27.11.2020
ЄУН №337/4729/20
Провадження №3/337/1351/2020
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 листопада 2020 року м. Запоріжжя
Суддя Хортицького районного суду міста Запоріжжя Бредун Дмитро Сергійович, розглянувши матеріали адміністративної справи, яка надійшла з Хортицького ВП Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Перечень Переченського раойну Закарпатської області, громадянина України, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , працюючого водієм ТОВ Січ альянс Груп ,
за ч.1 ст. 44 3 КУпАП, -
В С Т А Н О В И В:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення, 26 жовтня 2020 року приблизно в 17:50 годині в м. Запоріжжя, вул. Героїв 93-ї бригади, 16, ОСОБА_1 , керуючи МТЗ Богдан А-09201 д.н.з. НОМЕР_1 , який виконував регулярні пасажирські перевезення по міському маршруту №96 М-1 (Запоріжсталь-Нікопольський поворот) на момент зупинки у салоні кількість пасажирів перевищувала дозволену технічною характеристикою МТЗ (22 пасажири), а саме перебувало 34 пасажири, що перевищувало на 12 осіб, чим порушив п.11 п.п.2 постанови КМУ 641 від 22.07.2020 року зі змінами постанови КМУ 760 від 26.08.2020 року.
До канцелярії суду 19.11.2020 року надійшло клопотання Директора ТОВ СІЧ АЛЬЯНС ГРУП ОСОБА_2 (також і голови зборів трудового колективу) про передачу матеріалів відносно ОСОБА_1 на розгляд трудового колективу для застосування заходів громадського впливу.
ОСОБА_1 в судовому засіданні надав детальні пояснення по суті обставин, викладеним в протоколі про адміністративне правопорушення.
Суддя, вислухавши пояснення ОСОБА_1 , дослідивши матеріали справи, приходить до наступних висновків.
В статті 1 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб №1645-ІІІ від 06 квітня 2000 року визначено, що карантин - це адміністративні та медико-санітарні заходи, що застосовуються для запобігання поширенню особливо небезпечних інфекційних хвороб.
Згідно ст. 29 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб №1645-ІІІ від 06 квітня 2000 року карантин встановлюється та відміняється Кабінетом Міністрів України.
Питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, за поданням головного державного санітарного лікаря України.
Рішення про встановлення карантину, а також про його відміну негайно доводиться до відома населення відповідної території через засоби масової інформації.
У рішенні про встановлення карантину зазначаються обставини, що призвели до цього, визначаються межі території карантину, затверджуються необхідні профілактичні, протиепідемічні та інші заходи, їх виконавці та терміни проведення, встановлюються тимчасові обмеження прав фізичних і юридичних осіб та додаткові обов`язки, що покладаються на них. Карантин встановлюється на період, необхідний для ліквідації епідемії чи спалаху особливо небезпечної інфекційної хвороби. На цей період можуть змінюватися режими роботи підприємств, установ, організацій, вноситися інші необхідні зміни щодо умов їх виробничої та іншої діяльності. До відміни карантину його територію можуть залишити особи, які пред`явили довідку, що дає право на виїзд за межі території карантину.
Організація та контроль за дотриманням встановленого на території карантину правового режиму, своєчасним і повним проведенням профілактичних і протиепідемічних заходів покладаються на місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Відповідно до п.п.2) п.11 Постанови Кабінету Міністрів України Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 від 22 липня 2020 року №641 (в ред., що діяла станом на 26 жовтня 2020 року), на території регіону (адміністративно-територіальної одиниці), на якій установлено зелений рівень епідемічної небезпеки, забороняється: здійснення регулярних та нерегулярних перевезень пасажирів автомобільним транспортом, зокрема перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі, в електричному (трамвай, тролейбус), залізничному транспорті, у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, в кількості більшій, ніж кількість місць для сидіння, що передбачена технічною характеристикою транспортного засобу, визначена в реєстраційних документах на цей транспортний засіб.
Вказана заборона актуальна для всіх рівнів епідемічної небезпеки.
Відповідно ст. 41 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб , особи, винні в порушенні законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, несуть відповідальність згідно із законами України.
Законом України №530-1Х від 17 березня 2020 року Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновірусної хвороби (COVID-19 ) внесені зміни до КУпАП, який доповнено ст. 44 3 КУпАП частиною 1, що передбачає адміністративну відповідальність за порушення правил щодо карантину людей.
Порушення вищевказаних норм актів тягнуть адміністративну відповідальність.
Факт вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.44 3 КУпАП, підтверджується матеріалами справи про адміністративне правопорушення в їх сукупності, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення, диском з відеозаписом, залученими до матеріалів справи.
У зв`язку з вищевикладеним, суд дійшов висновку, що ОСОБА_1 своїми діями вчинив адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 44 3 КУпАП, а саме: порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України Про захист населення від інфекційних хвороб , іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами.
За змістом ст. 21 КУпАП, особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, звільняється від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу, якщо з урахуванням характеру вчиненого правопорушення і особи правопорушника до нього доцільно застосувати захід громадського впливу.
Враховуючи характер вчиненого правопорушення, а також те, що ОСОБА_1 не притягувався до адміністративної відповідальності за вказаною статтею, суд вважає за доцільне застосувати до нього захід громадського впливу.
Керуючись ст.ст. 21, 40 1 , 44 3 , 275-280, 283-287 КУпАП, суддя -
П О С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 звільнити від адміністративної відповідальностіза вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 44 3 КУпАП, з передачею матеріалів на розгляд трудовому колективу: Товариству з обмеженою відповідальністю Січ альянс Груп (код ЄДРПОУ 40318176, м. Запоріжжя, вул. Дніпровські Зорі, 1а).
Провадження у справі закрити.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги.
Постанова суду може бути оскаржена до Запорізького апеляційного суду через Хортицький районний суд м. Запоріжжя впродовж 10 днів з дня її проголошення.
Суддя: Д.С. Бредун
Суд | Хортицький районний суд м.Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2020 |
Оприлюднено | 02.12.2020 |
Номер документу | 93196052 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Хортицький районний суд м.Запоріжжя
Бредун Д. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні