Рішення
від 24.11.2020 по справі 520/12804/2020
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

24 листопада 2020 року № 520/12804/2020

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Зінченко А.В.

при секретарі- Мурадли А.І.

за участі представників сторін:

позивача - Максимовського С.О.

відповідача - Варламова Д.В.

ІІІ - особи - не прибув

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНИЙ" (вул. Студентська, буд. 20, оф. 6,м. Харків,61024, код ЄДРПОУ 39966950) до Головного управління Держгеокадастру у Харківській області (вул. Космічна, буд. 21, 8-9 пов.,м. Харків, 61145, код ЄДРПОУ 39792822) третя особа: Харківська міська рада (майдан Конституції, б. 7,м. Харків,61003, код ЄДРПОУ 04059243) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому після уточнення позовних вимог, просив суд:

-визнати протиправним дії Головного управління Держгеокадастру у Харківській області з розрахунку розміру нормативної грошової оцінки при формуванні витягу від 19.08.2019 № 1324/0/45-19 із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 6310138200:03:021:0501 щодо застосування сукупного коефіцієнту КмЗ зі значенням 1,29492.

-зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Харківській області видати новий витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 6310138200:03:021:0501, в якому при розрахунку розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки, сукупний коефіцієнту КмЗ буде мати значення десяткової дробі з розрядом соті та визначений з застосуванням локального коефіцієнта знаходження земельної ділянки на ґрунтах з несучою спроможністю менше 1,0 кг/см кв. при потужності понад два метри зі значенням 0,90.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що Позивач є власником нежитлової будівлі літ. А-1 загальною площею 484,4 кв.м. по вул. Косарєва 14 , (колишня вулиця Соколова, 14) у м. Харкові на підставі договору купівлі-продажу від 17.11.2015 № 1847 укладеному між Відповідачем та ПФ МАРІНА .

Земельна ділянка, що знаходиться під нежитловою будівлею літ. А-1 використовувалась попереднім власником нерухомості (ПФ МАРІНА ) на підставі договору на право тимчасового користування землею від 14.01.1999 № 1843.

Рішенням Харківської міської ради від 24.02.2016 №135/16 ПФ МАРІНА припинено право користування земельною ділянкою по вул. Косарєва 14 , надано дозвіл Відповідачу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) із земель територіальної громади площею 0,1049 га кадастровий номер: 5310138200:03:021:0501 для реконструкції нежитлової будівлі літ. А-1 під торгівельний центр по вул. Косарєва, 14 .

Ухвалою Господарського суду Харківської області від 09.12.2019 відкрито провадження у справі №922/3999/19 за позовом Харківської міської ради до ТОВ ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ про стягнення безпідставно збережених за рахунок Харківської міської ради грошових коштів у вигляді орендної плати внаслідок використання без правовстановлюючих документів земельної ділянки загальною площею 0,1049 га по вул. Косарєва, 14 (кадастровий номер: 6310138200:03:021:0501) в розмірі 1153382,88 грн.

Розрахунок безпідставно набутих коштів у вигляді орендної плати Харківською міською радою здійснено виходячи з розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер: 6310138200:03:021:0501 який складає - 821 340 грн. відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку від 19.08.2019 № 1324/0/45-19 виданого Відділом у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області.

На думку Позивача, зазначений витяг складено з порушенням вимог чинного законодавствам, а отже він є не обґрунтованим і не може слугувати підставою для визначення розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер: 6310138200:03:021:0501.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив позов задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував, надав відзив на позов в обґрунтування своєї правової позиції, в задоволенні позовних вимог просив відмовити.

Представник ІІІ - особи в судове засідання не прибув, про час та місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином, а тому суд приходить до висновку про розгляд справи за його відсутності.

Вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши долучені до матеріалів справи документи, суд вважає за необхідним вказати наступне.

Відповідно до статті 201 Земельного кодексу України грошова оцінка земельних ділянок визначається на рентній основі. Залежно від призначення та порядку проведення грошова оцінка земельних ділянок може бути нормативною і експертною.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо.

Грошова оцінка земельних ділянок проводиться за методикою, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.

Згідно зі статтями 5, 13, 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі: визначення розміру земельного податку; визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності; визначення розміру державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом; визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва; розробки показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель; відчуження земельних ділянок площею понад 50 гектарів, що належать до державної або комунальної власності, для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно - правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 року за № 1209/13 було затверджено Технічну документацію про нормативну грошову оцінку земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року .

Згідно із пунктом 2 Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року затвердженого рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 року за № 1269/13 передбачається, що Департамент земельних відносин на підставі п. 4 ст. 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні є власником програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , здійснює загальну координацію робіт з визначення орендної плати за землю в місті Харкові згідно з рішенням 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , здійснює розрахунки розміру орендної плати за землю та безпосереднє виконання робіт з укладання договорів оренди землі та додаткових угод до них, веде моніторинг виконання умов договорів оренди землі.

Управління Держземагентства у м. Харкові Харківської області надає інформацію про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки у формі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки згідно з чинним законодавством.

Комунальне підприємство Міський інформаційний центр є користувачем програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 за договором з Департаментом земельних відносин, надає доступ до зазначеного програмного комплексу) управлінню Держземагентства у м. Харкові Харківської області для надання витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, Департаменту земельних відносин для перевірки даних, що містяться у витягах, та виконання інших функцій у межах повноважень та Департамент)' самоврядного контролю за використанням та охороною земель для здійснення відповідних контрольних повноважень.

Відповідно до пункту 3.10. Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів (далі Порядок) затвердженого спільним наказом Держкомзему, Мінагрополітики, Мінбудархітектури та УААН від 27.01.2006 року № 18/15/21/Ні зареєстрованим в Мі шості 05.04.2006 року №388/1226 вартість одного квадратного метра земельної ділянки певного функціонального використання (Цн) визначається з урахуванням територіально-планувальних, інженерно-геологічних, історико-культурних, природно-ландшафтних, санітарно-гігієнічних та інженерно-інфраструктурах особливостей місця її розташування в межах економіко- планувальної зони за формулою Цн = Цнз х Кф х КмЗ.

Значення коефіцієнта КмЗ визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. При встановленні значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати його значення на основі визначення частики площа, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Установлення частки площі здійснюється переважно шляхом використання ГІС-технологій та електронних цифрових карі масштабу, не меншого, ніж 1:10000 - для міст з чисельністю населення понад цифрових 100 тисяч чолов. та 1:5000 - для інших населених пунктів.

Для обчислення КмЗ враховувати локальні фактори, наведені в додатку 1, таблиця 1.7" при чому добуток по факторних оцінок не повинен бути нижче 0,50 і вище 1,50.

Таким чином, розрахунок значення коефіцієнтів КмЗ (локальні фактори) при наданні витягу з нормативної грошової оцінки окремих земельних ділянок у місті Харкові здійснювався при видачі витягу № 2021/14 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 17.11.2014 року за № 5108/08 із застосуванням програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 в автоматизованому режимі, що є використанням ГІС-технологій.

Аналіз викладеного, на думку суду свідчить про те, що Управління Держземагентства у м. Харкові Харківської області на той час не розраховувало та не впливало на значення зазначеного коефіцієнту.

Вказане підтверджується постановою Харківського окружного адміністративного суду від 23.01.2015 року по справі № 820/18338/14 яка була залишена буз змін ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 14.04.2015 року та ухвалою Вищого адміністративного суду України від 23.07.2015 року.

Окрім цього, Технічна документація з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року, що була затверджена вищевказаним рішенням Харківської міської ради включала в себе усі локальні фактори, що мають вплив на значення нормативної грошової оцінки земель міста Харкова на всій його території.

Таким чином ствердження позивача із посиланням на висновок Дії Український державний головний науково-дослідний і виробничий інститут інженерно-технічних та екологічних вишукувань від 16.08.2020 року за № 40 щодо необхідності застосування до нормативної грошової оцінки земельної ділянки із кадастровим номером 6310138200:03:021:0501 коефіцієнту складних інженерно-геологічних умов земельної ділянки, на думку суду, є хибними та не відповідають дійсним обставинам справи.

Окрім цього, позивачем не було надано документів на підтвердження його звернення до Харківської міської ради із пропозицією щодо внесення змін до Технічної документації про нормативну грошову оцінку земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року у зв`язку із наявністю (на його думку) наявності на земельній ділянці із кадастровим номером 6310138200:03:021:0501 складних інженерно-геологічних умов.

Вищевказані обставини спростовують ствердження позивача про те, що при розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки із кадастровим номером 6310138200:03:021:0501 слід застосовувати коефіцієнт знаходження земельної ділянки на грунтах з несучою спроможністю менше 1,0 кг/см кв. при потужності понад два метри у розмірі 0,9, як це визначено у висновку ДП Український державний головний науково-дослідний і виробничий інститут інженерно-технічних та екологічних вишукувань від 16.08.2020 року за № 40.

Суд звертає увагу на те, що посилання позивача на те, що вказаний коефіцієнт складних інженерно-геологічних умов застосовується при розрахунку орендної плати за користування земельною ділянкою свідчить про те, що Харківська міська рада приймає до уваги цей факт при визначенні розмірів плати за землю при здійсненні розрахунку та вжила заходів щодо недопущення подвійного застосування цього коефіцієнту.

Відповідно до п. 10 Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, що був затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 року за № 489 передбачається, що вартість одного квадратного метра земельної ділянки певного функціонального використання (Цн) визначається з урахуванням територіально-планувальних, інженерно-геологічних, історико-культурних, природно-ландшафтних, санітарно-гігієнічних та інженерно-інфраструктурних особливостей місця її розташування в межах економіко-планувальної зони за формулою:Цн = Цнз хЕф хКмЗ.

Значення коефіцієнта КмЗ визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. Значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Встановлення частки площі здійснюється переважно шляхом використання ГІС-технологій та електронних цифрових карт масштабу не менше ніж 1:10000 - для міст з чисельністю населення понад 100 тис. осіб, та 1:5000 - для інших населених пунктів.

Для обчислення КмЗ враховуються локальні фактори, наведені в додатку 7, при цьому добуток пофакторних оцінок не має бути нижче 0,50 і вище 1,50.

Сукупний коефіцієнт КмЗ, що був визначений у спірному витязі від 19.08.2019 року за № 1324/0/45-19 був визначений у розмірі 1,29492, що повністю відповідає граничним значенням, що були встановлені вищевказаним Порядком.

Щодо посилання позивача на постанову Харківського окружного адміністративного суду про необхідність здійснення округлення значення локальних коефіцієнтів до сотих, яка вказані в ній, суд вказує на те, що вказана постанова містить лише посилання на висновок експерта, в якому містились вказані міркування.

Вказана постанова суду при скасуванні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки була мотивована лише тим, що у витязі, який був скасований нею були застосовані значення локальних коефіцієнтів вище ніж були встановлені вищевказаним рішенням Харківської міської ради та Порядком нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, що був затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 року за № 489.

Суд також зазначає, що необхідність округлення значень локальних коефіцієнтів КмЗ до сотих чинним законодавством України не передбачена, а необхідність здійснення цих арифметичних дій при визначенні коефіцієнтів КмЗ є лише думкою позивача, яка не підкріплена жодним нормативно-правовим актом.

Щодо вимог позивача з приводу визнання протиправними дій відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області при формуванні спірного витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки суд зазначає наступне.

Частиною 2 статті 20 Закону України Про оцінку земель передбачено, що дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Відповідно до частини 3 статті 23 Закону України Про оцінку земель витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Згідно з ч. І статті 43 Кодексу адміністративного судочинства України встановлюється, що здатність мати процесуальні права та обов`язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами).

Згідно із ч. 2 статті 80 Цивільного кодексу України передбачається, що юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31.08.2016 року за № 581 (далі - Постанова), а саме пункту 2 цієї Постанови було погоджено з пропозиціями Міністерства аграрної політики та продовольства і Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру стосовно того, що міжрегіональне та міськрайонні управління Служби, управління (відділи) Служби у районі, містах є структурними підрозділами відповідних головних управлінь Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру.

Відділ м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області є структурним підрозділом Головного управлінняДержгеокадастру у Харківській області та не має статусу юридичної особи.

Таким чином, суд приходить до висновку, що позовна вимога про визнання дій протиправними дій відділу у м, Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області при формуванні спірного витягу з нормативної грошової оцінки земельної ділянки не підлягають задоволенню.

За таких самих обставин не підлягає задоволенню позовна вимога позивача про зобов`язання відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області видати новий витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки із кадастровим номером 6310138200:03:021:0501.

Крім того, відповідно до ч. 1 статті 15 Закону України Про Державний земельний кадастр передбачається, що до Державного земельного кадастру включаються такі відомості про земельні ділянки:

кадастровий номер; місце розташування; опис меж; площа;

міри ліній по периметру; координати поворотних точок меж;

дані про прив`язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі;

дані про якісний стан земель та про бонітування ґрунтів; відомості про інші об`єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка;

цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель);

склад угідь із зазначенням контурів будівель і споруд, їх назв; відомості про обмеження у використанні земельних ділянок; відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; нормативна грошова оцінка;

інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку.

Відповідно до ч. 1 статті 9 Закону України Про Державний земельний кадастр передбачено, що внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Згідно із ч. 4 статті 9 Закону України Про Державний земельний кадастр передбачено, що Державний кадастровий реєстратор: здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей; перевіряє відповідність поданих документів вимогам законодавства; формує поземельні книги на земельні ділянки, вносить записи до них, забезпечує зберігання таких книг; здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні; присвоює кадастрові номери земельним ділянкам; надає відомості з Державного земельного кадастру та відмову у їх наданні; здійснює виправлення помилок у Державному земельному кадастрі; передає органам державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відомості про земельні ділянки.

Таким чином, виготовлення витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок віднесено до компетенції державних кадастрових реєстраторів, а не відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області.

Відносно позовних вимог позивача про зобов`язання відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області надати йому витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки із кадастровим номером 6310138200:03:021:0501 із значенням локального коефіцієнту КмЗ із округленням до значення соті , суд також зазначає, що згідно із ч. З статті 23 Закону України Про оцінку земель передбачається, що витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. .

Пунктом 10.3 Постанови Пленуму ВАСУ від 20.05.2013 № 7 Про судове рішення в адміністративній справі судам роз`яснено, що суд може ухвалити постанову про зобов`язання відповідача прийняти рішення певноїго змісту, за винятком випадків, коли суб`єкт владних повноважень під час адміністративних процедур відповідно до закону приймає рішення на основі адміністративного розсуду.

Згідно з Рекомендаціями Комітету Міністрів Ради Європи № К(80)2 щодо здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнятої Комітетом Міністрів 11.03.1980 року на 316-й нараді, під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з декількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає кращим за даних обставин.

Дискреційні повноваження - це сукупність прав та обов`язків органів державної влади та місцевого самоврядування, осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що надають можливість на власний розсуд визначити повністю або частково вид і зміст управлінського рішення, яке приймається, або можливість вибору на власний розсуд одного з декількох варіантів управлінських рішень, передбачених нормативно-правовим актом, проектом нормативно-правового акта.

Така правова позиція підтверджується численною судовою практикою. Суд не може підміняти державний орган, рішення якого оскаржується, приймати замість нього рішення, яке визнається протиправним, інше рішення, яке б відповідало закону, і давати вказівки, які б свідчили про вирішення питань, що належать до компетенції такого суб`єкта владних повноважень, оскільки такі дії виходять за межі визначених йому повноважень законодавцем.

Верховний Суд України (далі - ВСУ) у постанові від 07.06.2016 по справі № 806/2256/15 дійшов висновку, що суд не може підміняти державний орган і вирішувати питання, які віднесені до виключної компетенції державного органу, перебирати на себе відповідні повноваження.

Крім того, подібна правова позиція міститься в постанові ВСУ від 18.03.2014 року № 21-11а14.

Таким чином, проаналізувавши наведене, суд приходить до висновку про безпідставність заявлених позовних вимог, а тому в задоволенні позову слід відмовити.

Суд зазначає, що згідно з вимогами ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з ме тою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтер есів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів влад них повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень тау спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім фор мам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, протягом розумного строку.

Таким чином, проаналізувавши наведене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 6-9, 139, 242- 246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНИЙ" (вул. Студентська, буд. 20, оф. 6,м. Харків,61024, код ЄДРПОУ 39966950) до Головного управління Держгеокадастру у Харківській області (вул. Космічна, буд. 21, 8-9 пов.,м. Харків,61145, код ЄДРПОУ 39792822) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - залишити без задоволення.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня вручення повного рішення суду у відповідності до ст. 295 цього Кодексу.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст рішення виготовлено 30 листопада 2020 року .

Суддя Зінченко А.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.11.2020
Оприлюднено01.12.2020
Номер документу93164457
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/12804/2020

Рішення від 24.11.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

Рішення від 24.11.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

Ухвала від 29.09.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні