Рішення
від 19.11.2020 по справі 400/5167/20
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 листопада 2020 р. № 400/5167/20 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Фульги А.П. за участю секретаря судового засідання Горбаль Ю.П. розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом:Офіційного спостерігача від Всеукраїнської громадської організації ОСОБА_1, АДРЕСА_1

до відповідача:Миколаївської міської територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області, вул. Адміральська, 20, 2-й поверх, каб.261, м.Миколаїв,54001

треті особи:Всеукраїнська громадська організація "Громадянська мережа "ОПОРА", вул. Грушевського, 34-А, офіс 93, м.Київ 21,01021

про:визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, За участю:

Від позивача: ОСОБА_1

Від відповідача: не з`явився

Від третьої особи:не з`явився

ВСТАНОВИВ:

17.11.2020 року до Миколаївського окружного адміністративного суду звернувся офіційний спостерігач від Всеукраїнської громадської організації ОСОБА_1 (далі - позивач) з позовом до Миколаївської міської територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області (далі - відповідач) з вимогами: визнати протиправною бездіяльність Миколаївської міської територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області щодо неприйняття рішення про реєстрацію 23 офіційних спостерігачів від Всеукраїнської громадської організації Громадянська мережа ОПОРА та зобов`язати Миколаївську міську територіальну виборчу комісію Миколаївського району Миколаївської області зареєструвати офіційних спостерігачів за поданням від Всеукраїнської громадської організації Громадянська мережа ОПОРА від 13.11.2020 та прийняти постанову про реєстрацію офіційних спостерігачів за цим поданням

Ухвалою від 18.11.2020р. суд призначив справу №400/5167/20 до розгляду з особливостями розгляду окремих категорій термінових адміністративних справ, визначених статтями 273-277 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою від 18.11.2020р. суд витребував у відповідача необхідні докази для всебічного та повного з`ясування обставин справи, а саме копію подання про реєстрацію офіційних спостерігачів за поданням керівника громадської організації., копії заяв про згоду бути спостерігачами: ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 .

Свої позовні вимоги ОСОБА_1 обгрунтував тим, що 13 листопада 2020 року у Миколаївській міській територіальній виборчій комісії Миколаївського району Миколаївської області (далі - Миколаївська міська ТВК) було зареєстроване подання за № 465 про реєстрацію офіційних спостерігачів від Всеукраїнської громадської організації "Громадянська мережа "ОПОРА" на перших виборах Миколаївського міського голови Миколаївського району Миколаївської області 25 жовтня 2020 року на повторному голосуванні, що відбудеться 22 листопада 2020 року належним чином оформлене згідно п.4 ст.60 Виборчого Кодексу України, але Миколаївською ТВК за результатами розгляду данного подання рішення не прийнято, не зважаючи на розгляд даного питання на засіданнях двічі 13.11.20 та 16.11.2020 року, чим допущено протиправну бездіяльність.

Від третьої особи Всеукраїнської громадської організації "Громадянська мережа "ОПОРА" на адресу суду надійшли пояснення на позовну заяву в установлені судом строки. Згідно яких третя особа просила позов задовольнити в повному обсязі посилаючись на бездіяльність Миколаївської ТВК та порушення відповідачем Виборчого Кодексу України , оскільки Виборчий Кодекс України передбачає реєстрацію офіційних спостерігачів на етапі повторного голосування, так як виборчий процес продовжується.

Відповідач відзиву на позовну заяву не надав, в судове засідання не з`явився, повідомлений був належним чином.

Суд, заслухавши пояснення сторіни в судовому засіданні, вивчивши наявні матеріали справи, встановив наступне.

13 листопада 2020 року у Миколаївській міській територіальній виборчій комісії Миколаївського району Миколаївської області (далі - Миколаївська міська ТВК) було зареєстроване подання за № 465 про реєстрацію офіційних спостерігачів від Всеукраїнської громадської організації "Громадянська мережа "ОПОРА" на перших виборах Миколаївського міського голови Миколаївського району Миколаївської області 25 жовтня 2020 року на повторному голосуванні, що відбудеться 22 листопада 2020 року. Подання включало в себе документи на 23 осіб, які виявили згоду бути офіційними спостерігачами від громадської організації "Громадянської мережі "ОПОРА"" на перших виборах Миколаївського міського голови Миколаївського району Миколаївської області 25 жовтня 2020 року на повторному голосуванні 22 листопада 2020 року. Подання було підготовлено відповідно до вимог статті 60 Виборчого Кодексу України та було надано в паперовій формі та в електронному вигляді.

13 листопада 2020 року на засіданні Миколаївської міської ТВК було розглянуто питання щодо реєстрації 23 осіб офіційними спостерігачами від громадської організації "Громадянської мережі "ОПОРА"". З 14 присутніх членів Миколаївської міської ТВК "за" проголосувало 5 членів, таким чином рішення не було прийнято.

16 листопада 2020 року відбулось чергове засідання Миколаївської міської ТВК у складі 15 осіб, одним з питанням порядку денного було реєстрація офіційних спостерігачів від громадської організації "Громадянської мережі "ОПОРА"". Рішення щодо реєстрації офіційних спостерігачів від громадської організації "Громадянської мережі "ОПОРА"" не було прийнято: "за" проголосувало 9 членів територіальної виборчої комісії.

Позивачем до матеріалів справи було надано витяги з протоколу №30 від 13.11.2020 року та №31 від 16.11.2020 року засідання Миколаївської міської територіальної виборчої комісії Миколаївського районуМиколаївської області з перших виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів. З даних протоколів вбачається, що не зважаючи на явку членів комісії та голосування, яке відбулось, рішення з питання реєстрації офіційних спостерігачів громадської організації "Громадянської мережі "ОПОРА"" прийнято не було.

Відповідно до ч.12 ст.36 Виборчого Кодексу України рішення виборчої комісії після його розгляду та обговорення на засіданні виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених цим Кодексом. Рішення коміссії набирає чинності з момету його прийняття.

Згідно з ч.3 ст.37 Виборчого Кодексу України рішення виборчої комісії з розглянутого питання письмово оформляється у формі постанови, яка повинна містити: 1) найменування комісії;2) найменування постанови; 3) дату, час та місце її прийняття і порядковий номер; 4)

мотивувальну частину з посиланям на обставини, що зумовили, розгляд питання на комісії; 5) посилання на конкретні положення нормативно - правових актів або постанову виборчої комісії вищого рівня чи судові рішення, якими керувалася комісія при прийнятті постанови; 6) резолютиву частину. Постанова підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії (секретарем засідання).

Згідно ч.4 ст.37 Виборчого Кодексу України постанова, прийнята виборчою комісією, не пізніше 11 години наступного дня після її прийняття, а прийнята напередодні дня голосування, у день голосування та під час підрахунку голосів, встановлення підсумків голосування - не пізніш як через чотири години після завершення засідання виборчої комісії вивішується для загального ознайомлення на стенді офіційних матеріалів комісії, облаштованому у приміщені комісії у місці, вільно доступному для відвідувачів.

У такі самі строки постанова, прийнята окружною виборчою комісією, надсилається через автоматизовану інформаційно - аналітичну систему до Центральної виборчої комісії, яка оприлюднює її на своєму офіційному веб- сайті невідкладно після надходження.

Копія постанови, прийнятої виборчою комісією, засвідчена головою виборчої комісії чи його заступником і секретарем виборчої комісії та скріплена печаткою виборчої комісії, видається суб`єкту виборчого процесу, якого вона стосується, на його вимогу не пізніше ніж через чотири години після її прийняття, а копія постанови прийнятої напередодні дня голосування та в день голосування - невідкладно.

На думку суду відповідачем було допущено протиправну бездіяльність при розгляді вищезазначеного питання, яке виразилось у неприйняті рішення як того вимагають статті 36, 37 Виборчого Кодексу України.

Відповідно до частини 1 ст. 60 Виборчого кодексу України громадська організація, до статутної діяльності якої належать питання виборчого процесу та спостереження за ним, зареєстрована в установленому законом порядку, може звернутися до Центральної виборчої комісії не пізніш як за п`ятдесят днів до дня голосування на загальнодержавних виборах та не пізніш як за сорок днів - на місцевих виборах з клопотанням про дозвіл мати офіційних спостерігачів під час відповідних виборів.

Частиною 2 ст.60 Виборчого кодексу України зазначено центральна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня отримання клопотання приймає рішення про надання дозволу громадській організації мати офіційних спостерігачів або про відмову в наданні такого дозволу.

Частиною 4 ст.60 Виборчого кодексу України визначено, що реєстрація здійснюється за поданням керівника громадської організації. У поданні про реєстрацію офіційного спостерігача зазначаються його прізвище, власне ім`я та по батькові (за наявності), число місяць і рік народження, відомості про громадянство, місце роботи (заняття), займану посаду, місце проживання та адреса житла, номери контактних телефонів, відомості про відсутність судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, що не погашена або не знята в установленому законом порядку, а також номер та дата рішення Центральної виборчої комісії про дозвіл громадській організації мати офіційних спостерігачів на відповідних виборах.

До подання додаються заява про згоду зазначеної особи бути офіційним спостерігачем від відповідної громадської організації, копія паспорта громадянина України (копія першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копія лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки) або копія першої та другої сторінок тимчасового посвідчення громадянина України (для осіб недавно прийнятих до громадянства України).

Частиною 5 ст.60 Виборчого кодексу України зазначено подання про реєстрацію офіційного спостерігача від громадської організації (на паперовому носії та в електронному виді) за підписом керівника організації (уповноваженого на підставі довіреності представника громадської організації), що засвідчується печаткою громадської організації, вноситься до Центральної виборчої комісії, відповідної окружної або територіальної виборчої комісії не пізніш як за п`ять днів до дня голосування.

Згідно ч.7 ст.60 Виборчого кодексу України підставою для відмови у реєстрації офіційного спостерігача від громадської організації може бути недотримання вимог визначених частинами четверною і п`ятою цієї статті та частиною третьою статті 58 цього Кодексу.

Судом встановлено, що Всеукраїнській громадській організації "Громадянська мережа "ОПОРА"" постановою ЦВК від 10 вересня 2020 року № 244 надано дозвіл мати офіційних спостерігачів під час місцевих виборів 25 жовтня 2020 року на території України.

Згідно з частиною 6 ст. 60 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія здійснює реєстрацію офіційних спостерігачів у відповідному територіальному окрузі, забезпечує виготовлення та видачу їм посвідчення за формою, встановленою Центральною виборчою комісією, не пізніше ніж на третій день після внесення подання. Тобто Миколаївська міська ТВК в зазначені строки зобов`язана була прийняти рішення у формі постанови про реєстрацію або відмову у реєстрації офіційних спостерігачів від Всеукраїнської громадської організації "Громадянська мережа "ОПОРА"". Виходячи зі змісту положень частини 3 ст. 4 Виборчого кодексу України, першим днем обчисленого у днях строку, який відповідно до цього Кодексу має початися у зв`язку з настанням певної події, є день, наступний після дня настання вказаної події, тобто внесення подання про реєстрацію офіційних спостерігачів. З огляду на те, що це подання було подано 13 листопада 2020 року (п`ятниця), останнім днем для прийняття Відповідачем рішення про реєстрацію офіційних спостерігачів Всеукраїнської громадської організації "Громадянська мережа "ОПОРА"" та видачі посвідчень було 16 листопада 2020 року (понеділок). В той час в зазначені строки, з урахуванням вищевикладених обставин, жодного рішення (про реєстрацію або про відмову у реєстрації офіційних спостерігачів) Миколаївська міська ТВК не прийняла.

З урахуванням положень частини 1 ст. 20 та пункту 1 частини 2 ст. 196 Виборчого кодексу у визначених випадках виборчий процес може включати такий етап як повторне голосування. Таким чином, виборчий процес продовжується до офіційного оголошення результатів виборів, а за учасниками виборчого процесу зберігаються їх права пов`язані з виборчим процесом .

Відповідно до ч.4 ст.58 Виборчого Кодексу України у разі проведення повторного голосування офіційні спостерігачі на відповідних виборах продовжують здійснювати свої повноваження під час організації підготовки та проведення повторного голосування, їхні повноваження припиняються після офіційного оголошення (офіційного оприлюднення) результатів відповідних виборів.

Згідно з частиною 2 ст.281 Виборчого кодексу України підготовка та проведення повторного голосування, підрахунок голосів, встановлення підсумків голосування та результатів відповідних місцевих виборів у відповідному виборчому окрузі здійснюються у порядку, визначеному цим Кодексом, з особливостями, встановленими цією статтею. Враховуючи, що зазначена стаття не встановлює окремі особливості для реєстрації офіційних спостерігачів, ТВК здійснює такі повноваження в загальному порядку.

Таким чином, Виборчий кодекс України передбачає реєстрацію офіційних спостерігачів на етапі повторного голосування, оскільки виборчий процес продовжується. Згідно з частинами 5,6 ст.60 Виборчого кодексу України про реєстрацію офіційного спостерігача від громадської організації, яке вноситься до територіальної виборчої комісії не пізніш як за п`ять днів до дня голосування та має бути розглянуте не пізніше наж на третій день після його винесення. При цьому законодавець у статті 60 Виборчого кодексу України не розмежовує день голосування та день повторного голосування, оскільки обидва цих дня є днями голосування у громадах, де оголошується повторне голосування відповідно до статті 281 Виборчого кодексу України.

Суд приходить до висновку, що неприйняття відповідачем рішення про реєстрацію офіційних спостерігачів від Всеукраїнської громадської організації Громадянська мережа ''ОПОРА" відповідач порушує права 23 виборців щодо їх участі у спостереженні за виборчим процесом, така бездіяльність відповідача суперечить виборчому законодавству та є протиправною.

Відповідно до ст.239 Виборчого кодексу України у виборчому процесі можуть брати участь офіційні спостерігачі від організацій партій, які висунули виборчі списки, кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови. Офіційним спостерігачем від організації партії, кандидата, громадської організації на місцевих виборах може бути громадянин України, який має право голосу відповідно до статті 70 Конституції України. Порядок реєстрації та правовий статус офіційних спостерігачів від іноземних держав, міжнародних організацій та від громадських організацій визначається статтями 59, 60 цього Кодексу. Офіційний спостерігач від кандидата, організації партії реєструється виборчою комісією за поданням кандидата, представника організації партії у виборчій комісії чи уповноваженої особи організації партії у єдиному багатомандатному або відповідному територіальному виборчому окрузі.

У поданні про реєстрацію офіційних спостерігачів зазначаються: прізвище, власне ім`я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), відповідний виборчий округ, громадянство, число, місяць і рік народження, місце роботи, посада (заняття), адреса для листування, контактний номер телефону, відомості про відсутність судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, що не погашена або не знята у встановленому законом порядку. До подання додаються заява про згоду таких осіб бути офіційними спостерігачами від відповідної організації партії, кандидата, копія паспорта громадянина України (копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки) або копії першої та другої сторінок тимчасового посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України) запропонованої особи. У разі виявлення технічних помилок та неточностей у поданні про реєстрацію офіційного спостерігача в постанові відповідної виборчої комісії про його реєстрацію зазначаються відомості на підставі копій паспортних документів.

Подання про реєстрацію офіційного спостерігача за підписом кандидата, представника організації партії у територіальній виборчій комісії або уповноваженої особи організації партії вноситься до відповідної територіальної виборчої комісії не пізніш як за п`ять днів до дня голосування (на паперовому носії та в електронному вигляді). Документи для реєстрації офіційних спостерігачів можуть подаватися за допомогою електронних сервісів у порядку, встановленому Центральною виборчою комісією.

Виборча комісія здійснює реєстрацію офіційних спостерігачів у відповідному виборчому окрузі, забезпечує виготовлення та видачу відповідних посвідчень за формою, встановленою Центральною виборчою комісією, не пізніше ніж на третій день після внесення подання.

Підставою для відмови у реєстрації офіційного спостерігача може бути лише недотримання вимог, встановлених частинами першою - четвертою цієї статті, частиною третьою статті 58 цього Кодексу.

Позивачем у судове засідання було надано копію подання про реєстрацію офіційних спостерігачів та копії заяв на кожного із спостерігачів, що підтверджує дотримання Всеукраїнською громадською організацією "Громадянська мережа ''ОПОРА" вимог законодавства при зверненні з поданням від 13.11.20 за №465 "Про реєстрацію офіційних спостерігачів від Всеукраїнської громадської організації "Громадянська мережа "ОПОРА".

Згідно із частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку, що доводи позивача знайшли своє підтвердження при розгляді справи по суті та позов належить задовольнити в повному обсязі. Відповідачем не доведено протилежне.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат у справі, суд виходить з такого.

Документа про сплату судового збору до позовної заяви не додано. Станом на 19.11.2020 судовий збір не сплачено.

Відповідно до частини дев`ятої статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати

судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Правові засади справляння судового збору, платники, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені у Законі України від 08.07.2011 № 3674-VI "Про судовий збір" (далі - Закон № 3674-VI).

Згідно з частиною першою статті 4 Закону № 3674-VI, судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01.01.2020 становить 2 102,00 грн (стаття 7 Закону України 14.11.2019 № 294-IX „Про Державний бюджет України на 2020 рік").

Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону № 3674-VI, за подання фізичною особою або фізичною особою - підприємцем до адміністративного суду позовної заяви немайнового характеру справляється судовий збір у розмірі 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно з частиною третьою статті 6 Закону № 3674-VI, у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Системний аналіз частини першої статті 6 Закону № 3674-VI, частини другої статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України дає підстави для висновку, що вимога про визнання протиправними акта, дії чи бездіяльності як передумова для застосування інших способів захисту порушеного права (скасувати або визнати нечинним рішення чи окремі його положення, зобов`язати прийняти рішення, вчинити дії або утриматися від їх вчинення тощо) як наслідків протиправності акта, дії чи бездіяльності є однією вимогою.

Аналогічна правова позиція наведена у постанові Верховного Суду від 12.11.2019 у справі №640/21330/18.

Згідно із частиною п`ятою статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Отже, за звернення до адміністративного суду з позовною заявою позивачу належало сплатити 840,80 грн. як за дві взаємопов`язані вимоги немайнового характеру.

Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, з відповідача належить стягнути судовий збір у розмірі 840,80 грн. до Державного бюджету України на рахунок Миколаївського окружного адміністративного суду.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246, 273-277 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов Офіційного спостерігача від Всеукраїнської громадської організації ОСОБА_1 (АДРЕСА_1 ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) до Миколаївської міської територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області (вул. Адміральська, 20, 2-й поверх, каб.261, м.Миколаїв,54001 43756033) задовольнити повністю.

2.Визнати протиправною бездіяльність Миколаївської міської територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області щодо неприйняття рішення про реєстрацію 23 офіційних спостерігачів від Всеукраїнської громадської організації "Громадянська мережа "ОПОРА"".

3. Зобов`язати Миколаївську міську територіальну виборчу комісію Миколаївського району Миколаївської області зареєструвати офіційних спостерігачів за поданням від Всеукраїнської громадської організації "Громадянська мережа "ОПОРА"" від 13.11.2020 та прийняти постанову про реєстрацію офіційних спостерігачів за цим поданням

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Миколаївської міської територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області (вул. Адміральська, 20, 2-й поверх, каб.261, м.Миколаїв,54001 код ЄДРПОУ 43756033) на користь Держави ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783, Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), Рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, Код класифікації доходів бюджету: 22030106) ( ) судові витрати в розмірі 840,80грн. (вісімсот сорок гривень 80коп)

Рішення набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 272 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими частиною 2 статті 278 Кодексу адміністративного судочинства України, протягом двох днів з дня його проголошення.

Суддя А. П. Фульга

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.11.2020
Оприлюднено20.11.2020
Номер документу92954947
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —400/5167/20

Рішення від 19.11.2020

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Фульга А. П.

Ухвала від 18.11.2020

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Фульга А. П.

Ухвала від 18.11.2020

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Фульга А. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні