Постанова
від 03.12.2020 по справі 533/956/20
КОЗЕЛЬЩИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

03.12.2020 року КОЗЕЛЬЩИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 533/956/20

Провадження № 3/533/422/20

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 грудня 2020 року селище Козельщина

Суддя Козельщинського районного суду Полтавської області Козир В.П., за участю секретаря судового засідання Кругловецького Ю.В., прокурора Єрохова Р.С., особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, ОСОБА_1 , розглянувши матеріали, які надійшли від Управління стратегічних розслідувань в Полтавській області Департаменту стратегічних розслідувань НП України про притягнення до адміністративної відповідальності,

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженка село Землянки, Глобинський район, Полтавська область, громадянка України, проживає та зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , працює на посаді спеціаліст-землевпорядник у відділі земельних ресурсів Козельщинської селищної ради, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , до адміністративної відповідальності протягом року не притягувалася,

за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 , працюючи спеціалістом-землевпорядником відділу земельних ресурсів Козельщинської селищної ради Козельщинського району, та будучи відповідно до підпункту в пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції посадовою особою місцевого самоврядування, тобто суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язані з корупцією, в порушення вимог ст. 45 Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування Закону України Про запобігання корупції , без поважних причин, несвоєчасно, тобто після встановленого терміну декларування до 01.04.2019, подала щорічну декларацію за 2018 рік особи, уповноваженої на виконання функції держави або місцевого самоврядування, а саме: о 11 годині 50 хвилин 07.10.2020, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Громадянка ОСОБА_1 в судовому засіданні 28.10.2020 вину свою не визнала та пояснила, що подавала вчасно щорічну декларацію за 2018 рік приблизно 15 січня 2019 року за допомогою працівників Центру безоплатної правової допомоги, зокрема ОСОБА_2 . Після цього змінила адресу електронної пошти та електронний ключ та не змогла здійснити перевірку поданої нею декларації. Вважає, що подавала декларацію своєчасно ще до 01 квітня 2019 року. У 2020 році вона по новому реєструвалася на сайті НАЗК та повторно подала декларацію за 2018 рік, дізнавшись, що відносно неї проводиться перевірка.

Прокурор під час судового засідання 28.10.2020 заявив клопотання про витребування від НАЗК інформацію про послідовність дій, що вчинялись ОСОБА_1 у Єдиному державному реєстрі електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період з 01.01.2019 по 01.04.2019; відомості про зміну ОСОБА_1 адреси електронної пошти, що використовувалася ОСОБА_1 для подачі електронної декларації за період 01.01.2019 по 07.10.2020; витребування з відділу "Козельщинське бюро правової допомоги" інформації про надання ними правової допомоги ОСОБА_1 , що полягала у заповненні та поданні від її імені електронної декларації на сайті НАЗК за період з 01.01.2019 по 01.04.2019, а також викликати у якості свідка фахівця відділу "Козельщинське бюро правової допомоги" ОСОБА_3 з метою підтвердження або спростування пояснень ОСОБА_1 про подання нею декларації у строки, встановлені законом.

Постановою судді від 28.10.2020 клопотання прокурора задоволено та витребувано від НАЗК інформацію про послідовність дій, що вчинялись ОСОБА_1 у Єдиному державному реєстрі електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (надалі по тексту постанови - ЄДРЕД або Єдиний державний реєстр декларацій) за період з 01.01.2019 по 01.04.2019; відомості про зміну ОСОБА_1 адреси електронної пошти, що використовувалася ОСОБА_1 для подачі електронної декларації за період 01.01.2019 по 07.10.2020; а також витребувано з відділу Козельщинське бюро правової допомоги інформацію про факти надання працівниками ОСОБА_1 правової допомоги, що полягала у заповненні та поданні від її імені електронної декларації на сайті НАЗК за період з 01.01.2019 по 01.04.2019, та викликано свідка - ОСОБА_2 .

Суд, вислухавши пояснення ОСОБА_1 , думку прокурора та дослідивши письмові матеріали адміністративної справи, встановив таке.

Відповідно до підпункту в пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції суб`єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування, що прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Відповідно до ч. 1 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції , особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному вебсайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Частиною 1 ст. 172-6 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Відповідно до ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

На виконання постанови судді Управління проведення спеціальних перевірок та моніторингу способу життя НАЗК листом від 28.10.2020 № 533/956/20/7078/2020 повідомило, що за період з 01.01.2019 - 01.04.2019 ОСОБА_1 ніяких дій в інформаційно-телекомунікаційній системі Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування не вчиняла. Під час реєстрації в Єдиному державному реєстрі декларацій ОСОБА_1 вказала електронну адресу: ІНФОРМАЦІЯ_2 та зміна електронної пошти технічною допомогою з питань заповнення е-декларацій не логується в діях користувача.

Кременчуцьким місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги, на виконання постанови судді, повідомлено, що відповідно до комплексної правової допомоги та журналу реєстрації консультацій громадян відділу Козельщинське бюро правової допомоги в період з 01.01.2019 по 01.04.2019 ОСОБА_1 не зверталася до вищевказаного бюро для отримання безоплатної первинної правової допомоги та безоплатної вторинної правової допомоги.

Допитаний у судовому засіданні свідок ОСОБА_3 , яка займає посаду начальника відділу Козельщинське бюро правової допомоги Кременчуцького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, пояснила, що ОСОБА_1 неодноразово зверталася за правовою допомогою з метою заповнення та подання декларації, але за період з 01.01.2019 по 31.03.2019 жодного разу не зверталася, допомога у заповненні та подачі е-декларації за 2018 рік центром з надання безоплатної правової допомоги їй не надавалася.

Отже суд відхиляє доводи ОСОБА_1 про своєчасне подання нею декларації та вважає їх безпідставними, не підтвердженими жодними доказами та спрямованими на ухилення від відповідальності.

Ураховуючи вищевикладене, суд вважає, що в діях громадянки ОСОБА_1 міститься склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, оскільки остання будучи посадовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником відділу земельних ресурсів Козельщинської селищної ради Козельщинського району, несвоєчасно, без поважних причин, тобто після встановленого терміну декларування до 01.04.2019, а саме 07.10.2020 року о 11 годині 50 хвилин, подала на офіційний вебсайт Національного агентства з питань запобігання корупції щорічну декларацію за 2018 рік, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Обираючи вид стягнення правопорушникові суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, ступінь його вини та майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Обставини, що пом`якшують відповідальність, судом не встановлено.

Обставини, що обтяжують відповідальність, судом не встановлено.

Ураховуючи викладене, зважаючи на той факт, що особа вперше притягується до адміністративної відповідальності, суд вважає за необхідне застосувати відносно ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді мінімального штрафу у розмірі п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, передбаченого санкцією ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Зазначене покарання, на думку суду, у виді мінімального розміру штрафу є необхідним та буде достатнім для запобігання вчинення особою нових адміністративних правопорушень.

Відповідно до ч. 5 ст. 4 Закону України Про судовий збір у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення стягується судовий збір у розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що на день винесення постанови становить 420 грн 40 коп.

На підставі викладеного, керуючись статтями 24, 40-1, ч. 1 ст.172-6, ст. 276-279, 280, 283-285, 287-289КУпАП, суддя

П О С Т А Н О В И В :

Визнати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, та застосувати відносно неї адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на користь держави, що становить 850,00 грн.

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір в сумі 420 грн 40 коп.

Реквізити сплати штрафу: отримувач коштів Козельщин. УК/Козельщин. р-н/21081100, код отримувача (ЄДРПОУ) 37812571, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО) 899998, номер рахунку (IBAN) UА308999980313070106000016189, Код класифікації доходів бюджету 21081100. Адміністративні штрафи та інші санкції .

Реквізити сплати судового збору: отримувач коштів ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача (IBAN) UА908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету 22030106 Судовий збір .

Строк пред`явлення постанови до виконання: протягом трьох місяців з дня винесення постанови, а при оскарженні - постанова підлягає виконанню після залишення скарги без задоволення.

Роз`яснити особі, що штраф має бути сплачений не пізніше як через 15 днів з дня отримання постанови із наданням відповідної квитанції про сплату штрафу до канцелярії суду, у разі несплати добровільно штрафу протягом 15 днів з дня вручення копії постанови, при примусовому виконанні постанови суду згідно ч. 2 ст. 308 КУпАП, штраф підлягатиме стягненню у подвійному розмірі.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови шляхом подання апеляційної скарги до Полтавського апеляційного суду через Козельщинський районний суд Полтавської області.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Суддя В.П. Козир

Дата ухвалення рішення03.12.2020
Оприлюднено04.12.2020
Номер документу93275096
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —533/956/20

Постанова від 03.12.2020

Адмінправопорушення

Козельщинський районний суд Полтавської області

Козир В. П.

Постанова від 28.10.2020

Адмінправопорушення

Козельщинський районний суд Полтавської області

Козир В. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні