Рішення
від 26.11.2020 по справі 420/13022/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/13022/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 листопада 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Свиди Л.І.

розглянувши в порядку письмового провадження справу за позовною заявою Одеської регіональної організації Політичної партії Опозиційна платформа - за життя до Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_1 , ОСОБА_2 про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду звернулася Одеська регіональна організація Політичної партії Опозиційна платформа - за життя з позовною заявою до Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_1 , ОСОБА_2 про визнання протиправною та скасування постанови Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області від 21.11.2020 року №113 Про реєстрацію депутатів Одеської районної ради Одеської області , зобов`язання відповідача розглянути питання та прийняти постанову (постанови) щодо визнання депутатом (депутатами) Одеської районної ради Одеської області наступного за черговістю кандидата в депутати Одеської районної ради Одеської області від Одеської регіональної організації Політичної партії Опозиційна платформа - за життя відповідно до вимог ч. 5 ст. 283 Виборчого Кодексу України.

За цією позовною заявою відкрито провадження за окремою категорією термінових справ з урахуванням вимог ст. 273 КАС України та наданий відповідачу строк для подання до суду відзиву на позовну заяву, третім особам - пояснень щодо суті спору.

Представник позивача в судове засідання не з`явився. Позов обґрунтований позивачем тим, що оскаржувана постанова не відповідає вимогам Виборчого кодексу України, прийнята з порушенням вимог законодавства та підлягає скасуванню, оскільки законодавчо не передбачено внесення кандидатом змін та доповнень до вже поданого пакету документів на реєстрацію депутатом.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, відзиву на позовну заяву не надав.

Третя особа - ОСОБА_1 в судове засідання не з`явилася, надіслала клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження. Третьою особою надано до суду клопотання про залучення доказів, які мають значення по справі, зокрема копії рішень Одеського окружного адміністративного суду у справах №420/12840/20 від 21.11.2020 року, №420/12841/20 від 21.11.2020 року.

Третя особа - ОСОБА_2 в судове засідання не з`явилася, пояснень щодо суті спору не надала.

Судом на підставі службової записки отримані з відділу організаційного забезпечення виконання рішень суду та архівної роботи належним чином засвідчені копії рішень у справах №420/12840/20, №420/12841/20 з відмітками про набрання ними чинності, які залучені до справи.

Судом при відкритті провадження у цій справі витребувані докази, які відповідачем до суду не надані, однак враховуючи положення ст. 77 КАС України щодо обов`язку доказування правомірності свого рішення суб`єктом владних повноважень, а також скорочені строки розгляду такої категорії справ, суд прийшов до висновку щодо можливості розгляду справи на підставі наявних доказів.

Згідно з ч. 9 ст. 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи вищевикладені приписи КАС України суд прийшов до висновку про можливість продовження розгляду справи в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов Одеської регіональної організації Політичної партії Опозиційна платформа - за життя не підлягає задоволенню, з огляду на наступне.

Верховною Радою України 15.07.2020 року прийнято постанову № 795-IX Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році , якою призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови) на неділю 25.10.2020 року.

Центральною виборчою комісією 30.08.2020 року винесено постанову № 208 Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року , якою оголошено з 05.09.2020 року початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25.10.2020 року.

На підставі вказаної Постанови Центральною виборчою комісією прийнято Постанову від 08.08.2020 року №160 Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 р. , згідно п.1 якої призначено на неділю 25 жовтня 2020 року перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно додатків 1-24.

ОСОБА_1 , ОСОБА_2 були зареєстровані кандидатами в депутати, включеними до єдиного виборчого списку та територіального виборчого списку територіального виборчого округу №5 від Політичної партії Опозиційна платформа - за життя з виборів депутатів Одеської районної ради.

За наслідком проведених виборів та підрахунком голосів, ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , обрані депутатами Одеської районної ради Одеської області на підставі рішення Одеської районної ТВК Одеської області про результати виборів Одеської районної ради Одеської області, оформленого протоколом виборчої комісії №29 від 25.10.2020 року в територіальному виборчому окрузі №5, суб`єкт висування - Одеська регіональна організація Політичної партії Опозиційна платформа - за життя , звернулися до Одеської районної ТВК Одеської області із заявою про реєстрацію їх у якості депутатів Одеської районної ради Одеської області.

Однак, керуючись ч. 4, 5 ст. 283, ст. 36, 206 Виборчого кодексу України, п. 5.4, 5.6 - 5.8 Роз`яснення щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів , затвердженого Постановою Центральної виборчої комісії № 433 від 28.10.2020 року, заявою голови Одеської регіональної організації Політичної партії Опозиційна платформа - за життя вх. № 223 від 17.11.2020 року, Одеська районна територіальна виборча комісія Одеської області прийняла постанову № 108 від 18.11.2020 року, якою визнала ОСОБА_2 такою, що не набула депутатського мандата депутата Одеської районної ради Одеської області на перших місцевих виборах 25.10.2020 року (аркуш справи 8).

Також, керуючись ч. 4, 5 ст. 283, ст. 36, 206 Виборчого кодексу України, п. 5.4, 5.6 - 5.8 Роз`яснення щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів , затвердженого Постановою Центральної виборчої комісії № 433 від 28.10.2020 року, заявою голови Одеської регіональної організації Політичної партії Опозиційна платформа - за життя вх. № 223 від 17.11.2020 року, Одеська районна територіальна виборча комісія Одеської області прийняла постанову № 107 від 18.11.2020 року, якою визнала ОСОБА_1 такою, що не набула депутатського мандата депутата Одеської районної ради Одеської області на перших місцевих виборах 25.10.2020 року (аркуш справи 7).

Крім того, на підставі повторних заяв ОСОБА_1 та ОСОБА_2 21.11.2020 року Одеська районна територіальна виборча комісія Одеської області прийняла постанову №113 про реєстрацію депутатів Одеської районної ради Одеської області ОСОБА_1 та Лазаревої Тетяни Василівни від суб`єкта висування Політичної партії Опозиційна платформа - за життя (аркуш справи 11).

Позивач вважає, що оскаржувана постанова №113 від 21.11.2020 року не відповідає вимогам Виборчого кодексу України, прийнята з порушенням вимог законодавства, а тому звернувся до суду з вимогами про її скасування та зобов`язання відповідача розглянути питання та прийняти рішення щодо визнання депутатами наступних за черговістю кандидатів в депутати Одеської районної ради Одеської області від Одеської регіональної організації Політичної партії Опозиційна платформа - за життя .

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Гарантії права громадян на участь у виборах, підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів, врегульовано Виборчим кодексом України.

Згідно зі ст. 38 Конституції України громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Відповідно до частин 1, 2 ст. 63, ч. 1 ст. 64 Виборчого кодексу України, рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються виборчого процесу, до суду, а також розгляд та вирішення справ судом здійснюються в порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України.

Суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Відповідно до ч. 1-5 ст. 283 Виборчого кодексу України, особа, обрана депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради, сільським, селищним, міським головою, для її реєстрації зобов`язана подати до територіальної виборчої комісії з відповідних місцевих виборів протягом двадцяти днів з дня офіційного оприлюднення результатів виборів заяву про реєстрацію її депутатом, сільським, селищним, міським головою, а у разі наявності в неї іншого представницького мандата - копію зареєстрованої заяви про припинення дії іншого представницького мандата, поданої відповідно до Верховної Ради України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим або відповідної місцевої ради.

У п`ятиденний строк з дня отримання документів, визначених частиною першою цієї статті, територіальна виборча комісія приймає рішення про реєстрацію депутата, сільського, селищного, міського голови.

У разі невиконання без поважних причин та у строки, передбачені частинами першою та другою цієї статті, особою, обраною депутатом в багатомандатному виборчому окрузі, сільським, селищним, міським головою, вимог частини першої цієї статті або подання цією особою до виборчої комісії заяви про відмову від депутатського мандата, посади сільського, селищного, міського голови, територіальна виборча комісія приймає рішення про визнання особи такою, що відмовилася від депутатського мандата, посади сільського, селищного, міського голови, та призначає повторні вибори відповідно депутата у багатомандатному виборчому окрузі, сільського, селищного, міського голови.

У разі виникнення (виявлення) до реєстрації обставин, зазначених у пунктах 3-6 частини першої та частині четвертій статті 231 цього Кодексу, відповідна територіальна виборча комісія приймає рішення про визнання відповідної особи такою, що не набула депутатського мандату, повноважень сільського, селищного, міського голови, призначає повторні вибори.

У разі невиконання особою, обраною депутатом за виборчим списком місцевої організації партії, у строки, зазначені у частинах першій і другій цієї статті, вимог частини першої цієї статті або подання цією особою до виборчої комісії заяви про відмову від депутатського мандата, або виникнення (виявлення) обставин, зазначених у пунктах 3-6 частини першої та частині четвертій статті 231 цього Кодексу, виборча комісія приймає рішення про визнання її такою, яка не набула депутатського мандата, та визнає обраним депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) наступного за черговістю кандидата у депутати у відповідному територіальному або єдиному багатомандатному виборчому списку кандидатів від відповідної організації партії, за яким було обрано особу, яка не набула мандата.

У разі вичерпання відповідного територіального виборчого списку черговість отримання мандата передається єдиному багатомандатному виборчому списку цієї ж організації партії. У разі вичерпання єдиного виборчого списку організації партії такий мандат залишається вакантним.

Згідно з п. п. 1 п. 3.1. Роз`яснення щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів , затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 28.10.2020 року № 433, особа, обрана депутатом обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради, для її реєстрації депутатом відповідної місцевої ради зобов`язана протягом двадцяти днів з дня офіційного оприлюднення результатів відповідних місцевих виборів подати до територіальної виборчої комісії з відповідних місцевих виборів такі документи: 1) заяву про реєстрацію депутатом відповідної місцевої ради із зазначенням інформації щодо одночасного балотування/небалотування кандидатом у депутати до двох рівнів місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, до якої додаються копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки.

Відповідно до п. п. 5.1, 5.7 Роз`яснення щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів , затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 28.10.2020 року № 433, для реєстрації особи, обраної депутатом, сільським, селищним, міським головою, подаються документи, передбачені статтею 283 Кодексу та розділами 2 - 4 цього Роз`яснення.

Відповідальність за достовірність та дійсність відомостей у документах, поданих для реєстрації обраного депутата, сільського, селищного, міського голови, несе особа, обрана депутатом, сільським, селищним, міським головою.

Територіальна виборча комісія приймає рішення про визнання особи, обраної депутатом, сільським, селищним, міським головою, такою, що не набула депутатського мандата, повноважень сільського, селищного міського голови, у разі виникнення (виявлення) до реєстрації цієї особи депутатом, сільським, селищним, міським головою обставин, зазначених у пунктах 3 - 6 частини першої та частині четвертій статті 231 Кодексу, а саме: отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт припинення особою громадянства України; отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт виїзду особи за межі України для постійного проживання; отримання від суду належним чином засвідченої копії судового рішення, яким особу визнано недієздатною; набрання щодо особи законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення або виявлення територіальною виборчою комісією факту наявності у кандидата судимості за такий злочин, не погашеної або не знятої в установленому законом порядку; смерті особи.

Таке рішення територіальна виборча комісія приймає у п`ятиденний строк з дня отримання нею документів, що встановлюють відповідні факти чи підтверджують настання відповідних обставин.

Суд погоджується з тими обставинами, що законодавством України, зокрема, Виборчим кодексом України, не передбачено подання повторно заяв про реєстрацію депутатами, внесення кандидатами змін та доповнень до вже поданого пакету документів на реєстрацію депутатами і в разі їх не відповідності вимогам законодавства, Територіальна виборча комісія приймає рішення про визнання особи такою, яка не набула депутатського мандата, а тому формально оскаржувана постанова прийнята не у відповідності до вимог законодавства.

Разом з цим, при прийнятті рішення по цій справі суд враховує ту обставину, що рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 21 листопада 2020 у справі № 420/12840/20 (яке набрало законної сили 25.11.2020 року) задоволено адміністративний позов ОСОБА_2 . Визнано протиправною та скасовано постанову Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області від 18 листопада 2020 року № 108 Про визнання ОСОБА_2 такою, що не набула депутатського мандата Одеської районної ради Одеської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року . Зобов`язано Одеську районну територіальну виборчу комісію Одеської області зареєструвати ОСОБА_2 депутатом Одеської районної ради Одеської області.

Крім того, рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 21 листопада 2020 у справі № 420/12841/20 (яке набрало законної сили 24.11.2020 року) задоволено адміністративний позов ОСОБА_1 . Визнано протиправною та скасовано постанову Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області від 18.11.2020 року № 107 Про визнання ОСОБА_1 такою, що не набула депутатського мандата Одеської районної ради Одеської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року . Зобов`язано Одеську районну територіальну виборчу комісію Одеської області зареєструвати ОСОБА_1 депутатом Одеської районної ради Одеської області.

Таким чином, цими рішеннями суду, які набрали законної сили і є обов`язковими до виконання, підтверджується протиправність не реєстрації ОСОБА_1 і ОСОБА_2 депутатами Одеської районної ради Одеської області, а також зобов`язано Одеську районну територіальну виборчу комісію Одеської області зареєструвати цих осіб депутатами Одеської районної ради Одеської області.

Тобто, цими рішеннями підтверджено право ОСОБА_1 і ОСОБА_2 бути зареєстрованими депутатами Одеської районної ради Одеської області, а у відповідності до положень ч. 4 ст. 78 КАС України обставини встановлені рішенням суду, в тому числі, в адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено обставини, якщо інше не встановлено законом.

Таким чином, скасування постанови Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області від 21.11.2020 року № 113 Про реєстрацію депутатів Одеської районної ради Одеської області , яка по суті відновлює права ОСОБА_1 і ОСОБА_2 бути зареєстрованими депутатами Одеської районної ради Одеської області, що відповідає рішенням суду, які набрали законної сили, призведе до порушення прав цих осіб та гарантій, передбачених ст. 38 Конституції України щодо права бути обраними до органів місцевого самоврядування.

Статтею 13 Конвенції Право на ефективний засіб юридичного захисту проголошує: Кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження . Відсутність порушеного права чи невідповідність обраного позивачем способу його захисту способам, визначеним законодавством, встановлюється при розгляді справи по суті і є підставами для прийняття судом рішення про відмову в позові.

Європейський суд з прав людини у своїх рішеннях неодноразово підкреслював необхідність ефективного захисту прав заявників. Наприклад, у п. 75 рішення від 05.04.2005 у справі Афанасьєв проти України (заява №38722/02) ЄСПЛ зазначає, що засіб захисту, який вимагається згаданою статтею, повинен бути ефективним , як у законі, так і на практиці, зокрема, у тому сенсі, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави.

Таким чином, враховуючи наявність рішень суду про зобов`язання Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області зареєструвати ОСОБА_2 та ОСОБА_1 депутатами Одеської районної ради Одеської області, у суду не має підстав для скасування постанови Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області від 21.11.2020 року № 113 Про реєстрацію депутатів Одеської районної ради Одеської області та тим більше зобов`язання відповідача розглянути питання та прийняти рішення щодо визнання депутатами Одеської районної ради Одеської області наступних за черговістю кандидатів в депутати Одеської районної ради Одеської області від Одеської регіональної організації Політичної партії Опозиційна платформа - за життя .

Відповідно до ч.1, 3 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає позовні вимоги Одеської регіональної організації Політичної партії Опозиційна платформа - за життя є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 3 ст. 161 КАС України, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Позивачем до адміністративного позову документ про сплату судового збору не доданий.

Згідно з ч. 9 ст. 273 КАС України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Згідно ч. 2 ст. 4, ч. 3 ст. 6 Закону України Про судовий збір , за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою встановлюється ставка судового збору у сумі 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

У разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Законом України Про Державний бюджет України на 2020 рік встановлено, що з 01 січня 2020 року прожитковий мінімум для працездатних осіб становить 2102 гривень.

Враховуючи те, що позивачем заявлено 2 позовні вимоги немайнового характеру, розмір судового збору за подання даного адміністративного позову складає 4204 грн.

З огляду на викладене, оскільки позивачем не було сплачено судовий збір при подачі позову, суд вважає за необхідне стягнути з позивача на користь Державного бюджету України судові витрати у розмірі 4204 грн.

Керуючись ст. 6, 14, 90, 139, 255, 273 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позовної заяви Одеської регіональної організації Політичної партії Опозиційна платформа - за життя (вул. Базарна, 1, м. Одеса, 65014, код ЄДРПОУ 34055433) до Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області (вул. Канатна, буд. 83, м. Одеса, 65012, код ЄДРПОУ 43757629) , треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ), ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 ) про визнання протиправною та скасування постанови Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області від 21.11.2020 року № 113 Про реєстрацію депутатів Одеської районної ради Одеської області , зобов`язання відповідача розглянути питання та прийняти постанову (постанови) щодо визнання депутатом (депутатами) Одеської районної ради Одеської області наступного за черговістю кандидата в депутати Одеської районної ради Одеської області від Одеської регіональної організації Політичної партії Опозиційна платформа - за життя відповідно до вимог ч. 5 ст. 283 Виборчого Кодексу України - відмовити.

Стягнути з Політичної партії Опозиційна платформа - за життя (вул. Базарна, 1, м. Одеса, 65014, код ЄДРПОУ 34055433) на користь Державного бюджету України (реквізити рахунку: УК у м.Одесі/Київський р-н/22030101; код отримувача 38016923; банк отримувача Казначейство України (ЕАП); МФО89998, р/р UA338999980313181206084015005, код класифікації доходів бюджету 22030101) судовий збір у розмірі 4204 грн.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст. 278 КАС України.

Суддя Л. І. Свида

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.11.2020
Оприлюднено27.11.2020
Номер документу93108456
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/13022/20

Рішення від 26.11.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Ухвала від 25.11.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Ухвала від 25.11.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні