Рішення
від 24.11.2020 по справі 472/930/20
ВЕСЕЛИНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 472/930/20

Провадження №2-а/472/11/20

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"24" листопада 2020 р. смт. Веселинове

Веселинівський районний суд Миколаївської області в складі:

головуючого судді Тустановського А.О.,

за участю секретаря Тарєлкіной Н.М.,

позивача ОСОБА_1 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду смт. Веселинове Миколаївської області адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення,

В С Т А Н О В И В :

04.09.2020 року ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області про скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення.

Адміністративний позов обґрунтований тим, що постановою за № 427-ДК/0225/По/08/01/-20 від 05 серпня 2020 року про накладення адміністративного стягнення державним інспектором - головним спеціалістом відділу контролю за використанням та охороною земель у Березанському, Веселинівському, Миколаївському, Очаківському районах, містах Миколаєві та Очакові управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області Вєч А.А. позивача ОСОБА_1 було визнано винним та притягнуто до адміністративної відповідальності ст. 53-1 КУпАП, за що накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 грн..

Позивач вказав, що зазначена постанова складено на підставі розгляду матеріалів Протоколу про адміністративне правопорушення від 27 липня 2020 року за № 427-ДК/0198П/07/01-20, який в свою чергу складено на підставі Акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки від 17.07.2020 року за № 427-ДК/0369/АП/09/01-20 та Акту обстеження земельної ділянки від 17.07.2020 року за № 427-ДК/0203/АО/10/01/-20, який оформлений з порушенням процедури складання, а саме в Акті обстеження у рядку підписи осіб, які проводили обстеження земельної ділянки - відсутні ПІБ та підпис державного інспектора. Крім того, у Постанові за № 427-ДК/0225/По/08/01/-20 від 05 серпня 2020 року зазначено: встановлення факту самовільного зайняття земельної ділянки площею 4,2 га пасовищ земель запасу сільськогосподарського призначення державної власності в межах території Веселинівської селищної ради Веселинівської ОТГ Веселинівського району Миколаївської області саме представниками ФГ Черемош . Однак, державним інспектором жодним чином не враховані докази, що передала вищезазначені земельні ділянки в тимчасове користування громадянам України ( ОСОБА_2 та ОСОБА_3 ) - Веселинівська селищна рада в особі селищного голови Румянцева Олександра Валерійовича, відповідно до актів тимчасового обміну земельними ділянками. Тобто, якщо і є факт порушення вимог статей 125 та 126 Земельного кодексу України, то вимоги щодо їх усунення необхідно пред`являти стороні (суб`єкту), яка їх вчинила передачу земельних ділянок, а саме Веселинівській селищній раді, Громадяни ОСОБА_2 та ОСОБА_3 вищезазначені земельні ділянки отримани від Веселинівської селищної ради в обмін на власні земельні ділянки, що були передані для випасання худоби жителям громади, передали в платне користування (оренду) ФГ Черемош , як орендарю, а тому вважає, що відсутній факт самовільного зайняття земельних ділянок державної власності з боку представника ФГ Черемош . Просить суд скасувати Постанову про накладення адміністративного стягнення від 05 серпня 2020 року за № 427-ДК/0225/По/08/01-20 про притягнення його до адміністративної відповідальності за ст. 53-1 КУпАП та накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу у розмірі 340 грн. з відшкодуванням матеріальної шкоди в сумі 5195 грн. 57 коп..

19 жовтня 2020 року до суду від представника відповідача Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області Колесник О. надійшов відзив на позовну заяву, в якому останній зазначив, що відповідно до вимог Земельного кодексу України, Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель , Про охорону земель , Положення про Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області, затвердженого наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 17.11.2016 року № 308 Про затвердження положень про територіальні органи Держгеокадастру в редакції наказу Держгеокадастру від 12.11.2019 року № 285 Про внесення змін до наказу Держгеокадастру від 17.11.2016 року № 308 та у зв`язку із листом мешканців смт. Веселинове в особі представника ініціативної групи ОСОБА_4 від 01.07.2020 року № б/н прийнято наказ від 14.07.2020 року № 427-ДК Про здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності. На виконання даного наказу державним інспектором ОСОБА_5 здійснено державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів шляхом проведення перевірки земельних ділянок загальною площею 20,0 га, розташованої в межах території Миколаївської сільської ради Веселинівського району Миколаївської області. Земельна ділянка загальною площею 4,2 га, яку громадяни ОСОБА_2 та ОСОБА_3 нібито отримали від Веселинівської селищної ради та передали ФГ Черемош є несформованою, право комунальної власності на земельну ділянку не зареєстровано. Укладання договорів оренди (суборенди) в порядку обміну правами користування земельними ділянками здійснюється відповідно до цивільного законодавства з урахуванням вимог, визначених Земельним кодексом України та Закону України Про оренду землі . Вони укладаються в письмовій формі і підлягають нотаріальному посвідченню та державній реєстрації у відповідності до вимог статей 125, 126 Земельного кодексу України. Згідно з якими право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. В свою чергу Головне управління, в силу вимог частини 4 статті 122 Земельного кодексу України та підпункту 13 пункту 4 Положення про Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області затвердженого Наказом Державної служби України з питань геодезії картографії та кадастру від 17.11.2016 року № 308(у редакції наказу Держгеокадастру від 20.02.2020 року № 53) є розпорядником земель державної власності сільськогосподарського призначення на території Миколаївської області та жодних правочинів стосовно вищевказаної земельної ділянки площею 4,2 га, яка стала об`єктом перевірки з Позивачем не укладено, тобто останній не набув права на цю земельну ділянку у порядку встановленому законодавством. Також позивачем не надано жодних документів, які б посвідчували факт державної реєстрації його права користування даною земельною ділянкою, що свідчить про порушення ним вимог статей 125, 126 Земельного кодексу України. Тобто, у позивача відсутнє право на використання земельної ділянки, яка стала об`єктом перевірки, до прийняття відповідним органом виконавчої влади чи органом місцевого самоврядування рішення про надання зазначеної земельної ділянки у користування (оренду) та подальше її оформлення у порядку, визначеному Законом України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

Вказане правопорушення було зафіксоване державним інспектором в акті перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки від 17.07.2020 № 427-ДК/0 369/АП/09/01/-20 та в акті обстеження земельної ділянки від 17.07.2020 № 427-ДК/0 203/АО/10/01/-20. Крім цього, позивачем пропущено строки подання скарги на постанову по справі про адміністративне правопорушення в судовому порядку. Просять у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 відмовити.

Позивач ОСОБА_1 в судовому засіданні позовні вимоги уточнив, а саме просить визнати неправомірною та скасувати постанову державного інспектора - головного спеціаліста відділу контролю за використанням та охороною земель у Березанському, Веселинівському, Миколаївському, Очаківському районах, містах Миколаєві та Очакові управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області Вєч А.А. про накладення адміністративного стягнення від 05 серпня 2020 року за № 427-ДК/0225/По/08/01-20 про притягнення голови ФГ Черемош ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 53-1 КУпАП та накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу у розмірі 340 грн..

Представниквідповідача Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області в судове засідання не з`явився, про день розгляду справи повідомлені належним чином.

Суд заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши письмові матеріали справи, встановив наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 217 КУпАП , посадові особи, уповноважені розглядати справи про адміністративні правопорушення, можуть накладати адміністративні стягнення, передбачені цим Кодексом, у межах наданих їм повноважень і лише під час виконання службових обов`язків.

Судом встановлено, що 17 липня 2020 року державним інспектором - головним спеціалістом відділу контролю за використанням та охороною земель у Березанському, Веселинівському, Миколаївському, Очаківському районах, містах Миколаєві та Очакові управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області Вєч А.А. було складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки № 427-ДК/0 369/АП/09/01/-20, де в результаті перевірки було встановлено: земельна ділянка площею 4,2 га пасовищ земель запасу сільськогосподарського призначення державної власності в межах території Веселинівської селищної ради Веселинівського ОТГ Веселинівського району Миколаївської області шляхом обробітку єдиним масивом з земельними ділянками з кадастровими номерами 4821755100:06:000:0080, 4821755100:06:000:0079 та іншими земельними ділянками, що перебувають в оренді ФГ Черемош . Обробіток вчинений представниками ФГ Черемош . На земельній ділянці зростає соняшник. В діях користувача вбачається самовільне зайняття земельної ділянки, що порушує вимоги ст.ст. 125, 126 Земельного кодексу України та підпадає під відповідальність згідно п. Б ч. 1 ст. 211 Земельного кодексу України. На земельній ділянці проводилась фотофіксація, заміри проведено за допомогою вимірювальної стрічки . (а.с.13-14).

17 липня 2020 року державним інспектором - головним спеціалістом відділу контролю за використанням та охороною земель у Березанському, Веселинівському, Миколаївському, Очаківському районах, містах Миколаєві та Очакові управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області Вєч А.А. було складено акт обстеження земельної ділянки № 427-ДК/0 203/АО/10/01/-2, а саме було обстежено земельну ділянку площею 4,2 га пасовищ земель запасу сільськогосподарського призначення державної власності в межах території Веселинівської селищної ради Веселинівського ОТГ Веселинівського району Миколаївської області. (а.с. 15)

27 липня 2020 року державним інспектором - головним спеціалістом відділу контролю за використанням та охороною земель у Березанському, Веселинівському, Миколаївському, Очаківському районах, містах Миколаєві та Очакові управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області Вєч А.А. було складено протокол про адміністративне правопорушення № 427-ДК/0 198П/07/01/-20 про те, що ОСОБА_1 порушено статті 125, 126 Земельного кодексу України, а саме встановлено 17 липня 2020 року самовільне зайняття земельної ділянки площею 4,2 га пасовищ земель запасу сільськогосподарського призначення державної власності в межах території Веселинівської селищної ради Веселинівського ОТГ Веселинівського району Миколаївської області шляхом обробітку єдиним масивом з земельними ділянками з кадастровими номерами 4821755100:06:000:0080, 4821755100:06:000:0079 та іншими земельними ділянками, що перебувають в оренді ФГ Черемош . Обробіток вчинений представниками ФГ Черемош . На земельній ділянці зростає соняшник. В діях користувача вбачається самовільне зайняття земельної ділянки, що порушує вимоги ст.ст. 125, 126 Земельного кодексу України та підпадає під відповідальність згідно п. Б ч.1 ст. 211 Земельного кодексу України. Порушенням спричинена шкода у розмірі 5195,57 грн. . (а.с.12 та на звороті).

05 серпня 2020 року державним інспектором - головним спеціалістом відділу контролю за використанням та охороною земель у Березанському, Веселинівському, Миколаївському, Очаківському районах, містах Миколаєві та Очакові управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області Вєч А.А. було винесено постанову за № 427-ДК/0225/По/08/01-20 про притягнення ОСОБА_1 - голову ФГ Черемош до адміністративної відповідальності за ст. 53-1 КУпАП та накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу у розмірі 340 грн..(а.с. 8-9).

Згідно ч. 1 ст. 283 КУпАП розглянувши справу про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить постанову по справі. Постанова повинна містити: найменування органу (прізвище, ім`я та по батькові, посада посадової особи), який виніс постанову; дату розгляду справи; відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім`я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування; опис обставин, установлених під час розгляду справи; зазначення нормативного акта, що передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення; прийняте у справі рішення.

11 серпня 2020 року позивачем ОСОБА_1 було оскаржено постанову за № 427-ДК/0225/По/08/01-20 від 05 серпня 2020 року до Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області, та 26 серпня 2020 року Головним управлінням Держгеокадастру у Миколаївській області було винесено рішення про залишення постанови без змін, а скаргу без задоволення.

В відзиві на позовну заяву представник відповідача Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області зазначив, що позивачем ОСОБА_1 було пропущено строки подання скарги на постанову по справі про адміністративне правопорушення в судовому порядку.

Статтею 122 КАК України передбачено, що позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Відповідно до ст. 289 КУпАП скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови.

З матеріалів позовної заяви вбачається, що позивачем позов було подано в межах строку звернення до суду, оскільки цей строк відраховується з 26 серпня 2020 року, тобто з дня винесення Головним управлінням Держгеокадастру у Миколаївській області рішення про залишення постанови без змін, а скарги без задоволення

Згідно ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Згідно ст. 251 КУпАП доказами у справі про адміністративні правопорушення є будь-які фактичні дані, на підставі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні, та інші обставини, що мають істотне значення для правильного вирішення справи.

Статтею 1 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель визначено, що самовільне зайняття земельної ділянки - будь - які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або у користування або за відсутністю вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.

Згідно рішення Веселинівської селищної ради Веселинівського району Миколаївської області (ХХХV сесія восьмого скликання) від 26 травня 2019 року № 161 Про проведення інвентаризації масиву земель сільськогосподарського призначення було вирішено провести інвентаризацію масиву земель сільськогосподарського призначення, розташованих в межах території Веселинівської селищної ради Веселинівського району Миколаївської області за межами населеного пункту орієнтовною площею 6,0 га (згідно даних графічних зображень) із земель запасу не наданих у власність чи користування комунальної власності, рекомендовано замовити в землевпорядній організації технічну документацію із землеустрою щодо проведення інвентаризації вказаного масиву земель сільськогосподарського призначення, за результатами проведення інвентаризації масиву земель сільськогосподарського призначення відомості про такий масив та про земельні ділянки, розташовані в ньому (у разі їх формування або за відсутності відомостей про них у Державному земельному кадастрі), внести відомості до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до статті 4 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень державній реєстрації прав підлягають: право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки.

Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 14.02.2020 року, індексний номер витягу: 200270066 вбачається, що між ФГ Черемош в особі голови ОСОБА_1 та ОСОБА_2 було укладено договір оренди землі площею 2 га, кадастровий номер 4821755100:06:000:0083, строк дії з 30.01.2020 року до 01.12.2039 року (а.с.18 та на звороті).

Відповідно до акту тимчасового обміну земельними ділянками від 16.03.2020 року - громадянин ОСОБА_2 , як власник земельної ділянки передає, а селищний голова Веселинівської селищної ради ОСОБА_6 приймає в тимчасове користування із 16 березня по 31 грудня 2020 року земельну ділянку площею 2 га (кадастровий номер 4821755100:06:000:0083); селищний голова Веселинівської селищної ради ОСОБА_6 передає, а громадянин ОСОБА_2 , як власник земельної ділянки, приймає в тимчасове користування із 16 березня по 31 грудня 2020 року земельну ділянку площею 2 га (без кадастрового номеру) - передана на інвентаризацію та межує із земельною ділянкою ОСОБА_7 (кадастровий номер 4821755100:06:000:0080). (а.с.16).

Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 17.02.2020 року, індексний номер витягу: 200567115 вбачається, що між ФГ Черемош в особі голови Граненка О.М. та ОСОБА_3 було укладено договір оренди землі площею 2 га, кадастровий номер 4821755100:06:000:0081, строк дії з 30.01.2020 року до 01.12.2039 року (а.с.21 та на звороті).

Відповідно до акту тимчасового обміну земельними ділянками від 16.03.2020 року - громадянин ОСОБА_3 , як власник земельної ділянки передає, а селищний голова Веселинівської селищної ради ОСОБА_6 приймає в тимчасове користування із 16 березня по 31 грудня 2020 року земельну ділянку площею 2 га (кадастровий номер 4821755100:06:000:0081); селищний голова Веселинівської селищної ради ОСОБА_6 передає, а громадянин ОСОБА_3 , як власник земельної ділянки, приймає в тимчасове користування із 16 березня по 31 грудня 2020 року земельну ділянку площею 2 га (без кадастрового номеру) - передана на інвентаризацію та межує із земельною ділянкою ОСОБА_7 (кадастровий номер 4821755100:06:000:0080). (а.с.19).

Згідно ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням визнається протиправна, винна дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Суд зазначає, що у вирішенні питання про наявність ознак самовільного зайняття земельної ділянки необхідно враховувати, що саме по собі користування земельною ділянкою без документів, що посвідчують права на неї, не є достатньою підставою для кваліфікації такого використання земельної ділянки як самовільного її зайняття. У вирішенні таких спорів необхідним є встановлення наявності у особи, в силу закону, права на отримання земельної ділянки у власність чи в користування. Отже, самовільне зайняття земельної ділянки є відмінним від користування земельною ділянкою за відсутності належним чином оформлених документів на неї.

Суд погоджується, що позивач користувався земельною ділянкою без відповідних правовстановлюючих документів, однак суд не погоджується про наявність у позивача дій спрямованих на самовільне зайняття земельної ділянки, тобто ознак складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 53-1 КУпАП.

Таким чином, суд не вбачає у діях позивача прямого умислу на самовільне зайняття (використання) земельної ділянки, а тому суд не погоджується з висновком державного інспектора про те, що вищезазначені земельні ділянки позивач використовує самовільно.

В даному випадку, дії позивача необхідно оцінювати не як самовільне зайняття земельної ділянки, а як використання земельної ділянки без правовстановлюючих документів, так як з суб`єктивного боку - самовільне зайняття земель є навмисним порушенням закону, спрямованим на заволодіння земельною ділянкою. Позивач використовує земельну ділянку без правовстановлюючих документів, оформлених у відповідності до вимог земельного законодавства в частині обміну земельними ділянками, але за наявноісті відповідного рішення органу місцевого самоврядування про їх обмін для користування, хоча і за відсутністю вчиненого належним чином правочину щодо такої земельної ділянки, відповідальність за що окремо не передбачена.

Відповідно до принципу презумпції, закріпленому в ст. 62 Конституції України , невинуватості щодо особи, яка підозрюється у вчиненні злочину або правопорушення, припускається невинність до того часу, поки її вину не буде доведено у порядку, передбаченому законодавством, і встановлено вироком суду, який набрав законної сили.

Європейський суд з прав людини, що у своєму рішенні від 10 лютого 1995 р. у справі "Аллене де Рібермон проти Франції" підкреслив, що сфера застосування принципу презумпції невинуватості є значно ширшою: він обов`язковий не лише для кримінального суду, який вирішує питання про обґрунтованість обвинувачення, а й для всіх інших органів держави.

В даному випадку відповідачем відповідно до вимог ст. 284 КУпАП по справі про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) винесено постанову про накладення адміністративного стягнення, яка і є предметом судового розгляду.

Відповідно до ст. 293 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді скарги на постанову по справі про адміністративне правопорушення перевіряє законність і обґрунтованість винесеної постанови і приймає одне з таких рішень: 1) залишає постанову без зміни, а скаргу без задоволення; 2) скасовує постанову і надсилає справу на новий розгляд; 3) скасовує постанову і закриває справу; 4) змінює захід стягнення в межах, передбачених нормативним актом про відповідальність за адміністративне правопорушення, з тим, однак, щоб стягнення не було посилено.

Виходячи з вищевказаного, постанова про притягнення позивача до адміністративної відповідальності є неправомірною та підлягає скасуванню.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241 - 246 КАС України, суд, -

У Х В А Л И В:

Позов ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення - задовольнити повністю.

Визнати неправомірною та скасувати постанову державного інспектора - головного спеціаліста відділу контролю за використанням та охороною земель у Березанському, Веселинівському, Миколаївському, Очаківському районах, містах Миколаєві та Очакові управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області Вєч А.А. про накладення адміністративного стягнення від 05 серпня 2020 року за № 427-ДК/0225/По/08/01-20 про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 53-1 КУпАП та накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу у розмірі 340 грн..

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляд справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 27 листопада 2020 року.

Суддя Веселинівського районного суду Миколївської областіА. О. Тустановський

СудВеселинівський районний суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення24.11.2020
Оприлюднено02.12.2020
Номер документу93197422
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —472/930/20

Рішення від 24.11.2020

Адміністративне

Веселинівський районний суд Миколаївської області

Тустановський А. О.

Постанова від 24.11.2020

Адміністративне

Веселинівський районний суд Миколаївської області

Тустановський А. О.

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Веселинівський районний суд Миколаївської області

Тустановський А. О.

Ухвала від 10.09.2020

Адміністративне

Веселинівський районний суд Миколаївської області

Тустановський А. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні