Рішення
від 13.11.2020 по справі 420/7994/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/7994/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 листопада 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Харченко Ю.В. розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справу за адміністративним позовом Головного управління Держпраці в Одеській області до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку АЛЬБАТРОС 63 про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,-

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Держпраці в Одеській області звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовом, у якому просить суд застосувати до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку АЛЬБАТРОС 63 заходи реагування у сфері державного нагляду, шляхом зобов`язання зупинити роботи з експлуатації ліфта пасажирського, зав.№ 99376, 1986року випуску, виробництва Київського Ліфтобудівного заводу, облік. №4059; ліфта пасажирського, зав.№398, 1986року випуску, виробництва Київського Ліфтобудівного заводу, облік.№4060, які знаходяться за адресою: просп.Добровольського,63, м.Одеса; розподільного пристрою (РУ) 0,4 кВ, будинку за адресою: просп.Добровольського,63, м.Одеса, у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що подальша експлуатація Об`єднанням співвласників багатоквартирного будинку АЛЬБАТРОС 63 ліфтів, а також розподільного пристрою (РУ) 0,4 кВ, може призвести до виникнення аварійної ситуації, та, серед іншого, несе загрозу для життя та здоров`я людей.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 25.08.2020р. вищеозначену позовну заяву, відповідно до положень ст.169 КАС України, було залишено без руху, у зв`язку з невідповідністю вимогам ст.ст.160, 161 КАС України, з підстав чого позивачу - Головному управлінню Держпраці в Одеській області встановлено строк для усунення недоліків протягом десяти днів з дня отримання даного судового рішення, шляхом подання до Одеського окружного адміністративного суду доказів на підтвердження сплати судового збору.

Ухвалою суду від 14.09.2020 року, у зв`язку з усуненням позивачем недоліків, прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у справі №420/7994/20 за позовом Головного управління Держпраці в Одеській області до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку АЛЬБАТРОС 63 про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.

Справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Ухвалою суду від 14.09.2020 року судом встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву, з підтверджуючими доказами, та матеріалами, протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі.

Відповідачем - Об`єднанням співвласників багатоквартирного будинку АЛЬБАТРОС 63 відзиву на позовну заяву у строк встановлений судом не надано.

Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в сукупності та системно проаналізувавши приписи чинного законодавства, суд встановив наступне.

Як встановлено судом, та вбачається з наявних у матеріалах справи документів відповідно до наказу Головного управління Держпраці в Одеській області від 09.06.2020 № 745 у період з 11.06.2020 по 12.06.2020 посадовими особами Головного управління було проведено позапланову перевірку Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку АЛЬБАТРОС 63 за адресою просп. Добровольського, буд. 63, м. Одеса, 65069 з метою перевірки повноти і якості виконання суб`єктом господарювання припису від 09.11.2018 № 15/14.1/06-1195-1888. Так, планова перевірка ОСББ АЛЬБАТРОС 63 проводилась у період з 05.11.2018 по 09.11.2018. року. Так, в ході перевірки виявлено 12 порушень вимог нормативно -правових актів з охорони праці, котрі окреслено у приписі від 09.11.2018 №15/14.1/06-1195-1888.

Судом з`ясовано, що під час проведення перевірки виконання Припису від 09.11.2018 № 15/14.1/06-1195-1888, Головним управлінням Держпраці в Одеській області встановлено, не усунення порушень, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, а саме: не надано документи, які підтверджують виконання п.1 припису від 09.11.2018 року №15/14.1/06-1195-1888, в частині виконання електротехнічних випробувань електромереж ліфтів (перевірка елементів заземлення, перевірка повного опору петлі фаза-нуль , перевірка опору ізоляції); не виконано п.7 припису від 09.11.2018 року №15/14.1/06-1195-1888, а саме: профілактичні випробування і вимірювання електрообладнання та електромереж будинку, не проведені; не виконано п.8 припису від 09.11.2018 року №15/14.1/06-1195-1888, а саме: опосвідчення стану безпеки електроустановок не проведено.

Встановлення вищеозначених порушень Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку АЛЬБАТРОС 63 послугувало підставою для звернення Головного управлінням Держпраці в Одеській області до Одеського окружного адміністративного суду з даною позовною заявою.

Так, на думку суду, позовні вимоги Головного управлінням Держпраці в Одеській області щодо застосування до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку АЛЬБАТРОС 63 заходів реагування у сфері державного нагляду, у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей, є правомірними, обґрунтованими та такими, що базуються на приписах чинного законодавства України, виходячи з наступного.

Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року №96 Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Пунктом 7 Положення про Державну службу України з питань праці передбачено, що Держпраці України здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Наказом Державної служби України з питань праці від 04 лютого 2016року №8, затверджено Положення про Головне управління Держпраці в Одеській області, у пункті 1 якого зазначено, що головне управління є територіальним органом Держпраці України та здійснює свої повноваження на території Одеської області.

Згідно зі статтею 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Відповідно до вимог статті 38 Закону України Про охорону праці державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Відповідно до ст.1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно з підпунктом 16 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015року №96 Держпраці відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань: забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту; монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення; виробництво, зберігання, використання отруйних речовин у технологічних процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів; організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань.

Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України Про охорону праці державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням.

Так, судом встановлено, що під час проведення перевірки згідно розділу V акта перевірки суб`єкта господарювання (виробничого об`єкта) від 12 червня 2020 року №15/14.1/06-388 Головним управлінням Держпраці в Одеській області встановлено порушення, які створює загрозу життю та здоров`ю людей, а саме: не надано документи на підтвердження виконання п.1 припису від 09.11.2018 №15/14.1/06-1195-1888, в частині виконання електротехнічних випробувань електромереж ліфтів (перевірка елементів заземлення, перевірка повного опору петлі фаза-нуль , перевірка опору ізоляції). Відповідно до вимог п.9.7.15. НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови та безпечної експлуатації ліфтів , робота ліфта не дозволяється, якщо не виконані приписи посадових осіб спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з промислової безпеки та охорони праці; не виконано п.7 припису від 09.11.2018 №15/14.1/06-1195-1888, а саме: профілактичні випробування і вимірювання електрообладнання та електромереж будинку, не проведені, чим порушено порушено п.1.3.1 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів 40.1- 1.21-98; не виконано п.8 припису від 09.11.2018 №15/14.1/06-1195-1888, а саме: опосвідчення стану безпеки електроустановок не проведено, чим порушено п.п. 1.3.1, 8.1-8.3 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів 40.1-1.21-98.

Відповідно до пункту 9.2.1 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 7 жовтня 2008р. за №937/15628 у процесі експлуатації ліфти підлягають технічним оглядам і експертним обстеженням.

Згідно з п.9.2.2 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, ліфти повинні підлягати технічним оглядам: первинному (повному); періодичному (черговому) (не рідше одного разу на 24 місяці протягом установленого строку служби); позачерговому.

Відповідно до п. 9.7.15. Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08) зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 7 жовтня 2008р. за №937/15628, робота ліфта не дозволяється, якщо: відсутній паспорт чи відомості про реєстрацію; не проведено технічний огляд або експертне обстеження ліфта; закінчився зазначений у паспорті термін роботи ліфта; не призначено наказом працівників, відповідальних за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів, за організацію експлуатації та за справний стан ліфтів; відсутній атестований обслуговуючий персонал (електромеханіки, ліфтери); не виконані приписи посадових осіб спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з промислової безпеки та охорони праці; знос канатів перевищує встановлені норми; є тріщини, деформації в металоконструкціях ліфта; несправні прилади і пристрої безпеки, а також мають місце інші несправності, які впливають на безпечну експлуатацію ліфта.

Пунктом 9.2.7. Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08) визначено, що у разі виявлення в процесі технічного огляду порушень, вказаних у пункті 9.7.15, робота ліфта повинна бути призупинена до їх усунення і в паспорті ліфта повинен бути зроблений відповідний запис особою, яка його проводила. Дозволяється введення ліфта в експлуатацію, якщо виявлені несправності були усунені в процесі перевірки і технічного огляду.

Згідно з п.1.3.1 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 40.1- 1.21-98) зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 р. за №93/2533, керівник підприємства зобов`язаний забезпечити утримання, експлуатацію і обслуговування електроустановок відповідно до вимог чинних нормативних документів. Для цього він повинен: призначити відповідального за справний стан і безпечну експлуатацію електрогосподарства з числа інженерно-технічних працівників, які мають електротехнічну підготовку і пройшли перевірку знань у встановленому порядку (далі - особа, відповідальна за електрогосподарство); забезпечити достатню кількість електротехнічних працівників; затвердити Положення про енергетичну службу підприємства, а також посадові інструкції і інструкції з охорони праці; встановити такий порядок, щоб працівники, на яких покладено обов`язки з обслуговування електроустановок, вели ретельні спостереження за дорученим їм обладнанням і мережами - оглядом, перевіркою дії, випробуванням і вимірюванням; забезпечити перевірку знань працівників у встановлені строки згідно з вимогами цих Правил і "Правил технической эксплуатации электроустановок потребителей /Москва,

Энергоатомиздат, 1989", затверджених Міненерго СРСР 21.12.84 (далі ПТЕ); забезпечити проведення протиаварійних, приймально-здавальних і профілактичних випробувань та вимірювань електроустановок згідно з правилами і нормами (ПТЕ); забезпечити проведення технічного огляду електроустановок.

Пунктами 8.1-8.3 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 40.1-1.21-9), встановлено, що регламентні роботи по проведенню опосвідчення стану безпеки електроустановок споживачів виконується підприємством (власником) згідно з орієнтовним переліком робіт. Періодичність опосвідчень стану безпеки встановлена один раз на три роки, після первинного опосвідчення, яке провадиться протягом року після затвердження цих Правил. Рівень безпечного стану електроустановок оформлюється актом, у якому оцінюється стан безпеки діючого електроустаткування, наявність необхідної експлуатаційної та оперативної документації в електрогосподарстві. Акт опосвідчення стану безпеки електроустановок споживачів (додаток 8), оформлюється комісією підприємства (організації) у складі: керівника (головного інженера) - голова комісії);- начальника енергетичної служби (особи, відповідальної за електрогосподарство); начальника відділу охорони праці. Акт затверджується керівником підприємства (організації), власником. В разі відсутності на підприємстві (організації), у власника кваліфікованих спеціалістів, вищевказані регламентні роботи виконуються залученими спеціалістами інших підприємств (організацій). Опосвідченням передбачається: перевірка наявності експлуатаційної і виконавчої документації в обсягах, передбачених вимогами ПВЕ, ПТЕ і ПБ, СНиП, державних стандартів, під час експлуатації електроустановок споживачів, паспортно-технічних даних, інструкцій щодо експлуатації устаткування; визначення достатності і працездатності захисно-блокувальних пристроїв; оцінка стану безпеки електроустаткування, а також стану будівельної частини будівель і споруд енергетичних об`єктів; перевірка періодичності і якості виконання регламентних робіт щодо обслуговування електроустаткування; оцінка рівня фахової підготовки працівників з питань безпеки, відповідності кваліфікації до робіт, що виконуються.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю), врегульовано положеннями Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності №877-V від 05.04.2007р. (зі змінами та доповненнями), відповідно до ч.5 ст.4 якого виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відповідно до ч.7 ст.7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Отже, із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається наступна процедура реалізації контролюючим органом своїх повноважень: у випадку наявності підстав для застосування одного з таких заходів як: 1) повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), 2) реалізації продукції, 3) виконання робіт, 4) надання послуг, будь-який орган контролю без попереднього прийняття розпорядчого документа безпосередньо звертається до суду із адміністративним позовом, предметом якого є застосування одного з вищенаведених заходів.

Відтак, з урахуванням вищевикладеного, судом з`ясовано, що у разі встановлення на Підприємстві загрози життю та здоров`ю людей, Головне управління Держпраці в Одеській області звертається до суду з позовом про зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг тощо.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, та зважаючи, що з урахуванням встановлених фахівцем Головного управління Держпраці в Одеській області під час проведення перевірки Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «Альбатрос 63» , порушень відповідачем вимог з охорони праці та промислової безпеки, наявність котрих жодним належним доказом з боку відповідача не спростовано, суд доходить висновку щодо правомірності позовних вимог Головного управління Держпраці в Одеській області, та необхідності застосування до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «Альбатрос 63» заходів реагування у сфері державного нагляду шляхом зобов`язання зупинити роботи з експлуатації ліфта пасажирського, зав.№ 99376, 1986 року випуску, виробництва Київського Ліфтобудівного заводу, облік. №4059; ліфта пасажирського, зав.№398, 1986року випуску, виробництва Київського Ліфтобудівного заводу, облік.№4060, які знаходяться за адресою: просп.Добровольського,63, м.Одеса; розподільного пристрою (РУ) 0,4 кВ, будинку за адресою: просп.Добровольського,63, м.Одеса, у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей.

Згідно з ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 1 статті 72 КАС України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтю 73 КАС України передбачено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Відповідно до статей 74-76 КАС України обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Статтею 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно зі ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Відтак, беручи до уваги вищевикладене, та оцінюючи наявні в матеріалах справи письмові докази в сукупності, суд дійшов висновку, що уточнені позовні вимоги Головного управління Держпраці в Одеській області правомірні, документально підтверджені, обґрунтовані, базуються на положеннях чинного законодавства, отже підлягають задоволенню повністю.

Керуючись ст.ст.72-77, 139, ст.ст.241-246, 250, 255, 262, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області (65044, м.Одеса, просп.Шевченко, код ЄДРПОУ 39781624) до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку АЛЬБАТРОС 63 (65069, м.Одеса, просп.Добровольського,63, код ЄДРПОУ 40617686) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, задовольнити.

2. Застосувати до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку АЛЬБАТРОС 63 заходи реагування у сфері державного нагляду, шляхом зобов`язання зупинити роботи з експлуатації ліфта пасажирського, зав.№ 99376, 1986 року випуску, виробництва Київського Ліфтобудівного заводу, облік. №4059; ліфта пасажирського, зав.№398, 1986року випуску, виробництва Київського Ліфтобудівного заводу, облік.№4060, які знаходяться за адресою: просп.Добровольського,63, м.Одеса; розподільного пристрою (РУ) 0,4 кВ, будинку за адресою: просп.Добровольського,63, м.Одеса, у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки встановлені ст.ст.293,295 КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст.255 КАС України.

Суддя Харченко Ю.В.

Адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області (65044, м.Одеса, просп.Шевченко, код ЄДРПОУ 39781624) до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку АЛЬБАТРОС 63 (65069, м.Одеса, просп.Добровольського,63, код ЄДРПОУ 40617686) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, задовольнити

13.11.2020р.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.11.2020
Оприлюднено16.11.2020
Номер документу92830913
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/7994/20

Рішення від 13.11.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

Ухвала від 25.08.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні