Рішення
від 18.11.2020 по справі 200/1603/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 листопада 2020 р. Справа№200/1603/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Циганенка А.І., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовною заявою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій до Новомихайлівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, Військово-цивільна адміністрація міста Мар`їнка та села Побєда Мар`їнського району Донецької області про застосування заходів реагування,

ВСТАНОВИВ:

11 лютого 2020 року позивач, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, звернувся до суду з адміністративним позовом до відповідача, Новомихайлівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області, у якому просив, застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) Новомихайлівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області.

В обґрунтування позову позивач зазначає, що з 26 по 27 грудня 2019 року на підставі наказу ДПРЗ-7 ГУ ДСНС України у Донецькій області №190 від 11 грудня 2019 року було проведено позапланову перевірку приміщень та території Новомихайлівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області, за адресою: Донецька область, Мар`їнський р-н, с. Новомихайлівка, вул. Центральна 78а. Під час перевірки виявлено порушення вимог Правил пожежної безпеки в Україні , затверджених наказом МВС України від 30 грудня 2014 року №1417, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697 (далі - ППБУ), що створює безпосередню загрозу виникнення пожежі, несе загрозу життю і здоров`ю людей, перешкоджає вільній евакуації людей у разі настання надзвичайної ситуації (пожежі, аварії та ін.), ускладнюють гасіння пожежі, та є підставою для звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів.

03 березня 2020 року відповідач надав відзив на позовну заяву у якому він заперечує проти заявлених позовних вимог та повідомляє, що з метою виконання приписів зазначених у акті №117 від 27 грудня 2019 року було розроблено та погоджено з начальником відділу освіти Мар`їнської райдержадміністрації план заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Новомихайлівським закладом загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області.

Відповідач зазначає, що значна частина пунктів акту №117 від 27 грудня 2019 року знаходиться у стадії вирішення, оскільки потребує часу та значних фінансових витрат для їх усунення. У кошторисі на 2020 рік відділом освіти Мар`їнської райдержадміністрації передбачено розробку кошторисної документації в частині протипожежного захисту для Новомихайлівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області.

17 лютого 2020 року відкрито провадження у справі та її розгляд призначений за правилами загального позовного провадження.

31 березня 2020 року строк підготовчого провадження продовжений на тридцять днів, розгляд справи відкладено на 27 квітня 2020 року за клопотанням позивача у зв`язку встановленням на території України карантину.

27 квітня 2020 року підготовче засідання відкладено до 12 травня 2020 року у зв`язку встановленням на території України карантину.

12 травня 2020 року підготовче засідання відкладено до 22 травня 2020 року у зв`язку встановленням на території України карантину.

22 травня 2020 року підготовче засідання відкладено до 16 червня 2020 року у зв`язку встановленням на території України карантину.

16 червня 2020 року підготовче засідання відкладено до 30 червня 2020 року.

30 червня 2020 року підготовче провадження закрито і розгляд справи по суті призначений на 27 липня 2020 року.

27 липня 2020 року провадження у справі зупинено до 01 листопада 2020 року для примирення сторін.

02 листопада 2020 року провадження у справі поновлено та призначено судове засідання на 11 листопада 2020 року.

У судове засідання, призначене на 11 листопада 2020 року, сторони не з`явилися, про дату, час та місце судового засідання були повідомлені належним чином.

Оскільки немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених статтею 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд вирішив розглянути справу у письмовому провадженні.

Дослідивши докази та письмові пояснення, викладені в заявах по суті справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення проти нього, суд встановив наступне.

Новомихайлівський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області є комунальною організацією (установою, закладом) основним видом діяльності якої є загальна середня освіта, розташований за адресою: 85654, Донецька область, Мар`їнський р-н, с. Новомихайлівка, вул. Центральна 78а (а.с. 166).

Згідно з Відомостями з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно об`єкт нерухомого майна нежитлові будівлі та споруди Новомихайлівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області, загальною площею 3207,1 кв. м, розташований за адресою 85654, Донецька область, Мар`їнський р-н, с. Новомихайлівка, вул. Центральна 78а (а.с. 110-111).

11 грудня 2019 року начальником 7 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Донецькій області виданий наказ №190 Про здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) об`єктів з масовим перебуванням людей , згідно якого було призначено позапланову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки Новомихайлівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області (а.с. 30-45).

24 грудня 2019 року 7 Державним пожежно-рятувальним загоном ГУ ДСНС України у Донецькій області видано посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) №119 (а.с. 46).

27 грудня 2019 року за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання Новомихайлівським закладом загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки складено Акт №117 (а.с.48-69).

Згідно Акту під час перевірки встановлені наступні порушення вимог Правил пожежної безпеки в Україні , Правил пожежної безпеки України для навчальних закладів та установ системи освіти , Правил техногенної безпеки , ризиком настання негативних наслідків є пожежа:

1. Не забезпечено відповідно до законодавства своїх працівників засобами колективного та індивідуального.

2. Не здійснено навчання працівників з питань цивільного захисту у тому числі правилам техногенної та пожежної безпеки.

3. Не забезпечено проходження навчання працівників діям у надзвичайних ситуаціях .

4. Дозволено допустити до роботи осіб, які не пройшли навчання інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту.

5. Приміщення не обладнані системою протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) відповідно до ДБН В.2.56:2014 Системи протипожежного захисту .

6. Не обладнано будівлю системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей типу СО-1.

7. Не забезпечено сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації евакуаційним освітленням.

8. Не здійснено з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів.

9. Дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності.

10. Не забезпечено об`єкт елементами заповнення прорізів у протипожежних перешкодах у приміщенні електрощитової 2-го типу з межею вогнестійкості не менше ЕІ 30.

11. Не виконано плани евакуації на основі фотолюмінісцентного матеріалу.

12. Пожежні кран-комплекти не укомплектовані кнопкою дистанційного запуску пожежного насосу (ПК1-6).

29 квітня 2020 року після обстеження приміщень Новомихайлівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області на предмет усунення порушень зазначених у акті №117 від 27 грудня 2019 року, складено акт комісійного обстеження з якого вбачається що з 12 пунктів описаних в акті №117 від 27 грудня 2019 року усунуто лише пункт 8 та 10 (а.с.103-104).

24 червня 2020 року після обстеження приміщень Новомихайлівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області на предмет усунення порушень зазначених у акті №117 від 27 грудня 2019 року, складено акт комісійного обстеження, з якого вбачається, що з 12 пунктів, описаних в акті №117 від 27 грудня 2019 року, усунуті тільки пункти 2, 3, 4, 8, 10, 12 (а.с.135-136).

При прийнятті рішення суд виходив з наступних мотивів та керувався такими положеннями законодавства.

Відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій , яке затверджене Указом Президента України від 16 січня 2013 року № 20/2013 Державна служба України з надзвичайних ситуацій (далі - ДСНС) є центральним органом виконавчої влади та здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).

Постановою Кабінету Міністрів України від 21 січня 2013 року № 33 Про утворення територіальних органів Державної служби з надзвичайних ситуацій та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України утворені як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з надзвичайних ситуацій, яким є позивач.

Згідно зі статтею 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Забезпечення техногенної безпеки суб`єкта господарювання покладається на його керівника (частина 2 статті 51 Кодексу цивільного захисту України), забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання (частина 3 статті 55 Кодексу цивільного захисту України).

Власник зобов`язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом (стаття 322 Цивільного кодексу України)

Відповідно до статті 20 Кодексу цивільного захисту України суб`єкт господарювання, зокрема, забезпечує виконання заходів у сфері цивільного захисту на об`єктах суб`єкта господарювання; забезпечує дотримання вимог законодавства щодо створення, зберігання, утримання, використання та реконструкції захисних споруд цивільного захисту; розробляє заходи щодо забезпечення пожежної безпеки, впровадження досягнень науки і техніки, позитивного досвіду із зазначеного питання; забезпечує виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки; утримує у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням.

Згідно частини 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Пунктами 1, 2 частини 1 статті 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що підставою для звернення […] до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.

Наказом Міністерства Внутрішніх Справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697, затверджені Правила пожежної безпеки в Україні (далі - Правила).

Пунктом 2 розділу 1 Правил визначено, що ці Правила є обов`язковими для виконання суб`єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування (далі - підприємства), громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд (далі - об`єкт) (пункт 1 розділу 1 Правил).

Правила пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України затверджені наказом Міністерства освіти і науки України 15.08.2016 №974, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2016 року за №1229/29359. Ці Правила розроблені відповідно до підпункту 16 пункту 1 статті 18 Кодексу цивільного захисту України, статті 26 Закону України Про освіту та пункту 3 розділу І Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697, і поширюються на: навчальні заклади всіх типів і форм власності, що належать до сфери управління МОН (дошкільні, загальноосвітні, позашкільні, професійно-технічні, вищі, заклади післядипломної освіти).

Правила техногенної безпеки затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 05 листопада 2018 року №879, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27 листопада 2018 року за №1346/32798. Ці Правила визначають загальні вимоги до організації техногенної безпеки на підприємствах, в установах, організаціях та на небезпечних територіях і є обов`язковими для виконання керівниками, посадовими особами і працівниками міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, фізичними особами-підприємцями, власниками, керівниками та працівниками підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності.

У відповідності до частини п`ятої статті 4 Закону України від 5 квітня 2007 року

№877-V Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Суд звертає увагу, що факт усунення підконтрольною установою порушень вимог пожежної безпеки перевіряється уповноваженим органом на підставі заяви підконтрольної установи та додатково поданих документів, за наслідками такої перевірки складається акт, який свідчить про усунення або не усунення порушень пожежної безпеки, які були виявлені раніше.

Отже, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акту, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

При цьому, захід реагування у вигляді повного зупинення об`єкту до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки є крайнім заходом, обрання якого є доцільним лише у разі, якщо допущенні порушення реально створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Вжиття заходів реагування на порушення тих чи інших правил пожежної безпеки слід оцінювати з урахуванням принципу пропорційності, що передбачає дотримання необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямовані такі заходи.

Таким чином, під час прийняття судового рішення мають бути враховані не лише обставини і підстави, які спонукали позивача як суб`єкта владних повноважень звернутися до суду з позовом про застосування заходів реагування, але і ті, які існують на час ухвалення судового рішення. В протилежному випадку застосування заходів реагування, як виключного заходу, в судовому порядку поширюватиметься на всіх суб`єктів господарювання, відносно яких проведено перевірку і встановлено порушення, які за оцінкою спеціально уповноваженого органу, створюють реальну загрозу життю та/або здоров`ю людей. Втім, за своїм змістом і суттю застосування такого заходу, він застосовується до усунення виявлених порушень та існування реальної загрози життю та/або здоров`ю людей (частина 5 статті 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності ), у зв`язку з чим його застосування після усунення виявлених порушень втрачає той сенс, який законодавством покладений як основа і правова підстава його застосування.

Вказана правова позиція, викладена у постанові Верховного Суду від 19 травня 2020 року по справі №420/5156/18, врахована судом при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин згідно частини 5 статті 242 КАС України.

Судом встановлено, що з 12 порушень, визначених у Акті №117 від 27 грудня 2019 року, залишись не усунутими 6 порушень, а саме не забезпечено працівників ЗЗСО засобами колективного та індивідуального захисту; не забезпечено обладнання приміщень системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Система протипожежного захисту ; не обладнано будівлю системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей типу СО-1; не обладнано сходові клітки, внутрішні відкриття та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації аварійним евакуаційним освітленням; не забезпечено обробку дерев`яних елементів горищних покриттів (крокви, лати) засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності; не забезпечено об`єкт елементами заповнення прорізів у протипожежних перешкодах у приміщенні електрощитової 2-го типу з межею вогнестійкості не менше ЕІ-30.

Суд зазначає, що згідно п. п. 1.1, 1.2 глави 1 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні усі системи протипожежного захисту мають бути справними і утримуватися в постійній готовності до виконання роботи. Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються в передбачені регламентом терміни, при цьому необхідно робити записи у відповідних журналах. Будинки, приміщення та споруди повинні обладнуватися системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту .

Відповідно до пункту 3.15 ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту система протипожежного захисту це комплекс технічних засобів, що змонтований на об`єкті, призначений для виявлення, локалiзування та ліквідування пожеж без втручання людини, захисту людей, матеріальних цінностей та довкілля від впливу небезпечних чинників пожежі.

Отже, не обладнання приміщень системами протипожежного захисту є суттєвими порушенням та несе загрозу життю та здоров`ю людей, і на момент прийняття рішення залишилися не усунутими.

Таким чином, надані відповідачем докази не свідчать про усунення всіх виявлених порушень Правил пожежної безпеки в Україні , Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України , Правил техногенної безпеки .

За приписами статті 68 Кодексу цивільного захисту населення України за порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки адміністративним судом можуть буди застосовані санкції, зокрема, повне або часткове зупинення експлуатації будівель.

Приймаючи до уваги наведене в сукупності, та враховуючи, що відповідачем, не надано доказів, які б свідчили про повне усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, існує загроза життю та здоров`ю людей, та з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню шляхом застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації об`єкта нерухомого майна (нежитлові будівлі та споруди) Новомихайлівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області, загальною площею 3207,1 кв. м, розташованого за адресою 85654, Донецька область, Мар`їнський р-н, с. Новомихайлівка, вул. Центральна 78а , до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Судові витрати по сплаті судового збору, понесені позивачем, розподілу не підлягають, оскільки останній є суб`єктом владних повноважень (стаття 139 КАС України).

Керуючись статтями 2, 5-10, 72-76, 90, 132, 139, 143, 241-246, 250, 251, 255, 295, 297, підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (місцезнаходження: 87547, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Митрополитська, буд.175; ЄДРПОУ 38652962) до Новомихайлівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області (місцезнаходження: 85654, Донецька область, с. Новомихайлівка, вул. Центральна, буд.78а, код ЄДРПОУ 25689540), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, Військово-цивільна адміністрація міста Мар`їнка та села Побєда Мар`їнського району Донецької області (місцезнаходження: 85600, Донецька область, м. Мар`янка, пр. Дружби, б.12, код ЄДРПОУ 40134189) про застосування заходів реагування задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації об`єкта нерухомого майна (нежитлові будівлі та споруди) Новомихайлівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області, загальною площею 3207,1 кв. м, розташованого за адресою: 85654, Донецька область, Мар`їнський р-н, с. Новомихайлівка, вул. Центральна 78а , до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Повний текст рішення складений 18 листопада 2020 року.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення може бути подана до Донецького окружного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складання повного тексту рішення.

Суддя А.І. Циганенко

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2020
Оприлюднено18.11.2020
Номер документу92919576
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/1603/20-а

Ухвала від 03.02.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 28.12.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Рішення від 18.11.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 17.11.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 02.11.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 27.07.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 31.03.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні