Рішення
від 13.11.2020 по справі 620/5410/20
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 листопада 2020 року м. Чернігів Справа № 620/5410/20

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Клопота С.Л.,

за участю секретаря Шевченко А.В.,

представника позивача Сімакіної І.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за позовом Чернігівської обласної організації політичної партії "За Майбутнє" до Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії про визнання незаконними дій, скасування постанови та зобов`язання вчинити певні дії,

У С Т А Н О В И В:

Чернігівська обласна організація політичної партії "За Майбутнє" звернулась з позовом до Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії та просить:

1. Визнати протиправними дії Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії щодо прийняття постанови Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії №147 від 10 листопада 2020 року Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_1 та скасувати постанову Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії №147 від 10 листопада 2020 року Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_1 .

2. Визнати протиправними дії Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії щодо прийняття постанови №148 від 10 листопада 2020 року Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_2 та скасувати постанову Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії №148 від 10 листопада 2020 року Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_3 .

3. Зобов`язати Чернігівську обласну територіальну виборчу комісію розглянути питання та прийняти постанову (постанови) щодо визнання депутатом (депутатами) Чернігівської обласної ради наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ у відповідному територіальному виборчому списку №6 та територіальному виборчому списку №7 відповідно до вимог ч.5 ст. 283 Виборчого кодексу України.

Свої вимоги обґрунтовує тим, що відповідно до п. 22 протоколу Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії про результати виборів депутатів Чернігівської обласної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі депутатами в територіальних виборчих округах обрано відповідно:

- в територіальному виборчому окрузі №6 - ОСОБА_4 ;

- в територіальному виборчому окрузі №7 - Дмитренко Микола Михайлович.

У зв`язку з тим, що ОСОБА_4 одночасно балотувався в депутати Чернігівської обласної ради, Ніжинської міської ради та на посаду Ніжинського міського голови та був обраний на посаду Ніжинського міського голови, 05 листопада 2020 року ОСОБА_4 до Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії було подано заяву про відмову від депутатського мандату.

ОСОБА_5 одночасно балотувався у депутати Чернігівської обласної ради та Срібнянської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області. Відповідно був обраний депутатом Срібнянської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області. 09 листопада 2020 до Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії ним була подана заява про' відмову від депутатського мандату депутата Чернігівської обласної ради.

Зважаючи на наявність заяв про відмову від депутатського мандата депутата Чернігівської обласної ради обраного депутата Чернігівської обласної ради ОСОБА_4 та обраного депутата Чернігівської обласної ради ОСОБА_5 , Чернігівська обласна територіальна виборча комісія на підставі ч.5 ст. 283 Виборчого кодексу України набула права на прийняття рішення щодо визнання ОСОБА_4 та ОСОБА_5 особами, які не набули депутатського мандату.

Відповідно, Чернігівська обласна територіальна виборча комісія мала визнати обраним депутатом Чернігівської обласної ради наступного за черговістю кандидата в депутати від відповідної організації партії у відповідному територіальному або єдиному багатомандатному виборчому списку кандидатів від відповідної організації партії, за яким було обрано особу, яка не набула мандата. І, лише уразі вичерпання відповідного територіального виборчого списку, черговість отримання мандата передається єдиному багатомандатному виборчому списку цієї ж організації партії.

Відповідно до протоколу Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії про результати виборів депутатів Чернігівської обласної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі зазначено, що наступним за черговістю кандидатом від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ є:

- у територіальному виборчому окрузі № 6 після ОСОБА_4 є ОСОБА_6 ;

- у територіальному виборчому окрузі № 7 після ОСОБА_5 є ОСОБА_7 .

Однак, 10 листопада 2020 року Чернігівська обласна територіальна виборча комісія о 18 годині 31 хвилині протиправно винесла постанову №147 Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_1 . Постанова винесена на підставі ч.І ст.284 Виборчого кодексу України, у зв`язку з відмовою від депутатського мандату ОСОБА_4 .

Також Чернігівська обласна територіальна виборча комісія 10 листопада 2020 року о 18 годині 32 хвилині протиправно винесла постанову №148 Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_3 . Постанова винесена на підставі ч. 1 ст. 284 Виборчого кодексу України, у зв`язку з відмовою від депутатського мандату ОСОБА_5 .

Позивач зазначає, що протиправність вище зазначених постанов полягає у тому, що Чернігівська обласна територіальна виборча комісія прийняла рішення про визнання депутатом Чернігівської обласної ради не кандидата в депутати, наступного за черговістю від відповідної організації партії у відповідному територіальному виборчому списку кандидатів, за яким було обрано особу, яка не набула мандата.

Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав та просив його задовольнити в повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином, причини неявки суду не повідомив. До суду від відповідача, надійшов відзив, в якому він просить відмовити в задоволенні позову.

Суд вважає за можливе розглянути справу без участі представника відповідача.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, суд вважає позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Пунктом 3, 4 частини І статті 22 Виборчого кодексу України (надалі ВКУ) передбачено, що суб`єктом виборчого процесу є партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах, а також кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом.

Відповідно ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ є суб`єктом виборчого процесу, оскільки висунула кандидатів на відповідних

місцевих виборах. Кандидати в депутата Чернігівської обласної ради ОСОБА_6 та ОСОБА_7 є суб`єктами виборчого процесу, оскільки вони зареєстровані Чернігівською обласною територіальною виборчою комісією кандидатами в депутати Чернігівської обласної ради від суб`єкта подання ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ . Зазначені обставини підтверджуються копією постанови Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії від 23 вересня 2020 року №23 Про реєстрацію кандидатів в депутати Чернігівської обласної організації політичної партії За майбутнє .

04 листопада 2020 року об 20 годині 15 хвилин Чернігівською обласною територіальною виборчою комісією складено та підписано протокол Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії про результати виборів депутатів Чернігівської обласної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі.

Відповідно до протоколу Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії про результати виборів депутатів Чернігівської обласної» ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, а саме п. 18 протоколу про підрахунок голосів кількість депутатських мандатів, отриманих кандидатами в депутати, включеними до кожного територіального виборчого списку кожної місцевої організації політичної партії, яка має право на участь у розподілі депутатських мандатів, визначених відповідно до частини другої статті 258 Виборчого кодексу ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ отримала один депутатський мандат у територіальному виборчому окрузі з виборів депутатів Чернігівської обласної ради №6 та один депутатський мандат у територіальному виборчому окрузі з виборів депутатів Чернігівської обласної ради №7.

Відповідно до п. 22 протоколу Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії про результати виборів депутатів Чернігівської обласної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі депутатами в територіальних виборчих округах обрано відповідно:

- в територіальному виборчому окрузі №6 - ОСОБА_4 ;

- в територіальному виборчому окрузі №7 - Дмитренко Микола Михайлович.

У зв`язку з тим, що ОСОБА_4 одночасно балотувався в депутати Чернігівської обласної ради, Ніжинської міської ради та на посаду Ніжинського міського голови та був обраний на посаду Ніжинського міського голови і враховуючи вимоги Виборчого кодексу України, 05 листопада 2020 року ОСОБА_4 до Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії було подано заяву про відмову від депутатського мандату.

ОСОБА_5 одночасно балотувався у депутати Чернігівської обласної ради та Срібнянської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області. Відповідно був обраний депутатом Срібнянської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області. Враховуючи вимоги Виборчого кодексу України ОСОБА_5 09 листопада 2020 до Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії була подана заява про відмову від депутатського мандату депутата Чернігівської обласної ради.

Відповідно до протоколу Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії про результати виборів депутатів Чернігівської обласної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, а саме п. 21 протоколу про підрахунок голосів територіальні виборчі списки кандидатів від кожної місцевої організації політичної партії у кожному територіальному виборчому окрузі з порядком кандидатів у депутати, встановленим відповідно до частини 2 статті 259 Виборчого кодексу), зазначено, шо наступним за черговістю кандидатом від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ є:

- у територіальному виборчому окрузі № 6, після ОСОБА_4 , є ОСОБА_6 (2 номер у територіальному виборчому списку територіального виборчого округу №6), зазначене підтверджується також копією постанови Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії Про реєстрацію кандидатів в депутати Чернігівської обласної ради від Чернігівської обласної організації політичної партії За майбутнє від 23 вересня 2020 року № 23;

- у територіальному виборчому окрузі № 7, після ОСОБА_5 , є ОСОБА_7 ( 2 номер у територіальному виборчому списку територіального виборчого округу №7), зазначене підтверджується копією постанови Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії Про реєстрацію кандидатів в депутати Чернігівської обласної ради від Чернігівської обласної організації політичної партії За майбутнє від 23 вересня 2020 року № 23.

Однак, 10 листопада 2020 року Чернігівська обласна територіальна виборча комісія о 18 годині 31 хвилині винесла постанову №147 Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_1 . Постанова винесена на підставі ч. 1 ст.284 Виборчого кодексу України, у зв`язку з відмовою від депутатського мандату ОСОБА_4 .

Також Чернігівська обласна територіальна виборча комісія 10 листопада 2020 року о 18 годині 32 хвилині винесла постанову №148 Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_3 . Постанова винесена на підставі ч. 1 ст. 284 Виборчого кодексу України, у зв`язку з відмовою від депутатського мандату ОСОБА_5 .

Не погодившись з такими постановами, позивач оскаржив їх до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Статтею 38 Конституції України закріплено право громадян брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Виборцям гарантується вільне волевиявлення (стаття 71 Конституції України).

Право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму (частина І ст. 273 КАЄ України).

Спеціальним нормативно-правовим актом, який визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів є Виборчий кодекс України від 19.12.2019 року №396-1Х (далі ВК України).

Відповідно до ст. 6 ВК України виборчі права громадян України це гарантовані Конституцією України та цим Кодексом їхні права на участь у виборах, які проводяться в Україні. Основні виборчі права громадян України: право обирати (право голосу на виборах) та право бути обраним.

Статтею 21 ВК України закріплені основні засади виборчого процесу. Так, виборчий процес кожних виборів, передбачених цим Кодексом, здійснюється на засадах:

1) гарантії реалізації виборчих прав громадян, визначених Конституцією України та цим Кодексом;

2) дотримання основних принципів виборчого права, визначених Конституцією України та цим Кодексом;

3) законності та заборони протиправного втручання будь-кого у виборчий процес;

4) політичного плюралізму та багатопартійності;

5) публічності і відкритості виборчого процесу, усіх його процедур з урахуванням обмежене, встановлених законом, належного інформування виборців та інших суб`єктів виборчого процесу;

6) свободи передвиборної агітації, рівного доступу всіх кандидатів і суб`єктів їх висування на відповідних виборах до засобів масової інформації незалежно від їх форми власності, крім засобів масової інформації, засновниками яких є партії (організації партій);

7) неупередженості органів виконавчої влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, закладів, установ і організацій, їх керівників, інших посадових і службових осіб до кандидатів, партій.

Постановою Верховної Ради України від 15.07.2020 № 795-ІХ Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році призначені чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю, 25.10.2020.

Постановою Центральної виборчої комісії від 30.08.2020 № 208 Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25.10.2020 оголошено початок виборчого процесу місцевих виборів з 05.09.2020, призначених на 25.10.2020.

Відповідно до частини 1 статті 32 Виборчого кодексу України визначено, що в Україні утворюються і діють передбачені цим Кодексом виборчі комісії як незалежні органи адміністрування виборчих процесів, які відповідно до своїх повноважень забезпечують здійснення визначених Конституцією України та цим Кодексом основних принципів виборчого права, засад виборчого процесу, реалізацію виборчих, прав громадян України, підготовку та проведення виборів.

Відповідно до ч.15 ст.36 Виборчого кодексу України рішення виборчої комісії, що суперечить законодавству України або прийнято з перевищенням її повноважень може бути скасовано виборчою комісією вищого рівня або судом.

Правовими нормами ч. 5 ст. 283 Виборчого кодексу України визначено, що Чернігівська обласна виборча комісія мала повноваження визнати обраним депутатом Чернігівської обласної ради наступного за черговістю кандидата в депутати від відповідної організації партії у відповідному територіальному або єдиному багатомандатному виборчому списку кандидатів від відповідної організації партії, за яким було обрано особу, яка не набула мандат.

При цьому суд зазначає, що спірні правовідносини не охоплюються приписами ст. 284 ВК України, на яку посилається Чернігівська обласна територіальна виборча комісія в своїх постановах № 147 та 148 від 10 листопада 2020 року.

Зважаючи на наведене судом встановлено, що при прийнятті оскаржуваних постанов Чернігівська обласна виборча комісія діяла не правомірно.

За таких підстав постанови Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії №147 Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_1 та №148 Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_3 є протиправними та підлягають скасуванню.

З огляду на необхідність повного та всебічного захисту прав позивача, суд вважає за необхідне зобов`язати відповідача, як уповноважений державний орган прийняти рішення з дотримання порядку, встановленого законодавством.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

При вказаних обставинах суд дійшов висновку, що відповідачем не доведено правомірність та обґрунтованість своїх дій та рішення з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, позов підлягає задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Тому, за рахунок бюджетних асигнувань Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії на користь Чернігівської обласної організації політичної партії "За Майбутнє" підлягає стягненню сплачений при поданні позовної заяви судовий збір в розмірі 4204,00 грн.

Керуючись ст. ст.139, 227, 241-243, 246, 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов Чернігівської обласної організації політичної партії "За Майбутнє" (вул.Незалежності, буд.15, прим.4, м.Чернігів,14000, код ЄДРПОУ 36655097) до Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії (просп.Миру, буд.43, м.Чернігів,14000, код ЄДРПОУ 43755808) про визнання незаконними дій, скасування постанови та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправними дії Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії щодо прийняття постанови Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії №147 від 10 листопада 2020 року Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_1 та скасувати постанову Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії №147 від 10 листопада 2020 року Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_1 .

Визнати протиправними дії Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії щодо прийняття постанови №148 від 10 листопада 2020 року Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_2 та скасувати постанову Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії №148 від 10 листопада 2020 року Про визнання депутатом Чернігівської обласної ради, як наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради, від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ ОСОБА_3 .

Зобов`язати Чернігівську обласну територіальну виборчу комісію розглянути питання та прийняти постанову (постанови) щодо визнання депутатом (депутатами) Чернігівської обласної ради наступного за черговістю кандидата в депутати Чернігівської обласної ради від ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ЗА МАЙБУТНЄ у відповідному територіальному виборчому списку №6 та територіальному виборчому списку №7 відповідно до вимог ч.5 ст. 283 Виборчого кодексу України.

Стягнути з Чернігівської обласної територіальної виборчої комісії на користь Чернігівської обласної організації політичної партії "За Майбутнє" судовий збір в розмірі 4204,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань.

Рішення суду в порядку ст. 273, ст. 278 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а в разі апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку у дводенний строк з дня його проголошення.

Повний текст рішення виготовлено 13 листопада 2020 року.

Суддя С.Л. Клопот

Дата ухвалення рішення13.11.2020
Оприлюднено16.11.2020
Номер документу92832864
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —620/5410/20

Рішення від 13.11.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Клопот С.Л.

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Клопот С.Л.

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Клопот С.Л.

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Клопот С.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні