Ухвала
від 01.12.2020 по справі 902/874/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


У Х В А Л А

про закриття провадження у справі про банкрутство

01 грудня 2020 р. Справа № 902/874/19

Господарський суд Вінницької області у складі:

головуючого судді Лабунської Т.І.,

за участю: секретаря судового засідання - Сідлецької Ю.М.,

арбітражного керуючого (ліквідатора) - Бойка О.В.,

представника кредитора ГУ ДПС у Вінницькій області - Формуга І.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за заявою: Головного управління ДПС у Вінницькій області (код 43142454, вул. Хмельницьке шосе, б.7, м. Вінниця, 21028)

до: Товариства з обмеженою відповідальністю "Дорожний ресурс" (код 41201879, площа Гагаріна, буд.2, м. Вінниця, 21018)

про банкрутство

В С Т А Н О В И В :

17.10.2019 до Господарського суду Вінницької області надійшла заява №б/н від 16.10.2019 року Головного управління ДПС у Вінницькій області про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Дорожний ресурс".

Ухвалою суду від 27.11.2019 відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ "Дорожний ресурс", визнано вимоги кредитора Головного управління ДПС у Вінницькій області в сумі 8 749 864,60 грн - основного боргу, введено процедуру розпорядження майном боржника до 170 календарних днів, призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Липського С.І.

02.12.2019 здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство боржника - ТОВ "Дорожний ресурс" на офіційному веб-порталі судової влади України.

Постановою суду від 23.04.2020 визнано боржника - ТОВ "Дорожний ресурс", відкрито ліквідаційну процедуру. Призначено ліквідатором ТОВ "Дорожний ресурс" у справі № 902/874/19 арбітражного керуючого Бойка О.В. (свідоцтво № 185 від 12.02.2013 року).

18.11.2020 до суду надійшов остаточний звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута ТОВ "Дорожний рух".

19.11.2020 до суду надійшло клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) Бойка О.В. вих. № 02-12/66 від 18.11.2020 про затвердження звіту арбітражного керуючого про виконану роботу в ході ліквідаційної процедури та ліквідаційного балансу.

Крім того, 19.11.2020 до суду надійшло клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) Бойка О.В. про затвердження звіту арбітражного керуючого про нарахування і виплату основної грошової винагороди, за період виконання повноважень ліквідатора у справі (з 24.04.2020 по 18.11.2020) у сумі 98 982,10 грн про здійснення та відшкодування витрат у справі № 902/874/19 (з 24.04.20 по 18.11.2020) у сумі 2 388,34грн.

Ухвалою суду від 19.11.2020 судове засідання з розгляду звіту та ліквідаційного балансу банкрута у справі № 902/874/19 відкладено на 01.12.2020.

01.12.2020 до суду від арбітражного керуючого (ліквідатора) Бойка О.В. вих. № 02-12/69 від 30.11.2020 надійшли додаткові письмові пояснення до клопотання № 02-12/66 від 18.11.2020 (з урахуванням правових позицій Верховного Суду щодо оплати послуг арбітражного керуючого).

Крім того, 01.12.2020 до суду від Головного управління ДПС у Вінницькій області надійшов відзив на клопотання арбітражного керуючого Бойка О.В. №02-12/66 від 18.11.2020 про стягнення з ініціюючого кредитора ГУ ДПС у Вінницькій області основної грошової винагороди та витрат, згідно якого останній просить відмовити в задоволенні вказаного клопотання, з тих підстав, що чинним законодавством не передбачено обов`язку кредитора ГУ ДПС у Вінницькій області відшкодувати за рахунок власних коштів сплату грошової винагороди ліквідатору у випадку, якщо у банкрута відсутні активи і кредитори не створили відповідний фонд.

В судовому засіданні 01.12.2020, суд розглянувши остаточний звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) Бойка О.В. про виконану роботу в ході ліквідаційної процедури боржника, ліквідаційний баланс та додані до них документи встановив наступні обставини.

Як з`ясовано судом ліквідатором вживалися усі заходи згідно чинного законодавства, спрямовані на належне проведення ліквідаційної процедури, в тому рахунку і по встановленню майнових активів підприємства-банкрута.

Разом з тим, судом встановлено, що 20.10.2020 відповідний звіт та ліквідаційний баланс заслуховувалися на зборах комітету кредиторів боржника.

Так, на засіданні комітету кредиторів боржника 20.10.2020 схвалено звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) про виконану роботу за підсумками ліквідаційної процедури; прийнято рішення уповноважити ліквідатора банкрута звернутись до суду з клопотанням про розгляд та затвердження звітів ліквідатора у справі № 902/874/19 та ліквідаційного балансу банкрута.

Посилаюсь на наведене, арбітражний керуючий просить затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута та закрити провадження у даній справі.

Відповідно до постанови Верховного Суду від 17.06.2020 у справі № 924/669/17, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх необхідних заходів ліквідаційної процедури, вчинення адекватних дій щодо виявлення кредиторів та активів боржника, за результатами розгляду яких суд приймає ухвалу про ліквідацію боржника та закриття провадження у справі.

Отже, законодавцем передбачено певну сукупність дій, які необхідно вчинити в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом з зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів). Подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за результатом проведених дієвих заходів, які передбачені у ліквідаційній процедурі.

Кодексом не визначено вичерпного переліку таких заходів, які має вчинити ліквідатор для завершення ліквідаційної процедури, визначені тільки основні напрямки таких дій, що дозволяють сформувати ліквідаційну масу та задовольнити, за умови виявлення майна (ліквідних активів), вимоги кредиторів, що логічно випливає із визначених Кодексом повноважень ліквідатора та надає останньому можливість відповідно до власного самостійного та незалежного розсуду вчиняти дії щодо виявлення та розшуку активів банкрута для формування ліквідаційної маси.

Беручи до уваги положення статей 61, 65 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд, розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, перевіряє у судовому засіданні обґрунтованість, правомірність та безсумнівну повноту дій ліквідатора, а також, достовірність змісту ліквідаційного балансу, дотримання ним черговості задоволення вимог кредиторів, відповідності законодавству про банкрутство всіх обов`язкових додатків до звіту ліквідатора, повноту реалізації ліквідатором активів боржника а також достовірність змісту ліквідаційного балансу.

Згідно ч. 2 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Згідно відомостей з ліквідаційного балансу станом на 20.10.2020, у ТОВ "Дорожній ресурс" відсутні майнові активи, за рахунок яких можливе задоволення грошових вимог кредиторів у повному обсязі.

При цьому, в зв`язку з недостатністю майна та грошових коштів, вищевказані вимоги кредиторів у цій справі залишились не погашеними.

Дослідивши остаточний звіт ліквідатора та надані докази у їх сукупності, суд дійшов висновку, що ліквідатором в повній мірі виконано обов`язки з розшуку кредиторів банкрута та виявленню майна (активів) банкрута.

Наведені у звіті ліквідатора обставини підтверджені відповідними письмовими доказами.

За таких обставин, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, а банкрут - ліквідації.

Затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу в порядку, передбаченому ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства є підставою для закриття провадження у справі згідно п. 5 ч. 1 ст. 90 цього Кодексу - господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Відповідно до ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Згідно ч. 8 ст. 41 Кодексу України з процедур банкрутства дія мораторію припиняється з дня закриття провадження у справі про банкрутство.

З огляду на встановлені обставини та наведені приписи законодавства, суд дійшов висновку про затвердження остаточного звіту арбітражного керуючого (ліквідатора) Бойка О.В. про виконану роботу в ході ліквідаційної процедури ТОВ "Дорожний ресурс" та ліквідаційного балансу банкрута у даній справі, в зв`язку з чим, банкрут - Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожний ресурс" підлягає ліквідації, що є наслідком закриття провадження у справі № 902/874/19.

Водночас, в судовому засіданні судом розглянуто звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) Бойка О.В. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі № 902/874/19 про банкрутство ТОВ "Дорожній ресурс" станом на 18.11.2020.

Частинами 1, 2, 4, 6 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи).

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи). Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

З доданого до звіту протоколу від 20.10.2020 вбачається, що в результаті обговорення, голосування на засіданні комітету кредиторів боржника питання щодо оплати послуг ліквідатора у справі № 902/874/19 схвалено звіт ліквідатора Бойка О.В. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі № 902/874/19 про банкрутство ТОВ "Дорожній ресурс" за період з 24.04.2020 по 20.10.2020.

Як встановлено судом, з моменту призначення ліквідатором боржника та по 18.11.2020 року арбітражному керуючому (ліквідатору) Бойку О.В. нараховано грошової винагороди у розмірі 98 982,10 грн. Судом з`ясовано, що розрахунок грошової винагороди здійснювався виходячи з розміру мінімальної заробітної плати, який у 2020 році становить 4 723,00 грн.

При цьому, як слідує із змісту звіту та доданих до нього письмових доказів, окрім суми основної грошової винагороди арбітражним керуючим Бойком О.В. під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ "Дорожній ресурс" здійснено витрат на загальну суму 2 388,34 грн.

Відповідно до змісту протоколу від 20.10.2020 вказана сума витрат була схвалена на засіданні комітету кредиторів боржника.

Зважаючи на вищевикладене в своїй сукупності, суд дійшов висновку про затвердження звіту арбітражного керуючого (ліквідатора) Бойка О.В. про нарахування та виплату грошової винагороди у розмірі 98 982,10 грн, здійснення та відшкодування витрат у розмірі 2 388,34 грн. за період виконання повноважень ліквідатора у справі № 902/874/19 з 24.04.2020 по 18.11.2020.

Разом з тим, в судовому засіданні судом розглянуто клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) Бойка О.В. № 02-12/66 від 18.11.2020, в якому останній, окрім іншого, просить суд, керуючись принципом пропорційності визнаних грошових вимог, стягнути з Головного управління ДПС у Вінницькій області на його користь оплату послуг ліквідатора та відшкодування витрат понесених ліквідатором у справі № 902/874/19.

В обґрунтування своїх вимог ліквідатор посилається на Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод, Конституцію України, норми ст. 30 КУзПБ, правові позиції Верховного Суду, рішення комітету кредиторів, оформлені протоколом від 20.10.2020.

В підтвердження до заяви № 02-12/66 від 18.11.2020 та Звіту про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період виконання повноважень ліквідатора банкрута додано розрахунок основної грошової винагороди (оплати) та витрат за період з 24.04.2020 по 18.11.2020, документи, які свідчать про понесені ліквідатором витрати, протокол засідання комітету кредиторів від 20.10.2020 тощо.

Згідно з приписами п.3 ч.1 статті 12 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Кодексом.

Згідно ч.ч. 2, 5 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Як вбачається з матеріалів справи ТОВ "Дорожний ресурс" не здійснює господарської діяльності та у нього відсутні будь-які активи, тому оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого Бойка О.В. не можливо здійснити за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника у повному обсязі.

Статтею 30 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду, яка складається з основної та додаткової грошових винагород.

Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.

У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Відповідно до частини 3 статті 61 Кодексу України з процедур банкрутства кошти, що надходять при проведенні ліквідаційної процедури, зараховуються на ліквідаційний рахунок боржника. Після оплати витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури, та сплати основної і додаткової винагороди арбітражного керуючого здійснюються виплати кредиторам у порядку черговості, встановленому цим Кодексом. У першу чергу оплачуються витрати, пов`язані з проведенням ліквідаційної процедури, та сплачується винагорода ліквідатора.

Тобто, надання послуг професійного (ліцензованого) арбітражного керуючого відбувається на платній основі, оскільки безпосередньо Кодексом встановлені мінімальні гарантії щодо оплати послуг арбітражного керуючого - ліквідатора на рівні трьох мінімальних заробітних плат.

Відповідно до частини 5 статті 30 Кодексу України з процедур банкрутства кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Згідно з частинами 1, 4, 7 статті 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Європейський Суд з прав людини (рішення від 28.03.2006 за заявою №31443/96 у справі "Броньовський проти Польщі") зазначив, що принцип верховенства права зобов`язує державу поважати і застосовувати запроваджені нею закони, створюючи правові й практичні умови для втілення їх в життя.

Відмова від авансування, відсутність майна боржника або ж відсутність інших джерел для покриття на виплату винагороди арбітражному керуючому можна розцінювати як примушування до безоплатної праці, що забороняється та прирівнюється до рабства в контексті статті 4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та інших міжнародних актів (зокрема Конвенції 1926 року про заборону рабства, Конвенції Міжнародної організації праці про примусову чи обов`язкову працю 1930 року ратифіковану Україною 10.08.1956 року, Конвенції Міжнародної організації № 105 про скасування примусової праці 1957 року ратифіковану Україною 05.10.2000 року), резолюції Економічної і Соціальної Ради ООН (ЕКОСОС) 1996 року тощо) та суперечить статті 43 Конституції України.

Таким чином, з урахуванням приписів Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий (ліквідатор) безумовно має право на оплату послуг, наданих в межах даної справи, та фактично понесених витрат.

Судом встановлено, що кредитором у цій справі не створювався фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого, господарської діяльності боржник не здійснював та не було виявлено активів, кошти від реалізації яких можливо було б спрямувати на оплату грошової винагороди ліквідатора та відшкодування його витрат, а тому оплата грошової винагороди ліквідатора та відшкодування понесених витрат повинна здійснюватись за рахунок коштів кредитора.

За приписами частини 1 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді задовольняються в першу чергу.

Кодексом України з процедур банкрутства визначено декілька джерел для здійснення оплати послуг ліквідатора, в тому числі і за рахунок коштів кредиторів.

За відсутності майнових активів банкрута, за рахунок яких можна б було відшкодувати основну грошову винагороду та понесені витрати арбітражного керуючого, така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів.

Щодо позиції кредитора у справі ГУ ДПС у Вінницькій області, викладеної у відзиві, про те, що чинним законодавством не передбачено обов`язку кредитора відшкодувати за рахунок власних коштів сплату грошової винагороди ліквідатору, у випадку, якщо у банкрута відсутні активи і кредитори не створили відповідний фонд, суд зазначає про таке.

Кодекс України з процедур банкрутства не містить заборони здійснювати оплату грошової винагороди ліквідатора та витрат за рахунок коштів кредиторів.

Законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату грошової винагороди ліквідатора в залежність від майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Невиявлення ліквідатором боржника в процедурі ліквідації майна боржника, інших його активів чи грошових коштів жодним чином не можуть впливати на оплату його послуг.

При цьому слід зазначити, що в даній справі ліквідатором вживались активні дії та прийняті належні заходи щодо розшуку активів боржника, будь-яких скарг на дії (бездіяльність) ліквідатора до суду не надходило.

У зв`язку із відсутністю у боржника коштів та будь-яких майнових активів, покладення оплати основної грошової винагороди арбітражного керуючого за період виконання повноважень ліквідатора у справі на кредиторів є правомірним, оскільки вказане положення закріплене чинним законодавством як одне із джерел для здійснення оплати послуг арбітражного керуючого. При цьому, відмова від здійснення оплати послуг арбітражного керуючого за відсутності майна у боржника або ж відсутність інших джерел для покриття витрат на виплату послуг арбітражному керуючому можна розцінювати як відмову в можливості отримання гарантованої Законом та Кодексом оплати послуг і тим самим примушення його виконувати повноваження за відсутності оплати праці, що суперечить статті 43 Конституції України та статті 4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Також суд вважає необхідним відзначити, що ініціюючи провадження у справі про банкрутство кредитори, як споживачі послуг арбітражного керуючого, котрі очікують на результат його діяльності, мають усвідомлювати, що надавши на свій ризик згоду на участь у справі про банкрутство, однак не знайшовши майна, як джерела своїх доходів і покриття видатків, арбітражний керуючий правомірно очікує покриття забезпечення процедури, яке у такому випадку лягає тягарем на кредиторів (кредитора) неплатоспроможного боржника.

За наведених обставин, суд приходить до висновку, що клопотання ліквідатора про стягнення грошової винагороди та понесених в ліквідаційній процедурі витрат з кредитора обґрунтованим, таким, що узгоджується з всіма обставинами даної справи, підтверджується наданими документами та матеріалами, у зв`язку з чим підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 1, 2, ч. 1 ст. 6, 9, 10, 12, 13, 30, 41, ч. 2 ст. 60, 61, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства; ст.ст. 2, 3, 11, ч. 6 ст. 12, 18, 42, 169, 232, 233, 234, ч. 1 ст. 235, 236, 255, 256, 326, 327 ГПК України, суд -

П О С Т А Н О В И В :

1. Затвердити звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) Бойка О.В. про виконану роботу в ході ліквідаційної процедури ТОВ "Дорожній ресурс" та ліквідаційний баланс у справі № 902/874/19.

2. Задовольнити клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) Бойка О.В. №02-12/66 від 18.11.2020 про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат та стягнення на користь арбітражного керуючого (ліквідатора) в процедурі банкрутства ТОВ "Дорожній ресурс".

3. Затвердити звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) (ліквідатора) Бойка О.В. про нарахування та виплату грошової винагороди у розмірі 98 982,10 грн, здійснення та відшкодування витрат у розмірі 2 388,34 грн за період виконання повноважень ліквідатора у справі № 902/874/19 з 24.04.2020 року по 18.11.2020 року.

4. Стягнути з Головного управління ДПС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 43142454, вул. Хмельницьке шосе, б.7, м. Вінниця, 21028) на користь арбітражного керуючого Бойка Олега Васильовича (ІПН НОМЕР_1 , свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №185 від 12.02.2013, 21050, м. Вінниця, вул. М. Оводова, 38, оф. 304) на поточний рахунок № НОМЕР_2 в АТ "Райффайзен Банк Аваль", м. Київ, МФО 380805, виплати основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора ТОВ "Дорожній ресурс" в розмірі 98 982,10 грн. (дев`яносто вісім тисяч дев`ятсот вісімдесят дві грн. 10 коп.) та витрат в розмірі 2 388,34 грн. (дві тисячі триста вісімдесят вісім грн. 34 коп.).

5. Видати наказ суду.

6. Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожній ресурс" (код 41201879, площа Гагаріна, буд.2, м. Вінниця, 21018) як юридичну особу ліквідувати.

7. Встановити, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

8. Припинити повноваження арбітражного керуючого Бойка О.В., як ліквідатора у справі № 902/874/19 про банкрутство ТОВ "Дорожній ресурс".

9. Припинити дію мораторію введеного ухвалою Господарського суду Вінницької області від 27.11.2019 року у справі № 902/874/19.

10. Закрити провадження у справі у справі № 902/874/19 про банкрутств ТОВ "Дорожній ресурс" (код 41201879, площа Гагаріна, буд.2, м. Вінниця, 21018).

11. Відповідно до ч. 1 ст. 235 ГПК України ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення - 01.12.2020 року.

12. Ухвала суду може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення до Північно-західного апеляційного господарського суду. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

13. Повний текст ухвали суду складено та підписано - 04.12.2020 року.

14. Копію ухвали суду надіслати згідно переліку, а також на електронну адресу arbitupr@ukr.net.

Суддя Лабунська Т.І.

віддрук.прим:

1 - до справи

2 - ГУ ДПС у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, б.7, м. Вінниця, 21028)

3 - Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожний ресурс" (площа Гагаріна, буд.2, м. Вінниця, 21018)

4 - Арбітражний керуючий Бойко О.В. (вул. М. Оводова, 38, офіс 304, м. Вінниця, 21050)

5 - Департамент адміністративних послуг Вінницької міської ради (21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 59).

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення01.12.2020
Оприлюднено04.12.2020
Номер документу93294658
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —902/874/19

Ухвала від 10.12.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 01.12.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 03.12.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Судовий наказ від 01.12.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 19.11.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 28.10.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 09.09.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 07.07.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 19.05.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 06.05.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні