Комінтернівський районний суд м.Харкова
Номер провадження № 1-кс/641/2372/2020 Справа № 641/283/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 грудня 2020 року слідчий суддя Комінтернівського районного суду м. Харкова ОСОБА_1
при секретарі ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Харкові клопотання прокурора Слобідського відділу Харківської місцевої прокуратури № 5 ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів за матеріалами досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020221070000007 від 16.01.2020 за ч. 3 ст. 191 КК України, -
В С Т А Н О В И В :
До суду надійшло вказане клопотання прокурора Слобідського відділу Харківської місцевої прокуратури № 5 ОСОБА_3 ..
В обґрунтування свого клопотання прокурор посилається на те, що протягом 2019 року ДО «Комбінат «Світанок» ІНФОРМАЦІЯ_1 проведено 4 державних закупівлі (перша 30.08.2019) на поточний та капітальний ремонти м`якої покрівлі складу №1, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , переможцем яких стало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 .
Моніторингом відкритого інтернет ресурсу веб-сайту Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстрована 13.06.2019, тобто приблизно за 2 місяці до оголошення про проведення тендеру.
Опрацюванням інтернет ресурсу ІНФОРМАЦІЯ_3 встановлено, що « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за час здійснення фінансово-господарської діяльності брало участь всього у 4 державних закупівлях, проведених ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 , будучи переможцем у всіх закупівлях. Засновником та директором є ОСОБА_4 .
Враховуючи те, що виявлення та документування фактів можливого привласнення службовими особами державних підприємств бюджетних коштів є пріоритетним на цей час та потребує вжиття спільних координаційних дій усіх правоохоронних органів, місцевою прокуратурою надано доручення Управлінню СБ України в Харківській області щодо встановлення усіх обставин кримінального правопорушення та осіб, які можуть бути до нього причетні.
Проведеними заходами встановлено, що ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 у період з серпня по грудень 2019 року перераховано грошові кошти на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на загальну суму понад 2 млн. грн., стосовно оплати:
-поточний ремонт м`якої покрівлі гаражу (літера И-1) за адресою: АДРЕСА_1 (на загальну суму 164 362 грн.;
-капітальний ремонт м`якої покрівлі промислового холодильника розташованого за адресою: АДРЕСА_1 на загальну суму 1747 794 грн.;
-поточний ремонт м`якої покрівлі складу №1 за адресою: АДРЕСА_1 на загальну суму 157 000 грн.
У ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зареєстроване у податкових органах 13.06.2019, тобто напередодні укладення відповідних договорів з ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 , при цьому жодних інших договірних зобов`язань до цього не мало. Для виконання вищезазначених робіт залучались підприємства, більшість з яких зареєстровані в Донецькій, Київській та Львівській областях.
Встановлено, що для виконання вищезазначених робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в тому числі, залучались наступні суб`єкти господарювання:
- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 ) понад 220 тис. грн.;
- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_3 , АДРЕСА_2 ) понад 145 тис. грн.;
- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_4 , АДРЕСА_3 ) понад 30 тис. грн.;
- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_5 , АДРЕСА_4 ) понад 48 тис. грн.
Також встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в період з жовтня по грудень 2019 року здійснювалась закупівля будівельних матеріалів у наступних суб`єктів господарювання:
-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 , зареєстроване в податкових органах 08.08.2019 адреса: АДРЕСА_5 ), закуплено товарів на загальну суму понад 485 тис. грн.;
-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 , зареєстроване в податкових органах 05.09.2019 адреса: АДРЕСА_6 ), закуплено товарів на загальну суму понад 320 тис. грн.;
-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 , зареєстроване в податкових органах 08.08.2019 адреса: АДРЕСА_7 ), закуплено товарів на загальну суму понад 54 тис. грн.;
-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 , зареєстроване в податкових органах 11.01.2019 в стані ліквідації з 01.11.2019, адреса: АДРЕСА_8 ), закуплено товарів на загальну суму понад 180 тис. грн.
За результатами аналізу фінансово-господарської діяльності вищевказаних суб`єктів господарювання встановлено, що будівельні матеріали вони не закупали та взагалі займаються торгівлею товарами народного вжитку, а також продуктами харчування.
За таких підстав місцевою прокуратурою наданні доручення до обласних Управлінь СБУ з метою проведення перевірки на предмет наявності ознак фіктивності в діяльності вищевказаних підприємств контрагентів.
Так, згідно відповіді на доручення ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях встановлено, що опитано ряд осіб, які повідомили, що за місцем реєстрації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », кожен з яких є субпідрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », вказані підприємства свою господарську діяльність не здійснюють, відповідні приміщення їм в оренду не передавались.
Враховуючи вищевикладене, є обґрунтовані підстави вважати, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » без відповідного на те погодження з ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 (що є істотною умовою договорів підряду) уклало ряд договорів субпідряду з підприємствами, що мають ознаки фіктивності, як наслідок відповідні роботи виконі не у повному обсязі та сумнівної якості.
Встановлено,що ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »(зареєстрованеу податковихорганах 13.06.2019,директор тазасновник ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_13 ,уродженка Полтавськоїобл.,м.Миргород,згідно данихподаткових органівприйнята напосаду директоралише 20.08.2019, разом з цим 13.08.2019 укладено договір №15/08 на виготовлення проектно кошторисної документації між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі генерального директора ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_4 та у подальшому 19.08.2019 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснено перерахування грошових коштів на загальну суму 89100 грн., як оплата за виготовлення проектно-кошторисної документації по об`єкту: «Капітальний ремонт м`якої покрівлі промислового холодильника розташованого за адресою: АДРЕСА_1 », що в свою чергу ставить під сумнів законність вказаних дій та правомірність їх наслідків.
Місцевою прокуратурою направлено відповідного листа до ІНФОРМАЦІЯ_14 щодо включення вищевказаних можливих порушень до планової перевірки ДО «Комбінат «Світанок» ІНФОРМАЦІЯ_1 та надання матеріалів, складених за її результатами, за наслідком розгляду якого до місцевої прокуратури направлено акт ревізії (перевірки), яким встановлено фінансових порушень в діяльності ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 на загальну суму 199,23 тис. грн., з яких близько 100 тис.грн. внаслідок завищення обсягів виконаних робіт. Слід зазначити, що перевірка проводилась без вимірювання фактично виконаних об`ємів робіт, виконаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та без відібрання зразків виконаних робіт, у зв`язку із забороною директора ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на вчинення таких дій.
Крім того, враховуючи те, що внаслідок можливих протиправних дій службових осіб ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » могли бути спричинені збитки інтересам держави, а також з метою повного і всебічного досудового розслідування, встановлення всіх обставин вчиненого кримінального правопорушення місцевою прокуратурою направлено лист голові ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо ініціювання питання проведення внутрішнього аудиту, який задоволено та призначено відповідний внутрішній аудит, за наслідком якого до місцевої прокуратури скеровано його висновок, в якому визначені факти допущених порушень службовими особами ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 під час укладання договірних відносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Зокрема встановлено, що під час укладання договору №85/19 від 01.10.2019 між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в тендерній документації істотною умовою є те, що учасник переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, однак ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » отримало вказаний дозвіл лише 02.10.2019, тобто після підписання відповідного договору, що є істотним порушенням умов тендерної документації.
Крім того, у висновках аудиту констатовано факт можливої зацікавленості відповідальних осіб ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 до підрядника, в особі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а також зазначено обґрунтовані сумніви, що процедури визначення цін для проведення вищевказаних тендерних закупівель.
З метою встановлення всіх обставин справи місцевою прокуратурою призначено проведення судової будівельно технічної експертизи виконання якої доручено експертам ІНФОРМАЦІЯ_15 .
Відповідно до висновків проведеної судової будівельно технічної експертизи від 18.11.2020 №6262-6265 встановлено, що різниця перевищення між вартістю робіт, відображених в акті приймання виконаних робіт №01 за грудень 2019 року від 17.12.2019 та фактично виконаними за договором №115/19 від 11.12.2019 між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на поточний ремонт м`якої покрівлі складу №1 за адресою: АДРЕСА_1 складає 46159, грн.
Різниця перевищення між вартістю робіт, відображених в актах приймання виконаних робіт №01 форми Кб-2в за жовтень 2019 від 22.10.2019, №02 форми Кб-2в за листопад 2019 року від 01.11.2019, №03 форм Кб-2в за листопад 2019 від 19.11.2019, №04 форм Кб-2в за грудень 2019 від 01.11.2019 та фактично виконаними за договором №85/19 від 01.10.2019 між між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на капітальний ремонт м`якої покрівлі промислового холодильника за адресою: АДРЕСА_1 , складає 728931,19 грн.
Разом з тим, з метою встановлення розміру спричинених ДО «Комбінат «Світанок» ІНФОРМАЦІЯ_1 збитків та проведення судової економічної експертизи виникла обґрунтована процесуальна необхідність у документальному підтвердженні факту перерахування грошових коштів від ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до вищевказаних контрагентів суб`єктів підприємницької діяльності в межах виконання вищевказаних тендерних закупівель.
Вивченням змісту вищевказаних договорів встановлено, що для проведення розрахунків за наслідком виконаних умов тендерних закупівель між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » використовували наступні розрахункові рахунки:
1)Державна організація « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ):
- НОМЕР_11 , відкритого у ІНФОРМАЦІЯ_16 (МФО НОМЕР_12 );
2)ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ):
- НОМЕР_13 відкритого у АТ КБ " ІНФОРМАЦІЯ_17 ", М.ХАРКIВ (МФО НОМЕР_14 ).
Прокурор вважає, що під час досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до документів, що містять банківську таємницю, та які зберігаються у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » ЄДРПОУ ( НОМЕР_15 ), МФО НОМЕР_16 за адресою: АДРЕСА_9 , щодо відкриття вказаних розрахункових рахунків, які використовувались платником при здійсненні фінансово-господарської діяльності, руху коштів на них з метою встановлення з метою встановлення розміру спричинених ДО «Комбінат «Світанок» Державного агентства резерву України збитків та проведення судової економічної експертизи.
Документи, що становлять банківську таємницю мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, зокрема доведеності фактів учинення протиправних дій посадовими особами вищевказаних суб`єктів господарської діяльності та інших причетних до кримінального правопорушення осіб, тобто відповідно до ст. 84 КПК України є процесуальними джерелами доказів, які можливо здобути лише за умови отримання до них тимчасового доступу на підставі ухвали суду.
Прокурор в судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання без його участі.
Представник АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » в судове засідання не з`явився, про місце, дату та час розгляду справи був повідомлений належним чином, причини неявки суду не повідомив.
Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, дійшов наступного.
Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Клопотання слідчого, яке надійшло до суду відповідає вимогам КПК України.
Згідно з ч. 5, 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Відповідно до п.п. 4, 5 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці яка міститься в речах і документах, належать конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю та відомості, які можуть становити банківську таємницю.
Слідчий суддявважає,що прокуроромдоведено,що вказаніу клопотаннідокументи перебуваютьу володінніАТ КБ« ІНФОРМАЦІЯ_17 » ЄДРПОУ( НОМЕР_15 ),МФО НОМЕР_16 за адресою: АДРЕСА_9 та тимчасовий доступ до них необхідний для подальшого розслідування кримінального провадження, що має значення для справи.
За таких обставин, слідчій суддя дійшов висновку, що клопотання прокурора обґрунтовано та підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст. 159-164, 166 КПК України,-
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання прокурора Слобідського відділу Харківської місцевої прокуратури № 5 ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів за матеріалами досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020221070000007від 16.01.2020за ч.3ст.191КК України - задовольнити.
Надати прокурорам Слобідського відділу Харківської місцевої прокуратури № 5 ОСОБА_6 , ОСОБА_3 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та слідчим Слобідського ВП ГУНП в Харківській області ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , дозвіл на здійснення тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом банківську таємницю з наданням можливості вилучення належним чином завірених копій документів, що перебувають у володінні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » ЄДРПОУ ( НОМЕР_15 ), МФО НОМЕР_16 за адресою: АДРЕСА_9 , а саме:
- виписок (у тому числі на електронному носію) у вигляді електронної таблиці (MS Exel, з можливістю застосування фільтрів) реєстру прибуткових та видаткових операцій по рахункам ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ):
НОМЕР_13 відкритого у АТ КБ " ІНФОРМАЦІЯ_17 ", М.ХАРКIВ (МФО НОМЕР_14 ); із зазначенням назви контрагента; код ЄДРПОУ контрагента; № рахунку контрагента; МФО банка контрагента; сума операції; призначення платежу; особа, яка підписала платіжний документ (для видаткових операцій) за період з 13.06.2019 по даний час (враховуючи необхідність встановлення або спростування факту часткового відшкодування завданих збитків з боку ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 ");
- виписки платіжних доручень з відображенням дати та часу (години, хвилини, секунди) отримання платіжних доручень, а також IP-адреси, з якої надійшло платіжне доручення;
- документів, що підтверджують зарахування та списання коштів по рахунку, у тому числі і документи, які створені у системі «Клієнт-банк», з розшифруванням додаткових реквізитів з платіжного документу за період з 13.06.2019 по даний час (враховуючи необхідність встановлення або спростування факту часткового відшкодування завданих збитків з боку ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 ");
- документів юридичної справи ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на відкриття вищевказаних розрахункових рахунків, в тому числі анкет, реєстраційних документів підприємства, наказів про призначення службових осіб, банківських карток із зразками їх підписів і відбитку печатки підприємства, договорів на обслуговування банківських рахунків, та всіх платіжних доручень та інших документів по операціях з гривною і валютою по розрахункових рахунках зазначеного підприємства, обов`язково зазначивши уповноважену особу на розпоряджання коштами розрахункових рахунків;
- договорів на встановлення системи «Банк-Клієнт», а також технічну документацію щодо проведення працівниками банку інсталяції на комп`ютер ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) вказаної системи, включаючи місце проведення вказаної операції та документів, які підтверджують факт видачі та отримання ключів доступу до системи «Клієнт - банк», всіх заяв та доручень від імені службових осіб підприємства;
- виписок за номерами телефонів, з яких проходило з`єднання системи «Банк-Клієнт» з комп`ютерів ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з банком та датами проведення вказаних з`єднань, включаючи години та хвилини за період з 13.06.2019 по даний час (враховуючи необхідність встановлення або спростування факту часткового відшкодування завданих збитків з боку ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 ");
- договорів, інших фінансових документів, у тому числі кредитних справ, які стали підставою для руху коштів по вищевказаним рахункам, що належать ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з 13.06.2019 по даний час (враховуючи необхідність встановлення або спростування факту часткового відшкодування завданих збитків з боку ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 ");
- карток зі зразками підпису та печатки уповноважених осіб, які у період часу з 13.06.2019 по даний час (враховуючи необхідність встановлення або спростування факту часткового відшкодування завданих збитків з боку ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 ");
- усіх наявних документів, що стали підставою для виготовлення та видачі платіжних, кредитних і інших карток та/або їх дублікатів, виданих банком у зв`язку з наявними банківськими по рахункам ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ):
НОМЕР_13 відкритого у АТ КБ " ІНФОРМАЦІЯ_17 ", М.ХАРКIВ (МФО НОМЕР_14 ), із зазначенням номеру картки, строку дії картки, повних даних особи, на ім`я якої видано картку або її дублікат і які використовувались/використовуються з 13.06.2019 по даний час;
- документів у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » ЄДРПОУ ( НОМЕР_15 ), на підставі яких, у разі наявності випадків, через касу банку в період з з 13.06.2019 по даний час видавались готівкові кошти представникам, уповноваженим особам з банківського рахунку ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ):
- НОМЕР_13 відкритого у АТ КБ " ІНФОРМАЦІЯ_17 ", М.ХАРКIВ (МФО НОМЕР_14 ), як-то видаткові ордери, заяви про видачу готівки, довіреності на осіб, корінці грошових (касових) чеків, інші документи.
Строк дії ухвали один місяць.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя- ОСОБА_1
Суд | Комінтернівський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 02.12.2020 |
Оприлюднено | 22.05.2024 |
Номер документу | 93250566 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Комінтернівський районний суд м.Харкова
Музиченко В. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні