Ухвала
від 23.11.2020 по справі 640/11484/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

про закриття провадження у справі

23 листопада 2020 року м. Київ№ 640/11484/19 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Качура І.А. розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження матеріали адміністративної справи

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю АЛАРМ ТРЕЙД

до Головного управління ДФС у м. Києві

про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю АЛАРМ ТРЕЙД з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у м. Києві, в якому просить суд:

- винести постанову, якою скасувати рішення про опис майна у податкову заставу №267621-17 від 05.06.2019 року.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.09.2019 року відкрито провадження у справі № 640/11484/19 у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Від відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, у якому відповідач зазначив, що позовні вимоги є безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню. Серед іншого, відповідач зазначив, що згідно даних інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів за платником податків ТОВ АЛАРМ ТРЕЙД податкова заборгованість станом на 04.11.2019 року не обліковується. Враховуючи викладене, згідно ст. ст. 56, 60 Податкового кодексу України, податкова вимога №267621-17 від 05.06.2019 року відкликана. Крім того, оскільки право податкової застави припиняється у разі відсутності податкового боргу, рішення про опис майна у податкову заставу №267621-17 від 05.06.2019 року вважається таким, що втратило правову силу.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, надаючи правову оцінку доводам сторін, суд встановив наступне.

Відповідно до частини першої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Частина перша статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює: кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Завдання адміністративного судочинства полягає у захисті саме порушених прав особи у публічно-правових відносинах, що звернулася до суду з позовом. Обраний позивачем спосіб захисту має бути спрямований на відновлення порушених прав і захист законних інтересів, і у випадку задоволення судом його вимог, прийняте судом рішення повинно мати наслідком відновлення тих прав, за захистом яких позивач і звернувся до суду.

Відповідно до ст. 238 Кодексу адміністративного судочинства України суд закриває провадження у справі:

1) якщо справу не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства;

2) якщо позивач відмовився від позову і відмову прийнято судом;

3) якщо сторони досягли примирення;

4) якщо є такі, що набрали законної сили, постанова чи ухвала суду про закриття провадження у справі між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав;

5) у разі смерті або оголошення в установленому законом порядку померлою фізичної особи або припинення юридичної особи, за винятком суб`єкта владних повноважень, які були однією із сторін у справі, якщо спірні правовідносини не допускають правонаступництва;

6) щодо оскарження нормативно-правових актів суб`єктів владних повноважень чи окремих їх положень, якщо оскаржуваний нормативно-правовий акт або відповідні його положення визнано протиправними і нечинними рішенням суду, яке набрало законної сили;

7) щодо оскарження індивідуальних актів та дій суб`єкта владних повноважень, якщо оскаржувані акти та дії суб`єкта владних повноважень було змінено або скасовано рішенням суду, яке набрало законної сили;

8) щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо оскаржувані порушення були виправлені суб`єктом владних повноважень і при цьому відсутні підстави вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів позивача неможливе без визнання рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправними після такого виправлення.

Про закриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, а також вирішує питання про розподіл між сторонами судових витрат, повернення судового збору з бюджету.

Відповідно до наданих матеріалів справи, за даних інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів за платником податків ТОВ АЛАРМ ТРЕЙД податкова заборгованість станом на 04.11.2019 року не обліковується. У зв`язку з чим, згідно ст. ст. 56, 60 Податкового кодексу України, оскаржувана податкова вимога №267621-17 від 05.06.2019 року відкликана.

Водночас, оскільки відповідно до положень податкового законодавства, право податкової застави припиняється у разі відсутності податкового боргу, рішення про опис майна у податкову заставу №267621-17 від 05.06.2019 року вважається таким, що втратило правову силу.

Відтак, враховуючи зазначене та з огляду на втрату правової сили оскаржуваного рішення, суд приходить до висновку, що в даній адміністративній справі відсутній предмет спору, що унеможливлює вирішення справи по суті.

Аналогічна правова позиція суду викладена у Постанові КАС ВП від 15.06.2018 року у справі №826/19388/16. Зокрема, Касаційний адміністративний суд зазначив, що відсутність предмету спору унеможливлює вирішення справи по суті незалежно від обґрунтованості позову, а відповідно і здійснення ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів осіб. Прикладами відсутності предмета спору можуть бути дії сторін, чи настання обставин, якщо між сторонами у зв`язку з цим не залишилося неврегульованих питань або самими сторонами врегульовано спірні питання.

Згідно з частиною другою статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Відповідно до пункту 5 частини першої статті 7 Закону України Про судовий збір сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі закриття (припинення) провадження у справі (крім випадків, якщо провадження у справі закрито у зв`язку з відмовою позивача від позову і така відмова визнана судом), у тому числі в апеляційній та касаційній інстанціях.

Таким чином, питання щодо повернення судового збору буде вирішено у разі надходження відповідного клопотання позивача.

Керуючись положеннями ст.ст. 238, 241, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

У Х В А Л И В:

Закрити провадження у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю АЛАРМ ТРЕЙД (04073, м. Київ, провулок Куренівський, 15, ЄДРПОУ 39939817) до Головного управління ДФС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, ЄДРПОУ 39439980) про визнання протиправним та скасування рішення.

Згідно з частиною першою статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили негайно після її підписання.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п`ятнадцяти днів за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України . Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя І.А. Качур

Дата ухвалення рішення23.11.2020
Оприлюднено27.11.2020
Номер документу93077306
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/11484/19

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 02.09.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 27.06.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 27.06.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні