Рішення
від 30.11.2020 по справі 380/2417/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №380/2417/20

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 листопада 2020 року

Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Ланкевича А.З., розглянувши у письмовому провадженні в м.Львові за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до Ліцею №1 Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області про зупинення роботи будівлі до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки,-

в с т а н о в и в :

Позивач звернувся з позовом, в якому просить зупинити експлуатацію будівлі котельні та підвальних приміщень Ліцею №1 Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (оплумбовування) та відімкнення від джерел живлення.

Посилається на те, що посадовими особами Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки у двох будівлях Ліцею №1 Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області, за результатами якої складено акт від 27.12.2019 року №436. Під час проведення позапланового заходу на об`єктах відповідача було виявлено ряд порушень Правил пожежної безпеки в Україні затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 року (далі - Правила пожежної безпеки в Україні та/або ППБУ), Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс ЦЗ та/або КЦЗУ), Правил техногенної безпеки (далі - ПТБ) та низки інших нормативних актів. У зв`язку із тим, що вказані порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей і такі не були своєчасно усунені, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 30.03.2020 року позовну заяву і додані до неї документи повернуто позивачеві.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 30.06.2020 року скасовано ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 30.03.2020 року і направлено справу до суду першої інстанції для продовження розгляду.

Справа надійшла до Львівського окружного адміністративного суду 11.09.2020 року.

Ухвалою від 16.09.2020 року суд залишив зазначену позовну заяву без руху, а позивачу надав строк для усунення виявлених недоліків, а саме десять днів з дня вручення цієї ухвали. У встановлений строк позивач виконав ухвалу суду.

Ухвалою судді від 05.10.2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; з урахуванням клопотання позивача справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами. Копію вказаної ухвали вручено відповідачу 15.10.2020 року, однак, станом на момент розгляду цієї справи, відзив на адресу суду не надходив.

Дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

Ліцей №1 Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області зареєстрований, як юридична особа, 23.01.2004 року (місцезнаходження: вул.Мазепи, 2, село Зимна Вода, Пустомитівський район, Львівська область, 81110; код ЄДРПОУ: 22418823); основним видом економічної діяльності юридичної особи є загальна середня освіта.

У період з 16.12.2019 року по 27.12.2019 року, на підставі наказу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області від 11.12.2019 року №337 та посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю), посадовими особами позивача проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) суб`єкта господарювання - Ліцею №1 Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області - на предмет дотримання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

За результатами проведеного заходу державного нагляду (контролю) складено акт перевірки суб`єкта господарювання від 27.12.2019 року №436 (далі - акт перевірки від 27.12.2019 року), який відправлено рекомендованим листом на адресу відповідача.

Під час проведення позапланового заходу на об`єктах відповідача було виявлено ряд порушень Правил пожежної безпеки в Україні затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 року (далі - Правила пожежної безпеки в Україні та/або ППБУ), Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс ЦЗ та/або КЦЗУ), Правил техногенної безпеки (далі - ПТБ) та низки інших нормативних актів. Значна кількість з виявлених порушень пропонувалася відповідачу до виконання попереднім приписом про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки №24 від 21.03.2019 року, але станом на 27.12.2019 року вони не були усунуті.

У будівлі котельні та підвальних приміщеннях Ліцею №1 Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області позаплановим заходом були виявлені наступні порушення:

- будівля котельні:

1) під час експлуатації об`єкта допускається зниження класу вогнестійкості елементів заповнення прорізів у протипожежних перешкодах, а саме: приміщення котельні не відокремлено від приміщення оператора котельні протипожежними дверима з відповідною межею вогнестійкості;

2) не проведено заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання;

3) не проведено перевірку пристроїв від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів, які знаходяться біля котельні відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд ;

4) в приміщені оператора котельні дозволяється експлуатація лампи розжарювання зі знятим ковпаком (розсіювачем);

5) в приміщені оператора дозволяється підвішування лампи розжарювання безпосередньо на струмопровідні проводи;

6) відгалужувальні та з`єднувальні коробки у приміщеннях котельні не закриті кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів;

7) в приміщеннях котельні з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів здійснюється за допомогою скрутки;

8) при вході в приміщення котельні апарат встановлений на горючій основі;

9) не проведено технічне обслуговування наявних вогнегасників;

10) спеціальний пожежний щит у приміщені котельні не укомплектовано у відповідності до вимог, а саме: вогнегасники - 3 шт., ящик з піском - 1 шт., протипожежне покривало - 1 шт., багор або лом та гак - 2 шт., лопати - 2 шт., сокири - 2 шт.;

11) не проведено ідентифікацію потенційно небезпечного об`єкта;

- підвальні приміщення:

12) не проведено заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання;

13) у приміщеннях експлуатація електроустановок не відповідає вимогам Правил улаштування електроустановок;

14) дозволяється улаштування та експлуатація тимчасових електромереж;

15) дозволяється експлуатація кабелів і проводів з пошкодженою або такою, що в процесі експлуатації втратила захисні властивості, ізоляцією;

16) в приміщеннях дозволяється експлуатація ламп розжарювання зі знятими ковпаками (розсіювачами);

17) в приміщеннях дозволяється підвішування ламп розжарювання безпосередньо на струмопровідні проводи;

18) відгалужувальні та з`єднувальні коробки у приміщеннях не закриті кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів;

19) в приміщеннях з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів здійснюється за допомогою скрутки;

20) при вході в приміщення підвалу вимикач встановлений на горючій основі;

21) приміщення не забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками) згідно норм належності.

Зміст спірних правовідносин полягає в тому, що на переконання позивача подальша експлуатація будівлі котельні та підвальних приміщень Ліцею №1 Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області становить загрозу життю та/або здоров`ю людей, а тому є підстави для застосування до відповідача заходів реагування згідно зі ст.70 Кодексу цивільного захисту України. Наведене і зумовило позивача звернутися до суду з даним позовом.

Вказані обставини та зміст спірних правовідносин підтверджені наявними у справі доказами.

Вирішуючи спір, суд застосовує наступні норми права.

Згідно зі ст.3 Конституції України, людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України від 05.04.2007 року №877-V Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (далі - Закон №877-V).

Відповідно до ст.1 Закону №877-V, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Пунктом 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, яке затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 року №1052 (далі - Положення №1052), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Згідно з п.3 Положення №1052, основними завданнями ДСНС України є, зокрема, реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Відповідно до положень ст.64 КЦЗ України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Статтею 66 КЦЗ України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Абзацом 4 ч.1 ст.6 Закону №877-V визначено, що підставою для здійснення позапланових заходів є, серед іншого, перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю).

Відповідно до ч.7 ст.7 Закону №877-V, на підставі акту, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Згідно з п.12 ч.1 ст.67 КЦЗ України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

За приписами ч.2 ст.68 КЦЗ України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Положеннями ч.1 ст.70 КЦЗ України встановлено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема, недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій, неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання.

Відповідно до ч.2 ст.70 КЦЗ України, повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Зміст викладених правових норм дає підстави для висновку про те, що заходи реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг можуть бути застосовані лише на підставі рішення адміністративного суду, прийнятого за результатами розгляду звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки.

Вказані заходи реагування можуть бути застосовані з огляду на виявлені в ході контролюючого заходу порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей, які викладені в акті проведеного заходу державного нагляду (контролю).

Таким чином, захід реагування у вигляді зупинення експлуатації будівлі котельні та підвальних приміщень Ліцею до повного усунення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, вказаних в акті перевірки від 27.12.2019 року, є заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

27.10.2020 року від відповідача надійшла заява про часткове усунення порушень, встановлених під час проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю), а саме: на території Ліцею та в котельні укомплектовані пожежні щити; у приміщенні котельні встановлено відсутні ковпаки на лампах розжарення; з`єднувальні коробки закриті кришками; у підвальних приміщеннях замінено електропроводку та освітлення; при вході в підвал вимикач встановлено на негорючій основі.

Даючи оцінку фактам, викладеним у вказаній заяві, суд враховує, що такі свідчать про добросовісність намірів відповідача щодо вжиття відповідних заходів на виконання вимог акту перевірки, однак, не є підставою для незастосування певних заходів державного реагування, оскільки неусунуті порушення впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, і, як наслідок, можуть спричинити загрозу життю і здоров`ю людей (учнів, викладачів, персоналу тощо).

Суд наголошує на тому, що при обранні виключного заходу реагування у вигляді зупинення експлуатації будівлі котельні та підвальних приміщень Ліцею судом має враховуватися принцип співмірності обраного заходу реагування обсягу та ступеню тяжкості допущених порушень, а також дотримання справедливого балансу між інтересами відповідача і публічними інтересами.

Надаючи оцінку виявленим під час контролюючого заходу та відображеним у акті перевірки порушенням, суд дійшов висновку про те, що у сукупності неусунуті порушення відповідача у сфері пожежної і техногенної безпеки повинні кваліфікуватись як такі, що створюють реальну загрозу життю і здоров`ю учнів, викладачів, персоналу навчального закладу, так як можуть призвести до займання та розповсюдження вогню в приміщеннях вказаного закладу та невідворотних негативних наслідків.

Водночас суд звертає увагу, що у разі усунення недоліків в повному обсязі, виявлених Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, відповідач не позбавлений можливостей звернутись до суду з заявою про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), застосованих судом за результатом розгляду адміністративної справи.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 26.06.2018 року у справі №823/589/16 (провадження №К/9901/30861/18), від 05.12.2019 року у справі №805/1493/17-а (провадження №К/9901/45872/18) та від 10.09.2020 року у справі №620/1857/19 (провадження №К/9901/1451/20).

Крім того, слід вказати, що застосування заходів реагування у вигляді зупинення будівлі котельні та підвальних приміщень Ліцею №1 Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

При цьому, поняття загроза життю та/або здоров`ю людини є оціночним поняттям, яке лежить у сфері захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна, функція контролю (нагляду) за чим, зокрема, покладена на позивача, посадові особи якого володіють спеціальними знаннями у цій сфері.

Відповідно до ст.2 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, право кожного на життя охороняється законом. Цей припис зобов`язує державу вживати належних заходів для захисту життя осіб, які знаходиться під її юрисдикцією. Слід зазначити, що це зобов`язання повинно тлумачитися як таке, що застосовується в контексті будь-якої діяльності, публічної чи ні, в якій право на життя може бути поставлене під сумнів.

Недодержання суб`єктами господарювання вимог у сфері техногенної та пожежної безпеки призводить до невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій та, відповідно, ризику завдання шкоди життю і здоров`ю населення.

Виявлені порушення, зазначені в акті, безумовно можуть призвести до загибелі людей або ж нанесенню шкоди їх здоров`ю. Наявність таких порушень підтверджується матеріалами справи, а також не заперечується відповідачем. До того ж, відповідач не заперечував факт не виправлення усіх порушень, наведених в акті від 27.12.2019 року.

Таким чином, обставини, які стали підставою для звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування, не перестали існувати та не усунуті, враховуючи, що з моменту видання за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю) припису пройшло більше як 9 місяців.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. А, згідно ч.1 ст.90 цього ж Кодексу, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Беручи до уваги викладене, суд приходить висновку, що встановлення факту порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей та у подальшому можуть призвести до тяжких наслідків, є достатньою підставою для застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації будівлі котельні та підвальних приміщень Ліцею №1 Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області шляхом опечатування (оплумбовування) та відімкнення від джерел живлення. Таким чином, позовні вимоги Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області є обґрунтованими, підтверджуються наявними у справі доказами, тому даний позов підлягає задоволенню.

Водночас суд звертає увагу, що застосування заявлених заходів реагування є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті вищевказаних порушень.

Відповідно до ч.2 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України, підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 52, 72-77, 139, 241-246, 250, 262, підп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в :

позов задовольнити повністю.

Застосувати до Ліцею №1 Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області (місцезнаходження: вул.Мазепи, 2, село Зимна Вода, Пустомитівський район, Львівська область, 81110; код ЄДРПОУ: 22418823) заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді тимчасового зупинення експлуатації будівлі котельні та підвальних приміщень Ліцею №1 Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області шляхом опечатування (оплумбовування) та відімкнення від джерел живлення - до отримання Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (місцезнаходження: вул.Підвальна, 6, м.Львів, 79008; код ЄДРПОУ: 38627339) повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним викладених в акті перевірки від 27.12.2019 року №436 порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Суддя Ланкевич А.З.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.11.2020
Оприлюднено03.12.2020
Номер документу93204819
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/2417/20

Рішення від 30.11.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

Постанова від 30.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 18.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 18.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 08.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 30.03.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні