Рішення
від 02.12.2020 по справі 420/2788/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/2788/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 грудня 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бутенко А.В., розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) до Приватного підприємства БЕРЕГ МРІЙ (67654, Одеська область, Біляївський район, с. Маяки, вул. Богачова, 86) про стягнення податкового боргу у розмірі 3555071,69 грн.,-

ВСТАНОВИВ :

Стислий зміст позовних вимог.

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Головного управління ДПС в Одеській області до Приватного підприємства БЕРЕГ МРІЙ , в якому, з урахування заяви про уточнення позовних вимог, просить суд:

- Стягнути з Приватного підприємства БЕРЕГ МРІЙ (ЄДРПОУ 34904926), а саме з усіх відкритих рахунків в банках, обслуговуючих підприємство на загальну суму 5 505 798 грн. 55 коп. по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (б/к 14010100) у розмірі 5 505 798 грн. 55 коп.. на бюджетний рахунок UА968999980000031112029015111, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 37913781, КБК 14010100, отримувач коштів УК у Біляївському р-ні/Біляївський р-н/14010100.

- Накласти арешт на кошти та інші цінності Приватного підприємства БЕРЕГ МРІЙ (ЄДРПОУ 34904926), що знаходяться у банку платника податків для стягнення податкового боргу у розмірі 5 505 798 грн. 55 коп.

Виклад позиції позивача .

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що станом на 17.08.2020 року, відповідно до розрахунку новоствореного податкового боргу, довідки-розрахунку новоствореної заборгованості до бюджету та інтегрованої картки платника (ІКП), податкова заборгованість ПП БЕРЕГ МРІЙ перед бюджетом з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) становить 5 505 798 грн. 55 коп.

Відзиву на позов від Відповідача не надходило.

Заяви, клопотання учасників справи.

18.08.2010 року, від представника Позивача надійшла уточнена позовна заява (а.с. 122-125).

16.09.2010 року, від представника Позивача надійшла уточнена позовна заява (а.с. 160-164).

Інших заяв чи клопотань від сторін, до суду не надходило.

Процесуальні дії вчинені судом.

Ухвалою суду від 07.04.2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін та зупинено провадження по справі № 420/7298/20 - до 03.06.2020 року до 11.30 години, у зв`язку із набуттям чинності з 01 серпня 2020 року постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року №641 Про встановлення карантину та застосування посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SАRS-CoV-2 .

Судом неодноразово призначались судові засідання із викликом сторін. 02.11.2020 року, сторони у судове засідання не прибули, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, а тому судом поновлено провадження у справі та згідно з ч. 9 ст. 205 КАС України, розгляд справи проведено в порядку письмового провадження.

Інші процесуальні дії судом не вчинялись.

Обставини справи.

Приватне підприємство "БЕРЕГ МРІЙ" (ПП БЕРЕГ МРІЙ , відповідач) зареєстроване Біляївською районною державною адміністрацією Одеської області від 08.02.2007 за №1 558 102 0000 000399, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

За даними Головного управління ДПС в Одеській області (далі - ГУ ДПС в Одеській області, Позивач) ПП БЕРЕГ МРІЙ перебуває на обліку як платник податків у Чорноморському авлінні, Біляївській ДПІ (Біляївський район) з 10.02.2007 року та зареєстроване за № 1799.

Судом встановлено, що станом на 17.08.2020 року, відповідно до розрахунку новоствореного податкового боргу, довідки-розрахунку новоствореної заборгованості до бюджету та інтегрованої картки платника (ІКП), податкова заборгованість ПП БЕРЕГ МРІЙ перед бюджетом з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)становить 5 505 798 грн. 55 коп.

Заборгованість по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт,послуг) виникла в результаті:

- уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок №9086199848 за 01.12.2018 року на загальну суму 4 242 335 грн. 00 коп. (основний платіж -4 118 772 грн. 00 коп., штрафна санкція - 123 563 грн. 00 коп.);

- податкової декларації з податку на додану вартість №9102345721 від 16.05.2019 на загальну суму 1 590 грн. 00 коп. (основний платіж);,

- проведення перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та прийняття акту №2881/15-32-53-06/34904926 від 05.06.2019 року, на підставі якого винесене податкове повідомлення-рішення №0151815306 від 16.07.2019 року на загальну суму 54 896 грн. 45 коп. (штрафна санкція);

- проведення перевірки своєчасності сплати податку на додану вартість та прийняття акту №3081/15-32-53-06/34904926 від 19.06.2019 року, на підставі якого винесене податкове повідомлення-рішення №0215255306 від 09.09.2019 року на загальну суму 0 грн. ЗО коп. (штрафна санкція);

- проведення перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та прийняття акту №4057/15-32-53-06/34904926 від 23.07.2019 року, на підставі якого винесене податкове повідомлення-рішення №0190665306 від 18.08.2019 року на загальну суму 13 401 грн. 60 коп. (штрафна санкція);

- проведення камеральної перевірки даних, податкової звітності з податку на додану вартість та прийняття акту №435/15-32-53-04/34904926 від 02.10.2019 року, на підставі якого винесене податкове повідомлення-рішення №0238115304 від 03.10.2019 року на загальну суму 170 грн. 00 коп. (штрафна санкція);

- проведення перевірки своєчасності сплати податку на додану вартість та прийняття акту №4318/15-32-53-06/34904926 від 15.08.2019 року, на підставі якого винесені податкові повідомлення-рішення:

- №0260215304 від 25.10.2019 року на загальну суму 83 417 грн. 80 коп. (штрафна санкція);

- №0260205304 від 25.10.2019 року на загальну суму 46 100 грн. 00 коп. (штрафна санкція);

- №0260175304 від 25.10.2019 року на загальну суму 320 грн. 00 коп. (штрафна санкція);

- проведення перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та прийняття акту №35/15-32-53-04/34904926 від 09.09.2019 року, на підставі якого винесене податкове повідомлення-рішення № 0258815304 від 24.10.2019 року на загальну суму 41 839 грн. 20 коп. (штрафна санкція);

- уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок №9002632498 за 01.04. 2019 року на загальну суму 1 479 грн. 00 коп. (основний платіж);

- уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок №9003038795 від 21.01.2020 року на загальну суму 44 грн. 00 коп. (штрафна санкція);

- уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок №9003772903 за 01.03.2019 року на загальну суму 25 701 грн. 00 коп. (основний платіж - 24 952 грн. 00 коп., штрафна санкція - 749 грн. 00 коп.);

- уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок №9003878353 за 01.07.2018 року на загальну суму 39 914 грн. 00 коп. (основний платіж - 38 751 грн. 00 коп., штрафна санкція -11 грн. 00 коп.);

- проведення перевірки своєчасності стати податку на додану вартість та прийняття акту №1309/15-32-53-04/34904926 від 06.12.2019 року, на підставі якого винесене податкове повідомлення-рішення №0019755304 від 14.02.2020 року на загальну суму 38 932 грн. 04 коп. (штрафна санкція);

- проведення перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та прийняття акту №1499/15-32-53-06/34904926 від 22.04.2019 року, на підставі якого винесене податкове повідомлення-рішення № 0122665306 від 07.06.2019 року на загальну суму 1 898 663 грн. 82 коп. (штрафна санкція);

- проведення перевірки своєчасності сплати податку на додану вартість та прийняття акту №530/15-32-53-04/34904926 від 13.02.2020 року, на підставі якого винесене податкове повідомлення-рішення №0047315304 від 30.03.2020 року на загальну суму 13 131 грн. 00 коп. (штрафна санкція);

Також, платнику податків була нарахована пеня на загальну суму - 51 120 грн. 94 коп., відповідно до ст.129 Податкового кодексу України та ч.4 гл.2 розділу III Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов 'язкове державне соціальне страхування затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 № 422.

Також, платником зараховано від 'ємного значення у зменшення боргу:

- податковою декларацією №9131600410 за 01.05.2019 на загальну суму 417 089 грн. 00 коп. (основний платіж);

- податковою декларацією №9158805881 за 01.06.2019 на загальну суму 230 500 грн. 00 коп. (основний платіж);

- податковою декларацією №9227647857 за 01.08.2019 на загальну суму 180 000 грн. 00 коп. (основний платіж).

Загальна заборгованість: 4118 772 грн. 00 коп. (основний платіж) + 123 563 грн. 00 коп. (штрафна санкція) + 0 грн. 01 коп. (пеня) + 0 грн. 13 коп. (пеня) + 21 грн. 35 коп. (пеня)+ 1 590 грн. 00 коп. (основний платіж) + 10 198 грн. 68 коп. (пеня) + 9 160 грн. 01 коп. (пеня) + 55 грн. 94 коп. (пеня) + 13 204 грн. 11 коп. (пеня) + 1 013 грн. 38 коп. (пеня) + 12 грн. 85 коп. (пеня) + суму 54 896 грн. 45 коп. (штрафна санкція) + 0 грн. ЗО коп. (штрафна санкція) + 13 401 грн. 60 коп. (штрафна санкція) + 170 грн. 00 коп. (штрафна санкція) + 83 417 грн. 80 коп. (штрафна санкція)+ 46 100 грн.00 коп. (штрафна санкція) + 320 грн. 00 коп. (штрафна санкція) + 41 839 грн. 20 коп. (штрафна санкція) + 1 479 грн. 00 коп. (основний платіж) + 8 грн. 85 коп. (пеня) + 90 грн. 35 коп. (пеня) + 44 грн. 00 коп. (штрафна санкція) + 24 952 грн. 00 коп. (основний платіж) + 38 751 грн. 00 коп. (основний платіж) + 749 грн. 00 коп. (штрафна санкція) + 1 163 грн. 00 коп. (штрафна санкція) + 1891 грн. 35 коп. (пеня) + 7 524 грн. 80 коп. (пеня) + 178 грн. 98 коп. (пеня) + 3 019 грн. 51 коп. (пеня) + 4 374 грн. 49 коп. (пеня) + 366 грн. 15 коп. (пеня) +38 932 грн. 04 коп. (штрафна санкція) = 1 898 663 грн. 82 коп. (штрафна санкція) + 13 131 грн. 00 коп. (штрафна санкція) - 13 7 750 грн. 40 коп. (переплата на початок нарахувань) - 81 918 грн. 20 коп. (сплата) - 417 089 грн. 00 коп. (зменшено від`ємним значенням) - 230 500 грн. 00 коп. (зменшено від`ємним значенням) - 180 000 грн. 00 коп. (зменшено від 'ємним значенням) = 5 505 798 грн. 55 коп.

Джерела права й акти їх застосування.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

В силу ч. 2 ст. 124 Конституції України, юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.

Відповідно до п. п. 14.1.175. п.14.1 ст.14 ПК України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

В силу статті 15 Податкового кодексу України, відповідач є платником податків і зборів.

Податковий кодекс України, регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до п.15.1 ст. 15 ПК України, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

П.п. 20.1.33 ст. 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи право звертатися до суду щодо накладення арешту на кошти та інші цінності, що знаходяться у банку, платника податків, який має податковий борг, у разі якщо у такого платника податків відсутнє майно та/або його балансова вартість менша ніж суми податкового боргу, та/або таке майно не може бути джерелом погашення податкового боргу.

Згідно з п. п. 20.1.34. п. 20.1. ст. 20 ПК України, контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення контролюючого органу підписується його керівником та скріплюється гербовою печаткою контролюючого органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до п. 36.1 ст. 36 ПК України, податковим обов`язком визнається обов`язок платника податків обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Крім того, пунктом 36.5. ст.36 ПК України, встановлено, що відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов`язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим Кодексом або законами з питань митної справи.

Пунктом 54.1. ст. 54 ПК України передбачено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Так, відповідно до п. 58.3. ст. 58 ПК України, податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення. У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення- рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Згідно з п. 59.1. ст. 59 ПК України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до п.59.5 ст.59 ПК України, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

Згідно пункту 87.2 статті 87 ПК України, джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Підстави та порядок застосування податкової застави контролюючими органами врегульовано ст. 88 - 90, 92, 93 та 100 глави 9 розділу II Податкового кодексу України та Наказом Міністерства фінансів України від 16.06.2017 № 586 Про затвердження Порядку застосування податкової застави контролюючими органами .

Пунктами 88.1 та 88.2 статті 88 ПУ України встановлено, що з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов`язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу. Право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення.

Згідно з п.п. 89.1.2. п. 89.1. ст. 89 ПК України, у разі несплати у строки, встановлені Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної контролюючим органом, у податкового органу виникає право податкової застави з дня виникнення податкового боргу.

Відповідно до пунктів 89.3 та 89.4 статті 89 ПК України, майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису. До акта опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу. Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника контролюючого органу, яке пред`являється платнику податків, що має податковий борг.

Пунктом 95.2 ст. 95 ПК України встановлено, що стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Також, п. 95.3 ст. 95 цього Кодексу передбачено, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Висновки суду.

Судом встановлено, що у зв`язку з несплатою Відповідачем заборгованості податковим органом було винесено податкову вимогу форми Ю №35431-53 від 07.05.2019 року, яку 28.10.2019 року було направлено на адресу ПП БЕРЕГ МРІЙ .

Докази сплати суми податкового боргу на час розгляду справи відповідачем не надані, а позивач зазначає про несплату.

Ухвала суду від 07.04.2020 року та виклики у судові засідання, направлялись відповідачу на поштову адресу Відповідача, проте повертались до суду з відповідною відміткою пошти - за закінченням терміну зберігання .

Крім того, суд зазначає, що Позивач скористався своїм правом та відповідно до ст. 89 розділу II Податкового кодексу України прийняв рішення про опис майна платника у податкову заставу від 25.11.2019 року №5/11/15-32-23-09.

На підставі вищезазначеного рішення про опис майна у податкову заставу, був складений акт опису майна ПП БЕРЕГ МРІЙ №19/15-32 від 27.11.2019 року, яким описано інше майно, на яке платник податків набуде право власності у майбутньому, до погашення податкового боргу в повному обсязі (копія акту додається).

Також, складено акт про відсутність майна № б/н від 27.11.2019 року, яким встановлено, що при проведенні перевірки майна не встановлено, (копія акту додається).

Відповідно до фінансової звітності малого підприємства Додатку 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 Спрощена фінансова звітність станом на 30.06.2020 року у підприємства майно, яке може бути предметом податкової застави дорівнює 0,1 тис. грн., що не достатньо для погашення податкового боргу.

Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно об`єкти нерухомості у Відповідача відсутні.

Тобто, у платника податків відсутнє майно, яке бути джерелом погашення податкового боргу.

Приймаючи до уваги викладене, оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги обґрунтовані, документально підтверджені, відповідають чинному законодавству, отже підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу (ч. 1 ст. 77 КАС України).

Згідно зі ст. 242 КАС України, судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Керуючись статтями 2, 5-9, 77, 90, 189, 242 - 246, 263 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) до Приватного підприємства БЕРЕГ МРІЙ (67654, Одеська область, Біляївський район, с. Маяки, вул. Богачова, 86) - задовольнити.

Стягнути з Приватного підприємства БЕРЕГ МРІЙ (ЄДРПОУ 34904926), а саме з усіх відкритих рахунків в банках, обслуговуючих підприємство на загальну суму 5 505 798 грн. 55 коп. по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (б/к 14010100) у розмірі 5 505 798 грн. 55 коп.. на бюджетний рахунок UА968999980000031112029015111, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 37913781, КБК 14010100, отримувач коштів УК у Біляївському р-ні/Біляївський р-н/14010100.

Накласти арешт на кошти та інші цінності Приватного підприємства БЕРЕГ МРІЙ (ЄДРПОУ 34904926), що знаходяться у банку платника податків для стягнення податкового боргу у розмірі 5 505 798 грн. 55 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги до суду першої інстанції в 30-денний строк з дня складення повного судового рішення.

Суддя Бутенко А.В.

.

Дата ухвалення рішення02.12.2020
Оприлюднено04.12.2020
Номер документу93264888
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення податкового боргу у розмірі 3555071,69 грн

Судовий реєстр по справі —420/2788/20

Рішення від 02.12.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А.В.

Ухвала від 07.04.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні