Рішення
від 08.12.2020 по справі 560/5237/20
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/5237/20

РІШЕННЯ

іменем України

08 грудня 2020 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Михайлова О.О.

розглянувши адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Хвиля Драйв" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області , Головного управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хвиля Драйв" звернулося до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, Головного управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області, в якій просить суд:

1. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Хмельницькій області №0001120402 від 27.08.2020.

2. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Хвиля Драйв" 270732,00 грн відшкодування бюджетної заборгованості з податку на додану вартість заявленої в травні 2020 року.

3. Судові витрати стягнути з відповідачів на користь позивача.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що контролюючим органом проведено документальну позапланову невиїзну перевірку правомірності нарахування ТОВ "Хвиля Драйв" бюджетного відшкодування податку на додану вартість на розрахунковий рахунок платника у банку за травень 2020 року та від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень. Проведеною перевіркою посадовими особами відповідача зроблено висновок про порушення позивачем п. 198.6 ст. 198, п. 201.10 ст. 201, абз. "б" п. 200.4 ст. 200 ПК України та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за №159/28289, завищено суму бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку задекларованого у декларації з ПДВ за травень 2020 року на 270732,00 грн. На підставі акта перевірки відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення №0001120402 від 27.08.2020, яким позивачеві зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість на 270732,00 грн за травень 2020 та застосовано штрафну санкцію в розмірі 67683,00 грн. Позивач вважає протиправними висновки акта перевірки щодо того, що ТОВ "Хвиля Драйв" не має права на податковий кредит з ПДВ за наслідками вчиненої в лютому 2020 року операції з придбання у товариства з обмеженою відповідальністю "Хмельницький обласний спортивно-технічний центр водних видів спорту "Хвиля" комплексу водної станції загальною площею 1078,6 кв.м., вартістю 1624392,00 грн, в т.ч. 270 732,00 грн ПДВ, оскільки у виписаній та зареєстрованій подавцем податковій накладній не вірно вказано дату, а тому звернувся з даним позовом до суду.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 14.09.2020 відкрито провадження в адміністративній справі, розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

02.10.2020 Головне управління ДПС у Хмельницькій області подало до суду заяву, у якій просило здійснити розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 05.10.2020 у задоволенні клопотання Головного управління ДПС у Хмельницькій області про розгляд справи у порядку загального позовного провадження - відмовлено.

Від Головного управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області 24.09.2020 надійшов відзив на позовну заяву у якому проти позовних вимог заперечує, просить в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Хвиля Драйв" відмовити в повному обсязі. Зазначає, що Головне управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області є неналежним відповідачем по справі, не вступало у правовідносини з позивачем, своїми діями або бездіяльністю не порушувало його законних прав та інтересів. Вказує, що позивач жодним чином не обґрунтував та не довів, яку саме шкоду, протиправні дії чи бездіяльність Головне управління завдало останньому. Вказує, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено покладення відповідальності на органи Державної казначейської служби за дії інших органів державної влади, їх посадових осіб.

Від Головного управління ДПС у Хмельницькій області 02.10.2020 надійшов відзив на позовну заяву у якому проти позовних вимог заперечує, просить в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Хвиля Драйв" відмовити в повному обсязі. Зазначає, що за наслідками проведеної посадовими особами відповідача перевірки встановлено порушення позивачем п. 198.6 ст. 198, п. 201.10 ст. 201, абз. "б" п. 200.4 ст. 200 ПК України та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за №159/28289, а саме завищено суму бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку задекларованого у декларації з ПДВ за травень 2020 року на 270 732,00 грн. На підставі акта перевірки відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення №0001120402 від 27.08.2020, яким позивачеві зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість на 270732,00 грн за травень 2020 та застосовано штрафну санкцію в розмірі 67683,00 грн. Представник відповідача також вказує, що позивач не має права на податковий кредит з ПДВ за наслідками вчиненої в лютому 2020 року операції з придбання у Товариства з обмеженою відповідальністю "Хмельницький обласний спортивно-технічний центр водних видів спорту "Хвиля" комплексу водної станції загальною площею 1078,6 кв.м., вартістю 1624392,00 грн, в т.ч. 270 732,00 грн ПДВ, оскільки вказана сума бюджетного відшкодування не набула статусу бюджетної заборгованості.

Суд встановив наступні обставини справи.

На підставі договору купівлі-продажу комплексу водної станції від 07.02.2020 Товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницький обласний спортивно-технічний центр водних видів спорту "Хвиля" (продавець) передало у власність Товариства з обмеженою відповідальністю "Хвиля Драйв" (покупець) комплекс водної станції загальною площею 1078,6 кв.м., що розташована за адресою: м. Хмельницький, вул. Нижня Берегова, 2/1, на земельній ділянці з кадастровим номером 68101100000:03:006:0138.

Вартість комплексу водної станції за договором становила 1624392,00 грн, в т.ч. ПДВ 270 732,00 грн, яку Товариством з обмеженою відповідальністю "Хвиля Драйв" сплачено відповідно до платіжного доручення №1 від 07.02.2020.

На виконання умов договору сторонами складено видаткову накладну №1 від 07.02.2020 та акт прийому-передачі від 07.02.2020.

За результатами вчиненої операції Товариством з обмеженою відповідальністю "Хмельницький обласний спортивно-технічний центр водних видів спорту "Хвиля" було виписано податкову накладну №3 від 28.02.2020, яку зареєстровано в ЄРПН.

На підставі вищевказаних первинних документів Товариством з обмеженою відповідальністю "Хвиля Драйв" було включено до податкового кредиту з ПДВ суму в розмірі 270 732,00 грн та, як наслідок, заявлено до бюджетного відшкодування на розрахунковий рахунок.

У період з 27.07.2020 по 31.07.2020 посадовими особами Головного управління ДПС у Хмельницькій області було проведено документальну позапланову невиїзну перевірку правомірності нарахування ТОВ "Хвиля Драйв" бюджетного відшкодування податку на додану вартість на розрахунковий рахунок платника у банку за травень 2020 року та від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень.

За результатами проведеної перевірки складено акт від 07.08.2020 №0455/22-01-01-04-02/42917065.

Проведеною перевіркою зроблено висновок про порушення позивачем п. 198.6 ст. 198, п. 201.10 ст. 201, абз. "б" п. 200.4 ст. 200 ПК України та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за №159/28289, завищено суму бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку задекларованого у декларації з ПДВ за травень 2020 року на 270 732,00 грн.

На підставі акта перевірки відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення №0001120402 від 27.08.2020, яким позивачу зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість на 270732,00 грн за травень 2020 та застосовано штрафну санкцію в розмірі 67683,00 грн.

Висновки контролюючого органу про порушення позивачем податкового законодавства ґрунтуються на тому, що ТОВ "Хвиля Драйв" не має права на податковий кредит з ПДВ за наслідками вчиненої в лютому 2020 року операції з придбання у товариства з обмеженою відповідальністю "Хмельницький обласний спортивно-технічний центр водних видів спорту "Хвиля" комплексу водної станції загальною площею 1078,6 кв.м., вартістю 1624392,00 грн, в т.ч. 270 732,00 грн ПДВ, оскільки у виписаній та зареєстрованій продавцем податковій накладній неправильно вказано дату.

Щодо правомірності оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 198.1 ст. 198 ПК України, до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу; ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг (п. 198.2 ст. 198 ПК України.

Пунктом 203.1 ст. 203 ПК України визначено, що податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Суд встановив, що в лютому 2020 позивач відобразив в податковій декларації з ПДВ суму податкового кредиту за наслідками операції з купівлі-продажу комплексу водної станції.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними / розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Згідно з пунктом 44.1 статті 44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

В статті 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" законодавець визначив поняття первинного документу, під яким необхідно розуміти документ, документ, який містить відомості про господарську операцію.

Суд зазначає, що наслідки в податковому обліку платника податків створюють лише реально вчинені господарські операції, тобто такі, що пов`язані з рухом активів, зміною зобов`язань чи власного капіталу платника, та відповідають змісту, відображеному в укладених платником податку договорах.

Статтею 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України" встановлено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.

Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.

Суд встановив, що наявними в матеріалах справи первинними документами підтверджується господарська операція позивача з придбання у товариства з обмеженою відповідальністю "Хмельницький обласний спортивно-технічний центр водних видів спорту "Хвиля" комплексу водної станції.

Відтак висновки контролюючого органу про протиправність включення позивачем до податкового кредиту сум згідно податкової накладної №3 від 28.02.2020 є необґрунтованими, а податкове повідомлення-рішення №0001120402 від 27.08.2020, яким позивачеві зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість на 270732,00 грн за травень 2020 та застосовано штрафну санкцію в розмірі 67683,00 грн. - протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Надаючи оцінку правовідносинам в частині бюджетного відшкодування, суд зазначає наступне.

За змістом пп. 14.1.18 п. 14.1 ст. 14 ПК України бюджетне відшкодування - відшкодування від`ємного значення податку на додану вартість на підставі підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість за результатами перевірки платника.

Порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків визначено статтею 200 ПК України.

В силу п. 200.7 ст. 200 ПК України, платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

Згідно з пп. 200.7.1 п. 200.7 ст. 200 ПК України формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування здійснюється на підставі баз даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує податкову і митну політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

На підставі пункту 200.8 статті 200 ПК України до податкової декларації або уточнюючих розрахунків (в разі їх подання) платником податків додаються розрахунок суми бюджетного відшкодування та оригінали митних декларацій. У разі якщо митне оформлення товарів, вивезених за межі митної території України, здійснювалося з використанням електронної митної декларації, така електронна митна декларація надається контролюючим органом за місцем митного оформлення контролюючому органу за місцем обліку такого платника податків в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису відповідно до закону.

Пунктом 200.10 статті 200 ПК України визначено, що Пунктом 200.10 ст.200 ПК України встановлено, що у строк, передбачений абзацом першим пункту 76.3 статті 76 цього Кодексу, контролюючий орган проводить камеральну перевірку даних податкової декларації або уточнюючих розрахунків (в разі їх подання).

Платники податку, які мають право на бюджетне відшкодування відповідно до цієї статті та подали заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, отримують таке бюджетне відшкодування в разі узгодження контролюючим органом заявленої суми бюджетного відшкодування за результатами камеральної перевірки, а у випадках, визначених пунктом 200.11 цієї статті, - за результатами перевірки, зазначеної у такому пункті, що проводяться відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до п. 200.12 ст. 200 ПК України зазначена у заяві сума бюджетного відшкодування вважається узгодженою в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування з однієї із таких дат:

а) з дня, наступного за днем закінчення граничного строку проведення перевірки, в разі, якщо контролюючим органом внесені до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування відомості про відсутність порушень під час такої перевірки;

б) з дня, наступного за днем закінчення граничного строку проведення камеральної перевірки, в разі, якщо контролюючим органом не внесені до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування відомості про дату початку та закінчення проведення перевірки даних, зазначених у податковій декларації або уточнюючому розрахунку, з обов`язковою відміткою щодо виду перевірки (камеральна, документальна);

в) з дня, наступного за днем закінчення граничного строку, передбаченого цим Кодексом для складення акта перевірки, в разі, якщо контролюючим органом не внесені до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування відомості про дату складення акта перевірки;

г) з дня, наступного за днем закінчення граничного строку, передбаченого цим Кодексом для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення, в разі, якщо контролюючим органом не внесені до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування відомості про дату та номер податкового повідомлення-рішення;

ґ) з дня визнання протиправним та/або скасування податкового повідомлення-рішення.

У випадках, передбачених підпунктами "б" і "в" цього пункту, інформація про узгодженість бюджетного відшкодування та його суму відображається в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування в автоматичному режимі на наступний робочий день після виникнення такого випадку.

У випадках, передбачених підпунктами "а", "г" і "ґ" цього пункту, інформація про узгодженість бюджетного відшкодування та його суму відображається в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування контролюючим органом на наступний робочий день після виникнення такого випадку.

Узгоджена сума бюджетного відшкодування стає доступною органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, для виконання на наступний операційний день за днем її відображення в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування та перераховується органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, у строки, передбачені пунктом 200.13 цієї статті, на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до Державного бюджету України.

У разі наявності у платника податку податкового боргу бюджетному відшкодуванню підлягає заявлена сума податку, зменшена на суму такого податкового боргу.

У разі виникнення у платника податку необхідності зміни напряму узгодженого бюджетного відшкодування, такий платник податку має право подати відповідну заяву до контролюючого органу, який не пізніше наступного робочого дня з дня отримання такої заяви зобов`язаний внести відповідні дані до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.

Згідно з п. 200.13 ст. 200 ПК України, на підставі даних Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, після дня набуття статусу узгодженої суми бюджетного відшкодування перераховує таку суму з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету, протягом п`яти операційних днів.

Якщо за результатами камеральної або документальної перевірки, контролюючий орган виявляє невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, то такий орган: б) у разі перевищення заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування над сумою, визначеною контролюючим органом за результатами перевірок, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються сума такого перевищення та підстави для її вирахування; в) у разі з`ясування за результатами проведення перевірок факту, за яким платник податку не має права на отримання бюджетного відшкодування, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються підстави відмови в наданні бюджетного відшкодування (п. 200.14 ст. 200 ПК України).

Пунктом 200.15 статті 200 ПК України визначено, що у разі коли за результатами перевірки сум податку, заявлених до відшкодування, платник податку розпочинає процедуру адміністративного або судового оскарження, контролюючий орган не пізніше наступного робочого дня після отримання відповідного повідомлення від платника або ухвали суду про порушення провадження у справі зобов`язаний внести відповідні дані до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.

Після закінчення процедури адміністративного оскарження або набрання законної сили рішенням суду контролюючий орган на наступний робочий день після отримання відповідного рішення зобов`язаний внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника.

У разі неузгодження контролюючим органом суми податку, заявленої до відшкодування, або її частини зобов`язання з бюджетного відшкодування податку в частині неузгодженої суми виникає з дня закінчення процедури адміністративного або судового оскарження, за результатами якої прийнято рішення на користь платника податків.

Суд вважає, що позовні вимоги про стягнення з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Хвиля Драйв" 270732,00 грн відшкодування бюджетної заборгованості з податку на додану вартість заявленої в травні 2020 року задоволенню не підлягають, оскільки процедура бюджетного відшкодування повинна бути здійснена відповідачем в силу приписів п.200.15 ст.200 ПКУ.

Враховуючи вищевикладене, адміністративний позов необхідно задовольнити частково.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи часткове задоволення позовних вимог, на користь позивача необхідно стягнути судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області пропорційно до задоволених вимог.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Хвиля Драйв" задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Хмельницькій області №0001120402 від 27.08.2020.

У задоволенні інших позовних вимог - відмовити.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Хвиля Драйв" судові витрати в розмірі 5076 (п`ять тисяч сімдесят шість) грн 23 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Хвиля Драйв" (вул. Паркова, 2/2, кв. 51, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 42917065) Відповідачі:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 43142957) Головне управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області (вул. Свободи, 70, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 37971775)

Головуючий суддя О.О. Михайлов

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.12.2020
Оприлюднено10.12.2020
Номер документу93364971
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/5237/20

Ухвала від 19.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 15.03.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 15.03.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 08.02.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 22.01.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Рішення від 08.12.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні