Постанова
від 23.11.2020 по справі 398/4050/19
ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №: 398/4050/19

провадження №: 3-в/398/59/20

ПОСТАНОВА

Іменем України

"23" листопада 2020 р.

Суддя Олександрійського міськрайонного суду Кіровоградської області Нерода Л.М., отримавши подання заступника начальника Олександрійського МРВ філії ДУ Центр пробації у Кіровоградській області Тяглого В.П. про роз`яснення питання порядку виконання постанови суду відносно

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який проживає за адресою: АДРЕСА_1 , відносно якого Олександрійським міськрайонним судом Кіровоградської області 28 листопада 2019 року за ч. 1 ст. 183-1 КУпАП накладено адміністративне стягнення у виді 120 годин суспільно-корисних робіт, -

ВСТАНОВИВ:

Заступник начальника Олександрійського МРВ філії ДУ Центр пробації у Кіровоградській області Тяглий В.П. звернувся до Олександрійського міськрайонного суду Кіровоградської області із поданням про роз`яснення питання порядку виконання постанови суду відносно ОСОБА_1 .

Вказане подання мотивує тим, що 18 грудня 2019 року ОСОБА_1 взято на облік в Олександрійському МРВ ДУ Центр пробації у Кіровоградській області.

26 грудня 2020 року ОСОБА_1 був ознайомлений з порядком і умовами відбування стягнення у вигляді суспільно корисних робіт, попереджений про наслідки ухилення від відбування суспільно корисних робіт. Цього ж дня правопорушнику було вручено направлення для відбування стягнення в КП Благоустрій , згідно якого порушник мав приступити до відбування суспільно корисних робіт не пізніше 02 січня 2020 року.

09 січня 2020 року на адресу Олександрійського МРВ філії Державної установи Центр пробації у Кіровоградській області надійшов лист з КП Благоустрій , в якому зазначено, що ОСОБА_1 , направлений для відпрацювання суспільно корисних робіт строком 120 годин, не може бути прийнятий на роботу по відпрацюванню суспільно корисних робіт за станом здоров`я, про що свідчить інформація зазначена у відповіді КПЦ поліклініки медико-санітарної допомоги в м. Олександрія.

У подальшому орган пробації здійснював заходи по забезпеченню належного виконання постанови суду, однак 02.03.2020 року з КП Центральна міська лікарня до відділу пробації надійшла відповідь, що на момент звернення ОСОБА_1 може виконувати суспільно-корисні роботи, крім протипоказань вказаних в довідці.

Враховуючи викладене орган пробації просить вирішити питання про подальше виконання постанови відносно ОСОБА_1 .

Представник органу пробації подав до суду заяву, у якій зазначив, що подання підтримує, просить його задовольнити, судовий розгляд просить провести в її відсутності.

Правопорушник ОСОБА_1 для розгляду подання до суду не з`явився. Про дату, час та місце розгляду подання повідомлявся належним чином, причина неявки суду не відома.

Дослідивши матеріали особової справи ОСОБА_1 , судом встановлено наступне.

Постановою Олександрійського міськрайонного суду Кіровоградської області від 28.11.2019 року ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 183-1 КУпАП, та накладено на нього адміністративне стягнення у виді суспільно корисних робіт строком на 120 (сто двадцять) годин.

Відповідно до ст. 304 КУпАП питання пов`язанні з виконанням постанови про накладення адміністративного стягнення, вирішується судом який виніс постанову.

Згідно зі ст. 31-1 КУпАП, суспільно корисні роботи полягають у виконанні особою, яка вчинила адміністративне правопорушення, оплачуваних робіт, вид яких визначає відповідний орган місцевого самоврядування. Суспільно корисні роботи призначаються районним, районним у місті, міським чи міськрайонним судом (суддею) на строк від ста двадцяти до двохсот сорока годин і виконуються не більше восьми годин,а неповнолітніми-не більше двох годинна день.

Порядок виконання даного виду адміністративного стягнення регламентується Порядком виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт, виправних робіт та суспільно корисних робіт, затвердженим Наказом Міністерства юстиції України від 19 березня 2013 року № 474/5, виконання стягнення покладається на уповноважений орган з питань пробації.

Розділом ХІ порядку виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт, виправних робіт та суспільно корисних робіт, затвердженим Наказом Міністерства юстиції України від 19 березня 2013 року № 474/5 передбачено, що виконання постанови суду про накладення адміністративного стягнення у вигляді суспільно корисних робіт покладається на уповноважений орган з питань пробації. Виконання стягнення у вигляді суспільно корисних робіт здійснюється шляхом залучення порушників до суспільно корисної праці, вид якої та перелік об`єктів, на яких порушники повинні виконувати ці роботи, визначається відповідним органом місцевого самоврядування. Щороку на початку року уповноважений орган з питань пробації надсилає запит (додаток 1) до органів місцевого самоврядування щодо визначення видів суспільно корисних робіт та переліку об`єктів, на яких порушники виконуватимуть такі роботи.

Відповідно розділу ХІІ порядку виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт, виправних робіт та суспільно корисних робіт, затвердженим Наказом Міністерства юстиції України від 19 березня 2013 року № 474/5, визначено, що до функцій уповноваженого органу з питань пробації при виконанні постанов суду про накладення адміністративного стягнення у вигляді суспільно корисних робіт віднесено: погодження з власниками підприємств переліку об`єктів, на яких порушники відбувають суспільно корисні роботи, та видів таких робіт; контроль за відбуванням стягнення порушниками та виконанням обов`язків власником підприємства за місцем відбування порушниками суспільно корисних робіт.

П. 12.2 порядку виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт, виправних робіт та суспільно корисних робіт, затвердженим Наказом Міністерства юстиції України від 19 березня 2013 року № 474/5 встановлено, що уповноважений орган з питань пробації вносить до суду подання для вирішення питань, пов`язаних з виконанням постанов суду про накладення адміністративних стягнень стосовно порушників, які визнані особами з інвалідністю І або ІІ групи, вагітних жінок, жінок старше 55 років та чоловіків старше 60 років.

Згідно п. 13.1 вказаного Порядку, підставою для виконання стягнення у вигляді суспільно корисних робіт є постанова суду, яка набрала законної сили.

З матеріалів подання вбачається, що ОСОБА_1 не є особою, віднесеною до категорії осіб стосовно яких до суду може бути внесено подання про вирішення питань пов`язаних з виконанням постанов суду про накладення адміністративних стягнень. Крім того, нормами Кодексу України про адміністративні правопорушення не передбачено надання роз`яснень подальшого виконання рішень суду, прийнятих у справах про адміністративне правопорушення, про що Олександрійським МРВ філії ДУ Центр пробації в Кіровоградській області внесено подання відносно ОСОБА_1 . Одночасно, процесуальний закон не містить і положень, які б визначали і можливість застосування, як аналогію закону або аналогію права.

Суд звертає увагу, що з матеріалів особової справи ОСОБА_1 вбачається, що Олександрійським МРВ філії ДУ Центр пробації у Кіровоградській області не дотримано вищевказаного порядку щодо виконання постанови Олександрійського міськрайонного суду Кіровоградської області від 28.11.2019 року про накладення на ОСОБА_1 адміністративного стягнення у виді суспільно-корисних робіт, натомість допущено формальний підхід до виконання вказаного рішення суду.

Враховуючи викладене, у задоволенні подання необхідно відмовити, а особову справу відносно ОСОБА_1 повернути до Олександрійського міськрайонного відділу філії Державної установи Центр пробації у Кіровоградській області для організації належного виконання рішення суду.

Керуючись ст. 304 КУпАП, розділом 13 Порядку виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт, виправних робіт та суспільно корисних робіт, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 19 березня 2013 року № 474/5 суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні подання заступника начальника Олександрійського МРВ філії ДУ Центр пробації у Кіровоградській області Тяглого В.П. про роз`яснення питання порядку виконання постанови відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який проживає за адресою: АДРЕСА_1 , відносно якого Олександрійським міськрайонним судом Кіровоградської області 28 листопада 2019 року за ч. 1 ст. 183-1 КУпАП накладено адміністративне стягнення у виді 120 годин суспільно-корисних робіт відмовити.

Особову справу № 01/2020 ОСОБА_1 повернути до Олександрійського міськрайонного відділу філії Державної установи Центр пробації в Кіровоградській області.

Постанова оскарженню не підлягає.

СУДДЯ: Л.М. НЕРОДА

СудОлександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення23.11.2020
Оприлюднено25.11.2020
Номер документу93055536
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —398/4050/19

Постанова від 26.11.2024

Адмінправопорушення

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області

Авраменко О. В.

Постанова від 23.11.2020

Адмінправопорушення

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області

Нерода Л. М.

Постанова від 28.11.2019

Адмінправопорушення

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області

Авраменко О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні