Постанова
від 26.11.2020 по справі 904/1471/20
ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26.11.2020 року м.Дніпро Справа № 904/1471/20

Центральний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів : головуючого судді: Верхогляд Т.А. (доповідач)

суддів : Білецької Л.М., Паруснікова Ю.Б.,

розглянувши у письмовому провадженні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Вінд Дей" на рішення господарського суду Дніпропетровської області від 07.07.2020 року у справі №904/1471/20 (суддя Ніколенко М.О.)

за позовом Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця", м. Дніпро

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Вінд Дей", м. Кривий Ріг

про стягнення штрафу за неправильно зазначену масу вантажу у розмірі 70 420 грн,-

ВСТАНОВИВ:

Рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 07.07.2020 року у справі №904/1471/20 відмовлено у задоволенні клопотання відповідача про об`єднання в одне провадження справ № 904/1471/20 та № 904/1505/20.

Позов задоволено.

Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Вінд Дей" (місце реєстрації: 50053, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Мусоргського, буд. 19Б; ідентифікаційний код: 41717591) на користь Акціонерного товариства "Українська залізниця" (місце реєстрації: 03680, м. Київ, вул. Тверська, буд. 5; ідентифікаційний код: 40075815) в особі регіональної філії "Донецька залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" (місце реєстрації: 84404, Донецька область, м. Лиман, вул. Привокзальна, 22; ідентифікаційний код: 40150216) штраф за неправильно зазначену масу вантажу у розмірі 70 420,00 грн та витрати зі сплати судового збору у розмірі 2 102,00 грн.

Рішення суду мотивовано наступними доводами:

- згідно з накладною № 51774040, зі станції Легендарна Донецької залізниці на станцію Гуменці Південно-Західної залізниці відповідачем у вересні 2019 року було відправлено вагон № 66767567 з вантажем - шлам вугільний, при цьому відправником невірно зазначена маса вантажу;

- на проміжній станції Ніжньодніпровськ - Вузол Придніпровської залізниці, на підставі акту загальної форми № 3719т від 28.09.2019 року, було здійснено контрольне зважування вагону № 66767567 і складено комерційний акт № 450003/205 від 29.09.2019 року;

- згідно з пунктом 5.5 розділу 5 Правил оформлення перевізних документів, затверджених наказом Міністерства транспорту України 21.11.2000 року № 644, якщо під час перевезення вантажу або на станції його призначення буде виявлено неправильне зазначення у накладній відомостей про адресу одержувача, його код, назву вантажу, його кількість, то з відправника стягується штраф згідно зі ст. 122 Статуту залізниць України.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, відповідач оскаржив його в апеляційному порядку.

Апелянт вважає, що рішення у справі №904/1471/20 підлягає скасуванню, позовна заява не підлягає задоволенню з огляду на те, що справа розглядалась за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін, судом першої інстанції не було взято до уваги докази, надані відповідачем разом з поясненнями.

Відповідач зазначає, що:

- комерційний акт складено і підписано особами, які не мають таких повноважень;

- маса вантажу, відправленого ТОВ "НВП "Вінд Дей", співпадає з масою вантажу, прийнятого AT "Подільський цемент", що підтверджується видатковою накладною №РН- 0000067 від 27.09.2019 року;

- маса вантажу, зазначена ТОВ "НВП "Вінд Дей" в накладній, підтверджується звітом про інспекцію report №: 19101602F2 від 16.10.2019 року, відомості в якому отримані шляхом дослідження в незалежній лабораторії СЖС Україна - Одеса, приведеними на замовлення AT "Подільський цемент";

- показник вологості товару згідно з Сертифікатом якості №03/09-П вантажовідправника ТОВ "НВП "Вінд Дей" (22.10%) не відповідає показникам вологості, отриманим вантажоотримувачем AT "Подільський цемент" шляхом дослідження в незалежній лабораторії СЖС Україна - Одеса згідно з звітом про інспекцію report №: 1P101602F2 від 16.10.2019 року (29.35%);

- вантаж перевозився у відкритих вагонах і розміщувався у вагонах насипом;

- в день зважування вагону на ст. Нижньодніпровськ-Вуз|ол Придніпровської залізниці вагон №66767567 перебував під впливом негативних погодних умов, що підтверджується інформацією, наданою Дніпропетровським регіональним центром з гідрометеорології.

З огляду на все вищезазначене скаржник робить висновок про те, що якщо збільшення маси вантажу і було зафіксовано при переважуванні вагону №66767567 на ст. Нижньодніпровськ-Вузол Придніпровської залізниці, то воно не залежало від вантажовідправника ТОВ "НВП "Вінд Дей", тому стягнення з останнього штрафу є незаконним і безпідставним.

Відповідач просить в задоволенні позову Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Вінд Дей" про стягнення штрафу за неправильно зазначену масу вантажу у розмірі 70 420,00 грн відмовити.

У відзиві на апеляційну скаргу позивач спростовує доводи скаржника, зазначає на законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції. Просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, оскаржуване рішення залишити без змін.

Положенням ч. 1 ст. 270 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що у суді апеляційної інстанції справи переглядаються за правилами розгляду справ у порядку спрощеного позовного провадження з урахуванням особливостей, передбачених у цій главі.

Відповідно до ч.5 ст. 12 Господарського процесуального кодексу України для цілей цього Кодексу малозначними справами є справи, справи, у яких ціна позову не перевищує ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; справи незначної складності, визнані судом малозначними, крім справ, які підлягають розгляду лише за правилами загального позовного провадження, та справ, ціна позову в яких перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

За приписами ч.10 ст.270 Господарського процесуального кодексу України апеляційні скарги на рішення господарського суду у справах з ціною позову менше ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, крім тих, які не підлягають розгляду в порядку спрощеного позовного провадження, розглядаються судом апеляційної інстанції без повідомлення учасників справи.

Відповідно до ч. 13 ст. 8 Господарського процесуального кодексу України розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо цим Кодексом не передбачено повідомлення учасників справи. У такому випадку судове засідання не проводиться.

Ухвалою Центрального апеляційного господарського суду від 07.09.2020 року було відкрито апеляційне провадження в порядку письмового провадження.

Обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши докази, перевіривши повноту встановлення господарським судом обставин справи та правильність їх юридичної оцінки, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав:

Відповідно до ч.ч.1,2 ст.269 Господарського процесуального кодексу України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї.

Частиною 5 статті 307 Господарського кодексу України передбачено, що умови перевезення вантажів окремими видами транспорту, а також відповідальність суб`єктів господарювання за цими перевезеннями визначаються транспортними кодексами, Транспортними статутами та іншими нормативно-правовими актами.

Відносини щодо перевезення вантажів залізницею регулюються, зокрема, Законом України "Про залізничний транспорт", Статутом залізниць України, та іншими нормативними актами.

Згідно ст.2 Статуту залізниць України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1998 № 457 Статут залізниць України (далі за текстом - Статут) визначає обов`язки, права і відповідальність залізниць, а також підприємств, організацій, установ і громадян, які користуються залізничним транспортом

Стаття 3 Закону України "Про залізничний транспорт" встановлює, що нормативні документи, які визначають порядок і умови перевезень, користування засобами залізничного транспорту загального користування, безпеки руху, охорони праці, забезпечення громадського порядку, перетину залізничних колій іншими видами транспорту та комунікаціями, пожежної безпеки, санітарні норми та правила на залізничному транспорті України, є обов`язковими для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.

Відповідно до ч.1 ст. 908 Цивільного кодексу України перевезення вантажу, пасажирів, багажу, пошти здійснюється за договором перевезення.

За договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов`язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов`язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату. Договір перевезення вантажу укладається у письмовій формі. Укладення договору перевезення вантажу підтверджується складенням транспортної накладної (коносамента або іншого документа, встановленого транспортними кодексами (статутами) (ч.ч.1, 2, 3 ст. 909 Цивільного кодексу України).

Згідно ст. 920 Цивільного кодексу України у разі порушення зобов`язань, що випливають із договору перевезення, сторони несуть відповідальність, встановлену за домовленістю сторін, якщо інше не встановлено цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами).

Відповідно до ст. 6 Статуту залізниць України накладна - це основний перевізний документ встановленої форми, оформлений відповідно до цього Статуту та Правил і наданий залізниці відправником разом з вантажем. Накладна є обов`язковою двосторонньою письмовою формою угоди на перевезення вантажу, яка укладається між відправником та залізницею на користь третьої сторони - одержувача.

За договором залізничного перевезення вантажу, згідно з частиною першою ст. 22 Статуту залізниць України, залізниця зобов`язується доставити ввірений їй вантажовідправником вантаж у пункт призначення в зазначений термін і видати його одержувачу, а відправник зобов`язується сплатити за перевезення встановлену плату.

Відправники повинні надати станції навантаження на кожне відправлення вантажу заповнену накладну (комплект перевізних документів). Станція призначення видає накладну одержувачу разом з вантажем. Дата приймання і видачі вантажу засвідчується на накладній календарним штемпелем станції. У разі проведення митного контролю дата видачі вантажу ставиться після закінчення митних операцій (ч. 1, 2, 3 ст. 23 Статуту залізниць України).

Приписами ст. 37 Статуту визначено, що під час здавання вантажів для перевезення відправником має бути зазначена у накладній їх маса, вантажі, що перевозяться насипом і наливом, а також інші вантажі, зважування яких на вантажних вагах неможливе, зважуються на вагонних вагах. Маса вантажів визначається відправником.

Вантажовідправники несуть відповідальність за всі наслідки неправильності, неточності або неповноти відомостей, зазначених ним у накладній.

Залізниця має право перевіряти правильність цих відомостей, а також періодично перевіряти кількість та масу вантажу, що зазначаються у накладній (ч. 1, 2 ст. 24 Статуту залізниць України).

З матеріалів справи вбачається, що 27.09.2019 року згідно з накладною № 51774040 зі станції Легендарна Донецької залізниці на станцію Гуменці Південно-Західної залізниці відповідачем відправлено вагон № 66767567 з вантажем - шлам вугільний (а.с.7).

В графі 24 накладної визначена відправником маса вантажу - 131 320 кг.

Вантаж, згідно графи 20 накладної - шлам вугільний, насипом.

Власник вантажу - АТ Подільський цемент, договір поставки №15072010 від 15.07.2019 року.

Відповідно до п. 22 Правил видачі вантажів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21.11.2000 року №644 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.11.2000 року за №862/5083 передбачено, що перевірка маси вантажу на станції призначення провадиться, як правило, таким самим способом, яким цю масу було визначено на станції відправлення.

Зважування вантажів на вагонних вагах провадиться в порядку, передбаченому Правилами приймання вантажів до перевезення, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21.11.2000 року № 644 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.11.2000 року за №861/5082.

Відповідно до п.3.18 Роз`яснення Президії Вищого господарського суду України від 29.05.2002 року №04-5/601 "Про деякі питання практики вирішення спорів, що виникають з перевезення вантажів залізницею", саме зважування є найбільш точним способом визначення маси вантажу.

Згідно з пунктом 5.5 розділу 5 Правил оформлення перевізних документів, затверджених наказом Міністерства транспорту України 21.11.2000 року № 644, якщо під час перевезення вантажу або на станції його призначення буде виявлено неправильне зазначення у накладній відомостей про адресу одержувача, його код, назву вантажу, його кількість, то з відправника стягується штраф згідно зі статтею 122 Статуту залізниць України. Факт неправильного зазначення відправником указаних відомостей засвідчується актом загальної форми, якщо за цим фактом не складався комерційний акт.

У п. 6.1 роз`яснення президії Вищого господарського суду України від 29.05.2002 року за №04-5/601 "Про деякі питання практики вирішення спорів, що виникають з перевезення вантажів залізницею" вказано, що підставою для покладення на відправника відповідальності за неправильне зазначення ним відповідних відомостей є акт загальної форми або комерційний акт, складений у випадках, передбачених статтею 129 Статуту.

Відповідно до ст.129 Статут залізниць України обставини, що можуть бути підставою для матеріальної відповідальності залізниці, вантажовідправника, вантажоодержувача, пасажирів під час залізничного перевезення, засвідчуються комерційними актами або актами загальної форми, які складають станції залізниць. Комерційний акт складається для засвідчення таких обставин: а) невідповідності найменування, маси і кількості місць вантажу, багажу чи вантажобагажу натурою з даними, зазначеними у транспортних документах; б) у разі виявлення вантажу, багажу чи вантажобагажу без документів або документів без вантажу, багажу чи вантажобагажу; в) псування, пошкодження вантажу, багажу і вантажобагажу; г) повернення залізниці вкраденого вантажу, багажу або вантажобагажу. Залізниця зобов`язана скласти комерційний акт, якщо вона сама виявила зазначені вище обставини або якщо про існування хоча б однієї з них заявив одержувач або відправник вантажу, багажу чи вантажобагажу. В усіх інших випадках обставини, що виникли в процесі перевезення вантажу, багажу і вантажобагажу і які можуть бути підставою для матеріальної відповідальності, оформляються актами загальної форми. Порядок складання комерційних актів та актів загальної форми встановлюється Правилами.

Аналогічні положення передбачені і п.5.5 Правил оформлення перевізних документів, згідно з яким якщо під час перевезення вантажу або на станції його призначення буде виявлено неправильне зазначення у накладній відомостей про код одержувача, його адресу, назву вантажу, його кількість, то з відправника стягується штраф згідно ст. 122 Статуту. Факт неправильного зазначення відправником указаних відомостей засвідчується актом загальної форми, якщо за цим фактом не складався комерційний акт.

Судом встановлено, що на проміжній станції Ніжньодніпровськ - Вузол Придніпровської залізниці, на підставі акту загальної форми № 3719т від 28.09.2019 року, було здійснено контрольне зважування вагону № 66767567 і складено комерційний акт № 450003/205 від 29.09.2019 року (а.с. 9).

Комерційний акт № 450003/205 від 29.09.2019 року засвідчує, що під час комісійного зважування на вагонних 150 т. електронно - тензометричних вагах заводський № 032 станції (протокол випробування 28.12.2018 року) вагона № 66767567, відправленого за накладною № 51774040, було встановлено розбіжності фактичної маси вантажу з зазначеною в накладній масою більше документа на 4 150 кг. Навантаження в вагоні нерівномірне, нижче бортів на 20 - 70 см. Вантаж марковано вапном. Поглиблень не має, маркування не порушене. Вагон бездверний, розвантажувальні люки з обох сторін закриті. Теча вантажу немає. В технічному відношенні вагон справний.

Апелянт одним із доводів апеляційної скарги зазначав на неналежність вказаного комерційного акту як доказу.

Відповідно до п. 10 Правил складання актів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 28.05.2002р. №334, комерційний акт підписує начальник станції (його заступник), начальник вантажного району (завідувач вантажного двору, складу, контейнерного відділу, контейнерного майданчика, сортувальної платформи) і працівник станції, який особисто здійснював перевірку, а також одержувач, якщо він брав участь у перевірці. Крім того, у разі необхідності, до перевірки вантажу і підписання акта можуть бути залучені також інші працівники залізниці.

У даному випадку комерційний акт №450003/205 від 29.09.2019 року. підписано заступником начальника станції Нижньодніпровськ-Вузол Придніпровської залізниці ОСОБА_1 , працівником станції, яка особисто здійснювала перевірку ОСОБА_2 та приймальником поїзду ОСОБА_3 .

Позивач посилається на той факт, що згідно зі штатним розкладом на станції Нижньодніпровськ-Вузол Придніпровської залізниці відсутні такі посади, як начальник вантажного району, завідувач вантажного двору, складу, контейнерного відділу, контейнерного майданчика, сортувальної платформи і зауважує, що у зв`язку із цим на підписання комерційних актів замість вищезазначених осіб було уповноважено приймальника поїзда Кокошинську В.М.

Вказані пояснення відхиляються колегією суддів, оскільки даний факт сам по собі унеможливлює призначення будь-якої іншої особи на дану посаду (якої не передбачено на цій станції) і таким чином унеможливлює складання комерційних актів саме на цій станції.

Судом першої інстанції обставини щодо належного складання комерційного акту, на підставі якого на Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Вінд Дей" покладено відповідальність, належним чином не досліджені.

Крім того, слід погодитися з посиланням скаржника на неналежне дослідження судом доводів відповідача щодо правильності складення відповідачем перевізних документів (накладна №51774040 від 27.09.2019 року), оскільки за змістом оскаржуваного рішення відсутня оцінка запереченням відповідача, викладеним у письмових поясненнях (а.с.53 -56) та наданим доказам.

Як зазначено вище, згідно накладної №51774040 від 27.09.2019 року вантаж -шлам вугільний, перевозився насипом.

Одержувач товару покупець АТ "Подільський цемент"

Відповідно до Сертифікату якості №03/09-П ТОВ "НВП "Вінд Дей" на товар, який було відвантажено за накладною №51774040 від 27.09.2019 року визначено основні показники товару, зокрема визначено, що вологість товару становить 22.10% ( а.с.58).

Отже, відправником було передано на відправлення вантажоотримувачу АТ "Подільський цемент" вугільний шлам (в Сертифікаті якості - "Шлам вуглевмісний"), вологість якого складає 22.10%.

Відповідач надав докази того, що після отримання товару, вантажоотримувачем AT "Подільський цемент" проведено ідентифікацію вантажу, контроль зважування вагонів, відбір проб для проведення досліджень в Незалежній лабораторії СЖС Україна - Одеса, що підтверджується звітом про інспекцію report №: 19101602F2 від 16.10.2019 року (а.с. 59-61).

Відповідно до даного звіту, на перевірку було надано 9 вантажних вагонів, серед яких був і спірний вагон №66767567. Таким чином, згідно з відомостями зі звіту, вагон №66767567 по накладній №47442280 (яка була складена на ст. Нижньодніпровськ-Вузол Придніпровської залізниці) має масу 64,00 т. Саме така маса і була визначена вантажовідправником ТОВ "НВП "Вінд Дей" при відвантаженні товару перевізнику AT "Українська залізниця".

Також лабораторією було відібрано проби для проведення досліджень, якими встановлено, що вологість товару становить 29.35%. Тоді як вантажовідправником було визначено вологість у розмірі 22.10%.

За таких обставин є обґрунтованими доводи скаржника, що з моменту відправлення товару до моменту його отримання вантжоотримувачем і проведення відповідної перевірки, вологість товару збільшилась на 7,15%, що може свідчити про гідрофобність товару, тобто його схильність до зміни ваги з урахуванням погодних умов.

Також суду першої інстанції відповідач надав докази того, що ним було направлено запит №2306/20-1 від 23.06.2020 року до Дніпропетровського регіонального центру з гідрометеорології про надання інформації щодо добової кількості опадів і рівня вологості повітря по маршруту спірного вагона від станції відправлення (ст. Легендарна) до станції, де було здійснено зважування і виявлено невідповідність зазначеної в перевізних документах маси товару фактичній масі (ст. Нижньодніпровськ-Вузол).

Дніпропетровським регіональним центром з гідрометеорології було взято відповідні показники погодних умов з метеорологічних станцій, в максимально найближчих до визначеного маршруту населених пунктах. Період запитуваної інформації визначений в межах 24.09.2019-30.09.2019. Найближчими метеостанціями до визначеного маршруту є (м) Чаплице, (м) Синельникове, АМСЦ Дніпро.

Відповідно до наданої на запит інформації, в період з 24.09.2019 року по 28.09.2019 року на всіх трьох визначених метеостанціях не було зафіксовано опадів. 29.09.2019 року на всіх трьох метеостанціях було зафіксовано наявність опадів, а саме: на (м) Чаплине було зафіксовано добову кількість опадів 1,5 мм, на (м) Синельникове було зафіксовано добову кількість опадів 7,2 мм, на АМСЦ Дніпро було зафіксовано добову кількість опадів 7,1 мм. 30.09.2019 року опади було зафіксовано тільки на (м) Чаплине у розмірі 0,4 мм на добу.

Таким чином, опади було зафіксовано на всіх трьох станціях (29.09.2019 року, саме у день, коли було здійснено зважування вагону на ст. Нижньодніпровськ-Вузол Придніпровської залізниці і виявлено, що маса вагону на 4 150 кг більша, ніж заявлена маса вантажовідправником 4 150 кг становлять близько 6,0% від загальної маси вантажу. Оскільки вагон з вантажем був відкритим, це підтверджує твердження ТОВ "НВП "Вінд Дей" щодо того, що навіть якщо і було зафіксовано збільшення маси товару у вагоні, то сталось воно не з вини вантажовідправника, а у зв`язку із негативними погодними умовами.

Щодо аналогічної справи правову позицію висловив Верховний Суд у постанові від 10.04.2018 року у справі №904/12292/16.

У вказаній справі суд встановив, що вантаж (вугільний шлам) є гідрофобним, тобто таким, що піддається дії води і змінює свою масу разом із рівнем вологості, під час його перевезення знаходився під впливом дощів і шквалів, що унеможливлювало під час складання комерційного акту визначити масу вантажу через його зволоження. За таких обставин суд дійшов висновку про відсутність підстав для покладення на відповідача відповідальності у вигляді штрафу.

Отже, наведені вище обставини - неналежне складання комерційного акту, як підстави для покладення на відповідача відповідальності, а також обставини, що підтверджують правильність визначення відповідачем маси вантажу, належного до відправлення, є підставою для висновку апеляційного суду про неповне дослідження судом доказів та відсутності підстав для задоволення заявлених позовних вимог.

Враховуючи викладене, апеляційну скаргу слід задовольнити, рішення господарського суду Дніпропетровської області у даній справі скасувати, судові витрати за розгляд апеляційної скарги покласти на позивача.

Керуючись ст. ст. 269, 275, 277, 281 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу задовольнити.

Рішення господарського суду Дніпропетровської області від 07.07.2020 року у справі №904/1471/20 скасувати.

В задоволені позову відмовити.

Стягнути з Акціонерного товариства "Українська залізниця" (місце реєстрації: 03680, м. Київ, вул. Тверська, буд. 5; ідентифікаційний код: 40075815) в особі регіональної філії "Донецька залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" (місце реєстрації: 84404, Донецька область, м. Лиман, вул. Привокзальна, 22; ідентифікаційний код: 40150216) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Вінд Дей" (місце реєстрації: 50053, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Мусоргського, буд. 19Б; ідентифікаційний код: 41717591) судові витрати за розгляд апеляційної скарги у розмірі 3153,00 грн.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків передбачених ч.3 ст.287 Господарського процесуального кодексу України.

Головуючий суддя Т.А.Верхогляд

Суддя Л.М. Білецька

Суддя Ю.Б. Парусніков

СудЦентральний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення26.11.2020
Оприлюднено26.11.2020
Номер документу93101357
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/1471/20

Ухвала від 18.03.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ніколенко Михайло Олександрович

Ухвала від 02.03.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ніколенко Михайло Олександрович

Ухвала від 22.01.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Селіваненко В.П.

Ухвала від 19.01.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ніколенко Михайло Олександрович

Ухвала від 23.12.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Верхогляд Тетяна Анатоліївна

Судовий наказ від 03.12.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ніколенко Михайло Олександрович

Постанова від 26.11.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Верхогляд Тетяна Анатоліївна

Ухвала від 29.09.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Верхогляд Тетяна Анатоліївна

Ухвала від 07.09.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 11.08.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Верхогляд Тетяна Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні