Рішення
від 24.11.2020 по справі 520/12275/2020
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 листопада 2020 р. № 520/12275/2020

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панова М.М., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Гермес-Авто ЛТД" до Головного управління ДПС у Харківській області, Державної податкової служби України про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гермес-Авто ЛТД" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби у Харківській області №1716143/42018434 від 09.07.2020 про відмову в реєстрації податкової накладної №310 від 25.05.2020; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №310 від 25.05.2020, що подана ТОВ ГЕРМЕС-АВТО ЛТД , датою отримання зазначеної накладної - 25.05.2020.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржуване рішення відповідача є протиправним та таким, що прийняте всупереч нормам законодавства, яке регулює спірні правовідносини.

Ухвалою суду від 29.09.2020 відкрито спрощене провадження по справі в порядку, передбаченому статтею 262 Кодексу адміністративного судочинства України та запропоновано відповідачам надати відзив на позов, позивачу подати до суду відповідь на відзив, а відповідачу - заперечення протягом п`яти календарних днів з моменту отримання відповідних документів.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана та вручена відповідачам, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення, які міститься в матеріалах справи.

Представником Головного управління ДПС у Харківській області 13.10.2020 до суду надано відзив на позов, в якому зазначено, що оскаржуване рішення відповідача є правомірним, та прийнятим з дотриманням вимог чинного законодавства. В задоволенні адміністративного позову просить відмовити.

Оцінивши повідомлені сторонами обставини, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю ГЕРМЕС-АВТО ЛТД є юридичною особою приватного права - підприємство, основними видами діяльності якого є оптова торгівля хімічними продуктами (КОД УКТ ЗЕД 46.75), оптова та роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (КОД УКТ ЗЕД 45.31 та 45.32) та інше.

Окрім того, ТОВ ГЕРМЕС-АВТО ЛТД є: дилером та офіційним представником з постачання продукції ТОВ Черкаський завод автохімії (ЄДРПОУ 36994791); дилером продукції Zollex та офіційним представником з постачання продукції ПП Оригінал Авто (ЄДРПОУ 31848927); офіційним партнером ТОВ СП Юкойл (ЄДРПОУ 31852954) з продажу мастильних матеріалів TM YUKO, що підтверджується відповідними сертифікатами.

Так, між ТОВ МЮЛЛЕР ОИЛ ГМБХ з однієї сторони та ТОВ ГЕРМЕС-АВТО ЛТД з іншої сторони було укладено Договір поставки №8 від 02.04.2019 (далі за текстом - Договір поставки № 8 ).

На виконання умов Договору поставки №8, ТОВ МЮЛЛЕР ОИЛ ГМБХ було поставлено позивачу товар, а саме хімічні рідини за артикулами 6489, 6491, 7674 та 5733 на загальну суму 90143,69 грн, частина яких згодом була реалізована позивачем шляхом його продажу ФГ ВІКТОРІЯ , що підтверджується видатковою накладною №382 від 28 грудня 2019 року.

31 січня 2020 року між ТОВ Черкаський завод автохімії з однієї сторони та ТОВ ГЕРМЕС-АВТО ЛТД з іншої сторони було укладено Договір поставки №584.

На виконання умов Договору поставки №584 від 31 січня 2020 року ТОВ Черкаський завод автохімії було поставлено позивачу товар за наступним переліком: 04 березня 2020 року - хімічні рідини на загальну суму 189490,11 грн, що підтверджується видатковою накладною №347 від 04 березня 2020 року; 28 березня 2020 року - хімічні рідини на загальну суму 211719,67 грн, що підтверджується видатковою накладною №430 від 28 березня 2020 року; 28 квітня 2020 року - хімічні рідини на загальну суму 189274,26 грн, що підтверджується видатковою накладною №588 від 28 квітня 2020 року.

Транспортування товару здійснювалося автомобільним транспортом. Факт поставки ТОВ ГЕРМЕС-АВТО ЛТД товару в кількості, передбаченій вищевказаними видатковими накладними, підтверджується наступними транспортними документами: товарно-транспортною накладною № Р430 від 28 березня 2020 року; товарно-транспортною накладною № Р588 від 28 квітня 2020 року.

Слід зазначити, що окремі поставки товару, однією з яких є поставка згідно видаткової накладної №347 від 04 березня 2020 року, здійснювалися за рахунок та силами постачальника - ТОВ Черкаський завод автохімії , у зв`язку з чим у позивача відсутні відповідні транспортні документи, що, в свою чергу, жодним чином не спростовує реальність здійсненої господарської операції з огляду на її специфіку.

Як уже було зазначено, позивач є офіційним дилером ПП Оригінал Авто та ТОВ СП Юкойл , у зв`язку з чим, в тому числі на підставі Договору поставки №20-14 від 01.06.2018, укладеного між позивачем та ПП Оригінал Авто , ТОВ ГЕРМЕС-АВТО ЛТД регулярно здійснювалися закупівлі, а вище вказаними контрагентами - поставки на склад позивача товару, частина якого згодом була реалізована позивачем шляхом його продажу ФГ ВІКТОРІЯ .

Вищеописане підтверджується, банківськими виписками за рахунком позивача - НОМЕР_1 у Харківському ГРУ АТ КБ ПриватБанк , а саме випискою №1007-20VU-1209-0581 від 10.07.2020, випискою №1007-20VU-1206-5139 від 10.07.2020, відповідно до змісту яких позивачем здійснювалася оплата поставленого контрагентами товару.

Водночас, факт поставки оплачених товарів на склад позивача підтверджується оборотно-сальдовою відомістю за травень 2020 року.

Підприємницька діяльність позивача у даному випадку полягає в реалізації товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) у тому ж стані, в якому вони були придбані, з націнкою, що не перевищує критичні 50%.

Так, на підставі Договору поставки товару (з відстрочкою платежу) №01/10/2-18 від 01 жовтня 2018 року укладеного між ТОВ ГЕРМЕС-АВТО ЛТД та Фермерським господарством ВІКТОРІЯ , позивач здійснив продаж ФГ ВІКТОРІЯ товару згідно переліку, викладеному в тексті видаткової накладної №5250035 від 25 травня 2020 року на загальну суму 110364,12 грн.

Транспортування товару за вказаною видатковою накладною №5250035 відбувалося автомобільним транспортом та силами позивача, що підтверджується товарно-транспортною накладною №Р5250035 від 25 травня 2020 року.

Оплата вищевказаного товару, поставленого позивачем була здійснена ФГ ВІКТОРІЯ у повному обсязі 26 травня 2020 року, що підтверджується заключною випискою №100720VU11580723 від 10.07.2020 за рахунком Позивача - НОМЕР_2 у Харківському ГРУ АТ КБ ПриватБанк .

За результатом проведених між ТОВ ГЕРМЕС-АВТО ЛТД та ФГ ВІКТОРІЯ операцій, відповідно до приписів п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України, позивачем було складено податкову накладну №310 від 25.05.2020 та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням граничних строків реєстрації.

02.06.2020 до вказаної податкової накладної було отримано квитанцію, згідно якої: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/PK від 25.05.2020 №310 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 3819 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/PK для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

Однак, зі змісту квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної №310 від 25.05.2020 неможливо дійти висновку, які саме документи мали бути подані разом з поясненням для розблокування вказаної податкової накладної.

На виконання вимог Податкового кодексу України ТОВ ГЕРМЕС-АВТО ЛТД було направлено до контролюючого органу пояснення щодо операції, реєстрацію податкової накладної по якій було зупинено, а також на підтвердження реальності здійснення операції надано копії основних первинних господарських та бухгалтерських документів.

09.07.2020 позивачем було отримано Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Харківській області №1716143/42018434 про відмову у реєстрації податкової накладної №310 від 25.05.2020 в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів, а саме розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

Керуючись п. 17.1.7 ст. 17 Податкового кодексу України, позивач оскаржив Рішення ГУ ДПС у Харківській області №1716143/42018434 від 09.07.2020 до Державної податкової служби України, додавши до скарги всі наявні розрахункові документи та банківські виписки з власного особового рахунку, які стосуються податкової накладної №310 від 25.05.2020.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України №365817/42018434/2 від 22.07.2020 скаргу позивача залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Підставою для винесення даного рішення Державна податкова служба України вказав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності типових форм та галузевої специфіки, накладних .

Суд зазначає, що до пояснень та скарги, поданих ГУ ДПС у Харківській області так і до Скарги, поданій Державній податковій службі України, позивачем було додано таблицю даних платника податку на додану вартість згідно з додатком 5 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165, як того вимагають положення п. 12 зазначеного Порядку.

Так, згідно квитанції від 02.06.2020, що була отримана до податкової накладної №310 від 25.05.2020 Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 3819 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання , що, відповідно, стало підставою для зупинення реєстрації зазначеної податкової накладної.

Водночас, як вбачається з податкової накладної №310, а також видаткової накладної №5250035 від 25 травня 2020 року, під зазначеним в тексті квитанції кодом УКТЗЕД/ДКПП товару/послуги 3819 позивачем поставлено гальмівну рідину ВАМП Рось ДОТ-4 (готові гідравлічні рідини на основі полігліколів, силіконів або інших полімерів), якій в переліку УКТЗЕД присвоєно номер 3819 00 00 90 інші .

Вищевказаний номер УКТЗЕД, а саме 3819 00 00 90 інші присутній в п. 66 (КВЕД 46.75) таблиці даних платника податку на додану вартість, яка неодноразово подавалася позивачем як до Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, так і до Державної податкової служби України, що спростовує зазначене в квитанції від 02.06.2020 твердження відповідача про те, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 3819 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) ,

Більше того, твердження ГУ ДПС у Харківській області, зазначене в квитанції від 02.06.2020, про те, що їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання не відповідає дійсності, оскільки товар за кодом УКТЗЕД, який підпадає під визначення готових гідравлічних рідин на основі полігліколів, силіконів або інших полімерів, закуповується та реалізується позивачем на регулярній основі.

В даному випадку реалізований позивачем на користь ФГ ВІКТОРІЯ товар, а саме гальмівна рідина ВАМП Рось ДОТ-4 в кількості 440 шт. (320 л.) на загальну суму 17136,00 грн, було придбано позивачем у ТОВ Черкаський завод автохімії в аналогічному, тобто 440 шт., об`ємі та з аналогічними характеристиками, що підтверджується вищезазначеною видатковою накладною №588 від 28 квітня 2020 року.

Суд зазначає, що Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно підпунктів "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

У відповідності до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; дата відвантаженим товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.

Згідно з п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.4 ст. 201 Податкового кодексу України регламентовано, що платники податку в разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер покупцям - платникам податку - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом періоду, за який складається така податкова накладна, протягом такого місяця.

У відповідності п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені (терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та відати покупцю за його вимогою.

Відповідно до п. 2 ст. 3 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні бухгалтерський облік є обов`язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Згідно п. 1 ст. 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. В свою чергу первинний документи це документ, який містить відомості про господарську операцію.

У відповідності до п. 1 наказу від 14.10.1997 №363 Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні товарно-транспортна документація - це комплект юридичних документів, на підставі яких здійснюють облік, приймання, передавання, перевезення, здавання вантажу та взаємні розрахунки між учасниками транспортного процесу.

В свою чергу товарно-транспортна накладна це єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.

Підпунктом 11.1 пункту 11 вказаного наказу регламентовано, що основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна.

Таким чином, товарно-транспортна накладна є достатнім підтвердженням щодо навантаження, транспортування, відвантаження товару, його оприбуткування та бухгалтерського обліку тобто достатнім підтвердженням надання транспортної послуги.

За приписами пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно пункту 74.3 статті 74 Податкового кодексу України, зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Пункт 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165, передбачає у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Пунктом 11 цього Порядку встановлено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Аналогічні приписи містить абзац 10 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Пунктом 4 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Отже, згідно з направленими до Головного управління ДПС у Харківській області бухгалтерськими та фінансово - господарськими документами ТОВ ГЕРМЕС-АВТО ЛТД в повному обсязі підтверджено реальність та законність проведення господарських операцій з вказаними контрагентами, законність реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Також суд зазначає, що пунктом 25 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019 встановлено, що комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 5 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктом 11 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 встановлено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Таким чином, суд приходить до висновку, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку, або "надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства", або "ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку".

Отже, з огляду на вище описане, рішення щодо відмови у реєстрації податкової накладної №310 від 25 травня 2020 року в Єдиному реєстрі податкових накладних є неправомірним та підлягає скасуванню, а податкова накладна №310 від 25 травня 2020 року - реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Гермес-Авто ЛТД" підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 262, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Гермес-Авто ЛТД" (вул. Різдвяна, буд. 29-А, оф. 714, м. Харків, 61052, ЄДРПОУ 42018434) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, ЄДРПОУ 43143704), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 43005393) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби у Харківській області №1716143/42018434 від 09.07.2020 про відмову в реєстрації податкової накладної №310 від 25.05.2020.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №310 від 25.05.2020, що подана ТОВ ГЕРМЕС-АВТО ЛТД , датою отримання зазначеної накладної - 25.05.2020.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Гермес-Авто ЛТД" (ЄДРПОУ 42018434) сплачену суму судового збору в розмірі 1051 (одна тисяча п`ятдесят одна) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (ЄДРПОУ 43143704).

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Гермес-Авто ЛТД" (ЄДРПОУ 42018434) сплачену суму судового збору в розмірі 1051 (одна тисяча п`ятдесят одна) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (ЄДРПОУ 43005393).

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя М.М.Панов

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.11.2020
Оприлюднено25.11.2020
Номер документу93044238
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/12275/2020

Ухвала від 16.01.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 22.06.2022

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 17.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 31.03.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Постанова від 31.03.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 08.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 08.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 18.01.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Рішення від 24.11.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 29.09.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні