СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 листопада 2020 року Справа № 480/5782/20
Сумський окружний адміністративний суд у складі судді - Шаповала М.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/5782/20 за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 до Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
До Сумського окружного адміністративного суду звернулися ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 з позовною заявою до Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області, у якій просять суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення відповідача від 05.05.2020 "Про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки", яким відмовлено позивачам у наданні дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності загальної площею 9,5253 га, кадастровий номер 5922084500:04:001:2215;
- зобов`язати відповідача надати дозвіл ОСОБА_1 на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності загальної площею 9,5253 га, кадастровий номер 5922084500:04:001:2215, що знаходиться за межами населених пунктів на території Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області для подальшого отримання в приватну власність земельну ділянку орієнтовною площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства;
- зобов`язати відповідача надати дозвіл ОСОБА_2 на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності загальної площею 9,5253 га, кадастровий номер 5922084500:04:001:2215, що знаходиться за межами населених пунктів на території Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області для подальшого отримання в приватну власність земельну ділянку орієнтовною площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства;
- зобов`язати відповідача надати дозвіл ОСОБА_3 на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності загальної площею 9,5253 га, кадастровий номер 5922084500:04:001:2215, що знаходиться за межами населених пунктів на території Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області для подальшого отримання в приватну власність земельну ділянку орієнтовною площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства;
- зобов`язати відповідача надати дозвіл ОСОБА_4 на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності загальної площею 9,5253 га, кадастровий номер 5922084500:04:001:2215, що знаходиться за межами населених пунктів на території Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області для подальшого отримання в приватну власність земельну ділянку орієнтовною площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства;
- зобов`язати відповідача надати дозвіл ОСОБА_5 на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності загальної площею 9,5253 га, кадастровий номер 5922084500:04:001:2215, що знаходиться за межами населених пунктів на території Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області для подальшого отримання в приватну власність земельну ділянку орієнтовною площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства.
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивачі зазначили, що звернулися із клопотанням до відповідача про надання їм дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки, для ведення особистого селянського господарства, орієнтовною площею 2,0 га комунальної власності загальної площею 9,5253 га, кадастровий номер 5922084500:04:001:2215.
За результатом розгляду їх заяви, відповідач рішенням від 05.05.2020 відмовив у наданні такого дозволу. Підставою для відмови стало те, що бажана позивачами земельна ділянка виділена для сінокосіння та випасанням громадської худоби, а відтак надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки не узгоджується із положеннями статті 20 Земельного кодексу України.
На думку позивачів, наведенні підстави для відмови у наданні дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки суперечить нормам Земельного кодексу України, що і стало підставою для звернення з цим позовом до суду.
Ухвалою суду від 08.09.2020 вказану позовну заяву було залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви. Позивачами усунено недоліки позовної заяви у встановлений строк.
21.09.2020 ухвалою суду позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження, ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
Відповідачем подано відзив на позовну заяву, у якому останній заперечує щодо задоволення позовних вимог. Зокрема вказує, що 19.05.2017 зборами жителів с. Кошари Конотопського району Сумської області було вирішено клопотати перед сільської радою про створення громадських сіножатей і пасовищ та подальшого спільного платного їх використання жителями територіальної громади-власниками худоби, погоджено положення про громадські пасовища та уповноважено представника по організаційному забезпеченні виконання рішення зборів. Рішенням Кошарівської сільської ради від 22.05.2017 було затверджено положення про громадське пасовище. Рішення прийнято одноголосно. 13.11.2018 постійною комісією з питань планування бюджету, фінансів, агропромислового виробництва та державної регуляторної політики розглядались низка питань, одним з яких було "Про створення громадського пасовища", на що комісія прийняла рішення - рекомендувати черговій сесії сільської ради прийняти дане рішення.
Рішенням Кошарівської сільської ради 15.11.2018 "Про створення громадського пасовища", вирішено створити громадське пасовище загальною площею 40,3 га за рахунок земель державної власності, розташованих на території Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області.
Наголошує, що підставою для відмови у наданні дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Так, підставою для прийняття оскаржуваного рішення, яким відмовлено у наданні дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для передачі її у власність позивачам, став той факт, що вказана земельна ділянка відноситься до земель загального користування, а саме є громадським пасовищем. Позивачі звернулися із заявою про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо поділу земельної ділянки після прийняття рішення відповідачем про створення громадських пасовищ.
Вищенаведені обставини, вказують на те, що земельна ділянка, яку бажають отримати позивачі у власність, відноситься до земель загального користування та використовується для громадського пасовища с. Кошари Кошарівської сільської ради. Зауважує, що до членів територіальної громади с.Кошари позивачі не входять, а тому не зацікавлені в випасанні худоби та сінозаготівлі, оскільки проживають поза межами населеного пункту.
Вважає, що місце розташування земельної ділянки, зазначеної у заявах позивачів не відповідає вимогам чинного законодавства, що є підставою для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства згідно з ч.7 ст. 118 Земельного кодексу України.
Враховуючи вищевикладене, відповідач вважає доводи позивачів необґрунтованими, а позов таким, що не підлягає задоволенню.
Суд, вивчивши матеріали справи та оцінивши наявні у ній докази в їх сукупності відповідно до вимог ст. 90 КАС України, вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню на підставі наступного.
27.04.2020 позивачі звернулися із клопотанням до Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області, в якому просили надати їм дозвіл на розроблення технічної документації щодо земельної ділянки площею 9,5253 з кадастровим номером 5922084500:04:001:2215 на відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами населеного пункту на території Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області.
05.05.2020 Кошарівська сільська рада Конотопського району Сумської області рішенням "Про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки" відмовила ОСОБА_1 , ОСОБА_4 , ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_2 у наданні дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності загальною площею 9,5253 та кадастровий номер 5922084500:04:001:2215 в зв`язку з виділенням даної земельної ділянки для сінокосіння та випасання худоби.
Згідно з ч. 4 ст. 122 ЗК України центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.
Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами врегульований положеннями статті 118 ЗК України. Зокрема, частиною шостою цієї статті визначено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Як вже встановлено судом, 05.05.2020, за результатом розгляду клопотання позивачів, відповідач рішенням від 05.05.200 відмовив їм у наданні дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства. Мотивуючи відмову зазначив, що бажана позивачами земельна ділянка виділена для сінокосіння та випасанням громадської худоби, а відтак надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки не узгоджується із положеннями статті 20 Земельного кодексу України.
Згідно частини 7 статті 118 ЗК України орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Системний аналіз наведених норм дає підстави дійти висновку, що законом визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність і такими підставами можуть лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Суд наголошує, що перелік випадків, за наявності яких особі може бути відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою, є вичерпним. При цьому чинне законодавство не передбачає право суб`єкта владних повноважень відступати від положень статті 118 Земельного кодексу України.
Водночас, надаючи правову оцінку доводам відповідача про те, що бажана позивачами земельна ділянка, за рахунок якої вони бажають отримати дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки, є земельною ділянкою, яка відноситься до земель загального користування, а саме є громадським пасовищем, суд зазначає наступне.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про землеустрій" цільове призначення земельної ділянки - використання земельної ділянки за призначенням, визначеним на підставі документації із землеустрою у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до ч. 1 ст. 19 ЗК України землі України за основним цільовим призначенням поділяються на дев`ять категорій, серед яких землі сільськогосподарського призначення.
Частиною 1 ст. 20 ЗК України передбачено, що віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.
Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.
Отже, зміна цільового призначення земельних ділянок (тобто переведення земельної ділянки з однієї категорії, яка визначена ч. 1 ст. 19 ЗК України, в іншу) здійснюється за проектами землеустрою та з дотриманням відповідної процедури.
Згідно з ч. 2 ст. 22 ЗК України до земель сільськогосподарського призначення належать: а) сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги); б) несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель інших категорій, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо).
В силу положень п. "а" ч. 3 ст. 22 ЗК України громадянам землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
Отже, законом передбачено право громадян України на безоплатне набуття у власність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства із земель державної і комунальної власності сільськогосподарського призначення.
Згідно з ч.ч. 1-6 ст. 79-1 ЗК України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.
Формування земельних ділянок здійснюється: у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності; шляхом поділу чи об`єднання раніше сформованих земельних ділянок; шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, проектами землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, проектами землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; шляхом інвентаризації земель державної чи комунальної власності у випадках, передбачених законом; за проектами землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв).
Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.
Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
Формування земельних ділянок шляхом поділу та об`єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюються за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок.
Судом встановлено, що бажана до відведення земельна ділянка на території Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області є сформованою та їй присвоєно кадастровий номер кадастровий номер: 5922084500:04:001:2215.
Стаття 25 Закону України "Про землеустрій" визначає види документації із землеустрою, до яких, крім проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, належать, зокрема, технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); технічна документація із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок.
Частиною другою статті 55 Закону України "Про землеустрій" передбачено, що встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на основі технічної документації із землеустрою, якою визначається місцеположення поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Відповідно до ч. 1 ст. 123 ЗК України надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.
Таким чином, оскільки земельна ділянка є сформованою, їй присвоєно кадастровий номер, вона має площі і межі, у даному випадку підлягає застосуванню спеціальна норма, а саме ч. 6 ст. 79-1 ЗК України, за змістом якої формування земельних ділянок шляхом поділу та об`єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюються за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок.
Крім того, така підстава для відмови, як ненадання позивачами згоди власника земельної ділянки, суд вважає формальною та надмірною, оскільки в даному випадку, уповноваженим органом здійснювати розпорядження земельною ділянкою є Кошарівська сільська рада Конотопського району Сумської області, відтак, згода може бути надана відповідачем самостійно, у формі відповідного рішення.
Враховуючи вищевикладене, суд визнає, що відповідач з формальних та непередбачених законом підстав відмовив позивачам у наданні дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки, а тому рішення відповідача від 05.05.2020 "Про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки" є протиправним та підлягає скасуванню.
На підставі ч. 1 ст. 139 КАС України на користь позивачів належить стягнути понесені ними судові витрати зі сплаті судового збору.
Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 до Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області від 05.05.2020 "Про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки", яким відмовлено ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 у наданні дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності загальної площею 9,5253 га, кадастровий номер 5922084500:04:001:2215.
Зобов`язати Кошарівську сільську раду Конотопського району Сумської області надати дозвіл ОСОБА_1 на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності загальної площею 9,5253 га, кадастровий номер 5922084500:04:001:2215, що знаходиться за межами населених пунктів на території Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області для подальшого отримання в приватну власність земельну ділянку орієнтовною площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства.
Зобов`язати Кошарівську сільську раду Конотопського району Сумської області надати дозвіл ОСОБА_2 на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності загальної площею 9,5253 га, кадастровий номер 5922084500:04:001:2215, що знаходиться за межами населених пунктів на території Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області для подальшого отримання в приватну власність земельну ділянку орієнтовною площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства.
Зобов`язати Кошарівську сільську раду Конотопського району Сумської області надати дозвіл ОСОБА_3 на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності загальної площею 9,5253 га, кадастровий номер 5922084500:04:001:2215, що знаходиться за межами населених пунктів на території Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області для подальшого отримання в приватну власність земельну ділянку орієнтовною площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства.
Зобов`язати Кошарівську сільську раду Конотопського району Сумської області надати дозвіл ОСОБА_4 на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності загальної площею 9,5253 га, кадастровий номер 5922084500:04:001:2215, що знаходиться за межами населених пунктів на території Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області для подальшого отримання в приватну власність земельну ділянку орієнтовною площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства;
Зобов`язати Кошарівську сільську раду Конотопського району Сумської області надати дозвіл ОСОБА_5 на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності загальної площею 9,5253 га, кадастровий номер 5922084500:04:001:2215, що знаходиться за межами населених пунктів на території Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області для подальшого отримання в приватну власність земельну ділянку орієнтовною площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області (41666, Сумська область, Конотопський район, с. Кошари, вул. Центральна, 1, код ЄДРПОУ 04389182) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) витрати на оплату судового збору в сумі 1681,20 грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області (41666, Сумська область, Конотопський район, с. Кошари, вул. Центральна, 1, код ЄДРПОУ 04389182) на користь ОСОБА_3 ( АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 ) витрати на оплату судового збору в сумі 1681,20 грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області (41666, Сумська область, Конотопський район, с. Кошари, вул. Центральна, 1, код ЄДРПОУ 04389182) на користь ОСОБА_4 ( АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_3 ) витрати на оплату судового збору в сумі 1681,20 грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області (41666, Сумська область, Конотопський район, с. Кошари, вул. Центральна, 1, код ЄДРПОУ 04389182) на користь ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_4 ) витрати на оплату судового збору в сумі 1681,20 грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Кошарівської сільської ради Конотопського району Сумської області (41666, Сумська область, Конотопський район, с. Кошари, вул. Центральна, 1, код ЄДРПОУ 04389182) на користь ОСОБА_5 ( АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_5 ) витрати на оплату судового збору в сумі 1681,20 грн.
Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення. Апеляційні скарги до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подаються через Сумський окружний адміністративний суд.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя М.М. Шаповал
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.11.2020 |
Оприлюднено | 03.12.2020 |
Номер документу | 93236349 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
М.М. Шаповал
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні