Постанова
від 13.11.2020 по справі 640/271/19
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/271/19 Суддя першої інстанції: Вєкуа Н.Г.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 листопада 2020 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді: Кузьмишиної О.М.,

суддів: Бужак Н.П., Костюк Л.О.

розглянувши у письмовому провадженні апеляційні скарги Органу самоорганізації населення Вуличний комітет Воздвиженка у Подільському районі м.Києва, Державної архітектурно-будівельної інспекції України на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 25 лютого 2020 року у справі за адміністративним позовом Київського учбово-виробничого підприємства № 3 (УВП-3) Українського товариства сліпих (УТОС) до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, треті особи - Товариство з обмеженою відповідальністю Північно-Український будівельний альянс , Громадська організація Громада Андріївський узвіз про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Київське учбово-виробниче підприємство № 3 (УВП-3) Українського товариства сліпих (УТОС) з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, треті особи - Товариство з обмеженою відповідальністю Північно-Український будівельний альянс ГО Громада Андріївський узвіз , в якому просило:

- визнати протиправними дії та скасувати рішення Державної архітектурно-будівельної інспекції України Про анулювання дозволу на виконання будівельних робіт від 21 грудня 2018 року № 108 ;

- визнати протиправними дії та скасувати наказ Державної архітектурно-будівельної інспекції України Про анулювання дозволу на виконання будівельних робіт від 21 грудня 2018 року № 108-"Д";

- зобов`язати Державну архітектурно-будівельну інспекцію України включити до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, запис про дозвіл на виконання будівельних робіт від 30 грудня 2014 року № ІУ 115143640678 на об`єкт "Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва";

- зобов`язати Державну архітектурно-будівельну інспекцію України визнати виконаними:

припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 15 березня 2018 року;

припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 15 березня 2018 року;

припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 02 листопада 2018 року;

припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 02 листопада 2018 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на те, що проведення позапланової перевірки та як її наслідок - винесення актів індивідуальної дії стосовно Київського учбово-виробничого підприємства № 3 (УПВ-3) Українського товариства сліпих (УТОС), вчинені з грубим порушенням Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, чим порушують права і законні інтереси позивача.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.02.2020 р. адміністративний позов Київського учбово-виробничого підприємства № 3 (УВП-3) українського товариства сліпих (УТОС) задоволено частково. Визнано протиправним та скасовано рішення Державної архітектурно-будівельної інспекції України "Про анулювання дозволу на виконання будівельних робіт" від 21 грудня 2018 року № 108. Визнано протиправним та скасовано наказ Державної архітектурно-будівельної інспекції України "Про анулювання дозволу на виконання будівельних робіт" від 21 грудня 2018 року № 108-"Д". Зобов`язано Державну архітектурно-будівельну інспекцію України включити до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, запис про дозвіл на виконання будівельних робіт від 30 грудня 2014 року №ІУ 115143640678 на об`єкт "Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва". У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись із прийнятим рішенням, Органом самоорганізації населення Вуличний комітет Воздвиженка у Подільському районі м.Києва подано апеляційну скаргу, в якій апелянт просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою в задоволенні позову відмовити. Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції порушено норми матеріального та процесуального права, оскільки на думку апелянта судом першої інстанції вибірково надано оцінку зауваженням, визначених у приписах. Апелянт вважає, що позивачем не виконано вимоги приписів. При цьому, вважає, що позивачу слід було отримати у відповідного органу охорони культурної спадщини саме дозвіл на проведення будівельних робіт та дозвіл на проведення земляних робіт, який передбачає не тільки виконання робіт з облаштування допоміжної супровідної інфраструктури, а і виконання земляних робіт, пов`язаних із укладенням фундаменту. Також зазначає, що всі будівельні та земляні роботи в межах історико-культурних заповідників здійснюються відповідно до чинного законодавства на основі проекту, в кожному конкретному випадку погодженому з управлінням охорони пам`яток історії, культури та історичного середовища та Головним управлінням містобудування та архітектури (крім пам`яток історії та культури) та обговореному за участю громадськості.

Отже, апелянт вважає, що проектна документація не погоджена з органами уповноваженими у сфері охорони культурної спадщини, а будівельні роботи в межах історико-культурних заповідників здійснюються без обговорення за участю громадськості.

Також апелянт посилається на те, що житловий комплекс будується впритул із загальноосвітньою школою, що створює небезпеку для життя та здоров`я малолітніх дітей. Будівництво житлового комплексу призводить до порушення прав позивача та жителів вищезазначених будинків як громадян України, оскільки земельна ділянка, на якому будується Житловий комплекс розташовується у Центральному історичному ареалі міста Києва, в зоні охоронюваного ландшафту, в межах археологічної охоронної зони. Також зазначає, що земельна ділянка належить до земель історико-культурного призначення.

Також апеляційну скаргу подано Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, в якій вона просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою в задоволенні позову відмовити.

Апеляційна скарга мотивована тим, що рішення суду першої інстанції винесено із порушенням норм матеріального та процесуального права. Зазначає, що на час проведення перевірки позивачем не було виконано вимоги приписів про порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 15.03.2018 р., 03.10.2018 р. в повному обсязі.

Також на думку апелянта, оскаржуваний наказ Держархбудінспекції від 21.12.2018 р. № 108- Д є організаційно-розпорядчим документом виданий з метою належного здійснення заходів державного архітектурно-будівельного контролю, а відтак не створює для позивача жодних правових наслідків.

Позивач не скористався своїм правом на подання відзиву на апеляційні скарги.

Розгляд справи здійснено в порядку письмового провадження відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України.

У відповідності до ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши доводи апеляційних скарг та перевіривши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційні скарги не підлягають задоволенню, а рішення суду першої інстанції слід залишити без змін, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що Держархбудінспекція видала замовнику будівництва - Київському учбово-виробничому підприємству № 3 (УВП-3) українського товариства сліпих (УТОС) та генеральному підряднику ПП ОЛ ТрейдД дозвіл на виконання будівельних робіт від 30.12.14 № ІУ 115143640678.

За заявою замовника 16.02.2018 у вказаний дозвіл зареєстровано зміни, а саме: змінено генерального підрядника на ТОВ Північно-український будівельний Альянс відповідального виконавця робіт на ОСОБА_1 ; особу, відповідальну за здійснення технічного нагляду ОСОБА_5; особу, відповідальну за здійснення авторського нагляду на ОСОБА_2 .

В подальшому, за заявою замовника 08.11.2018 у вказаний дозвіл зареєстровано зміни № ІУ 123183131537, а саме змінено: генерального проектувальника на ТОВ Едельбург Архітектс ; змінено інформацію про результати експертизи проекту будівництва у зв`язку з його коригуванням, а саме: ТОВ Укрекспертиза в будівництві , код ЄДРПОУ 38781094 від 20.08.2018 №0136-4299-18/УЕБ/А, головний експерт проекту ОСОБА_3 , кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004299.

Наказом Департаменту Державної архітектурно - будівельної інспекції у м. Києві Державної архітектурно-будівельної інспекції України Про проведення позапланової перевірки від 18.10.2018 № 374, відповідно до ст. 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , ст. 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , п.7 Порядку № 553, на підставі депутатського звернення народного депутата України ОСОБА_4 , яке надійшло до Державної архітектурно-будівельної інспекції України та перевірки виконання вимог припису про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 15.03.2018, припису про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 18.09.2018 виданого ТОВ Північно-український будівельний Альянс , приписів про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 15.03.2018, виданих Київському учбово-виробничому підприємству № 3 Українського товариства сліпих та ТОВ Акрополіс та припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм стандартів і правил від 18.09.2018, виданого ТОВ Північно-український будівельний Альянс вирішено провести позапланову перевірку на об`єкті будівництва Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом на вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва .

Зі змісту зазначеного вище Наказу вбачається, що предметом перевірки є дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт; виконання вимог припису про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 15.03.2018, припису про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 18.09.2018 виданого ТОВ Північно-український будівельний Альянс , приписів про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 15.03.2018, виданих Київському учбово виробничому підприємству №з Українського товариства сліпих та ТОВ Акрополіс та припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм стандартів і правил від 18.09.2018, виданого ТОВ Північно-український будівельний Альянс .

18.10.2018 року Департаментом Державної архітектурно - будівельної інспекції у м. Києві Державної архітектурно-будівельної інспекції України видано направлення для проведення планового (позапланового) заходу на об`єкті будівництва Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом на вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва .

У період із 22.10.2018 року по 02.11.2018 року головним інспектором Департаменту Державної архітектурно - будівельної інспекції у м. Києві Державної архітектурно-будівельної інспекції України проведено позапланову перевірку об`єкту будівництва Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом на вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва, за результатами якої складено Акт №б/н .

Згідно акту перевірки встановлено наступні порушення:

- пп. б п.3 ч. 3 ст.41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності ;

- п. 4.30, п.6.5.14, п.6.2.1 ДБН А.3.2-2-2009 "Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення ст. 9 Закону України Про архітектурну діяльність ;

- пп. а п. 3 ст. 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності ;

- ч. 7 ст. 37 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .

На підставі висновків зазначеного вище Акта, головним інспектором будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю органу державного архітектурно-будівельного контролю та ринкового нагляду Департаменту Державної архітектурно - будівельної інспекції у м. Києві винесено Припис про усуненення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 02.11.2018 на об`єкті: Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом на вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва до 03.12.2018 року.

Так, на об`єкті встановлено, що замовником будівництва - Київським учбово-виробничим підприємством № 3 (УПВ-3) Українського товариства сліпих (УТОС) вимоги припису Департаменту про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 15.03.2018 не виконано у повному обсязі, а саме:

1) не надано дозвіл на проведення земляних робіт від центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини;

2) на об`єкті будівництва встановлений інформаційний стенд з порушеннями будівельних норм, стандартів і правил, а саме: не вірно зазначено згідно заяви про зміну даних у дозволі на виконання будівельних робіт від 16.02.2018 р. № 123180401593 генпідрядну організацію, відповідального виконавця робіт, осіб за здійснення авторського та технічного нагляду;

3) проект Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва від 2018 року не погоджений з Українським товариством охорони пам`яток історії і культури, що є вимогою містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 25.09.2012 № 12624/0/18-1/009-12.

Також у ході перевірки замовником надано проектну документацію Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва від 2018 року на який отримано експертний звіт від 20.08.2018 № 0136-4299-18/УЕБ/А про що не повідомлено орган державного архітектурно-будівельного контролю.

На підставі висновків зазначеного вище Акта, головним інспектором будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю органу державного архітектурно-будівельного контролю та ринкового нагляду Департаменту Державної архітектурно - будівельної інспекції у м. Києві прийнято Припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 02.11.2018, яким зобов`язано Київське учбово-виробниче підприємств № 3 (УПВ-3) Українського товариства сліпих (УТОС) з 02.11.2018 року зупинити виконання будівельних робіт на об`єкті будівництва Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва до усунення виявлених порушень.

21.12.2018 року Держархбудінспекцією прийнято рішення про анулювання дозволу на виконання будівельних робіт № 108, яким вирішено анулювати дозвіл на виконання будівельних робіт від 30.12.2014 № ІУ115143640678 будівництва Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва", замовник - Київське учбово-виробниче підприємство № 3 (УПВ-3) Українського товариства сліпих (УТОС).

Також, 21.12.2018 року Держархбудінспекцією прийнято наказ про анулювання дозволу на виконання будівельних робіт №108-Д", згідно якого вважати анульованим дозвіл на виконання будівельних робіт від 30.12.14 року № ІУ 115143640678 Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва , замовник - Київське учбово-виробниче підприємство №3 (УВП-3) українського товариства сліпих (УТОС); виключити з єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, дані про видачу дозволу на виконання будівельних робіт від 30.12.14 року № ІУ 115143640678.

Не погоджуючись з вказаними вище рішеннями (приписи та рішення про анулювання дозволу), позивач звернувся з позовом до суду.

Частково задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив із того, що позивачем виконано всі вимоги зазначені у приписах про усунення порушення вимог законодавства, а відтак відсутні підстави для зупинення підготовчих та будівельних робіт, а оскаржувані рішення підлягають скасуванню.

При цьому, суд першої інстанції визнав за необхідне з метою забезпечення ефективного поновлення порушеного права позивача, за відсутності механізму поновлення записів (інформації) про незаконно скасовану реєстрацію декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність об`єкта до експлуатації, зобов`язати ДАБІ України включити до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, запис про дозвіл на виконання будівельних робіт від 30 грудня 2014 року № ІУ 115143640678 на об`єкт "Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва".

Задоволення вимог у цій частині суд першої інстанції визнав належним та достатнім способом захисту порушеного права, у зв`язку з чим відмовив у задоволенні позовних вимог в частині зобов`язання Державну архітектурно-будівельну інспекцію України визнати виконаними: припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 15 березня 2018 року; припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 15 березня 2018 року; припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 02 листопада 2018 року; припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 02 листопада 2018 року.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, колегія суддів виходить із наступного.

Повноваження Державної архітектурно-будівельної інспекції України (далі - ДАБІ України) у спірних правовідносинах регламентуються, зокрема, Законом України Про регулювання містобудівної діяльності від 17 лютого 2011 року № 3038-VI (надалі - Закон № 3038-VI), Положенням про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 № 294, Порядком здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 553 (далі - Порядок № 553).

Так, згідно із ч. 3 ст. 6 Закону № 3038-VI до органів державного архітектурно-будівельного контролю належать структурні підрозділи з питань державного архітектурно-будівельного контролю Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, виконавчі органи з питань державного архітектурно-будівельного контролю сільських, селищних, міських рад.

Органом державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону № 3038-VI, управління у сфері містобудівної діяльності та архітектурно-будівельного контролю здійснюється шляхом, зокрема: контролю за дотриманням законодавства у сфері містобудівної діяльності, вимог будівельних норм, державних стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об`єктів містобудування (далі - вихідні дані), проектної документації; здійснення державного архітектурно-будівельного контролю щодо об`єктів, розташованих в межах та за межами населених пунктів, на території кількох адміністративно-територіальних одиниць, зазначених у пункті 7 частини першої цієї статті.

Згідно із ч. ч. 1, 2 ст. 41 Закону № 3038-VI державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право, зокрема, складати протоколи про вчинення правопорушень, акти перевірок та накладати штрафи відповідно до закону; видавати обов`язкові для виконання приписи щодо: а) усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил; б) зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт; забороняти за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного архітектурно-будівельного контролю чи його заступника експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, не прийнятих в експлуатацію (ч. 4 ст. 41 згаданого Закону).

Отже, відповідач наділений повноваженнями здійснювати державний архітектурно-будівельний контроль.

Процедуру здійснення заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями (далі - суб`єкти містобудування) вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт визначає здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 553 (далі - Порядок № 553).

Відповідно до п. 2 Порядку № 553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за дотриманням, зокрема, вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, державних стандартів і правил, технічних умов, інших нормативних документів під час виконання підготовчих і будівельних робіт, архітектурних, інженерно-технічних і конструктивних рішень, застосування будівельної продукції.

Згідно з п. 5 Порядку № 553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за територіальним принципом (у межах областей) у порядку проведення планових та позапланових перевірок.

Позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю (п. 7 Порядку № 553).

Підставами для проведення позапланової перевірки є, зокрема, вимога правоохоронних органів про проведення перевірки.

Посадові особи органу державного архітектурно-будівельного контролю під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю зобов`язані, окрім іншого, у повному обсязі, об`єктивно та неупереджено здійснювати державний архітектурно-будівельний контроль у межах повноважень, передбачених законодавством (п. 12 Порядку № 553).

Відповідно до п. 16 Порядку № 553 за результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим Порядком.

Згідно з п. 17 Порядку № 553, у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, крім акта перевірки, складається протокол, видається припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил або припис про зупинення підготовчих та/або будівельних робіт.

У приписі обов`язково встановлюється строк для усунення виявлених порушень згідно з додатком.

Керівникові кожного суб`єкта містобудування, щодо якого складений акт перевірки, або його уповноваженій особі надається по одному примірнику такого акта. Один примірник акта перевірки залишається в органі державного архітектурно-будівельного контролю.

Акт перевірки підписується посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю, яка провела перевірку, та керівником суб`єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, або його уповноваженою особою, в останній день перевірки.

Завірена належним чином копія акта, складеного посадовими особами органу державного архітектурно-будівельного контролю за результатами проведеної на об`єкті будівництва перевірки, щодо невиконання приписів, виданих органом державного архітектурно-будівельного контролю генеральному підряднику (підряднику), стосовно порушень вимог нормативно-правових актів, будівельних норм та нормативних документів у сфері містобудівної діяльності, затверджених проектних рішень під час будівництва об`єктів та/або зупинення підготовчих та будівельних робіт надсилається до апарату Держархбудінспекції як органу ліцензування для прийняття відповідного рішення.

Припис складається у двох примірниках. Один примірник припису залишається в органі державного архітектурно-будівельного контролю, а інший надається суб`єкту містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль.

Припис підписується посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю, яка провела перевірку.

Протокол разом з усіма матеріалами перевірки протягом трьох днів після його складення подається посадовій особі органу державного архітектурно-будівельного контролю, до повноважень якої належить розгляд справ про правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

Таким чином, законодавчо закріплено, що орган державного архітектурно-будівельного контролю, у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, видає один з можливих приписів - про усунення виявлених порушення або про зупинення підготовчих та/або будівельних робіт.

Надаючи правову оцінку в контексті встановлених порушень, суд першої інстанції виходив із наступного.

За змістом ст. 1 Закону № 687-XIV, проект - документація для будівництва об`єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об`єкта архітектури, та відповідає вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил.

Частиною 2 ст. 5 Закону № 3038-VI передбачено, що вимоги містобудівної документації є обов`язковими для виконання всіма суб`єктами містобудування.

Суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів (ч. 2 ст. 26 Закону № 3038-VI).

Згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону № 3038-VI проектна документація на будівництво об`єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.

У свою чергу, п. 1 ч. 1 ст. 29 Закону № 3038-VI передбачено, що основними складовими вихідних даних є: містобудівні умови та обмеження.

Під містобудівними умовами та обмеженнями забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) слід розуміти - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією (п.8 ч. 1 ст. 1 Закону №3038-VI).

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 30 вказаного Закону технічні умови - це комплекс умов та вимог до інженерного забезпечення об`єкта будівництва, які повинні відповідати його розрахунковим параметрам щодо водопостачання (з урахуванням потреб забезпечення пожежогасіння), тепло-, електро- і газопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод та телекомунікації.

Судом першої інстанції встановлено, що позивачем надано відповідачу всі вихідні дані та технічні умови, в тому числі техумови на газопостачання об`єкта "Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва", а саме: водопостачання об`єкта будівництва видані ПАТ АК "Київводоканал" № 11964 від 05.09.2016 р., каналізування об`єкта будівництва видані ПАТ АК Київводоканал № 11982 від 05.09.2016 р.; на нестандартне приєднання об`єкта до електричних мереж видані СВП Київські електричні мережі ПАТ Київенерго № НП-1194-16 від 22.06.2018 р.; приєднання до газорозподільної системи видані ПАТ Київгаз № SW015230618 від 08.06.2018; технічні умови на підключення об`єкта до теплових мереж №002/ТУ-515 від 31.08.2018; телефонізацію об`єкта будівництва, видані ПАТ Укртелеком .

При цьому, на виконання вимог Містобудівних умов і обмежень земельної ділянки від 25.09.12р. №12624/0/18-1/009-12 проектна документація 2012 року погоджена Українським товариством охорони пам`яток і культури 02.12.2016, про що було повідомлено відповідача.

Позивачем також отримано дозволи Міністерства культури України на проведення земляних робіт на території пам`ятки, охоронюваній археологічній території, в зонах охорони, в історичних ареалах населених місць від 05.11.2018 р. № 22-070/18з та від 04.02.2019 р. № 22-020/19з з метою виконання робіт з облаштування допоміжної супровідної інфраструктури об`єкта будівництва Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі міста Києва .

Колегія суддів враховує, що вказані вище дозволи отримано позивачем вже після завершення строку на виконання припису від 15.03.2018 р., тобто після 16.04.2018 р. В той же час, вказана обставина не може бути підставою для неврахування факту їхнього виконання позивачем на час розгляду даної справи.

Окрім того, судом першої інстанції встановлено, що інформаційний стенд, який був оформлений із порушенням будівельних норм, стандартів і правил, а саме: не вірно зазначено згідно заяви про зміну даних у дозволі на виконання будівельних робіт від 16.02.18р. №123180401593 генпідрядну організацію, відповідального виконавця робіт, осіб за здійснення авторського та технічного нагляду приведений у відповідність, з внесенням усіх змін та оновленої інформації даних. Вказана обставина відповідачем не заперечується.

Щодо доводів відповідача стосовно того, що проект Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва від 2018 року не погоджений з Українським товариством охорони пам`яток історії і культури, що є вимогою містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 25.09.2012 №12624/0/18-1/009-12 та в частині у ході перевірки замовником надано проектну документацію "Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва" від 2018 року на який отримано експертний звіт від 20.08.2018 №0136-4299-18/УЕБ/А про що не повідомлено орган державного архітектурно-будівельного контролю, суд першої інстанції вірно зазначив, що про проведення коригування та проектної документації об`єкту та отримання експертного звіту від 20.08.2018 року №0136-4299-18/УЕБ/А, позивачем було повідомлено Державну архітектурно будівельну інспекцію України, шляхом внесення змін.

При цьому, процедура погодження Українським товариством охорони пам`яток історії і культури, змін та коригувань проектної документації не передбачена законом та не визначена вимогами Містобудівних умов і обмежень від 25.09.2012 року №12624/0/18-1/009-12.

З урахуванням вищевикладеного, колегія суддів приходить до висновку, що зазначені у приписах про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності від вимоги є виконаними, а відтак відсутні підстави для зупинення підготовчих та будівельних робіт.

Так, відповідно до п. 3 ч. 6 ст. 37 Закону № 3038-VI дозвіл на виконання будівельних робіт може бути анульовано, зокрема, у разі встановлення під час перевірки порушень вимог містобудівної документації, містобудівних умов та обмежень, невідповідності об`єкта будівництва проектній документації на будівництво такого об`єкта, вимогам будівельних норм, стандартів і правил, порушень містобудівного законодавства у разі невиконання вимог приписів посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю.

Отже, анулювання дозволу на виконання будівельних робіт, відповідно до ст. 37 Закону № 3038-VI може мати місце лише у разі невиконання вимог приписів.

Таким чином, оскільки позивачем було усунуто недоліки припису Держархбудінспекції від 15.03.2018 р., відповідно підстави для анулювання дозволу на виконання будівельних робіт від 30 грудня 2014 року № ІУ 115143640678 на об`єкт Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва , відсутні.

З урахуванням встановлених вище обставин, слід дійти висновку про протиправність дій Державної архітектурно-будівельної інспекції України щодо прийняття рішення Про анулювання дозволу на виконання будівельних робіт від 21 грудня 2018 року № 108 та винесення наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України Про анулювання дозволу на виконання будівельних робіт від 21 грудня 2018 року № 108 -"Д", що є підставою для їх скасування.

Колегія суддів не може погодитися із доводами відповідача про те, що оскаржуваний наказ Державної архітектурно-будівельної інспекції України Про анулювання дозволу на виконання будівельних робіт від 21 грудня 2018 року № 108 -"Д" жодним чином не впливає на права та обов`язки позивача, позаяк спірним наказом, зокрема, зобов`язано Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключити до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, запис про дозвіл на виконання будівельних робіт від 30 грудня 2014 року № ІУ 115143640678 на об`єкт "Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва .

Згідно з ч. 3 ст. 34 Закону № 3038-VI України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, веде єдиний реєстр документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі - реєстр). Внесення даних до реєстру з присвоєнням реєстраційного номера здійснюється на підставі інформації, наданої органами державного архітектурно-будівельного контролю, протягом одного робочого дня з дня її отримання.

Механізм ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі - реєстр), як єдиної комп`ютерної бази даних визначає Порядок ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 24 червня 2011 року №92 (далі по тексту - Порядок №92).

Відповідно до п. 3 Порядку № 92 ведення, адміністрування, функціонування і супроводження програмного забезпечення реєстру, збереження та захист бази даних реєстру, забезпечення доступу до нього органів державного архітектурно-будівельного контролю здійснює Державна архітектурно-будівельна інспекція України.

Пункт 8 Порядку № 92 визначає, що підставами для внесення Держархбудінспекцією поданих органом державного архітектурно-будівельного контролю даних до реєстру є отримання цим органом: повідомлення; повідомлення про зміну даних у цьому повідомленні; декларації про готовність об`єкта до експлуатації (далі - декларація); повідомлення про зміну даних у зареєстрованих деклараціях, внесення змін до них у зв`язку з виявленими технічними помилками; скасування реєстрації повідомлення або декларації; прийняття рішення про видачу або анулювання дозволу, видачу сертифіката, повернення декларації на доопрацювання для усунення виявлених недоліків; прийняття рішення про відмову у видачі дозволів чи сертифікатів.

Згідно з п. 15 Порядку № 92 передбачено, що у разі прийняття наказу органом державного архітектурно-будівельного контролю про скасування реєстрації повідомлень чи декларацій, анулювання дозволу, набрання рішенням суду законної сили про скасування документа декларативного або дозвільного характеру посадові особи вносять відомості до реєстру про їх скасування або анулювання.

Таким чином, до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів вносяться дані на підставі наказу органом державного архітектурно-будівельного контролю про скасування реєстрації повідомлень чи декларацій; при цьому, механізм відновлення у цьому реєстрі відомостей про декларації про початок виконання будівельних робіт та декларації про готовність об`єкта до експлуатації у разі незаконного скасування їх реєстрації у Порядку не визначений.

З урахуванням вищевикладеного, беручи до уваги той факт, що судом скасовано рішення Державної архітектурно-будівельної інспекції України Про анулювання дозволу на виконання будівельних робіт від 21 грудня 2018 року № 108 та наказ Державної архітектурно-будівельної інспекції України Про анулювання дозволу на виконання будівельних робіт від 21 грудня 2018 року № 108 - Д , з метою забезпечення ефективного поновлення порушеного права позивача, за відсутності механізму поновлення записів (інформації) про незаконно скасовану реєстрацію декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність об`єкта до експлуатації, колегія суддів вважає, що ДАБІ України належить зобов`язати включити до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, запис про дозвіл на виконання будівельних робіт від 30 грудня 2014 року №ІУ 115143640678 на об`єкт "Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом по вул. Вознесенський узвіз, 28-30 у Подільському районі м. Києва".

Судом першої інстанції застосовано правову позицію Верховного Суду, викладену у постанові Верховного Суду від 10 липня 2018 року у справі № 813/213/16 (провадження № К/9901/13424/18).

Щодо доводів Органу самоорганізації населення Вуличний комітет Воздвиженка у Подільському районі м.Києва про ненадання позивачем дозволу на виконання будівельних робіт, пов`язаних із будівництвом житлового комплексу, відсутності проектної документації погодженої із органами уповноваженими у сфері охорони культурної спадщини та здійснення будівельних робіт у межах історико-культурних заповідників без обговорення із громадськістю, колегія суддів вважає за необхідне зазначити, що вказані порушення не були встановлені Держархбудінспекцією. При цьому, в силу приписів Закону України Про охорону культурної спадщини вказані вимоги стосуються земель, які відносяться до історико-культурних заповідників.

В той же час, із рішення Господарського суду міста Києва від 29.01.2020 р. у справі № 910/11327/19 за позовом Органу самоорганізації населення Вуличний комітет Воздвиженка у Подільському районі м.Києва та Товариства з обмеженою відповідальністю Оптимум Капітал до Підприємства об`єднання громадян Київське учбове виробниче підприємство № 3 (УВП-3) Українського товариства сліпих (УТОС), Товариства з обмеженою відповідальністю Фундація Якісне житло, Товариства з обмеженою відповідальністю Північно - український будівельний альянс , Товариства з обмеженою відповідальністю Мостицький 2 про заборону вчинення дій, що порушують право вбачається наступне.

Відповідно до Генерального плану міста Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 № 370/1804, спірна земельна ділянка, розташована на Вознесенському узвозі, 28-30 у Подільському районі м. Києва (кадастровий номер 8000000000:85:381:0029) відноситься до земель - землі житлової та громадської забудови.

Рішенням Київської міської ради від 15.07.2004 № 419-20/1829 "Про надання і вилучення земельних ділянок та припинення права користування землею" затверджено проект відведення земельної ділянки Київському учбово-виробничому підприємству №3 (УВП №3) Українського товариства сліпих (УТОС) для будівництва житлового комплексу на Вознесенському узвозі, 28-30 у Подільському районі м. Києва, передано Київському учбово-виробничому підприємству №3 (УВП №3) Українського товариства сліпих (УТОС), за умови виконання п.1.1 цього рішення, в короткострокову оренду на 5 років земельну ділянку площею 0,57 га для будівництва житлового комплексу на Вознесенському узвозі, 28-30 у Подільському районі м. Києва , в тому числі: площею 0,07 га - за рахунок земель міської забудови; площею 0,29 га - за рахунок земель, відведених відповідно до рішення виконавчого комітету Київської міської Ради депутатів трудящих від 12.05.1964 № 598 "Про відвід земельної ділянки Українському товариству сліпих під будівництво виробничого корпусу"; площею 0,21 га - за рахунок земель запасу житлової та громадської забудови, визнано таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Київської міської Ради депутатів трудящих від 12.05.1964 № 598 "Про відвід земельної ділянки Українському товариству сліпих під будівництво виробничого корпусу".

На підставі рішення Київської міської ради від 15.07.2004 № 419-20/1829, між Київською міською радою, як орендодавцем, та Київським учбово-виробничим підприємством №3 (УВП №3) Українського товариства сліпих (УТОС), як орендарем, укладено строком на 5 (п`ять) років договір оренди земельної ділянки від 25.03.2005, який посвідчений державним нотаріусом Першої Київської державної нотаріальної контори Петровою Т.М. та зареєстрований в реєстрі за № 17-729. Даний договір зареєстровано Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), про що зроблено запис від 27.04.2005 за № 85-6-00197 у книзі записів державної реєстрації договорів.

Згідно умов цього договору Київському учбово-виробничому підприємству №3 (УВП №3) Українського товариства сліпих (УТОС) передано в оренду земельну ділянку з наступними характеристиками: місце розташування - на Вознесенському узвозі, 28-30 у Подільському районі м. Києва; розмір - 5691 кв.м; цільове призначення - для будівництва житлового комплексу; кадастровий номер - 8000000000:85:381:0029.

Рішенням Київської міської ради від 13.12.2007 № 1439/4272 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 15.07.2004 № 419-20/1829 "Про надання і вилучення земельних ділянок та припинення права користування землею", зокрема, затверджено зміни в проекті відведення Київському учбово-виробничому підприємству №3 (УВП №3) Українського товариства сліпих (УТОС) земельної ділянки для будівництва житлового комплексу на Вознесенському узвозі, 28-30 у Подільському районі м. Києва, внесено зміни до пункту 1 рішення Київської міської ради від 15.07.2004 № 419-20/1829 "Про надання і вилучення земельних ділянок та припинення права користування землею", а саме: слова "житлового комплексу" замінено на слова "житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом".

Рішенням Київської міської ради від 06.10.2011 № 341/6557 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 15.07.2004 № 419-20/1829 "Про надання і вилучення земельних ділянок та припинення права користування землею" (із змінами, внесеними рішенням Київської міської ради від 13.12.2007 №1439/4272), зокрема, внесено зміни до пункту 1 рішення Київської міської ради від 15.07.2004 № 419-20/1829 "Про надання і вилучення земельних ділянок та припинення права користування землею", враховуючи зміни, внесені відповідно до рішення Київської міської ради від 13.12.2007 № 1439/4272 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 15.07.2004 № 419-20/1829 "Про надання і вилучення земельних ділянок та припинення права користування землею", а саме: слово "передати" замінено словом "надати", слова та цифру "в короткострокову оренду на 5 років" змінено словами "в постійне користування".

На підставі рішень Київської міської ради від 15.07.2004 № 419-20/1829, від 13.12.2007 № 1439/4272 та від 06.10.2011 № 341/6557 Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 09.07.2012 видано Київському учбово-виробничому підприємству №3 (УВП №3) Українського товариства сліпих (УТОС) державний акт серії ЯЯ № 9385933 (акт зареєстровано в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 03-9-00064) на право постійного користування земельною ділянкою, розташованою на Вознесенському узвозі, 28-30 у Подільському районі м. Києва, площею 5691 кв.м.

Згідно означеного державного акту, вказана земельна ділянка має наступне цільове призначення - "Будівництво житлового будинку з об`єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом".

Наведене свідчить, що вищевказана земельна ділянка не належить до земель історико-культурних заповідників.

Окрім того, судом у справі № 910/11327/19 встановлено, що діяльність Органу самоорганізації населення Вуличний комітет Воздвиженка у Подільському районі м. Києва не поширюється на територію - Вознесенській узвіз, 28-30, у Подільському районі м. Києва, на якій знаходиться земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:85:381.0029, де розпочалось будівництво Житлового комплексу.

Щодо доводів апелянта про те, що проведення будівельних робіт з будівництва Житлового комплексу створює небезпеку для життя та здоров`я малолітніх дітей, які проходять навчання у Школі, господарський суд зазначив про те, що Органу самоорганізації населення Вуличний комітет Воздвиженка у Подільському районі м. Києва не надано суду належних та допустимих доказів того, що означена Школа наразі функціонує, як заклад освіти, а будівництво Житлового комплексу створює небезпеку для життя та здоров`я малолітніх дітей, які проходять навчання у закладі освіти-школі за адресою: м.Київ, вул. Кожум`яцька, буд. в„– 12 б .

Враховуючи вищенаведене, доводи апеляційних скарг висновків суду першої інстанції не спростовують.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції було правильно встановлено фактичні обставини справи, надано належну оцінку дослідженим доказам, вірно застосовано норми матеріального та процесуального права, а тому колегія суддів вважає за необхідне апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Відповідно до ч. 1 ст. 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.

Так, згідно ч. 1 ст. 260 КАС України питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.

Згідно з п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності.

Керуючись ст.ст. 243, 244, 250, 310, 311, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційні скарги Органу самоорганізації населення Вуличний комітет Воздвиженка у Подільському районі м.Києва, Державної архітектурно-будівельної інспекції України залишити без задоволення.

Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 25 лютого 2020 року залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя: О.М. Кузьмишина

Судді: Н.П. Бужак

Л.О. Костюк

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.11.2020
Оприлюднено17.11.2020
Номер документу92869358
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/271/19

Ухвала від 02.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 26.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 22.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 29.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Постанова від 13.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 12.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 21.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 21.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 21.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 29.05.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні