ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 листопада 2020 року м. Київ № 640/14663/19
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючої судді Кузьменко А.І., розглянувши у порядку спрощеного провадження адміністративну справу
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, Головного управління Державної податкової служби у місті Києві про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, в якому, з урахуванням заяви про зміну предмету позову просить: визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДФС у м. Києві щодо не внесення інформації до Реєстру заяв про повернений суми бюджетного відшкодування даних щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника в порядку пункту 200.13. статті 200 Податкового кодексу України; зобов`язати Головне управління ДФС у м. Києві внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування інформацію щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" відповідно до пункту 200.13. статті 200 Податкового Кодексу України, про: дату закінчення оскарження податкового повідомлення-рішення від 23 серпня 2017 року №0043771404; суму бюджетного відшкодування у розмірі 1 200 000,00 грн. як узгоджену за результатами оскарження; інформацію щодо платіжних реквізитів, необхідних для перерахування сум бюджетного відшкодування на поточний банківський рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" (код за ЄДРПОУ 35031451): НОМЕР_1 у банку ПАТ КРЕДОБАНК стягнути на користь позивача судові витрати.
В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що не зважаючи на закінчення процедури оскарження відповідачем допущено бездіяльність щодо невнесення інформації до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування даних щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника податку в порядку пункту 200.13 статті 200 Податкового кодексу України.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 07 серпня 2019 року відкрито провадження у справі та вирішено здійснити її розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Заперечуючи проти задоволення позовних вимог у відзиві на позов представник відповідача вказує, що рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 23 серпня 2018 року у справі №826/12030/17, яким задоволено позов Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві №0043771404 від 23 серпня 2017 року, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість у розмірі 1 200 000,00 грн. та штрафних (фінансових) санкцій у сумі 300 000,00 грн., виконано та поновлено в ІКП Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість.
У відповіді на відзив позивач зазначає, що саме на відповідача покладений обов`язок вносити до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування інформацію про узгодженість бюджетного відшкодування та його суму, а також платіжні реквізити.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 липня 2020 року залучено до участі у вирішенні справи в процесуальному статусі співвідповідача Головне управління Державної податкової служби у місті Києві.
Копія ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 липня 2020 року отримана представником Головного управління Державної податкової служби у місті Києві, про що свідчить наявне в матеріалах справи рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення.
Станом на час розгляду справи Головне управління Державної податкової служби у місті Києві відзив на позов та/або заяви, клопотання до суду не надало.
Розглянувши подані сторонами документи та матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.
Позивачем подано декларацію з податку на додану вартість за травень 2017 року, у якій заявлено про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість у розмірі 1 200 000,00 грн., сформованого за рахунок податкового кредиту з податку на додану вартість за період вересень 2016 року.
Згідно із підпунктом 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 Податкового кодексу України проведено документальну позапланову виїзну перевірку достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку за травень 2017 року (податкова декларація з податку на додану вартість від 19 червня 2017 року №9116617191), за результатами якої складено акт від 14 серпня 2017 року №572/26-15-14-04-01/35031451, яким зафіксовано порушення позивачем пункту 185.1 статті 185, пунктів 198.1, 198.3, 198.6 статті 198, пунктів 200.1, 200.4 статті 200, пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, що призвело до завищення податкового кредиту по податку на додану вартість за період вересень 2016 року на загальну суму ПДВ 1 200 000,00 грн. та, відповідно, завищення від`ємного значення за вересень 2016 року на суму 1 200 000,00 грн., в результаті чого завищено заявлену суму бюджетного відшкодування ПДВ за травень 2017 року на суму ПДВ 1 200 000,00 грн.
На підставі висновків акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення - рішення від 23 серпня 2017 року №0043771404 форми В1 , яким зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість у розмірі 1 200 000,00 грн. та штрафних (фінансових) санкцій у сумі 300 000,00 грн. Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 23 серпня 2018 року у справі №826/12030/17, яким задоволено позов Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві №0043771404 від 23 серпня 2017 року, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість у розмірі 1 200 000,00 грн. та штрафних (фінансових) санкцій у сумі 300 000,00 грн. Виконано та поновлено в ІКП Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість.
Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 23 серпня 2018 року у справі №826/12030/17 набрало законної сили 19 березня 2019 року.
22 квітня 2019 року позивач звернувся до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві із претензією щодо внесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування, інформації про узгодженість суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, а саме: дату закінчення оскарження податкового повідомлення-рішення від 23 серпня 2017 року №0043771404; суму бюджетного відшкодування у розмірі 1 200 000,00 грн. як узгоджену за результатами оскарження; інформацію щодо платіжних реквізитів, необхідних для перерахування сум бюджетного відшкодування на поточний банківський рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС".
Листом від 21 травня 2019 року № 62519/П/26-15-14-04-01-15 Головне управління Державної фіскальної служби у місті Києві повідомило позивача, що ним, Головним управлінням Державної фіскальної служби у місті Києві, подано касаційну скаргу на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 23 серпня 2018 року у справі №826/12030/17.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд встановив таке.
Згідно з підпунктом 200.7.1 пункту 200.7 статті 200 Податкового кодексу України (далі - ПК України) формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування здійснюється на підставі баз даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує податкову і митну політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.
Відповідно до підпункту 200.7.2 пункту 200.7 статті 200 ПК України заяви про повернення сум бюджетного відшкодування автоматично вносяться до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження.
Повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюється у хронологічному порядку, відповідно до черговості внесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.
Платники податку, які мають право на бюджетне відшкодування відповідно до цієї статті та подали заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, отримують таке бюджетне відшкодування в разі узгодження контролюючим органом заявленої суми бюджетного відшкодування за результатами камеральної перевірки, а у випадках, визначених пунктом 200.11 цієї статті, - за результатами перевірки, зазначеної у такому пункті, що проводяться відповідно до цього Кодексу (абзац 2 пункту 200.10 ПК України).
Порядок узгодження зазначеної у заяві суми бюджетного відшкодування закріплений в пункті 200.12 статті 200 ПК України.
Так, зазначена у заяві сума бюджетного відшкодування вважається узгодженою в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування з однієї із таких дат: а) з дня, наступного за днем закінчення граничного строку проведення перевірки, в разі, якщо контролюючим органом внесені до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування відомості про відсутність порушень під час такої перевірки; б) з дня, наступного за днем закінчення граничного строку проведення камеральної перевірки, в разі, якщо контролюючим органом не внесені до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування відомості про дату початку та закінчення проведення перевірки даних, зазначених у податковій декларації або уточнюючому розрахунку, з обов`язковою відміткою щодо виду перевірки (камеральна, документальна); в) з дня, наступного за днем закінчення граничного строку, передбаченого цим Кодексом для складення акта перевірки, в разі, якщо контролюючим органом не внесені до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування відомості про дату складення акта перевірки; г) з дня, наступного за днем закінчення граничного строку, передбаченого цим Кодексом для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення, в разі, якщо контролюючим органом не внесені до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування відомості про дату та номер податкового повідомлення-рішення; ґ) з дня визнання протиправним та/або скасування податкового повідомлення-рішення.
У випадках, передбачених підпунктами а , г і ґ цього пункту, інформація про узгодженість бюджетного відшкодування та його суму відображається в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування контролюючим органом на наступний робочий день після виникнення такого випадку.
Узгоджена сума бюджетного відшкодування стає доступною органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, для виконання на наступний операційний день за днем її відображення в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування та перераховується органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, у строки, передбачені пунктом 200.13 цієї статті, на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до Державного бюджету України.
На підставі даних Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, після дня набуття статусу узгодженої суми бюджетного відшкодування перераховує таку суму з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету, протягом п`яти операційних днів (пункт 200.13 статті 200 ПК України).
Постановою Кабінету Міністрів України від 25 січня 2017 року № 26 був затверджений Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, який згідно з пунктом 3 цієї постанови набирає чинності з 01 квітня 2017 року (далі - Порядок).
Відповідно до пункту 3 порядку формування Реєстру здійснюється автоматично на підставі баз даних ДФС та Казначейства.
Згідно пункту 4 порядку орган ДФС вносить до Реєстру такі дані:
найменування платника податку на додану вартість (далі - платник податку) та його індивідуальний податковий номер;
дату подання заяви про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість (далі - заява) на рахунок платника податку у банку, поданої у складі податкової декларації з податку на додану вартість (далі - податкова декларація) або уточнюючого розрахунку з податку на додану вартість (далі - уточнюючий розрахунок) (в разі їх подання);
дату надсилання платнику податку органом ДФС повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або уточнюючого розрахунку (в разі їх подання);
суму податку, заявленого до бюджетного відшкодування, зазначену в кожній заяві, поданій у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку (в разі їх подання), у тому числі окремо, яка підлягає перерахуванню на рахунок платника податку у банку та/або в рахунок сплати грошових зобов`язань, та/або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету;
суму податку, заявленого до бюджетного відшкодування, зменшену на суму податкового боргу;
реквізити поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування;
реквізити бюджетних рахунків для перерахування бюджетного відшкодування у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету;
реквізити бюджетного рахунка, з якого здійснюється бюджетне відшкодування;
дату початку та закінчення проведення перевірки даних податкової декларації або уточнюючого розрахунку (в разі їх подання), в складі яких подана заява, з обов`язковою відміткою щодо виду перевірки (камеральна, документальна);
суму податку, заявленого до бюджетного відшкодування, та дату поданої до органу ДФС заяви у разі виникнення у платника податку необхідності змінити напрям узгодженого бюджетного відшкодування;
дату складення та вручення платнику податку акта перевірки;
дату та номер податкового повідомлення-рішення та суму бюджетного відшкодування за кожною заявою з урахуванням уточнюючого розрахунку (у разі їх подання), не узгоджену органом ДФС;
дату початку оскарження податкового повідомлення-рішення та суму бюджетного відшкодування, що оскаржується;
дату закінчення оскарження податкового повідомлення-рішення та суму бюджетного відшкодування, узгоджену за результатами оскарження;
суму узгодженого органом ДФС бюджетного відшкодування за кожною заявою та дату її узгодження.
Одночасно пунктом 7 Порядку визначено, що інформація про узгодженість бюджетного відшкодування та його суму відображається в Реєстрі органом ДФС на наступний робочий день після виникнення такого випадку.
У разі коли за результатами перевірки даних податкової декларації або уточнюючого розрахунку платник податку розпочинає процедуру адміністративного або судового оскарження, орган ДФС не пізніше наступного робочого дня після отримання відповідного повідомлення від платника податку або ухвали суду про порушення провадження у справі зобов`язаний внести відповідні дані до Реєстру.
Після закінчення процедури адміністративного оскарження або набрання законної сили рішенням суду орган ДФС на наступний робочий день після отримання відповідного рішення зобов`язаний внести до Реєстру дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника податку.
Отже, передумовою для отримання платником податків належної йому суми бюджетного відшкодування є відображення органом ДФС в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість інформації про її узгодження.
Як зазначено вище, рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 23 серпня 2018 року у справі №826/12030/17, яким задоволено позов Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві №0043771404 від 23 серпня 2017 року, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість у розмірі 1 200 000,00 грн. та штрафних (фінансових) санкцій у сумі 300 000,00 грн. Виконано та поновлено в ІКП Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість. Зазначене рішення набрало законної сили 19 березня 2019 року.
Судом встановлено, що заявлена позивачем у податковій декларації з ПДВ за травень 2017 року та узгоджена за результатом судового оскарження сума бюджетного відшкодування в розмірі 1 200 000,00 грн., не відображена як узгоджена контролюючим органом в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування, що підтверджується відомостями з веб-сайту Міністерства фінансів України (http://www.minfin.gov.ua/reestr).
З урахуванням наведеного вище, суд вбачає наявним підстави для визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо внесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування інформації щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" відповідно до пункту 200.13. статті 200 Податкового Кодексу України та, як наслідок, зобов`язання Головне управління Державної податкової служби у м. Києві внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування інформацію щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" відповідно до пункту 200.13. статті 200 Податкового кодексу України, про: дату закінчення оскарження податкового повідомлення-рішення від 23 серпня 2017 року №0043771404; суму бюджетного відшкодування у розмірі 1 200 000,00 грн. як узгоджену за результатами оскарження; інформацію щодо платіжних реквізитів, необхідних для перерахування сум бюджетного відшкодування на поточний банківський рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" (код за ЄДРПОУ 35031451): НОМЕР_1 у банку ПАТ КРЕДОБАНК
Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Частиною 2 статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Згідно вимог частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
На думку Окружного адміністративного суду міста Києва, відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, покладений на них обов`язок доказування з урахуванням вимог, встановлених частиною 2 статті 19 Конституції України та частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, не виконали, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, які містяться в матеріалах справи, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для задоволення позову.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 72-77, 139, 143, 241-246, 255, 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,
В И Р І Ш И В:
1.Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" задовольнити.
2.Визнати протиправною бездіяльності Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві щодо внесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування інформації щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" відповідно до пункту 200.13. статті 200 Податкового Кодексу України.
3.Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у м. Києві внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування інформацію щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" відповідно до пункту 200.13. статті 200 Податкового кодексу України, про: дату закінчення оскарження податкового повідомлення-рішення від 23 серпня 2017 року №0043771404; суму бюджетного відшкодування у розмірі 1 200 000,00 грн. як узгоджену за результатами оскарження; інформацію щодо платіжних реквізитів, необхідних для перерахування сум бюджетного відшкодування на поточний банківський рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" (код за ЄДРПОУ 35031451): НОМЕР_1 у банку ПАТ "КРЕДОБАНК".
4.Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "АЕРС" (місто Київ, вулиця Березняківська, будинок 30, квартира 199, код ЄДРПОУ 35031451) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у місті Києві (04116, місто Київ, вулиця Шолуденка, будинок 33/19 , код ЄДРПОУ 43141267) судовий збір в сумі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн 00коп.
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Суддя А.І. Кузьменко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 12.11.2020 |
Оприлюднено | 16.11.2020 |
Номер документу | 92833394 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кузьменко А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні