Ухвала
від 02.12.2020 по справі 569/14125/20
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 569/14125/20

1-кс/569/5962/20

УХВАЛА

02 грудня 2020 рокум. Рівне

Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в м. Рівне клопотання старшого слідчого з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління ГУ ДФС у Рівненській області ОСОБА_3 , (далі слідчий), погоджене прокурором відділу Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_4 в рамках кримінального провадження №32020180000000036 від 11.08.2020 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст. 212 КК України (далі це ж кримінальне провадження) про тимчасовий доступ до речей і документів (інформації), -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий у клопотанні вказує, що досудове розслідування кримінального провадження здійснюється за фактом ухилення від сплати податків у великих розмірах службовими особами ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Із матеріалів кримінального провадження вбачається, що відповідно до ст. 75, 78, 82 глави 8 розділу II Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-УІ, із змінами та доповненнями, на підставі наказів ІНФОРМАЦІЯ_2 від 06.11.2018 р. № 2732, від 14.11.2018 р. № 2811 проведена позапланова виїзна документальна перевірка ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2015 р. по 06.11.2018 р., відповідно до затвердженого плану (переліку питань) документальної перевірки.

Перевірку проведено з відома голови комісії з припинення ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - ОСОБА_5 , в присутності члена комісії з припинення ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - ОСОБА_6 ..

У період, за який проводилась перевірка, відповідальним за фінансово-господарську діяльність суб`єкта господарювання були: начальник ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » - ОСОБА_7 (РНОКПП - НОМЕР_2 ) за період з 01.10.2014 згідно з розпорядження Рівненського міського голови №208-ОС від 01.10.2014 по 28.09.2015 р.р. (розпорядження№200-ОС від 28.09.2015); начальник ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_3 ) за період з 03.12.2015 за контрактом (розпорядження №242-ОС) від 02.12.2015 р.) по 02.12.2016 р. (звільнений згідно наказу №292-ОС від 02.12.2016 р.); начальник ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_4 ) за період з 02.12.2016 (розпорядження №322-ОС від 02.12.2016 р.) по 14.06.2018 р.;головний бухгалтер ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_5 ) звільнена згідно наказу №19 від 25.03.2015 р.; головний бухгалтер ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_6 ) за період з березня 2015 року, звільнена згідно наказу №66 від 29.06.2018 року.

По результатам проведеної позапланової документальної перевірки працівниками ІНФОРМАЦІЯ_2 виявлено порушення (акт від 22.11.2018 року №2558/17-00-14-03/31479193), у зв`язку з чим було винесені податкові повідомлення-рішення № 0011291403 від 23.12.2018 р.; № 0011301403 від13.12.2018 р.; №0002881305 від 10.12.2018 р., а саме встановлено порушення: п.44.1, п.44.2, п.44.6 ст.44 розділу І, пп.134.1.1 п.134.1., ст.134 розділу ІІІ Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-УІ (із змінами та доповненнями ) чим занижено податок на прибуток за 2015 рік на суму 913480 грн., за 2016 рік в сумі 991965грн., за 2017 рік в сумі 1013898 грн. всього в сумі 2919343 грн.; пп.198.5.г) п.198.5 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-У1 зі змінами і доповненнями, в результаті чого занижено податок на додану вартість на суму 2563363 грн., пп,14.1.180, пп.14.1.156, пп.14.1.175 п.14.1 ст.14, п.31.1 ст.31, п.54.2 ст.54, абз.2 п.57,1 ст.57, п.168.1 ст.168, п. 171.1 ст.І71 та пп. "а" п. 176.2 ст.176 Податкового Кодексу по результатам чого збільшено суму грошового зобов`язання з податку на доходи фізичних осіб у сумі 1533541,32 грн.

Разом з тим із акту позапланової документальної перевірки ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено, що в ході перевірки, яка проводилась з 07.11.2018 по 13.11.2018 рік, порушення виявленні у зв`язку із не надання всіх необхідних документів, які підлягали перевірці та відповідно до яких визначався повний облік доходів і витрат отриманих у ході господарської діяльності підприємства. У зв`язку із ненаданням службовими особами ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » документів, працівниками ІНФОРМАЦІЯ_2 неодноразово в адресу останнього направлялись запити б/з від 07.11.2018, від 12.11.2018, від 15.11.2018 року про надання: регістри бухгалтерського обліку (крім головної книги), що підтверджують здійснення господарських операцій, до перевірки не надано; ж/о (картка рахунку) по pax. 10 за період, що підлягає перевірці, а також документи, що підтверджують їх використання у виробничому процесі, документи на право власності; видаткові накладні (акти виконаних робіт/наданих послуг) на придбання товарів (робіт, послуг); документи щодо форми розрахунків між підприємством та контрагентами, стан таких розрахунків на кінець періоду, що перевіряється та на дату надання інформації; платіжні доручення, акти заліку, реєстри продажу (придбання) товарів (робіт, послуг); оборотно-сальдові відомості та ж/о, в яких відображені господарські операції ( по pax. 30,31,36,37,63,90,91,92,94,97 та/або інші); ж/о (картка рахунку) 631, 281, 20, 23, 31,63 за період, що підлягає перевірці; пояснення та документальне підтвердження розбіжностей по pax. 92 за 2015-2016 p.p. з фінансовою та податковою звітністю, pax. 949 за 20! 5 рік, pax. 977 за 2015 рік; акти вводу в експлуатацію основних засобів за 2015-06.11.2018 p.p.; первинні документи на встановлення теплових лічильників; регістри бухгалтерського обліку no pax. 94В; оборотно-сальдові відомості по pax. 903; регістри бухгалтерського обліку, що підтверджують дебіторську та кредиторську заборгованість в розрізі контрагентів станом на 31.12.2015 p., 31.12.2016 p., 31.12.2017 p., 30.06.2018 p.; документи, в т.ч. банківські виписки щодо отриманих субсидій, пільг, що беруть участь у формуванні доходів за 2015 p., 2016 p., 2017 p., станом на 06.11.2018 p.; первинні документи підтвердження витрат на поліпшення основних засобів та регістри бухгалтерського обліку з зазначенням кореспонденції рахунків за період, що підлягав перевірці

Вказані документи службовими особами ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для перевірки не надано у зв`язку з чим складено акти відмови від надання документів: від 08.11.2018 року Ns 382 /1/17-00-14- 03/31479193; від 12.11.2018 року №383/17-00-14-03/31479193, від 15.11.2018 року №387/17-00-14- 03/31479193.

Крім того із матеріалів перевірки ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що проводилась працівниками ІНФОРМАЦІЯ_2 , встановлено, що із висновком проведеної перевірки та винесеними по її результатам податковими повідомленнями-рішеннями голова ліквідаційної комісії з припинення ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 не згідний, у зв`язку з чим надавались заперечення до акту, у якому вказувалось, що працівниками ІНФОРМАЦІЯ_2 фізично не можливо було здійснити перевірку охоплюваного періоду за 7 робочих днів, тому ними було вказано, про не надання документів, натомість документи в наявності є та можуть бути наданими. По результатам розгляду заперечення було прийнято рішення у відповідності до п.п. 78.1.5 п. 78.1. ст.. 78 Податкового кодексу про призначення документальної позапланової перевірки, з питань що стали предметом заперечення.

Однак до повторної призначеної позапланової документальної перевірки, з питань що стали предметом заперечення, голови комісії з припинення ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 до перевірки працівників ІНФОРМАЦІЯ_2 не допущено, натомість до Рівненського окружного адміністративного суду подано адміністративний позов про визнання податкових повідомлень-рішень протиправними та скасувати акт перевірки від 22.11.2018 року №2558/17-00-14-03/31479193, рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 18.09.2019 року у позовних вимогах ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відмовлено.

Проведеними допитами службових осіб ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме директора (у період з 02.12.2016 по 14.06.2018 років) ОСОБА_9 та головного бухгалтера ОСОБА_11 встановлено, що бухгалтерський облік документів вівся, із результатами проведеної позапланової документальної перевірки не згідні так як заборгованості по сплаті податку на додану вартість та податку на прибуток не мали, первинні бухгалтерські документи, що підтверджують правильність нарахування та сплату таких податків є в наявності у ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Враховуючи вищенаведене у рамках кримінального провадження у порядку ст.. 93 КПК України в адресу ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » направлено лист про надання первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані із нарахуванням і сплатою податків та зборів, листом №1 від 21.10.2020 року надано лише частину документів, які запитувались.

Покликаючись на наведене. слідчий вказує на необхідність в отриманні тимчасового доступу до документів фінансово-господарської діяльності ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що має істотне значення для встановлення істини у кримінальному провадженні, а також у рамках кримінального провадження, з метою всебічного, повного та неупередженого досудового розслідування у кримінальному провадження виникла необхідність в проведенні повторної документальної позапланової невиїзної перевірки, для проведення якої необхідні оригінали первинних документів, ведення яких передбачено законом та які використовуються в бухгалтерському та податковому обліках і пов`язані із нарахуванням і сплатою податків та зборів ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Слідчий подала заяву про розгляд клопотання без її участі, просила клопотання задоволити.

Представник ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надіслав аналогічну заяву.

Клопотання розглядається участі особи, у володінні якої перебувають документи (інформація), відповідно до ч.4 ст. 163 КПК України.

З урахуванням заяви слідчого та неявки представника особи, у володінні якої перебувають документи, відповідно до ч.4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

Дослідивши клопотання, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно доч.1ст.159КК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Слідчий у своєму клопотанні довела достатньо підстав, передбачених ч. 5 ст. 163 КПК України, що вказані документи перебувають у володінні ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », і вони мають значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідні для проведення повторної документальної позапланової невиїзної перевірки, для проведення якої необхідні оригінали, тому слід клопотання задоволити.

На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст.159, 162-164 КПК України,

УХВАЛИВ:

Надати старшому слідчому з ОВС ОСОБА_3 тимчасовий доступ до оригіналів документів ЖКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), а саме: регістри бухгалтерського обліку (крім головної книги), що підтверджують здійснення господарських операці; ж/о (картка рахунку) по pax. 10 за період, що підлягає перевірці, а також документи, що підтверджують їх використання у виробничому процесі, документи на право власності; видаткові накладні (акти виконаних робіт/наданих послуг) на придбання товарів (робіт, послуг); документи щодо форми розрахунків між підприємством та контрагентами, стан таких розрахунків на кінець періоду, що перевіряється та на дату надання інформації; платіжні доручення, акти заліку, реєстри продажу (придбання) товарів (робіт, послуг); оборотно-сальдові відомості та ж/о, в яких відображені господарські операції ( по pax. 30,31,36,37,63,90,91,92,94,97 та/або інші); ж/о (картка рахунку) 631, 281, 20, 23, 31,63 за період, що підлягає перевірці; пояснення та документальне підтвердження розбіжностей по pax. 92 за 2015-2016 p.p. з фінансовою та податковою звітністю, pax. 949 за 2015 рік, pax. 977 за 2015 рік; акти вводу в експлуатацію основних засобів за 2015-06.11.2018 p.p.; первинні документи на встановлення теплових лічильників; регістри бухгалтерського обліку no pax. 94В; оборотно-сальдові відомості по pax. 903; регістри бухгалтерського обліку, що підтверджують дебіторську та кредиторську заборгованість в розрізі контрагентів станом на 31.12.2015 p., 31.12.2016 p., 31.12.2017 p., 30.06.2018 p.; документи, в т.ч. банківські виписки щодо отриманих субсидій, пільг, що беруть участь у формуванні доходів за 2015 p., 2016 p., 2017 p., станом на 06.11.2018 p.; первинні документи підтвердження витрат на поліпшення основних засобів та регістри бухгалтерського обліку з зазначенням кореспонденції рахунків за період, що підлягав перевірці, з можливістю їх вилучення.

У разі відсутності оригіналів, надати засвідчені копії вказаних документів, протоколи з описом документів, що підтверджують вилучення оригіналів.

Особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду.

Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і оригіналів або копій документів, зобов`язана залишити володільцю речей і оригіналів або копій документів опис речей і оригіналів або копій документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду.

На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених оригіналів документів.

Копії документів, які вилучаються або оригінали яких вилучаються, виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Встановити строк дії ухвали 30 днів з моменту постановлення ухвали.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудРівненський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення02.12.2020
Оприлюднено31.05.2024
Номер документу93276024
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —569/14125/20

Ухвала від 10.08.2021

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 03.12.2020

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 03.12.2020

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 03.12.2020

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 02.12.2020

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 17.09.2020

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 17.09.2020

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 17.09.2020

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 17.09.2020

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні