Справа №449/1093/20
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16.11.2020 м. Перемишляни
16.11.2020 року, суддя Перемишлянського районного суду Львівської області Гуняк Олександра Ярославівна розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов з Перемишлянського відділення поліції Золочівського відділу поліції ГУНП у Львівській області про притягнення до адміністративної відповідальності, -
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, не працюючого, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 -
за ч.1 ст.130 КУпАП, -
в с т а н о в и в :
ОСОБА_1 , 03.10.2020 р. близько 16 год. 55 хв. в м.Перемишляни по вул. Боршівська, 27 керував автомобілем марки VOLKSWAGEN SHARAN , номерний знак НОМЕР_1 в стані алкогольного сп`яніння. Пройшов тест у встановленому законом порядку із застосуванням приладу Drager 6810 .
ОСОБА_1 , на судовий розгляд справи з`явився, свою вину у вчиненому правопорушенні визнав повністю, у вчиненому щиро розкаявся та просив звільнити його від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації.
Дані обставини підтверджуються: протоколом про адміністративне правопорушення серії ДПР18 №185054 від 03.10.2020 р., результатами тесту № 2916 алкотестера DRAGER, Актом огляду на стан алкогольного сп`яніння з використанням спеціальних технічних засобів та ін. матеріалами справи.
Відповідно до ст. 33 КУпАП, при накладенні адміністративного стягнення враховується характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують та обтяжують відповідальність.
Згідно ст. 245 Кодексу України про адміністративні правопорушення, завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Відповідно до вимог ст.ст. 252, 280 КУпАП при розгляді справи про адміністративне правопорушення суд має повно, всебічно та об`єктивно дослідити всі обставини справи в їх сукупності та з`ясувати, чи було скоєно адміністративне правопорушення, чи винна особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно ст. 251 КУпАП доказами по справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Проаналізувавши матеріали справи, приходжу до висновку, що у діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 130 КУпАП, а саме: керування транспортним засобом в стані алкогольного сп`яніння.
Згідно ст. 8 КУпАП, особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, підлягає відповідальності на підставі закону, що діє під час і за місцем вчинення правопорушення.
Відповідно до санкції ч.1 ст.130 КУпАП (із змінами) у разі притягнення особи до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.130 КУпАП на водія накладається штраф у розмірі шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк один рік.
Відповідно до ст. 21 КУпАП особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, крім посадової особи, звільняється від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу, якщо з урахуванням характеру вчиненого правопорушення і особи правопорушника до нього доцільно застосувати захід громадського впливу.
Для застосування положень ст.21 КУпАП до правопорушника трудовим колективом підприємства або громадською організацією органу (посадовій особі), уповноваженому вирішувати справу про адмінправопорушення, подається 1) клопотання звільнення від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу; 2) протокол загальних зборів трудового колективу підприємства або вищого статутного керівного органу громадської організації, що містить рішення про: а) звернення до органу (посадової особи), уповноваженої вирішувати справу про адмінправопорушення, з клопотанням про звільненням правопорушника від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу підприємства; б) призначення розгляду матеріалів про адміністративне правопорушення з метою визначення заходу (заходів) громадського впливу, що належить застосувати до особи правопорушника.
При цьому суду необхідно враховувати й інші умови, які дають право для застосування до порушника вимог ст.21 КУпАП, а саме: дані, що характеризують особу та обставини, що пом`якшують відповідальність за адміністративне правопорушення як от: щире каяття, притягнення до адміністративної відповідальності вперше; позитивну характеристику за місцем проживання та роботи; наявність сімї, дітей на утриманні та ін.
Відповідно до Свідоцтва про укладення шлюбу серії НОМЕР_2 від 22.02.1997 р. між ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , був укладений шлюб - 22.02.1997 р. Після укладення шлюбу, дружині присвоєно прізвище - ОСОБА_3 .
Згідно свідоцтва про народження серії НОМЕР_3 від 17.08.2004 р. батьками ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 є ОСОБА_1 та ОСОБА_5 .
Згідно свідоцтва про народження серії НОМЕР_4 від 17.08.2004 р. батьками ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 є ОСОБА_1 та ОСОБА_5 .
Відповідно до Довідки виданої Перемишлянським МКП Комунальник №720 від 10.11.2020 р., на утриманні у гр. ОСОБА_1 , перебувають неповнолітні діти, доньки: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Згідно довідки директора Медичного училища Медик №125 від 29.10.2020 р., ОСОБА_4 , навчається в ТзОВ Медичне училище Медик , на платній формі навчання, денної форми. Термін навчання з 01.09.2019 року до 01.07.2023 року.
Згідно довідки директора Медичного училища Медик №126 від 29.10.2020 р., ОСОБА_6 , навчається в ТзОВ Медичне училище Медик , на платній формі навчання, денної форми. Термін навчання з 01.09.2019 року до 01.07.2023 року.
Як вбачається із характеристики виданої Виконавчим комітетом Перемишлянської міської ради №720 від 29.10.2020 р., ОСОБА_1 , до адміністративної відповідальності Перемишлянською міською радою не притягався. Скарг та зауважень зі сторони Перемишлянської міської ради до ОСОБА_1 немає. Депутатом Перемишлянської міської ради не являється.
Відповідно до інформації з Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ОСОБА_5 , являється фізичною-особою підприємцем. Вид діяльності 47.81 Роздрібна торгівля з лотків і на ринках харчовими продуктами, напоями та тютюновими виробами (основний).
Відповідно до клопотання голови Громадської організації Товариство сприяння розвитку міста та району №5, останній просить передати матеріали адміністративної справи відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.130 КУпАП на розгляд Громадської організації Товариство сприяння розвитку міста та району , оскільки враховуючи обставини справи і особу правопорушника, вважають, що в даному випадку буде доцільно застосувати саме такий захід громадського впливу та звільнити від адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , який завжди характеризується позитивно.
Як вбачається із Витягу з протоколу засідання зборів Громадської організації Товариство сприяння розвитку міста та району №4, засіданням зборів Громадської організації Товариство сприяння розвитку міста та району було вирішено застосувати захід громадського впливу та просити Перемишлянський районний суд Львівської області, звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності.
Згідно до ст.280 КУпАП , орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно ст.284 КУпАП постанова про закриття справи виноситься при оголошенні усного зауваження, передачі матеріалів на розгляд громадської організації чи трудового колективу або передачі їх прокурору, органу досудового слідства чи дізнання, а також при наявності обставин, передбачених статтею 247 цього Кодексу .
Про заходи громадського впливу, застосовані до осіб, які вчинили правопорушення, передбачене, зокрема ч. 1 ст. 130 КУпАП , власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, або громадська організація повинні не пізніш як у десятиденний строк з дня одержання матеріалів повідомити орган (посадову особу), який надіслав матеріали.
Враховуючи вищенаведене, суд враховує також те, що ОСОБА_1 , притягується до адміністративної відповідальності вперше, щиро розкаюється у вчиненому та у свої поясненнях в судовому засіданні звернув увагу суду на те, що притягнення його до адміністратвиної відповідальності істотно ускладнить можливість допомагати дружині, яка працює приватним підприємцем , а це є для них основним джерелом доходів, що в свою чергу створить і для його сім`ї завідомо складні умови для нормального і повноцінного життя та існування.
З огляду на вказані обставини, з метою досягнення виховного ефекту, з урахуванням характеру вчиненого правопорушення, даних про особу правопорушника, враховуючи, що останній щиро розкаюється у скоєному та позитивно характеризується за місцем проживання, приймаючи до уваги клопотання голови Громадської організації Товариство сприяння розвитку міста та району та рішення засідання зборів Громадської організації Товариство сприяння розвитку міста та району , які просять звільнити від адміністративної відповідальності ОСОБА_1 з передачею матеріалів справи на розгляд громадської організації, відсутність шкідливих наслідків правопорушення, перебування на його утриманні неповнолітніх дітей, які навчаються на платній формі навчання, що істотно знижує суспільну небезпечність скоєного, вважаю за можливе звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів відносно нього на розгляд Громадської організації Товариство сприяння розвитку міста та району .
На підставі наведеного, керуючись ст. 21 , ч. 1 ст. 130 , ст.ст. 283-285 КУпАП ,-
п о с т а н о в и в :
Звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.130 КУпАП , на підставі ст. 21 КУпАП.
Матеріали адміністративної справи про адміністративне правопорушення передбачене ч.1 ст.130 КУпАП щодо ОСОБА_1 , направити на розгляд Громадській організації Товариство сприяння розвитку міста та району , код ЄДРПОУ - 36848130, що знаходиться за адресою: вул. Привокзальна, 25/4 м.Перемишляни Львівської області для застосування заходів громадського впливу.
Зобов`язати голову Громадської організації Товариство сприяння розвитку міста та району , повідомити суд про прийняте рішення не пізніш як у десятиденний строк з дня отримання адміністративних матеріалів.
Провадження по справі відносно ОСОБА_1 про притягнення його до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.130 КУпАП - закрити.
Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного суду через Перемишлянський районний суд Львівської області протягом десяти днів з дня її винесення.
Постанова судді набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Суддя: Гуняк Олександра Ярославівна
Суд | Перемишлянський районний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 16.11.2020 |
Оприлюднено | 18.11.2020 |
Номер документу | 92906485 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Перемишлянський районний суд Львівської області
Гуняк О. Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні