 від 07.06.2020 року), показник D =.3030%, Р =8944.03 (податкові накладні №9 від 08.06.2020 року, №10 від 08.06.2020 року) (Том І, аркуші справи 37-39).

На виконання вимог п. п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України позивачем направлено до Головного управління ДПС в Одеській області повідомлення №2 від 07.07.2020 року про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, та документи, зокрема, договір про надання послуг №01/06-20-К від 01.06.2020 року, акт надання послуг №7 від 07.06.2020 року, заявку до договору транспортного перевезення №0406/2К від 04.06.2020 року, товарно-транспортну накладну №250045 від 05.06.2020 року, заявку до договору транспортного перевезення №0406/3К від 04.06.2020 року, товарно-транспортну накладну №250044 від 05.06.2020 року, заявку до договору транспортного перевезення №0406/4К від 04.06.2020 року, товарно-транспортну накладну №250043 від 05.06.2020 року, рахунок на оплату №8 від 07.06.2020 року, податкові накладні №7 від 07.06.2020 року, акт надання послуг №8 від 08.06.2020 року, заявку до договору транспортного перевезення №0406/5К від 04.06.2020 року, товарно-транспортну накладну №250032 від 05.06.2020 року, податкову накладну №8 від 08.06.2020 року, рахунок на оплату №9 від 08.06.2020 року, акт надання послуг №10 від 08.06.2020 року, заявку до договору транспортного перевезення №0406/7К від 04.06.2020 року, товарно-транспортну накладну №250046 від 05.06.2020 року, податкову накладну №10 від 08.06.2020 року, акт надання послуг №11 від 08.06.2020 року, заявку до договору транспортного перевезення №0406/8К від 04.06.2020 року, товарно-транспортну накладну №250033 від 05.06.2020 року, податкову накладну №11 від 08.06.2020 року, акт надання послуг №12 від 08.06.2020 року, заявку до договору транспортного перевезення №0406/9К від 04.06.2020 року, товарно-транспортну накладну №250046 від 05.06.2020 року, податкову накладну №12 від 08.05.2020 року, акт надання послуг №9 від 08.06.2020 року, заявку до договору транспортного перевезення №0406/6К від 04.06.2020 року, товарно-транспортну накладну №250047 від 05.06.2020 року, договір про надання послуг з перевезення №26/12/19 від 26.12.2019 року, додаткові угоди до договору про надання послуг з перевезення вантажу б/н від 30.12.2019 року, від 06.02.2020 року, акти надання послуг №126 від 07.06.2020 року, №123 від 08.06.2020 року, рахунок на оплату №279 від 26.12.2019 року, податкову накладну №20 від 26.12.2019 року, платіжне доручення №144 від 26.12.2019 року,

В повідомленні №2 від 07.07.2020 року позивачем також надані пояснення, в яких зазначено, що 07.-08.06.2020 року для ТОВ ТТС Логістік СВ позивачем було надано транспортні послуги по перевезенню кукурудзи в кількості 246,80 т. та підписано акти про надані послуги за договором про надання послуг №01/06-20-К від 01.06.2020 року (до актів додаються заявки, ТТН на перевезення, ПН). Також позивач зазначив про надання документів з автомобільним перевізником ТОВ ТК Логітек , з яким укладено договір №26/12/19 про надання послуг з перевезення вантажу від 26.12.2019 року, сплачено послуги перевезення та підписано первинні документи, які додані позивачем.

Проте, рішеннями Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 14.07.2020 року №1730719/13901822, від 14.07.2020 року №1730721/13901822, №730718/13901822 від 14.07.20209 року (Том ІІ,

аркуші справи 65-70) відмовлено в реєстрації податкових накладних, оскільки платником податку не надані копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, що і стало підставою для звернення позивача до суду з цим позовом.

Згідно з п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. п. 12, 13 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних , затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року, після надходження податкової накладної до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та перевірка, за результатами якої формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної.

Відповідно до п. 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165, податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування: 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно виконуються такі умови: загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень; значення показника D, розрахованого згідно з цим підпунктом, становить більше 0,05. Показник D розраховується за такою формулою: D= S/T, де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами; T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування; значення показника P є меншим, ніж значення, розраховане за такою формулою: P = Pм х 1,4, де P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування; Pм - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування. Значення показників D та P відображаються в електронному кабінеті платнику податку; 4) у податковій накладній/розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.

Згідно із п. 5, 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до п. 2, 3, 4, 5, 7, 9, 11 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520, прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Зі змісту квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних вбачається, що контролюючий орган сформував висновок про відповідність податкових накладних п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, що є достатнім для зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Додатком 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165, встановлено Критерії ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій зазначено, що підставою для зупинення реєстрації податкових накладних є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Суд не приймає до уваги посилання відповідача у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних на відсутність кодів УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41 в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсяги його постачання, оскільки подання такої таблиці є правом платника податків, при цьому позивач її не подавав, тому висновок про відсутність в таблиці даних платника податку, є необґрунтованими.

Відповідно до КВЕД-2010 код 49.41. це діяльність з вантажного автомобільного транспорту, що відповідає виду діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю - фірмою МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА .

Вищевказане підтверджує, що за спірними податковими накладними позивач надавав послуги, які відповідають його зареєстрованому виду економічної діяльності. Зазначена інформація є у розпорядженні податкового органу.

Крім того, в оскаржуваних рішеннях не зазначено конкретних причин відмови в реєстрації податкових накладних від 07.06.2020 року №7, від 08.06.2020 року №9, від 08.06.2020 року №10, оскільки не зазначено чіткого переліку документів, яких не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію накладної (в рішеннях зазначено про необхідність підкреслення тих документів, яких не вистачає).

З наданих до суду первинних документів та тих документів, які надавалися до податкового органу можливо встановити зміст і обсяг господарських операцій, по яким позивач подав для реєстрації податкові накладні, будь-яких розбіжностей та невідповідностей ці документи не містять.

Крім того, позивачем надані до суду податкові накладні, які після подання пояснень зареєстровані податковим органом за операціями позивача з ТОВ ТТС ЛОГІСТІК СВ по тому самому договору в липні 2020 року, що свідчить про необґрунтованість тверджень відповідача про відповідність податкових накладних п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Таким чином, оскаржувані рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 14.07.2020 року №1730719/13901822, від 14.07.2020 року, №1730721/13901822, №730718/13901822 від 14.07.20209 року є необґрунтованими та протиправними, а тому підлягають скасуванню судом.

Враховуючи протиправність оскаржуваних рішень відповідач має бути зобов`язаний судом здійснити реєстрацію податкових накладних від 07.06.2020 року №7, від 08.06.2020 року №9, від 08.06.2020 року №10 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю - фірмою МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА обґрунтовані, відповідають вимогам законодавства та підлягають задоволенню повністю.

Враховуючи те, що позовні вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні є похідними вимогами від визнання протиправними та скасування рішень Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних, сплачена позивачем сума судового збору в розмірі 6306 грн. у відповідності до ст. 139 КАС України має бути стягнута з Головного управління ДПС в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю - фірмою МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА .

Щодо заяви представника позивача про розподіл витрат на професійну правничу допомогу у розмірі 8250 грн., суд звертає увагу на наступне.

Відповідно до ст. 134 КАС України за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами.

Розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою.

Розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Так, на підтвердження витрат на правничу допомогу представником позивача наданий до суду договір про надання правничої допомоги від 17 серпня 2020 року б/н, укладений між адвокатом Поповим М.М. та Товариством з обмеженою відповідальністю - фірмою МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА , додаткову угоду від 17.08.2020 року №1 до договору про надання правничої допомоги від 17.08.2020 року, акт приймання-передачі наданих послуг від 04.11.2020 року за договором про надання правничої допомоги від 17 серпня 2020 року б/н та додаткової угоди від 17.08.2020 року №1 до договору про надання правничої допомоги від 17.08.2020 року, рахунок №1 від 17 серпня 2020 року, платіжне доручення №49 від 28 серпня 2020 року та виписку з АТ КБ Приватбанк за період з 28.08.2020 року по 28.08.2020 року.

Відповідно до п. 5 договору про надання правничої допомоги від 17 серпня 2020 року б/н, формою винагороди адвоката за надання ним професійної правничої допомоги Клієнту є гонорар. Сума гонорару погоджується сторонами для кожної окремої справи/доручення, та підлягає сплаті за умовами, погодженими у відповідній додатковій угоді.

З акту приймання-передачі наданих послуг від 04.11.2020 року за договором про надання правничої допомоги від 17 серпня 2020 року б/н та додаткової угоди від 17.08.2020 року №1 до договору про надання правничої допомоги від 17.08.2020 року вбачається найменування наданих послуг: інтерв`ювання клієнта (проведення першої бесіди з Клієнтом щодо рішень Головного управління ДПС в Одеській області про відмову у реєстрації податкової накладної від 07.06.2020 року №7, податкової накладної від 08.06.2020 року №9, податкової накладної від 08.06.2020 року №10 та можливих шляхів їх оскарження) - 2 години; вивчення та аналіз наданих Клієнтом документів (договори, первинні документи, акти, рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, оскаржувані рішення і т.д.), та підготовка позовної заяви - 10 годин; підготовка супровідного листа та уточненої позовної заяви на виконання ухвали Одеського окружного адміністративного суду від 07.09.2020 року у справі №420/8494/20 про залишення позовної заяви без руху - 1 година; участь у судовому засіданні в Одеському окружному адміністративному суді, яке було призначено на 13.10.2020 року - 30 хвилин; підготовка заяви до Одеського окружного адміністративного суду (на виконання ч. 7 ст. 139 КАС України) - 30 хвилин, підготовка заяви про розподіл судових витрат - 1 година, всього 15 годин.

Відповідно до п. 2 акту приймання-передачі наданих послуг від 04.11.2020 року з урахуванням розміру гонорару та порядку його визначення, які передбачені п. 2 Додаткової угоди №1 від 17.08.2020 року до договору про надання правничої допомоги б/н від 17.08.2020 року, гонорар за вказані послуги становить 8250 грн.

Враховуючи те, що фактично по цій справі відбулося одне судове засідання, яке тривало 30 хвилин, відсутність даних у акті приймання-передачі наданих послуг від 04.11.2020 року щодо вартості однієї години наданих послуг, а також те, що інтерв`ювання клієнта (проведення першої бесіди з Клієнтом щодо рішень Головного управління ДПС в Одеській області про відмову у реєстрації податкової накладної від 07.06.2020 року №7, податкової накладної від 08.06.2020 року №9, податкової накладної від 08.06.2020 року №10 та можливих шляхів їх оскарження; вивчення та аналіз наданих Клієнтом документів (договори, первинні документи, акти, рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, оскаржувані рішення і т.д.), фактично є підготовкою позовної заяви, суд вважає підтвердженими витрати позивача на правничу допомогу у розмірі 5000 грн., а тому такі витрати позивача мають бути стягнуті з Головного управління ДПС в Одеській області.

Керуючись ст. ст. 6, 14, 90, 134, 139, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Товариство з обмеженою відповідальністю - фірма МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА (просп. Академіка Глушко, буд. 29, м. Одеса, 65104, код ЄДРПОУ 13901822) до Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, код ЄДРПОУ 43142370), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень Головного управління ДПС в Одеській області від 14.07.2020 року №1730719/13901822, від 14.07.2020 року №1730721/13901822, від 14.07.20209 року №730718/13901822, зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 07.06.2020 року №7, від 08.06.2020 року №9, від 08.06.2020 року №10 складені Товариством з обмеженою відповідальністю - фірмою МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області, з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14.07.2020 року №1730719/13901822.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області, з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14.07.2020 року №1730721/13901822.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області, з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14.07.20209 року №730718/13901822.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну складену Товариством з обмеженою відповідальністю - фірмою МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА №7 від 07.06.2020 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну складену Товариством з обмеженою відповідальністю - фірмою МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА №9 від 08.06.2020 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну складену Товариством з обмеженою відповідальністю - фірмою МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА №10 від 08.06.2020 року.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, код ЄДРПОУ 43142370) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю - фірма МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА (просп. Академіка Глушко, буд. 29, м. Одеса, 65104, код ЄДРПОУ 13901822) сплачений судовий збір у розмірі 6306 грн.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, код ЄДРПОУ 43142370) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю - фірма МУЛЬТІКОНТ, ОДЕСА (просп. Академіка Глушко, буд. 29, м. Одеса, 65104, код ЄДРПОУ 13901822) витрати на правничу допомогу у розмірі 5000 грн.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки, встановлені ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Л.І. Свида

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.11.2020
Оприлюднено16.11.2020
Номер документу92830909
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/8494/20

Ухвала від 12.07.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 30.06.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Ухвала від 26.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 16.03.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 04.01.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 04.01.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Рішення від 13.11.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні