Рішення
від 18.11.2020 по справі 360/3333/20
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

18 листопада 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/3333/20

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Борзаниця С.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі також - позивач), в інтересах якого звернувся адвокат Марченко Софія Дмитрівна (далі також - представник позивача), до Управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області (далі також - відповідач, УСЗН Кремінської РДА), в якій після уточнення позовних вимог просить:

- визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області щодо відмови ОСОБА_1 у призначені щомісячної адресної допомоги, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг від 01.10.2014 № 505, за період з 25.01.2020 по 24.07.2020;

- зобов`язати Управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області призначити та виплатити ОСОБА_1 щомісячну адресну допомогу, передбачену постановою Кабінету Міністрів України Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг від 01.10.2014 № 505, за період з 25.01.2020 по 24.07.2020, а також виплатити заборгованість із цієї допомоги, що виникла за період її несплати;

- визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області щодо відмови ОСОБА_1 у призначені щомісячної адресної допомоги, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг від 01.10.2014 № 505, на підставі заяви від 17.07.2020;

- зобов`язати Управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області призначити та виплатити ОСОБА_1 щомісячну адресну допомогу, передбачену постановою Кабінету Міністрів України Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг від 01.10.2014 № 505, за період з 17.07.2020 по 16.01.2021, а також виплатити заборгованість із цієї допомоги, що виникла за період її несплати.

В обґрунтування заявлених вимог зазначено, що позивач є внутрішньо переміщеною особою, яка перемістилася разом з дружиною та дітьми з м. Первомайська до м. Кремінна внаслідок проведення на даній території антитерористичної операції та перебувають на обліку як внутрішньо-переміщені особи в Управлінні соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області з 13.11.2014.

Позивач отримував разом з членами його родини у 2015-2016 роках адресну допомогу. Адресна допомога була призначена у розмірі 2400,00 грн. Такий розмір на позивача та двох неповнолітніх дітей був призначений у зв`язку з тим, що у грудні 2014 року Позивачем було надано довідку до акта огляду МСЕК, згідно якої Позивач був особою з інвалідністю III групи. Допомога в розмірі 2400 грн отримувалась по 31.03.2016, а з 01.04.2016 згідно довідки МСЕК Позивача не визнано особою з інвалідністю. Тож було проведено розрахунок зі зменшенням розміру допомоги, а з 01.09.2016 виплату припинено.

З 01.07.2017 Позивач влаштувався на роботу до Комунального некомерційного підприємства Центр медико-санітарної допомоги Кремінської районної ради . Після працевлаштування довідка була надана Відповідачу у складі документів для отримання зазначеної допомоги на дитину.

Однак, не дивлячись на факт працевлаштування, Відповідач не призначив позивачу щомісячну адресну допомогу.

Зазначені дії Відповідача були визнані протиправними та згідно рішення Луганського окружного суду від 24.10.2019 за справою № 360/3806/19 Відповідача зобов`язано здійснити виплату адресної допомоги Відповідачу згідно заяви від 25.07.2019.

19.11.2019 позивач звернувся до Відповідача із заявою про призначення чергової адресної допомоги на нього та членів його родини (у тому числі жінку) на наступні шість місяців, але у лютому 2020 року позивачем було отримано на нього та членів його родини лише 2400,00 грн.

Позивач вважав, що розрахунки зроблені помилково, оскільки його дружині також сплачувалася адресна допомога у зв`язку з виконанням рішення адміністративного суду від 25.09.2019 у справі № 360/3805/19, та у березні 2020 року буде здійснено повний розмір виплати, позивач не зробив одразу письмового запиту. З 16.03.2020 відповідач не здійснював особистий прийом громадян.

08.07.2020 Відповідач відновив прийом громадян, позивач подав заяву про призначення адресної допомоги на нього та членів його сім`ї та отримав відповідь Відповідача від 27.07.2020 № 2714, в якій зазначено, що на позивача особисто адресна допомога не буде призначена на підставі абзацу десятого пункту 3 Постанови КМУ № 505 від 01.10.2014.

17.07.2020 позивач звернувся до відповідача про призначення адресної допомоги на усіх членів сім`ї. Однак позивачу у призначені адресної допомоги було відмовлено, допомога виплачується на дружину та дітей.

На виконання рішення суду позивачу сплачувалася адресна допомога з 25.07.2019 по 24.01.2020.

Позивач вважає протиправними дії Відповідача щодо відмови йому у призначенні адресної допомоги з 25.01.2020 по 24.07.2020 та відмови у призначенні адресної допомоги на підставі заяви від 17.07.2020.

Відповідач заперечував проти задоволення позовних вимог, просив у задоволені позову відмовити з таких підстав (арк. спр. 133-135).

ОСОБА_1 , який є позивачем у справі, також є уповноваженим представником сім`ї, якому виплачується грошова допомога, призначена сім`ї Позивача.

Механізм надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг визначений Порядком надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505 (далі - Порядок № 505).

Як вбачається з матеріалів особової справи громадянина ОСОБА_1 , Позивач разом зі своєю дружиною - ОСОБА_2 та двома дітьми: ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , і ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , як внутрішньо переміщені особи перебувають на обліку в Управлінні з 13.11.2014.

Того ж дня громадянин ОСОБА_1 вперше звернувся до органу соціального захисту населення із заявою про призначення грошової допомоги особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

На день подання першої заяви ОСОБА_1 мав статус особи з інвалідністю, тобто непрацездатної особи відповідно до Порядку № 505.

З 01.04.2016 в уповноваженого представника сім`ї - громадянина ОСОБА_1 змінився статус з непрацездатної на працездатну непрацюючу особу у зв`язку з невизнанням його інвалідом Луганським комунальним закладом Обласний центр медико-соціальної експертизи .

Лише 01.06.2017 Позивач був працевлаштований та набув статусу працездатної працюючої особи.

Пунктом 7 Порядку № 505 передбачено, що якщо у складі сім`ї, якій призначено грошову допомогу, є особи працездатного віку (крім громадян, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними шестирічного віку; громадян, які мають трьох і більше дітей віком до 16 років і доглядають за ними; громадян, які доглядають за особами з інвалідністю І групи або та дітьми з інвалідністю віком до 18 років, або особами з інвалідністю І чи II групи внаслідок психічного розладу, або особами, які досягли 80-річного віку; а також фізичних осіб, які надають соціальні послуги, та студентів денної форми навчання), які не працевлаштувалися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості, або перебувають в трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення, але фактично не працюють, протягом двох місяців з дня призначення виплати грошової допомоги, її розмір для працездатних членів сім`ї на наступні два місяці зменшується на 50 відсотків, а на наступний період - припиняється.

Жодним пунктом Порядку № 505 чітко не встановлено право працездатної непрацюючої особи, якій було зменшено чи припинено виплату допомоги відповідно до пункту 7 Порядку, на поновлення виплати у зв`язку з працевлаштуванням.

Натомість, пунктом 3 Порядку № 505 встановлено, що особам працездатного віку, яким виплату грошової допомоги було припинено відповідно до пункту 7 цього Порядку, грошова допомога не призначається, крім осіб, які після припинення виплати грошової допомоги втратили працездатність. Виключення з цього правила отримали лише особи, які втратили працездатність. Отже, враховуючи те, що Позивач звертався із заявами упродовж 2019-2020 років, під час дії вищевказаної редакції Порядку № 505, Управління не має законних підстав для призначення щомісячної адресної грошової допомоги, оскільки Позивачу повністю була припинена виплата грошової допомоги як непрацюючій працездатній особі.

Просить відмовити ОСОБА_1 у задоволенні позовних вимог.

Сторони в судове засідання не прибули, про час, дату та місце розгляду справи повідомлені належним чином, представник позивача надав заяву про розгляд справи за відсутності позивача та його представника (арк. спр. 139-140, 141).

Відповідно до частини дев`ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Оскільки сторони про час, дату та місце судового розгляду повідомлені належним чином, відсутня потреба заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути справу у письмовому провадженні на підставі наявних у ній доказів.

По справі вчинені такі процесуальні дії.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 28.09.2020 після усунення недоліків позовної заяви відкрито провадження у справі та вирішено справу розглядати в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін, розгляд справи призначено на 22.10.2020 (арк. спр. 39-41).

У період з 20.10.2020 по 06.11.2020 головуючий -суддя Борзаниця С.В. перебував на лікарняному. Судове засідання призначено на 18.11.2020.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статті 72-77, 90 КАС України, судом встановлено таке.

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання АДРЕСА_1 , що підтверджено наявними у справі копіями паспорта громадянина України, картки платника податків (арк. спр. 7-8).

Позивач має статус внутрішньо переміщеної особи та перебуває на обліку в УСЗН Кремінської РДА з 13.11.2014, відповідно до довідки від 10.10.2017 № 503 про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи адреса реєстрації як ВПО АДРЕСА_2 (арк. спр. 9).

Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 04.10.2019 у справі № 360/3806/20 позов ОСОБА_1 до управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії задоволено. Визнано протиправними дії управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області щодо відмови у призначені ОСОБА_1 щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам на покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг на підставі заяви від 25.07.2019. Зобов`язано управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області призначити ОСОБА_1 за заявою від 25.07.2019 щомісячну адресну допомогу як особі, що переміщена з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг на період з 25.07.2019 по 24.01.2020 (арк. спр. 19-24).

На виконання рішення суду позивачу виплачена щомісячна адресна допомога з 25.07.2019 по 24.01.2020 за виконавчим листом (арк. спр. 113-114).

01.06.2017 позивач працевлаштувався на посаду заступника головного лікаря до Комунального некомерційного підприємства Центр медико-санітарної допомоги Кремінської районної ради , що підтверджується довідками з місця роботи від 16.06.2019 № 12, від 18.11.2019 № 24, від 12.08.2020 № 12 та від 17.09.2020 № 16 (арк. спр. 36, 72, 100, 127).

19.11.2019 уповноважена особа сім`ї ОСОБА_1 звернувся до УСЗН Кремінської РДА із заявою про продовження виплати щомісячної адресної допомоги на наступний період йому та членам його сім`ї: дружині ОСОБА_2 , дітям ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (арк. спр. 92-93).

Згідно витягу з протоколу від 26.11.2019 № 157 засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам вирішено ОСОБА_1 призначити соціальну виплату внутрішньо переміщеним особам (арк. спр. 91).

17.07.2020 уповноважена особа сім`ї ОСОБА_1 звернувся до УСЗН Кремінської РДА із заявою про продовження виплати щомісячної адресної допомоги на наступний період йому та членам його сім`ї: дружині ОСОБА_2 , дітям ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , як дитині до 18-ти років (арк. спр. 68-69).

Згідно витягу з протоколу від 04.08.2020 № 178 засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам вирішено ОСОБА_1 призначити соціальну виплату внутрішньо переміщеним особам (арк. спр. 65).

Листами від 27.07.2020 № 2714 та від 14.08.2020 № 3060 УСЗН Кремінської РДА повідомив позивача, що рішення Луганського окружного адміністративного суду від 04.10.2019 у справі № 360/3806/20 було виконано повністю. На даний час позивач отримує виплату щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання у розмірі 2442,00 грн на дружину та дітей. Щодо виплати такої допомоги позивачу зазначено, що з 01.09.2016 позивачу припинено виплату у зв`язку з тим, що з 01.04.2016 згідно довідки МСЕК позивача не визнано особою з інвалідністю. Оскільки позивач працевлаштувався тільки 01.06.2017, коли вже було припинено виплату допомоги відповідно до пункту 7 Порядку надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг від 01.10.2014 № 505, то права на подовження виплати щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, особисто позивач не має (арк. спр. 12-13, 16-17).

Вирішуючи позов по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з такого.

Відповідно до статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

02.09.2014 прийнятий Закон України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , що набрав чинності 15.10.2014, яким визначені тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб`єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають у зоні проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення.

З метою обліку осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, прийнята постанова Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509, якою затверджений Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік переміщених осіб (далі - Порядок № 509).

Згідно з пунктом 1 Порядку № 509 довідка є документом, який видається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території або району проведення антитерористичної операції.

01.10.2014 Кабінетом Міністрів України прийнята постанова № 505, якою затверджений Порядок надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

Цей Порядок визначає механізм надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг (далі - грошова допомога).

Відповідно до пункту 2 Порядку № 505 (тут і надалі посилання на норми Порядку наводяться в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин) грошова допомога надається внутрішньо переміщеним особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території України, населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення, а також внутрішньо переміщеним особам, житло яких зруйновано або стало непридатним для проживання внаслідок проведення антитерористичної операції та які взяті на облік у структурних підрозділах з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органах з питань соціального захисту населення міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі - уповноважені органи), з дня звернення за її призначенням по місяць зняття з такого обліку включно, але не більше ніж на шість місяців.

Згідно з пунктом 3 Порядку № 505 грошова допомога внутрішньо переміщеним особам призначається на сім`ю та виплачується одному з її членів за умови надання письмової згоди довільної форми про виплату грошової допомоги цій особі від інших членів сім`ї (далі - уповноважений представник сім`ї) у таких розмірах: для непрацездатних осіб (пенсіонери, діти) - 884 гривні на одну особу (члена сім`ї); для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю - прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність; для працездатних осіб - 442 гривні на одну особу (члена сім`ї). Загальна сума допомоги на сім`ю розраховується як сума розмірів допомоги на кожного члена сім`ї та не може перевищувати 2400 гривень. Якщо у складі сім`ї, якій призначено грошову допомогу, відбулися зміни, розмір грошової допомоги перераховується з місяця, наступного за місяцем виникнення таких змін, за заявою уповноваженого представника сім`ї або інформацією компетентного органу. Для призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк уповноважений представник сім`ї подає до уповноваженого органу або установи уповноваженого банку (у випадку, передбаченому пунктом 5 цього Порядку) заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, а також пред`являє довідки всіх членів сім`ї про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб. Особам працездатного віку, яким грошова допомога була припинена відповідно до пункту 7 цього Порядку, грошова допомога на наступний строк не призначається.

Відповідно до абзаців першого, другого пункту 7 Порядку № 505 якщо у складі сім`ї, якій призначено грошову допомогу, є особи працездатного віку (крім громадян, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними шестирічного віку; громадян, які мають трьох і більше дітей віком до 16 років і доглядають за ними; громадян, які доглядають за особами з інвалідністю I групи або та дітьми з інвалідністю віком до 18 років, або особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, або особами, які досягли 80-річного віку; а також фізичних осіб, які надають соціальні послуги, та студентів денної форми навчання), які не працевлаштувалися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості, або перебувають в трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України, в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення, але фактично не працюють, протягом двох місяців з дня призначення виплати грошової допомоги, її розмір для працездатних членів сім`ї на наступні два місяці зменшується на 50 відсотків, а на наступний період - припиняється. Особи працездатного віку, яким призначено грошову допомогу, зобов`язані інформувати у триденний строк уповноважений орган про факт працевлаштування або перебування на обліку як безробітних.

Згідно з абзацами першим, четвертим пункту 6 Порядку № 505 грошова допомога не призначається у разі, коли: будь-хто із членів сім`ї (крім сімей, до складу яких входять військовослужбовці з числа внутрішньо переміщених осіб, які захищають незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України та беруть безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції) має у власності житлове приміщення/частину житлового приміщення, що розташоване в інших регіонах, ніж тимчасово окупована територія України, населені пункти, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення, крім житлових приміщень, які непридатні для проживання, що підтверджується відповідним актом технічного стану; будь-хто з членів сім`ї має на депозитному банківському рахунку кошти у сумі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Відповідно до абзацу другого пункту 8 Порядку № 505 уповноважені органи протягом 10 днів після подання уповноваженим представником сім`ї заяви та документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, призначають грошову допомогу або відмовляють у її призначенні, про що надають відповідне повідомлення уповноваженому представнику сім`ї.

Аналіз вищезазначених норм Порядку № 505 свідчить, що грошова допомога у разі її припинення відповідно до пункту 7 цього Порядку не призначається на наступний строк (чергові шість місяців) тільки тим особам, які продовжують перебувати у статусі непрацевлаштованої (безробітної) особи. В разі, якщо така особа працевлаштувалася і її статус не суперечить пунктам 2, 3, 5, 6 Порядку № 505, то вона знову набуває право на призначення щомісячної адресної допомоги.

Положення Порядку № 505 не містять норми, яка б у подібних правовідносинах назавжди позбавляла права особу працездатного віку, яка працевлаштувалась та як і раніше має статус внутрішньо переміщеної особи, на отримання грошової допомоги. Також Порядком № 505 не встановлено жодного обмеження особи звернутись з новою заявою про призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

З огляду на викладене, позовні вимоги підлягають задоволенню, оскільки судом встановлено, що відповідач відмовив у призначенні та виплаті такої допомоги всупереч нормам діючого законодавства.

Щодо вимоги про зобов`язання призначити та виплатити щомісячну адресну допомогу, передбачену постановою Кабінету Міністрів України Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг від 01.10.2014 № 505, за період з 17.07.2020 по 16.01.2021 підлягає частковому задоволенню, оскільки за періодом з 25.01.2020 по 24.07.2020 наступним є період з 25.07.2020 по 24.01.2021.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З матеріалів справи судом встановлено, що позивач сплатив судовий збір за подання позовної заяви у розмірі 840,80 грн (арк. спр. 35).

Оскільки у даній справі позовні вимоги підлягають задоволенню в частині визнання дій протиправними та зобов`язання призначити та виплатити щомісячну адресну допомогу, відповідно до частини першої статті 139 КАС України на користь позивача підлягають стягненню витрати зі сплати судового збору в розмірі 840,80 грн. за рахунок бюджетних асигнувань УСЗН Кремінської РДА.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 72, 77, 90, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ; місце фактичного проживання як ВПО: АДРЕСА_2 ) до Управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області (місцезнаходження: Луганська область, м. Кремінна, вул. Побєди, буд. 1а, ідентифікаційний код: 03196937) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області щодо відмови ОСОБА_1 у призначені щомісячної адресної допомоги, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг від 01.10.2014 № 505, за період з 25.01.2020 по 24.07.2020.

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області призначити та виплатити ОСОБА_1 щомісячну адресну допомогу, передбачену постановою Кабінету Міністрів України Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг від 01.10.2014 № 505, за період з 25.01.2020 по 24.07.2020.

Визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області щодо відмови ОСОБА_1 у призначені щомісячної адресної допомоги, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг від 01.10.2014 № 505, на підставі заяви від 17.07.2020.

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області призначити та виплатити ОСОБА_1 щомісячну адресну допомогу, передбачену постановою Кабінету Міністрів України Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг від 01.10.2014 № 505, за період з 25.07.2020 по 24.01.2021, а також виплатити заборгованість із цієї допомоги, що виникла за період її несплати.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області на користь ОСОБА_1 витрати зі сплати судового збору у розмірі 840,80 грн (вісімсот сорок гривень 80 коп.).

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя С.В. Борзаниця

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2020
Оприлюднено18.11.2020
Номер документу92920173
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/3333/20

Рішення від 18.11.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 28.09.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні