Рішення
від 12.11.2020 по справі 855/112/20
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 855/112/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 листопада 2020 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Ганечко О.М.,

суддів Кузьменка В.В.,

Василенка Я.М.,

за участі секретаря судового засідання Біднячук Ю.С.,

розглянувши у режимі відеоконференції справу за адміністративним позовом Чернівецької обласної організації політичної партії Партія Чернівчан до Центральної виборчої комісії про визнання протиправною та скасування постанови в частині,

В С Т А Н О В И В :

До Шостого апеляційного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Чернівецької обласної організації політичної партії Партія Чернівчан до Центральної виборчої комісії, у якому позивач просить:

- визнати протиправним та скасувати пункт 1 постанови Центральної виборчої комісії Про окремі питання діяльності Чернівецької міської територіальної виборчої комісії Чернівецького району Чернівецької області від 10.11.2020 № 466, яким скасовано рішення Чернівецької міської територіальної виборчої комісії Чернівецького району Чернівецької області від 08 листопада 2020 року щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчих дільницях № 730465, 730467, 730470, 730472, 730474, 730483, 730488, 730490, 730502, 730503, 730514, 730518, 730521, 730528, 730531, 730535, 730536, 730487, 730557, 730510, 730461, 730468, 730469, 730471, 730480, 730481, 730482, 730484, 730485, 730486, 730491, 730493, 730494, 730501, 730505, 730507, 730513, 730524, 730532, 730537, зафіксоване у протоколі засідання цієї виборчої комісії, розпочатого 25 жовтня 2020 року.

В обгунтування позовних вимог позивач зазначає, що оскаржувана постанова Центральної виборчої комісії є протиправною, та такою, що прийнята з порушенням вимог виборчого законодавства, оскільки при її прийнятті ЦВК діяла без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не у спосіб, що визначений Конституцією України та законами України, не з використанням повноважень з метою, з якою ці повноваження їй надано. Крім того, позивач наголошує на тому, що оскаржуваний пункт постанови ЦВК порушує права позивача та впливає на можливість встановлення об`єктивних результатів виборів, оскільки ним заблоковано повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях, з яких, на переконання позивача, транспортування виборчих документів відбувалося із порушенням норм Виборчого кодексу України, що створювало умови для фальсифікації результатів виборів.

Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 12.11.2020 відкрито провадження у даній справі та призначено її до судового розгляду.

У судовому засіданні в режимі відеоконференції представник позивача вимоги позовної заяви підтримав у повному обсязі, просив їх задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти задоволення позовних вимог.

Суд, заслухавши суддю доповідача, вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, вважає за необхідне зазначити наступне.

01.11.2020 уповноважена особа Чернівецької обласної організації політичної партії Партія Чернівчан в єдиному багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Чернівецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області ОСОБА_1 звернувся до Чернівецької міської ТВК із заявою про повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях: № 730465, 730467, 730470, 730472, 730474, 730483, 730488, 730490, 730502, 730503, 730514, 730518, 730521, 730528, 730531, 730535, 730536, 730487, 730557, 730510, 730461, 730468, 730469, 730471, 730480, 730481, 730482, 730484, 730485, 730486, 730491, 730493, 730494, 730501, 730505, 730507, 730513, 730524, 730532, 730537.

08.11.2020 Чернівецька міська ТВК на своєму безперервному засіданні, задовольнила вказану заяву та прийняла рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на окремих виборчих дільницях. Постанова Чернівецької міської ТВК за результатами розгляду заяви не була винесена. Натомість, рішення занесено в протокол безперервного засідання.

До Центральної виборчої комісії 09 листопада 2020 року надійшла заява Чернівецької обласної організації Політичної партії "Єдина Альтернатива" щодо протиправної бездіяльності Чернівецької міської територіальної виборчої комісії Чернівецького району Чернівецької області, в якій зазначено, що станом на 9 листопада 2020 року вказана виборча комісія, всупереч вимогам Виборчого кодексу України, не встановила підсумки голосування з виборів депутатів Чернівецької обласної ради та депутатів Чернівецької районної ради Чернівецької області у відповідних виборчих округах, а також результати виборів депутатів Чернівецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області та результати голосування з виборів Чернівецького міського голови Чернівецького району Чернівецької області. Указані обставини обумовлені затягуванням проведення повторного підрахунку голосів виборців на окремих виборчих дільницях. При цьому, станом на 9 листопада 2020 року, зазначена виборча комісія не завершила підрахунок голосів виборців на 10 виборчих дільницях.

10 листопада 2020 року до Центральної виборчої комісії надійшла заява цієї самої організації політичної партії щодо порушення законодавства про вибори Чернівецькою міською територіальною виборчою комісією під час прийняття нею 8 листопада 2020 року рішення про повторний підрахунок голосів виборців на 40 виборчих дільницях.

З метою з`ясування підстав та обставин прийняття Чернівецькою міською територіальною виборчою комісією рішень щодо повторного підрахунку голосів виборців на виборчих дільницях та порушення строків встановлення підсумків голосування та результатів відповідних виборів, керуючись пунктом 1 частини третьої статті 29 Закону України Про Центральну виборчу комісію , член Комісії 10 листопада 2020 року листом звернувся до цієї виборчої комісії, зокрема, з проханням надати Комісії до 14 години цього дня відповідні пояснення та копії документів.

У відповідь, до Центральної виборчої комісії від Чернівецької міської територіальної виборчої комісії електронною поштою надійшов лист, в якому зазначено, що документи виборчих комісій приймались з 25 жовтня до 2 листопада 2020 року, за результатами яких приймались рішення, передбачені частиною п`ятою статті 254 Кодексу. До вказаного листа додано, зокрема, витяг з протоколу № 16 безперервного засідання Чернівецької міської територіальної виборчої комісії, розпочатого 25 жовтня 2020 року о 20 год 00 хв, з якого вбачається, що зазначеною виборчою комісією прийнято рішення щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчих дільницях № 730465, 730467, 730470, 730472, 730474, 730483, 730488, 730490, 730502, 730503, 730514, 730518, 730521, 730528, 730531, 730535, 730536, 730487, 730557, 730510, 730461, 730468, 730469, 730471, 730480, 730481, 730482, 730484, 730485, 730486, 730491, 730493, 730494, 730501, 730505, 730507, 730513, 730524, 730532, 730537, зважаючи на задоволення заяви уповноваженої особи Чернівецької обласної організації політичної партії Партія Чернівчан в єдиному багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Чернівецької міської ради ОСОБА_1 від 1 листопада 2020 року щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців на указаних виборчих дільницях, копію якої також надіслано до Комісії.

10.11.2020 Центральна виборча комісія постановою № 466 Про окремі питання діяльності Чернівецької міської територіальної виборчої комісії Чернівецького району Чернівецької області , п. 1 цієї постанови скасувала рішення Чернівецької міської територіальної виборчої комісії Чернівецького району Чернівецької області від 08 листопада 2020 року щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчих дільницях № 730465, 730467, 730470, 730472, 730474, 730483, 730488, 730490, 730502, 730503, 730514, 730518, 730521, 730528, 730531, 730535, 730536, 730487, 730557, 730510, 730461, 730468, 730469, 730471, 730480, 730481, 730482, 730484, 730485, 730486, 730491, 730493, 730494, 730501, 730505, 730507, 730513, 730524, 730532, 730537, зафіксоване у протоколі засідання цієї виборчої комісії, розпочатого 25 жовтня 2020 року.

Вважаючи пункт 1 постанови Центральної виборчої комісії Про окремі питання діяльності Чернівецької міської територіальної виборчої комісії Чернівецького району Чернівецької області від 10.11.2020 № 466 протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернулась до суду за захистом своїх прав.

Надавши правову оцінку встановленим у справі обставинам та доказам, врахувавши положення ст. 6 КАС України, колегія суддів дійшла наступних висновків.

Приписами ст. 38 Конституції України, закріплено право громадян брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Згідно з ч. ч. 1, 3 ст. 273 КАС України, право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму. Рішення, дії або бездіяльність Центральної виборчої комісії щодо встановлення нею результатів виборів чи всеукраїнського референдуму оскаржуються до Верховного Суду. Усі інші рішення, дії або бездіяльність Центральної виборчої комісії, члена цієї комісії, прийняті у межах виборчого процесу, оскаржуються до апеляційного адміністративного суду в апеляційному окрузі, що включає місто Київ.

Положеннями ст. 1 Закону України Про Центральну виборчу комісію , визначено, що Центральна виборча комісія є постійно діючим колегіальним державним органом, який діє на підставі Конституції України, цього та інших законів України і наділений повноваженнями щодо організації підготовки і проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, всеукраїнського і місцевих референдумів у порядку та в межах, установлених цим та іншими законами України.

Згідно з приписами ч. 2 ст. 1, п. 3 ч. 1 ст. 17, п. 1, 2 ч. 1 ст. 21 Закону України Про Центральну виборчу комісію , на Центральну виборчу комісію покладено повноваження щодо контролю за діяльністю виборчих комісій, які утворюються для організації підготовки та проведення місцевих виборів, а також за додержанням та однаковим застосуванням законодавства про місцеві вибори на всій території України.

Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України Про Центральну виборчу комісію , якщо Комісії стане відомо про порушення законодавства України про вибори, виборчих прав громадян України з результатів проведених нею перевірок або із засобів масової інформації чи інших джерел, що не суперечать законодавству України, Комісія має право розглянути за власною ініціативою питання, що належать до її повноважень, та прийняти з цього приводу рішення в установленому Законом порядку.

Як вбачається зі змісту оскаржуваної в частині постанови, Центральна виборча комісія розглянула питання діяльності Чернівецької міської територіальної виборчої комісії за власною ініціативою.

Виборчий кодекс України (надалі по тексту також - ВК України), відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів. Основні засади, організацію і порядок проведення місцевих виборів визначено цим Кодексом.

Згідно з ч. ч. 1, 3 ст. 32 ВК України, в Україні утворюються і діють передбачені Кодексом виборчі комісії як незалежні органи адміністрування виборчих процесів, які відповідно до своїх повноважень забезпечують здійснення визначених Конституцією України та Кодексом основних принципів виборчого права, засад виборчого процесу, реалізацію виборчих прав громадян України, підготовку та проведення виборів. Виборчі комісії діють на підставі, в межах повноважень та у спосіб, установлені Конституцією України, Кодексом та законами України.

Відповідно до норм ч. ч. 1, 4 ст. 33 ВК України, територіальні виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, які в межах повноважень, визначених Кодексом, забезпечують організацію підготовки та проведення місцевих виборів. До повноважень територіальної виборчої комісії, згідно зі статтею 206 Кодексу належить, зокрема, встановлення підсумків та результатів відповідних виборів, розгляд звернень, заяв і скарг стосовно підготовки та проведення відповідних місцевих виборів, прийняття щодо них рішень, здійснення в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці контролю за додержанням та однаковим застосуванням законодавства про місцеві вибори в частині, що стосується відповідних місцевих виборів, здійснення інших повноважень, передбачених Кодексом.

Так, у силу норм ст. 254 ВК України, визначено порядок прийняття та розгляду документів дільничних виборчих комісій територіальною виборчою комісією, за змістом частин першої, третьої та п`ятої якої, з моменту закінчення голосування територіальна виборча комісія розпочинає безперервне засідання, яке продовжується безперервно до встановлення підсумків голосування та результатів відповідних місцевих виборів у виборчому окрузі . На цей час члени територіальної виборчої комісії не можуть залучатися до виконання інших функцій, крім участі в засіданні виборчої комісії. На вказаному засіданні територіальної виборчої комісії голова територіальної виборчої комісії або визначений ним член комісії приймає запечатані пакети з протоколами дільничних виборчих комісій, розпечатує їх та оголошує зміст протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на відповідних виборчих дільницях, а також приймає запечатані пакети з іншими виборчими документами, передбаченими частиною десятою статті 251 Кодексу. Час прийняття територіальною виборчою комісією протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, перелік прийнятих виборчих документів і занесені до протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці відомості фіксуються у протоколі засідання територіальної виборчої комісії.

За результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог Кодексу під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, а також під час транспортування виборчих документів до територіальної виборчої комісії, що надійшли до територіальної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, територіальна виборча комісія приймає одне з передбачених частиною п`ятою статті 254 Кодексу рішень , а саме: врахувати відомості протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці; зобов`язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу з позначкою "Уточнений"; провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці в порядку, встановленому Кодексом .

У свою чергу, за ч. 9 ст. 254 ВК України, за наявності заяв або скарг, підтверджених відповідно оформленими актами, складеними кандидатами в депутати, кандидатами на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довіреними особами, уповноваженими особами місцевих організацій політичних партій, офіційними спостерігачами, виборцями, про порушення вимог Кодексу під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, що ставлять під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій виборчій дільниці , територіальна виборча комісія може прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці .

У силу норм ч. 10 ст. 254 ВК України, у разі наявності акта або письмової заяви осіб, зазначених у частині першій статті 253 Кодексу, про порушення вимог Кодексу під час транспортування протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці та інших документів до територіальної виборчої комісії територіальна виборча комісія може, а в разі наявних ознак розпечатування пакетів із запакованими документами, а також неможливості усунення без перерахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії - зобов`язана прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на цій дільниці.

Проте, прийняття територіальною виборчою комісією рішення про проведення повторного підрахунку голосів, у разі виявлення порушення цілісності пакетів із запакованими документами, а також неможливості усунення без перерахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії після прийняття виборчих документів від дільничної виборчої комісії не допускається .

Судом установлено, що 01.11.2020 до Чернівецької міської виборчої комісії надійшла заява уповноваженої особи Чернівецької обласної організації політичної партії Партія Чернівчан щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчих дільницях, яка обгрунтована тим, що передача протоколів про підрахунок голосів виборців на зазначених дільницях та іншої документації відбувалась неуповноваженими особами, виборча документація від дільничних виборчих комісій вказаних дільниць не була прийнята Чернівецькою міською територіальною виборчою комісією в порядку, встановленому Кодексом, а отже, вказані порушення могли вплинути на результати волевиявлення громадян.

При цьому, за результатами розгляду вказаної заяви від 01.11.2020, Чернівецька міська територіальна виборча комісія 08.11.2020 прийняла рішення щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців на зазначених виборчих дільницях, яке, у подальшому, було скасовано Центральною виборчою комісією оскаржуваним у цій справі пунктом постанови.

При прийнятті такого рішення, Центральна виборча комісія з надісланого Чернівецькою міською територіальною виборчою комісією листа з додатками встановила, що така комісія завершила прийняття виборчих документів від дільничних виборчих комісій саме 02.11.2020, а тому, у силу норм ч. ч. 5, 9, 10 ст. 254 ВК України, заяву уповноваженої особи Чернівецької обласної організації політичної партії Партія Чернівчан , подану до Чернівецької міської територіальної виборчої комісії 01 листопада 2020 року, виборчою комісією було розглянуто лише 08 листопада 2020 року, тобто, після прийняття документів усіх дільничних виборчих комісій (02 листопада 2020 року).

Колегія суддів не враховує посилання позивача на те, що заяву про повторний підрахунок голосів було подано перед прийняттям документів від усіх дільничних виборчих комісій, адже дії/бездіяльність Чернівецької міської ТВК щодо дотримання вимог та строків розгляду заяв, у даному спорі не є предметом розгляду, а відповідачем було застосовано норму - абз. 2 ч. 10 ст. 254 ВК України, яка прямо забороняє відповідній ТВК приймати рішення про проведення повторного підрахунку голосів вже після прийняття виборчих документів від дільничної виборчої комісії.

Щодо доводів позивача про те, що рішення Чернівецької міської ТВК про повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях (зазначені вище по тексту) було оформлене у вигляді протокольного рішення, а не у вигляді постанови, як це передбачено нормами ст. 37 ВК України, з огляду на що, ЦВК повинна була зобов`язати Чернівецьку міську ТВК оформити та винести постанову про повторний підрахунок голосів виборців, тільки після чого могла б вирішувати питання законності/незаконності такої постанови, колегія суддів звертає увагу на приписи п. 5 ч. 1 ст. 205 ВК України, які надають право ЦВК з власної ініціативи, у разі прийняття територіальною виборчою комісією незаконного рішення або її бездіяльності, скасувати таке рішення та/або прийняти відповідне рішення (у день голосування (день повторного голосування) такі питання розглядаються невідкладно). Так, вказаною нормою надано право ЦВК, як комісії вищого рівня для всіх виборчих комісій з усіх місцевих виборів, скасувати будь-яке рішення ТВК, якщо встановить його незаконність. Вказаною нормою не заборонено ЦВК скасовувати протокольні рішення ТВК.

Колегія суддів також погоджується з доводами відповідача про те, що з матеріалів справи, а також наданих на вимогу ЦВК Чернівецькою міською територіальною виборчою комісією документів, не вбачається достатніх правових підстав для прийняття рішення про повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях, про які зазначалось у заяві позивача від 01.11.2020. Надані стороною позивача протокол прийняття заяви про кримінальне правопорушення та іншу подію, пояснень, не вказують на наявність встановлених порушень виборчого та іншого законодавства України при транспортуванні до Чернігівської міської ТВК документації, а лише відображають звернення від осіб про можливі порушення.

Колегія суддів вважає, що відповідач, при прийнятті оскаржуваної в частині постанови, обгрунтовано дійшов висновку про те, що Чернівецькою міською територіальною виборчою комісією, на підставі заяви про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчих дільницях № 730465, 730467, 730470, 730472, 730474, 730483, 730488, 730490, 730502, 730503, 730514, 730518, 730521, 730528, 730531, 730535, 730536, 730487, 730557, 730510, 730461, 730468, 730469, 730471, 730480, 730481, 730482, 730484, 730485, 730486, 730491, 730493, 730494, 730501, 730505, 730507, 730513, 730524, 730532, 730537, було прийнято рішення про повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях вже після завершення прийняття документів відповідних дільничних виборчих комісій, тобто, з порушенням строків, визначених Виборчим кодексом України, та порядку прийняття такого рішення, а отже, всупереч вимогам виборчого законодавства України.

Інші посилання та надані документи на підтвердження обставин, на які посилається сторона позивача не спростовують наведених вище висновків суду.

Згідно з ч. ч. 1-3 ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Отже, приймаючи постанову Про окремі питання діяльності Чернівецької міської територіальної виборчої комісії Чернівецького району Чернівецької області від 10.11.2020 № 466 (в оскаржуваній частині), Центральна виборча комісія діяла на підставі, в межах повноважень, в порядку та у спосіб, визначені Конституцією України та законами України, з огляду на що, підстави для визнання її протиправною та скасування в частині відсутні.

Таким чином, колегія суддів дійшла висновку про те, що позовні вимоги є необгрунтованими та задоволенню не підлягають.

Ураховуючи, що при поданні адміністративного позову судовий збір позивачем не було сплачено, колегія суддів, відповідно до приписів ст. 139 КАС України, також дійшла висновку про необхідність стягнення з позивача судового збору за подання позовної заяви.

Відповідно до ч. 9 ст. 273 КАС України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору.

За приписами ст. 143 КАС України, суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до положень ч. 3 ст. 4 Закону України Про судовий збір , за подання до адміністративного суду заяви немайнового характеру суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, судовий збір становить - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб

Згідно зі ст. 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік установлено з 1 січня 2019 року прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 2102 грн.

Таким чином, оскільки позивачем заявлено одну вимогу немайнового характеру, підлягає стягненню судовий збір у розмірі 2102 грн. до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Шостого апеляційного адміністративного суду.

Керуючись ст. ст. 2, 5, 139, 241, 246, 250, 271 - 273, 278 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В :

У задоволенні адміністративного позову Чернівецької обласної організації політичної партії Партія Чернівчан до Центральної виборчої комісії про визнання протиправною та скасування постанови в частині відмовити .

Стягнути з Політичної партії Партія Чернівчан (ЄДРПОУ 42939597, Україна, 58003, Чернівецька обл., місто Чернівці, ВУЛ. ОЛЕКСАНДРА ДОБРОГО, будинок 13, офіс 15) до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Шостого апеляційного адміністративного суду (рахунок - UA638999980313171206081026007, отримувач коштів - УК у Печер.р-ні/Печерс.р-н, код отримувача - 38004897, код класифікації доходів - 22030101, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП)) судовий збір за подання адміністративного позову в розмірі 2102,00 грн. (дві тисячі сто дві гривні)

Рішення набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження в порядку ч. 1 ст. 272 КАС України та може бути оскаржене до Верховного Суду у дводенний строк, шляхом подачі апеляційної скарги через Шостий апеляційний адміністративний суд.

Головуючий суддя О.М. Ганечко

Судді В.В. Кузьменко

Я.М. Василенко

Головуючий суддя Ганечко Олена Миколаївна

Судді: Кузьменко Володимир Володимирович

Василенко Ярослав Миколайович

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.11.2020
Оприлюднено16.11.2020
Номер документу92838330
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —855/112/20

Ухвала від 01.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Соколов В.М.

Ухвала від 31.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Соколов В.М.

Ухвала від 23.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Соколов В.М.

Постанова від 16.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Соколов В.М.

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Соколов В.М.

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Соколов В.М.

Рішення від 12.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 12.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 12.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні