Рішення
від 10.11.2020 по справі 904/5027/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10.11.2020м. ДніпроСправа № 904/5027/20

Господарський суд Дніпропетровської області у складі судді Татарчука В.О. за участю секретаря судового засідання Дорошевської М.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю виробничої фірми Сервіс (м. Дніпро)

до Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (м. Дніпро)

про стягнення заборгованості у сумі 15588грн

Представники:

від позивача: Хандога В.В.

від відповідача: не з`явився

СУТЬ СПОРУ:

Товариство з обмеженою відповідальністю виробнича фірма Сервіс звернулось з позовом до Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради про стягнення заборгованості у сумі 15588,00грн.

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем умов договору поставки №247 від 23.10.2018 в частині повної та своєчасної оплати товару.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 16.09.2020 відкрито провадження у справі, визначено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін.

Відповідач не забезпечив явку представника у судові засідання та не надав відзив на позов.

Суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності представника відповідача, який був належним чином повідомлений про час та місце судового засідання.

У судовому засіданні 10.11.2020 були оголошені вступна та резолютивна частини рішення.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд -

ВСТАНОВИВ:

23.10.2018 між Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (замовник) товариством з обмеженою відповідальністю виробнича фірма Сервіс (постачальник) укладений договір поставки №247.

Відповідно до п. 1.1 договору, постачальник зобов`язався протягом строку дії договору поставити та передати у власність замовника товар ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (планшети) згідно зі специфікацією, яка є невід`ємною частиною договору, а замовник зобов`язується прийняти та своєчасно оплатити товар згідно з умовами договору.

Згідно з п. 1.2 договору, кількість товару, його асортимент та технічні вимоги (номенклатура за сортами, групами, видами, марками, типами) та ціна на товар вказуються постачальником у специфікації (додаток №1), технічні характеристики у технічній специфікації (додаток №2).

На дату укладання договору сторони визначили, що поставка товарів за договором буде здійснюватися постачальником на користь замовника на умовах DDP, згідно Правил ІНКОТЕРМС-2010 (пункт 2.1 договору).

Відповідно до п. 3.1 договору місцем поставки є: Україна, Дніпропетровська область, 49000, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, буд. 213Б, Інклюзивно-ресурсний центр №1 . Поставка товару здійснюється у повному обсязі з дня укладання договору до 30.11.2018. Транспортні витрати, вантажно-розвантажувальні послуги, підключення та налагодження програмного забезпечення здійснюються за рахунок постачальника і окремо не оплачуються.

Товар повинен бути доставлений, перевірений на справність за кошти та силами постачальника.

Передача товару від постачальника замовнику здійснюється за видатковою накладною, в якій сторони зазначають найменування товару, що постачається, кількість в одиницях вимірювання, ціну товару та загальну вартість товару, що постачається. На загальну вартість товару нараховується ПДВ за ставкою, встановленою чинним законодавством України. Датою отримання товару за відповідною видатковою накладною є дата, проставлена у такій видатковій накладній представником замовника в день фактичного отримання товару.

Сума визначена у договорі з нарахуванням всіх витрат, податків та зборів постачальника становить: 15588,00грн, у тому числі ПДВ 2598,00грн (п.6.1 договору).

Пунктом 10.1 встановлено, що договір діє з моменту підписання до 31.12.2018 включно, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами зобов`язань за цим договором.

Суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги з таких підстав.

Відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Частинами 1 і 2 статті 193 Господарського кодексу України встановлено, що:

- суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться;

- кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов`язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.

За умовами частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.

Як зазначалось вище, між сторонами укладений договір поставки №247 від 23.10.2018.

Відповідно до умов вказаного договору, позивачем було поставлено товар на загальну суму 15588грн, що підтверджується накладною №011066-18 від 29.10.2018.

Крім того, в матеріалах справи наявна товарно-транспортна накладна №Р11056-18 від 29.10.2018.

Згідно з ч. 1 ст. 530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Так, згідно з п. 7.1 договору, замовник має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки в термін, що не перевищує 15 банківських днів з моменту отримання товару

Відповідно до п. 7.2 договору, оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок постачальника, зазначений у реквізитах постачальника в договорі.

У відповідності до п. 7.3 договору, замовник має право на відстрочення платежів за поставлений товар строком до 120 календарних днів.

Однак, відповідачем не виконані належним чином умови договору та не сплачена вартість товару в розмірі 15588грн.

Відповідно до ст. 610 ЦК України, порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

Таким чином, неналежне виконання відповідачем зобов`язань за договором є підставою для задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 2, 73, 74, 76, 77-79, 86, 91, 129, 231, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов товариства з обмеженою відповідальністю виробнича фірма Сервіс до Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради про стягнення 15588грн задовольнити.

Стягнути з Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (49000 м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75, ідентифікаційний код 40506248) на користь товариства з обмеженою відповідальністю виробнича фірма Сервіс (49098 м. Дніпро, вул. Донецьке Шосе, буд. 7, кв. 226, ідентифікаційний код 25021641) 15588грн - заборгованості, 2102грн - витрат по сплаті судового збору.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення суду може бути оскаржене протягом двадцяти днів з дня підписання рішення шляхом подання апеляційної скарги до Центрального апеляційного господарського суду.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення складено: 16.11.2020.

Суддя В.О. Татарчук

Дата ухвалення рішення10.11.2020
Оприлюднено17.11.2020

Судовий реєстр по справі —904/5027/20

Судовий наказ від 08.12.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Татарчук Володимир Олександрович

Рішення від 10.11.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Татарчук Володимир Олександрович

Ухвала від 29.10.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Татарчук Володимир Олександрович

Ухвала від 13.10.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Татарчук Володимир Олександрович

Ухвала від 16.09.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Татарчук Володимир Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні