ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/21998/19 Суддя (судді) першої інстанції: Головань О.В.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 листопада 2020 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуючого судді Коротких А.Ю.,
суддів Сорочка Є.В.,
Чаку Є.О.
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 липня 2020 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 липня 2020 року позов задоволено частково. Визнано протиправними та скасовано рішення Комісії Головного управління ДФС у м. Києві про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: від 31.05.2019року № 1179273/42015454, №1179270/42015454, № 1179272/42015454, якими було відмовлено у реєстрації податкових накладних від 02.05.2019року №2, №3, №4; від 31.05.2019року № 1179271/42015454 та від 04.06.2019року № 1182490/42015454, якими було відмовлено у реєстрації податкових накладних від 03.05.2019року №5, №6; від 25.06.2019року № 1203981/42015454 та від 04.06.2019року № 1182491/42015454, № 1182492/42015454, якими було відмовлено у реєстрації податкових накладних від 06.05.2019року № 7, №8, №9; від 25.06.2019року №1203982/42015454 та від 04.06.2019 року № 1182493/42015454, якими було відмовлено у реєстрації податкових накладних від 10.05.2019 р № 11 та № 12; від 25.06.2019 року №1203983/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 14.05.2019 року № 14; від 25.06.2019 року №1203987/42015454 та № 1203988/42015454, якими було відмовлено у реєстрації податкових накладних від 16.05.2019 р № 15 та № 16; від25.06.2019 року № 1203984/42015454, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 15.05.2019 р № 17; від 25.06.2019 року № 1203989/42015454, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 24.05.2019 р № 22; від 25.06.2019 року №1203985/42015454 та № 1203986/42015454, якими було відмовлено у реєстрації податкових накладних від 28.05.2019 року № 24 та № 25; від 18.10.2019 року №1316738/42015454, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 15.08.2019 року № 5; від 23.09.2019 року № 1287074/42015454, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 22.08.2019 року № 11; від 30.05.2019 року №1178071/42015454, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 02.05.2019 року № 1; від 30.05.2019 року № 1178070/42015454, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 10.05.2019 року № 10; від 28.10.2019 року №1316736/42015454, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 06.08.2019 року № 3; від 28.10.2019 року №1316737/42015454, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 13.08.2019 року № 4; від 24.06.2019року №1202194/42015454, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 13.05.2019 року № 13; від 28.10.2019року № 1316735/42015454, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 02.08.2019року №2; від 23.09.2019року №1287073/42015454, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 16.08.2019 №6; від 23.09.2019року № 1287075/42015454, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 29.08.2019року №1. Зобов`язано Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8, код 43005393) зареєструвати податкові накладні №№1,2,3,4 від 02.05.2019року, №№ 5,6 від 03.05.2019року, №№7,8,9 від 06.05.2019року, №№ 10,11,12 від 10.05.2019року, №13 від 13.05.2019року, № 14 від 14.05.2019року, №№ 15,16 від 16.05.2019року, №17 від 15.05.2019року, № 22 від 24.05.2019року, №№ 24,25 від 28.05.2019року, №2 від 02.08.2019року, № 3 від 06.08.2019року, № 4 від 13.08.2019року, № 5 від 15.08.2019року, № 6 від 16.08.2019року, № 11 від 22.08.2019року, №1 від 29.08.2019року Товариства з обмеженою відповідальністю АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ (01001, м. Київ, вул. Еспланадна, б. 32 В, код ЄДРПОУ 42015454) в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою їх подання. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням суду, Головне управління ДПС у місті Києві звернулось з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нову постанову, якою в задоволенні позову відмовити повністю. Свої вимоги апелянт мотивує тим, що судом першої інстанції при постановленні оскаржуваного рішення неповно досліджено обставини, що мають значення для справи та неправильно застосовано норми матеріального права.
07 жовтня 2020 року на адресу Шостого апеляційного адміністративного суду надійшов відзив від позивача, в якому він просить залишити без задоволення апеляційну скаргу Головного управління ДПС у місті Києві, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 липня 2020 року - без змін.
У відповідності до п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
Предметом апеляційного оскарження є судове рішення, яке прийняте судом першої інстанції в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, у зв`язку з чим колегія суддів вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.
Згідно з ст. 308 КАС України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Відповідно до ч. 2 ст. 309 КАС України у виняткових випадках апеляційний суд за клопотанням сторони та з урахуванням особливостей розгляду справи може продовжити строк розгляду справи, але не більш як на п`ятнадцять днів, про що постановляє ухвалу.
Пунктом 1 статті 6 ратифікованої Законом України № 475/97-ВР від 17.07.1997 року Конвенції про захист прав людини та основних свобод закріплено право вирішення спірного питання упродовж розумного строку.
Згідно п. 26 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів ухвалення рішення в розумні строки відповідно до статті 6 Конвенції також можна вважати важливим елементом його якості. Проте можливе виникнення суперечностей між швидкістю проведення процесу та іншими чинниками, пов`язаними з якістю, такими як право на справедливий розгляд справи, яке також гарантується статтею 6 Конвенції. Оскільки важливо забезпечувати соціальну гармонію та юридичну визначеність, то попри очевидну необхідність враховувати часовий елемент слід також зважати й на інші чинники.
З огляду на викладене, колегія суддів дійшла висновку про продовження строку розгляду апеляційної скарги Головного управління ДПС у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 липня 2020 року на розумний строк.
Судом першої інстанції встановлено, що проваджуючи господарську діяльність, Товариство з обмеженою відповідальністю АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ 02.05.2018 року уклало договір №02/05 з ТОВ ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА , згідно умов якого Виконавець (ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ ) приймає на себе зобов`язання протягом строку дії Договору надати Замовнику (ТОВ ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА ) послуги в порядку та на умовах, передбачених цим Договором, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити такі послуги.
Відповідно до п. 4 Договору №02/05 послуги, надані позивачем за договором, оплачуються Замовником протягом 45 календарних днів від моменту прийняття послуг Замовником, але не раніше, ніж 14 календарних днів після надання Виконавцем оригіналів таких документів: рахунок, податкова накладна, зареєстрована та надана в електронному вигляді; акт виконаних робіт/наданих послуг; звітна документація.
02.05.2019 року на виконання умов договору №02/05 від 02.05.2018 року Товариством були надані послуги ТОВ ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 33239599), що підтверджується Актами надання послуг від 02.05.2019 року № 58 на загальну суму 8400, 00 грн., в тому числі, ПДВ 1400,00 грн., № 59 на загальну суму 1800,00 грн., в тому числі, ПДВ 300,00 грн., та № 60 на загальну суму 26400,00 грн., в тому числі, ПДВ 4400,00 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були сформовані податкові накладні від 02.05.2019 р. № 2 на загальну суму 8400,00 грн., в тому числі, ПДВ 1400,00 грн., №3 на загальну суму 1800,00 грн., в тому числі, ПДВ 300,00 грн., № 4 на загальну суму 26400,00 грн., в тому числі, ПДВ 4400,00 грн., та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкові накладні були прийняті (реєстраційні номери документів: 9109806006, 9109858535, 9109856741), але реєстрація 27.05.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
Позивачем були надані контролюючому органу повідомлення про подання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковими накладними № 2, № 3 та № 4.
Однак, рішеннями Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення від 31.05.2019 року №1179273/42015454, №1179270/42015454, №1179272/42015454 було відмовлено у реєстрації податкових накладних від 02.05.2019 року № 2, № 3 та № 4 з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документи, банківських виписок з особових рахунків.
03.05.2019 року на виконання умов договору №02/05 від 02.05.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 33239599), що підтверджується Актами надання послуг від 03.05.2019 року № 61 на загальну суму 11251,20 грн., в тому числі, ПДВ 1875,20 грн. та № 62 на загальну суму 8400,00 грн., в тому числі, ПДВ 1400,00 грн.
За результатами наданих послуг відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були сформовані податкові накладні від 03.05.2019 року № 5 на загальну суму 11251,20 грн., в тому числі, ПДВ 1875,20 грн. та № 6 на загальну суму 8400,00 грн., в тому числі, ПДВ 1400,00 грн., і направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкові накладні були прийняті (реєстраційні номери документів: 9109862470, 9113784082), але реєстрація 27.05.2019 року та 31.05.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПК України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлені на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковими накладними № 5 та № 6.
Однак, рішеннями Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення від 31.05.2019 року №1179271/42015454 та від 04.06.2019 року №1182490/42015454 було відмовлено у реєстрації податкових накладних від 03.05.2019 р № 5 та № 6. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
06.05.2019 року на виконання умов договору №02/05 від 02.05.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 33239599), що підтверджується Актами надання послуг від 06.05.2019 року № 63 на загальну суму 5400,00 грн., в тому числі, ПДВ 900,00 грн., № 64 на загальну суму 7200,00 грн., в тому числі, ПДВ 1200,00 грн. та № 65 на загальну суму 11400,00 грн., в тому числі, ПДВ 1900,00 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були сформовані податкові накладні від 06.05.2019 року № 7 на загальну суму 5400,00 грн., в тому числі, ПДВ 900,00 грн., № 8 на загальну суму 7200,00 грн., в тому числі, ПДВ 1200,00 грн. та № 9 на загальну суму 11 400,00 грн., в тому числі, ПДВ 1900,00 грн., і направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкові накладні були прийняті (реєстраційні номери документів: 9113792089, 9113791862, 9113792968), але реєстрація 31.05.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податків .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлені на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковими накладними № 7, № 8 та № 9.
Однак, рішеннями Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення від 25.06.2019 року №1203981/42015454 та від 04.06.2019року №1182491/42015454, №1182492/42015454 було відмовлено у реєстрації податкових накладних від 06.05.2019 р № 7, № 8 та № 9. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
10.05.2019 року на виконання умов договору №02/05 від 02.05.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 33239599), що підтверджується Актами надання послуг від 10.05.2019 року № 67 на загальну суму 48852,00 грн., в тому числі, ПДВ 8142,00 грн. та № 68 на загальну суму 441850,24 грн., в тому числі, ПДВ 73641,71 грн.
За результатами наданих послуг відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були сформовані податкові накладні від 10.05.2019 року № 11 на загальну суму 48852,00 грн., в тому числі, ПДВ 8142,00 грн. та № 12 на загальну суму 441850,24 грн., в тому числі, ПДВ 73641,71 грн., і направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкові накладні були прийняті (реєстраційні номери документів: 9113791185, 9113777199), але реєстрація 31.05.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлені на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковими накладними № 11 та № 12.
Однак, рішеннями Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення від 25.06.2019 року №1203982/42015454 та від 04.06.2019 року №1182493/42015454 було відмовлено у реєстрації податкових накладних від 10.05.2019р № 11 та № 12. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
14 травня 2019 року на виконання умов договору №02/05 від 02.05.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 33239599), що підтверджується Актом надання послуг від 14.05.2019 року № 70 на загальну суму 38715,60 грн., в тому числі, ПДВ 6452,60 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 14.05.2019 року № 14 на загальну суму 38 715,60 грн., в т.ч. ПДВ 6452,60 грн. і направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна була прийнята (реєстраційний номер документа: 9113777158), але реєстрація 31.05.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлені на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковою накладною № 14.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення від 25.06.2019 року №1203983/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 14.05.2019 р № 14. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
16.05.2019 року на виконання умов договору №02/05 від 02.05.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 33239599), що підтверджується Актами надання послуг від 16.05.2019 року № 71 на загальну суму 595330,67 грн., в тому числі, ПДВ 99221,78 грн. та № 72 на загальну суму 626182,85 грн., в тому числі, ПДВ 104363,81 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були сформовані податкові накладні від 16.05.2019 року № 15 на 595330,67 грн., в тому числі, ПДВ 99221,78 грн. та № 16 на загальну суму 626182,85 грн., в тому числі, ПДВ 104363,81 грн., і направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкові накладні були прийняті (реєстраційні номери документів: 9127901155, 9127892069), але реєстрація 14.06.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлені на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковими накладними № 15 та № 16.
Однак, рішеннями Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення від 25.06.2019 року №1203987/42015454 та № 1203988/42015454 було відмовлено у реєстрації податкових накладних від 16.05.2019 р № 15 та № 16. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
15.05.2019 року на виконання умов договору №02/05 від 02.05.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 33239599), що підтверджується Актом надання послуг від 15.05.2019 року № 73 на загальну суму 32569,78 грн, в тому числі, ПДВ 5428,30 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 15.05.2019 року № 17 на загальну суму 32 569,78 грн. ПДВ 5428,30 грн. і направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна була прийнята (реєстраційний номер документа: 9113776756), але реєстрація 31.05.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлені на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковою накладною № 17.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення від 25.06.2019 року №1203984/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 15.05.2019 р № 17. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
24.05.2019 року на виконання умов договору №02/05 від 02.05.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 33239599), що підтверджується Актом надання послуг від 24.05.2019 року № 78 на загальну суму 101650,80 грн., в тому числі, ПДВ 16941,80 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 24.05.2019 року № 22 на загальну суму 101650,80 грн., в тому числі, ПДВ 16941,80 грн. і направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна була прийнята (реєстраційний номер документа: 9128092816), але реєстрація 14.06.2019 року була зупинена.
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлені на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковою накладною № 22.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення від 25.06.2019 року № 1203989/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 24.05.2019 р № 22. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
28.05.2019 року на виконання умов договору №02/05 від 02.05.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 33239599), що підтверджується Актами надання послуг від 28.05.2019 року № 80 на загальну суму 10108,80 грн., в тому числі, ПДВ 1684,80 грн. та № 81 на загальну суму 26400,00 грн., в тому числі, ПДВ 4400,00 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були сформовані податкові накладні від 28.05.2019 року №24 на загальну суму 10108,80 грн., в тому числі, ПДВ 1684,80 грн. та № 25 на загальну суму 26400,00 грн., в тому числі, ПДВ 4400,00 грн., і направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкові накладні були прийняті (реєстраційні номери документів: 9127316689, 9127324192), але реєстрація 14.06.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлені на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковими накладними № 24 та № 25.
Однак, рішеннями Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення від 25.06.2019 року № 1203985/42015454 та № 1203986/42015454 було відмовлено у реєстрації податкових накладних від 28.05.2019 року № 24 та № 25. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
15.08.2019 року на виконання умов договору №02/05 від 02.05.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 33239599), що підтверджується Актом надання послуг від 15.08.2019 року № 5 на загальну суму 18000,00 грн., в тому числі, ПДВ 3000,00 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 15.08.2019 року № 5 на загальну суму 18000,00 грн., в тому числі, ПДВ 3000,00 грн. і направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна була прийнята (реєстраційний номер документа: 9192042790), але реєстрація 27.08.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлені на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковою накладною № 5.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення від 28.10.2019 року №1316738/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 15.08.2019 року № 5. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
22.08.2019 року на виконання умов договору №02/05 від 02.05.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 33239599) з розробки дизайну поліграфічної продукції промопак , що підтверджується Актом надання послуг від 22.08.2019 року № 141 на загальну суму 61 320, 00 грн., в тому числі, ПДВ 10 220, 00 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 22.08.2019 року № 11 на загальну суму 61 320,00 грн., в тому числі, ПДВ 10 220,00 грн. та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна була прийнята (реєстраційний номер: 9210458232), але реєстрація 13.09.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПК України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлені на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковою накладною № 11.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення від 23.09.2019 року № 1287074/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 22.08.2019 року № 11. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
15.08.2018 року між ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ та ТОВ ДЖЕЙ ТІ ІНТЕРНЕШНЛ КОМПАНІ УКРАЇНА укладений договір №025805, згідно умов якого Агентство (ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ ) зобов`язується за письмовим завданням Клієнта (ТОВ ДЖЕЙ ТІ ІНТЕРНЕШНЛ КОМПАНІ УКРАЇНА ) надавати послуги, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити надані належним чином послуги у порядку та на умовах, визначених цим Договором.
Відповідно до пункту 4.3 Договору № 025805 порядок оплати за даним договором встановлюється наступний: оплата здійснюється в строк до 5 календарних днів по завершенню 30 календарних днів, які відраховуються, в свою чергу, з дня, наступного за днем підписання сторонами відповідного акту приймання наданих послуг, та за умови наявності податкової накладної, належним чином оформленої та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних.
02.05.2019 року на виконання умов договору № 025805 від 15.08.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ДЖЕЙ ТІ ІНТЕРНЕШНЛ КОМПАНІ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 19345204), що підтверджується Актом надання послуг від 02.05.2019 року № 57 на загальну суму 59258,30 грн., в тому числі, ПДВ 9876,38 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 02.05.2019 року № 57 на загальну суму 59 258,30 грн., в тому числі, ПДВ 9876,38 грн. та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна була прийнята (реєстраційний номер документа: 9109799816), але реєстрація 27.05.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлена на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковою накладною № 1.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення від 30.05.2019 року № 1178071/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 02.05.2019 року № 1. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
10.005.2019 року на виконання умов договору № 025805 від 15.08.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ДЖЕЙ ТІ ІНТЕРНЕШНЛ КОМПАНІ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 19345204), що підтверджується Актом надання послуг від 10.05.2019 року № 66 на загальну суму 28118,88 грн., в тому числі, ПДВ 4686,48 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 30.05.2019 року № 10 на загальну суму 28118,88 грн., в т.ч. ПДВ 4686,48 грн та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна була прийнята (реєстраційний номер документа: 9109862392), але реєстрація 27.05.2019 року була зупинена.
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлена на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковою накладною № 10.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30.05.2019 року № 1178070/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 10.05.2019 року № 10. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
06.08.2019 року на виконання умов договору № 025805 від 15.08.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ДЖЕЙ ТІ ІНТЕРНЕШНЛ КОМПАНІ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 19345204), що підтверджується Актом надання послуг від 06.08.2019 року № 132 на загальну суму 14884,13 грн., в тому числі, ПДВ 2480,69 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 06.08.2019 року № 3 на загальну суму 14884,13 грн., в тому числі, ПДВ 2480,69 грн. і направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна була прийнята (реєстраційний номер документа: 9192028519), але реєстрація 27.08.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлені на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковою накладною № 3.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 28.10.2019 року № 1316736/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 06.08.2019 року № 3. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
13.08.2019 року на виконання умов договору № 025805 від 15.08.2018 року Позивачем були надані послуги ТОВ ДЖЕЙ ТІ ІНТЕРНЕШНЛ КОМПАНІ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 19345204), що підтверджується Актом надання послуг від 13.08.2019 року № 134 на загальну суму 16573,25 грн., в тому числі, ПДВ 2762,21 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 13.08.2019 року № 4 на загальну суму 16 573,25 грн., в тому числі, ПДВ 2762,21 грн. і направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна була прийнята (реєстраційний номер документа: 9191967918), але реєстрація 27.08.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлені на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковою накладною № 4.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 28.10.2019 року № 1316737/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 13.08.2019 року № 4. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
01.02.2019 року між ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ та ТОВ СЕРВІС ПРО укладений договір №01/02/2019, згідно умов якого Замовник (ТОВ СЕРВІС ПРО ) доручає, а Виконавець (ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ ) зобов`язується за завданням Замовника надавати послуги з реклами й просування продуктів Замовника на території, а Замовник зобов`язується оплачувати послуги Виконавця відповідно до умов даного Договору.
13.05.2019 року на виконання умов договору № 01/02/2019 від 01.02.2019 року Позивачем були надані послуги ТОВ СЕРВІС ПРО (код ЄДРПОУ 39200703), що підтверджується Актом надання послуг від 13.05.2019 року № 69 на загальну суму 2954,16 грн., в тому числі ПДВ 492,36 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 13.05.2019 року №13 на загальну суму 2954,16 грн., в тому числі, ПДВ 492,36 грн. та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна була прийнята (реєстраційний номер документа: 9113794021, але реєстрація 31.05.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлена на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковою накладною № 13.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 24.06.2019 року № 1202194/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 13.05.2019 року № 13. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
16.04.2019 року між ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ та ПрАТ ФІЛІП МОРРІС УКРАЇНА укладений договір №4510435, згідно умов якого Замовник (ПрАТ ФІЛІП МОРРІС УКРАЇНА ) замовляє, а Виконавець (ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ ) приймає на себе зобов`язання надавати послуги і виконувати роботи, а Замовник зобов`язується оплачувати послуги і роботи Виконавця, відповідно до умов цього договору.
02.08.2019 року на виконання умов договору № 4510435 від 16.04.2019 року Позивачем були надані послуги ПрАТ ФІЛІП МОРРІС УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 00383231), що підтверджується Актом надання послуг від 02.08.2019 року № 131 на загальну суму 1890,00 грн., в тому числі, ПДВ 315,00 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 02.08.2019 року №2 на загальну суму 1890,00 грн., в тому числі, ПДВ 315,00 грн. та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна була прийнята (реєстраційний номер документа: 9192035359, але реєстрація 27.08.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були направлена на адресу Державної податкової служби повідомлення про надання пояснень та копій документів з додатками про підтвердження реальності здійснення операцій за податковою накладною № 2.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 28.10.2019 року № 1316735/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 02.08.2019 року № 2. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
Крім цього, 16.04.2019 року між ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ та ТОВ ФІЛІП МОРРІС СЕЙЛЗ ЕНД ДИСТРИБ`ЮШН укладений договір поставки №4510434, згідно умов якого Продавець зобов`язується поставляти Покупцю товар на підставі замовлення Покупця, а Покупець зобов`язується приймати та сплачувати ціну за товароку
Покупець зобов`язується оплатити товар протягом 60 календарних днів з дати виставлення рахунку-фактури Продавця, за умови, що товар разом з відповідними рахунком - фактурою, товарно-транспортними документами та видатковою накладною будуть доставлені та прийняті Покупцем протягом 2 робочих днів з дати виставлення рахунку - фактури, а також за умови, що Продавець надасть Покупцю засобами електронного документообігу податкову накладну, оформлену у відповідності до вимог чинного законодавства та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних.
16.08.2019 року на виконання умов договору №4510434 від 16.04.2018 року Позивачем був наданий товар ТОВ ФІЛІП МОРРІС СЕЙЛЗ ЕНД ДИСТРИБ`ЮШН , що підтверджується Видатковою накладною від 16.09.2019 року № 135 на загальну суму 60 820, 80 грн., в тому числі, ПДВ 10 136, 80 грн.
За результатом відправленого товару, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 16.08.2019 року № 6 на загальну суму 60 820,80 грн., в тому числі, ПДВ 10 136, 80 грн. та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна була прийнята (реєстраційний номер: 9210462485), але реєстрація 13.09.2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ через електронний кабінет платника податку були направлені пояснення та копії документів, що підтверджують реальність здійснення операції за податковою накладною № 6, а саме: копія Договору поставки від 16.04.2019 року №4510434; копія Видаткової накладної від 16.08.2019 року № 135.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.09.2019 року № 1287073/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 16.08.2019 року № 6. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
Крім того, 01.05.2019 року між ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ та ТОВ ФОЗЗІ - Фарм укладений договір №030519/6, згідно умов якого Виконавець (ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ ) зобов`язується надати послуги з 07.08.2019 року по 16.09.2019 року з організації та проведення заходів з метою інформування споживачів про особливості продуктів під торговими марками Vichy (Віши ) та La Roshe-Pоsay ( Ля Рош Позе ), а Замовник (ТОВ ФОЗЗІ - Фарм ) зобов`язується сплатити Виконавцю за надані послуги (Додаток №1 від 01.08.2019 року до Договору про надання послуг від 01.05.2019 року №030519/6).
Відповідно до пункту 3.1.2 Договору №030519/6 послуги, надані Виконавцем оплачуються Замовником у розмірі 100% від вартості послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури, в термін до 10 календарних днів після підписання Сторонами відповідно Акту здачі - прийняття робіт (наданих послуг).
29.08.2019 року ТОВ ФОЗЗІ - ФАРМ були сплачені ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ згідно Договору про надання послуг від 01.05.2019 року №030519/6 кошти у розмірі 389 787, 60 грн, у тому числі ПДВ 20% - 64 964, 60 грн, що підтверджується платіжним дорученням від 29.08.2019 року № 012974ПП.
За результатами проведеного розрахунку, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 29.08.2019 року № 1 на загальну суму 389 787,60 грн., в т.ч. ПДВ 64 964, 60 грн. та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
31.08.2019 року та 16.09.2019 року між ТОВ ФОЗЗІ - ФАРМ та ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ були підписані Акти наданих послуг від 31.08.2019 року № 126 на загальну суму 194 893, 80 грн, в тому числі, ПДВ 32 482,30 грн. та від 16.09.2019 року №144 на загальну суму 194 893, 80 грн., в тому числі, ПДВ 32 482,30 грн.
За результатами наданих послуг, відповідно до положень п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ була сформована податкова накладна від 29.08.2019 року № 1 на загальну суму 389787,60 грн., в тому числі, ПДВ 64964,60 грн. та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна №1 була прийнята (реєстраційний номер: 9210461377), але реєстрація 13 вересня 2019 року була зупинена, оскільки ПН відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку .
На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ 18.09.2019 року через електронний кабінет платника податку були направлені пояснення та копії документів, що підтверджують реальність здійснення операції за податковою накладною № 1, а саме: копія Договору про надання послуг від 01.05.2019 року №030519/6 та Додатку №1 від 01.08.2019 року до Договору; копія платіжного доручення від 29.08.2019 року № 012974ПП; копії актів надання послуг від 31.08.2019 року № 126 на загальну суму 194 893, 80 грн., в тому числі ПДВ 32 482,30 грн. та від 16.09.2019 року № 144 на загальну суму 194 893, 80 грн., в тому числі ПДВ 32 482,30 грн.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.09.2019 року № 1287075/42015454 було відмовлено у реєстрації податкової накладної від 29.08.2019 року № 1. Підстава - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
Позивач, не погоджуючись з оскаржуваними рішеннями, звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку обставинам справи, колегія суддів зазначає наступне.
Відповідно до п. 201.1. ст. 201. Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з п. 1 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі - Порядок №1246), подання податкової накладної та/або розрахунку коригування ДФС в електронній формі здійснюється відповідно до Порядку підготовки і подання податкових документів в електронній формі засобами телекомунікаційного зв`язку, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до п. 7 Порядку №1246, після надходження податкової накладної в електронній формі до ДФС здійснюється їх розшифрування, перевіряється електронний цифровий підпис, визначається відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому в установленому порядку, та у разі відсутності причин для відмови проводиться їх реєстрація.
Згідно з п. 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 201.3 і 201.9 статті 201 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Пунктом 13 Порядку № 1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Відповідно до п. 201.16 статі 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п. 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 (надалі - Порядок № 117), податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
Відповідно до п. 10 Порядку № 117, критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Згідно з п. 13 Порядку № 117, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку, затверджених в.о. Голови Державної фіскальної служби України 05 листопада 2018 року, платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України ; платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.
Проте, відповідачем не зазначено, яким саме Критеріям ризиковості платника податку, визначеним у їх пп. 1.6 п. 1 відповідає Позивач, у квитанціях.
Згідно з п. 21 Порядку № 117, підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Рішеннями Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації відмовлено в реєстрації податкових накладних з підстав ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акт приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Проте, позивачем відповідачу направлено повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, в яких надано пояснення стосовно підтвердження реальності здійснення операцій та додано завірені належним чином копії первинних документів.
Тобто, позивачем виконано вимоги відповідача щодо надання йому копій відповідних документів.
У зв`язку з наведеним, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що оскаржувані позивачем рішення відповідача є протиправними і підлягають скасуванню.
Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду першої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.
Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 325, 328 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у місті Києві залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 липня 2020 року - без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції в порядку і строки, встановлені статтями 329, 331 КАС України.
Головуючий суддя: Коротких А.Ю.
Судді: Сорочко Є.О.
Чаку Є.В.
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.11.2020 |
Оприлюднено | 30.11.2020 |
Номер документу | 93117106 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Коротких Андрій Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні