Єдиний унікальний номер 227/3040/20
Номер провадження 33/804/498/20
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11.11.2020р. суддя судової палати з розгляду кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення Донецького апеляційного суду Залізняк Р.М., при секретарі судового засідання Ситніку Д.Л., розглянувши в м. Бахмут Донецької області в режимі відеоконференції з Добропільським міськрайонним судом Донецької області апеляційну скаргу особи, яку притягнуто до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 на постанову Добропільського міськрайонного суду Донецької області від 02.09.2020р., якою
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка мешкає в АДРЕСА_1 ,
винуватою у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 155-1 КУпАП та накладено на неї адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в розмірі п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 85 (вісімдесят п`ять) грн.,
за участю захисника Макеева О.В.,
в с т а н о в и л а:
Постановою Добропільського міськрайонного суду Донецької області від 02.09.2020р. ОСОБА_1 винуватою у вчинені адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 155-1 КУпАП та накладено на неї адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в розмірі п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 85 (вісімдесят п`ять) грн.
Постанову суду першої інстанції (далі - суд) оскаржено особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , яка:
- вважає, що постанова суду є незаконною та підлягає скасуванню, оскільки судом неповно досліджені обставини справи та порушені вимоги ст.ст. 245, 247, 252, 155-1 КУпАП;
- вказує, що в оскаржуваній постанові не вказані обставини адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 155-1 КУпАП та не розкрито об`єктивну сторону даного правопорушення в порушення ст. 8 ЗУ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , яку зазначено в протоколі, це склад іншого адміністративного правопорушення, а саме ст. 164-2 КУпАП;
-зазначає, що ТОВ ОДЕВІР до перевірки були надані документи, що відображать облік товарних запасів, а саме копії оборотних відомостей по рахунку 281 товари , 023 матеріальні цінності на зберіганні , для підприємства паливо-це товар, тому на обліку використовується рахунок 281 товари ; підприємство веде облік товарних запасів відповідно до вимог чинного законодавства, тому висновки акту та протоколу є незаконними, що підтверджується Наказом про облікову політику та Бухгалтерський аналітичний облік по рахунку 281 товари з жовтня 2019р. по травень 2020р., оборотною відомістю по рахунку 023 матеріальні цінності на зберіганні , де передбачено порядок ведення обліку товарних запасів на підприємстві; а положення ЗУ Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг чітко не визначають самого порядку ведення обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, лише вказує на обов`язок суб`єктів підприємницької діяльності на ведення такого обліку.
-вказує, що на місці проведення перевірки її не було, протокол про адміністративне правопорушення мав був складений щодо особи, що проводила розрахункову операцію, тобто щодо ОСОБА_2 , яка згідно посадової інстанрукції та наказу на призначення є особою яка здійснює розрахункові операції , та не містить доказів, що саме вона як директор підприємства, що не здійснює розрахункові операції, порушила порядок проведення розрахунків , що передбачено ст. 155-1 ч.1 КУпАП;
- зазначає, що як зазначено в протоколі, що вона, як керівник не забезпечила контроль за своєчасним відображенням в обліку всіх господарських операцій , що, на її думку, є складом іншого адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 164-2 КУпАП, та в цьому разі у розумінні ст. 255 КУпАП, посадові особи ДПС не уповноважені були складати протокол за ст. 164-2 КУпАП;
- вказує, що судом не надано оцінку її запереченням в частині складання протоколу не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності; також в частині порушення її прав подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, і викласти мотиви її відмовлення від його підписання; вона була відсутня на місці перевірки та під час складання протоколу, їй не було роз`янено її права і обов`язки, передбачені ст. 268 КУпАП, чим органами ДПС грубо порушено норми законодавства та суд не взяв зазначене до уваги;
- зазначає, що судом також порушено норми процесуального права, а саме порушена таємниця нарадчої кімнати, суддя прийняв рішення відразу, не порадившись, що свідчить про формальний підхід і неналежну оцінку доказів;
- прохає оскаржувану постанову скасувати, провадження по справі про адміністративне правопорушення закрити на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП у зв`язку із відсутністю в її діях події і складу адміністративного правопорушення.
Про дату, час та місце судового засідання в суді апеляційної інстанції, особа, яку притягнуто до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 та його захисник Макеев О.В. повідомлені належним чином, у судове засідання не з`явилася ОСОБА_1 , письмових доказів про причини неявки до суду не надала.
Заслухавши доповідь судді, доводи захисника Макеева О.В., який діє в інтересах особи, яку притягнуто до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1 ), який підтримав доводи апеляційної скарги ОСОБА_1 та наполягав на її задоволенні, дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, перевіривши доводи апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про задоволення апеляційної скарги ОСОБА_1 за таких підстав.
Судом апеляційної інстанції встановлено, що постановою суду особу, яку притягнуто до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 визнано винуватою у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.155-1 КУпАП при таких обставинах.
Відповідно до наказу № 14 від 16.03.2020р. ОСОБА_1 з 17.03.2020р. приступила до виконання обов`язків директора підприємства ТОВ ОДЕВІР , тобто набула статус посадової особи даного підприємства.
Відповідно до ч. 3 ст. 8 ЗУ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні передбачено, що відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством, або власник відповідно до законодавства та установчих документів.
П. 11 ст. 3 ЗУ Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг передбачено, що суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов`язані: проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій та/або через програмні реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування товарів (послуг) (із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД для підакцизних товарів), цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.
Копією фіскального чеку від 25.06.2020р. та актом про результати фактичної перевірки з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та/ або пальним від 03.07.2020р. № 0129/05/99/35/32/42513545 підтверджено факт відсутності коду товарної підкатегорії УКТ ЗЕД на товар Дизельне пальне , що є порушенням п.11 ст. 3 ЗУ Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг , відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 155-1 КУпАП.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування,їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.
Відповідно до ст. 7 КУпАП провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюються на основі суворого додержання законності.
Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.
Судом апеляційної інстанції встановлено, що протокол про адміністративне правопорушення № 276 від 30.07.2020р. щодо ОСОБА_1 складено уповноваженою особою органів державної податкової служби.
Проте суд апеляційної інстанції вважає необхідним зазначити, що відповідно до ст. 254 КУпАП основним документом, призначеним для фіксації юридичного факту адміністративного правопорушення є протокол про адміністративне правопорушення, який в свою чергу є найважливішим джерелом доказів у справі про адміністративне правопорушення. Протокол це офіційний документ, відповідним чином оформлений уповноваженою особою про вчинення діяння, яке містить ознаки правопорушення передбаченого КУпАП.
Крім того відповідно до вимог ч. 2 ст. 254 КУпАП протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Судом апеляційної інстанції встановлено, що в порушення вказаних вище вимог протокол щодо ОСОБА_1 було складено з суттєвим порушенням строків його складання.
Як вбачається із протоколу про адміністративне правопорушення, дата, час і місце вчинення порушення ОСОБА_1 є 25.06.2020р. 09-53 год., що повністю узгоджується із актом перевірки, де зазначено, що початок перевірки є також 25.06.2020р. о 09-53 год.
Проте, протокол про адміністративне правопорушення №276 щодо ОСОБА_1 посадовою особою ГУ ДПС в Донецькій області складений тільки 30.07.2020р. з порушенням строків встановлених в ч.2 ст. 254 КУпАП.
Таким чином з урахуванням наведеного вище, суд апеляційної інстанції вважає, що протокол про адміністративне правопорушення складений з порушенням строку, визначеним ч. 2 ст. 254 КУпАП та є недопустимим доказом по справі.
Крім того, судом апеляційної інстанції встановлено, що при розгляді справи про адміністративне правопорушення, суд в порушення вимог ст.ст. 245, 251, 252 КУпАП не забезпечив всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин справи, вирішення її у відповідності із законом, а також поверхово дослідив та оцінив наявні в матеріалах справи докази у їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Такий висновок суду апеляційної інстанції ґрунтується на наступному.
Так, в протоколі про адміністративне правопорушення № 276 від 30.07.2020р. та в інших матеріалах справи, відсутні будь-які допустимі докази, які б свідчили, що ОСОБА_1 , будучи посадовою особою, вчинила порушення встановленого порядку проведення розрахунків, а саме не забезпечила контроль за своєчасним відображенням в обліку всіх господарських операцій згідно з п. 3 ст. 8 ЗУ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , внаслідок чого стало порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків, а саме реалізації касиром-оператором за готівку дизельного пального без використання режиму попереднього програмування найменування товарів, чим було порушено п.11 ст.3 ЗУ Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг від 06.07.1995р. № 265/95-ВР (із змінами та доповненнями).
Пунктом 80.7 ст.80 Податкового кодексу України (далі ПК) передбачено, що фактична перевірка проводиться двома і більше посадовими особами контролюючого органу у присутності посадових осіб суб`єкта господарювання або його представника та/або особи, що фактично здійснює розрахункові операції.
Також, відповідно до п.86.1 ст. 86 ПК результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.
Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, у строки визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов`язаний його підписати.
Строк складення акта (довідки) про результати перевірки не зараховується до строку проведення перевірки, встановленого цим Кодексом (з урахуванням його продовження).
У разі незгоди платника податків з висновками акта (довідки) такий платник зобов`язаний підписати такий акт (довідку) перевірки із зауваженнями, які він має право надати разом з підписаним примірником акта (довідки) або окремо у строки, передбачені цим Кодексом.
Згідно п. 86.2 ст. 86 ПК, за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Відповідно до матеріалів справи про адміністративне правопорушення ОСОБА_1 з 17.03.2020р. почала виконувати обов`язки директора підприємства ТОВ ОДЕВІР на підставі наказу № 14 від 16.03.2020р., та набула статус посадової особи даного підприємства.
Як вбачається з матеріалів справи про адміністративне правопорушення, перевірку ТОВ ОДЕВІР вул.Комарова, 48-3 с.Ганнівка Добропільського району Донецької області відповідно до положень п.п.80.2.5 п.80.2 ст. 80 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI та наказу від 18.06.2020р. № 703 ініційовано ГУ ДПС у Донецькій області з 25.06.2020р. тривалістю 10 діб.
З матеріалів справи також вбачається, що посадовими особами Головного управління ДПС у Донецькій області у період з 25.06.2020р. до 03.07.2020р. було проведено перевірку з питань додержання суб`єктами господарювання, а саме ТОВ ОДЕВІР с.Ганнівка Добропільського району Донецької області, вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та/або пального у відсутності директора ТОВ ОДЕВІР ОСОБА_1 , за результатами якої складено акт № 0129/05/99/35/32/42513545 від 03.07.2020р.
У зв`язку з відсутністю при проведенні перевірки директора ТОВ ОДЕВІР ОСОБА_1 на її податкову адресу рекомендованим листом №55232/10/05-99-32-01-16 від 03.07.2020р. було направлено акт фактичної перевірки № 0129/05/99/35/32/42513545 від 03.07.2020р., яким як зазначено в листі, встановлено порушення порядку здійснення обігу підакцизних товарів, а саме здійснення роздрібної торгівлі пальним без наявності ліценції, чим порушено ч.2 ст. 15 ЗУ Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та пальним від 19.12.1995р. № 481/95-ВР, за результатами даної перевірки передбачено складання протоколу про адмінстратиивні правопорушення відповідно до ч.1 ст. 164 КУпАП. Для складання та підписання протоколу про адмінстратиивні правопорушення відповідно до ч.1 ст. 164 КУпАП ОСОБА_1 було запрошено у триденний термін після отримання даного листа з`явитися до ГУ ДПС України в Донецькій області за адресою м.Маріуполь, вул.Італійська, 59 Донецької області, у робочий час з 09-00 год. до 18-00 год.; у разі її неявки до ГУ ДПС у Донецькій області відповідно до п. 13 Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення затвердженої Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016р. №566 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.07.2016р. за № 1046/29176 буде складено акт про факт її неявки та протокол про адміністративне правопорушення, який буде передано на розгляд до Добропільсьвкого міськрайонного суду Донецької області.
Відповідно до п. 12 Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016р. №566 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.07.2016р. за № 1046/29176 у разі неможливості складання Протоколу за місцем вчинення адміністративного правопорушення Протокол складається в органі доходів і зборів. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, запрошується до органу доходів і зборів для складання та підписання Протоколу. У запрошенні зазначаються дата, час та місце складання Протоколу. Запрошення вважається належним чином врученим, якщо воно надіслано за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, рекомендованим листом з повідомленням про вручення або вручено особисто такій особі.
Пунктом 13 цієї Інструкції передбачено, що у разі неявки особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, у визначений у запрошенні час складається акт довільної форми, який засвідчує факт такої неявки. Акт підписується не менш як трьома посадовими особами контролюючого органу та реєструється у журналі реєстрації актів, що засвідчують факт неявки особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Відповідно до акту перевірки № 0129/05/99/35/32/42513545 від 03.07.2020р., посадовими особами контролюючого органу встановлено ряд порушень ТОВ ОДЕВІР та відповідно складено протокол № 276 від 30.07.2020р. про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 155-1 КУпАП щодо ОСОБА_1 .
До протоколу доданий акт від 30.07.2020р., який засвідчує факт неявки особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, та в якому зазначено, що працівниками ГУ ДПС у Донецькій області складено акт, який засвідчує факт неявки особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 у термін визначений в акті фактичної перевірки № 0129/05/99/35/32/42513545 від 03.07.2020р. та в листі - запрошенні ГУ ДПС України в Донецькій області № 0129/05/99/35/32/42513545 від 03.07.2020р. для складання та підписання протоколів про адміністративні правопорушення, передбачених ч.1 ст. 164 та ч.1 ст. 155-1 КУпАП; згідно повідомлення до рекомендованого листа №8451113336359 поштове відправлення (лист-запрошення від 03.07.2020р.) та акт фактичної перевірки було вручено керівнику ТОВ ОДЕВІР 07.07.2020р. Станом на час складання даного акту, директор ОДЕВІР ОСОБА_1 не з`явилась до ГУ ДПС у Донецькій області для складання та підписання адміністративних протоколів про адміністративне правопорушення, передбачених ч.1 ст. 164 та ч.1 ст. 155-1 КУпАП.
Із вказаного вище вбачається, що на податкову адресу ОСОБА_1 було направлено акт, яким встановлено порушення порядку здійснення обігу підакцизних товарів, а саме здійснення роздрібної торгівлі пальним без наявності ліценції, чим порушено ч.2 ст. 15 ЗУ Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та пальним від 19.12.1995р. № 481/95-ВР, за результатами даної перевірки передбачено складання протоколу про адмінстратиивне правопорушення відповідно до ч.1 ст. 164 КУпАП, що є зовсім іншим правопорушенням, що інкримінується ОСОБА_1 згідно протоколу № 276 про адміністративне правопорушення від 03.07.2020р., а саме адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 155-1 КУпАП.
Також у даному листі ОСОБА_1 для складання та підписання протоколу про адмінстративні правопорушення відповідно до ч.1 ст. 164 КУпАП було запрошено у триденний термін після отримання даного листа з`явитися до ГУ ДПС України в Донецькій області за адресою м.Маріуполь, вул.Італійська, 59 Донецької області, у робочий час з 09-00 год. до 18-00 год., проте в порушення п.12 зазначеної вище Інструкції у запрошенні не зазначена дата складання та підписання Протоколу, зазначені лише робочі часи ГУ ДПС у Донецькій області, що позбавило ОСОБА_1 можливості у чітко зазначений термін з`явитися до ГУ ДПС України в Донецькій області для підписання протоколу або надання зауважень до нього.
Враховуючи зазначене є не зрозумілим, чому саме 30.07.2020р. був складений акт, який засвідчує факт неявки ОСОБА_1 для складання та підписання протоколу та 30.07.2020р. складений протокол №276 про адміністративне правопорушення, оскільки чітко зазначеного часу для підписання протоколу про адміністративне правопорушення зазначено не було.
Таким чином, на думку апеляційного суду, податковими органами було порушено порядок з оформлення матеріалів про адмінстративні правопорушення, а саме Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення затвердженої Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016р. №566 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.07.2016р. за № 1046/29176.
Крім наведеного вище, суд апеляційної інстанції вважає необхідним звернути увагу на правові висновки викладені у рішенні Європейського суду з прав людини у справі Яременко проти України , де зазначено …Питання, яке Суд має вирішити, полягає у визначенні, чи було справедливим провадження у справі загалом, включаючи спосіб, у який були отримані докази. При цьому має бути оцінена відповідна "незаконність" і, якщо це стосується порушення іншого конвенційного права, має бути оцінений характер виявленого порушення (рішення "Хан проти Сполученого Королівства" і "Аллан проти Сполученого Королівства", при цьому має бути врахована якість таких доказів і, зокрема те, чи породжують обставини, за яких вони були отримані, будь-який сумнів щодо їхньої достовірності й точності… .
Відповідно до ст. 7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу у зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановленим законом.
Викладене вище у сукупності свідчить про те, що по справі не встановлено допустимих доказів про наявність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 155-1 КУпАП.
За вказаних вище обставин, та враховуючи, що в матеріалах справи відсутні будь-які допустимі докази про вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 155-1 КУпАП, суд апеляційної інстанції дійшов до висновку, що доводи апеляційної скарги ОСОБА_1 є обґрунтованими, є наявні підстави для скасування оскаржуваної постанови із закриттям провадження у справі за відсутності в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 155-1 КУпАП на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП.
На підставі викладеного, керуючись ст. 247, 294 КУпАП, -
п о с т а н о в и л а :
Апеляційну скаргу особи, яку притягнуто до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 на постанову Добропільського міськрайонного суду Донецької області від 02.09.2020р., якою визнано ОСОБА_1 винуватою у вчинені адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 155-1 КУпАП та накладено на неї адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в розмірі п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 85 (триста сорок) грн, задовольнити.
Постанову постанову Добропільського міськрайонного суду Донецької області від 02.09.2020р., якою визнано ОСОБА_1 винуватою у вчинені адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 155-1 КУпАП та накладено на неї адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в розмірі п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 85 (триста сорок) грн,, скасувати.
Провадження у справі про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 155-1 КУпАП закрити у зв`язку з відсутністю в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 155-1 КУпАП на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили негайно після її винесення, є остаточною й оскарженню не підлягає.
Суддя
Суд | Донецький апеляційний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.11.2020 |
Оприлюднено | 18.11.2020 |
Номер документу | 92913685 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Донецький апеляційний суд
Залізняк Р. М.
Адмінправопорушення
Добропільський міськрайонний суд Донецької області
Кошля А. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні