Рішення
від 23.11.2020 по справі 420/5472/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/5472/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 листопада 2020 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Бжассо Н.В.,

за участі секретаря судового засідання Музики І.О.,

за участі представника позивача Боври Д.Ю. (згідно ордеру),

представника відповідача Кисельова О.М. (згідно довіреності та Витягу),

розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Одеса за правилами загального позовного провадження в режимі відеоконференції поза межами суду за допомогою комплексу технічних засобів та програмного забезпечення « EasyCon» (https://vkz.court.gov.ua - « EasyCon» ) адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Транс Сервіс Трейд до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Транс Сервіс Трейд до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, за результатом розгляду якого, позивач просить суд:

Визнати протиправним та скасувати Рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 04.02.2020 року № 24995 про внесення Товариства з обмеженою відповідальністю Транс Сервіс Трейд (код ЄДРПОУ 42416853) до переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості.

Зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю Транс Сервіс Трейд (код ЄДРПОУ 42416853) з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Транс Сервіс Трейд (код ЄДРПОУ 42416853) судовий збір.

В обґрунтування адміністративного позову представник позивача зазначає, що 04.02.2020 року у електронному кабінеті платника податків ТОВ Транс Сервіс Трейд виявило рішення № 24995 від 04.02.2020 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

13.02.2020 року позивач направив через електронний кабінет платника податків скаргу щодо виключення з переліку ризикових платників, проте відповіді в електронному кабінеті не отримало.

З березня 2019 року відповідачем блокувалася реєстрація податкових накладних позивача. 08 квітня 2019 року позивач звертався до відповідача із листом та направляло на адресу ГУ ДПС в Одеській області перелік первинних документів, що підтверджують реальність операцій.

Щодо Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, позивач вважає його протиправним, оскільки в рядку Податкова інформація відсутня будь-яка інформація, а отже оскаржуване рішення не відповідає вимогам обґрунтованості та вмотивованості та винесене із порушенням вимог щодо оформлення такого рішення, визначених Порядком № 1165.

Ухвалою суду від 26.06.2020 року відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 16.07.2020 року.

17.07.2020 року від представника відповідача, ГУ ДПС в Одеській області, надійшов відзив на адміністративний позов, з огляду на який ГУ ДПС в Одеській області не погоджується з доводами позивача.

Представник відповідача зазначає, що за результатами податкового аналізу/наявної податкової інформації щодо ТОВ Транс Сервіс Трейд за період 22.01.2019 - 31.05.2019 року вбачається, що підприємство по операціям з товарами має ознаки постачальник сумнівного кредиту , а також по операціям з реалізації послуг має ознаки вигодо формуючого суб`єкта .

Згідно Розділу 2 наказу ДФС України від 28.07.2015 року № 543 Про забезпечення комплексного контролю податкових ризиків з ПДВ регламентується порядок Організація комплексного відпрацювання податкових ризиків з податку на додану вартість, яка включає такі етапи: Рання податкова діагностика; електронний контроль ризиків.

Позивачем відповідно до законодавства було направлене повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку №09/06-2 від 09.06.2020 року.

Після опрацювання інформації контролюючим органом винесене рішення №57371 від 16.06.2020 року про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Серед документів що були надані до контролюючого органу разом з повідомленням №№09/06-2 від 09.06.2020 року були надані 25 документів, серед яких документи щодо закупівлі та продажу великої кількості штучних квітів з пластмаси в асортитменті при цьому даний товар по своєму КВЕДу не міститься серед видів діяльності позивача та його контрагента. Враховуючи викладене, відповідач вважає, що рішення щодо відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податків стосовно ТОВ Транс Сервіс Трейд винесене відповідно до діючого законодавства.

21.07.2020 року від представника позивача надійшла відповідь на відзив на адміністративний позов, з огляду на який представник позивача зазначив, що наказ ДФС України від 28.07.2015 року № 543 Про забезпечення комплексного контролю податкових ризиків з ПДВ не є нормативно-правовим актом в розумінні статті 117 Конституції України. Відповідач відносить позивача під пункт 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, застосовує непрозорі механізм визначення товариства, як такого що відповідає Критеріям ризиковості, оскільки не доведено, яку саме використано інформацію та чи проведено повний моніторинг діяльності позивача перед тим, як винести рішення про віднесення його до переліку ризикових.

Питання відповідності позивача Критеріям ризиковості платника ПДВ має розглядатись Комісією за наслідками подання товариством для реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування та моніторингу платника податку, що направлена для реєстрації, однак рішення контролюючего органу прийняте не за наслідками подання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації, а у зв`язку податкової інформації, що отримана з баз даних ДПС.

Ухвалою суду від 03.09.2020 року суд закрив підготовче провадження у справі та призначив справу до судового розгляду на 28.09.2020 року. 28.09.2020 року справа розгляд справи відкладено до 22 жовтня 2020 року. 22 жовтня 2020 року суд відклав розгляд справи за клопотанням представника відповідача на 13 листопада 2020 року о 10 годині 30 хвилин. Ухвалою суду від 29 жовтня 2020 року задоволено клопотання сторін про розгляд справи в режимі відеоконференції поза межами суду за допомогою комплексу технічних засобів та програмного забезпечення « EasyCon» .

Під час судового розгляду справи представник позивача позовні вимоги підтримав та просив задовольнити з підстав, викладених у позові та відповіді на відзив.

Представник відповідача заперечував щодо задоволення позову з підстав, зазначених у відзиві на позов.

Додатково звернув увагу суду, що оскаржене рішення відповідача від 06.03.2019 року про включення Фермерського господарства Хмельова Василя Вікторовича до переліку ризикових платників податків виносилось згідно вимог «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117.

Рішенням Окружного суду міста Києва від 05.06.2019 по справі № 826/12108/18 визнано протиправними та скасовано пункти 10, 20 та 21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 21 лютого 2018 р. "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" чим було встановлено, що ці пункти не відповідають Конституції та Законам України, а отже в силу приписів ст. 7 КАС України, ці пункти Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних як не можуть застосовуватися судом по цій справі, так і не могли застосовуватися відповідачем під час прийняття оскаржених рішень відносно позивача.

Щодо Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №8062 від 04.02.2020 року, яке ґрунтувалось на вимогах Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затв. Постановою КМ України від 11.12.19 № 1165 та було прийняте на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, які є додатком №1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, представник позивача зазначив наступне.

Згідно представлених відповідачем документів ним було віднесено до ризикових господарських операцій - 16 господарських операції з постачання позивачем товарів на адресу покупців та придбання товарів у постачальників.

Відповідно до п.п. 7, 11, 25 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у разі, якщо податкова накладна складена по результатах здійснення платником податку ризикової господарської операції - її реєстрація автоматично зупиняється доти платником податку не буде доведено документально реальність її здійснення, в іншому разі територіальний орган ДПС відмовляє в реєстрації такої операції.

Відповідно до п.201.10 п.201 Податкового кодексу Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Представником позивача представлено суду квитанції про реєстрацію податкових накладних позивача на адресу покупців, по операціях, які нібито були визначені відповідачем як ризикові, що спростовує, на думку представника позивача, посилання відповідача на ризиковість таких господарських операцій.

Представник відповідача заперечував проти задоволення адміністративного позову з підстав, що наведені у відзивах на адміністративний позов, додатково суду пояснив, що відповідач діяв у спосіб передбачений законом та при прийнятті рішень про включення позивача до переліку ризикових платників податків, які були встановлені листами ДФС України від 21.03.2018 №828/4/99-99-07-05-05-13, від 05.062019 року № 32/7д/99-99-07-03-02-09, від 03.06.2019 №31/7д/99-99-07-03-02-09 відповідно.

Суд, вислухав представника позивача та представника відповідача, розглянув матеріали справи, всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками справи докази в їх сукупності та робить наступні висновки.

Товариство з обмеженою відповідальністю Транс Сервіс Трейд (код ЄДРПОУ 42416853) зареєстроване юридичною особою 28.08.2018 року в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Основний вид економічної діяльності: 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, зареєстровано у якості платника податку на додану вартість.

Суд встановив, що 04.02.2020 року комісією з питань зупинення реєстрації податкової/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення № 24995 про відповідність платника податку Товариства з обмеженою відповідальністю Транс Сервіс Трейд критеріям ризиковості платника податку, а саме пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

13.02.2020 року ТОВ Транс Сервіс Трейд направило на адресу відповідача через електронний кабінет скаргу щодо виключення з переліку ризикових платників податків, в якій через інше вказано, що інформація про причини незгоджи платника податку на додану вартість з рішенням регіонального рівня зазначена у листі №13/02-2020 від 13.02.2020 року.

Листом № 9768/10/15-32-06-01-17 від 22.05.2020 року ГУ ДПС в Одеській області повідомило позивача, що листом №6504410626519 від 19.02.2020 року, яке було повернуто відправнику у зв`язку зі спливом терміну зберігання та неявкою адресата, про відсутність повноважень Комісії ГУ ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних щодо розгляду скарги позивача.

09.06.2020 року за № 09/06-2 позивач направив відповідачу Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку, згідно до якого на адресу відповідача були направленні первинні документи.

З урахуванням отриманих від платника податку інформації та копії відповідних документів, 16.06.2020 року відповідачем прийнято Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №57371.

Відповідно до пункту 6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» , «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Додатком 4 до Порядку № 1165 затверджено типову форму рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, яка містить наступне формулювання: Рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Додатком 1 до Порядку № 1165 визначено Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, пунктом 8 яких визначено: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Аналізуючи вищенаведені норми можна вбачати, що законодавцем встановлена певна послідовність прийняття рішення про відповідність платника ПДВ Критеріям ризиковості платника податку на додану вартість. Так, вирішенню Комісією регіонального рівня питання відповідності платника податку Критеріям ризиковості платника ПДВ має передувати складання та направлення таким платником податкової накладної/розрахунку коригування, потім моніторинг платника податку, податкової накладної/ розрахунку коригування.

Крім того, встановленню наявності у контролюючих органах податкової інформації, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, яка стала відома контролюючому органу у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, має передувати моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування, поданої для реєстрації.

Отже, питання відповідності позивача Критеріям ризиковості платника ПДВ має розглядатись Комісією регіонального рівня за наслідками подання Товариством для реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування та моніторингу платника податку і податкової накладної/ розрахунку коригування, що направлена для реєстрації.

При цьому моніторинг проводиться в автоматизованому порядку.

Проте, з огляду на встановлені судом обставини, рішення № 24995 від 04.02.2020 року комісією регіонального рівня прийнято не за наслідками подання Товариством з обмеженою відповідальністю Транс Сервіс Трейд податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації, що має передувати моніторингу платника податку, моніторингу такої накладної/ розрахунку коригування, а на підставі наявної податкової інформації у вигляді податкового аналізу, що отримана з баз даних ДПС.

Тобто, відповідачем порушено встановлену Порядком № 1165 процедуру прийняття рішення № 24995 від 04.02.2020 року.

Крім того, суд зазначає, що безпосередньо форма рішення про відповідність /невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку передбачає зазначення контролюючим органом конкретної податкової інформації, яка стала підставою для прийняття вказаного рішення на підставі п. 8 Критеріїв. Проте, оскаржуване рішення такого розшифрування не містить.

Таким чином, суд робить висновок про наявність підстав для визнання протиправним та скасування рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області від 04.02.202 року № 24995 про відповідність ТОВ Транс Сервіс Трейд критеріям ризиковості платника податку.

Зобов`язання ж ГУ ДПС в Одеській області виключити позивача з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, є належним способом захисту прав позивача та відповідає статті 245 КАС України, п. 6 Порядку № 1165.

Разом з тим, суд зазначає, що відповідачем у справі надане пояснення щодо обставин прийняття 16.06.2020 року відповідачем Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №57371 щодо позивача. Оскільки вказане рішення не є предметом розгляду справи, то оцінка зазначеного рішення судом не надається.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 1, 3 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Суд зазначає, що за звернення до суду із зазначеним позовом позивач сплатив 2102,00 грн. судового збору., а отже з відповідача на користь позивача має бути стягнуто 2102,00 судового збору.

Враховуючи вищевикладене, суд робить висновок, що адміністративний позов ТОВ Транс Сервіс Трейд належить до задоволення.

Керуючись ст.ст.2, 3, 6, 8, 9, 73, 74, 75, 76, 77, 94, 139, 173-183, 192-228, 243, 245, 246, 250, 262, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Задовольнити адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Транс Сервіс Трейд до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії..

Визнати протиправним та скасувати Рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 04.02.2020 року № 24995 про внесення Товариства з обмеженою відповідальністю Транс Сервіс Трейд (код ЄДРПОУ 42416853) до переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості.

Зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю Транс Сервіс Трейд (код ЄДРПОУ 42416853) з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 43142370) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Транс Сервіс Трейд (код ЄДРПОУ 42416853) судовий збір у розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) грн. 00 копійок.

Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до п.15.5 ч.1 розділу VІІ Перехідні положення КАС України через Одеський окружний адміністративний суд до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Транс Сервіс Трейд (код ЄДРПОУ 42416853, адреса: пр-т Небесної Сотні, буд.47/3, м. Одеса, 65114).

Відповідач - Головне управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ: 43142370, адреса: вул. Семінарська, буд. 5, м. Одеса, 65044).

Повний текст рішення складений та підписаний судом 23 листопада 2020 року.

Суддя Н.В. Бжассо

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.11.2020
Оприлюднено26.11.2020
Номер документу93040271
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/5472/20

Ухвала від 27.05.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 17.05.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 26.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 18.02.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 17.12.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 16.12.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Рішення від 23.11.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 26.06.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні