Рішення
від 18.11.2020 по справі 360/3165/20
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

18 листопада 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/3165/20

Луганський окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Чернявської Т.І.,

за участю

секретаря судового засідання Шляхтун М.М.

та

представників сторін:

від позивача - не прибув

від відповідача - не прибув

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження справу за позовом

Державної служби геології та надр України

до Кремінського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства

про анулювання спеціального дозволу на користування надрами,

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Луганського окружного адміністративного суду перебуває справа за позовом Державної служби геології та надр України (далі - позивач, Держгеонадра) до Кремінського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства (далі - відповідач, Кремінське ВУВКГ), в якому позивач просить припинити право користування надрами Кремінському виробничому управлінню водопровідно-каналізаційного господарства шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 21 лютого 2000 року № 2138.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Кремінському виробничому управлінню водопровідно-каналізаційного господарства виданий спеціальний дозвіл на користування надрами від 21 лютого 2000 року № 2138. З моменту отримання спеціального дозволу у користувача надр виникають права та обов`язки, встановлені Кодексом України про надра та Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615. Посилаючись на статтю 28 Кодексу України про надра та пункт 5 Особливих умов на користування надрами від 21 лютого 2000 року № 2138, позивач стверджує, що відповідач зобов`язаний у встановленому порядку своєчасно та в повному обсязі сплачувати обов`язкові платежі до Державного бюджету згідно з чинним законодавством. У порушення вимог законодавства відповідач має заборгованість з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин.

Наказом Державної служби геології та надр України від 26 квітня 2018 року № 138 зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами та надано відповідачу строк до 01 липня 2018 року для усунення порушень законодавства.

Наказом Державної служби геології та надр України від 07 вересня 2018 року № 311 зупинено дію дозволу та надано 30 календарних днів для усунення порушень. Листом від 14 вересня 2018 року № 18423/03/14-18 відповідача повідомлено про зупинення дії дозволу.

Не отримавши від відповідача жодної відповіді, позивач наказом від 11 березня 2019 року № 76 надав позивачу строк до 01 травня 2019 року усунути порушення.

В чергове наказом від 09 серпня 2019 року № 266 позивач зупинив дію спеціального дозволу № 2138 та надав відповідачу додатковий термін до 01 квітня 2020 року усунути порушення.

Отримавши від Державної фіскальної служби України лист від 21 травня 2020 року № 4798/5/99-00-10-02-05-2 про заборгованість по сплаті рентної плати за користування надрами, позивач направив відповідачу лист від 04 червня 2020 року № 8371/01/07-20 з наданням пропозиції щодо згоди чи незгоди на припинення користування надрами. Відповідь на момент подачі позову позивачем не отримано.

На підставі викладеного позивач просить припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 21 лютого 2000 року № 2138, наданого відповідачу.

Ухвалою від 31 серпня 2020 року позовну заяву Державної служби геології та надр України залишено без руху (арк. спр. 46-47).

Ухвалою від 15 вересня 2020 року відкрито провадження в адміністративній справі, справу призначено до розгляду в порядку загального позовного провадження, по справі призначено підготовче засідання (арк. спр. 54-55).

Ухвалою від 29 жовтня 2020 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті у судовому засіданні на 18 листопада 2020 року о 13 год. 15 хв. (арк. спр. 81).

Відповідач ухвалу суду від 15 вересня 2020 року про відкриття провадження в адміністративній справі отримав 17 вересня 2020 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 60). Правом подати суду відзив на позовну заяву разом з доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем, відповідач не скористався. Відповідно до положень частини шостої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Представник позивача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином (арк. спр. 94), подав клопотання від 09 листопада 2020 року № 16880/01/08-20 про розгляд справи в порядку письмового провадження (арк. спр. 95).

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином (арк. спр. 93). Причини неявки суду не відомі.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-76, 90 КАС України, судом встановлено таке.

За даними витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13 жовтня 2020 року Кремінське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства, ідентифікаційний код 20160935, зареєстроване як юридична особа з 17 червня 1998 року (внесення відомостей про юридичну особу 29 грудня 2004 року за № 13661200000000151), у стані припинення не перебуває, місцезнаходження юридичної особи: 92900, Луганська область, Кремінський район, м. Кремінна, вул. Дзержинського, буд. 2-А (арк. спр. 64-68).

21 лютого 2000 року Державний комітет України по геології і використанню надр видав Кремінському виробничому управлінню водопровідно-каналізаційного господарства ліцензію (спеціальний дозвіл) на користування надрами № 2139 на видобування підземних прісних вод, мета ліцензії: видобування підземних прісних вод для господарсько-питного водопостачання, об`єкт ліцензування: родовище Кремінські каптажі , місцезнаходження ділянки надр: Луганська область, південна околиця м. Кремінна. Дозвіл виданий строком на 20 років (арк. спр. 5).

Дослідженням ліцензії (спеціального дозволу) на користування надрами встановлено, що однією з особливих умов цього дозволу є своєчасна і в повному обсязі сплата обов`язкових платежів (в тому числі відрахувань за геологорозвідувальні роботи) до Державного бюджету згідно з чинним законодавством.

Відповідно до статті 5 Закону України від 02 вересня 2014 року № 1669-VII Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції ліцензії та документи дозвільного характеру, видані суб`єктам господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, строк дії яких закінчився у період її проведення, вважаються такими, що продовжили свою дію на період проведення антитерористичної операції.

Листом Державної фіскальної служби України від 10 січня 2018 року № 377/5/99-99-12-03-04-16 позивачу надано Перелік суб`єктів господарювання, що не вносили, несвоєчасно вносили суми податкових зобов`язань з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (протягом шести місяців), в якому поряд з іншими зазначено Кремінське ВУВКГ (арк. спр. 9-11).

Наказом Держгеонадр від 26 квітня 2018 року № 138 Про зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами та встановлення термінів для усунення порушень відповідно до пункту 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615, у зв`язку з порушеннями особливих умов спеціальних дозволів на користування надрами в частині своєчасності та в повному обсязі сплати обов`язкових платежів до Державного бюджету (лист Державної фіскальної служби України від 10 січня 2018 року № 377/5/99-99-12-03-04-16), враховуючи пропозиції Комісії з питань надрокористування (протокол від 18 квітня 2018 року № 5/2018), серед іншого Кремінському ВУВКГ встановлено термін для усунення порушень законодавства про надра до 01 липня 2018 року (арк. спр. 6, 7).

Листом від 02 травня 2018 року № 7410/03/14-18 Держгеонадра повідомило відповідача про прийняття наказу від 26 квітня 2018 року № 138 Про зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами та встановлення термінів для усунення порушень та встановлення терміну до 01 липня 2018 року для усунення порушень особливих умов в частині сплати рентних платежів за користування надрами (арк. спр. 8).

Зазначений лист направлено на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення з відміткою про отримання (арк. спр. 8 зв.).

Наказом Держгеонадр від 07 вересня 2018 року № 311 Про зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень, та внесення змін до наказів відповідно до пунктів 22, 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615, у зв`язку з наявністю підстав для зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами та враховуючи пропозиції Комісії з питань надрокористування (протокол від 30 серпня 2018 року № 9/2018), серед іншого Кремінському ВУВКГ зупинено дію дозволу на користування надрами та надано 30 календарних днів на усунення порушень (арк. спр. 12, 13).

Листом від 14 вересня 2018 року № 18423/03/14-18 Держгеонадра повідомило відповідача про прийняття наказу від 07 вересня 2018 року № 311 Про зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень, та внесення змін до наказів , надання 30 календарних днів для надання позивачу довідки з Державної фіскальної служби України щодо відсутності заборгованості та попереджено, що у разі невиконання встановлених вимог, буде розглянуто питання щодо подальшої дії спеціальних дозволів на користування надрами (арк. спр. 14).

Зазначений лист направлено на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення з відміткою про отримання відповідачем 25 вересня 2018 року (арк. спр. 14 зв.).

Листами Державної фіскальної служби України від 05 липня 2018 року № 11665/5/99-99-12-03-04-16, від 16 липня 2018 року № 12475/15/99-99-17-02-16 та від 27 грудня 2018 року № 24458/5/99-99-12-03-04-16 позивачу надано перелік суб`єктів господарювання, що не виконують податкові зобов`язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин, в яких поряд з іншими зазначено Кремінське ВУВКГ (арк. спр. 15-16, 17-22, 26-28).

Наказом Держгеонадр від 11 березня 2019 року № 76 Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень та внесення змін до наказів відповідно до пунктів 22, 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615, у зв`язку з наявністю підстав для поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами та враховуючи пропозиції Комісії з питань надрокористування (протокол від 06 березня 2019 року № 3/2019), серед іншого Кремінському ВУВКГ встановлено термін для усунення порушень законодавства про надра до 01 травня 2019 року (арк. спр. 23, 24).

Листом від 18 березня 2019 року № 5051/03/14-19 Держгеонадра повідомило відповідача про прийняття наказу від 11 березня 2019 року № 76 Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень та внесення змін до наказів та встановлення терміну до 01 травня 2019 року для сплати рентних платежів за користування надрами (арк. спр. 25).

Зазначений лист направлено на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення з відміткою про отримання відповідачем 22 березня 2019 року (арк. спр. 25 зв.).

Листом Державної фіскальної служби України від 20 червня 2019 року № 12145/5/99-99-12-03-04-16 позивачу надано Перелік суб`єктів господарювання, які не вносили, несвоєчасно вносили суми податкових зобов`язань з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (протягом шести місяців), для порушення питання зупинення дії відповідного спеціального дозволу на користування надрами, в яких поряд з іншими зазначено Кремінське ВУВКГ (арк. спр. 32-34).

Наказом Держгеонадр від 09 серпня 2019 року № 266 Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень та внесення змін до наказів відповідно до пунктів 22, 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615, у зв`язку з наявністю підстав для поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами та враховуючи пропозиції Комісії з питань надрокористування (протокол від 08 серпня 2019 року № 8/2019), серед іншого Кремінському ВУВКГ встановлено термін для усунення порушень законодавства про надра до 01 квітня 2020 року (арк. спр. 29, 30).

Листом від 14 серпня 2019 року № 16751/01/14-19 Держгеонадра повідомило відповідача про прийняття наказу від 09 серпня 2019 року № 266 Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень та внесення змін до наказів та встановлення терміну до 01 квітня 2020 року для сплати рентних платежів за користування надрами (арк. спр. 31).

Зазначений лист направлено на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення з відміткою про отримання відповідачем 20 серпня 2019 року (арк. спр. 31 зв.).

Листом Державної податкової служби України від 21 травня 2020 року № 4798/5/99-00-10-02-05-2 позивачу надано перелік суб`єктів господарювання, у яких станом на 01 травня 2020 року наявний податковий борг з рентної плати за користування надрами, в якому поряд з іншими зазначено Кремінське ВУВКГ (арк. спр. 37).

Відповідно до протоколу № 4-РГ/2020 засідання Робочої групи з питань надрокористування від 02 червня 2020 року комісія рекомендувала Держгеонадрам, зокрема, розглянути питання щодо анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 21 лютого 2000 року № 2138, виданого Кремінському ВУВКГ (арк. спр. 85-89).

Листом від 04 червня 2020 року № 8371/01/07-20 Щодо надання згоди/незгоди на припинення права користування надрами Держгеонадра запропонувало відповідачу у 15 денний строк надати власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами, зокрема, згідно зі спеціальним дозволом від 21 лютого 2000 року № 2138 (арк. спр. 35-36).

Зазначений лист направлено на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення з відміткою про отримання відповідачем 16 червня 2020 року (арк. спр. 36 зв.).

Листом Державної податкової служби України від 22 червня 2020 року № 5955/5/99-00-04-03-01-05 позивачу надано Перелік суб`єктів господарювання, які не вносили, несвоєчасно вносили суми податкових зобов`язань з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (протягом шести місяців), для порушення питання зупинення дії відповідного спеціального дозволу на користування надрами, в якому поряд з іншими зазначено Кремінське ВУВКГ (арк. спр. 38-39).

Докази, які б свідчили про те, що Кремінське ВУВКГ повідомило Держгеонадра про своє ставлення (згоду чи незгоду) на припинення права спеціального користування надрами, суду не надані.

На виконання вимог ухвали суду Головне управління ДПС у Луганській області листом від 15 жовтня 2020 року № 6272/9/12-32-13-05-18 повідомило, що згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи контролюючого органу станом на 07 жовтня 2020 року по Кремінському ВУВКГ обліковується заборгованість з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин в сумі 1154470,65 грн (арк. спр. 73).

Вирішуючи справу по суті, до спірних правовідносин суд застосовує нижченаведені правові норми.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Державна служба геології та надр України є центральним органом виконавчої влади, який наділений функціями для забезпечення реалізації державної політики у сфері раціонального використання надр, та діє відповідно до Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1174.

Пунктом 4 зазначеного Положення визначено, що Державна служба геології та надр України відповідно до покладених на неї завдань, зокрема: видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення.

Таким чином, позивач у справі - суб`єкт владних повноважень, на якого чинним законодавством покладені владні управлінські функції для забезпечення реалізації державної політики у сфері надрокористування.

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також процедура продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін врегульовані Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 року № 124) (далі - Порядок № 615).

Згідно з пунктом 22 Порядку № 615 право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбачених Кодексом України про надра, Законами України Про нафту і газ та Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності .

Відповідно до абзаців першого, дванадцятого пункту 24 Порядку № 615 про надання, продовження строку дії, зупинення дії, поновлення дії, переоформлення, анулювання дозволу та внесення змін до нього Держгеонадра видає наказ, а Рада міністрів Автономної Республіки Крим - розпорядження. Наказ Держгеонадр та розпорядження Ради міністрів Автономної Республіки Крим про надання, переоформлення, продовження строку дії, внесення змін до дозволу, зупинення дії, поновлення дії, анулювання, відмову в наданні чи продовженні строку дії дозволу можуть бути оскаржені в установленому законодавством порядку.

Частиною першою статті 26 Кодексу України про надра визначені підстави припинення права користування надрами, відповідно до якої право користування надрами припиняється у разі:

1) якщо відпала потреба у користуванні надрами;

2) закінчення встановленого строку користування надрами;

3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування;

4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення;

5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр;

6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами;

7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.

Відповідно до частини другої статті 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.

Тобто, право користування надрами припиняється органом, який надав надра в користування, самостійно або в судовому порядку.

Верховним Судом України у постановах від 25 червня 2011 року у справі № 21-36а11, від 19 вересня 2011 року у справі № 21-164а11 та від 10 грудня 2013 року у справі № 21-450а13 та Верховним Судом у постановах від 10 жовтня 2018 року у справі № 802/4846/13-а, від 26 червня 2018 року у справі № 802/923/14-а та від 10 жовтня 2018 року у справі № 812/1735/17 зроблено правовий висновок про те, що право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, самостійно або у судовому порядку. У разі відсутності спору відповідач має право у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 3, 7 частини першої статті 26 Кодексу, самостійно припиняти право користування надрами, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів це право припиняється у судовому порядку.

Зазначена норма спрямована на захист інтересів надрокористувачів шляхом обмеження суб`єкта владних повноважень, у визначених законом випадках, приймати рішення про припинення права користування надрами в межах адміністративної процедури. Таким чином, законом встановлюється судовий порядок позбавлення права користування надрами, як додаткова гарантія захисту прав надрокористувачів, яка реалізується під час звернення суб`єкта владних повноважень із позовом до суду.

Отже, орган, який надав надра у користування, повноважний припинити право користування надрами у випадку, передбаченому пунктом 5 частини першої статті 26 Кодексу України про надра, лише за наявності згоди на це користувача надрами.

Верховним Судом у постановах від 03 травня 2018 року у справі № 812/1074/17, від 18 жовтня 2018 року у справі № 812/1735/17, від 22 січня 2019 року у справі № 810/3865/17, від 12 серпня 2020 року у справі № 813/2441/16, від 24 листопада 2020 року у справі № 826/7821/17 вже висловлювалась правова позиція з приводу застосування положень частини першої статті 26 Кодексу України про надра. Зокрема, згідно з цією позицією ненадходження будь-якої інформації від надрокористувача з приводу питання про анулювання спеціального дозволу не може розцінюватися, як відсутність заперечень.

Судом встановлено, що Кремінським ВУВКГ не направлено жодної інформації стосовно припинення права користування надрами, а отже, припинення цього права можливе лише в судовому порядку.

Порушення вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр, є самостійною підставою для припинення права користування ними згідно з пунктом 5 частини першої статті 26 Кодексу України про надра.

Судом установлено, що однією з умов користування надрами, яка передбачена спеціальним дозволом від 21 лютого 2000 року № 2138, було своєчасна і в повному обсязі сплата обов`язкових платежів (в тому числі відрахувань за геологорозвідувальні роботи) до Державного бюджету згідно з чинним законодавством.

Кремінське ВУВКГ цього обов`язку не виконало.

Згідно з частиною другою статті 26 Кодексу України про надра орган, який надав надра у користування, повноважний припинити право користування надрами у випадку, передбаченому пунктом 5 частини першої статті 26 Кодексу України про надра, лише за наявності згоди на це користувача надрами.

З огляду на те, що Кремінське ВУВКГ не надало згоду на припинення права користування надрами, наявні підстави для припинення цього права в судовому порядку.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).

З викладеного слідує, що витрати суб`єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб`єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб`єкту владних повноважень, не підлягає.

Такі обмеження у можливостях суб`єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.

Оскільки Держгеонадра у вказаній справі є суб`єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 14, 19, 20, 32, 77, 78, 90, 94, 132, 139, 205, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Державної служби геології та надр України (ідентифікаційний код 37536031, місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. Цедіка Антона, буд. 16) до Кремінського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства (ідентифікаційний код 20160935, місцезнаходження: 92900, Луганська область, Кремінський район, м. Кремінна, вул. Дзержинського, буд. 2-А) про анулювання спеціального дозволу на користування надрами задовольнити повністю.

Припинити право користування надрами Кремінського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства (ідентифікаційний код 20160935, місцезнаходження: 92900, Луганська область, Кремінський район, м. Кремінна, вул. Дзержинського, буд. 2-А) шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 21 лютого 2000 року № 2138.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Згідно з частиною третьою статті 243 КАС України повне рішення суду складено 30 листопада 2020 року.

Суддя Т.І. Чернявська

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2020
Оприлюднено02.12.2020
Номер документу93159021
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/3165/20

Рішення від 18.11.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Рішення від 18.11.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 15.09.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 31.08.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні