Постанова
від 25.11.2020 по справі 221/5981/20
ВОЛНОВАСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

221/5981/20

3/221/3158/2020

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 листопада 2020 року м. Волноваха

Суддя Волноваського районного суду Донецької області Чальцева Т.В., за участю секретаря судового засідання Сєрих І.С., прокурора Губаня М.С. розглянувши матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності, які надійшли з Управління стратегічних розслідувань в Донецькій області ДСР Національної поліції України відносно

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки с. Благодатне, Волноваського району, Донецької області, громадянки України, працюючої у Державному підприємстві Великоанадольське лісове господарство - майстер лісорозсадника, зареєстрованої і проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ,

про притягнення до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.172-6 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

Встановлено, що відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 452 від 08.09.2020 року встановлено, що відповідно до наказу від 17.07.2018 року №23 к-о ОСОБА_1 призначено на посаду майстра лісорозсадника Великоанадолського лісництва ДП Великоанадольське лісове господарство .

Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ДП Великоанадольське лісове господарство (код ЄДРПОУ 00991752) є державним підприємством, засновником якого є Державне агентство лісових ресурсів України.

Статтею 81 Цивільного кодексу визначено, що юридична особа публічного права є юридична особа, яка створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.

Таким чином, Державне підприємство Великоанадольське лісове господарство є юридичною особою публічного права.

Змінами до Роз`яснення щодо застосування окремих положень Закону України Про запобігання корупції стосовно заходів фінансового контролю, затвердженими Рішенням НАЗК від 08.02.2019 № 368, визначено, що під посадовими особами юридичних осіб публічного права слід розуміти працівників юридичних осіб публічного права, які наділені посадовими повноваженнями здійснювати організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарські функції.

Відповідно до посадових обов`язків, майстер лісорозсадника зокрема здійснює керівництво виробничо-господарською діяльністю лісового розсадника, організовує роботу з розвитку раціоналізації і винахідництва, підвищення кваліфікації робітників розсадника, удосконалення нормування праці, правильного застосування систем і форм оплати праці та матеріального заохочення та інше.

Таким чином, ОСОБА_1 , виконуючи обов`язки майстра лісорозсадника ДП Великоанадольське лісове господарство є посадовою особою юридичної особи публічного права.

Відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. З Закону України Про запобігання корупції суб`єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті.

10 червня 2019 наказом № 23-к ОСОБА_1 звільнено з посади майстра лісорозсадника Великоанадольського лісництва ДП Великоанадольське лісове господарство .

Відповідно до абзацу 2 ч. 2 ст. 45 ЗУ Про запобігання корупції особи, які припинили діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншу діяльність, зазначену у підпунктах "а" і "в" пункту 2 частини першої статті 3, зобов`язані наступного року після припинення діяльності подавати в установленому частиною першою цієї статті порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) внесено зміни до розділу XIII Прикінцеві положення , якими встановлено, що декларації, які відповідно до ст. 45 Закону подаються за минулий рік до 1 квітня, у 2020 році суб`єкти декларування подають до 1 червня.

Отже, у 2020 році продовжено до 1 червня термін подання щорічних декларацій та декларацій після звільнення .

У зв`язку з чим, у ОСОБА_1 виник обов`язок, відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції подати декларацію особи, яка припинила діяльність пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування після звільнення до 00:00 години 01.06.2020 року.

Крім того, відповідно до листа ДП Великоанадольське лісове господарство № 01-33/192 від 10.06.2019 року на ім`я ОСОБА_1 , з яким остання була ознайомлена під підпис, їй роз`яснюються строки та порядок подачі декларацій осіб, які припиняють перед звільненням та припинили після звільнення діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування.

Встановлено, що за даними Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функції держави або місцевого самоврядування, декларацію особи, яка припиняє діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування ОСОБА_1 подала 29.07.2020 року о 12 год. 30 хв.

Таким чином, ОСОБА_1 , звільнившись з посади майстра лісорозсадника ДП Великоанадольське лісове господарство , несвоєчасно, без поважних причин, подала декларацію особи, яка припинила діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, що є вчиненням правопорушення, пов`язаного з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

У судове засідання ОСОБА_1 не з`явилася, про дату, час та місце розгляду справи повідомлялася належним чином, про причини неявки не повідомила. Згідно пояснень ОСОБА_1 долучених до протоколу вбачається, що з 17.07.2017 року по 10.06.2019 року вона працювала у ДП Великоанадольське лісове господарство на посаді майстра лісорозсадника. Після звільнення не подала вчасно декларацію оскільки вже була звільнена, не придала цьому значення, та просто забула, тим самим підтвердила факт інкримінованого їй правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 172-6 КУпАП.

Згідно ст.8 КУпАП особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, підлягає відповідальності на підставі закону, що діє під час і за місцем вчинення правопорушення.

Згідно ст.245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови,а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Відповідно до ст.280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст.251 КУпАП доказами є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган /посадова особа/ встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставин, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. З Закону України Про запобігання корупції суб`єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті.

10 червня 2019 наказом № 23-к ОСОБА_1 звільнено з посади майстра лісорозсадника Великоанадольського лісництва ДП Великоанадольське лісове господарство .

Відповідно до абзацу 2 ч. 2 ст. 45 ЗУ Про запобігання корупції особи, які припинили діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншу діяльність, зазначену у підпунктах "а" і "в" пункту 2 частини першої статті 3, зобов`язані наступного року після припинення діяльності подавати в установленому частиною першою цієї статті порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Отже, у 2020 році продовжено до 1 червня термін подання щорічних декларацій та декларацій після звільнення .

У зв`язку з чим, у ОСОБА_1 виник обов`язок, відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції подати декларацію особи, яка припинила діяльність пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування після звільнення до 00:00 години 01.06.2020 року.

Встановлено, що за даними Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функції держави або місцевого самоврядування, декларацію особи, яка припиняє діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування ОСОБА_1 подала 29.07.2020 року о 12 год. 30 хв.

Відповідальність за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП настає у разі несвоєчасного подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування - тягне за собою накладення штрафу від п`ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до примітки вищезазначеної статті, суб`єктом правопорушень у цій статті є особи, які відповідно до частин першої та другої статті 45 Закону України Про запобігання корупції зобов`язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Дослідивши адміністративні матеріали, вважаю, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП доведена у повному обсязі, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 452 від 08.09.2020 року, у якому відповідно до ст.256 КУпАП розкрито суть адміністративного правопорушення; наказом №23 к-о від 17.07.2018 року Про прийом на роботу ОСОБА_1 майстром лісорозсадника Великоанадолського лісництва на час відпустки по догляду за дитиною ОСОБА_2 ; наказом №23-к від 10.06.2019 року Про звільнення ОСОБА_1 за власним бажанням; листом ДП Великоанадольське лісове господарство № 01-33/192 від 10.06.2019 року, зі змісту якого вбачається, що ОСОБА_1 повідомлено про необхідність подання декларації, яка охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 груня включно), що передує року, в якому подається декларація; поясненнями ОСОБА_1 від 03.099.2020 року, зі змісту яких вбачається, що вона дійсно не подала вчасно декларацію після звільнення, оскільки вже була звільнена, не придала цьому значення та просто забула; витягом з Єдиного реєстру декларацій, з якого вбачається, що ОСОБА_1 подала декларацію (після звільнення) 29.07.2020 року о 12.30 годині.

Оцінюючи докази у їх сукупності, вважаю ОСОБА_1 винуватою у тому, що будучи майстром лісорозсадника Великоанадольського лісництва ДП Великоанадольське лісове господарство , 29.07.2020 року о 12.30 годині несвоєчасно, без поважних причин, подала декларацію особи, яка припинила діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік після звільнення , що є вчиненням правопорушення, пов`язаного з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

При призначенні адміністративного стягнення правопорушнику враховую обставини справи, її особистість, а саме те, що вона до адміністративної відповідальності притягається вперше, тому вважаю можливим застосувати до неї адміністративне стягнення в розмірі мінімальної суми штрафу, передбаченого санкцією ч.1 ст.172-6 КУпАП, а саме, в розмірі п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до ст. 4 Закону України Про судовий збір з ОСОБА_1 необхідно стягнути судовий збір в сумі 420,40 грн. до спеціального фонду Державного Бюджету України.

Керуючись ст.ст.34, 35, 40-1, 172-20, 221, 283, 284, 278 КУпАП, ЗУ Про судовий збір ,

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП та накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 850 (вісімсот п`ятдесят) гривень 00 копійок в дохід держави за платіжними реквізитами: Отримувач: Волноваське УК/Волноваський р-н., Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), ЄДРПОУ 37980308, Рахунок UA808999980313020106000005179, Код платежу 21081100.

Стягнути з ОСОБА_1 до спеціального фонду Державного бюджету України судовий збір в сумі 420 (чотириста двадцять) гривень 40 копійок за такими платіжними реквізитами: Отримувач: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), ЄДРПОУ 37993783, Рахунок UA908999980313111256000026001, Код платежу 22030106.

Роз`яснити, що згідно статті 307 КУпАП штраф має бути сплачений не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої постанови - не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення.

У разі несплати штрафу в установлений законом строк постанова про адміністративне стягнення згідно із статтею 308 КУпАП буде надіслана для примусового виконання до відділу Державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцем знаходження його майна в порядку, встановленому законом.

У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується: подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті цього Кодексу; витрати на облік зазначених правопорушень. Розмір витрат на облік правопорушень визначається Кабінетом Міністрів України.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення до Донецького апеляційного суду, шляхом подання апеляційної скарги через Волноваський районний суд Донецької області.

Постанова може бути пред`явлена до виконання протягом трьох місяців з моменту її винесення, до 25.02.2021 року.

Суддя Волноваського районного суду

Донецької області Т.В. Чальцева

Дата ухвалення рішення25.11.2020
Оприлюднено27.11.2020
Номер документу93110985
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —221/5981/20

Постанова від 25.11.2020

Адмінправопорушення

Волноваський районний суд Донецької області

Чальцева Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні