ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
07 грудня 2020 року Справа № 280/5749/20 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Стрельнікової Н.В., розглянувши в письмовому порядку за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю «ФРЕШФУД КОМПАНІ»
до Головного управління ДПС України у Запорізькій області
до Державної податкової служби України
про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФРЕШФУД КОМПАНІ» (надалі - позивач) звернулося до Запорізького окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління ДПС України у Запорізькій області (надалі - відповідач1), до Державної податкової служби України (надалі - відповідач2) в якому позивач просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1657678/39322514 від 22.06.2020 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 18 від 19.05.2020 року на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість 27 299,80 гривень, в тому числі сума коригування податкового зобов`язання та податкового кредиту 4 549,97 гривень, продавця - Товариство з обмеженою відповідальністю ФРЕШФУД КОМПАНІ (податковий номер 39322514) покупцю - Товариство з обмеженою відповідальністю ЗАПОРІЗЬКА ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ (податковий номер 42508687);
- - зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 18 від 19.05.2020 на загальну суму 27 299,80 гривень, в тому числі податок на додану вартість 4 549,97 гривень, продавця - Товариство з обмеженою відповідальністю ФРЕШФУД КОМПАНІ (податковий номер 39322514) покупцю - Товариство з обмеженою відповідальністю ЗАПОРІЗЬКА ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ (податковий номер 42508687) з дати подання її на реєстрацію.
Позовна заява обґрунтована тим, що 02 грудня 2019 мж ТОВ ФРЕШФУД КОМПАНІ та ТОВ ЗАПОРІЗЬКА ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ укладено договір поставки № 02/12/19-02. Так позивачем була здійснена реалізація товару (м`ясної продукції) на користь ТОВ ЗАПОРІЗЬКА ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ , зокрема, за видатковою накладною № 137 від 19.05.2020 р. на загальну суму 27 299,80 грн., в тому числі ПДВ 4 549,97 грн. Оплата відвантаженої продукції здійснена 27.05.2020 р. згідно платіжного доручення № 528 у сумі 27 299,80 грн., в тому числі ПДВ 4 549,97 грн. На виконання вимог п. 187.1 ст. 187, п. 201.1ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ ФРЕШФУД КОМПАНІ складено податкову накладну № 18 від 19.05.2020 та направлено для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних. У зв`язку із зупиненням реєстрації податкової накладної позивачем надано до контролюючого органу додаткові пояснення та документи на підтвердження здійснення господарської операції. Проте, відповідачем 2 прийнято рішення від № 1657678/39322514, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 18 від 19.05.2020. Вважає прийняте рішення про відмову в реєстрації податкової накладної таким, що не відповідає вимогам діючого податкового законодавства. Просить позовні вимоги задовольнити.
Ухвалою суду від 27.08.2020 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання.
Відповідач 1 позов не визнав, у письмовому відзиві від 22.09.2020 вх. № 44214 посилається на те, що реєстрація податкової накладної, виписаної позивачем зупинена відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. Вказує, що зупинена податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. За висновками комісії ГУ ДФС у Запорізькій області підставами відмови у реєстрації податкової накладної ненадання платником податку документів щодо підтвердження відповідності продукції ( декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством. Таким чином, відповідач приймав рішення про відмову у реєстрації податкової накладної на підставі тих документів, що були надані на розгляд комісії. Відтак, прийняте рішення є правомірним, а тому у задоволенні позову просить відмовити.
Відповідач 2 відзив на позовну заяву не надав.
Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.
Згідно з ч. 4 ст. 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Отже, відповідно до вищевказаних приписів КАС України, справу розглянуто судом в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Розглянувши матеріали справи, судом встановлені наступні обставини.
Товариство з обмеженою відповідальністю ФРЕШФУД КОМПАНІ (надалі - Позивач, ТОВ ФРЕШФУД КОМПАНІ ) є юридичною особою приватного права, яке було створено 28.07.2014 (номер запису: 1 103 102 0000 036621). Основним видом економічної діяльності товариства є оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами (код 46.32 за КВЕД) (а.с. 15-17, 36-39).
Для провадження вищевказаного виду господарської діяльності ТОВ ФРЕШФУД КОМПАНІ має необхідні ресурси, відповідно до договору оренди нежитлового приміщення № 22/20 від 01.01.2020 р. з ТОВ АЙС Запоріжжя орендується частина нежитлового приміщення за адресою м. Запоріжжя, вул. Магістральна, 100, площею 30,0 м2, працює 1 штатний працівник (а.с.41-55).
Згідно договору від 31.10.2019 № 376П/ЗФ укладеного між ТОВ ФРЕШФУД КОМПАНІ та Приватним акціонерним товариство МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ , останній є постачальником товарів - м`ясної продукції, перелік якої значиться в накладних (товарно-транспортних), що виписуються на кожну партію товару (а.с. 56-58).
02 грудня 2019 року мж ГОВ ФРЕШФУД КОМПАНІ та Товариством з обмеженою відповідальністю ЗАПОРІЗЬКА ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ (код за ЄДРПОУ 42508687) було укладено договір поставки № 02/12/19-02, предметом якого є поставка товару у кількості, по найменуваннях і цінах, зазначених у накладних (товарно-транспортних), що виписуються на кожну партію товару (п.1.1). Ціна по кожному найменуванню і на кожну партію товару визначається на підставі прайс - листів ТОВ ФРЕШФУД КОМПАНІ та вказується також в видаткових накладних на кожну партію товару і містить у собі податок на додану вартість (п.2.1). Товар поставляється по партіям згідно до заявок Контрагента, в якому зазначається асортимент, кількість, строк та умови поставки (п.3.1). Відповідно до п. 2 Додатку № 1 до договору поставки № 02/12/19-02 умови поставки: самовивезення зі складу ТОВ ФРЕШФУД КОМПАНІ ( а.с. 73).
Реалізація товару (м`ясної продукції) ТОВ ФРЕШФУД КОМПАНІ на користь ТОВ ЗАПОРІЗЬКА ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ здійснена, зокрема, за видатковою накладною № 137 від 19.05.2020 р. на загальну суму 27 299,80 грн., в тому числі ПДВ 4 549,97 грн. (а.с.78).
Оплата відвантаженої продукції здійснена 27.05.2020 р. згідно платіжного доручення № 528 у сумі 27 299,80 грн., в тому числі ПДВ 4 549,97 грн., що підтверджується випискою з розрахункового рахунку ТОВ ФРЕШФУД КОМПАНІ ( а.с.83).
На дату виникнення податкових зобов`язань та на виконання вимог п. 187.1 ст. 187, п. 201.1ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ ФРЕШФУД КОМПАНІ складена податкова накладна № 18 від 19.05.2020 р. за суму 27 299,80 грн., в тому числі ПДВ 4 549,97 грн. Податкова накладна надана в електронному вигляді ( а.с. 85-86).
10.06.2020 року Позивач отримав від комісії регіонального рівня Головного управління ДГІС у Запорізькій області квитанцію про зупинення реєстрації вказаної податкової накладної. В квитанції зазначено наступне: Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація податкової накладної від 19.05.2020 № 18 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо падати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних ( а.с.87).
Однак, у Квитанції не зазначено, які самі документи потрібні для позитивного рішення та реєстрації податкової накладної. Не вказано в чому саме полягає невідповідність.
На виконання вимог відповідача, позивачем 17.06.2020 року Відповідачу 1 було надано в електронній формі засобами електронного зв`язку повідомлення № 2 про подання пояснень та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинено. До повідомлення № 2 від 17.06.2020 було надано 30 додатків ( а.с.88).
22.06.2020 органом ДПС прийнято рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1657678/39322514, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 18 від 19.05.2020 у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
08.07.2020 року Позивач подав до комісії центрального рівня Державної податкової служби України (надалі - Відповідач 2) в електронній формі засобами електронного зв`язку скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, в якій оскаржив рішення від 22.06.2020 № 1657678/39322514 та додаток до скарги з додатками на 53 аркушах (а.с.91-97).
Згідно квитанції № 2 від 08.07.2020 року скарга позивача прийнята не була з посиланням на те, що відповідно до п. 3 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165, скарга подається платником податку у строки, визначені статтею 56 Податкового кодексу України, з наступного дня після набрання чинності рішенням комісії регіонального рівня (а.с.98).
Не погоджуючись із рішенням про відмову в реєстрації податкової накладної та з вимогою вчинити певні дії позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Суд зазначає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, у тому числі податку на прибуток та податку на додану вартість, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України (далі ПК України).
Пунктом 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін, і відповідно до п. 201.10 цієї статті підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Відповідно до пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі ЄРПН, реєстр), який відповідно до пп. 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України є реєстром відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами, встановлюється Кабінетом Міністрів України і реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування у цьому реєстрі може бути зупинена лише в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Так, постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019, яка набула чинності з 01.02.2020 і регулює спірні відносини, що виникли між сторонами у справі з огляду на дату направлення позивачем спірної ПН на реєстрацію, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів (далі - Порядок №1165).
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено що, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно пункту 7 Порядку №1165 - у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Під час розгляду справи встановлено, що відповідно до отриманої позивачем квитанції реєстрація спірних накладних зупинена у зв`язку із їх відповідністю пункту 8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, які є Додатком № 1 до Порядку №1165.
Відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, критеріїв ризиковості є те, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній / розрахунку коригування.
З копії наданої суду квитанції вбачається, що контролюючим органом зазначено, що платник податку відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.87), але квитанція не містить обґрунтованих доводів щодо причин за яких позивача віднесено до ризикового платника податку, з урахуванням пункту 8 Критеріїв та інформації (конкретного переліку), які саме документи необхідні контролюючому органу для прийняття рішення про реєстрацію спірної податкової накладної.
Відповідно до пункту 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 (далі - Порядок №520), перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: - договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; - договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; -первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; - розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;-документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Положеннями п. 11 Порядку №520 передбачено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
-ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
-та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
-та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Так, враховуючи наведені норми суд вважає, що рішення Комісії Державної податкової служби України повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, але як вбачається з наданої суду копії рішення № 1657678/39322514, від 22.06.2020 , яким відмовлено у реєстрації ПН, і яка є предметом оскарження у цій справі, підставою для його прийняття зазначено неподання платником податку копій документів: документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством, при цьому рішення не містять підкреслень тих документів, які позивачем не надано, але саме зазначення про відсутність документів не є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкової накладної, з огляду на наявність вимоги щодо обов`язкового зазначення у рішенні об`єктивних обставин, які перешкоджають реєстрації ПН з урахуванням відсутності таких документів, при цьому, обов`язково повинна бути надана оцінка тим документам, що фактично були подані платником податку.
Отже враховуючи вищенаведене та приймаючи до уваги , що під час розгляду справи відповідачами не було надано доказів щодо наявності ґрунтовних недоліків у поданих позивачем з метою реєстрації податкових накладних документів, а відмова у реєстрації спірної ПН фактично обґрунтована відсутністю документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством, що спростовується дослідженими під час розгляду справи документами, а саме деклараціями виробника (а.с.67-72) які були надані позивачем суду під час розгляду справи та відповідачу на підтвердження правомірності формування ним спірної ПН, суд вважає, що відповідач у справі під час прийняття рішення № 1657678/39322514, від 22.06.2020 діяв не у спосіб, який визначено чинним законодавством, що є підставою для скасування такого рішення суб`єкта владних повноважень.
Відтак, оскільки рішення комісії про відмову у реєстрації податкової накладної підлягає скасуванню, відповідно, з урахуванням положень підпункту 201.16.4 пункту 201.16 статті 201, пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, пункту 19, пункту 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 №1246, суд приходить до висновку про наявність підстав для зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну 18 від 19.05.2020.
Відповідно до ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 статті 77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Всупереч наведеним вимогам відповідачами, як суб`єктами владних повноважень, не доведено правомірності винесення оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації спірної податкової накладної.
Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю ФРЕШФУД КОМПАНІ .
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст.ст. 2, 5, 72, 77, 139, 241, 243-246, 255 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ФРЕШФУД КОМПАНІ (69093, м. Запоріжжя, вул. Звенигородська, 9а, кв. 81, код ЄДРПОУ 39322514) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 43143945), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити певні дії,- задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1657678/39322514 від 22.06.2020 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 18 від 19.05.2020 року на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість 27 299,80 гривень, в тому числі сума коригування податкового зобов`язання та податкового кредиту 4 549,97 гривень, продавця - Товариство з обмеженою відповідальністю ФРЕШФУД КОМПАНІ (податковий номер 39322514) покупцю - Товариство з обмеженою відповідальністю ЗАПОРІЗЬКА ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ (податковий номер 42508687).
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 18 від 19.05.2020 року на загальну суму 27 299,80 гривень, в тому числі податок на додану вартість 4 549,97 гривень, продавця - Товариство з обмеженою відповідальністю ФРЕШФУД КОМПАНІ (податковий номер 39322514) покупцю - Товариство з обмеженою відповідальністю ЗАПОРІЗЬКА ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ (податковий номер 42508687) з дати подання її на реєстрацію.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ФРЕШФУД КОМПАНІ судовий збір у розмірі 4204,00 грн. (чотири тисячі двісті чотири гривні 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області.
Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до частини 1 статті 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 Перехідних положень КАС України рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя Н.В.Стрельнікова
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2020 |
Оприлюднено | 10.12.2020 |
Номер документу | 93362840 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Стрельнікова Наталя Вікторівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Стрельнікова Наталя Вікторівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Стрельнікова Наталя Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні