Рішення
від 04.11.2020 по справі 160/7861/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 листопада 2020 року Справа № 160/7861/20 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Бондар М.В.

при секретарі судового засідання Жарій О.І.

за участі:

представника позивача Ісаєва Є.І.

представника відповідача Горбачової С.А.

представника третьої особи Жорняк Д.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Дніпрі адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до Царичанської районної ради, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Комунальне підприємство "Царичанське виробниче об`єднання житлово-комунального господарства" про стягнення заборгованості,-

ВСТАНОВИВ:

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС у Дніпропетровській області, позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Царичанської районної ради (далі - Царичанська районна рада, відповідач), третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Комунальне підприємство "Царичанське виробниче об`єднання житлово-комунального господарства" (третя особа - КП «Царичанське ВО ЖКГ» ), в якій просить звернути стягнення податкового боргу Комунального підприємства "Царичанське виробниче об`єднання житлово-комунального господарства" у розмірі 3847179,26 грн. на кошти: з Царичанської районної ради.

В обґрунтування позову зазначено, що КП Царичанське ВО ЖКГ знаходить на обліку як платник податків у Кам`янському управлінні ГУ ДПС у Дніпропетровській області. Загальна сума податкового боргу станом на час звернення до суду складає 3847179,26 грн. Дніпропетровський окружний адміністративний суд задовольнив позови про стягнення коштів із рахунків відповідача (справи № 804/7638/16; № 804/4993/16; № 804/3135/17; №804/1714/18). Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.10.2013 року по справі №804/210/13-а задоволено подання Дніпродзержинської ОДПІ про надання дозволу на погашення боргу за рахунок майна КП Царичанське ВО ЖКГ . Однак, зазначене рішення суду не виконані через відсутність коштів на сплату податкового боргу, тому, позивач вважає, що оскільки Царичанська районна рада є засновником КП «Царичанське ВО ЖКГ» , то даний податковий борг належить стягнути з районної ради у відповідності до статті 96 Податкового кодексу України.

Ухвалою суду від 15.07.2020 року прийнято позовну заяву та призначено справу до розгляду за правилами загального позовного провадження з проведенням підготовчого засідання 04.08.2020 року. Також, залучено до участі у справі в якості третьої особи на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - КП «Царичанське ВО ЖКГ» .

31.07.2020 року представник відповідача надав до суду відзив на позовну заяву, в якому просив суд відмовити в задоволенні позову, в обгрунтування своєї позиції зазначив, що фінансовий ресурс районного бюджету є обмеженим, тому надавати фінансову підтримку комунальним підприємствам з районного бюджету на даний час не має можливості. Стосовно оформлення технічної документації по об`єктам, які знаходяться в податковій заставі відповідач зазначив, що КП Царичанське ВОЖКГ Царичанської районної ради 08.07.2020 року вих.№115 звернулось до КП Царичанське бюро технічної інвентаризації Дніпропетровської обласної ради з проханням про вирішення даного питання. На час подачі відзиву технічна документація виготовлена та направлена до Кам`янського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області для подальшої реалізації майна та погашення податкового боргу, який рахується за КП Царичанське ВОЖКГ Царичанської районної ради. Представником відповідача зазначено, що активи підприємства станом на 01.07.2020 року складають 40 273 тис.грн. Ліквідного майна для забезпечення сплати податкового боргу у КП «Царичанське ВОЖКГ Царичанської районної ради достатньо, але яким саме майном здійснити забезпечення - вирішувати безпосередньо Царичанській громаді, мешканцям та підприємствам, яким надає послуги комунальне підприємство. Твердження позивача про те, що дев`ять разів майно виставлялось на торги та не було продано у зв`язку з відсутністю попиту є таким, що не відповідає алгоритму дій, передбаченому нормами чинного законодавства.

04.08.2020 року представником третьої особи надано до суду письмові пояснення, в обґрунтування яких зазначено, що для погашення податкового боргу КП Царичанське ВОЖКГ Царичанської районної ради з дозволу власника Царичанської районної ради надало майно в податкову заставу. Так, 25.09.2019 року Правобережною товарною біржею було реалізовано автомобіль ВАЗ 21053, державний номер НОМЕР_1 , і кошти від реалізації майна направлені в рахунок погашення заборгованості зі сплати ПДВ. З приводу відсутності технічної документації на інше майно, повідомило, що 08.07.2020 року КП Царичанське ВОЖКГ Царичанської районної ради звернулось з листом вих. №115 до КП Царичанське БТІ ДОР з проханням виготовити технічну документацію на майно, що перебуває в податковій заставі та оплачені ці послуги власними коштами підприємства. 16.07.2019 року технічна документація була виготовлена та передана Начальнику Царичанського РВ ДВС Південно- Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Дніпро) та 29.07.2020 року передано начальнику Кам`янського управління ГУ ДПС у Дніпропетровські області.

04.08.2020 року оголошено перерву у підготовчому засіданні до 20.08.2020 року.

20.08.2020 року оголошено перерву у підготовчому засіданні до 15.09.2020 року.

15.09.2020 року представником позивача надано відповідь на відзив, в обгрунтування якої зазначено, що постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.01.2013 по справі № 804/210/13-а було задоволено подання Дніпродзержинської ОДПІ про надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна Царичанське ВОЖКГ . Дев`ять разів майно КП Царичанське ВОЖКГ виставлялось на торги та не продано у зв`язку з відсутністю попиту. Таким чином, здійснені всі необхідні заходи щодо продажу майна комунального підприємства, проте вказані заходи не призвели до погашення податкового боргу.

15.09.2020 року з метою забезпечення виконання всіх завдань підготовчого провадження продовжено підготовче провадження на 30 днів та оголошено перерву у підготовчому засіданні до 29.09.2020 року.

29.09.2020 року закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті в судовому засіданні на 21.10.2020 року.

21.10.2020 року оголошено перерву у судовому засіданні до 04.11.2020 року.

04.11.2020 року в судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги та просив суд задовольнити позов; представник відповідача заперечувала проти позову, просила суд відмовити в задоволенні позову; представник третьої особи заперечувала проти позову, просила суд відмовити в задоволенні позову.

Заслухавши пояснення представників сторін та третьої особи, розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що КП «Царичанське ВО ЖКГ» зареєстровано як юридична особа за адресою: 51000, Дніпропетровська обл., смт Царичанка, вул. Робоча, буд.20. Засновником підприємства є : Царичанська районна рада, що підтверджується копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.

З матеріалів справи вбачається, що станом на час звернення позивача до суду, за КП «Царичанське ВО ЖКГ» рахується податковий борг в загальному розмірі 3847179,26 грн., а саме:

- податок на додану вартість в сумі - 3840908,15 грн.;

- адміністративні штрафи та інші санкції - 4080,00 грн.;

- надходження податків та зборів, які справлялися до 01.01.2011 року - 2191,11 грн.

Постановами Дніпропетровського окружного адміністративного суду задоволені позови фіскального органу про стягнення з рахунків у банках обслуговуючих КП «Царичанське ВОЖКГ» податкового боргу (справи № 804/7638/16; № 804/4993/16; № 804/3135/17; №804/1714/18).

Постановою від 04.10.2019 року Царичанським ДВС відкрито виконавче провадження про стягнення податкового боргу по справі №804/1714/18 у сумі 982 119,54 грн.

Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.10.2013 року по справі №804/210/13-а задоволено подання Дніпродзержинської ОДПІ про надання дозволу на погашення боргу за рахунок майна КП Царичанське ВО ЖКГ .

Листом № 3327/04-36-17-09-16 від 24.01.2018 року ГУ ДПС у Дніпропетровській області звернулось до підприємства з питання надання вичерпної інформації про розмір дебіторської заборгованості у розрізі дебіторів, та 29.05.2018 року отримано відповідь № 9а (вхідні 3848/10 від 29.05.2018 року) про наявність дебіторської заборгованості. Сума дебіторської заборгованості становить 114,5 тис.грн., якої недостатньо для погашення податкового боргу.

З метою забезпечення погашення податкового боргу платником, позивачем виставлені відповідні інкасові доручення (розпорядження), які повернулися з банківських установ без виконання у зв`язку з відсутністю коштів на розрахункових рахунках КП « Царичанське ВО ЖКГ» .

31.05.2018 року № 3792/9/04-36-17-02-14 позивач звернувся до голови Царичанської районної ради з поданням про прийняття рішення згідно пунктом 96.1 статті 96 ПК України у зв`язку з не сплатою у встановлені строки суми грошового зобов`язання по КП « Царичанське ВО ЖКГ» . Позивачем зазначено, що проведено опис майна в податкову заставу на загальну суму 2 603,9 тис. грн. та відповідачу необхідно визначитися з переліком майна, яке не відноситься до цілісного майнового комплексу та яке може бути віднесено до джерел погашення податкового боргу та вчинити дії, визначені пунктом 96.1 статті 96 ПК України.

20.08.2018 року листом №3-14/2-08 Царичанська районна рада повідомила про те, що 27.07.2018 року розглянуто питання «Про фінансово-господарську діяльність КП Царичанське ВОЖКГ щодо пошуку та реалізації шляхів погашення податкового боргу.

Листами від 18.02.2019 року №17724/10/04-36-55-09-13 та від 25.02.2019 року №21213/10/04-36-55-09-13 на виконання постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.01.2013 року по справі № 804/210-13-а надано дозвіл на погашення податкового боргу за рахунок майна КП «Царичанське ВО ЖКГ» , яке перебуває у податковій заставі. В частині реалізації заставного майна до КП Царичанське бюро технічної інвентаризації направлено запит стосовно надання копій технічної документації та документів, підтверджуючих право власності по вказаним об`єктам:

- автомобіль ВАЗ 21053,1995 р.в.;

- гараж інв. № 2, 1990 р.п., розташований за адресою: Дніпропетровська обл., Царичанський р-н, смт. Царичанка, вул. Робоча, 20;

- водонапірна башня, 2004 р.п., інв. № 31, розташована за адресою: Цнттропетровська обл., Царичанський р-н, смт. Царичанка, вул. Робоча, 58;

- водонапірна башня, інв. № 28, об`єм - 25 м. куб., висота 24 м, розташована за адресою: Дніпропетровська обл., Царичанський р-н, Царичанка, вул. Мостова, УЖС-2;

- асфальто - бетонна площадка, площею 760 м. кв., розташована за адресою: Дніпропетровська обл., Царичанський район, смт. Царичанка, вул. Робоча 20;

- будівля гаражу № 5, 1968 р.п., будівельний об`єм - 188 куб.м, розташована за адресою: Дніпропетровська обл., Царичанський р-н, смт.Царичанка, вул. Робоча, 20;

- столярна майстерня №4, 1964 р.п., будівельний об`єм 866 куб.м., розташована за адресою: Дніпропетровська обл.,Царичанський р-н, смт.Царичанка, вул. Робоча, 20.

У відповідь листом №60 КП Царичанське ВОЖКГ надало копію технічного паспорту автомобіля ВАЗ 21053 та акт його технічного огляду, відносно інших документів по майну повідомлено про їх відсутність.

Листом від 15.03.2019 року № 141 КП Царичанське бюро технічної інвентаризації повідомило, що станом на 31.12.2012 року за КП Царичанське ВОЖКГ право власності на нерухоме майно на територій Царичанського району Дніпропетровської області не зареєстроване.

У зв`язку з тим, що засновником КП Царичанське ВОЖКГ є Царичанська районна рада, до сфери управління якої належить майно підприємства, ГУ ДПС у Дніпропетровській області направлено лист до Царичанської районної ради від 28.03.2019 року №37119/10/04-36-55-09-13 та лист від 28.03.2019 року №37105/10/04-36-55-09-13 до КП Царичанське бюро технічної інвентаризації стосовно надання копій технічної документації, актів технічного стану рухомого майна по зазначеним об`єктам.

Листом від 08.04.2019 року № 178 КП Царичанське бюро технічної інвентаризації повідомило, що станом на 31.12.2012 року за КП Царичанське ВОЖКГ право власності на нерухоме майно на територій Царичанського району Дніпропетровської області не зареєстроване, технічна інвентаризація об`єктів нерухомого майна КП Царичанське ВОЖКГ не проводилась, технічна документація не виготовлялась.

ГУ ДПС у Дніпропетровській області направлено лист до КП Царичанське ВОЖКГ Царичанської районної ради від 03.05.2019 року №52618/10/04-36-55-60-12 з проханням провести заходи щодо оформлення технічної документації по вказаним об`єктам.

Листом від 26.06.2019 року № 124а КП Царичанське ВОЖКГ повідомило, що підприємство звернулось до Царичанської районної ради про виділення коштів на виготовлення технічної документації.

Листом від 26.07.2019 року №02-19/129/19 позивачем отримано відповідь Царичанської районної ради, де вказано про відсутність фінансової можливості щодо надання фінансової підтримки комунальному підприємству.

25.09.2019 року Правобережною товарною біржею реалізовано майно, що перебувало у податковій заставі (автомобіль ВАЗ).

ГУ ДПС у Дніпропетровській області направлено листи до Царичанської районної ради від 13.12.2019 року №2106/9/04-36-55-60-12 та Царичанської районної державної адміністрації від 17.12.2019 року №44435/10/04-36-55-60-12 з проханням розглянути питання щодо виділення у грудні 2019 року фінансового ресурсу за рахунок коштів районного бюджету на погашення заборгованої КП Царичанське ВОЖКГ перед бюджетом.

Листом від 27.12.2019 року №3-20/2-16 Царичанська районна рада повідомила про відсутність можливості надання фінансової підтримки.

Листом від 13.03.2020 року №27160/10/04-36-55-60-12 ГУ ДПС у Дніпропетровській області звернулось до Царичанської районної ради з проханням повідомити ГУ ДПС Дніпропетровській області про проведені заходи щодо оформлення технічної документації по об`єктам, які знаходяться в податковій заставі, на що листом від 19.03.2020 року № 6-25/2-16 отримана інформація про неможливість надання фінансової підтримки КП Царичанське ВОЖКГ .

Оскільки податковий борг у добровільному порядку третьою особою не сплачений, а передбачені чинним законодавством України заходи не призвели до погашення податкового боргу, ГУ ДПС у Дніпропетровській області звернулося до суду з відповідним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зважає на таке.

Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно з пунктами 96.1, 96.3 статті 96 Податкового кодексу України (далі - ПК України), у разі якщо сума коштів, отримана від продажу внесеного в податкову заставу майна комунального підприємства, не покриває суму його податкового боргу і витрат, пов`язаних з організацією та проведенням публічних торгів, або у разі відсутності у такого боржника власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, орган державної податкової служби зобов`язаний звернутися до органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить майно такого платника податків, з поданням щодо прийняття рішення про:

96.1.1. виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника податків. Рішення про фінансування таких витрат розглядається на найближчій сесії відповідної ради;

96.1.2. затвердження плану досудової санації такого платника податків, який передбачає погашення його податкового боргу;

96.1.3. ліквідацію такого платника податків та призначення ліквідаційної комісії;

96.1.4. прийняття сесією відповідної ради рішення щодо порушення справи про банкрутство платника податків.

Відповідь щодо прийняття одного із зазначених у пунктах 96.1 та 96.2 цієї статті рішень надсилається органу державної податкової служби протягом 30 календарних днів з дня направлення звернення.

У разі неотримання зазначеної відповіді у визначений цим пунктом строк або отримання відповіді про відмову у задоволенні його вимог орган державної податкової служби зобов`язаний звернутися до суду із позовною заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти державного органу чи органу місцевого самоврядування, в управлінні якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно.

В той же час, наведені особливості погашення податкового боргу комунального підприємства не замінюють дій щодо стягнення податкового боргу, визначених статтею 95 ПК України.

Так, згідно з пунктом 95.1 статті 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Аналіз наведених законодавчих приписів дає підстави вважати, що податковим законодавством встановлено особливий порядок погашення заборгованості платників податків (у тому числі комунальних підприємств) перед бюджетами та визначено перелік заходів, які повинен здійснити контролюючий орган для примусового стягнення податкового боргу, а саме: звернутись до суду з вимогою про стягнення коштів з рахунків у банку; отримати судовий дозвіл на погашення усієї суми боргу за рахунок майна; провести торги з продажу майна, внесеного в податкову заставу.

Якщо усі перелічені заходи не мали результатом погашення податкового боргу комунального підприємства, орган державної податкової служби вчиняє дії, передбачені статтею 96 ПК України, для залучення коштів (майна) органу місцевого самоврядування, до сфери управління якого належить такий платник податків, для погашення податкового боргу останнього.

Матеріалами справи підтверджено, що органи фіскальної служби, на обліку у яких знаходилось КП Царичанське ВО ЖКГ протягом тривалого часу вчиняли дії щодо погашення суми податкового боргу відповідача, зокрема: рішеннями суду задоволені позовні вимоги про стягнення з рахунків у банках обслуговуючих КП Царичанське ВО ЖКГ податкового боргу, судом задоволено подання Дніпродзержинської ОДПІ про надання дозволу на погашення боргу за рахунок майна КП Царичанське ВО ЖКГ ; позивачем виставлялись інкасові доручення (розпорядження) про стягнення суми податкового боргу, які залишились без виконання; активи КП Царичанське ВО ЖКГ передано у податкову заставу; фіскальним органом вчинялись дії щодо розшуку майна КП Царичанське ВО ЖКГ , проте відповіддю КП Царичанське БТІ повідомило про те, що за КП Царичанське ВО ЖКГ право власності на нерухоме майно на території Царичанського району не зареєстровано; майно КП Царичанське ВО ЖКГ (автомобіль ВАЗ) виставлялось на торги та було реалізовано, проте коштів, отриманих від реалізації не було достатньо для погашення податкового боргу.

Судом також встановлено, що засновником КП Царичанське ВО ЖКГ є Царичанська районна рада, яка є власником майна, що передано на баланс КП Царичанське ВО ЖКГ без технічної документації. Позивач в порядку статті 96 ПК України звернувся до Царичанської районної ради з поданням про вчинення дії, спрямованих на погашення податкового боргу КП Царичанське ВО ЖКГ . Відповідачем протягом тривалого часу надавались позивачу листи з приводу покращення фінансового стану КП Царичанське ВО ЖКГ , які не були рішеннями, що визначені пунктом 96.1 статті 96 ПК України.

Оскільки сума коштів, отримана від продажу внесеного в податкову заставу майна комунального підприємства, не покриває суму його податкового боргу та внаслідок відсутності у боржника власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, суд дійшов висновку, що у податкового органу виник обов`язок звернутися до суду із позовною заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти органу місцевого самоврядування, в управління якого перебуває таке комунальне підприємство та його майно.

Під час розгляду справи судом рішенням Царичанської районної ради «Про надання дозволу на реалізацію майна, що належить до спільної власності територіальних громад, сіл, селища Царичанського району та знаходиться в податкові заставі» від 14.08.2020 року №517037/VII, районна рада вирішила надати згоду на реалізацію майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селища Царичанського району, знаходиться на балансі КП ВО ЖКГ Царичанської районної ради та перебуває під податковою заставою, а саме: будівля гаража №5, 1968 рік побудови, будівельний об`єм - 188 куб.м., розташована за адресою: Дніпропетровська область, Царичанський район, вул. Робоча, 20; столярна майстерня №4, 1964 рік побудови, будівельний об`єм - 866 куб.м., розташована за адресою: Дніпропетровська область, Царичанський район, вул. Робоча, 20.

З приводу цього рішення суд зазначає, що воно прийнято не у строк, встановлений пунктом 96.1 статті 96 ПК України та виділене для реалізації майно не призведе до погашення усієї суми податкового боргу КП Царичанське ВО ЖКГ в розмірі 3847179,26 грн.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

За таких обставин, суд дійшов висновку про обґрунтованість та доведеність позовних вимог позивачем щодо стягнення податкового боргу Комунального підприємства "Царичанське виробниче об`єднання житлово-комунального господарства" у розмірі 3847179,26 грн. на кошти Царичанської районної ради, а тому позовні вимоги підлягають задоволенню повністю.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить із того, що відповідно до частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, у зв`язку з чим судові витрати суб`єкта владних повноважень по сплаті судового збору не підлягають стягненню з відповідача.

На підставі викладеного, керуючись статтями 241-246, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (адреса: 49600, м. Дніпро, вул. Сімферопольська,17А; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 43145015) до Царичанської районної ради (адреса: 51909, смт. Царичанка, вул. Театральна, буд.17; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 25005910), третя особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Комунальне підприємство "Царичанське виробниче об`єднання житлово-комунального господарства" (адреса: 50047, Дніпропетровська обл., смт. Царичанка, вул. Робоча, буд.20; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 25515372) про стягнення заборгованості - задовольнити повністю.

Звернути стягнення податкового боргу Комунального підприємства "Царичанське виробниче об`єднання житлово-комунального господарства" у розмірі 3847179 (три мільйони вісімсот сорок сім тисяч сто сімдесят дев`ять) гривень 26 копійок на кошти Царичанської районної ради.

Розподіл судових витрат не здійснювати.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення в повному обсязі складено 16.11.2020 року.

Суддя М.В. Бондар

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.11.2020
Оприлюднено17.11.2020
Номер документу92888025
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/7861/20

Ухвала від 23.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 14.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 17.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 10.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 01.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 06.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 06.07.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Постанова від 06.07.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні