ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

про результати розгляду заяви конкурсного кредитора

про грошові вимоги до боржника у справі про банкрутство

17.11.2020м. ДніпроСправа № 904/2980/20 За заявою Головного управління ДПС у Київській області, м. Київ

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Будтрейд сервіс", м. Дніпро

про визнання грошових вимог

Суддя Мартинюк С.В.

Секретар судового засідання Ільєнко В.Ю.

Представники:

Від ГУ ДПС у Київській області: не з`явився;

Від боржника: не з`явився;

Від розпорядника майна ТОВ "Будтрейд сервіс": Різник О.Ю., посв. №2005 від 08.01.2020, арбітражний керуючий.

ВСТАНОВИВ:

04.06.2020 Товариство з обмеженою відповідальністю "Річ Таун Ірпінь" звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство, на підставі ст. 34 Кодексу України з процедур банкрутства.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 03.08.2020 прийнято заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Річ Таун Ірпінь", м. Ірпінь про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Будтрейд Сервіс", м. Дніпро до розгляду в підготовчому засіданні на 12.08.2020.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 12.08.2020 відкрито провадження у справі №904/2980/20 за заявою ТОВ "Річ Таун Ірпінь" про визнання банкрутом ТОВ "Будтрейд сервіс" та призначено розпорядником майна ТОВ "Будтрейд сервіс" (49069, м.Дніпро, вул. Січових Стрільців, б.81, оф.26; ідентифікаційний код юридичної особи: 37593935) арбітражного керуючого Різника Олександра Юрійовича.

12.08.2020 року на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі інтернет господарським судом Дніпропетровської області здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Будтрейд сервіс" (49069, м. Дніпро, вул. Січових Стрільців, б.81, оф.26; ідентифікаційний код юридичної особи: 37593935), № 65122.

23.09.2020 до суду від Головного управління ДПС у Київській області надійшла заява про визнання грошових вимог до боржника у розмірі 177 358, 97 грн.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 25.09.2020 відкладено вирішення питання щодо прийняття до розгляду заяви ГУ ДПС у Київській області до боржника ТОВ "Будтрейд сервіс" про визнання грошових вимог та зобов`язано заявника усунути недоліки.

13.10.2020 до суду надійшло клопотання від ГУ ДПС у Київській області про залучення доказів на виконання вимог ухвали суду від 25.09.2020.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 15.10.2020 призначено розгляд заяви в судовому засіданні на 17.11.2020.

16.11.2020 до суду надійшло повідомлення від розпорядника майна про розгляд заяви про визнання кредиторських вимог.

Дослідивши матеріали заяви, заслухавши розпорядника майна в судовому засіданні, встановлено наступне.

Станом на час подання заяви 23.09.2020 Головним управлінням Державної податкової служби у Київській області за боржником ТОВ "Будтрейд сервіс" рахується податковий борг у сумі 177 358,97 грн а саме:

- 171 890,88 грн. - недоїмка із сплати ПДВ, що виникла на підставі уточнюючого розрахунку податкових зобов`язазнь з податку на додану вартість від 26.04.2016 №9064654146 у зв`язку з виправленням самостійно виправлених помилок, податкової декларації з податку на додану вартість від 19.04.2016 №9060047585, податкової декларації з податку на додану вартість від 17.06.2016 №9101845756, податкової декларації з податку на додану вартість від 20.07.2016 №9125659898, податкової декларації з податку на додану вартість від 19.08.2016 №9150346083, податкової декларації з податку на додану вартість від 20.09.2016 №9172953331, податкової декларації з податку на додану вартість від 19.10.2016 №9197071281 та податкової декларації з податку на додану вартість від 19.11.2016 №9222800400.

- 5 468,09 грн. - пеня, що виникла на підставі податкової декларації з податку на додану вартість від 18.03.2016 №9038861300 та уточнюючого розрахунку податкових зобов`язазнь з податку на додану вартість від 26.04.2016 №9064654146 у зв`язку з виправленням самостійно виправлених помилок.

Згідно п.п.14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

Згідно із п. 41.1. ст. 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

41.2. Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.

41.3. Повноваження і функції контролюючих органів визначаються цим Кодексом, Митним кодексом України та законами України.

Розмежування повноважень і функціональних обов`язків контролюючих органів визначається законодавством України.

Відповідно до п.п. 19 1 .1.45 п. 19 1 .1 ст. 19 1 Податкового кодексу України однією із функцій контролюючих органів є звернення до суду у випадках, передбачених законодавством.

Згідно із ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства - кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

З огляду на викладене вище ГУ ДПС у Київській області набуває права вступити у справу про банкрутство боржника, як кредитор.

Крім того, відповідно до платіжного доручення, ГУ ДПС у Київській області здійснило перерахування у розмірі 4204,00 грн судового збору за подання заяви про визнання кредитором у справі №904/2980/20.

Згідно абз.4 п.п.1 ч.1 ст.64 Кодексу з процедур банкрутства зазначено, що витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді задовольняються у першу чергу.

ТОВ "Будтрейд сервіс" заборгованість перед ГУ ДПС у Київській області не оплатив.

За змістом положень статті 1 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсними кредиторами є кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника

Згідно ч.1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

За змістом частини 1 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому:

1) у першу чергу задовольняються: вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати працюючим та звільненим працівникам банкрута, грошові компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, інші кошти, належні працівникам у зв`язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов`язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, які направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, які направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), а також вихідна допомога, належна працівникам у зв`язку з припиненням трудових відносин, та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі; вимоги щодо виплати заборгованості із компенсації збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини, постановлених проти України; вимоги кредиторів за договорами страхування; витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їхніх коштів;

2) у другу чергу задовольняються: вимоги із зобов`язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю громадян, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування України за громадян, які застраховані в цьому фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов`язань із сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, крім вимог, задоволених позачергово, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування України, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб`єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників);

3) у третю чергу задовольняються: вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів); вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом;

4) у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою;

5) у п`яту чергу задовольняються вимоги щодо повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства;

6) у шосту чергу задовольняються інші вимоги.

Відповідно до ч. 4 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, для кредиторів, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, усі дії, вчинені у судовому процесі, є обов`язковими так само, як вони є обов`язковими для кредиторів, вимоги яких були заявлені протягом встановленого строку.

Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, задовольняються в порядку черговості, встановленої цим Кодексом.

Кредитори, вимоги яких заявлені після завершення строку, визначеного частиною першою цієї статті, є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.

Отже, ГУ ДПС у Київській області як кредитор, вимоги якого заявлені після завершення строку, визначеного ч.1 ст. 45 КУзПБ, є конкурсним, однак не має права вирішального голосу на зборах комітету кредиторів.

Грошові вимоги ГУ ДПС у Київській області залишаються повністю неоплаченими збоку Боржника, у зв`язку з фактичною неплатоспроможністю.

З огляду на обґрунтованість вимог ГУ ДПС у Київській області, яка подана до господарського суду після закінчення строку, встановленого для їх подання, визначеного приписами ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд, дійшов висновку щодо наявності підстав для визнання його конкурсним кредитором без права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів з грошовими вимогами до ТОВ "Будтрейд сервіс" на суму 177 358,97 грн. та судового збору на суму 4204,00грн., яка підлягає погашенню у наступному порядку:

- 1 черга - 4 204, 00 грн. (витрати по сплаті судового збору);

- 3 черга - 171 890, 88 грн. (недоїмка із сплати ПДВ);

- 6 черга - 5 468,09 грн. (пеня).

Керуючись ст.ст. 2, 73-74, 76-79, 86, 91, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 45, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, суд

УХВАЛИВ:

Визнати грошові вимоги Головного управління Державної податкової служби у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Будтрейд сервіс" (49069, м.Дніпро, вул. Січових Стрільців, б.81, оф.26; ідентифікаційний код юридичної особи: 37593935)

на суму 4 204, 00 грн. (судовий збір) - 1 черга задоволення вимог кредиторів,

на суму 171 890, 88 грн. (недоїмка із сплати ПДВ) - 3 черга задоволення вимог кредиторів,

на суму 5 468,09 грн. (пеня) - 6 черга задоволення вимог кредиторів.

Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення - 17.11.2020.

Ухвала може бути оскаржена в порядку, передбаченому статтями 256, 257 Господарського процесуального кодексу України, з урахуванням підпункту 17.5 пункту 17 Розділу XI Перехідних положень ГПК України, до Центрального апеляційного господарського суду через Господарський суд Дніпропетровської області шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів з дня набрання ухвалою законної сили.

Суддя С.В. Мартинюк

Дата ухвалення рішення 17.11.2020
Оприлюднено 18.11.2020

Судовий реєстр по справі 904/2980/20

Проскрольте таблицю вліво →
Рішення Суд Форма
Постанова від 06.09.2022 Центральний апеляційний господарський суд Господарське
Ухвала від 26.07.2022 Центральний апеляційний господарський суд Господарське
Ухвала від 21.06.2022 Центральний апеляційний господарський суд Господарське
Ухвала від 17.02.2022 Центральний апеляційний господарський суд Господарське
Ухвала від 27.01.2022 Центральний апеляційний господарський суд Господарське
Ухвала від 23.11.2021 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Ухвала від 19.11.2021 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Ухвала від 28.10.2021 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Ухвала від 18.10.2021 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Ухвала від 25.08.2021 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Ухвала від 17.11.2020 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Ухвала від 17.11.2020 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Постанова від 17.11.2020 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Ухвала від 15.10.2020 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Ухвала від 05.10.2020 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Ухвала від 25.09.2020 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Ухвала від 18.08.2020 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Ухвала від 12.08.2020 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Ухвала від 07.08.2020 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське
Ухвала від 03.08.2020 Господарський суд Дніпропетровської області Господарське

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Стежити за справою 904/2980/20

Встановіть Опендатабот та підтвердіть підписку

Вайбер Телеграм

Опендатабот для телефону