РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 грудня 2020 року справа № 580/3076/20
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Руденко А.В., розглянувши у письмовому провадженні в спрощеному позовному провадженні без виклику сторін в приміщенні суду адміністративну справу за позовом селянського (фермерського) господарства «Славутич» до Головного управління ДПС у Черкаській області та Державної податкової служби України про скасування рішень та зобов`язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду звернулось селянське (фермерське) господарство «Славутич» з позовною заявою до Головного управління ДПС у Черкаській області та Державної податкової служби України, в якій просить:
- визнати протиправним і скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, від 14.05.2020 №1563688/32230789;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 22.04.2020 датою фактичного подання.
Обгрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що 22.04.2020 склав та направив на реєстрацію податкову накладну №1 від 22.04.2020 на суму 303 360 грн., в т.ч. податок на додану вартість 50 560 грн. Державна фіскальна служба України квитанцією від 05.05.2020 повідомила позивача про зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 22.04.2020 з підстав відповідності Критеріям ризиковості здійснення операцій. 06.05.2020 позивач направив до Державної податкової служби України повідомлення №1 про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. На підтвердження обставин виникнення податкових зобов`язань надано документи, зокрема, договір, пояснення та інші документи, що підтверджують реальність здійснення господарських операцій. Рішенням регіональної комісії Головного управління ДПС у Черкаській області №1563588/32230789 від 14.05.2020 відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 22.04.2020 з причин ненадання платником податку копій документів: розрахункових документів та/або банківських виписок з особових справ, первинні документи щодо постачання й транспортування. Позивач вважає рішення №1563588/32230789 від 14.05.2020 протиправним, оскільки ним було надано всі необхідні документи, які підтверджують факт належного виконання зобов`язань за податковим кодексом.
Відповідачі проти позову заперечили. 18.09.2020 надали відзив на позовну заяву, в якому зазначили, що спірна податкова накладна не може бути зареєстрованою, оскільки позивачем не було надано первинних документів щодо постачання, транспортування та розрахункових документів. З вказаних підстав просив у задоволенні позову відмовити.
Ухвалою суду від 12.08.2019 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без виклику учасників справи.
Дослідивши доводи учасників справи, викладені у заявах по суті, подані письмові докази, суд встановив наступне.
Позивач селянське (фермерське) господарство «Славутич» (код ЄДРПОУ 32230789) 12.02.2003 зареєстроване як юридична особа, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Згідно витягу з Реєстру платників податку на додану вартість №1723194500029 від 15.03.2017 позивач є платником податку на додану вартість.
Згідно поданого позивачем 28.11.2019 до Сектору статистики у Маньківському районі звіту про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду на 1 грудня 2019 року посівна площа під сою складає 14,61 га, зібрана площа - 14,61 га, обсяг виробництва сої - 263 ц.
21.04.2020 між позивачем та товариством з обмеженою відповідальністю Катеринопільський елеватор був укладений договір поставки №20524/к від 21.04.2020, згідно умов якого позивач зобов`язується у встановлені строки передати у власність товариства з обмеженою відповідальністю Катеринопільський елеватор для подальшого використання в господарській діяльності товар, зазначений в Додатку №2 до Договору, а останнє зобов`язане прийняти та сплатити певну грошову суму за товар.
Згідно пункту 1.1 Додатку 2 до договору поставки №20524/к від 21.04.2020 предметом договору поставки є соя.
Згідно видаткової накладної №3 від 22.04.2020 позивач здійснив поставку сої нестандартної 2019 в кількості 25,28 т загальною вартістю 303 360 грн., в т.ч. податок на додану вартість 50 560 грн.
22.04.2020 позивачем складено податкову накладну №1 на поставку сої нестандартної 2019 в кількості 25,28 т на загальну суму 303 360 грн., в т.ч. податок на додану вартість 50 560 грн., код товару згідно УКТ ЗЕД 1201 та подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
05.05.2020 автоматизованою системою Єдине вікно подання електронних документів Державна податкова служба України надіслала позивачу квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 22.04.2020 на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, оскільки податкова накладна відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, а саме: коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1201 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
06.05.2020 позивач подав до Головного управління ДПС у Черкаській області пояснення №4 до зупиненої накладної №1, в яких зазначив, що займається вирощуванням зернових та технічних культур, зокрема, сої. Для вирощування сої позивач закуповує добрива, засоби захисту рослин та дизпаливо, насіння сої використовує власне - відбірне. При придбанні всіх необхідних складових для вирощування тієї чи іншої культури коди УКТЗЕД/ДКПП не співпадають і не можуть співпадати з вирощеним позивачем зерном. 22.04.2020 позивачем було відвантажено товариству з обмеженою відповідальністю Катеринопільський елеватор сою урожаю 2019 року. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019 позивачем 05.05.2020 подано додаток 5 - таблицю даних платника податку. До пояснення додав: договір №20524/к від 21.04.2020, видаткову накладну №3 від 22.04.2020, звіт 29сг від 28.11.2019 за 2019 рік про посіви та обсяги вирощеного зерна, таблицю даних платника податку на додану вартість.
Рішенням Головного управління ДПС у Черкаській області про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №1556544/32230789 від 08.05.2020 за результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органу 05.05.2020 за №21001874 прийнято рішення про її неврахування у зв`язку з відсутністю пояснень до таблиці даних платника податку.
Головне управління ДПС у Черкаській області рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1563688/32230789 від 14.05.2020 відмовило позивачу у реєстрації податкової накладної №1 від 22.04.2020 у зв`язку з ненаданням позивачем копій: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
15.05.2020 позивач подав до Державної фіскальної служби України пояснення №5 до зупиненої накладної, в яких зазначив, що посівний матеріал власний, дизпаливо отримує по скретч-картках на заправці, сою обробляв геліосом, добрива привозить власним транспортом. Збір урожаю здійснював ФОП ОСОБА_1 . До пояснень додав: документи на придбання матеріалів для вирощування сої (договори, специфікації, видаткові накладні, товарно-транспортну накладну, платіжки, технічні паспорти), документи на реалізацію сої від 22.04.2020 товариству з обмеженою відповідальністю Катеринопільський елеватор (договір, видаткову накладну, товарно-транспорту накладну та виписку з банку про зарахування коштів за проданий товар), звіт 29сг за 2019 рік про посіви та обсяги вирощеного зерна у 2019 році. Просив скасувати рішення комісії регіонального рівня №1556544/32230789 від 08.05.2020.
Розглянувши пояснення позивача №5 від 15.05.2020 Державна податкова служба України прийняла рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №20682/32230789/2 від 09.06.2020 яким залишено скаргу без задоволення та рішення №1563688/32230789 від 14.05.2020 комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Вважаючи рішення №1563688/32230789 від 14.05.2020 про відмову у реєстрації податкової накладної протиправним, позивач звернувся до суду.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.
Спірні відносини врегульовані Податковим кодексом України та нормативно-правовими актами, прийнятими на його виконання.
Відповідно до приписів пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін..
Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Згідно з підпунктом 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 12 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246) передбачено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до п. 201.16 ст. 201 Кодексу.
Згідно пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019 затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. (далі - Порядок №1165).
Згідно пункту 1 Порядку №1165 цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Згідно пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Додаток 3 до Порядку №65 містить Критерії ризиковості здійснення операцій, пункт 1 яких зазначено: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Згідно пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Відповідно до пункту 11 Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Судом встановлено, що згідно квитанції від 05.05.2020 підставою для зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 22.04.2020 є висновок відповідача про відповідність податкової накладної пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, а саме: коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1201 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем були подані до Головного управління ДПС України в Черкаській області пояснення №4 від 06.05.2020до яких додав: договір постановки №20524/к від 21.04.2020, видаткову накладну №3 від 22.04.2020, звіт 29сг від 28.11.2019 за 2019 рік про посіви та обсяги вирощеного зерна, таблицю даних платника податку на додану вартість та копії інших документів щодо придбання дизельного палива, засобів захисту рослин та мінеральних добрив.
Згідно пункту 26 Порядку №1165 комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216, затверджений Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. (далі - Порядок № 520).
Відповідно до пункту 5 наказу №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно пункту 6 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Пунктом 9 Порядку №520 визначено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Відповідно до пункту 10 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Згідно пункту 11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/ оформлених із порушенням законодавства.
Судом встановлено, що комісією Головного управління ДПС у Черкаській області, яка приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної селянського (фермерського) господарства «Славутич» №1 від 22.04.2020 з підстав ненадання позивачем копій: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Разом з цим, суд зазначає, що вказане рішення прийнято відповідачем без аналізу документів, направлених позивачем на електронну адресу ГУ ДФС у Черкаській області.
Оцінюючи документи, надані позивачем як безпосередньо до Головного управління ДПС у Черкаській області, так і до суду, судом встановлено, що згідно звіту про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду на 1 грудня 2019 року посівна площа під сою складає 14,61 га, зібрана площа - 14,61 га, обсяг виробництва сої - 263 ц.
Згідно з договором поставки №20524/к, укладеним 21.04.2020 між позивачем та товариством з обмеженою відповідальністю Катеринопільський елеватор , позивач зобов`язався поставити товариству з обмеженою відповідальністю Катеринопільський елеватор сою.
Згідно видаткової накладної №3 від 22.04.2020 позивач здійснив поставку сої нестандартної 2019 в кількості 25,28 т загальною вартістю 303 360 грн., в т.ч. податок на додану вартість 50 560 грн.
Відтак, наданими доказами підтверджується, що позивач виростив 26,3 т, та продав товариству з обмеженою відповідальністю Катеринопільський елеватор 25,28 т сої.
Враховуючи викладене, підстави для відмови у реєстрації податкової накладної №1 від 22.04.2020 відсутні, тому рішення №1563688/32230789 від 14.05.2020 є протиправною та підлягає скасуванню.
Доводи відповідача про ненадання позивачем первинних документів щодо придбання товару є необгрунтованими, оскільки соя позивачем не придбавалась, а була ним вирощена.
Щодо вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну №1 від 22.04.2020 датою фактичного подання в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд зазначає наступне.
Згідно пункту 4 частини 1 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії. Тобто, законодавством передбачено право суду у випадку встановлення порушення прав позивача зобов`язувати суб`єкта владних повноважень приймати рішення або вчиняти певні дії.
Враховуючи висновок щодо протиправності рішення відповідача, суд вважає за необхідне застосувати належний спосіб захисту порушеного права та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну №1 від 22.04.2020 і вважати податкову накладну зареєстрованою в день її подання.
Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи викладене, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відтак, судові витрати позивача по сплаті судового збору підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статями 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, -
ВИРІШИВ:
Позов селянського (фермерського) господарства «Славутич» задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації №1563688/32230789 від 14.05.2020 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №1 від 22.04.2020, виписану селянським (фермерським) господарством «Славутич» .
Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкову накладну №1 від 22.04.2020 на загальну суму 303 360 гривень, в т.ч. податок на додану вартість 50 560 грн., виписану селянським (фермерським) господарством «Славутич» .
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Черкаській області (вул. Хрещатик, 235, м. Черкаси, 18002, ідентифікаційний код 43142920) на користь селянського (фермерського) господарства «Славутич» (вул. Суворова, 46, с. Поминик, Маньківський район, Черкаська область, код ЄДРПОУ 32230789) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні 00 коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) на користь селянського (фермерського) господарства «Славутич» (вул. Суворова, 46, с. Поминик, Маньківський район, Черкаська область, код ЄДРПОУ 32230789) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Головуючий суддя А.В. Руденко
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.12.2020 |
Оприлюднено | 07.12.2020 |
Номер документу | 93298988 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Коротких Андрій Юрійович
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
А.В. Руденко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні