Ухвала
від 09.11.2020 по справі 760/23858/20
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 760/23858/20

Провадження № 1-кс/760/7559/20

У Х В АЛ А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 листопада 2020 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю старшого слідчого з особливо важливих справ слідчого управління ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні в приміщенні Солом`янського районного суду міста Києва клопотання старшого слідчого з особливо важливих справ слідчого управління ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Київської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні №32020110000000114 від 09.09.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

До слідчого судді Солом`янського районного суду міста Києва надійшло клопотання старшого слідчого з особливо важливих справ слідчого управління ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Київської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні №32020110000000114 від 09.09.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204 КК України.

Клопотання обґрунтовується тим, що першим відділом розслідування кримінальних проваджень СУ ГУ ДФС у Київській області 09.09.2020 розпочато розслідування кримінального провадження № 32020110000000114, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204 КК України.

У клопотанні зазначається, що співробітниками управління ОРД ГУ ДФС у Київській області зібрано інформацію, про те, що на території Білоцерківського району Київської області, на АЗС та складах паливно-мастильних матеріалів, що належать або використовуються ВТФ «ЛЕО» (код 23236142), ПП «Сіті-Торг» (код 35089014), ТОВ «Газтексолюшнз» (код 40813910), ТОВ «Лаконіка-М» (код 40358968) здійснюється зберігання з метою збуту, а також збут незаконно виготовленого пального (підакцизних товарів), які придбаються у ТОВ «Кваліфікаційна право-економічна підтримка» (код 38842628), ТОВ «Свiтова нафтова корпорацiя" (код 41970175) та інших і реалізуються фізичним особам за готівку та підприємствам в т.ч. ТОВ «Нафтотех-11» (код 37699292), ТОВ «Авто старт» (код 38084752), ТОВ «Вітранс Груп» (код 41963550), ТОВ «Глобал сейл» (код 41915030).

Слідчий зазначає, що в ході виїзду в м. Узин Київської області встановлено, що за адресою: Бiлоцеркiвський район, м. Узин вул. Ярослава Мудрого (колишня назва - Червоноармійська) буд. 187 знаходиться нафтобаза та АЗС якою користується та розпоряджається ТОВ «Лаконіка-М» (код 40358968).

Вказує, що з даної нафтобази ТОВ «Лаконіка-М» (код 40358968) здійснює реалізацію пального оптовим клієнтам, переважно агрофірмам Київської області та різним дрібним мережам автозаправних станцій. Власником нафтобази є ПП «Сіті-Торг» (код 35089014), ПП «ДІАЗ» (код 33512609), ТОВ «Узин» (код 34224960).

Зазначає, що ТОВ «Лаконіка-М» не має ліцензії на оптову торгівлю пальним, а по документам використовує дану нафтобазу лише для власного зберігання, що є порушенням податкового законодавства. Одним із постачальників пального для ТОВ «Лаконіка-М» є ВТФ «ЛЕО», бензовози яких (IVECO 440E, RENAULT Premium) спостерігались на нафтобазі.

Вказує, що при цьому ВТФ «ЛЕО» не має ліцензії на оптову торгівлю пальним, а по документам використовує дану нафтобазу лише для власного зберігання, що є порушенням податкового законодавства.

Слідчий зазначає, що в адміністративних та господарських приміщеннях де знаходиться офіс ВТФ «ЛЕО», зберігаються нафтовози, адреса: м. Біла Церква вул. Сквирське шосе буд. 186 (власниками приміщень та території є ТОВ «Електромонтаж-475» (код 01417498), ОСОБА_5 (код НОМЕР_1 ). За даною адресою знаходяться робочі місця директора та головного бухгалтера ВТФ «ЛЕО» та фінансова документація підприємства.

Вказує, що вказана інформація підтверджується допитами свідків, протоколами оглядів зазначених адрес, висновком ТОВ «Випробувальний центр паливно-мастильних матеріалів» №3085, протоколами оглядів реєстраційних документів вказаних підприємства та оглядом «Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним».

Слідчий зазначає, що з метою всебічного, об`єктивного, неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, надання їм належної правової оцінки, виникла необхідність у проведення обшуку нафтобази (складу ПММ) за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Привокзальна, б. 10, де згідно матеріалів кримінального провадження, здійснюється зберігання та збут незаконно виготовлених підакцизних товарів, а саме паливо мастильних матеріалів (автомобільного бензину, дизельного палива), які не відповідають ДСТУ.

У судовому засіданні слідчий підтримав клопотання та просив його задовольнити.

Дослідивши клопотання про проведення обшуку у кримінальному провадженні

№32020110000000114 від 09.09.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204 КК України, та додані до нього документи, інші матеріали, якими обґрунтовуються доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання, пояснення слідчого, слідчий суддя дійшов висновку про часткове задоволення вказаного клопотання з наступних підстав.

Згідно з ст.ст. 1, 8, ч. 2 ст. 22 Конституції України Україна є правова держава, в Україні визнається і діє принцип верховенства права, конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.

Ці конституційні приписи отримали свій розвиток у ст.2 КПК України, що встановлює завдання кримінального провадження. Це захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Частинами 1 і 2 ст. 30 Конституції України передбачено, що кожному гарантується недоторканність житла. Не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду.

Згідно з п.18 ч.1 ст.3 КПК України слідчий суддя-суддя суду першої інстанції, до повноважень якого належить здійснення у порядку, передбаченому цим Кодексом, судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Відповідно до ч. 2 ст. 234 КПК України обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого загального суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування, а у кримінальних провадженнях щодо злочинів, віднесених до підсудності Вищого антикорупційного суду, - на підставі ухвали слідчого судді Вищого антикорупційного суду.

Відповідно до ч. 5 ст. 234 КПК України слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що:

1) було вчинено кримінальне правопорушення;

2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування;

3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду;

4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи;

5) за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.

Аналіз клопотання про проведення обшуку у кримінальному провадженні

№32020110000000114 та доданих до нього матеріалів, якими обґрунтовуються доводи клопотання, пояснень слідчого, дає достатні підстави вважати, що були вчинені кримінальні правопорушення, передбачені ч. 1 ст. 204 КК України, що, зокрема, підтверджується поясненнями від 10.08.2020, протоколами огляду від 28.09.2020, 05.10.2020, протоколами допиту свідків від 09.10.2020, 20.10.2020.

Слідчий суддя, перевіривши надані матеріали клопотання, заслухавши пояснення слідчого, дослідивши докази по даних матеріалах, з метоювиявлення тафіксації відомостейпро обставинивчинення кримінальногоправопорушення,відшукання знаряддякримінального правопорушенняабо майна,яке булоздобуте урезультаті йоговчинення, приходить до висновку, що наявні достатні підстави вважати, що за адресою : АДРЕСА_1 , може здійснюватися зберігання та збут незаконно виготовлених підакцизних товарів, а саме паливо-мастильних матеріалів (автомобільного бензину, дизельного палива), які не відповідають ДСТУ, які мають значення для встановлення істини у ході проведення досудового розслідування, і за даних обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, є пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи в силу п. 5 ч. 5 ст. 234 КПК України.

Разом з тим, у своєму клопотанні слідчий просить надати можливість вилучення під час обшуку фінансово-господарські документів ВТФ «ЛЕО» (код 23236142), договорів з додатками, контрактів, податкових накладних, видаткових накладних, рахунків-фактур, актів прийому-передачі, товарно-транспортних накладних, платіжних доручень, банківських документів щодо проведених розрахунків, документів щодо якості та походження сировини, матеріалів, журналів в`їзду-виїзду автотранспорту, інструктажів з техніки безпеки та охорони праці, документів складського обліку та інших документів, чорнових записів за 2018-2020 роки обладнання, яке використовується для зберігання та реалізації нафтопродуктів та альтернативних видів палива, добавок, присадок, а саме: резервуарів всіх типів і конструкцій; пересувних (рухомих) ємностей зберігання нафтопродуктів; навісного обладнання резервуарів; технологічних трубопроводів; зливної арматури, навісного обладнання резервуарів, паливо-роздавальних колонок, наливних стояків; насосного обладнання; лічильників заміру кількості нафтопродуктів; засобів вимірювальної техніки; мірників; обладнання систем автоматизації наливу нафтопродуктів; комп`ютерного обладнання управління наливом нафтопродуктів; обладнання РРО, спеціалізованих контрольно-касових апаратів, терміналів приймання паливних карток, талонів інших технічних засобів і документів для відпуску нафтопродуктів, нафтопродуктів та альтернативних видів палива (бензину, дизельного палива, газового продукту, тощо), добавок, присадок; технологічного устаткування (обладнання, у тому числі насосного, резервуарів, технічної апаратури, допоміжних технічних елементів, трубопроводів, тощо), яке використовується для виготовлення, зберігання та транспортування по мережі трубопроводів виготовлених нафтопродуктів та альтернативних видів палива, добавок, присадок; носіїв електронної інформації, систем відеофіксації території, на яких міститься інформація щодо зберігання та переміщення нафтопродуктів, сейфів, не облікованих грошових коштів; роздруківок обліку кількості паливо-мастильних матеріалів, які зберігаються, надходили, зливались, списувались, реалізовувались на нафтобазі (складі ПММ) із зазначенням власників нафтопродуктів, їх виду, об`єму, дат проведення операцій та інше за період з 01.01.2018 по даний час; документів обліку працівників, які працюють на підприємстві; документів складського обліку (карток складського обліку матеріалів, матеріальних ярликів, лімітно-забірних карток, накладних вимог на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів та інші), звітів про використання паливо-мастильних матеріалів, подорожніх листів, товарної книги/книг кількісного руху нафтопродуктів (нафти) за формою №37-НП, журналів обліку надходження нафти та нафтопродуктів за формою №6-НП, журналів вимірювання нафти і нафтопродуктів у резервуарах за формою №7-НП або самостійно розроблених документів по обліку, переміщенню нафтопродуктів з 01.01.2018 по дату проведення обшуку, однак слідча суддя не вбачає підстав для надання дозволу на таке вилучення у зв`язку з його необґрунтованістю, а тому в цій частині клопотання задоволенню не підлягає.

На підставі стст.1, 8, ч.2 ст.22, чч.1, 2 ст.30 Конституції України, ст.2, ст. 233, 234,235, 309 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити частково.

Надати слідчим слідчої групи слідчого управління ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 дозвіл на проведення обшуку земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 , що належить на праві власності територіальній громаді м. Біла Церква в особі Білоцерківської міської ради, код ЄДРПОУ: 26376300 та приміщень за вказаною адресою, право власності на які зареєстровано за Відкритим акціонерним товариством

«Київцукор П» (код 00388659), та використовується ВТФ «ЛЕО» (код 23236142), з метою підтвердження факту незаконного виготовлення, зберігання та збуту підакцизних товарів, а також вилучення:

-підакцизних товарів (пального), щодо яких відсутні ТТН, сертифікати якості, паспорти відповідності;

-обладнання, тари, інших засобів, що використовуються для незаконної реалізації та зберігання незаконного виготовлених підакцизних товарів;

-документів щодо реалізації та придбання незаконно виготовлених паливно-мастильних матеріалів, роздруківок Х звітів з касових апаратів;

-чорнової документації, яка підтверджує придбання, транспортування, прийом та збут незаконно виготовлених підакцизних товарів;

-чорнових записів, у яких містяться контакти виробників та відправників незаконно виготовлених підакцизних товарів та інша інформація, яка має значення для досудового розслідування у даному кримінальному провадженні;

-копіювання інформації з комп`ютерної техніки, на якій зберігаються відомості щодо реалізації та закупівлі незаконно виготовлених підакцизних товарів, а також інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження №32020110000000114 за участю спеціаліста, а у разі неможливості копіювання на вилучення даної техніки;

-копіювання інформації з мобільних телефонів (інших засобів зв`язку) осіб, що здійснюють реалізацію незаконно виготовлених паливно-мастильних матеріалів, в яких містяться контакти виробників та відправників незаконно виготовлених підакцизних товарів, відомості щодо осіб, які вчинили кримінальне правопорушення та сприяли його вчиненню, або інші дані, які можуть бути використані як докази в кримінальному провадженні №32020110000000114 за участю спеціаліста, а у разі неможливості копіювання на вилучення даної техніки.

В іншій частині клопотання відмовити.

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення09.11.2020
Оприлюднено13.02.2023
Номер документу92843071
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —760/23858/20

Ухвала від 09.11.2020

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Усатова І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні