Постанова
від 18.11.2020 по справі 753/17261/20
ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КИЄВА

справа № 753/17261/20

провадження № 3/753/7930/20

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"18" листопада 2020 р. суддя Дарницького районного суду м. Києва Просалова О.М., розглянувши матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , являється уповноваженою особою політичної партії Соціал-домократична партія , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ,

- за вчинення правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП

встановив:

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення, ОСОБА_1 , як уповноважена особа партії, допустив порушення порядку подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру. Так, за результатами аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, поданого до Національного агентства з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство) політичною партією СОЦІАЛ-ДЕМОКРАТИЧНА ПАРТІЯ , ідентифікаційний код 39651865, (далі - Партія) за І квартал 2020 року (далі - Звіт) за підписом уповноваженої особи політичної Партії ОСОБА_1 , встановлено неповноту інформації, а саме у пункті 2.1 глави 2 розділу І Відомості про майно, у тому числі за кордоном, що перебуває на праві користування політичної партії та у пункті 6.1 глави 6 розділу III Спонсорські внески на користь політичної партії Звіту Партії зазначено відомості про надання приміщення за адресою: АДРЕСА_2 в безоплатне користування для розміщення керівних органів Партії (копії сторінок Звіту Партії додаються).

Однак, до Звіту Партії не додано Висновок, складений відповідно до Методології визначення розміру (суми) внеску на підтримку політичної партії у формі робіт, товарів або послуг, затвердженої рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 16.11.2018 № 2596 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10.12.2018 за № 1397/32849, що є порушенням частини п`ятої статті 15, пункту 2 частини дев`ятої, частини дванадцятої статті 17 Закону України Про політичні партії в Україні (в редакції, що діяла на день опублікування Закону України від 19.12.2019 № 410-ІХ Про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання і протидії політичній корупції ) (далі - Закон), підпункту 2 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.07.2016 №2, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за № 1185/29315 (далі - Положення про порядок подання Звіту).

Крім того, до звітів 10 місцевих організацій Партії, які в установленому порядку набули статус юридичної особи не додано довідок установ банків про рух коштів по рахунках, а саме:

- ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ПАРТІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ СОЦІАЛ-ДЕМОКРАТИЧНА ПАРТІЯ (ідентифікаційний код 39973879) по рахунку, відкритому в ПАТ КБ ПРИВАТБАНК , МФО 305299, № НОМЕР_2 ;

- ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ПАРТІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ СОЦІАЛ-ДЕМОКРАТИЧНА ПАРТІЯ (ідентифікаційний код 39910452) по рахунку, відкритому в ПАТ КБ ПРИВАТБАНК , МФО 336677, № НОМЕР_3 ;

- КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ПАРТІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ СОЦІАЛ-ДЕМОКРАТИЧНА ПАРТІЯ (ідентифікаційний код 39911351) по рахунку, відкритому в АТ КБ ПРИВАТБАНК , код 14360570, № НОМЕР_4 ;

- КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ПАРТІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ СОЦІАЛ-ДЕМОКРАТИЧНА ПАРТІЯ (ідентифікаційний код 39999593) по рахунку, відкритому в ГРУ ПАТ ПРИВАТБАНК , МФО 321842, № НОМЕР_5 , № НОМЕР_6 ;

- ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ПАРТІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ СОЦІАЛ-ДЕМОКРАТИЧНА ПАРТІЯ (ідентифікаційний код 39950139) по рахунку, відкритому в АТ КБ ПРИВАТБАНК , МФО 325321, № НОМЕР_7 ;

- ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ПАРТІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ СОЦІАЛ-ДЕМОКРАТИЧНА ПАРТІЯ (ідентифікаційний код 40492403) по рахунку, відкритому в АБ Укргазбанк , МФО 320478, № НОМЕР_8 ;

- ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ПАРТІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ СОЦІАЛ-ДЕМОКРАТИЧНА ПАРТІЯ (ідентифікаційний код 38687199) по рахунку, відкритому в ПАТ КБ ПРИВАТБАНК , МФО 338783, № НОМЕР_9 ;

- ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ПАРТІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ПАРТІЯ ПРОСТИХ ЛЮДЕЙ СЕРГІЯ КАПЛІНА (ідентифікаційний код 39984979) по рахунку, відкритому в ГРУ ПАТ КБ ПРИВАТБАНК , МФО 351533, № НОМЕР_10 ;

- МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ПАРТІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ СОЦІАЛ-ДЕМОКРАТИЧНА ПАРТІЯ (ідентифікаційний код 39956455) по рахунку, відкритому в AT КБ ПРИВАТБАНК , Миколаївське відділення, № НОМЕР_11 , № НОМЕР_12 ;

- ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ПАРТІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ СОЦІАЛ-ДЕМОКРАТИЧНА ПАРТІЯ (ідентифікаційний код 39982459) по рахунку, відкритому в ПАТ КБ ПРИВАТБАНК , код 14360570, № НОМЕР_13 , що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону та підпункту 2 пункту 10 розділу II Положення пропорядок подання Звіту (копії сторінок звітів місцевих організацій Партії додаються).

Разом з тим у Зведеній таблиці звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру звітів 17 місцевих організацій Партії, відображено вартість нерухомого майна, що перебуває на праві користування (копії сторінок звітів місцевих організацій Партії додаються).

Проте у відповідних розділах звітів зазначених місцевих організацій не відображено інформацію про об`єкти нерухомого майна, що належать місцевим організаціям на праві користування (повна версія Звіту розміщена за посиланням https ://nazk.gov.ua/ukyzvity-politychnyh-partii-2020-rik-i-kvartal), та не додані копії документів, що підтверджують ці відомості, відповідно до вимог частини дванадцятої статті 17 Закону та підпункту 2 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту (копія додатку до висновку про результати аналізу звіту Партії додається).

Зазначене зафіксовано в Акті про проведення аналізу Звіту Партії від

29.07.2020 та Висновку про результати аналізу Звіту Партії від 30.07.2020 № 142, затвердженого наказом Національного агентства від 30.07.2020 № 329/20 (копія Акта про проведення аналізу Звіту Партії та Висновку про результати аналізу Звіту Партії додаються).

Звіт Партії поданий до Національного агентства за підписом ОСОБА_1 та скріплено печаткою Партії, а відтак ОСОБА_1 підтвердив достовірність інформації, викладеної у Звіті Партії.

Таким чином, ОСОБА_1 , як уповноважена особа на підписання звіту (витяг з ЄДР додається), порушив встановлений порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, за що відповідальність передбачена статтею 212- 21 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

На виклик до суду ОСОБА_1 не з`явився, про день, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином. Суд, враховуючи практику Європейського суду з прав людини, відповідно до якої сторона, яка задіяна в ході судового розгляду, зобов`язана з розумним інтервалом часу сама цікавитись провадженням у її справі, добросовісно користуватись належними їй процесуальними правам та неухильно виконувати процесуальні обов`язки, вважаю за можливе провести розгляд справи у відсутність ОСОБА_1 .

Дослідивши матеріали справи у їх сукупності, суд приходить до наступних висновків.

Так, інкриміноване ОСОБА_1 правопорушення за протоколом відбулося 18.06.2020 року та було виявлено 29.07.2020 року. При цьому, протокол було складено 02.10.2020 року та він з матеріалами надійшов до суду 13.10.2020 року.

Частиною 2 статті 38 КУпАП передбачено, що якщо справи про адміністративне правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніше як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення.

Відповідно до п.7 ч.1 ст. 247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 КУпАП.

Оскільки на момент розгляду справи в суді строк накладення стягнення на ОСОБА_1 , сплинув, суд вважає, що провадження у справі необхідно закрити.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 38, 212-21, ст. 247, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

п о с т а н о в и в:

Провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 212-21 КУпАП - закрити у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи строків накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Дарницький районний суд міста Києва протягом десяти днів з дня її винесення.

Суддя

Дата ухвалення рішення18.11.2020
Оприлюднено24.11.2020
Номер документу93016504
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —753/17261/20

Постанова від 18.11.2020

Адмінправопорушення

Дарницький районний суд міста Києва

Просалова О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні